Struktureret sekretær - med det altid skarpe overblik og en god humor

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du den servicemindede og strukturerede medarbejder, som sætter en ære i at lykkes sammen. Er du god til at skabe systemer og overblik – og har du flair for IT-systemer? Så er du helt sikkert en stærk kandidat til jobbet som sekretær i Handicapafdelingens Sekretariat.

I Handicapafdelingen tror vi på, at alle mennesker er forskellige og derfor har unikke måder at være betydningsfulde på. Det gælder både de mennesker, vi er her for, og de mennesker vi er her sammen med. Vores fælles kerneopgave er at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg.

Handicapafdelingens Sekretariats fornemste opgave er at støtte Handicapafdelingen administrativt – lige fra chefgruppen til vores mange tilbud ude i driften. Vi er omkring 55 medarbejdere fordelt på fire teams, der sammen løser mange forskellige opgaver inden for økonomi, kommunikation, udvikling, personale, jura og meget mere.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med hele sekretariatet og ledelsen, men vil være placeret i Team Strategi og Udvikling, som pt. sidder fysisk i Vodskov. Fra årsskiftet bliver Handicapafdelingen en del af den nye forvaltning Job og Velfærd, og dit team vil få fysisk arbejdsplads på Sønderbro 12 i Aalborg.
Dine opgaver
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores chefsekretær, og dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Generel sekretærbistand for chefgruppen
  • Sekretærfunktioner i forbindelse med møder – herunder udarbejdelse dagsordner og referater
  • Tilrettelægge og koordinere temadage
  • Journalisering i vores journaliseringssystem eDoc
  • Være sekretariatets kyndige i systemerne eDoc, FirstAgenda og Teams
  • Yde let IT-understøttelse – primært til chefgruppen
  • Ekspedition af henvendelser både telefonisk samt via fysisk og elektronisk post
Hvem er du?
Nøglen til jobbet er en relevant administrativ uddannelse med nogle års erfaring i rygsækken, meget gerne inden for den offentlige sektor. En veludviklet humor er et stort plus. Vi lægger stor vægt på, at du er en rar og omgængelig person, der sætter super god service højt. Vi har et stærkt arbejdsfællesskab, men der vil være opgaver, hvor det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og selv kan tage initiativ og handle, når det er nødvendigt.
Med en kompleks hverdag og ofte mange bolde i luften, er det vigtigt, at du er et meget struktureret menneske, der kan bevare det kølige overblik og det gode humør især i pressede situationer.
Af faglige kompetencer, lægger vi vægt på, at du har IT-flair, har grundigt kendskab til de gængse Microsoft Office programmer samt har gode skriftlige og mundtlige kompetencer.

Når du søger stillingen
For os er det vigtigt, at du er det bedste match for os. Ikke bare med dine faglige færdigheder men også som kollega. Du må derfor gerne skrive i din ansøgning, hvordan vi får den bedste kollega ud af dig? Hvad motiverer dig, og hvordan arbejder du bedst?


Vil du vide mere?
Handicapafdelingens webside  finder du mere om vores organisation.
Du er også velkommen til at kontakte chefsekretær Annette Strauss på tlf. 3199 7412, hvis du har spørgsmål. (hele uge 39 og 40, men i uge 41 kun onsdag den 13. oktober mellem kl. 8-10)

Sådan forløber processen
Ansøgningsfristen er søndag den 17. oktober 2021.
Vi forventer at holde samtaler onsdag den 27. oktober 2021 (eventuelt tirsdag den 26. oktober 2021).
Inden samtalen sender vi dig et link til en Garuda-personlighedstest, som du udfylder online.

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik: 4 for fællesskabet (aalborg.dk)

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens vision
Frihedsbrevet skal sætte organisationens fulde potentiale fri (aalborg.dk)

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Struktureret sekretær - med det altid skarpe overblik og en god humor

Er du den servicemindede og strukturerede medarbejder, som sætter en ære i at lykkes sammen. Er du god til at skabe systemer og overblik – og har du flair for IT-systemer? Så er du helt sikkert en stærk kandidat til jobbet som sekretær i Handicapafdelingens Sekretariat.

I Handicapafdelingen tror vi på, at alle mennesker er forskellige og derfor har unikke måder at være betydningsfulde på. Det gælder både de mennesker, vi er her for, og de mennesker vi er her sammen med. Vores fælles kerneopgave er at fremme menneskers mulighed for at leve et uafhængigt liv gennem udvikling, støtte og omsorg.

Handicapafdelingens Sekretariats fornemste opgave er at støtte Handicapafdelingen administrativt – lige fra chefgruppen til vores mange tilbud ude i driften. Vi er omkring 55 medarbejdere fordelt på fire teams, der sammen løser mange forskellige opgaver inden for økonomi, kommunikation, udvikling, personale, jura og meget mere.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med hele sekretariatet og ledelsen, men vil være placeret i Team Strategi og Udvikling, som pt. sidder fysisk i Vodskov. Fra årsskiftet bliver Handicapafdelingen en del af den nye forvaltning Job og Velfærd, og dit team vil få fysisk arbejdsplads på Sønderbro 12 i Aalborg.
Dine opgaver
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores chefsekretær, og dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Generel sekretærbistand for chefgruppen
  • Sekretærfunktioner i forbindelse med møder – herunder udarbejdelse dagsordner og referater
  • Tilrettelægge og koordinere temadage
  • Journalisering i vores journaliseringssystem eDoc
  • Være sekretariatets kyndige i systemerne eDoc, FirstAgenda og Teams
  • Yde let IT-understøttelse – primært til chefgruppen
  • Ekspedition af henvendelser både telefonisk samt via fysisk og elektronisk post
Hvem er du?
Nøglen til jobbet er en relevant administrativ uddannelse med nogle års erfaring i rygsækken, meget gerne inden for den offentlige sektor. En veludviklet humor er et stort plus. Vi lægger stor vægt på, at du er en rar og omgængelig person, der sætter super god service højt. Vi har et stærkt arbejdsfællesskab, men der vil være opgaver, hvor det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og selv kan tage initiativ og handle, når det er nødvendigt.
Med en kompleks hverdag og ofte mange bolde i luften, er det vigtigt, at du er et meget struktureret menneske, der kan bevare det kølige overblik og det gode humør især i pressede situationer.
Af faglige kompetencer, lægger vi vægt på, at du har IT-flair, har grundigt kendskab til de gængse Microsoft Office programmer samt har gode skriftlige og mundtlige kompetencer.

Når du søger stillingen
For os er det vigtigt, at du er det bedste match for os. Ikke bare med dine faglige færdigheder men også som kollega. Du må derfor gerne skrive i din ansøgning, hvordan vi får den bedste kollega ud af dig? Hvad motiverer dig, og hvordan arbejder du bedst?


Vil du vide mere?
Handicapafdelingens webside  finder du mere om vores organisation.
Du er også velkommen til at kontakte chefsekretær Annette Strauss på tlf. 3199 7412, hvis du har spørgsmål. (hele uge 39 og 40, men i uge 41 kun onsdag den 13. oktober mellem kl. 8-10)

Sådan forløber processen
Ansøgningsfristen er søndag den 17. oktober 2021.
Vi forventer at holde samtaler onsdag den 27. oktober 2021 (eventuelt tirsdag den 26. oktober 2021).
Inden samtalen sender vi dig et link til en Garuda-personlighedstest, som du udfylder online.

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik: 4 for fællesskabet (aalborg.dk)

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
Bliv klogere på Ældre- og Handicapforvaltningens vision
Frihedsbrevet skal sætte organisationens fulde potentiale fri (aalborg.dk)

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.