Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Student til brancheforening på det frivillige sociale område

RådgivningsDanmark er brancheforening for gratis, sociale rådgivningstilbud til mennesker i vanskelige livssituationer. Vores medlemmer tæller blandt andet Livslinien, Startlinjen, Mødrehjælpen og mange flere.

Foreningen arbejder for at styrke medlemsorganisationernes kvalitetsudvikling gennem fælles kvalitetsstandarder, netværk, faglige arrangementer, publikationer mv. Vi understøtter rådgivningsfeltets interesser gennem politisk fortalerarbejde med inddragelse af medlemsdata og faglig indsigt fra feltet.

RådgivningsDanmark drives af et sekretariat med en direktør og tre-fire kvalitetskonsulenter, som administrerer en akkrediteringsordning og betjener medlemsorganisationerne, bestyrelsen samt et akkrediteringsnævn. Foreningen er i løbende udvikling og vækst, og derfor er der også fokus på udvikling af nye projekter, medlemstilbud og samarbejder.

Vi arbejder tæt sammen både internt i sekretariatet og med vores medlemsorganisationer. Derfor værdsætter vi høj faglighed, initiativrigdom, åbenhed og god energi hos vores kolleger.

OM JOBBET

Som student i RådgivningsDanmark bliver du en del af et mindre sekretariat og deltager i løsningen af sekretariatets mange og forskelligartede opgaver. Du vil desuden få særlige ansvarsområder og egne projekter, som vi forventer, du har mod på at drive med stor selvstændighed – og naturligvis med sparring fra dine kolleger.

Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • bidrage til planlægning og afholdelse af foreningens mange arrangementer herunder en rådgivningsfaglig årskonference
  • bidrage til medlemsformidling og -service
  • hjemmesideopdatering og vedligeholdelse af RådgivningsPortalen – www.radgivning.dk
  • ansvarlig for evaluerings- og deltagerdata ifm. foreningens mange medlemsarrangementer, kurser og akkreditering
  • bidrage til SoMe
  • input og research ifm. pulje- og fondsansøgninger
  • deltage i ad-hoc opgaver i sekretariatet, fx administration og praktik.

OM DIG

Vi forestiller os, at du er på min. 2. år af en samfundsvidenskabelig bacheloruddannelse indenfor fx sociologi, statskundskab, socialvidenskab eller jura. Det afgørende er, at du har interesse for frivilligt socialt arbejde, kan arbejde selvstændigt og har lyst til at blive en del af et tværfagligt og engageret team. Har du kendskab til det gratis, sociale rådgivningsfelt, er det et plus, men ikke et krav.

Derudover forventer vi, at du

  • interesserer dig for socialpolitik
  • tager et stort ansvar ift. de daglige opgaver og mere langsigtede projekter, du skal løfte
  • arbejder selvstændigt, struktureret og med højt humør
  • er erfaren bruger af Officepakken, særligt Excel.

Stillingen er på 15 timer ugentligt og foreløbigt tidsbegrænset til og med december 2021.
Vi har kontor i Energiens Hus på Vodroffsvej 59, 2. sal, 1900 Frederiksberg C.

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte direktør Trine Krab Nyby på tlf. 61317062 i tidsrummet kl. 10-11 den 5. og den 11. januar. Send din ansøgning til info@radgivnings.dk senest den 18. januar kl. 12.

Mærk ansøgningen ”Ansøgning student”. Vi holder ansættelsessamtaler den 22. januar 2021 og forventer opstart per 15. februar eller hurtigst derefter.

Alle, uanset køn, alder, handicap, etnisk baggrund, religion og seksuel orientering, opfordres til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.