Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Student til databehandling og analyseopgaver

Er du systematisk anlagt, har flair for tal, og har du lyst til at få erfaring inden for databearbejdning? Så søg stillingen som student i Bygningsstyrelsens Center for Udlejning!

Bygningsstyrelsen søger en studentermedhjælper, der tænker økonomisk, er god til at jonglere med større datasæt samt er skarp til Excel. Du bliver en del af et dynamisk team i vores Center for Udlejning. Vi er 8 personer i teamet inklusiv to studenter.

Bygningsstyrelsen har en ejendomsportefølje på mere end 4 mio. m2. Vi har i teamet ansvaret for at drive porteføljestrategien frem, hvor vi står for en række analyser af porteføljen og konkrete investeringer i ejendomme.

Dine arbejdsopgaver
Studenterne spiller en vigtig rolle i at assistere konsulenterne med analysearbejdet.

Dine arbejdsopgaver vil bestå af forskellige statistik- og analyseopgaver, hvor data spiller en central rolle. Disse opgaver vil bidrage til den overordnede porteføljeudvikling af forskellig grad.

Arbejdet vil udbygge dine datamæssige og analytiske kompetencer og give dig vigtige erfaringer, du kan bruge både i dit studie og i din fremtidige karriere.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du er en dygtig og ambitiøs studerende, som er i gang med en relevant uddannelse fra f.eks. CBS - gerne i slutningen af din bachelor eller starten af din kandidat.

Det er afgørende, at du har flair for talbehandling og har lyst til at arbejde med data og kvantitative analyser.

Excel er et fast redskab til stort set alle opgaver, hvorfor det vil være en betydelig fordel, hvis du har flair og interesse for dette program.

Vi forventer at få stor gavn af din solide erfaring med Excel og evner til at arbejde struktureret og metodisk med større datasæt. Du er selvstændig, kreativ og løsningsorienteret og trives med opgaver, der kræver fordybelse. Du skal også kunne evne at arbejde hurtigt med korte deadlines.

Om os
Bygningsstyrelsen er den største ejendomsvirksomhed og bygherre for staten og universiteterne. Vi har ansvar for at levere attraktive og veldrevne arbejdspladser, så vores kunder – universiteterne, politiet, domstolene og centraladministrationen – kan koncentrere sig om kerneopgaverne. Vi løfter vores opgave i en stærk bygherrefunktion gennem nybyggeri og moderniseringer, ved at udleje statens ejendomme og ved at videreformidle private lejemål til de statslige institutioner. Derudover leverer vi serviceydelser som reception, kantine og rengøring med videre til en del af de statslige institutioner.

I Bygningsstyrelsen har vi en aktivitetsbaseret kontorindretning. Det betyder, at vores kontormiljø er indrettet i arbejdsområder, der understøtter de arbejdsopgaver, du løser i løbet af din arbejdsdag. Du vil have en hjemmezone, hvor dine kollegaer i centeret primært er. Vi har valgt den aktivitetsbaserede indretning, fordi vi i Bygningsstyrelsen ønsker at styrke vores samarbejde og vidensdeling samt understøtte et godt arbejdsmiljø med høj trivsel.

Ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitlig 15 timer og er som udgangspunkt fordelt på to faste ugentlige arbejdsdage.

Vi synes, det er vigtigt, at du som studerende har mulighed for at kombinere studier og arbejde på en god måde, og vi er derfor fleksible i forhold til eksamensperioder og lignende. Vi forventer også fleksibilitet den anden vej i forbindelse med større deadlines.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem staten og HK. Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transport- og Boligministeriet, og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med de til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.

Du skal ved ansættelsestidspunktet kunne vise skriftlig dokumentation for relevant studieaktivitet.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte fuldmægtig Maria Sørensen på 41 70 11 28.

Lyder stillingen interessant, og mener du at have de kompetencer, vi søger? Så send os en kort ansøgning, CV og seneste karakterudskrift senest onsdag den 25. november kl. 12.00. Du søger stillingen ved at gå ind på www.bygst.dk/job. Når du har sendt ansøgningen, vil du modtage en kvittering indenfor 24 timer, som betyder, at vi har modtaget din ansøgning. Vi indkalder løbende til samtaler og forventer tiltrædelse medio januar 2021 under hensyntagen til eventuelle eksaminer.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.