Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Struktureret og lærenem regnskabsassistent søges til spændende rådgivningsvirksomhed beliggende i København

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du supportere økonomidirektøren med regnskabsopgaver for virksomhedens danske selskaber. Du vil indgå i en afdeling på i alt fire medarbejdere, hvor dine kolleger primært arbejder med virksomhedens udenlandske selskaber. Din hverdag og opgaveportefølje vil være varieret og alsidig og du vil have gode muligheder for at selv at præge, hvilke opgaver du vil varetage indenfor økonomi, administration og evt. ejendomsadministration.

Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Moms
  • Posthåndtering, herunder e-boks
  • Arkivering og journalisering
  • Kontering
  • Medvirke til at klargøre til revision
  • Evt. lejeopkrævninger og andre opgaver indenfor ejendomsadministration
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en mindre virksomhed, som udbyder investeringsprojekter indenfor blandt andet ejendomme og solenergi. Virksomheden tilbyder derudover selskabsadministration i Norden og i Tyskland. Virksomheden har eksisteret siden 2006 og har hovedkontor i København. Der eksisterer en positiv og uformel atmosfære i virksomheden og der er fokus på at have et godt socialt samvær i en travl hverdag.

Personlige kompetencer

Som person er du serviceminded, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du lærenem, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Din arbejdsstil er præget af, at du går grundigt, struktureret og detaljeorienteret til dine arbejdsopgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Kontorassistent eller tilsvarende

Sprog

Dansk og lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043026Phoenix-25719ae512019-06-13T15:16:05.057Struktureret og lærenem regnskabsassistent søges til spændende rådgivningsvirksomhed beliggende i København

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du supportere økonomidirektøren med regnskabsopgaver for virksomhedens danske selskaber. Du vil indgå i en afdeling på i alt fire medarbejdere, hvor dine kolleger primært arbejder med virksomhedens udenlandske selskaber. Din hverdag og opgaveportefølje vil være varieret og alsidig og du vil have gode muligheder for at selv at præge, hvilke opgaver du vil varetage indenfor økonomi, administration og evt. ejendomsadministration.

Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Moms
  • Posthåndtering, herunder e-boks
  • Arkivering og journalisering
  • Kontering
  • Medvirke til at klargøre til revision
  • Evt. lejeopkrævninger og andre opgaver indenfor ejendomsadministration
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en mindre virksomhed, som udbyder investeringsprojekter indenfor blandt andet ejendomme og solenergi. Virksomheden tilbyder derudover selskabsadministration i Norden og i Tyskland. Virksomheden har eksisteret siden 2006 og har hovedkontor i København. Der eksisterer en positiv og uformel atmosfære i virksomheden og der er fokus på at have et godt socialt samvær i en travl hverdag.

Personlige kompetencer

Som person er du serviceminded, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du lærenem, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Din arbejdsstil er præget af, at du går grundigt, struktureret og detaljeorienteret til dine arbejdsopgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Kontorassistent eller tilsvarende

Sprog

Dansk og lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-07-19T00:51:08.993 Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du supportere økonomidirektøren med regnskabsopgaver for virksomhedens danske selskaber. Du vil indgå i en afdeling på i alt fire medarbejdere, hvor dine kolleger primært arbejder med virksomhedens udenlandske selskaber. Din hverdag og opgaveportefølje vil være varieret og alsidig og du vil have gode muligheder for at selv at præge, hvilke opgaver du vil varetage indenfor økonomi, administration og evt. ejendomsadministration. Dine primære opgaver vil være: Arbejdsopgaver: Bogføring Afstemninger Fakturering Moms Posthåndtering, herunder e-boks Arkivering og journalisering Kontering Medvirke til at klargøre til revision Evt. lejeopkrævninger og andre opgaver indenfor ejendomsadministration Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en mindre virksomhed, som udbyder investeringsprojekter indenfor blandt andet ejendomme og solenergi. Virksomheden tilbyder derudover selskabsadministration i Norden og i Tyskland. Virksomheden har eksisteret siden 2006 og har hovedkontor i København. Der eksisterer en positiv og uformel atmosfære i virksomheden og der er fokus på at have et godt socialt samvær i en travl hverdag. Personlige kompetencer Som person er du serviceminded, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du lærenem, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Din arbejdsstil er præget af, at du går grundigt, struktureret og detaljeorienteret til dine arbejdsopgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring & uddannelse Kontorassistent eller tilsvarende Sprog Dansk og lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix25719ae5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9180EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3546808Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/25719ae5_logo.jpegORS/Small/25719ae5_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent777799ProselectionMinimum91800113-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25719ae5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgHos Proselection søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007951Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi362083187kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330048817Debitorbogholder til autokoncern i vækstBasic En stilling på Vestegnen, hvor du håndterer alle opgaverne omkring debitorerne Har du erfaring med debitorområdet? Vil du gerne være en nøglespiller på et engageret debitorteam? Så er denne stilling måske noget for dig Vi søger en debitormedarbejder til en stilling hos vores kunde en autokoncern beliggende med hovedkontor på vestegnen. Stillingen er på fuldtid med flekstid, flot kontormiljø, samarbejde med engagerede kolleger og med ansættelsesstart snarest muligt. Autohus i vækst og med kendte brands: Denne virksomhed beskæftiger på nuværende tidspunkt 250 medarbejdere fordelt på flere autohuse beliggende på Sjælland. På hovedkontoret på vestegnen er der omkring 100 medarbejdere. Virksomheden oplever vækst, og miljøet er derfor præget af udvikling og dynamik. Virksomheden har flere kendte brands i huset og har fokus på kvalitet og god service. Debitorer fra A-Z med serviceorienteret kontakt: Du bliver en del af økonomiteamet, som er en mindre afdeling med et godt fagligt niveau og tilsvarende engagement. Her koordinerer du opgaverne med dine kolleger og den økonomiansvarlige. I denne stilling håndterer du alle opgaver omkring debitorerne, dog ikke faktureringen. Der bliver lagt stor vægt på, at kunderne bliver behandlet godt, og at de oplever god service. Kundekontakten foregår via mail og telefon. Dine kvalifikationer: Du har en relevant uddannelse Du har erfaring med debitorområdet fra A til Z Du har gerne arbejdet i en større organisation Du har god forståelse for it og er god til Excel Dine personlige egenskaber: Du kan lide kommunikationen med kunder og kolleger og lægger vægt på god kontakt også hvis kunderne er utilfredse Du tager ansvar for dine opgaver og arbejder selvstændigt Du formår at strukturere og planlægge dine opgaver Du kommer gerne med gode idéer til optimering og sætter pris på teamwork Virksomheden tilbyder: En stilling, som er til tiltrædelse snarest muligt Samarbejde med engagererede kolleger i en udviklingsorienteret virksomhed Flekstid med fast mødetid inden for kl. 9-15 Et flot kontormiljø Løn efter kvalifikationer Hvis du vil videre: Er du interesseret i at søge stillingen, sender du din ansøgning og dit CV via dette link: https: centrum-personale.dk ledige-stillinger oekonomiregnskab ledig-stilling ?refid 3968-3447 Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

En stilling på Vestegnen, hvor du håndterer alle opgaverne omkring debitorerne 

Har du erfaring med debitorområdetVil du gerne være en nøglespiller på et engageret debitorteam? Så er denne stilling måske noget for dig; 

Vi søger en debitormedarbejder til en stilling hos vores kunde  en autokoncern beliggende med hovedkontor på vestegnen. Stillingen er på fuldtid med flekstid, flot kontormiljø, samarbejde med engagerede kolleger og med ansættelsesstart snarest muligt.

Autohus i vækst og med kendte brands:
Denne virksomhed beskæftiger på nuværende tidspunkt 250 medarbejdere fordelt på flere autohuse beliggende på Sjælland. På hovedkontoret på vestegnen er der omkring 100 medarbejdere. 

Virksomheden oplever vækst, og miljøet er derfor præget af udvikling og dynamik. Virksomheden har flere kendte brands i huset og har fokus på kvalitet og god service.

Debitorer fra A-Z med serviceorienteret kontakt:
Du bliver en del af økonomiteamet, som er en mindre afdeling med et godt fagligt niveau og tilsvarende engagement. Her koordinerer du opgaverne med dine kolleger og den økonomiansvarlige. 

I denne stilling håndterer du alle opgaver omkring debitorerne, dog ikke faktureringen. Der bliver lagt stor vægt på, at kunderne bliver behandlet godt, og at de oplever god service. Kundekontakten foregår via mail og telefon. 

Dine kvalifikationer: 

  • Du har en relevant uddannelse 
  • Du har erfaring med debitorområdet fra A til Z
  • Du har gerne arbejdet i en større organisation 
  • Du har god forståelse for it og er god til Excel 

Dine personlige egenskaber: 

  • Du kan lide kommunikationen med kunder og kolleger og lægger vægt på god kontakt også hvis kunderne er utilfredse 
  • Du tager ansvar for dine opgaver og arbejder selvstændigt 
  • Du formår at strukturere og planlægge dine opgaver  
  • Du kommer gerne med gode idéer til optimering og sætter pris på teamwork 

Virksomheden tilbyder:  

  • En stilling, som er til tiltrædelse snarest muligt
  • Samarbejde med engagererede kolleger i en udviklingsorienteret virksomhed  
  • Flekstid med fast mødetid inden for kl. 9-15 
  • Et flot kontormiljø
  • Løn efter kvalifikationer 

Hvis du vil videre:  
Er du interesseret i at søge stillingen, sender du din ansøgning og dit CV via dette link:
https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/oekonomiregnskab/ledig-stilling/?refid=3968-3447 

Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

 
ORS/Small/59e18cac_logo.pngCentrum Personale A/SStorkøbenhavn2019-06-25T13:00:19.0102019-07-29T00:00:00
330045480Frisk regnskabsmedarbejder søges til spændende ejendomsselskab beliggende i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidigt med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Bogføring af håndværkerfakturaer Bogføring af løbende driftsudgifter mv. på de enkelte ejendomme Daglig bogføring af lejeindbetalinger Afregning af moms Afstemninger Renteberegning Godkendelser via workflow Kreditorbetalinger Support for controllere og administratorer Likviditetsstyring Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om et spændende ejendomsselskab, som har eksisteret siden 1987, og som i dag beskæftiger ca. 40 medarbejdere. Virksomheden administrerer primært ejendomme i Danmark, men også i andre lande i Europa. I virksomheden er der en god teamånd, hvor man hjælper hinanden og værner om det gode samarbejde i hverdagen. Derudover eksisterer der en humoristisk og uformel atmosfære i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sundhedsforsikring, pensionsordning, kantine og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har en frisk og positiv indstilling til hverdagen, og arbejder grundigt og kvalitetsorienteret med dine arbejdsopgaver. Du er imødekommende og serviceorienteret, og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver. IT-kompetencer UNIK BOLIG 4 Erfaring & Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk samt lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidigt med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring af håndværkerfakturaer
  • Bogføring af løbende driftsudgifter mv. på de enkelte ejendomme
  • Daglig bogføring af lejeindbetalinger
  • Afregning af moms
  • Afstemninger
  • Renteberegning
  • Godkendelser via workflow
  • Kreditorbetalinger
  • Support for controllere og administratorer
  • Likviditetsstyring
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om et spændende ejendomsselskab, som har eksisteret siden 1987, og som i dag beskæftiger ca. 40 medarbejdere. Virksomheden administrerer primært ejendomme i Danmark, men også i andre lande i Europa. I virksomheden er der en god teamånd, hvor man hjælper hinanden og værner om det gode samarbejde i hverdagen. Derudover eksisterer der en humoristisk og uformel atmosfære i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sundhedsforsikring, pensionsordning, kantine og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har en frisk og positiv indstilling til hverdagen, og arbejder grundigt og kvalitetsorienteret med dine arbejdsopgaver. Du er imødekommende og serviceorienteret, og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver.

IT-kompetencer

UNIK BOLIG 4

Erfaring & Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk samt lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6a3a7e9a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-06-18T16:03:55.8602019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Debitorbogholder til autokoncern i vækst

Centrum Personale A/S

Storkøbenhavn
En stilling på Vestegnen, hvor du håndterer alle opgaverne omkring debitorerne Har du erfaring med debitorområdet? Vil du gerne være en nøglespiller på et engageret debitorteam? Så er denne stilling måske noget for dig Vi søger en debitormedarbejder...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Frisk regnskabsmedarbejder søges til spændende ejendomsselskab beliggende i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du ...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019