Struktureret og velorganiseret indkøbselev, med et servicegen i topform, søges til eCommerce-branchens skønneste arbejdsplads.

Har du lyst til at gøre en forskel i samarbejde med vores allerede dygtige indkøbsteam, der er ansvarlige for at købe de rigtige varer hjem til vores lager? Synes du, at det kunne være spændende at koordinere vores indkøb med forskellige beauty- og helsekostleverandører og sikre en god dialog og et godt samarbejde? Så læs med og søg stillingen. 

Om elevstillingen: 

Vores indkøbsteam, som du vil blive en del af, håndterer dagligt mange indkøbsordrer og arbejder altid på at give vores mange leverandører den bedste service. Som indkøbselev får du en central rolle, da du både skal samarbejde med vores koordinatorer på vores lager og i vores økonomiafdeling. Du får derfor en nøglefunktion i organisationen, som er med til at sikre, at vores interne processer kører på skinner.  

Din dagligdag vil være præget af rutinemæssige opgaver og løbende ad hoc opgaver. Vi leder derfor efter en overbliksskabende indkøbselev, der kan lide det forudsigelige i en rutineopgave, men samtidig rumme og trives, når der kommer opgaver ind fra højre, der skal løses her-og-nu. 

Vi er en virksomhed i vækst, og vi udvikler os hele tiden. Du har dermed også muligheden for at udvikle dig sammen med os, og over tid vil dine opgaver kunne forandre sig, hvis du tager ansvaret. Vi søger derfor én, der er arbejdsom og som går til en arbejdsopgave med nysgerrighed og gå-på-mod.

Helt konkret omfatter dine kommende arbejdsopgaver bl.a.:

  • Daglige indkøb ved vores leverandører.
  • Kontrol af kreditorfakturaer i forhold til bestilte varer og leverede varer.
  • Kontakt med leverandører ved fejl og forsinkelser. 
  • Registrering af indkøb i ERP-system.
  • Registrering af datoudløb på produkter - og sikre, at det ikke forekommer.

Vi søger en, der: 

  • Oprigtigt synes, at det er fedt med et rutinepræget ugeskema, med mange deadlines.
  • Er god til at bevare overblikket og strukturere opgaver på normale som på travle dage.
  • Stræber efter at aflevere et godt stykke arbejde hver dag. 
  • Reagerer positivt og energisk på nye opgaver og anser udfordringer som en læringsproces. 
  • Bidrager aktivt til at optimere interne processer med nysgerrighed, selvstændighed og ansvar.  
  • Ikke er bange for at kommunikere på både dansk og engelsk med vores leverandører.
  • Har færdiggjort en gymnasial uddannelse /STX, HHX, HF eller HTX. 
  • Er i gang med en 5 ugers EUS eller har færdiggjort EUS (hvis du er STX’er, HF’er eller HTX’er)

Vi kvitterer med: 

  • En elevplads med højt til loftet, hvor vi er seriøse omkring dit elevforløb med grundig oplæring i vores indkøbsprocesser. 
  • Kyndig vejledning og løbende sparring på dine daglige opgaver.
  • Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer. 
  • Sociale arrangementer, fx; fredagsbarer, LAN-parties, hyggelige work nights med pizza, sommerfest og julefrokost.
  • En god forretningsforståelse, da du kommer til at få en bred samarbejdsflade med vores lager, kundeservice, indkøb og øvrige afdelinger.
  • Muligheden for at gøre karriere i Firtal efter endt elevtid.

Din første dag hos Firtal:

Når du træder ind af døren hos Firtal, skal du være klar til at blive overvældet, da der venter dig et eventyr med spændende opgaver og fantastiske kollegaer, som glæder sig til at tage imod dig. Vi går meget op i at skabe og vedligeholde en kultur, hvor hver enkelt medarbejder oplæres, trives og udvikles. Vi kan arbejde professionelt sammen samtidig med, at vi også deltager i festlige og sjove aktiviteter, som vi arrangerer i fællesskab. 

Firtal udgøres af et ungt og ambitiøst team, som opererer fra et dejligt kontor i Lystrup. Vores arbejdsmiljø kan karakteriseres som livligt og uformelt, og vi sætter en ære i at blive bedre til det vi gør - hver dag!

Lysten til at lære, er drivkraften i vores organisation, hvilket betyder, hvis du har idéerne og evnen til at eksekvere, får du ansvaret. På den måde sikrer vi, at vi som organisation ikke står stille i et foranderligt marked.  

Vi er pionerer indenfor vores felt og stræber konstant efter, at vi fortsat skal være det. Måden, hvorpå vi løser denne udfordring, er ved hårdt arbejde samtidig med, at vi har det ualmindeligt sjovt med hinanden. Vi er én stor familie og vi håber, at du vil være en del af denne.

Firtal er desuden en af landets største eCommerce virksomheder. Ejerkredsen har tidligere bestået af blandt andet Christian Stadil, Jesper Buch og Tommy Ahlers, men er nu en del af Matas koncernen. Vi beskæftiger samlet over 100 medarbejdere, der sørger for at holde hjulene i gang og skaber vores succes. 

Praktisk information:

Tiltrædelse: 1. september 2019. 

Ansøgningsfrist: Løbende.

Ved spørgsmål til stillingen: kontakt Laura Rasmussen på lr@firtal.com

Send ansøgning og CV (Inkludér vellignende billede) til hr@firtal.com

Emnefelt: Elev til indkøb. 

Ansøgninger tages udelukkende i betragtning via mail.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050345Phoenix-749287bd12019-06-28T00:00:00Struktureret og velorganiseret indkøbselev, med et servicegen i topform, søges til eCommerce-branchens skønneste arbejdsplads.

Har du lyst til at gøre en forskel i samarbejde med vores allerede dygtige indkøbsteam, der er ansvarlige for at købe de rigtige varer hjem til vores lager? Synes du, at det kunne være spændende at koordinere vores indkøb med forskellige beauty- og helsekostleverandører og sikre en god dialog og et godt samarbejde? Så læs med og søg stillingen. 

Om elevstillingen: 

Vores indkøbsteam, som du vil blive en del af, håndterer dagligt mange indkøbsordrer og arbejder altid på at give vores mange leverandører den bedste service. Som indkøbselev får du en central rolle, da du både skal samarbejde med vores koordinatorer på vores lager og i vores økonomiafdeling. Du får derfor en nøglefunktion i organisationen, som er med til at sikre, at vores interne processer kører på skinner.  

Din dagligdag vil være præget af rutinemæssige opgaver og løbende ad hoc opgaver. Vi leder derfor efter en overbliksskabende indkøbselev, der kan lide det forudsigelige i en rutineopgave, men samtidig rumme og trives, når der kommer opgaver ind fra højre, der skal løses her-og-nu. 

Vi er en virksomhed i vækst, og vi udvikler os hele tiden. Du har dermed også muligheden for at udvikle dig sammen med os, og over tid vil dine opgaver kunne forandre sig, hvis du tager ansvaret. Vi søger derfor én, der er arbejdsom og som går til en arbejdsopgave med nysgerrighed og gå-på-mod.

Helt konkret omfatter dine kommende arbejdsopgaver bl.a.:

  • Daglige indkøb ved vores leverandører.
  • Kontrol af kreditorfakturaer i forhold til bestilte varer og leverede varer.
  • Kontakt med leverandører ved fejl og forsinkelser. 
  • Registrering af indkøb i ERP-system.
  • Registrering af datoudløb på produkter - og sikre, at det ikke forekommer.

Vi søger en, der: 

  • Oprigtigt synes, at det er fedt med et rutinepræget ugeskema, med mange deadlines.
  • Er god til at bevare overblikket og strukturere opgaver på normale som på travle dage.
  • Stræber efter at aflevere et godt stykke arbejde hver dag. 
  • Reagerer positivt og energisk på nye opgaver og anser udfordringer som en læringsproces. 
  • Bidrager aktivt til at optimere interne processer med nysgerrighed, selvstændighed og ansvar.  
  • Ikke er bange for at kommunikere på både dansk og engelsk med vores leverandører.
  • Har færdiggjort en gymnasial uddannelse /STX, HHX, HF eller HTX. 
  • Er i gang med en 5 ugers EUS eller har færdiggjort EUS (hvis du er STX’er, HF’er eller HTX’er)

Vi kvitterer med: 

  • En elevplads med højt til loftet, hvor vi er seriøse omkring dit elevforløb med grundig oplæring i vores indkøbsprocesser. 
  • Kyndig vejledning og løbende sparring på dine daglige opgaver.
  • Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer. 
  • Sociale arrangementer, fx; fredagsbarer, LAN-parties, hyggelige work nights med pizza, sommerfest og julefrokost.
  • En god forretningsforståelse, da du kommer til at få en bred samarbejdsflade med vores lager, kundeservice, indkøb og øvrige afdelinger.
  • Muligheden for at gøre karriere i Firtal efter endt elevtid.

Din første dag hos Firtal:

Når du træder ind af døren hos Firtal, skal du være klar til at blive overvældet, da der venter dig et eventyr med spændende opgaver og fantastiske kollegaer, som glæder sig til at tage imod dig. Vi går meget op i at skabe og vedligeholde en kultur, hvor hver enkelt medarbejder oplæres, trives og udvikles. Vi kan arbejde professionelt sammen samtidig med, at vi også deltager i festlige og sjove aktiviteter, som vi arrangerer i fællesskab. 

Firtal udgøres af et ungt og ambitiøst team, som opererer fra et dejligt kontor i Lystrup. Vores arbejdsmiljø kan karakteriseres som livligt og uformelt, og vi sætter en ære i at blive bedre til det vi gør - hver dag!

Lysten til at lære, er drivkraften i vores organisation, hvilket betyder, hvis du har idéerne og evnen til at eksekvere, får du ansvaret. På den måde sikrer vi, at vi som organisation ikke står stille i et foranderligt marked.  

Vi er pionerer indenfor vores felt og stræber konstant efter, at vi fortsat skal være det. Måden, hvorpå vi løser denne udfordring, er ved hårdt arbejde samtidig med, at vi har det ualmindeligt sjovt med hinanden. Vi er én stor familie og vi håber, at du vil være en del af denne.

Firtal er desuden en af landets største eCommerce virksomheder. Ejerkredsen har tidligere bestået af blandt andet Christian Stadil, Jesper Buch og Tommy Ahlers, men er nu en del af Matas koncernen. Vi beskæftiger samlet over 100 medarbejdere, der sørger for at holde hjulene i gang og skaber vores succes. 

Praktisk information:

Tiltrædelse: 1. september 2019. 

Ansøgningsfrist: Løbende.

Ved spørgsmål til stillingen: kontakt Laura Rasmussen på lr@firtal.com

Send ansøgning og CV (Inkludér vellignende billede) til hr@firtal.com

Emnefelt: Elev til indkøb. 

Ansøgninger tages udelukkende i betragtning via mail.

Har du lyst til at gøre en forskel i samarbejde med vores allerede dygtige indkøbsteam, der er ansvarlige for at købe de rigtige varer hjem til vores lager? Synes du, at det kunne være spændende at koordinere vores indkøb med forskellige beauty- og helsekostleverandører og sikre en god dialog og et godt samarbejde? Så læs med og søg stillingen. Om elevstillingen: Vores indkøbsteam, som du vil blive en del af, håndterer dagligt mange indkøbsordrer og arbejder altid på at give vores mange leverandører den bedste service. Som indkøbselev får du en central rolle, da du både skal samarbejde med vores koordinatorer på vores lager og i vores økonomiafdeling. Du får derfor en nøglefunktion i organisationen, som er med til at sikre, at vores interne processer kører på skinner. Din dagligdag vil være præget af rutinemæssige opgaver og løbende ad hoc opgaver. Vi leder derfor efter en overbliksskabende indkøbselev, der kan lide det forudsigelige i en rutineopgave, men samtidig rumme og trives, når der kommer opgaver ind fra højre, der skal løses her-og-nu. Vi er en virksomhed i vækst, og vi udvikler os hele tiden. Du har dermed også muligheden for at udvikle dig sammen med os, og over tid vil dine opgaver kunne forandre sig, hvis du tager ansvaret. Vi søger derfor n, der er arbejdsom og som går til en arbejdsopgave med nysgerrighed og gå-på-mod. Helt konkret omfatter dine kommende arbejdsopgaver bl.a.: Daglige indkøb ved vores leverandører. Kontrol af kreditorfakturaer i forhold til bestilte varer og leverede varer. Kontakt med leverandører ved fejl og forsinkelser. Registrering af indkøb i ERP-system. Registrering af datoudløb på produkter - og sikre, at det ikke forekommer. Vi søger en, der: Oprigtigt synes, at det er fedt med et rutinepræget ugeskema, med mange deadlines. Er god til at bevare overblikket og strukturere opgaver på normale som på travle dage. Stræber efter at aflevere et godt stykke arbejde hver dag. Reagerer positivt og energisk på nye opgaver og anser udfordringer som en læringsproces. Bidrager aktivt til at optimere interne processer med nysgerrighed, selvstændighed og ansvar. Ikke er bange for at kommunikere på både dansk og engelsk med vores leverandører. Har færdiggjort en gymnasial uddannelse STX, HHX, HF eller HTX. Er i gang med en 5 ugers EUS eller har færdiggjort EUS (hvis du er STX er, HF er eller HTX er) Vi kvitterer med: En elevplads med højt til loftet, hvor vi er seriøse omkring dit elevforløb med grundig oplæring i vores indkøbsprocesser. Kyndig vejledning og løbende sparring på dine daglige opgaver. Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer. Sociale arrangementer, fx fredagsbarer, LAN-parties, hyggelige work nights med pizza, sommerfest og julefrokost. En god forretningsforståelse, da du kommer til at få en bred samarbejdsflade med vores lager, kundeservice, indkøb og øvrige afdelinger. Muligheden for at gøre karriere i Firtal efter endt elevtid. Din første dag hos Firtal: Når du træder ind af døren hos Firtal, skal du være klar til at blive overvældet, da der venter dig et eventyr med spændende opgaver og fantastiske kollegaer, som glæder sig til at tage imod dig. Vi går meget op i at skabe og vedligeholde en kultur, hvor hver enkelt medarbejder oplæres, trives og udvikles. Vi kan arbejde professionelt sammen samtidig med, at vi også deltager i festlige og sjove aktiviteter, som vi arrangerer i fællesskab. Firtal udgøres af et ungt og ambitiøst team, som opererer fra et dejligt kontor i Lystrup. Vores arbejdsmiljø kan karakteriseres som livligt og uformelt, og vi sætter en ære i at blive bedre til det vi gør - hver dag! Lysten til at lære, er drivkraften i vores organisation, hvilket betyder, hvis du har id erne og evnen til at eksekvere, får du ansvaret. På den måde sikrer vi, at vi som organisation ikke står stille i et foranderligt marked. Vi er pionerer indenfor vores felt og stræber konstant efter, at vi fortsat skal være det. Måden, hvorpå vi løser denne udfordring, er ved hårdt arbejde samtidig med, at vi har det ualmindeligt sjovt med hinanden. Vi er n stor familie og vi håber, at du vil være en del af denne. Firtal er desuden en af landets største eCommerce virksomheder. Ejerkredsen har tidligere bestået af blandt andet Christian Stadil, Jesper Buch og Tommy Ahlers, men er nu en del af Matas koncernen. Vi beskæftiger samlet over 100 medarbejdere, der sørger for at holde hjulene i gang og skaber vores succes. Praktisk information: Tiltrædelse: 1. september 2019. Ansøgningsfrist: Løbende. Ved spørgsmål til stillingen: kontakt Laura Rasmussen på lr@firtal.com Send ansøgning og CV (Inklud r vellignende billede) til hr@firtal.com Emnefelt: Elev til indkøb. Ansøgninger tages udelukkende i betragtning via mail.11jobnet749287bd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-28T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3553699FIRTAL WEB ApS11Møgelhøj 88520LystrupDKDanmark0
hr@firtal.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783780JobNet5009929500992910026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=749287bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=749287bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=749287bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=749287bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee362148385hr@firtal.comhr@firtal.comDKDanmarkDKDanmark330061508Dygtig kontor elev med stor ordensans søges til rengøringsfirma i ÅrhusRobot Økonomi har din store interesse. Og du har en ambition om at være en del af et spændende virksomhed med en stor vækst. Vi søger en dygtig og amtitiøs servicemined og strukturet økonomi elev til vores administration. Vores hverdag er præget at et højt tempo og energiniveau, hvor der også et plads til et godt grin. Der vil være mulighed for at komme hele vejen rundt i regnskabs -økonomi afdelingen igennem dine 2 års elev, og som person bidrager du med at være omhyggeligt, og har øje for detajlen og vil altid yde en proffesionel opgaveløsning af høj standard

Økonomi har din store interesse.

Og du har en ambition om at være en del af et spændende virksomhed med en stor vækst.

Vi søger en dygtig og amtitiøs servicemined og strukturet økonomi elev til vores administration.

Vores hverdag er præget at et højt tempo og energiniveau, hvor der også et plads til et godt grin.

Der vil være mulighed for at komme hele vejen rundt i regnskabs / -økonomi afdelingen

igennem dine 2 års elev, og som person bidrager du med at være omhyggeligt, og har øje for detajlen og vil altid yde en proffesionel opgaveløsning af høj standard

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApSRisskov2019-07-18T00:00:002019-09-10T00:00:00
330060988Kundeserviceelev til webshop i vækstRobot Brænder du for kundeservice, kommunikation og E-handel? Har du naturligt flair for at navigere mellem flere IT-systemer og trives du i en rolle, hvor du med mange bolde i luften skaber gode kundeoplevelser? Så har du nu mulighed for at blive Rito.dk s næste kundeserviceelev. Vi søger en frisk, serviceminded og udadvendt medarbejder til at servicere vores kunder på telefon, mail og chat i tidsrummet 08-18 fordelt på vagter over hele ugen. Der er tale om en 37-timers elevstilling, hvor du i løbet af den 2-årige uddannelse skal på skole i 10-12 uger. Du vil indgå i et ungt frisk team af veloplagte medarbejdere, som yder vores kunder den bedste service i branchen og som vil hjælpe dig i din oplæring. Om dig: Du er struktureret og kan tage ansvar Du kan kommunikere klart og tydeligt i skrift og tale på dansk og engelsk. Derudover er sprogflair en forudsætning da vi håndterer kommunikation på dansk, svensk, norsk og engelsk. Har du erfaring med at sy, strikke eller at hækle, er dette et plus, men ikke et krav Du kan smile igennem telefonen, mail og chat Du er fleksibel og har et godt humør Du har en god forståelse for IT og e-handel Du skal være dygtig til at håndtere en computer og hurtig på tasterne Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet. Emnet skal være Kundeserviceelev . Ansøgningsfristen er 1.august med opstart snarest muligt derefter. Alt arbejdet vil foregå på vores adresse Gyrovej 1, 7800 Skive. Om os Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 18.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 34 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100 røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http: www.rito.dk Kontakt Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk med emnet Spørgsmål til Kundeserviceelev Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler. Det er kun muligt at aflevere ansøgninger pr. mail

Brænder du for kundeservice, kommunikation og E-handel?
Har du naturligt flair for at navigere mellem flere IT-systemer og trives du i en rolle, hvor du med mange bolde i luften skaber gode kundeoplevelser?
Så har du nu mulighed for at blive Rito.dk’s næste kundeserviceelev.

Vi søger en frisk, serviceminded og udadvendt medarbejder til at servicere vores kunder på telefon, mail og chat i tidsrummet 08-18 fordelt på vagter over hele ugen.
Der er tale om en 37-timers elevstilling, hvor du i løbet af den 2-årige uddannelse skal på skole i 10-12 uger.

Du vil indgå i et ungt frisk team af veloplagte medarbejdere, som yder vores kunder den bedste service i branchen og som vil hjælpe dig i din oplæring.

Om dig:

  • Du er struktureret og kan tage ansvar
  • Du kan kommunikere klart og tydeligt i skrift og tale på dansk og engelsk. Derudover er sprogflair en forudsætning da vi håndterer kommunikation på dansk, svensk, norsk og engelsk.
  • Har du erfaring med at sy, strikke eller at hækle, er dette et plus, men ikke et krav
  • Du kan ” smile” igennem telefonen, mail og chat
  • Du er fleksibel og har et godt humør
  • Du har en god forståelse for IT og e-handel
  • Du skal være dygtig til at håndtere en computer og hurtig på tasterne

Kan du se dig selv i stillingen, så send straks en ansøgning på job@rito.dk og fortæl os hvorfor lige netop du vil være et perfekt match til Rito.dk. Både nu, men også om 5 år. Hos os tænker vi nemlig langsigtet. Emnet skal være "Kundeserviceelev".

Ansøgningsfristen er 1.august med opstart snarest muligt derefter.
Alt arbejdet vil foregå på vores adresse Gyrovej 1, 7800 Skive.

Om os

Rito.dk er en webshop, der forhandler mere end 18.000 varenumre inden for garn og hobbyartikler. Rito.dk er 5 år gammel, består i øjeblikket af 34 ansatte og oplever dagligt vækst. Vi har kunden og kundeservice meget højt på prioritetslisten. Rito.dk er en 100% røgfri arbejdsplads. Du kan se mere på http://www.rito.dk

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til job@rito.dk med emnet ”Spørgsmål til Kundeserviceelev”

Alle ansøgninger skal sendes til vores mail job@rito.dk.

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Vi kalder løbende kandidater til samtaler. Det er kun muligt at aflevere ansøgninger pr. mail

RITO ApSSkive2019-07-17T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig kontor elev med stor ordensans søges til rengøringsfirma i Århus

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApS

Risskov
Økonomi har din store interesse. Og du har en ambition om at være en del af et spændende virksomhed med en stor vækst. Vi søger en dygtig og amtitiøs servicemined og strukturet økonomi elev til vores administration. Vores hverdag er præget at et høj...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Kundeserviceelev til webshop i vækst

RITO ApS

Skive
Brænder du for kundeservice, kommunikation og E-handel? Har du naturligt flair for at navigere mellem flere IT-systemer og trives du i en rolle, hvor du med mange bolde i luften skaber gode kundeoplevelser? Så har du nu mulighed for at blive Rito.dk...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019