Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Struktureret regnskabsmedarbejder søges til international distributionsvirksomhed i Gentofte

Beskrivelse

Du vil blive en del af en dedikeret regnskabsafdeling med fire kollegaer. Du vil få det regnskabsmæssige ansvar for flere af virksomhedens selskaber, hvor du vil have gode muligheder for at sparre om opgaverne med dine kollegaer. Du vil få en spændende og struktureret arbejdsdag, hvor kvalitet og samarbejde står i højsædet. Derudover vil du have gode udviklingsmuligheder i stillingen, da virksomheden går op i at uddanne sine medarbejdere og at udvikle deres kompetencer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor-/kreditorstyring
  • Rejseafregninger
  • Afstemninger
  • Bogføring
  • Moms, herunder udenlandsk moms
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er tale om en international distributionsvirksomhed i Københavnsområdet, som har eksisteret i mere end 100 år, og som er en særdeles veldrevet organisation. Virksomheden har et professionelt og behageligt arbejdsklima, hvilket er en prioritet for virksomheden at have. Der tilbydes gode forhold som sundhedsforsikring, kantineordning og pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du må gerne være nyuddannet eller med et par års erfaring. Som person er du imødekommende, kvalitetsbevidst og ærekær omkring dine opgaver. Du er selvkørende, operativ og nysgerrig. Du trives med dialog på tværs af faggrupper, er kommunikativ og har et højt humør. Derudover arbejder du struktureret og har en naturlig dynamik, der supplerer dine faglige input.

IT-kompetencer

Navision samt Excel

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk samt engelsk er et krav. Derudover har du gerne kendskab til tysk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033265Phoenix-a672a97612019-05-28T15:06:43.990Struktureret regnskabsmedarbejder søges til international distributionsvirksomhed i Gentofte

Beskrivelse

Du vil blive en del af en dedikeret regnskabsafdeling med fire kollegaer. Du vil få det regnskabsmæssige ansvar for flere af virksomhedens selskaber, hvor du vil have gode muligheder for at sparre om opgaverne med dine kollegaer. Du vil få en spændende og struktureret arbejdsdag, hvor kvalitet og samarbejde står i højsædet. Derudover vil du have gode udviklingsmuligheder i stillingen, da virksomheden går op i at uddanne sine medarbejdere og at udvikle deres kompetencer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor-/kreditorstyring
  • Rejseafregninger
  • Afstemninger
  • Bogføring
  • Moms, herunder udenlandsk moms
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er tale om en international distributionsvirksomhed i Københavnsområdet, som har eksisteret i mere end 100 år, og som er en særdeles veldrevet organisation. Virksomheden har et professionelt og behageligt arbejdsklima, hvilket er en prioritet for virksomheden at have. Der tilbydes gode forhold som sundhedsforsikring, kantineordning og pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du må gerne være nyuddannet eller med et par års erfaring. Som person er du imødekommende, kvalitetsbevidst og ærekær omkring dine opgaver. Du er selvkørende, operativ og nysgerrig. Du trives med dialog på tværs af faggrupper, er kommunikativ og har et højt humør. Derudover arbejder du struktureret og har en naturlig dynamik, der supplerer dine faglige input.

IT-kompetencer

Navision samt Excel

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk samt engelsk er et krav. Derudover har du gerne kendskab til tysk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

2019-07-03T00:50:57.877 Beskrivelse Du vil blive en del af en dedikeret regnskabsafdeling med fire kollegaer. Du vil få det regnskabsmæssige ansvar for flere af virksomhedens selskaber, hvor du vil have gode muligheder for at sparre om opgaverne med dine kollegaer. Du vil få en spændende og struktureret arbejdsdag, hvor kvalitet og samarbejde står i højsædet. Derudover vil du have gode udviklingsmuligheder i stillingen, da virksomheden går op i at uddanne sine medarbejdere og at udvikle deres kompetencer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Debitor- kreditorstyring Rejseafregninger Afstemninger Bogføring Moms, herunder udenlandsk moms Ad-hoc Om virksomheden Der er tale om en international distributionsvirksomhed i Københavnsområdet, som har eksisteret i mere end 100 år, og som er en særdeles veldrevet organisation. Virksomheden har et professionelt og behageligt arbejdsklima, hvilket er en prioritet for virksomheden at have. Der tilbydes gode forhold som sundhedsforsikring, kantineordning og pensionsordning. Personlige kompetencer Du må gerne være nyuddannet eller med et par års erfaring. Som person er du imødekommende, kvalitetsbevidst og ærekær omkring dine opgaver. Du er selvkørende, operativ og nysgerrig. Du trives med dialog på tværs af faggrupper, er kommunikativ og har et højt humør. Derudover arbejder du struktureret og har en naturlig dynamik, der supplerer dine faglige input. IT-kompetencer Navision samt Excel Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk samt engelsk er et krav. Derudover har du gerne kendskab til tysk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.10Phoenixa672a976101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8810EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536519Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/a672a976_logo.jpegORS/Small/a672a976_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768929ProselectionMinimum88100128-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a672a976https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a672a976https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a672a976&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a672a976&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Regnskabsmedarbejder lige noget for dig.12007951Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361937381kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330045480Frisk regnskabsmedarbejder søges til spændende ejendomsselskab beliggende i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidigt med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Bogføring af håndværkerfakturaer Bogføring af løbende driftsudgifter mv. på de enkelte ejendomme Daglig bogføring af lejeindbetalinger Afregning af moms Afstemninger Renteberegning Godkendelser via workflow Kreditorbetalinger Support for controllere og administratorer Likviditetsstyring Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om et spændende ejendomsselskab, som har eksisteret siden 1987, og som i dag beskæftiger ca. 40 medarbejdere. Virksomheden administrerer primært ejendomme i Danmark, men også i andre lande i Europa. I virksomheden er der en god teamånd, hvor man hjælper hinanden og værner om det gode samarbejde i hverdagen. Derudover eksisterer der en humoristisk og uformel atmosfære i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sundhedsforsikring, pensionsordning, kantine og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har en frisk og positiv indstilling til hverdagen, og arbejder grundigt og kvalitetsorienteret med dine arbejdsopgaver. Du er imødekommende og serviceorienteret, og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver. IT-kompetencer UNIK BOLIG 4 Erfaring & Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk samt lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidigt med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring af håndværkerfakturaer
  • Bogføring af løbende driftsudgifter mv. på de enkelte ejendomme
  • Daglig bogføring af lejeindbetalinger
  • Afregning af moms
  • Afstemninger
  • Renteberegning
  • Godkendelser via workflow
  • Kreditorbetalinger
  • Support for controllere og administratorer
  • Likviditetsstyring
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om et spændende ejendomsselskab, som har eksisteret siden 1987, og som i dag beskæftiger ca. 40 medarbejdere. Virksomheden administrerer primært ejendomme i Danmark, men også i andre lande i Europa. I virksomheden er der en god teamånd, hvor man hjælper hinanden og værner om det gode samarbejde i hverdagen. Derudover eksisterer der en humoristisk og uformel atmosfære i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sundhedsforsikring, pensionsordning, kantine og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har en frisk og positiv indstilling til hverdagen, og arbejder grundigt og kvalitetsorienteret med dine arbejdsopgaver. Du er imødekommende og serviceorienteret, og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver.

IT-kompetencer

UNIK BOLIG 4

Erfaring & Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk samt lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6a3a7e9a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-06-18T16:03:55.8602019-07-23T00:00:00
330057271Ambitiøs regnskabsmedarbejder søges til dynamisk designvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en regnskabsafdeling på i alt seks personer, som varetager alt regnskab og økonomi for virksomhedens forskellige selskaber. Du vil få selvstændigt ansvar for to af selskaberne og håndtere alt regnskab fra A-Z heri. Samtidig vil du blive en del af et velfungerende team med en stærk holdånd, hvor fællesskabet er højt prioriteret. Dine opgaver vil bestå af Arbejdsopgaver Bogføring Kreditorstyring Debitorstyring Finans Afstemninger Månedsafslutning Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er tale om en designvirksomhed, der har til formål at fremme design og mode i Danmark. Virksomheden beskæftiger knap 100 medarbejdere og holder til i det centrale København. I virksomheden hersker der et kreativt og ungdommeligt miljø, hvor atmosfæren er uformel, dynamisk og energifyldt. Samtidig er det en virksomhedskultur, der bærer præg af et stærkt fællesskab, samarbejde og sociale arrangementer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af kantineordning, fleksibilitet og en god pensionsordning. Personlige kompetencer Som regnskabsmedarbejder er du selvkørende og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgave samtidig med, at du er proaktiv og initiativrig. Du trives i et kreativt og ungdommeligt miljø, hvor du har en stor kontaktflade til mange interessenter. Ligeledes er du serviceminded og samarbejdsvillig, da det er en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Sidst men ikke mindst er du positiv, humørfyldt og bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse Du har en kontoruddannelse eller lignende. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en regnskabsafdeling på i alt seks personer, som varetager alt regnskab og økonomi for virksomhedens forskellige selskaber. Du vil få selvstændigt ansvar for to af selskaberne og håndtere alt regnskab fra A-Z heri. Samtidig vil du blive en del af et velfungerende team med en stærk holdånd, hvor fællesskabet er højt prioriteret. Dine opgaver vil bestå af;

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Kreditorstyring
  • Debitorstyring
  • Finans
  • Afstemninger
  • Månedsafslutning
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er tale om en designvirksomhed, der har til formål at fremme design og mode i Danmark. Virksomheden beskæftiger knap 100 medarbejdere og holder til i det centrale København. I virksomheden hersker der et kreativt og ungdommeligt miljø, hvor atmosfæren er uformel, dynamisk og energifyldt. Samtidig er det en virksomhedskultur, der bærer præg af et stærkt fællesskab, samarbejde og sociale arrangementer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af kantineordning, fleksibilitet og en god pensionsordning.

Personlige kompetencer

Som regnskabsmedarbejder er du selvkørende og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgave samtidig med, at du er proaktiv og initiativrig. Du trives i et kreativt og ungdommeligt miljø, hvor du har en stor kontaktflade til mange interessenter. Ligeledes er du serviceminded og samarbejdsvillig, da det er en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Sidst men ikke mindst er du positiv, humørfyldt og bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse

Du har en kontoruddannelse eller lignende.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/af88d62b_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-09T18:01:15.3802019-08-12T00:00:00
330054252Erfaren allround regnskabsmedarbejder med fokus på finans søges til veletableret virksomhed i OdenseBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en økonomifunktion på i alt 10 medarbejdere, som håndterer virksomhedens regnskaber for både handel og ejendomme. Du vil have ansvaret for dine egne opgaver, samtidig med at du bliver en del af et hold, der løfter i flok. Derudover vil der være gode muligheder for at påvirke arbejdsgange og processer. Du vil assistere og sparre med virksomhedens regnskabschef og finansielle controller. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Finans Bogføring Betalinger Afstemninger Periodiseringer Deltage i måneds- og årsafslutning Ansvar for fakturascanningssystem Deltagelse i projekter og optimering Backup for kollegaer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret handels- og ejendomskoncern i Odense, der har eksisteret i mere end 30 år. Virksomheden beskæftiger ca. 30 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt internt og eksternt serviceniveau. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver af gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv. Du er nysgerrig, lærenem og har lysten til at udvikle dig. IT-kompetencer Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer Uddannelse og erfaring Allround regnskabserfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en økonomifunktion på i alt 10 medarbejdere, som håndterer virksomhedens regnskaber for både handel og ejendomme. Du vil have ansvaret for dine egne opgaver, samtidig med at du bliver en del af et hold, der løfter i flok. Derudover vil der være gode muligheder for at påvirke arbejdsgange og processer. Du vil assistere og sparre med virksomhedens regnskabschef og finansielle controller. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Finans
  • Bogføring
  • Betalinger
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Deltage i måneds- og årsafslutning
  • Ansvar for fakturascanningssystem
  • Deltagelse i projekter og optimering
  • Backup for kollegaer
  • Ad-hoc
    Om virksomheden

Her er tale om en veletableret handels- og ejendomskoncern i Odense, der har eksisteret i mere end 30 år. Virksomheden beskæftiger ca. 30 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt internt og eksternt serviceniveau. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver af gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv. Du er nysgerrig, lærenem og har lysten til at udvikle dig.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Uddannelse og erfaring

Allround regnskabserfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/ab719cb2_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-04T14:01:35.6032019-08-07T00:00:00
330059418Dygtig regnskabsmedarbejder søges til barselsvikariat hos spændende rådgivningsvirksomhed beliggende i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i en afdeling bestående af virksomhedens regnskabschef og en bogholder, hvor du vil få ansvaret for de daglige driftsopgaver i bogholderiet. Du vil desuden hjælpe til, hvor der ellers er behov for din hjælp. Der er et godt samarbejde internt i økonomiafdelingen samt på tværs af virksomhedens øvrige afdelinger. Barselsvikariatet varer 12 måneder og der er mulighed for at arbejde fra 30-37 timer. Dine primære opgaver vil være: Arbejdsopgaver Bogføring Bank Afstemninger Momsafstemninger Rykkere Fakturering Mailhåndtering Oprettelse af sager Mastercard Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en spændende og solid virksomhed, som tilbyder rådgivning og konsulentydelser indenfor arkitektur og ingeniørdesign. Virksomheden har eksisteret siden 1976 og beskæftiger i dag ca. 90 medarbejdere fordelt på to kontorer i Danmark. I virksomheden eksisterer der en behagelig, åben og positiv atmosfære og der er fokus på trivsel blandt medarbejderne. I virksomheden er der generelt en høj anciennitet. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som pensionsordning, kantineordning, sportsklubber og ledelsesmæssig opbakning til andre sociale initiativer. Personlige kompetencer Som person er du struktureret, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Du er detaljeorienteret i din arbejdsstil og har god forståelse for regnskabets sammenhænge. Derudover er du proaktiv, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt. IT-kompetencer Du har flair for IT. Erfaring med C5 er en fordel. Erfaring & uddannelse Kontorassistent eller tilsvarende Sprog Dansk og lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i en afdeling bestående af virksomhedens regnskabschef og en bogholder, hvor du vil få ansvaret for de daglige driftsopgaver i bogholderiet. Du vil desuden hjælpe til, hvor der ellers er behov for din hjælp. Der er et godt samarbejde internt i økonomiafdelingen samt på tværs af virksomhedens øvrige afdelinger. Barselsvikariatet varer 12 måneder og der er mulighed for at arbejde fra 30-37 timer.

Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Bank
  • Afstemninger
  • Momsafstemninger
  • Rykkere
  • Fakturering
  • Mailhåndtering
  • Oprettelse af sager
  • Mastercard
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en spændende og solid virksomhed, som tilbyder rådgivning og konsulentydelser indenfor arkitektur og ingeniørdesign. Virksomheden har eksisteret siden 1976 og beskæftiger i dag ca. 90 medarbejdere fordelt på to kontorer i Danmark. I virksomheden eksisterer der en behagelig, åben og positiv atmosfære og der er fokus på trivsel blandt medarbejderne. I virksomheden er der generelt en høj anciennitet. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som pensionsordning, kantineordning, sportsklubber og ledelsesmæssig opbakning til andre sociale initiativer.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret, hjælpsom og tager ansvar for egne opgaver. Du er detaljeorienteret i din arbejdsstil og har god forståelse for regnskabets sammenhænge. Derudover er du proaktiv, nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. Sidst har du en positiv tilgang til hverdagen og trives med at arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Erfaring med C5 er en fordel.

Erfaring & uddannelse

Kontorassistent eller tilsvarende

Sprog

Dansk og lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/20f4b6d1_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-07-12T19:00:08.9402019-08-15T00:00:00
330057601Regnskabsmedarbejder til StudenterrådgivningenRobot Trives du med at være den kollega, vi alle kan få svar hos om kontering, rejseafregninger, kørselsregler, kontrakter, rejsekort, indkøbsregler m.m.? Finder du arbejdsglæde i et lille sekretariat, hvor du er den, der ved mest om regnskaber og budgetter? Så har vi måske et godt job til dig i Studenterrådgivningen. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid men hvis den rette kandidat ønsker det, er vi villige til at tilbyde stillingen på deltid. Studenterrådgivningen er en mindre statsinstitution og søger en medarbejder, der primært har lyst og faglighed til at varetage de daglige opgaver inden for debitor, kreditor, afstemning, lønkontrol, kvalitetssikring, regnskabs- og budgetstyring. Du skal kunne trives med at have det store overblik og samtidig have styr på detaljerne. Vi forestiller os, at den rette kandidat har erfaring fra et lignende job, gerne i staten, og det vil være en fordel, hvis du er bekendt med de systemer, der her benyttes. Vi er kunde hos Statens Administration. Du bliver del af en organisation, hvor alle ca. 60 medarbejdere er optaget af at give studerende, der har det svært med at gennemføre deres videregående uddannelse, den psykologiske og socialfaglige hjælp, de har behov for. Studenterrådgivningens finansielle grundlag er en finanslovsbevilling og indtægtsdækket virksomhed. Som regnskabsmedarbejder refererer du til direktøren, og afhængigt af dine kvalifikationer vil du få ansvar for budgetlægning og regnskabsopfølgning samt udarbejdelse af løbende ledelsesinformation. Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet: • Kontering, budgetopfølgning, godkendelse af regnskabsopfølgninger, lønkontrol. • Fakturere den indtægtsdækkede virksomhed og sikre, at kontrakterne er gældende. • Løbende dialog med Statens Administration. • Formidle de statslige indkøbsregler til organisationen og sikre, at de følges. • Eventuelt ansvarlig for vores GDPR kontaktperson til DPO, men også i et vist omfang kunne formidle reglerne. Vi forventer, at du: • Selvstændigt kan løse økonomiopgaverne. Hos os vil du være den eneste medarbejder på økonomiområdet. Det er derfor vigtigt, at du trives med at følge opgaverne fra A-Å. • Har lyst til og interesse for at arbejde med økonomistyring og regnskab. Vi anvender Navision Stat, SKS, IndFak, RejsUd og LDV. Erfaring med disse systemer samt kendskab til de statslige budget- og bevillingsregler vil derfor være en fordel, men ikke et krav. • Har en professionel tilgang til opgaverne, er fleksibel fagligt og personligt, og at du lægger vægt på, at kvaliteten er i orden. • Er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt og kan lide at give god service til kollegerne, selvom du er midt i en vigtig opgave. Søg stillingen Stillingen søges via vores elektroniske rekrutteringssystem senest 6. august 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 15. august 2019. Ansættelsen sker i henhold til de statsligt aftalte fællesoverenskomster og organisationsaftaler. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men ansættelse på deltid ned til 30 timer om ugen kan forhandles. Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019. Studenterrådgivningen er ikke lønførende. Arbejdsstedet er Dronningens Tværgade 30, 2., 1302 København K. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Braun på tlf. 20 73 42 19. Studenterrådgivningen ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen. Om os Studenterrådgivningen er en institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Vores hovedopgave er at yde psykologisk og socialfaglig rådgivning og behandling til studerende på videregående uddannelser. Studenterrådgivningens formål er at bidrage til, at de studerende med studiemæssige, personlige eller sociale udfordringer gennemfører deres studier. Læs mere om os på www.srg.dk.

Trives du med at være den kollega, vi alle kan få svar hos om kontering, rejseafregninger, kørselsregler, kontrakter, rejsekort, indkøbsregler m.m.? Finder du arbejdsglæde i et lille sekretariat, hvor du er den, der ved mest om regnskaber og budgetter? Så har vi måske et godt job til dig i Studenterrådgivningen. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid – men hvis den rette kandidat ønsker det, er vi villige til at tilbyde stillingen på deltid.



Studenterrådgivningen er en mindre statsinstitution og søger en medarbejder, der primært har lyst og faglighed til at varetage de daglige opgaver inden for debitor, kreditor, afstemning, lønkontrol, kvalitetssikring, regnskabs- og budgetstyring. Du skal kunne trives med at have det store overblik og samtidig have styr på detaljerne. Vi forestiller os, at den rette kandidat har erfaring fra et lignende job, gerne i staten, og det vil være en fordel, hvis du er bekendt med de systemer, der her benyttes. Vi er kunde hos Statens Administration.



Du bliver del af en organisation, hvor alle ca. 60 medarbejdere er optaget af at give studerende, der har det svært med at gennemføre deres videregående uddannelse, den psykologiske og socialfaglige hjælp, de har behov for. Studenterrådgivningens finansielle grundlag er en finanslovsbevilling og indtægtsdækket virksomhed.



Som regnskabsmedarbejder refererer du til direktøren, og afhængigt af dine kvalifikationer vil du få ansvar for budgetlægning og regnskabsopfølgning samt udarbejdelse af løbende ledelsesinformation.



Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:

• Kontering, budgetopfølgning, godkendelse af regnskabsopfølgninger, lønkontrol.

• Fakturere den indtægtsdækkede virksomhed og sikre, at kontrakterne er gældende.

• Løbende dialog med Statens Administration.

• Formidle de statslige indkøbsregler til organisationen og sikre, at de følges.

• Eventuelt ansvarlig for vores GDPR – kontaktperson til DPO, men også i et vist omfang kunne formidle reglerne.



Vi forventer, at du:

• Selvstændigt kan løse økonomiopgaverne. Hos os vil du være den eneste medarbejder på økonomiområdet. Det er derfor vigtigt, at du trives med at følge opgaverne fra A-Å.

• Har lyst til og interesse for at arbejde med økonomistyring og regnskab. Vi anvender Navision Stat, SKS, IndFak, RejsUd og LDV. Erfaring med disse systemer samt kendskab til de statslige budget- og bevillingsregler vil derfor være en fordel, men ikke et krav.

• Har en professionel tilgang til opgaverne, er fleksibel fagligt og personligt, og at du lægger vægt på, at kvaliteten er i orden.

• Er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt og kan lide at give god service til kollegerne, selvom du er midt i en vigtig opgave.

Søg stillingen

Stillingen søges via vores elektroniske rekrutteringssystem senest 6. august 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 15. august 2019.

Ansættelsen sker i henhold til de statsligt aftalte fællesoverenskomster og organisationsaftaler. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men ansættelse på deltid ned til 30 timer om ugen kan forhandles. Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019. Studenterrådgivningen er ikke lønførende.





Arbejdsstedet er Dronningens Tværgade 30, 2., 1302 København K.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Braun på tlf. 20 73 42 19.



Studenterrådgivningen ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.



Om os

Studenterrådgivningen er en institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Vores hovedopgave er at yde psykologisk og socialfaglig rådgivning og behandling til studerende på videregående uddannelser. Studenterrådgivningens formål er at bidrage til, at de studerende med studiemæssige, personlige eller sociale udfordringer gennemfører deres studier. Læs mere om os på www.srg.dk.





Studenterrådgivningen i København og Studenterrådgivningens sekretariatKøbenhavn K2019-07-10T00:00:002019-08-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Frisk regnskabsmedarbejder søges til spændende ejendomsselskab beliggende i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du ...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Ambitiøs regnskabsmedarbejder søges til dynamisk designvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en regnskabsafdeling på i alt seks personer, som varetager alt regnskab og økonomi for virksomhedens forskellige selskaber. Du vil få selvstændigt ansvar for to af selskaberne og håndtere alt ...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Erfaren allround regnskabsmedarbejder med fokus på finans søges til veletableret virksomhed i Odense

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en økonomifunktion på i alt 10 medarbejdere, som håndterer virksomhedens regnskaber for både handel og ejendomme. Du vil have ansvaret for dine egne opgaver, samtidig med at du bliver en del a...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Dygtig regnskabsmedarbejder søges til barselsvikariat hos spændende rådgivningsvirksomhed beliggende i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i en afdeling bestående af virksomhedens regnskabschef og en bogholder, hvor du vil få ansvaret for de daglige driftsopgaver i bogholderiet. D...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Regnskabsmedarbejder til Studenterrådgivningen

Studenterrådgivningen i København og Studenterrådgivningens sekretariat

København K
Trives du med at være den kollega, vi alle kan få svar hos om kontering, rejseafregninger, kørselsregler, kontrakter, rejsekort, indkøbsregler m.m.? Finder du arbejdsglæde i et lille sekretariat, hvor du er den, der ved mest om regnskaber og budgett...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019