Struktureret og innovativ Finance Manager søges til fokuseret vækstvirksomhed i Hellerup

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Beskrivelse

I en nyetableret rolle som en meget operationel Finance Manager, bliver det din opgave at opbygge den regnskabsmæssige administration og struktur. Med en direkte reference til virksomhedens CEO og en dotted-line til COO, får du ansvaret for at insource eksisterende administrative regnskabsopgaver, som du også får ansvaret for at etablere de skabeloner og processer, som afdelingen skal fungere i. Du får forholdsvis frie rammer i forhold til at identificere behovet for ressourcer og sætte det fremtidige team i afdelingen.

Arbejdsopgaver

  • Etablering af regnskabsafdeling
  • Udarbejdelse af alle operative skabeloner – budget, forecasting, cash-flow etc.
  • Budget og forecasting arbejde i samarbejd med respektive ledelse team
  • Analyser
  • Rapportering
  • Daglig sparring til ledelsen
  • Kontakt til bank/forsikring/revision
  • Finans/debitor/kreditorstyring
  • Løn/moms
  • Etablere og optimere processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en virksomhed, der er en del af et større veletableret selskab, hvor forretningsmodellen er udlejning af beboelse i Sverige, Finland og Danmark. Virksomheden tilbyder enheder, der hverken er lejligheder eller hoteller, men den bedste kombination af begge – et unikt microliving koncept. Virksomheden administrerer for indeværende en selskabsstruktur indeholdende ti selskaber med samlet set 2000 enheder. Tidshorisonten på projektet er ca. 3-5 år.

Personlige kompetencer

Du er operationelt fagligt stærk på tallene, du er udviklingsorienteret, struktureret, og du har i den ideelle verden erfaring med at bygge en regnskabsadministration fra bunden af. Du brænder for at være med i et team hvor nytænkning, iværksætterånd og passion for dit arbejde er i fokus. Du formår at sætte afdelingen op, så der administrativt skabes et overblik samtidig med, at du giver en solid professionel sparring på tallene til den økonomiinteresserede ledelse. Du fungerer godt i den operationelle rolle i en mindre virksomhed med professionelle interessenter.

IT-kompetencer

Business Central, Excel

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er et krav.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Mads Skjærlund

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Struktureret og innovativ Finance Manager søges til fokuseret vækstvirksomhed i Hellerup

Beskrivelse

I en nyetableret rolle som en meget operationel Finance Manager, bliver det din opgave at opbygge den regnskabsmæssige administration og struktur. Med en direkte reference til virksomhedens CEO og en dotted-line til COO, får du ansvaret for at insource eksisterende administrative regnskabsopgaver, som du også får ansvaret for at etablere de skabeloner og processer, som afdelingen skal fungere i. Du får forholdsvis frie rammer i forhold til at identificere behovet for ressourcer og sætte det fremtidige team i afdelingen.

Arbejdsopgaver

  • Etablering af regnskabsafdeling
  • Udarbejdelse af alle operative skabeloner – budget, forecasting, cash-flow etc.
  • Budget og forecasting arbejde i samarbejd med respektive ledelse team
  • Analyser
  • Rapportering
  • Daglig sparring til ledelsen
  • Kontakt til bank/forsikring/revision
  • Finans/debitor/kreditorstyring
  • Løn/moms
  • Etablere og optimere processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en virksomhed, der er en del af et større veletableret selskab, hvor forretningsmodellen er udlejning af beboelse i Sverige, Finland og Danmark. Virksomheden tilbyder enheder, der hverken er lejligheder eller hoteller, men den bedste kombination af begge – et unikt microliving koncept. Virksomheden administrerer for indeværende en selskabsstruktur indeholdende ti selskaber med samlet set 2000 enheder. Tidshorisonten på projektet er ca. 3-5 år.

Personlige kompetencer

Du er operationelt fagligt stærk på tallene, du er udviklingsorienteret, struktureret, og du har i den ideelle verden erfaring med at bygge en regnskabsadministration fra bunden af. Du brænder for at være med i et team hvor nytænkning, iværksætterånd og passion for dit arbejde er i fokus. Du formår at sætte afdelingen op, så der administrativt skabes et overblik samtidig med, at du giver en solid professionel sparring på tallene til den økonomiinteresserede ledelse. Du fungerer godt i den operationelle rolle i en mindre virksomhed med professionelle interessenter.

IT-kompetencer

Business Central, Excel

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er et krav.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Mads Skjærlund

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.