Struktureret og driftssikker administrativ leder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Da vores administrative leder har fået nyt arbejde, søger vi nu en ny administrativ ørn til Horsens Byskole.
Vi ønsker os, at du har en kontoruddannelse eller en akademisk uddannelse som eksempelvis cand. merc. med relevant efteruddannelse og erfaring. Det vil være en fordel, men ingen betingelse, at du har erfaring fra skoleområdet.
Du skal have lyst til at arbejde sammen med alle skolens medarbejderne, og du skal kunne se muligheder i jeres forskellige fagligheder og organisatoriske roller.

Vi ønsker en administrativ leder der:

  • Har lyst til ledelse, men også kan fungere som sparringspartner for vores sekretærgruppe.
  • Har stærke analytiske evner og er god til at skabe systematik og overblik
  • Har erfaring med budgetlægning, budgetopfølgning og regnskab eller har mod på at lære det
  • Selvstændigt tager ansvar, og evner at være selvledende ift. overordnede målsætninger
  • Kan kommunikere på mange niveauer i et klart og forståeligt sprog
  • Kan sætte sig ind i flere forskellige personalegruppers overenskomster, arbejdsvilkår og løn.
  • Er god til at sætte sig ind i nye områder, og anvender IT i alle sammenhænge som et naturligt arbejdsredskab.
  • Er stabil, arbejdsom og imødekommende

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
  • Økonomi, registrering og skemalægning i KMD Opus, KMD Puls og NemØkonomi
  • Personaleadministration, herunder løn og arbejdstidsberegning, overtidsregistrering m.m.
  • Intern og ekstern kommunikation ift. organisation, forvaltning og ministerium
  • Ansvar for bygninger i samarbejde med teknisk serviceleder, øverste skoleleder & AMR
  • Tovholder på skoleårets planlægning – udarbejdelse af overbliksskabende skemaer og registreringsark, nye skoleskemaer m.m.
  • Indgå i skolens ledelsesteam i forbindelse med egne ansvarsområder.
Du skal varetage den daglige ledelse af sekretærerne og det tekniske personale, og du skal være i stand til at bibeholde og styrke den synergi, der er på tværs af sekretærgruppen på de tre afdelinger, fx ved optimering af fælles systemer, overblik over opgaver og arbejdsgange m.m. Derudover skal du forvente at give ledelsen sparring i forbindelse med økonomiske spørgsmål, og du kommer til at deltage i ledelsesmøderad hoc.

Information omkring Horsens Byskole
På Horsens Byskole arbejder vi i professionelle læringsfællesskaber (PLF), og samarbejdet er omdrejningspunktet for børnenes læringsudbytte. Vi tænker og arbejder systemisk. Vi skal løfte vores elever fagligt i dansk og matematik, og indeværende skoleår har vi desuden en særlig indsats omkring læringsoptimisme. Vi ser personlig mestring som en forudsætning for hele elevens udvikling og læring.

I Horsens Kommune har vi en klar mission: det handler om børnene. I det arbejde spiller Horsens Byskole en stor og betydningsfuld rolle. Vi har positive forventninger til hinanden, til børnene, de unge og deres forældre. Vi skal løfte i flok.

Horsens Byskole består af tre afdelinger med ca. 950 elever og ca. 170 ansatte. Skolens afdelinger ligger på henholdsvis Lindvigsvej (0.-6. årgang), Kildegade (0.-6. årgang) og Fussingsvej (0.-9. årgang). Udskolingen for alle tre afdelinger er samlet på Fussingsvej. Ud over almendelen har vi også en fuld specialklasserække (0.-9. årgang) på afdeling Fussingsvej.
 
På skolens hjemmeside www.horsensbyskole.aula.dk kan du få yderligere indsigt i skolens profil. 

Spørgsmål?
Yderligere oplysninger kan fås hos skoleleder Katja Andersen på horsensbyskole@horsens.dk eller på skolens hovednummer 76 29 40 70.

Ansættelsesproces:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have haft personlig kontakt.

Ansøgningsfrist: tirsdag d. 13. december 2022. Husk at vedhæfte eksamensbevis og andre relevante dokumenter, når du søger stillingen.

Vi afholder ansættelsessamtaler d. 15. december 2022.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med tiltrædelse 1. februar 2023.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Struktureret og driftssikker administrativ leder

Da vores administrative leder har fået nyt arbejde, søger vi nu en ny administrativ ørn til Horsens Byskole.
Vi ønsker os, at du har en kontoruddannelse eller en akademisk uddannelse som eksempelvis cand. merc. med relevant efteruddannelse og erfaring. Det vil være en fordel, men ingen betingelse, at du har erfaring fra skoleområdet.
Du skal have lyst til at arbejde sammen med alle skolens medarbejderne, og du skal kunne se muligheder i jeres forskellige fagligheder og organisatoriske roller.

Vi ønsker en administrativ leder der:

  • Har lyst til ledelse, men også kan fungere som sparringspartner for vores sekretærgruppe.
  • Har stærke analytiske evner og er god til at skabe systematik og overblik
  • Har erfaring med budgetlægning, budgetopfølgning og regnskab eller har mod på at lære det
  • Selvstændigt tager ansvar, og evner at være selvledende ift. overordnede målsætninger
  • Kan kommunikere på mange niveauer i et klart og forståeligt sprog
  • Kan sætte sig ind i flere forskellige personalegruppers overenskomster, arbejdsvilkår og løn.
  • Er god til at sætte sig ind i nye områder, og anvender IT i alle sammenhænge som et naturligt arbejdsredskab.
  • Er stabil, arbejdsom og imødekommende

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:
  • Økonomi, registrering og skemalægning i KMD Opus, KMD Puls og NemØkonomi
  • Personaleadministration, herunder løn og arbejdstidsberegning, overtidsregistrering m.m.
  • Intern og ekstern kommunikation ift. organisation, forvaltning og ministerium
  • Ansvar for bygninger i samarbejde med teknisk serviceleder, øverste skoleleder & AMR
  • Tovholder på skoleårets planlægning – udarbejdelse af overbliksskabende skemaer og registreringsark, nye skoleskemaer m.m.
  • Indgå i skolens ledelsesteam i forbindelse med egne ansvarsområder.
Du skal varetage den daglige ledelse af sekretærerne og det tekniske personale, og du skal være i stand til at bibeholde og styrke den synergi, der er på tværs af sekretærgruppen på de tre afdelinger, fx ved optimering af fælles systemer, overblik over opgaver og arbejdsgange m.m. Derudover skal du forvente at give ledelsen sparring i forbindelse med økonomiske spørgsmål, og du kommer til at deltage i ledelsesmøderad hoc.

Information omkring Horsens Byskole
På Horsens Byskole arbejder vi i professionelle læringsfællesskaber (PLF), og samarbejdet er omdrejningspunktet for børnenes læringsudbytte. Vi tænker og arbejder systemisk. Vi skal løfte vores elever fagligt i dansk og matematik, og indeværende skoleår har vi desuden en særlig indsats omkring læringsoptimisme. Vi ser personlig mestring som en forudsætning for hele elevens udvikling og læring.

I Horsens Kommune har vi en klar mission: det handler om børnene. I det arbejde spiller Horsens Byskole en stor og betydningsfuld rolle. Vi har positive forventninger til hinanden, til børnene, de unge og deres forældre. Vi skal løfte i flok.

Horsens Byskole består af tre afdelinger med ca. 950 elever og ca. 170 ansatte. Skolens afdelinger ligger på henholdsvis Lindvigsvej (0.-6. årgang), Kildegade (0.-6. årgang) og Fussingsvej (0.-9. årgang). Udskolingen for alle tre afdelinger er samlet på Fussingsvej. Ud over almendelen har vi også en fuld specialklasserække (0.-9. årgang) på afdeling Fussingsvej.
 
På skolens hjemmeside www.horsensbyskole.aula.dk kan du få yderligere indsigt i skolens profil. 

Spørgsmål?
Yderligere oplysninger kan fås hos skoleleder Katja Andersen på horsensbyskole@horsens.dk eller på skolens hovednummer 76 29 40 70.

Ansættelsesproces:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have haft personlig kontakt.

Ansøgningsfrist: tirsdag d. 13. december 2022. Husk at vedhæfte eksamensbevis og andre relevante dokumenter, når du søger stillingen.

Vi afholder ansættelsessamtaler d. 15. december 2022.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med tiltrædelse 1. februar 2023.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.