Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Struktureret og lærenem regnskabsassistent søges til spændende rådgivningsvirksomhed beliggende i København

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du supportere økonomidirektøren med regnskabsopgaver for virksomhedens danske selskaber. Du vil indgå i en afdeling på i alt fire medarbejdere, hvor dine kolleger primært arbejder med virksomhedens udenlandske selskaber. Din hverdag og opgaveportefølje vil være varieret og alsidig og du vil have gode muligheder for at selv at præge, hvilke opgaver du vil varetage indenfor økonomi, administration og evt. ejendomsadministration.

Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Moms
  • Posthåndtering, herunder e-boks
  • Arkivering og journalisering
  • Kontering
  • Medvirke til at klargøre til revision
  • Evt. lejeopkrævninger og andre opgaver indenfor ejendomsadministration
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en mindre virksomhed, som udbyder investeringsprojekter indenfor blandt andet ejendomme og solenergi. Virksomheden tilbyder derudover selskabsadministration i Norden og i Tyskland. Virksomheden har eksisteret siden 2006 og har hovedkontor i København. Der eksisterer en positiv og uformel atmosfære i virksomheden og der er fokus på at have et godt socialt samvær i en travl hverdag.

Personlige kompetencer

Som person er du serviceminded, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du lærenem, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Din arbejdsstil er præget af, at du går grundigt, struktureret og detaljeorienteret til dine arbejdsopgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Kontorassistent eller tilsvarende

Sprog

Dansk og lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043026Phoenix-25719ae512019-06-13T15:16:05.057Struktureret og lærenem regnskabsassistent søges til spændende rådgivningsvirksomhed beliggende i København

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du supportere økonomidirektøren med regnskabsopgaver for virksomhedens danske selskaber. Du vil indgå i en afdeling på i alt fire medarbejdere, hvor dine kolleger primært arbejder med virksomhedens udenlandske selskaber. Din hverdag og opgaveportefølje vil være varieret og alsidig og du vil have gode muligheder for at selv at præge, hvilke opgaver du vil varetage indenfor økonomi, administration og evt. ejendomsadministration.

Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Moms
  • Posthåndtering, herunder e-boks
  • Arkivering og journalisering
  • Kontering
  • Medvirke til at klargøre til revision
  • Evt. lejeopkrævninger og andre opgaver indenfor ejendomsadministration
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en mindre virksomhed, som udbyder investeringsprojekter indenfor blandt andet ejendomme og solenergi. Virksomheden tilbyder derudover selskabsadministration i Norden og i Tyskland. Virksomheden har eksisteret siden 2006 og har hovedkontor i København. Der eksisterer en positiv og uformel atmosfære i virksomheden og der er fokus på at have et godt socialt samvær i en travl hverdag.

Personlige kompetencer

Som person er du serviceminded, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du lærenem, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Din arbejdsstil er præget af, at du går grundigt, struktureret og detaljeorienteret til dine arbejdsopgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Kontorassistent eller tilsvarende

Sprog

Dansk og lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-07-19T00:51:08.993 Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du supportere økonomidirektøren med regnskabsopgaver for virksomhedens danske selskaber. Du vil indgå i en afdeling på i alt fire medarbejdere, hvor dine kolleger primært arbejder med virksomhedens udenlandske selskaber. Din hverdag og opgaveportefølje vil være varieret og alsidig og du vil have gode muligheder for at selv at præge, hvilke opgaver du vil varetage indenfor økonomi, administration og evt. ejendomsadministration. Dine primære opgaver vil være: Arbejdsopgaver: Bogføring Afstemninger Fakturering Moms Posthåndtering, herunder e-boks Arkivering og journalisering Kontering Medvirke til at klargøre til revision Evt. lejeopkrævninger og andre opgaver indenfor ejendomsadministration Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en mindre virksomhed, som udbyder investeringsprojekter indenfor blandt andet ejendomme og solenergi. Virksomheden tilbyder derudover selskabsadministration i Norden og i Tyskland. Virksomheden har eksisteret siden 2006 og har hovedkontor i København. Der eksisterer en positiv og uformel atmosfære i virksomheden og der er fokus på at have et godt socialt samvær i en travl hverdag. Personlige kompetencer Som person er du serviceminded, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du lærenem, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Din arbejdsstil er præget af, at du går grundigt, struktureret og detaljeorienteret til dine arbejdsopgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring & uddannelse Kontorassistent eller tilsvarende Sprog Dansk og lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix25719ae5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9180EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3546808Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/25719ae5_logo.jpegORS/Small/25719ae5_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent777799ProselectionMinimum91800113-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgStruktureret og lærenem regnskabsassistent søges til spændende rådgivningsvirksomhed beliggende i København12007951Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi362083187kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330091504Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchenBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Debitorstyring Betalinger Moms Bankafstemninger Lønafstemninger Kasseopgørelse Bidrage med klargøring til årsregnskab Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider. Personlige kompetencer Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør. IT-kompetencer Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Betalinger
  • Moms
  • Bankafstemninger
  • Lønafstemninger
  • Kasseopgørelse
  • Bidrage med klargøring til årsregnskab
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider.

Personlige kompetencer

Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/32a4c399_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-17T18:01:25.1402019-10-21T00:00:00
330099192Erfaren regnskabsassistent søges til barselvikariat hos større bilkæde i AarhusProfile Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økonomifunktionen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Stillingen er et barselsvikariat på 12 måneder med opstart hurtigst muligt. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Bogføring Lettere afstemninger Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Backup for kollegaer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret og solid dansk bilkæde med afdelinger over hele landet og hovedkontor i det sydlige Aarhus. Virksomheden beskæftiger mere end 400 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Søren Christiansen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økonomifunktionen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Stillingen er et barselsvikariat på 12 måneder med opstart hurtigst muligt.

Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer
  • Kreditorer
  • Bogføring
  • Lettere afstemninger
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Backup for kollegaer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret og solid dansk bilkæde med afdelinger over hele landet og hovedkontor i det sydlige Aarhus. Virksomheden beskæftiger mere end 400 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/bbb3e820_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-02T12:03:45.0532019-11-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchen

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskul...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Erfaren regnskabsassistent søges til barselvikariat hos større bilkæde i Aarhus

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økono...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019