Gem job

Struktureret projektassistent - Der kan samle trådene, og assistere med byggestyring af vores byggeprojekter, samt assistance med daglige opgaver på kontoret.

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps søger: Projektkoordinator/Projektassistent/administrativmedarbejder.

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps, fortsætter med at vinde byggeopgaver og har behov for at udvide organisationen. Derfor søger vi til en nyoprettet stilling 1 dygtig Projektkordinator/Projektassistent/administrativmedarbejder til at understøtte og supportere byggelederne samt være tovholder på virksomhedens mangeartede renoveringsprojekter, så byggelederne kan lykkes med at nå i mål med projekterne inden for deadline og budget.

Stillingen er nyoprettet, og hvis du er med på den, forestiller vi os at du kan udvikle dig i
stillingen og selv være med til at formgive indhold og rolle i afdelingen. Der stilles derfor også store krav til gå-på-mod, drive og selvstændighed. Til gengæld kvitteres der med et stort ansvar og god ledelsessparring om jobbet og dets indhold.

I stillingen hos Gladsaxe Bygningsentreprise Aps bliver du en del af en virksomhed i kraftig vækst og udvikling, hvor du i fællesskab med vores byggeledere deltager i styringen og koordineringen bygge og servicesager.

Med udgangspunkt fra kontoret i Gladsaxe og med reference til ledelsen, skal du bistå vores byggeledere i at gennemførende vores byggesager. Du vil hovedsageligt bestride en administrativ funktion, hvor du vil få ansvar for administrative opgaver på vores mindre og mellemstore byggeopgaver og servicesager inden for tømrer, snedker & murerfaget.

Dine opgaver vil spænde bredt, lige fra det indledende arbejde i tilbudsfasen, til opstart af byggepladser over til digital arkivering, udarbejdelse af referater, deltagelse i møder, opfølgning på digitale platforme, Prækvalifikation (beskrivelser, referencer, ESPD), System- og arbejdsbeskrivelser ifm. Tilbud & arbejdsopgaver, - desuden vil du være første kontakt for nye kunder, og tage telefon samt indledende mailkorrespondance. Dette er derfor et job, hvor din hverdag vil være  afvekslende.

Afhængig af den kandiaten, kan og vil stillingen bliver formet udfra kandidaten og dennes kvalifikationer. 

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps udfører en bred vifte af tømrer-, murer-, tagdækkerarbejder, samt fag og hovedentrepriseopgaver, og du vil skulle deltage i gennemføringen af disse projekter med kvalitet i højsædet.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af ``frihed under ansvar´´ med direkte reference til ledelsen. Du skal således trives med at tage ansvar, og du skal motiveres af en personlig udvikling i en ambitiøs virksomhed, hvor du gerne vil være en del af at udvikle virksomheden.

Vi lægger stor vægt på et godt kundeforhold, gennemførsel af velplanlagte byggeopgaver til den aftalte kvalitet og tid, sikkerhed og god økonomistyring.

Dine arbejdsopgaver:

  • Deltagelse sammen med ledelsen & byggeledere, af gennemførelse af byggeopgaver.
  • Styring & Koordinering af underentreprenører.
  • Kontakt til bygherre, rådgivere og myndigheder mv.
  • Koordinering af aktiviteterne på byggepladsen
  • Indhentning af tilbud fra leverandøre og underentreprenøre og kalkulation af mindre byggeopgaver
  • Økonomistyring ansvar for kvalitetsstyring og arbejdsmiljø
  • Kundekontakt og First Point of Contact over telefonen
  • Registrering og projektgennemgang af nye projekter samt afslutning af projekter
  • Håndtering og administration af projektmateriale/tegninger/beskrivelser samt koordination, bestilling og indkøb af materialer
  • Deltagelse og referatskrivning på byggemøder
  • Koordination og fremsendelse af tilbud samt sikring af overholdelse af deadlines over for underentreprenører
  • Søgning af tilladelser til bl.a. affaldshåndtering og råderet over vej samt Skilteplanlægning
  • Fakturering og lettere økonomiopgaver samt budgetlægning
  • Udarbejdelse og koordination af tidsplaner og arbejdstid inkl. ferie og flex
  • Håndtering af diverse ad hoc opgaver såsom renskrivning, journalisering samt klargøring af materiale til byggelederne/byggemøder

Din faglige profil

  • Du har en stærk administrativ og koordinerende profil – helst fra byggebranchen
  • Du har forståelse for alle processer i et byggeforløb
  • Du har flair for både økonomi og IT
  • Du kan læse oversigtstegninger til husbehov fra tegneprogrammer som bl.a. AutoCad
  • Du er superbruger af Officepakken – især Excel
  • Du er superbruger af DALUX eller tilsvarende projektstyringssystem
  • Du har gode kommunikationsevner både i skrift og tale

Din personlige profil

Du har et udpræget servicegen, er hjælpsom og tager alle opgaver med et smil. Du kan begå dig i en håndværksvirksomhed og kender til den jargon, der kan være i en travl hverdag. Du kan tale med alle typer mennesker og forstår at nedtrappe konflikter – også i telefonen. Du er løsningsorienteret og står klar til at gribe alle de bolde, der bliver kastet til dig, men du kan også være nytænkende. Som person er du proaktiv, en dygtig planlægger samt kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i pressede situationer.

Derudover:

  • Værdsætter du at have en bred kontaktflade og kan opbygge gode relationer
  • Tager du ansvar for egne arbejdsopgaver og er god til at følge alle opgaver til dørs
  • Er du omhyggelig og grundig og kan bevare helikopteroverblikket
  • Trives du med travlhed og deadlines
  • Tænker du struktureret og systematisk samt arbejder selvstændigt og effektivt
  • Har du sans for detaljer og vil gerne gå det ekstra skridt for at nå helt i mål
  • Er du naturligvis en teamplayer og skaber en god stemning omkring dig

Du tilbydes

  • Et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job i en virksomhed med fokus på godt arbejdsmiljø
  • Frie og selvstændige arbejdsforhold
  • Engagerede og dygtige kollegaer
  • Ansættelse i et uhøjtideligt miljø med en flad organisation
  • Løn efter kvalifikationer

Stillingen skal besættes hurtigst muligt! Søg allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtale.

Al henvendelse bliver behandlet fortroligt.

 

Om virksomheden

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps beskæftiger ca. 25-30 mand og vores ambition er forsat at vækste og levere arbejde af høj kvalitet. Vi har hovesæde i Bagsværd. Ud over vores håndværkere er vi på kontoret vores direktør, en byggeleder for tømrer, murermesteren, en kontor funtionær og en bogholder. Vores byggeopgaver udføres primært i nærområdet og hovedstadsområdet men vi dækker også store dele af nordsjælland. Læs mere på www.gladsaxebyg.dk

Virksomheden er kåret som Gazellevirksomhed og eliteleverandør til det offentlige 4 år i træk.

Værdier

  • Vi er menneskelige ved at være ærlige, imødekommende, åbne og uhøjtidelige samt ved at kunne give konstruktiv kritik og vise gensidig respekt
  • Vi er værdiskabende ved at imponere/overraske kunderne og ved at levere top professionelt håndværk i enhver kundekontakt
  • Vi udviser højt fagligt niveau og ansvarlighed ved at være professionelle, udviklings- og vidensøgende samt ved at sætte en ære i at kende vores roller og tænke i helheder
  • Vi er effektive og afsluttende ved ikke at udskyde noget, arbejde struktureret og forfine vores kommunikation og planlægning – spild og fejl minimeres

Arbejdsmiljø

  • Der lægges stor vægt på arbejdsmiljø, og det interne arbejdsmiljø bærer præg af en tæt kontakt mellem leder og ansat
  • Vejledninger og standarder følger BrancheFællesskab for Arbejdsmiljø (BFA), så der sikres en anerkendt og veldokumenteret metode
  • For det enkelte projekt indgår der risikovurderinger, instrukser og kontroller, herunder bl.a. sagsspecifikke arbejdspladsvurderinger for byggepladsen, ligesom der er udarbejdet en APV for virksomhedens servicevogne, værksted og kontor. MUS samtaler er endvidere medvirkende til at sikre et godt arbejdsmiljø
  • Der udføres runderingsskemaer hver 14.dag i forbindelse med afholdte sikkerhedsmøder, og de gennemgås på hvert møde
  • Virksomheden råder over personale, der besidder Arbejdstilsynets koordinatoruddannelse, så arbejdsmiljøet er lovmæssigt styret
  • Der lægges vægt på, at virksomhedens drift fungerer i et miljø, hvor alle må, tør og skal ytre sig. Ønsket med dette er at opnå et solidt bredt sparringsmiljø

Lærlinge og praktikanter

Virksomheden prioriteter oplæring af  fremtidige håndværkere højt. Der skeles ikke til økonomisk rentabilitet ved oplæring af lærlinge. Virksomheden arbejder tæt sammen med folkeskoler og Københavns tekniske skoler ved at tage imod praktikanter. Ydermere er der et samarbejde med  Kommunen om at tage imod unge, som skal i jobtræning. Flere er efterfølgende blevet fastansatte i virksomheden.

Arbejdets udførelse

Virksomheden er medlem af organisationerne Byg Garanti og Dansk Byggeri. Der benyttes ikke uautoriseret arbejdskraft blandt egne faggrupper, og der entreres ikke med underentreprenører, der benytter disse. Arbejdskraft udføres under dansk overenskomst, og der  benyttes certificerede specialister som samarbejdspartner indenfor hver faggruppe. Især indenfor farlige og krævende arbejdsområder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Trainee/graduate projektassistent. Til dig der vil...

Bravida Danmark AS

Brøndby
Kan du sætte din tekniske viden i spil på praktiske projekter? Og vil du udvikle dit potentiale og få solide lederkompetencer – mens du gør karriere i én af landets mest vellykkede installationsvirksomheder? Så bliv trainee i Bravida! Byggebranchen e...
14. september 2022

Trainee/graduate projektassistent. Til dig der vil...

Bravida Danmark AS

Brøndby
Kan du sætte din tekniske viden i spil på praktiske projekter? Og vil du udvikle dit potentiale og få solide lederkompetencer – mens du gør karriere i én af landets mest vellykkede installationsvirksomheder? Så bliv trainee i Bravida! Byggebranchen e...
21. september 2022

UNO Project Assistant

iAgora Europa

København K
Descripción del puesto: Job Title UNO Project Assistant Job Description Philips is a global leader in health technology, committed to improving billions of lives worldwide and striving to make the world healthier and more sustainable through innovati...
12. september 2022

Struktureret projektassistent - Der kan samle trådene, og assistere med byggestyring af vores byggeprojekter, samt assistance med daglige opgaver på kontoret.

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps søger: Projektkoordinator/Projektassistent/administrativmedarbejder.

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps, fortsætter med at vinde byggeopgaver og har behov for at udvide organisationen. Derfor søger vi til en nyoprettet stilling 1 dygtig Projektkordinator/Projektassistent/administrativmedarbejder til at understøtte og supportere byggelederne samt være tovholder på virksomhedens mangeartede renoveringsprojekter, så byggelederne kan lykkes med at nå i mål med projekterne inden for deadline og budget.

Stillingen er nyoprettet, og hvis du er med på den, forestiller vi os at du kan udvikle dig i
stillingen og selv være med til at formgive indhold og rolle i afdelingen. Der stilles derfor også store krav til gå-på-mod, drive og selvstændighed. Til gengæld kvitteres der med et stort ansvar og god ledelsessparring om jobbet og dets indhold.

I stillingen hos Gladsaxe Bygningsentreprise Aps bliver du en del af en virksomhed i kraftig vækst og udvikling, hvor du i fællesskab med vores byggeledere deltager i styringen og koordineringen bygge og servicesager.

Med udgangspunkt fra kontoret i Gladsaxe og med reference til ledelsen, skal du bistå vores byggeledere i at gennemførende vores byggesager. Du vil hovedsageligt bestride en administrativ funktion, hvor du vil få ansvar for administrative opgaver på vores mindre og mellemstore byggeopgaver og servicesager inden for tømrer, snedker & murerfaget.

Dine opgaver vil spænde bredt, lige fra det indledende arbejde i tilbudsfasen, til opstart af byggepladser over til digital arkivering, udarbejdelse af referater, deltagelse i møder, opfølgning på digitale platforme, Prækvalifikation (beskrivelser, referencer, ESPD), System- og arbejdsbeskrivelser ifm. Tilbud & arbejdsopgaver, - desuden vil du være første kontakt for nye kunder, og tage telefon samt indledende mailkorrespondance. Dette er derfor et job, hvor din hverdag vil være  afvekslende.

Afhængig af den kandiaten, kan og vil stillingen bliver formet udfra kandidaten og dennes kvalifikationer. 

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps udfører en bred vifte af tømrer-, murer-, tagdækkerarbejder, samt fag og hovedentrepriseopgaver, og du vil skulle deltage i gennemføringen af disse projekter med kvalitet i højsædet.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af ``frihed under ansvar´´ med direkte reference til ledelsen. Du skal således trives med at tage ansvar, og du skal motiveres af en personlig udvikling i en ambitiøs virksomhed, hvor du gerne vil være en del af at udvikle virksomheden.

Vi lægger stor vægt på et godt kundeforhold, gennemførsel af velplanlagte byggeopgaver til den aftalte kvalitet og tid, sikkerhed og god økonomistyring.

Dine arbejdsopgaver:

  • Deltagelse sammen med ledelsen & byggeledere, af gennemførelse af byggeopgaver.
  • Styring & Koordinering af underentreprenører.
  • Kontakt til bygherre, rådgivere og myndigheder mv.
  • Koordinering af aktiviteterne på byggepladsen
  • Indhentning af tilbud fra leverandøre og underentreprenøre og kalkulation af mindre byggeopgaver
  • Økonomistyring ansvar for kvalitetsstyring og arbejdsmiljø
  • Kundekontakt og First Point of Contact over telefonen
  • Registrering og projektgennemgang af nye projekter samt afslutning af projekter
  • Håndtering og administration af projektmateriale/tegninger/beskrivelser samt koordination, bestilling og indkøb af materialer
  • Deltagelse og referatskrivning på byggemøder
  • Koordination og fremsendelse af tilbud samt sikring af overholdelse af deadlines over for underentreprenører
  • Søgning af tilladelser til bl.a. affaldshåndtering og råderet over vej samt Skilteplanlægning
  • Fakturering og lettere økonomiopgaver samt budgetlægning
  • Udarbejdelse og koordination af tidsplaner og arbejdstid inkl. ferie og flex
  • Håndtering af diverse ad hoc opgaver såsom renskrivning, journalisering samt klargøring af materiale til byggelederne/byggemøder

Din faglige profil

  • Du har en stærk administrativ og koordinerende profil – helst fra byggebranchen
  • Du har forståelse for alle processer i et byggeforløb
  • Du har flair for både økonomi og IT
  • Du kan læse oversigtstegninger til husbehov fra tegneprogrammer som bl.a. AutoCad
  • Du er superbruger af Officepakken – især Excel
  • Du er superbruger af DALUX eller tilsvarende projektstyringssystem
  • Du har gode kommunikationsevner både i skrift og tale

Din personlige profil

Du har et udpræget servicegen, er hjælpsom og tager alle opgaver med et smil. Du kan begå dig i en håndværksvirksomhed og kender til den jargon, der kan være i en travl hverdag. Du kan tale med alle typer mennesker og forstår at nedtrappe konflikter – også i telefonen. Du er løsningsorienteret og står klar til at gribe alle de bolde, der bliver kastet til dig, men du kan også være nytænkende. Som person er du proaktiv, en dygtig planlægger samt kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i pressede situationer.

Derudover:

  • Værdsætter du at have en bred kontaktflade og kan opbygge gode relationer
  • Tager du ansvar for egne arbejdsopgaver og er god til at følge alle opgaver til dørs
  • Er du omhyggelig og grundig og kan bevare helikopteroverblikket
  • Trives du med travlhed og deadlines
  • Tænker du struktureret og systematisk samt arbejder selvstændigt og effektivt
  • Har du sans for detaljer og vil gerne gå det ekstra skridt for at nå helt i mål
  • Er du naturligvis en teamplayer og skaber en god stemning omkring dig

Du tilbydes

  • Et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job i en virksomhed med fokus på godt arbejdsmiljø
  • Frie og selvstændige arbejdsforhold
  • Engagerede og dygtige kollegaer
  • Ansættelse i et uhøjtideligt miljø med en flad organisation
  • Løn efter kvalifikationer

Stillingen skal besættes hurtigst muligt! Søg allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtale.

Al henvendelse bliver behandlet fortroligt.

 

Om virksomheden

Gladsaxe Bygningsentreprise Aps beskæftiger ca. 25-30 mand og vores ambition er forsat at vækste og levere arbejde af høj kvalitet. Vi har hovesæde i Bagsværd. Ud over vores håndværkere er vi på kontoret vores direktør, en byggeleder for tømrer, murermesteren, en kontor funtionær og en bogholder. Vores byggeopgaver udføres primært i nærområdet og hovedstadsområdet men vi dækker også store dele af nordsjælland. Læs mere på www.gladsaxebyg.dk

Virksomheden er kåret som Gazellevirksomhed og eliteleverandør til det offentlige 4 år i træk.

Værdier

  • Vi er menneskelige ved at være ærlige, imødekommende, åbne og uhøjtidelige samt ved at kunne give konstruktiv kritik og vise gensidig respekt
  • Vi er værdiskabende ved at imponere/overraske kunderne og ved at levere top professionelt håndværk i enhver kundekontakt
  • Vi udviser højt fagligt niveau og ansvarlighed ved at være professionelle, udviklings- og vidensøgende samt ved at sætte en ære i at kende vores roller og tænke i helheder
  • Vi er effektive og afsluttende ved ikke at udskyde noget, arbejde struktureret og forfine vores kommunikation og planlægning – spild og fejl minimeres

Arbejdsmiljø

  • Der lægges stor vægt på arbejdsmiljø, og det interne arbejdsmiljø bærer præg af en tæt kontakt mellem leder og ansat
  • Vejledninger og standarder følger BrancheFællesskab for Arbejdsmiljø (BFA), så der sikres en anerkendt og veldokumenteret metode
  • For det enkelte projekt indgår der risikovurderinger, instrukser og kontroller, herunder bl.a. sagsspecifikke arbejdspladsvurderinger for byggepladsen, ligesom der er udarbejdet en APV for virksomhedens servicevogne, værksted og kontor. MUS samtaler er endvidere medvirkende til at sikre et godt arbejdsmiljø
  • Der udføres runderingsskemaer hver 14.dag i forbindelse med afholdte sikkerhedsmøder, og de gennemgås på hvert møde
  • Virksomheden råder over personale, der besidder Arbejdstilsynets koordinatoruddannelse, så arbejdsmiljøet er lovmæssigt styret
  • Der lægges vægt på, at virksomhedens drift fungerer i et miljø, hvor alle må, tør og skal ytre sig. Ønsket med dette er at opnå et solidt bredt sparringsmiljø

Lærlinge og praktikanter

Virksomheden prioriteter oplæring af  fremtidige håndværkere højt. Der skeles ikke til økonomisk rentabilitet ved oplæring af lærlinge. Virksomheden arbejder tæt sammen med folkeskoler og Københavns tekniske skoler ved at tage imod praktikanter. Ydermere er der et samarbejde med  Kommunen om at tage imod unge, som skal i jobtræning. Flere er efterfølgende blevet fastansatte i virksomheden.

Arbejdets udførelse

Virksomheden er medlem af organisationerne Byg Garanti og Dansk Byggeri. Der benyttes ikke uautoriseret arbejdskraft blandt egne faggrupper, og der entreres ikke med underentreprenører, der benytter disse. Arbejdskraft udføres under dansk overenskomst, og der  benyttes certificerede specialister som samarbejdspartner indenfor hver faggruppe. Især indenfor farlige og krævende arbejdsområder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Trainee/graduate projektassistent. Til dig der vil...

Bravida Danmark AS

Brøndby
Kan du sætte din tekniske viden i spil på praktiske projekter? Og vil du udvikle dit potentiale og få solide lederkompetencer – mens du gør karriere i én af landets mest vellykkede installationsvirksomheder? Så bliv trainee i Bravida! Byggebranchen e...
14. september 2022

Trainee/graduate projektassistent. Til dig der vil...

Bravida Danmark AS

Brøndby
Kan du sætte din tekniske viden i spil på praktiske projekter? Og vil du udvikle dit potentiale og få solide lederkompetencer – mens du gør karriere i én af landets mest vellykkede installationsvirksomheder? Så bliv trainee i Bravida! Byggebranchen e...
21. september 2022

UNO Project Assistant

iAgora Europa

København K
Descripción del puesto: Job Title UNO Project Assistant Job Description Philips is a global leader in health technology, committed to improving billions of lives worldwide and striving to make the world healthier and more sustainable through innovati...
12. september 2022