STUDENT TIL DIGITAL LÆRING OG UDDANNELSE

AFDELINGEN OG TEAMET

Som vores nye student på Institut for Menneskerettigheder, bliver du en del af Afdelingen for Menneskerettighedskapacitet, hvor vi arbejder med at styrke nationale menneskerettighedsinstitutioner, myndigheder og andre aktører på menneskerettighedsområdet. Vi har fokus på at dele viden og erfaringer om menneskerettighedsarbejde på tværs af landegrænser og projekter, og vi bidrager med uddannelse, rådgivning og læringsmaterialer til vores partnere.



Vi er 14 medarbejdere, som arbejder med forskellige opgavetyper, der alle handler om at styrke partnere i Danmark og udlandet. Vi arbejder individuelt og i teams. Du får mulighed for at prøve flere facetter af din faglighed af, og du bliver helt sikkert meget klogere på menneskerettigheder.

STILLINGEN

Du vil være med til at udvikle og understøtte vores digitale læringsinitiativer ved bl.a. at:



  • Arbejde med indsamling og analyse af data om brug af vores materialer, brugerengagement etc. på vores digitale platforme, fx Fuse og Learning Hub
  • Administrere og hjælpe brugere af vores platforme
  • Koordinere arbejdet med partnere og leverandører
  • Bidrage til forskellige opgaver i vores internationale og globale uddannelsesindsatser
  • Hjælpe med at udvikle nye læringsforløb/materialer eller opdatere eksisterende


Derudover skal du også forvente ad hoc opgaver for afdelingsleder og programleder.



De områder, du vil komme til at arbejde med er under udvikling. Det betyder at nogle opgaver vil være konkrete og strukturerede, mens andre vil være meget mere åbne, og kræve at du udvikler dem sammen med resten af teamet. Vi leder derfor efter en student som er fleksibel, og som kan levere kvalitet indenfor de forskellige typer af opgaver. Det er ikke vigtigt, hvilken uddannelse du er i gang med, så længe du har kvalifikationerne til at løfte opgaverne.



Det meste af dit arbejde vil formentlig være på engelsk, og et indgående kendskab til engelsk er derfor et krav. Kendskab til spansk eller fransk vil være en fordel.



Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en studenterstilling på gennemsnitlig 15 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via linket på vores hjemmeside hurtigst muligt og senest mandag den 5. august kl. 12.00.

Hvis du vil høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte projektleder og senior rådgiver Christina Pohani på chpo@humanrights.dk eller 91325756.

Vi ønsker at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051273Phoenix-0ce52cc012019-06-30T00:00:00STUDENT TIL DIGITAL LÆRING OG UDDANNELSEAFDELINGEN OG TEAMET

Som vores nye student på Institut for Menneskerettigheder, bliver du en del af Afdelingen for Menneskerettighedskapacitet, hvor vi arbejder med at styrke nationale menneskerettighedsinstitutioner, myndigheder og andre aktører på menneskerettighedsområdet. Vi har fokus på at dele viden og erfaringer om menneskerettighedsarbejde på tværs af landegrænser og projekter, og vi bidrager med uddannelse, rådgivning og læringsmaterialer til vores partnere.



Vi er 14 medarbejdere, som arbejder med forskellige opgavetyper, der alle handler om at styrke partnere i Danmark og udlandet. Vi arbejder individuelt og i teams. Du får mulighed for at prøve flere facetter af din faglighed af, og du bliver helt sikkert meget klogere på menneskerettigheder.

STILLINGEN

Du vil være med til at udvikle og understøtte vores digitale læringsinitiativer ved bl.a. at:



  • Arbejde med indsamling og analyse af data om brug af vores materialer, brugerengagement etc. på vores digitale platforme, fx Fuse og Learning Hub
  • Administrere og hjælpe brugere af vores platforme
  • Koordinere arbejdet med partnere og leverandører
  • Bidrage til forskellige opgaver i vores internationale og globale uddannelsesindsatser
  • Hjælpe med at udvikle nye læringsforløb/materialer eller opdatere eksisterende


Derudover skal du også forvente ad hoc opgaver for afdelingsleder og programleder.



De områder, du vil komme til at arbejde med er under udvikling. Det betyder at nogle opgaver vil være konkrete og strukturerede, mens andre vil være meget mere åbne, og kræve at du udvikler dem sammen med resten af teamet. Vi leder derfor efter en student som er fleksibel, og som kan levere kvalitet indenfor de forskellige typer af opgaver. Det er ikke vigtigt, hvilken uddannelse du er i gang med, så længe du har kvalifikationerne til at løfte opgaverne.



Det meste af dit arbejde vil formentlig være på engelsk, og et indgående kendskab til engelsk er derfor et krav. Kendskab til spansk eller fransk vil være en fordel.



Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en studenterstilling på gennemsnitlig 15 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via linket på vores hjemmeside hurtigst muligt og senest mandag den 5. august kl. 12.00.

Hvis du vil høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte projektleder og senior rådgiver Christina Pohani på chpo@humanrights.dk eller 91325756.

Vi ønsker at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.



AFDELINGEN OG TEAMET Som vores nye student på Institut for Menneskerettigheder, bliver du en del af Afdelingen for Menneskerettighedskapacitet, hvor vi arbejder med at styrke nationale menneskerettighedsinstitutioner, myndigheder og andre aktører på menneskerettighedsområdet. Vi har fokus på at dele viden og erfaringer om menneskerettighedsarbejde på tværs af landegrænser og projekter, og vi bidrager med uddannelse, rådgivning og læringsmaterialer til vores partnere. Vi er 14 medarbejdere, som arbejder med forskellige opgavetyper, der alle handler om at styrke partnere i Danmark og udlandet. Vi arbejder individuelt og i teams. Du får mulighed for at prøve flere facetter af din faglighed af, og du bliver helt sikkert meget klogere på menneskerettigheder. STILLINGEN Du vil være med til at udvikle og understøtte vores digitale læringsinitiativer ved bl.a. at: Arbejde med indsamling og analyse af data om brug af vores materialer, brugerengagement etc. på vores digitale platforme, fx Fuse og Learning Hub Administrere og hjælpe brugere af vores platforme Koordinere arbejdet med partnere og leverandører Bidrage til forskellige opgaver i vores internationale og globale uddannelsesindsatser Hjælpe med at udvikle nye læringsforløb materialer eller opdatere eksisterende Derudover skal du også forvente ad hoc opgaver for afdelingsleder og programleder. De områder, du vil komme til at arbejde med er under udvikling. Det betyder at nogle opgaver vil være konkrete og strukturerede, mens andre vil være meget mere åbne, og kræve at du udvikler dem sammen med resten af teamet. Vi leder derfor efter en student som er fleksibel, og som kan levere kvalitet indenfor de forskellige typer af opgaver. Det er ikke vigtigt, hvilken uddannelse du er i gang med, så længe du har kvalifikationerne til at løfte opgaverne. Det meste af dit arbejde vil formentlig være på engelsk, og et indgående kendskab til engelsk er derfor et krav. Kendskab til spansk eller fransk vil være en fordel. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en studenterstilling på gennemsnitlig 15 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Ansøgningsfrist Send din ansøgning via linket på vores hjemmeside hurtigst muligt og senest mandag den 5. august kl. 12.00. Hvis du vil høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte projektleder og senior rådgiver Christina Pohani på chpo@humanrights.dk eller 91325756. Vi ønsker at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.11jobnet0ce52cc0100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123830&DepartmentId=8433&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3554619Institut for Menneskerettigheder11Wilders Plads 8K1403København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent784766JobNet5010786501078610027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce52cc0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce52cc0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce52cc0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ce52cc0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgØnsker du et spændende job som Afdelingsleder? Hos Institut for Menneskerettigheder tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse362154483noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330060337Engageret afdelingsleder til ny afdeling for yngre med demens på Center for Demens - LindehuseneBasic Er du god til relationer og samarbejde på tværs? Kan du lede ildsjæle og samtidig holde hovedet koldt? Vi søger en sundhedsfaglig afdelingsleder til at lede 25 dygtige medarbejdere og sikre høj kvalitet og faglighed til gavn for borgere og pårørende. Vi er et nyt demenscenter, der har brug for en afdelingsleder til vores afdeling for yngre borgere med demens, som kan være med til at sætte retning, fastholde engagement og skabe struktur og stabilitet i en travl hverdag. Du vil sammen med resten af ledergruppen få mulighed for at være med til at opbygge vores fælles organisation, og sikre en fortsat positiv udvikling. Et arbejde der kræver vedholdenhed, gode samarbejdsevner og organisatorisk flair. Du skal have lyst til at arbejde professionelt som en del af en stor politisk styret organisation, der er i konstant bevægelse. I dagligdagen skal du trives med at være en synlig og nærværende leder, der evner spændet imellem både at være tæt på beboere, pårørende, og medarbejdere. Vi ønsker os, at du har en mellemlang videregående uddannelse, gerne suppleret med en lederuddannelse, men det er ikke et krav har erfaring med at lede en tværfaglig personalegruppe, og evner at arbejde procesorienteret og samtidig sætte klare mål og retning har erfaring med demens og personcentreret omsorg, gerne på et højt fagligt niveau er god til at navigere i en kompleks hverdag og kan prioritere og uddelegere opgaver med tillid til dine medarbejdere kan motivere, samle og skabe engagement i en udviklingsproces vil lede et arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder ambitiøst med både sygeplejefaglige og socialpædagogiske indsatser har blik for vigtigheden af aktiviteter ud fra en hverdagsrehabiliterende tilgang, og kan skabe en struktur omkring dette ser tværgående ledelse som en naturlig og nødvendig del af fremtidens ledelse gerne har erfaring med vagtplanlægning, og økonomisk flair i forhold til dette Om os Center For Demens Lindehusene har til huse i nyistandsatte bygninger i den grønne oase, De Gamles By på Indre Nørrebro. Vi omfatter et center til træning og rådgivning, et aktivitetscenter for yngre med demens samt to plejeafdelinger i to huse tæt på hinanden. I det ene hus bor 27 beboere, der alle primært er under 65 år, og i det andet hus bor 32 beboere på skærmede demenspladser. Vi ser det som vores fælles kerneopgave at arbejde målrettet for at understøtte et selvstændigt, meningsfuldt og trygt liv for demensramte borgere og deres pårørende gennem fokus på relationer, personcentreret omsorg og en rehabiliterende tilgang i hele sygdomsforløbet. Vi vægter respekt, nærvær og involvering af det enkelte menneskes ressourcer højere end noget andet, og tilstræber at udvikle ny viden gennem kreativitet, vedholdenhed og samarbejde på tværs. Når borgerne blomstrer spirer vi også! Ansættelsesvilkår Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. oktober 2019. Løn- og arbejdsforhold efter gældende overenskomst. Du vil referere til forstanderen og bliver en del af en ny ledergruppe med tre andre afdelingsledere. Er du interesseret? Har du spørgsmål til stillingen, kan du i uge 29 og 33 kontakte forstander Signe Lillegaard Haldgran på 2328 6651. Ellers send gerne din ansøgning alligevel vi glæder os til at modtage den! Søg via nedenstående link senest onsdag den 14. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler den 19. og 23. august. Kandidater der går videre til 2. samtale skal forinden gennemgå en obligatorisk neo-pi-test via en konsulent fra vores lokalområdekontor.

Er du god til relationer og samarbejde på tværs? Kan du lede ildsjæle og samtidig holde hovedet koldt?

Vi søger en sundhedsfaglig afdelingsleder til at lede 25 dygtige medarbejdere og sikre høj kvalitet og faglighed til gavn for borgere og pårørende.

Vi er et nyt demenscenter, der har brug for en afdelingsleder til vores afdeling for yngre borgere med demens, som kan være med til at sætte retning, fastholde engagement og skabe struktur og stabilitet i en travl hverdag. Du vil sammen med resten af ledergruppen få mulighed for at være med til at opbygge vores fælles organisation, og sikre en fortsat positiv udvikling. Et arbejde der kræver vedholdenhed, gode samarbejdsevner og organisatorisk flair. Du skal have lyst til at arbejde professionelt som en del af en stor politisk styret organisation, der er i konstant bevægelse. I dagligdagen skal du trives med at være en synlig og nærværende leder, der evner spændet imellem både at være tæt på beboere, pårørende, og medarbejdere.

Vi ønsker os, at du

  • har en mellemlang videregående uddannelse, gerne suppleret med en lederuddannelse, men det er ikke et krav
  • har erfaring med at lede en tværfaglig personalegruppe, og evner at arbejde procesorienteret og samtidig sætte klare mål og retning
  • har erfaring med demens og personcentreret omsorg, gerne på et højt fagligt niveau
  • er god til at navigere i en kompleks hverdag og kan prioritere og uddelegere opgaver med tillid til dine medarbejdere
  • kan motivere, samle og skabe engagement i en udviklingsproces
  • vil lede et arbejdsfællesskab, hvor vi arbejder ambitiøst med både sygeplejefaglige og socialpædagogiske indsatser
  • har blik for vigtigheden af aktiviteter ud fra en hverdagsrehabiliterende tilgang, og kan skabe en struktur omkring dette
  • ser tværgående ledelse som en naturlig og nødvendig del af fremtidens ledelse
  • gerne har erfaring med vagtplanlægning, og økonomisk flair i forhold til dette

Om os
Center For Demens – Lindehusene har til huse i nyistandsatte bygninger i den grønne oase, De Gamles By på Indre Nørrebro. Vi omfatter et center til træning og rådgivning, et aktivitetscenter for yngre med demens samt to plejeafdelinger i to huse tæt på hinanden. I det ene hus bor 27 beboere, der alle primært er under 65 år, og i det andet hus bor 32 beboere på skærmede demenspladser.

Vi ser det som vores fælles kerneopgave at arbejde målrettet for at understøtte et selvstændigt, meningsfuldt og trygt liv for demensramte borgere og deres pårørende gennem fokus på relationer, personcentreret omsorg og en rehabiliterende tilgang i hele sygdomsforløbet. Vi vægter respekt, nærvær og involvering af det enkelte menneskes ressourcer højere end noget andet, og tilstræber at udvikle ny viden gennem kreativitet, vedholdenhed og samarbejde på tværs. Når borgerne blomstrer spirer vi også!

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. oktober 2019. Løn- og arbejdsforhold efter gældende overenskomst. Du vil referere til forstanderen og bliver en del af en ny ledergruppe med tre andre afdelingsledere.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, kan du i uge 29 og 33 kontakte forstander Signe Lillegaard Haldgran på 2328 6651. Ellers send gerne din ansøgning alligevel – vi glæder os til at modtage den!

Søg via nedenstående link senest onsdag den 14. august 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler den 19. og 23. august. Kandidater der går videre til 2. samtale skal forinden gennemgå en obligatorisk neo-pi-test via en konsulent fra vores lokalområdekontor.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Demens - LindehuseneKøbenhavn N2019-07-16T10:00:15.5932019-08-14T00:00:00
330059504Afdelingsleder til Friluftskolen - en specialklasserække på Skolen ved SundetBasic Har du ledelseserfaring, er du læreruddannet og har du erfaring indenfor specialområdet? Skolen ved Sundet søger en afdelingsleder til Friluftskolen fra 1. oktober 2019. Om Skolen ved Sundet Skolen ved Sundet er beliggende på Amager i området omkring Italiensvej et roligt område med overvejende ældre parcelhuse og tæt på Amager Strand og metroen. Skolen er en fredet aulaskole fra 1938, på vej til at blive firesporet, og rummer ca. 860 elever fordelt fra børnehaveklasse til 9. klasse og en specialklasserække (Friluftskolen), hvor der er plads til 45 elever. Friluftsskolen er en specialklasserække i Københavns Kommune for normaltbegavede elever med bevægehandicap og ofte med yderligere specifikke indlæringsvanskeligheder. Skolen er et bydækkende skoletilbud, og eleverne transporteres dagligt til og fra skole med skolebus. Friluftskolen står overfor en totalrenovering, og lige nu er Friluftskolen genhuset i Skolen i Ryparken på Østerbro. Det forventes at Friluftsskolen kan vende tilbage til de renoverede lokaler 1. november 2020. Du skal indgå i et ledelsesteam, hvor vi arbejder ud fra en tillidsbaseret og anerkendende tilgang. Skolens ledelse består af skoleleder, afdelingsleder med souscheffunktion, to afdelingsledere og en leder af fritidstilbuddet på Friluftskolen. Læs mere om skolen her: http: svs.kk.skoleporten.dk sp. Vi søger en leder, der har ledelseserfaring og gerne med en lederuddannelse er læreruddannet og har gerne erfaring indenfor specialområdet og den nødvendige psykiske robusthed er nærværende og synlig i den pædagogiske dagligdag har lyst til at sætte sit præg på udviklingen af specialklasserækken evner at se på specialklasserækken som en helhed og på hver enkelt elev i særdeleshed har ambitioner for eleverne er vedholdende og i stand til at håndtere mange og komplekse opgaver bidrager til lederteamets samlede opgaveløsning har gode samarbejdsevner og evner at involvere de relevante interessenter i beslutningsprocesserne, herunder også forældrene har gode kommunikative kompetencer har humoren og glæden med på arbejdet. Forventningerne til skoleledelse i København Skoleledelsen er den primære drivkraft for skolens udvikling, og det er derfor ledelsen, som skal drive den forandringsproces, der finder sted nu og de næste år på skolen. I København er der store forventninger til, at ledelsen af skolerne foregår med et tydeligt fokus på udvikling af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning. Der er klare forventninger til, hvilke kompetencer vores ledelsesteam skal besidde, og til hvilke indsatsområder ledelserne skal prioritere, for at det har en god effekt på elevernes læring. De forventninger er beskrevet i en skoleledelsesprofil for de københavnske skoler, som du kan læse her. Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på overenskomstvilkår, omfattet af aftale mellem Skolelederforeningen og Børne- og Ungdomsforvaltningen. Tiltrædelse den 1. oktober 2019. Mere information Hvis du er interesseret i stillingen, kan du få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Johnni Damgaard Pedersen på 2835 4389 eller leder af KKFO Friluften Anne Lilholm 2492 9203. Vi ser gerne, at du, som ansøger, besøger skolen. Ring meget gerne forud for besøget, så er vi klar til at tage imod dig fra uge 32. Søg via nedenstående link senest onsdag d. 14. august 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted onsdag den 21. august 2019 og eventuelt en anden runde mandag den 26. august 2019.

Har du ledelseserfaring, er du læreruddannet og har du erfaring indenfor specialområdet?

Skolen ved Sundet søger en afdelingsleder til Friluftskolen fra 1. oktober 2019.

Om Skolen ved Sundet
Skolen ved Sundet er beliggende på Amager i området omkring Italiensvej – et roligt område med overvejende ældre parcelhuse og tæt på Amager Strand og metroen.
Skolen er en fredet aulaskole fra 1938, på vej til at blive firesporet, og rummer ca. 860 elever fordelt fra børnehaveklasse til 9. klasse og en specialklasserække (Friluftskolen), hvor der er plads til 45 elever.

Friluftsskolen er en specialklasserække i Københavns Kommune for normaltbegavede elever med bevægehandicap og ofte med yderligere specifikke indlæringsvanskeligheder.

Skolen er et bydækkende skoletilbud, og eleverne transporteres dagligt til og fra skole med skolebus.

Friluftskolen står overfor en totalrenovering, og lige nu er Friluftskolen genhuset i Skolen i Ryparken på Østerbro. Det forventes at Friluftsskolen kan vende tilbage til de renoverede lokaler 1. november 2020.

Du skal indgå i et ledelsesteam, hvor vi arbejder ud fra en tillidsbaseret og anerkendende tilgang. Skolens ledelse består af skoleleder, afdelingsleder med souscheffunktion, to afdelingsledere og en leder af fritidstilbuddet på Friluftskolen.

Læs mere om skolen her: http://svs.kk.skoleporten.dk/sp.

Vi søger en leder, der

  • har ledelseserfaring og gerne med en lederuddannelse
  • er læreruddannet og har gerne erfaring indenfor specialområdet – og den nødvendige psykiske robusthed
  • er nærværende og synlig i den pædagogiske dagligdag
  • har lyst til at sætte sit præg på udviklingen af specialklasserækken
  • evner at se på specialklasserækken som en helhed og på hver enkelt elev i særdeleshed
  • har ambitioner for eleverne
  • er vedholdende og i stand til at håndtere mange og komplekse opgaver
  • bidrager til lederteamets samlede opgaveløsning
  • har gode samarbejdsevner og evner at involvere de relevante interessenter i beslutningsprocesserne, herunder også forældrene
  • har gode kommunikative kompetencer
  • har humoren og glæden med på arbejdet.

Forventningerne til skoleledelse i København
Skoleledelsen er den primære drivkraft for skolens udvikling, og det er derfor ledelsen, som skal drive den forandringsproces, der finder sted nu og de næste år på skolen.

I København er der store forventninger til, at ledelsen af skolerne foregår med et tydeligt fokus på udvikling af skolen som læringsorganisation og med fokus på faglige mål og resultater.

Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle skolens medarbejdere arbejder i en fælles retning.

Der er klare forventninger til, hvilke kompetencer vores ledelsesteam skal besidde, og til hvilke indsatsområder ledelserne skal prioritere, for at det har en god effekt på elevernes læring.

De forventninger er beskrevet i en skoleledelsesprofil for de københavnske skoler, som du kan læse her

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er på overenskomstvilkår, omfattet af aftale mellem Skolelederforeningen og Børne- og Ungdomsforvaltningen.

Tiltrædelse den 1. oktober 2019.

Mere information
Hvis du er interesseret i stillingen, kan du få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Johnni Damgaard Pedersen på 2835 4389 eller leder af KKFO Friluften Anne Lilholm 2492 9203.

Vi ser gerne, at du, som ansøger, besøger skolen. Ring meget gerne forud for besøget, så er vi klar til at tage imod dig fra uge 32.

Søg via nedenstående link senest onsdag d. 14. august 2019
Ansættelsessamtaler vil finde sted onsdag den 21. august 2019 og eventuelt en anden runde mandag den 26. august 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkolen ved SundetKøbenhavn S2019-07-15T01:00:59.0502019-08-13T00:00:00
330057212Ambitiøs og engageret administrativ afdelingsleder til Poppelbo/LærkeboBasic Brænder du for at arbejde med administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig? En af vores meget dygtige ledere, og en vigtig brik i vores fælles ledelsesmæssige puslespil, har efter rigtig mange år på vores arbejdsplads og i ældreområdet valgt at træde ud af ledelse. Derfor mangler vi denne vigtige brik, så holdet igen er sat. Vores ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter: Fra egen ledelse til fælles ledelse For os betyder det bl.a., at ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi. Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet For os betyder det, at lederne er der, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at de skiftevist og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager. Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens. Fra proces mål til effektmål For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: Hvilken effekt vil indsatsen det vi yder give beboerne , og på den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne. Fokusområder for din ledelse Du refererer til forstanderen, og du og din sygeplejefaglige ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger, I er fælles om, fungerer som en helhed, hvor beboerne og de pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen. En vigtig opgave for dig vil bl.a. være vagtplanlægning, samt at supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer. Du indgår i et tæt makkerskab med forstander og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift. Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejecentre. Om dig Du er uddannet sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, ergo- eller fysioterapeut eller pædagog, gerne suppleret med lederuddannelse, f.eks. en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse. Derudover vægter vi, at: dit lederskab er baseret på tillid og delegering du har fokus på, at den tillidsbaserede ledelse skal mærkes ude hos beboeren og dennes pårørende du har fokus på, at det at få medarbejderne til at yde positivt ind i kerneopgaven kræver, at du er parat til at give dem en engageret og oprigtig relation du kan omsætte værdier til praksis, så personalet føler sig motiveret du har erfaring med at planlægge og lede forandringer, herunder med at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejdere du arbejder struktureret og er optaget af at sikre stabil drift helt derude, hvordan tingene foregår du har fokus på, at du er leder for hele døgnet og derfor bl.a. har to selvvalgte dage om måneden, hvor du er der til kl. ca. 21.00. Vi tilbyder Et arbejde i en ambitiøs organisation med engagerede ledere og medarbejdere En arbejdsplads, hvor alle ledere er sammen på 3-4 lederudviklingsdage årligt Gode udviklingsmuligheder som leder på en stor arbejdsplads. Løn- og ansættelsesvilkår Løn ifølge gældende overenskomst samt forhandling. Ansættelsesstart den 1. september 2019 eller efter aftale. Mere information Yderligere oplysninger kan indhentes hos forstander Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne vores interne SUFs nye samlede ledelsesgrundlag. Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til 2. samtale, vil der forinden denne være en mindre test. På 2. samtale vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i SUFs Vision og Mission og ledelsesgrundlag. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019

Brænder du for at arbejde med administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er – og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig?

En af vores meget dygtige ledere, og en vigtig brik i vores fælles ledelsesmæssige puslespil, har efter rigtig mange år på vores arbejdsplads og i ældreområdet valgt at træde ud af ledelse. Derfor mangler vi denne vigtige brik, så holdet igen er sat. Vores ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningens fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter:

Fra egen ledelse til fælles ledelse
For os betyder det bl.a., at ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi.

Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet
For os betyder det, at lederne er der, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at de skiftevist og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager.

Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data
For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens.

Fra proces mål til effektmål
For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: "Hvilken effekt vil indsatsen/det vi yder give beboerne", og på den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne.

Fokusområder for din ledelse
Du refererer til forstanderen, og du og din sygeplejefaglige ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger, I er fælles om, fungerer som en helhed, hvor beboerne og de pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen.

En vigtig opgave for dig vil bl.a. være vagtplanlægning, samt at supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer.

Du indgår i et tæt makkerskab med forstander og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift. Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejecentre.

Om dig
Du er uddannet sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, ergo- eller fysioterapeut eller pædagog, gerne suppleret med lederuddannelse, f.eks. en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse.

Derudover vægter vi, at:

  • dit lederskab er baseret på tillid og delegering
  • du har fokus på, at den tillidsbaserede ledelse skal mærkes ude hos beboeren og dennes pårørende
  • du har fokus på, at det at få medarbejderne til at yde positivt ind i kerneopgaven kræver, at du er parat til at give dem en engageret og oprigtig relation
  • du kan omsætte værdier til praksis, så personalet føler sig motiveret
  • du har erfaring med at planlægge og lede forandringer, herunder med at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejdere
  • du arbejder struktureret og er optaget af at sikre stabil drift helt derude, hvordan tingene foregår
  • du har fokus på, at du er leder for hele døgnet og derfor bl.a. har to selvvalgte dage om måneden, hvor du er der til kl. ca. 21.00.

Vi tilbyder

  • Et arbejde i en ambitiøs organisation med engagerede ledere og medarbejdere
  • En arbejdsplads, hvor alle ledere er sammen på 3-4 lederudviklingsdage årligt
  • Gode udviklingsmuligheder som leder på en stor arbejdsplads.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn ifølge gældende overenskomst samt forhandling.
Ansættelsesstart den 1. september 2019 eller efter aftale.

Mere information
Yderligere oplysninger kan indhentes hos forstander Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne vores interne SUFs nye samlede ledelsesgrundlag.
Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til 2. samtale, vil der forinden denne være en mindre test.
På 2. samtale vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i SUFs Vision og Mission og ledelsesgrundlag.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPoppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter BrønshøjBrønshøj2019-07-09T16:01:29.4732019-07-23T00:00:00
330056768Pædagogisk afdelingsleder med souscheffunktion til Skolen i Peter Vedels GadeBasic Vores pædagogiske afdelingsleder går på pension, så hvis du er læreruddannet og har erfaring med ledelse og autisme, har vi en ledig stilling til et spændende og alsidigt job fra den 1. oktober 2019. Skolen i Peter Vedels Gade er en specialskole med integreret fritidstilbud for børn med Autisme Spektrum Forstyrrelse og forskellige tillægsdiagnoser. Vi holder til på Amager og skolen og fritidsinstitution har pt. i alt 57 ansatte (inklusiv tilkaldevikarer) og 67 børn fra 0-10. klasse. Næsten alle elever benytter fritidstilbuddet. Pædagoger og lærere arbejder sammen i team, og vi lægger stor vægt på, at alle ansatte og forældrene er vigtige for at løse vores kerneopgave at gøre eleverne så livsduelige som muligt. Du vil som pædagogisk afdelingsleder også have funktion som skolens souschef, og du kommer til at indgå i et tæt samarbejde i vores ledelsesteam, som foruden dig består af skolelederen og fritidstilbuddets leder. I dagligdagen vil du have ansvaret for specifikke team, hvor du varetager sparring og kontakt til både lærere og pædagoger. Dine opgaver vil være mangeartede og kan spænde fra komplekse børne- eller personaleforhold over strategisk udviklingsarbejde til små praktiske gøremål. Som arbejdsplads lægger vi vægt på Et godt og udviklende samarbejde mellem alle faggrupper Høj faglighed og løbende kompetenceudvikling Et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø Som pædagogisk afdelingsleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver Faglig ledelse af såvel lærere og pædagoger Forældresamarbejde Udvikling af skolens autismefaglighed og fag-faglighed Tilrettelæggelse og afvikling af div møder, fx lærermøder og netværksmøder Evt. modtagelse af sygemeldinger og vikardækning Vi søger en pædagogisk afdelingsleder, som Er læreruddannet gerne med erfaring fra udskoling Har en lederuddannelse og erfaring med faglig ledelse og personaleledelse Har solid viden om autisme Er god til at kommunikere både indadtil og udadtil med forældre og eksterne samarbejdspartnere Har stor arbejdskapacitet, overblik og overskud Kan omsætte strategier og visioner til praksis, som giver mening Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid uden øverste arbejdstid. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst. Din arbejdstid vil ligge i skolens åbningstid mellem kl. 7-17. Yderligere information Du kan få flere oplysninger ved at kontakte skoleleder Lisbet Borup Sommerand på 3366 1800. For interesserede ansøgere kan der laves aftale om besøg på skolen. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 13. august 2019 Vi forventer at holde 1. samtale den 19. august og 2. samtale den 27. august. Begge dage fra kl. 16.00. Der skal påregnes tid til at udarbejde en case mellem de to ansættelsesrunder.

Vores pædagogiske afdelingsleder går på pension, så hvis du er læreruddannet og har erfaring med ledelse og autisme, har vi en ledig stilling til et spændende og alsidigt job fra den 1. oktober 2019.

Skolen i Peter Vedels Gade er en specialskole med integreret fritidstilbud for børn med Autisme Spektrum Forstyrrelse og forskellige tillægsdiagnoser.

Vi holder til på Amager og skolen og fritidsinstitution har pt. i alt 57 ansatte (inklusiv tilkaldevikarer) og 67 børn fra 0-10. klasse.

Næsten alle elever benytter fritidstilbuddet. Pædagoger og lærere arbejder sammen i team, og vi lægger stor vægt på, at alle ansatte – og forældrene – er vigtige for at løse vores kerneopgave; – at gøre eleverne så livsduelige som muligt.

Du vil som pædagogisk afdelingsleder også have funktion som skolens souschef, og du kommer til at indgå i et tæt samarbejde i vores ledelsesteam, som foruden dig består af skolelederen og fritidstilbuddets leder.

I dagligdagen vil du have ansvaret for specifikke team, hvor du varetager sparring og kontakt til både lærere og pædagoger. Dine opgaver vil være mangeartede og kan spænde fra komplekse børne- eller personaleforhold over strategisk udviklingsarbejde til små praktiske gøremål.

Som arbejdsplads lægger vi vægt på

  • Et godt og udviklende samarbejde mellem alle faggrupper
  • Høj faglighed og løbende kompetenceudvikling
  • Et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • Som pædagogisk afdelingsleder skal du bl.a. varetage følgende opgaver
  • Faglig ledelse af såvel lærere og pædagoger
  • Forældresamarbejde
  • Udvikling af skolens autismefaglighed og fag-faglighed
  • Tilrettelæggelse og afvikling af div møder, fx lærermøder og netværksmøder
  • Evt. modtagelse af sygemeldinger og vikardækning

Vi søger en pædagogisk afdelingsleder, som

  • Er læreruddannet – gerne med erfaring fra udskoling
  • Har en lederuddannelse og erfaring med faglig ledelse og personaleledelse
  • Har solid viden om autisme
  • Er god til at kommunikere både indadtil og udadtil med forældre og eksterne samarbejdspartnere
  • Har stor arbejdskapacitet, overblik og overskud
  • Kan omsætte strategier og visioner til praksis, som giver mening

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid uden øverste arbejdstid.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst.

Din arbejdstid vil ligge i skolens åbningstid mellem kl. 7-17.

Yderligere information
Du kan få flere oplysninger ved at kontakte skoleleder Lisbet Borup Sommerand på 3366 1800.

For interesserede ansøgere kan der laves aftale om besøg på skolen.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 13. august 2019

Vi forventer at holde 1. samtale den 19. august og 2. samtale den 27. august. Begge dage fra kl. 16.00. Der skal påregnes tid til at udarbejde en case mellem de to ansættelsesrunder.

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkolen i Peter Vedels GadeKøbenhavn S2019-07-09T01:00:10.7832019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engageret afdelingsleder til ny afdeling for yngre med demens på Center for Demens - Lindehusene

Center for Demens - Lindehusene

København N
Er du god til relationer og samarbejde på tværs? Kan du lede ildsjæle og samtidig holde hovedet koldt? Vi søger en sundhedsfaglig afdelingsleder til at lede 25 dygtige medarbejdere og sikre høj kvalitet og faglighed til gavn for borgere og pårørende...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Afdelingsleder til Friluftskolen - en specialklasserække på Skolen ved Sundet

Skolen ved Sundet

København S
Har du ledelseserfaring, er du læreruddannet og har du erfaring indenfor specialområdet? Skolen ved Sundet søger en afdelingsleder til Friluftskolen fra 1. oktober 2019. Om Skolen ved Sundet Skolen ved Sundet er beliggende på Amager i området omkrin...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Ambitiøs og engageret administrativ afdelingsleder til Poppelbo/Lærkebo

Poppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter Brønshøj

Brønshøj
Brænder du for at arbejde med administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig? En af vores meget dygti...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagogisk afdelingsleder med souscheffunktion til Skolen i Peter Vedels Gade

Skolen i Peter Vedels Gade

København S
Vores pædagogiske afdelingsleder går på pension, så hvis du er læreruddannet og har erfaring med ledelse og autisme, har vi en ledig stilling til et spændende og alsidigt job fra den 1. oktober 2019. Skolen i Peter Vedels Gade er en specialskole med...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019