Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stud til CBS Indkøb juli 2019

Studentermedhjælper til indkøbsafdelingen
Vores medarbejdere i CBS’ indkøbsafdeling har travlt og mangler en dygtig kollega, som kan arbejde 10-15 timer om ugen.

Arbejdsopgaver
Du skal assistere vores jurister med diverse opgaver i forbindelse med udarbejdelse af udbudsmateriale og kontrakter, samt leverandørhåndtering, kontraktstyring, overblik og statistik. Derudover skal du udarbejde nyhedsbreve og øvrig intern kommunikation via CBS’ intranet, samt hjælpe med strategi og retningslinjer for indkøb. Der er i mindre grad almindelig ad hoc kontoropgaver.

Du skal også bistå med implementering af både et kontraktstyringssystem og et indkøbsanalysesystem, hvorfor en god IT-forståelse og excel-kundskaber er en fordel.

Faglige kompetencer
Vi lægger vægt på, at du er selvstændig, kan tænke kreativt og strategisk, samt bidrage med din holdning og vurdering af både juridiske, økonomiske og strategiske forhold. Det er ikke et krav at være jurastuderende eller tilsvarende. Interesse og forståelse for kontrakter, IT, analyse og formidling er prioriteret, uanset uddannelse.

Du arbejder selvstændigt, fleksibelt og struktureret og som person forventer vi, at du er serviceminded, pligtopfyldende og initiativtager på løsning af opgaver. Du trives både med de lidt tungere opgaver samt de mere rutinemæssige.

Hvem er vi
CBS Indkøb er CBS’ centrale indkøbsafdeling og indgår som en underafdeling i Legal. Afdelingen, der på nuværende tidspunkt består af Indkøbschefen, 4 jurister, samt to studenter, som har til opgave at konkurrenceudsætte, forhandle og indgå aftaler, der dækker hovedparten af de anskaffelser, der foretages på CBS, herunder køb af varer, tjenesteydelser samt bygge- og anlægsopgaver.

Vi tilbyder et studierelevant og udfordrende job med store muligheder for at gøre en forskel i et dynamisk, uhøjtideligt og levende miljø. Du får god faglig og personlig sparring fra kompetente kolleger, og du bliver en del af en enhed med en positiv og inspirerende omgangstone. Desuden bliver du en del af en afdeling, der har fleksible arbejdstider, og der vil selvfølgelig være mulighed for at kunne planlægge din arbejdstid i forhold til eksamensperioder osv.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Lønnen udgør mellem kr. 118 og kr. 125 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Kristian Kornum på 2684 1296, eller krk.legal@cbs.dk.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 01-08-2019

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051140Phoenix-a00469b112019-06-30T00:00:00Stud til CBS Indkøb juli 2019Studentermedhjælper til indkøbsafdelingen
Vores medarbejdere i CBS’ indkøbsafdeling har travlt og mangler en dygtig kollega, som kan arbejde 10-15 timer om ugen.

Arbejdsopgaver
Du skal assistere vores jurister med diverse opgaver i forbindelse med udarbejdelse af udbudsmateriale og kontrakter, samt leverandørhåndtering, kontraktstyring, overblik og statistik. Derudover skal du udarbejde nyhedsbreve og øvrig intern kommunikation via CBS’ intranet, samt hjælpe med strategi og retningslinjer for indkøb. Der er i mindre grad almindelig ad hoc kontoropgaver.

Du skal også bistå med implementering af både et kontraktstyringssystem og et indkøbsanalysesystem, hvorfor en god IT-forståelse og excel-kundskaber er en fordel.

Faglige kompetencer
Vi lægger vægt på, at du er selvstændig, kan tænke kreativt og strategisk, samt bidrage med din holdning og vurdering af både juridiske, økonomiske og strategiske forhold. Det er ikke et krav at være jurastuderende eller tilsvarende. Interesse og forståelse for kontrakter, IT, analyse og formidling er prioriteret, uanset uddannelse.

Du arbejder selvstændigt, fleksibelt og struktureret og som person forventer vi, at du er serviceminded, pligtopfyldende og initiativtager på løsning af opgaver. Du trives både med de lidt tungere opgaver samt de mere rutinemæssige.

Hvem er vi
CBS Indkøb er CBS’ centrale indkøbsafdeling og indgår som en underafdeling i Legal. Afdelingen, der på nuværende tidspunkt består af Indkøbschefen, 4 jurister, samt to studenter, som har til opgave at konkurrenceudsætte, forhandle og indgå aftaler, der dækker hovedparten af de anskaffelser, der foretages på CBS, herunder køb af varer, tjenesteydelser samt bygge- og anlægsopgaver.

Vi tilbyder et studierelevant og udfordrende job med store muligheder for at gøre en forskel i et dynamisk, uhøjtideligt og levende miljø. Du får god faglig og personlig sparring fra kompetente kolleger, og du bliver en del af en enhed med en positiv og inspirerende omgangstone. Desuden bliver du en del af en afdeling, der har fleksible arbejdstider, og der vil selvfølgelig være mulighed for at kunne planlægge din arbejdstid i forhold til eksamensperioder osv.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Lønnen udgør mellem kr. 118 og kr. 125 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Kristian Kornum på 2684 1296, eller krk.legal@cbs.dk.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 01-08-2019

 

2019-08-02T00:51:58.080 Studentermedhjælper til indkøbsafdelingen Vores medarbejdere i CBS indkøbsafdeling har travlt og mangler en dygtig kollega, som kan arbejde 10-15 timer om ugen. Arbejdsopgaver Du skal assistere vores jurister med diverse opgaver i forbindelse med udarbejdelse af udbudsmateriale og kontrakter, samt leverandørhåndtering, kontraktstyring, overblik og statistik. Derudover skal du udarbejde nyhedsbreve og øvrig intern kommunikation via CBS intranet, samt hjælpe med strategi og retningslinjer for indkøb. Der er i mindre grad almindelig ad hoc kontoropgaver. Du skal også bistå med implementering af både et kontraktstyringssystem og et indkøbsanalysesystem, hvorfor en god IT-forståelse og excel-kundskaber er en fordel. Faglige kompetencer Vi lægger vægt på, at du er selvstændig, kan tænke kreativt og strategisk, samt bidrage med din holdning og vurdering af både juridiske, økonomiske og strategiske forhold. Det er ikke et krav at være jurastuderende eller tilsvarende. Interesse og forståelse for kontrakter, IT, analyse og formidling er prioriteret, uanset uddannelse. Du arbejder selvstændigt, fleksibelt og struktureret og som person forventer vi, at du er serviceminded, pligtopfyldende og initiativtager på løsning af opgaver. Du trives både med de lidt tungere opgaver samt de mere rutinemæssige. Hvem er vi CBS Indkøb er CBS centrale indkøbsafdeling og indgår som en underafdeling i Legal. Afdelingen, der på nuværende tidspunkt består af Indkøbschefen, 4 jurister, samt to studenter, som har til opgave at konkurrenceudsætte, forhandle og indgå aftaler, der dækker hovedparten af de anskaffelser, der foretages på CBS, herunder køb af varer, tjenesteydelser samt bygge- og anlægsopgaver. Vi tilbyder et studierelevant og udfordrende job med store muligheder for at gøre en forskel i et dynamisk, uhøjtideligt og levende miljø. Du får god faglig og personlig sparring fra kompetente kolleger, og du bliver en del af en enhed med en positiv og inspirerende omgangstone. Desuden bliver du en del af en afdeling, der har fleksible arbejdstider, og der vil selvfølgelig være mulighed for at kunne planlægge din arbejdstid i forhold til eksamensperioder osv. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten). Lønnen udgør mellem kr. 118 og kr. 125 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 af de pensionsgivende løndele. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Kristian Kornum på 2684 1296, eller krk.legal@cbs.dk. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Din ansøgning Du søger stillingen online ved at åbne linket søg online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV. Ansøgningsfrist: 01-08-201911jobneta00469b1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1309&ProjectId=145373&DepartmentId=18981&MediaId=4627&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3554486Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent784998JobNet5011007501100710027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a00469b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a00469b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a00469b1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a00469b1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgStud til CBS Indkøb juli 201912007971Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration362154350noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330105823Konsulent til udvikling og implementering af alumneaktiviteterRobot Vil du være med til at udvikle Danmarks stærkeste praksisfællesskab? Har du lyst til at eksperimentere med nye former for tværprofessionel samskabelse, og kan du tænke strategisk og forretningsorienteret? Så har vi jobbet til dig. Som led i realiseringen af Københavns Professionshøjskoles ambitiøse strategi sætter vi yderligere fokus på alumneaktiviteter med henblik på at vores studerende og dimittender på tværs af professioner kan medvirke til at udvikle nye og værdifulde løsninger til velfærdssamfundet. Du vil sammen med 15 dygtige og engagerede kolleger blive en del af et uformelt og kreativt miljø i en ambitiøs afdeling med ansvar for blandt andet forretningsudvikling og alumneaktiviteter. VU Staben er en del af KP Videreuddannelse, hvor vi har særligt fokus på at styrke efter- og videreuddannelserne ved KP samt udvikle konsulentydelser, der udspringer af den viden, vi besidder. Om jobbet Som konsulent får du til opgave at understøtte og omsætte vores ambitiøse strategi og mål for alumneaktiviteter, som skal inddrage studerende og dimittender på tværs af alle vores grund- og videreuddannelser. Det er derfor en fordel, hvis du har førstehåndskendskab til videregående undervisningsmiljøer og meget gerne de velfærdsprofessionelle områder. Opgaverne omfatter blandt andet arbejdet med design og implementering af aktiviteter, hvor omdrejningspunktet er udvikling af velfærd, primært henvendt til Københavns Professionshøjskoles uddannelser, og de praksisser vi orienterer os mod. Herudover bliver arbejdsopgaverne at: fremelske og facilitere samarbejde mellem studerende, dimittender, undervisere og konsulenter på tværs af professioner lede og koordinere større udviklingsprojekter inden for KP Alumne fundraise til Alumne aktiviteter kommunikere både internt i organisationen og til eksterne interessenter varetage ad hoc-opgaver i forbindelse med implementering af alumneaktiviteterne Opsøgende, nysgerrig og eksperimenterende Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau, måske kombineret med en efteruddannelse inden for innovationsledelse eller design tænkning, og du har solid erfaring med opbygning af stærke interessedrevne fællesskaber, forretningsudvikling og fundraising. Vi forestiller os desuden, at du: har erfaringer med store projekter, hvor kommunikation, kultur, forandringer, forretning og nøgleinteressenter skal håndteres med en driftssikker hånd er en fremragende formidler, både mundtligt og skriftligt med stor appetit på at facilitere innovation og samskabelse på tværs af velfærdsprofessioner evner både at arbejde selvstændigt og skabe et netværk blandt relevante aktører på tværs af organisationen og strategisk værdifulde eksterne partnere er konstruktiv, visionær og samtidig evner at lytte dig ind til brugernes egentlige ønsker. Vi tilbyder: en arbejdsplads med varierede arbejdsopgaver, hvor tempoet i perioder er hektisk med korte deadlines og kreative løsninger fantastiske kolleger og en afdeling med en uformel omgangstone og en fælles interesse for at udvikle Københavns Professionshøjskole til Nordens førende mulighed for at præge dit arbejdsområde ud fra dine kompetencer. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse 1. januar 2020 eller hurtigst muligt. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter Ny Løn. Det primære arbejdssted er Tagensvej 18, 2200 København N, men der vil forekomme aktiviteter på vores øvrige lokationer i København. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte stabschef Jeppe Debois Baandrup på tlf.: 5138 0504. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 27. oktober 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 45. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Vil du være med til at udvikle Danmarks stærkeste praksisfællesskab? Har du lyst til at eksperimentere med nye former for tværprofessionel samskabelse, og kan du tænke strategisk og forretningsorienteret? Så har vi jobbet til dig.

Som led i realiseringen af Københavns Professionshøjskoles ambitiøse strategi sætter vi yderligere fokus på alumneaktiviteter med henblik på at vores studerende og dimittender på tværs af professioner kan medvirke til at udvikle nye og værdifulde løsninger til velfærdssamfundet.

Du vil sammen med 15 dygtige og engagerede kolleger blive en del af et uformelt og kreativt miljø i en ambitiøs afdeling med ansvar for blandt andet forretningsudvikling og alumneaktiviteter. VU Staben er en del af KP Videreuddannelse, hvor vi har særligt fokus på at styrke efter- og videreuddannelserne ved KP samt udvikle konsulentydelser, der udspringer af den viden, vi besidder.

Om jobbet
Som konsulent får du til opgave at understøtte og omsætte vores ambitiøse strategi og mål for alumneaktiviteter, som skal inddrage studerende og dimittender på tværs af alle vores grund- og videreuddannelser. Det er derfor en fordel, hvis du har førstehåndskendskab til videregående undervisningsmiljøer og meget gerne de velfærdsprofessionelle områder.

Opgaverne omfatter blandt andet arbejdet med design og implementering af aktiviteter, hvor omdrejningspunktet er udvikling af velfærd, primært henvendt til Københavns Professionshøjskoles uddannelser, og de praksisser vi orienterer os mod.

Herudover bliver arbejdsopgaverne at:

  • fremelske og facilitere samarbejde mellem studerende, dimittender, undervisere og konsulenter på tværs af professioner
  • lede og koordinere større udviklingsprojekter inden for KP Alumne
  • fundraise til Alumne aktiviteter
  • kommunikere både internt i organisationen og til eksterne interessenter
  • varetage ad hoc-opgaver i forbindelse med implementering af alumneaktiviteterne
Opsøgende, nysgerrig og eksperimenterende
Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau, måske kombineret med en efteruddannelse inden for innovationsledelse eller design tænkning, og du har solid erfaring med opbygning af stærke interessedrevne fællesskaber, forretningsudvikling og fundraising.

Vi forestiller os desuden, at du:

  • har erfaringer med store projekter, hvor kommunikation, kultur, forandringer, forretning og nøgleinteressenter skal håndteres med en driftssikker hånd
  • er en fremragende formidler, både mundtligt og skriftligt med stor appetit på at facilitere innovation og samskabelse på tværs af velfærdsprofessioner
  • evner både at arbejde selvstændigt og skabe et netværk blandt relevante aktører på tværs af organisationen og strategisk værdifulde eksterne partnere
  • er konstruktiv, visionær og samtidig evner at lytte dig ind til brugernes egentlige ønsker.
Vi tilbyder:

  • en arbejdsplads med varierede arbejdsopgaver, hvor tempoet i perioder er hektisk med korte deadlines og kreative løsninger
  • fantastiske kolleger og en afdeling med en uformel omgangstone og en fælles interesse for at udvikle Københavns Professionshøjskole til Nordens førende
  • mulighed for at præge dit arbejdsområde ud fra dine kompetencer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse 1. januar 2020 eller hurtigst muligt.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter Ny Løn.

Det primære arbejdssted er Tagensvej 18, 2200 København N, men der vil forekomme aktiviteter på vores øvrige lokationer i København.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte stabschef Jeppe Debois Baandrup på tlf.: 5138 0504.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 27. oktober 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 45.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-10-11T00:00:002019-10-27T00:00:00
330107667Konsulent til understøttelse af det gode studiemiljø og studenterpolitiske indsatserRobot Vi søger en konsulent, der kan styrke de studerendes engagement, involvering og indflydelse på udviklingen af Københavns Professionshøjskole. Konsulenten skal understøtte det gode studiemiljø og den studenterpolitiske indsats i tæt samarbejde med de studerende. Lyder det som jobbet for dig? Studiemiljøet og det studenterpolitiske arbejde har en stor opmærksomhed på Københavns Professionshøjskole. Din ansættelse vil være i Ledelses- og Kommunikationssekretariatet tæt på rektor og den øverste ledelse, og i et tæt samarbejde med Studenterrådet. Om jobbet Du får en koordinerende rolle, hvor du har til opgave at understøtte og være drivkraften i en række konkrete udviklingsprojekter, der skal gennemføres som led i etableringen og udviklingen af Københavns Professionshøjskole. Vi har et studenterråd på tværs, men også på vore enkelte uddannelser, og du vil ofte være kontaktperson til alle niveauer. Du skal medvirke til at kvalificere grundlaget for de mange initiativer og beslutninger, der kan fremme en mere aktiv inddragelse og deltagelse af de studerende i Københavns Professionshøjskoles hverdag, såvel organisatorisk som mere uformelt omkring studiemiljøet og de studiesociale aktiviteter mv. Du skal overordnet understøtte, at de studerende får etableret og vedligeholdt en solid, sammenhængende samt kommunikerende organisation på tværs af Københavns Professionshøjskole. Stillingen indeholder endvidere en række understøttende aktiviteter i forhold til det studenterpolitiske arbejde herunder at: styrke koordineringen og kommunikationen mellem det overordnede studenterråd (Studenterrådet), de lokale studenterråd på uddannelserne, campusrådene og ledelsen understøtte de lokale studenterpolitisk- og studielivsaktive studerende udvikle kompetenceudviklingsforløb (fx mødeafholdelse, budget og regnskab, o.l.), som kan tilbydes Studenterrådet og de lokale studenterråd på uddannelserne Udvikle nye aktiviteter sammen med Studenterrådet og projektledelse på tværgående initiativer events, der styrker studiemiljøet samarbejde med Københavns Professionshøjskoles ledelse og fællesfunktioner, herunder Økonomi, og Facility Management om blandt andet KP Festival for de studerende. Opgaverne tilrettelægges i samarbejdet med Studenterrådet og Ledelses- og Kommunikationssekretariatet. Dine kvalifikationer Det forudsættes, at du har solid erfaring med studenterpolitisk arbejde. Herudover søger vi en konsulent, der: har en videregående relevant uddannelse kan kommunikere med stor tydelighed har kendskab til de studerendes hverdag og studieliv har viden om uddannelsespolitik har energien, kreativiteten og det nødvendige gå-på mod har erfaring med frivillig-ledelse kan inspirere og skabe resultater i samspil med andre har god organisationsforståelse og erfaringer med beslutningsprocesser i større organisationer. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er på 37 timer om ugen med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. december 2019. Stillingen indeholder skiftende arbejdstider, idet der jævnligt er aftenmøder i Studenterrådet og lignende aktiviteter, der ligger uden for normal arbejdstid. Du bliver ansat som konsulent efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. For den rette kandidat vil der være mulighed for ansættelse som special- eller chefkonsulent i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799 København V. Man er dog rundt på de forskellige campus i forbindelse med den tætte kontakt til vor studerende. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet Professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Merete Ruager på e-mail: meru@kp.dk eller tlf: 3012 0814 eller Thor George Sayers, Forperson, Studenterrådet ved Københavns Professionshøjskole på e-mail: thor@srkp.dk eller telefon 2671 2412. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag d. 28. oktober 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Vi søger en konsulent, der kan styrke de studerendes engagement, involvering og indflydelse på udviklingen af Københavns Professionshøjskole. Konsulenten skal understøtte det gode studiemiljø og den studenterpolitiske indsats i tæt samarbejde med de studerende. Lyder det som jobbet for dig?

Studiemiljøet og det studenterpolitiske arbejde har en stor opmærksomhed på Københavns Professionshøjskole. Din ansættelse vil være i Ledelses- og Kommunikationssekretariatet tæt på rektor og den øverste ledelse, og i et tæt samarbejde med Studenterrådet.

Om jobbet
Du får en koordinerende rolle, hvor du har til opgave at understøtte og være drivkraften i en række konkrete udviklingsprojekter, der skal gennemføres som led i etableringen og udviklingen af Københavns Professionshøjskole. Vi har et studenterråd på tværs, men også på vore enkelte uddannelser, og du vil ofte være kontaktperson til alle niveauer.

Du skal medvirke til at kvalificere grundlaget for de mange initiativer og beslutninger, der kan fremme en mere aktiv inddragelse og deltagelse af de studerende i Københavns Professionshøjskoles hverdag, såvel organisatorisk som mere uformelt omkring studiemiljøet og de studiesociale aktiviteter mv.

Du skal overordnet understøtte, at de studerende får etableret og vedligeholdt en solid, sammenhængende samt kommunikerende organisation på tværs af Københavns Professionshøjskole.

Stillingen indeholder endvidere en række understøttende aktiviteter i forhold til det studenterpolitiske arbejde herunder at:

  • styrke koordineringen og kommunikationen mellem det overordnede studenterråd (Studenterrådet), de lokale studenterråd på uddannelserne, campusrådene og ledelsen
  • understøtte de lokale studenterpolitisk- og studielivsaktive studerende
  • udvikle kompetenceudviklingsforløb (fx mødeafholdelse, budget og regnskab, o.l.), som kan tilbydes Studenterrådet og de lokale studenterråd på uddannelserne
  • Udvikle nye aktiviteter sammen med Studenterrådet og projektledelse på tværgående initiativer/events, der styrker studiemiljøet
  • samarbejde med Københavns Professionshøjskoles ledelse og fællesfunktioner, herunder Økonomi, og Facility Management om blandt andet KP Festival for de studerende.
Opgaverne tilrettelægges i samarbejdet med Studenterrådet og Ledelses- og Kommunikationssekretariatet.

Dine kvalifikationer
Det forudsættes, at du har solid erfaring med studenterpolitisk arbejde. Herudover søger vi en konsulent, der:

  • har en videregående relevant uddannelse
  • kan kommunikere med stor tydelighed
  • har kendskab til de studerendes hverdag og studieliv
  • har viden om uddannelsespolitik
  • har energien, kreativiteten og det nødvendige gå-på mod
  • har erfaring med frivillig-ledelse
  • kan inspirere og skabe resultater i samspil med andre
  • har god organisationsforståelse og erfaringer med beslutningsprocesser i større organisationer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er på 37 timer om ugen med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. december 2019.

Stillingen indeholder skiftende arbejdstider, idet der jævnligt er aftenmøder i Studenterrådet og lignende aktiviteter, der ligger uden for normal arbejdstid.

Du bliver ansat som konsulent efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. For den rette kandidat vil der være mulighed for ansættelse som special- eller chefkonsulent i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799 København V. Man er dog rundt på de forskellige campus i forbindelse med den tætte kontakt til vor studerende.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet Professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Merete Ruager på e-mail: meru@kp.dk eller tlf: 3012 0814 eller Thor George Sayers, Forperson, Studenterrådet ved Københavns Professionshøjskole på e-mail: thor@srkp.dk eller telefon 2671 2412.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag d. 28. oktober 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-10-15T00:00:002019-10-28T00:00:00
330102704Kom og vær med: Processtærk udviklingskonsulent til Furesø KommuneProfile I Furesø Kommunes afdeling for Udvikling og Kommunikation har vi brug for en skarp og serviceminded konsulent, der har flair for tværgående udviklingsopgaver og facilitering af processer.Vi mangler dig, som ved, at forandringer og organisationsudvikling handler om mennesker, og som brænder for at udvikle en arbejdsplads, hvor arbejdsglæde, kompetencer og motivation gør en forskel for vores borgere hver eneste dag. I Furesø har vi en vision og tradition for at skabe løsninger sammen.Vi har et byråd, som vil det politiske lederskab og aktivt inddragende medborgerskab. Du bliver derfor en del af en levende fortælling om fremdrift på cykelstierne, om innovation og nye vinde i kernevelfærden og om anderledes måder at inddrage og engagere vores borgere på. I Furesø Kommunes afdeling for Udvikling og Kommunikation er det vores fornemmeste opgave at understøtte kommunens udvikling, implementere politiske mål og sikre, at vi har en effektiv, sund og attraktiv arbejdsplads. I dagligdagen bidrager vi til at skabe beslutningsgrundlag og holdbare løsninger gennem rammesætning, implementeringskraft, overblik, nysgerrig undren og passende forstyrrelser. Vi har ansvaret for at drive større processer, understøtte organisationens arbejde med kvalitet og effektivitet samt at drive kommunens tværgående ledelses- og kompetenceudvikling. Vi faciliterer og skaber rammer for vores MED-organisation og kommunens arbejdsmiljøarbejde.Og vores tilgang er, at succes skaber arbejdsglæde. Dine opgaverSom udviklingskonsulent bliver din primære opgave at understøtte udviklingen af organisationen ved at planlægge, designe og gennemføre udviklingsprocesser - typisk i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere i organisation og dine kolleger i afdelingen.Opgaverne skifter over tid, men lige nu er vi bl.a. optagede af facilitering af vores eget skræddersyede ledelsesudviklingsforløb, udvikling af MED-systemet, rekruttering og fastholdelse af medarbejdere samt tværgående kompetenceudvikling. Udvikling af velfærd for færre ressourcer er et spændende rammevilkår. Arbejdsopgaver du også vil løse kunne fx være: at planlægge og facilitere temadage om arbejdsmiljø at planlægge og koordinere kurser og uddannelser at gennemføre og følge op på medarbejderundersøgelser, APV og ledelsesevaluering at facilitere og understøtte borgerinddragelse og evalueringer at lave oplæg og sagsfremstillinger til de politiske udvalg, direktion og chefgruppe at lave analyser, evalueringer og lign. Hvem er du?For os er det vigtigt at få en dygtig, engageret kollega og sparringspartner, der sætter pris på den brede kontakt til hele organisationen. Vi forestiller os, at du har en del års erfaring i rollen som udviklings- eller proceskonsulent gerne fra en politisk styret organisation.Du kommer med en relevant kandidatuddannelse, men det er ikke afgørende, om du er antropolog, cand. soc eller noget helt tredje. Vi vægter din gennemslagskraft og evne til at omsætte faglighed højere end din formelle uddannelsesbaggrund. På det personlige plan: Du er dygtig til at lede og facilitere processer både når der skal brainstormes og males med den brede pensel, og når sækken skal snøres og resultaterne føres sikkert i mål. Du kan se dig selv i både de store langsigtede udviklingsopgaver, og de mindre, konkrete opgaver hvor der skal sikres fremdrift, afsluttes og nås resultater på den korte bane. Du skriver godt, præcist og flydende. Du er nysgerrig på dine kolleger og organisationen. Du formår at lytte med kant og skabe tillid omkring din person og din faglighed. Du har måske erfaring med innovative arbejdsmetoder, som du kan bringe i spil hos os. Vi stiller ikke krav om, at du er personligt robust. For vi tror på, at arbejdsglæde og trivsel kommer, når vi sammen lykkes med vores kerneopgaver snarere end gennem personlig robusthed. Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde?Du bliver en del af en afdeling, hvor arbejdsomhed og godt humør går hånd i hånd. Vi har nok at lave, og vægter smil, fleksibilitet, empati og en vis portion selvironi og at få ting fra hånden i en travl hverdag. Vi sætter os i andres sted også gerne fysisk. Vi arbejder i et åbent, fleksibelt arbejdsfællesskab i et borgervendt, moderne og bæredygtigt rådhus. Dine nærmeste kolleger tæller kommunikations-, udviklings- og proceskonsulenter, som har et bredt samarbejde ud i hele organisation. Du bliver samtidig en del af Furesø Kommunes samlede ressourcecenter, som foruden Udvikling og Kommunikation omfatter følgende afdelinger: Økonomi, Personale, Digitalisering samt Ledelsessekretariat. Sammen bidrager vi med rammer, retning og ressourcer til de øvrige fagområder. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår bliver efter gældende overenskomst. Har du spørgsmål til jobbet eller organisationen, er du velkommen til at kontakte udviklings- og kommunikationschef Claus Holm tlf. 7216 4048, clho@furesoe.dk, eller programleder Ane Hag tlf. 7216 5482, apha@furesoe.dkSådan ansøger du:Hvis du kan se dig selv i jobbet og har lyst til at prøve kræfter med en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, skal du sende os din ansøgning og CV senest d. 5. november. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. november og evt. 2. runde den 18. november. Søg stillingen via furesoe.dk job Vi glæder os til at høre fra dig!I Furesø Kommunes afdeling for Udvikling og Kommunikation har vi brug for en skarp og serviceminded konsulent, der har flair for tværgående udviklingsopgaver og facilitering af processer.

Vi mangler dig, som ved, at forandringer og organisationsudvikling handler om mennesker, og som brænder for at udvikle en arbejdsplads, hvor arbejdsglæde, kompetencer og motivation gør en forskel for vores borgere hver eneste dag.

 
I Furesø har vi en vision og tradition for at skabe løsninger sammen.
Vi har et byråd, som vil det politiske lederskab og aktivt inddragende medborgerskab. Du bliver derfor en del af en levende fortælling om fremdrift på cykelstierne, om innovation og nye vinde i kernevelfærden og om anderledes måder at inddrage og engagere vores borgere på.
 
I Furesø Kommunes afdeling for Udvikling og Kommunikation er det vores fornemmeste opgave at understøtte kommunens udvikling, implementere politiske mål og sikre, at vi har en effektiv, sund og attraktiv arbejdsplads.  
I dagligdagen bidrager vi til at skabe beslutningsgrundlag og holdbare løsninger gennem rammesætning, implementeringskraft, overblik, nysgerrig undren og passende forstyrrelser. Vi har ansvaret for at drive større processer, understøtte organisationens arbejde med kvalitet og effektivitet samt at drive kommunens tværgående ledelses- og kompetenceudvikling. Vi faciliterer og skaber rammer for vores MED-organisation og kommunens arbejdsmiljøarbejde.
Og vores tilgang er, at succes skaber arbejdsglæde.
 
Dine opgaver
Som udviklingskonsulent bliver din primære opgave at understøtte udviklingen af organisationen ved at planlægge, designe og gennemføre udviklingsprocesser - typisk i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere i organisation og dine kolleger i afdelingen.

Opgaverne skifter over tid, men lige nu er vi bl.a. optagede af facilitering af vores eget skræddersyede ledelsesudviklingsforløb, udvikling af MED-systemet, rekruttering og fastholdelse af medarbejdere samt tværgående kompetenceudvikling. Udvikling af velfærd for færre ressourcer er et spændende rammevilkår.               
 
Arbejdsopgaver du også vil løse kunne fx være:
 
  • at planlægge og facilitere temadage om arbejdsmiljø
  • at planlægge og koordinere kurser og uddannelser
  • at gennemføre og følge op på medarbejderundersøgelser, APV og ledelsesevaluering
  • at facilitere og understøtte borgerinddragelse og evalueringer
  • at lave oplæg og sagsfremstillinger til de politiske udvalg, direktion og chefgruppe
  • at lave analyser, evalueringer og lign.

Hvem er du?
For os er det vigtigt at få en dygtig, engageret kollega og sparringspartner, der sætter pris på den brede kontakt til hele organisationen.
 
Vi forestiller os, at du har en del års erfaring i rollen som udviklings- eller proceskonsulent – gerne fra en politisk styret organisation.
Du kommer med en relevant kandidatuddannelse, men det er ikke afgørende, om du er antropolog, cand. soc eller noget helt tredje. Vi vægter din gennemslagskraft og evne til at omsætte faglighed højere end din formelle uddannelsesbaggrund. 
 
På det personlige plan:
  • Du er dygtig til at lede og facilitere processer – både når der skal brainstormes og males med den brede pensel, og når sækken skal snøres og resultaterne føres sikkert i mål.
  • Du kan se dig selv i både de store langsigtede udviklingsopgaver, og de mindre, konkrete opgaver hvor der skal sikres fremdrift, afsluttes og nås resultater på den korte bane.
  • Du skriver godt, præcist og flydende.
  • Du er nysgerrig på dine kolleger og organisationen.
  • Du formår at lytte med ”kant” og skabe tillid omkring din person og din faglighed.
  • Du har måske erfaring med innovative arbejdsmetoder, som du kan bringe i spil hos os.
     
Vi stiller ikke krav om, at du er personligt robust. For vi tror på, at arbejdsglæde og trivsel kommer, når vi sammen lykkes med vores kerneopgaver snarere end gennem personlig robusthed.
 
Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde?
Du bliver en del af en afdeling, hvor arbejdsomhed og godt humør går hånd i hånd. Vi har nok at lave, og vægter smil, fleksibilitet, empati og en vis portion selvironi – og at få ting fra hånden i en travl hverdag. Vi sætter os i andres sted – også gerne fysisk. Vi arbejder i et åbent, fleksibelt arbejdsfællesskab i et borgervendt, moderne og bæredygtigt rådhus.
 
Dine nærmeste kolleger tæller kommunikations-, udviklings- og proceskonsulenter, som har et bredt samarbejde ud i hele organisation. Du bliver samtidig en del af Furesø Kommunes samlede ressourcecenter, som foruden Udvikling og Kommunikation omfatter følgende afdelinger: Økonomi, Personale, Digitalisering samt Ledelsessekretariat. Sammen bidrager vi med rammer, retning og ressourcer til de øvrige fagområder.
 
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår bliver efter gældende overenskomst.
 
Har du spørgsmål til jobbet eller organisationen, er du velkommen til at kontakte udviklings- og kommunikationschef Claus Holm tlf. 7216 4048, clho@furesoe.dk, eller programleder Ane Hag tlf. 7216 5482, apha@furesoe.dk

Sådan ansøger du:
Hvis du kan se dig selv i jobbet og har lyst til at prøve kræfter med en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, skal du sende os din ansøgning og CV senest d. 5. november.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. november og evt. 2. runde den 18. november. Søg stillingen via furesoe.dk/job
 
Vi glæder os til at høre fra dig!

ORS/Small/c94bd7f1_logo.jpegUdvikling og KommunikationVærløse2019-10-08T14:01:30.2872019-11-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til udvikling og implementering af alumneaktiviteter

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Vil du være med til at udvikle Danmarks stærkeste praksisfællesskab? Har du lyst til at eksperimentere med nye former for tværprofessionel samskabelse, og kan du tænke strategisk og forretningsorienteret? Så har vi jobbet til dig. Som led i realiser...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Konsulent til understøttelse af det gode studiemiljø og studenterpolitiske indsatser

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Vi søger en konsulent, der kan styrke de studerendes engagement, involvering og indflydelse på udviklingen af Københavns Professionshøjskole. Konsulenten skal understøtte det gode studiemiljø og den studenterpolitiske indsats i tæt samarbejde med de...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Kom og vær med: Processtærk udviklingskonsulent til Furesø Kommune

Udvikling og Kommunikation

Værløse
I Furesø Kommunes afdeling for Udvikling og Kommunikation har vi brug for en skarp og serviceminded konsulent, der har flair for tværgående udviklingsopgaver og facilitering af processer.Vi mangler dig, som ved, at forandringer og organisationsudvik...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:5. november 2019