Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Student til stilling på området for udsatte børn og unge

Hillerød Kommune investerer i kommunens udsatte børn, unge og familier og er i gang med en omfattende forandringsproces, hvor organisationen og de enkelte medarbejdere i endnu højere grad skal arbejde med tidlig opsporing og tidlig indsats.

Vores dygtige student er blevet færdig med sin uddannelse og vi søger derfor en student, der kan bistå organisationen aktivt og positivt i forandringsprocessen ved at løse en række administrations- og analyseopgaver.

Lidt om os og jobbet
Familier og Sundhed varetager den samlede indsats i forhold til særligt sårbare børn og unge. Afdelingen består af handicaprådgivere, familie- og ungerådgivere, PPR, sundhedsplejen, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere og vores eksterne huse.

Der er tale om en stilling, hvor du og vi i fællesskab skal definere indholdet, men vi står som afdeling midt i en masse spændende udviklingsprojekter, som du bliver en del af. Hillerød er blandt andet med i et 3 årigt udviklingsprojekt, der er forankret i Socialstyrelsen. Projektet handler om investering i den tidligt forebyggende indsats, og projektet stiller øgede krav til vores analyse- og administrationskraft.

Citat fra vores tidligere studentermedhjælper:
”Min ansættelse som studentermedhjælper i Familier og Sundhed har været utrolig lærerig. Jeg har fået et unikt indblik i, hvordan de i Hillerød Kommune arbejder med evaluering af de forskellige PPR projekter. Mine arbejdsopgaver har bl.a. bestået i at udarbejde interviewguide, interviewe forældre, deltage i møder m.m. Som studerende har det været givende at kunne sammenkoble teori og praksis, og der har været en tydelig ledelse ift. arbejdsopgaver og derudover fleksibilitet, når studiet krævede ekstra i perioder. Jeg har været meget glad for min tid som studentermedhjælper og vil uden tvivl anbefale andre studerende at søge denne stilling”

Vi søger en nysgerrig profil, der er stærk til både tekst og tal
Som student skal du understøtte afdelingens arbejde, ved at løse en række administrative opgaver og samtidig gennemføre en række analyseopgaver, hvor du enten bistår eller selv bliver ansvarlig for gennemførslen.

Din personlighed er udadvendt, og du er god til at opbygge relationer på tværs af faggrupper og organisatoriske enheder.

Du får et job i et åbent arbejdsmiljø, hvor sparring og samarbejde er afgørende for succes.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse med forventet start medio august eller primo september.

Vores udgangspunkt er en 15 timers stilling med løn efter kvalifikationer.

Frist
Vi skal have din ansøgning senest 26. juni 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 27 og/eller 33.

Hvis du har spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Nicolai S. Nielsen på tlf. 72 32 55 70 eller projektleder Lea Tempels på tlf. 72 32 55 97.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030475Phoenix-8263105912019-06-03T00:00:00Student til stilling på området for udsatte børn og ungeHillerød Kommune investerer i kommunens udsatte børn, unge og familier og er i gang med en omfattende forandringsproces, hvor organisationen og de enkelte medarbejdere i endnu højere grad skal arbejde med tidlig opsporing og tidlig indsats.

Vores dygtige student er blevet færdig med sin uddannelse og vi søger derfor en student, der kan bistå organisationen aktivt og positivt i forandringsprocessen ved at løse en række administrations- og analyseopgaver.

Lidt om os og jobbet
Familier og Sundhed varetager den samlede indsats i forhold til særligt sårbare børn og unge. Afdelingen består af handicaprådgivere, familie- og ungerådgivere, PPR, sundhedsplejen, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere og vores eksterne huse.

Der er tale om en stilling, hvor du og vi i fællesskab skal definere indholdet, men vi står som afdeling midt i en masse spændende udviklingsprojekter, som du bliver en del af. Hillerød er blandt andet med i et 3 årigt udviklingsprojekt, der er forankret i Socialstyrelsen. Projektet handler om investering i den tidligt forebyggende indsats, og projektet stiller øgede krav til vores analyse- og administrationskraft.

Citat fra vores tidligere studentermedhjælper:
”Min ansættelse som studentermedhjælper i Familier og Sundhed har været utrolig lærerig. Jeg har fået et unikt indblik i, hvordan de i Hillerød Kommune arbejder med evaluering af de forskellige PPR projekter. Mine arbejdsopgaver har bl.a. bestået i at udarbejde interviewguide, interviewe forældre, deltage i møder m.m. Som studerende har det været givende at kunne sammenkoble teori og praksis, og der har været en tydelig ledelse ift. arbejdsopgaver og derudover fleksibilitet, når studiet krævede ekstra i perioder. Jeg har været meget glad for min tid som studentermedhjælper og vil uden tvivl anbefale andre studerende at søge denne stilling”

Vi søger en nysgerrig profil, der er stærk til både tekst og tal
Som student skal du understøtte afdelingens arbejde, ved at løse en række administrative opgaver og samtidig gennemføre en række analyseopgaver, hvor du enten bistår eller selv bliver ansvarlig for gennemførslen.

Din personlighed er udadvendt, og du er god til at opbygge relationer på tværs af faggrupper og organisatoriske enheder.

Du får et job i et åbent arbejdsmiljø, hvor sparring og samarbejde er afgørende for succes.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse med forventet start medio august eller primo september.

Vores udgangspunkt er en 15 timers stilling med løn efter kvalifikationer.

Frist
Vi skal have din ansøgning senest 26. juni 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 27 og/eller 33.

Hvis du har spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Nicolai S. Nielsen på tlf. 72 32 55 70 eller projektleder Lea Tempels på tlf. 72 32 55 97.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

2019-06-27T00:51:44.350 Hillerød Kommune investerer i kommunens udsatte børn, unge og familier og er i gang med en omfattende forandringsproces, hvor organisationen og de enkelte medarbejdere i endnu højere grad skal arbejde med tidlig opsporing og tidlig indsats. Vores dygtige student er blevet færdig med sin uddannelse og vi søger derfor en student, der kan bistå organisationen aktivt og positivt i forandringsprocessen ved at løse en række administrations- og analyseopgaver. Lidt om os og jobbet Familier og Sundhed varetager den samlede indsats i forhold til særligt sårbare børn og unge. Afdelingen består af handicaprådgivere, familie- og ungerådgivere, PPR, sundhedsplejen, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere og vores eksterne huse. Der er tale om en stilling, hvor du og vi i fællesskab skal definere indholdet, men vi står som afdeling midt i en masse spændende udviklingsprojekter, som du bliver en del af. Hillerød er blandt andet med i et 3 årigt udviklingsprojekt, der er forankret i Socialstyrelsen. Projektet handler om investering i den tidligt forebyggende indsats, og projektet stiller øgede krav til vores analyse- og administrationskraft. Citat fra vores tidligere studentermedhjælper: Min ansættelse som studentermedhjælper i Familier og Sundhed har været utrolig lærerig. Jeg har fået et unikt indblik i, hvordan de i Hillerød Kommune arbejder med evaluering af de forskellige PPR projekter. Mine arbejdsopgaver har bl.a. bestået i at udarbejde interviewguide, interviewe forældre, deltage i møder m.m. Som studerende har det været givende at kunne sammenkoble teori og praksis, og der har været en tydelig ledelse ift. arbejdsopgaver og derudover fleksibilitet, når studiet krævede ekstra i perioder. Jeg har været meget glad for min tid som studentermedhjælper og vil uden tvivl anbefale andre studerende at søge denne stilling Vi søger en nysgerrig profil, der er stærk til både tekst og tal Som student skal du understøtte afdelingens arbejde, ved at løse en række administrative opgaver og samtidig gennemføre en række analyseopgaver, hvor du enten bistår eller selv bliver ansvarlig for gennemførslen. Din personlighed er udadvendt, og du er god til at opbygge relationer på tværs af faggrupper og organisatoriske enheder. Du får et job i et åbent arbejdsmiljø, hvor sparring og samarbejde er afgørende for succes. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er til besættelse med forventet start medio august eller primo september. Vores udgangspunkt er en 15 timers stilling med løn efter kvalifikationer. Frist Vi skal have din ansøgning senest 26. juni 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 27 og eller 33. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Nicolai S. Nielsen på tlf. 72 32 55 70 eller projektleder Lea Tempels på tlf. 72 32 55 97. Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet82631059100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-26T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=353480EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3533235Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent766558JobNet4994347499434710023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82631059https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=82631059https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82631059&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82631059&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStudent til stilling på området for udsatte børn og unge1Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361855310noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330079578Studentermedhjælper søges til firma i Allerød / Student helper needed for company in AllerødBasic English version below Studentermedhjælper søges til spændende laboratorieopgaver i familievirksomhed to dage om ugen Johs. Tandrup A S er en lille virksomhed i Allerød som producerer vandfilterprodukter bl.a. for at beskytte immunsvækkede patienter på hospitaler mod patogene bakterier i vandet. T-Safe® er et af virksomhedens undermærker, hvis største formål er at levere sikkert vand, renset for Legionella og andre vandbårne bakterier. T-Safe® leverer sterilt vand ved hjælp af filterbrusere og vandhanefiltre som installeres direkte ved tappestedet (point-of-use). For at sikre, at vores filterprodukter lever op til vores høje kvalitetskrav, bliver der kontinuerligt testet og optimeret på vores produkter. Derfor leder vi efter nogle ekstra hænder fra en dygtig og detalje-orienteret studerende. Opgaver:Tests med bakterier (ikke med kultivering, det er en ret nem og kort metode)Tests på et testkar med vand og filter installeret på forskellige temperaturer og trykTests på et testkar med vand og kemikalier, der hvor et filterprodukt er installeret, samt blanding og måling af kemikalier i vandetEventuelt tests med plast og kemikalierDu har følgende erfaringer:har arbejdet i et laboratorie (på et universitet eller i et firma) i mindst et årerfaring med håndtering at kemikalier (klor, alkoholer, syrer primært rengøringsmidler og desinfektionsmidler)Det vil være en fordel hvis du:har arbejdet med vandfilterprodukter førhar arbejdet med bakterierhar erfaring med at skrive test protokoller, udføre tests og skrive testrapporterVi forventer at du:har fuld af gå-på-mod og motiveret til at skabe gode resultaterhar lyst til at arbejde med filterprodukterkan arbejde selvstændigt og tage ansvarhar et godt humør og er ærligVi tilbyder mulighed:for deltagelse i en ny og innovativ gruppe som opererer på store markeder i Europafor fælles morgenkaffe, frokostordning og eftermiddagskaffe og kagefor sociale arrangementer 2-3 gange årligtJobstart er så snart som muligt. Jobbet er tidsbegrænset til en varighed af ca. et halvt år, dog med mulighed for forlængelse. Jobbet vil være ca. to dage om ugen, som kan vælges fleksibelt så det kan koordineres med studier og eksamen. Det er dog tit nødvendigt at arbejde to sammenhængende dage, da der er tests som skal forberedes den ene dag og udføres den næste dag. Du vil formelt referere til Head of R D Henrik M. Jensen, daglig ledelse vil være af Filtration Projekt Manager Joachim Otto Habel. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke. Vi glæder os til at høre fra dig. Deadline til ansøgning er 30.09.19 - men vi kalder løbende ind til samtaler.Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Læs mere om os på www.t-safe.com Send ansøgning her.Student helper needed for exciting laboratory tasks two days per week in a family business Johs. Tandrup A S is a small company located in Allerød producing water filtration products to protect immunocompromised patients in hospitals against waterborne pathogen bacteria. T-Safe® is one of the company s brands that has the main focus to deliver safe water, free from Legionella and other waterborne bacteria. T-Safe® delivers sterile water through filter showers and tap filters, which are directly installed at the tap outlet (point-of-use). To ensure that our filter products correspond to our high quality standard, continuous testing and optimization of our products is required. Therefore we are looking for extra hands of a smart and detail-oriented student. Tasks:Tests with bacteria (easy and short methods without the need of cultivation)Tests on a test rig with water and filter installed at different temperatures and pressureTests on a test rig with water and chemicals with a filter product installed, including mixing and measuring of chemicals in waterPotentially tests with plast and chemicals.You bring the following experiences:You have worked in a laboratory (in a university or a company) for at least one yearYou have experience with handling chemicals (chlorine, alcohol, acids primary cleaning agents and disinfection agents).It will be an advantage if you:Have worked with water filtration products beforeHave worked with bacteriaHave experience with writing test protocols, conducting test and writing reports.We expect that you:are thriving and motivated to create god resultsare interested in working with filter productscan work independently and take responsibilityhave good humor and are honestWe offerPossibility for joining a new and innovative group operating in big markets in EuropeGroup breakfast, lunch and afternoon coffee and cakeSocial arrangements 2-3 times a year.Job start is planned as soon as possible. The position is time-limited to ca. half a year but with possibility to elongate. The position would be approximately two days a week, which can be chosen in a flexible manner, thus coordination with studies and exams is easy. It is sometimes necessary to work in two days in a row, because some tests require preparation one day and conductance the next day. You will formally refer to Head of R D Henrik M. Jensen, where the daily leadership will be Filtration project manager Joachim Otto Habel. You will get an attractive salary package. We are looking forward to hear from you. Application deadline is 30th of September but there are on-going interviews. Send your application through the button Send ansøgning Read more about us on www.t-safe.com Apply for the position here. Se mere på vores ansøgersite: https: t-safe.brandero.com
English version below

Studentermedhjælper søges til spændende laboratorieopgaver i familievirksomhed to dage om ugen

Johs. Tandrup A/S er en lille virksomhed i Allerød som producerer vandfilterprodukter bl.a. for at beskytte immunsvækkede patienter på hospitaler mod patogene bakterier i vandet. T-Safe® er et af virksomhedens undermærker, hvis største formål er at levere sikkert vand, renset for Legionella og andre vandbårne bakterier. T-Safe® leverer sterilt vand ved hjælp af filterbrusere og vandhanefiltre som installeres direkte ved tappestedet (point-of-use).

For at sikre, at vores filterprodukter lever op til vores høje kvalitetskrav, bliver der kontinuerligt testet og optimeret på vores produkter. Derfor leder vi efter nogle ekstra hænder fra en dygtig og detalje-orienteret studerende.

Opgaver:
  • Tests med bakterier (ikke med kultivering, det er en ret nem og kort metode)
  • Tests på et testkar med vand og filter installeret på forskellige temperaturer og tryk
  • Tests på et testkar med vand og kemikalier, der hvor et filterprodukt er installeret, samt blanding og måling af kemikalier i vandet
  • Eventuelt tests med plast og kemikalier
Du har følgende erfaringer:
  • har arbejdet i et laboratorie (på et universitet eller i et firma) i mindst et år
  • erfaring med håndtering at kemikalier (klor, alkoholer, syrer – primært rengøringsmidler og desinfektionsmidler)
Det vil være en fordel hvis du:
  • har arbejdet med vandfilterprodukter før
  • har arbejdet med bakterier
  • har erfaring med at skrive test protokoller, udføre tests og skrive testrapporter
Vi forventer at du:
  • har fuld af gå-på-mod og motiveret til at skabe gode resultater
  • har lyst til at arbejde med filterprodukter
  • kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • har et godt humør og er ærlig
Vi tilbyder mulighed:
  • for deltagelse i en ny og innovativ gruppe som opererer på store markeder i Europa
  • for fælles morgenkaffe, frokostordning og eftermiddagskaffe og kage
  • for sociale arrangementer 2-3 gange årligt
Jobstart er så snart som muligt. Jobbet er tidsbegrænset til en varighed af ca. et halvt år, dog med mulighed for forlængelse. Jobbet vil være ca. to dage om ugen, som kan vælges fleksibelt så det kan koordineres med studier og eksamen. Det er dog tit nødvendigt at arbejde to sammenhængende dage, da der er tests som skal forberedes den ene dag og udføres den næste dag.

Du vil formelt referere til Head of R&D Henrik M. Jensen, daglig ledelse vil være af Filtration Projekt Manager Joachim Otto Habel.

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Deadline til ansøgning er 30.09.19 - men vi kalder løbende ind til samtaler.
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Læs mere om os på www.t-safe.com


Student helper needed for exciting laboratory tasks two days per week in a family business

Johs. Tandrup A/S is a small company located in Allerød producing water filtration products to protect immunocompromised patients in hospitals against waterborne pathogen bacteria. T-Safe® is one of the company’s brands that has the main focus to deliver safe water, free from Legionella and other waterborne bacteria. T-Safe® delivers sterile water through filter showers and tap filters, which are directly installed at the tap outlet (point-of-use).

To ensure that our filter products correspond to our high quality standard, continuous testing and optimization of our products is required. Therefore we are looking for extra hands of a smart and detail-oriented student.

Tasks:
  • Tests with bacteria (easy and short methods without the need of cultivation)
  • Tests on a test rig with water and filter installed at different temperatures and pressure
  • Tests on a test rig with water and chemicals with a filter product installed, including mixing and measuring of chemicals in water
  • Potentially tests with plast and chemicals.
You bring the following experiences:
  • You have worked in a laboratory (in a university or a company) for at least one year
  • You have experience with handling chemicals (chlorine, alcohol, acids – primary cleaning agents and disinfection agents).
It will be an advantage if you:
  • Have worked with water filtration products before
  • Have worked with bacteria
  • Have experience with writing test protocols, conducting test and writing reports.
We expect that you:
  • are thriving and motivated to create god results
  • are interested in working with filter products
  • can work independently and take responsibility
  • have good humor and are honest
We offer
  • Possibility for joining a new and innovative group operating in big markets in Europe
  • Group breakfast, lunch and afternoon coffee and cake
  • Social arrangements 2-3 times a year.
Job start is planned as soon as possible. The position is time-limited to ca. half a year but with possibility to elongate. The position would be approximately two days a week, which can be chosen in a flexible manner, thus coordination with studies and exams is easy. It is sometimes necessary to work in two days in a row, because some tests require preparation one day and conductance the next day.

You will formally refer to Head of R&D Henrik M. Jensen, where the daily leadership will be Filtration project manager Joachim Otto Habel.

You will get an attractive salary package.

We are looking forward to hear from you.

Application deadline is 30th of September but there are on-going interviews.
Send your application through the button "Send ansøgning"

Read more about us on www.t-safe.com



Se mere på vores ansøgersite: https://t-safe.brandero.com

ORS/Small/a0872afe_logo.pngJohs. Tandrup A/SAllerød2019-08-28T12:04:24.4702019-10-01T00:00:00
330089981Studentermedhjælpere til Natur, Park og Miljø, Rudersdal KommuneRobot Om jobbet Kunne du tænke dig at arbejde i en miljøafdeling i en kommune, så har vi jobbet, som kan være med til at styrke dit CV. Du vil få erfaring med myndigheds- og projektarbejde, få indsigt i en politisk styret organisation og det kommunale arbejde. Vi søger lige nu tre studentermedhjælpere. To til team vand, hvor vi dels står over for at skulle digitalisere vores vandløbskort og dels arbejder med at nedbringe antallet af rotter i kommunen. Endelig søger vi én til team virksomhed, jord og affald, hvor vi i øjeblikket i fuld gang med at udrulle en ny affaldsordning og har mange spændende opgaver på miljøområdet. Din profil Vi søger kollegaer, der er dygtige til Excel og databehandling, og som gerne må have gode IT-kompetencer. Det er en fordel, hvis du interesserer dig for miljøområdet eller har en generel interesse for den offentlige danske forvaltning. I stillingen som studentermedhjælper på vandløbsområdet er det endvidere en forudsætning, at du er god til GIS. Du skal være ca. 2 år inde i din uddannelse. Du er engageret og frisk på at blive kastet ud i nye ting. Du arbejder selvstændigt, tager ansvar for dine opgaver og vil gerne lære nyt. Derfor skal du vælge os Hos os får du mulighed for at snuse til en bred vifte af kommunale opgaver, herunder lave lettere sagsbehandling inden for miljøområdet, især olietanke og rotter. Vi lægger vægt på samarbejde på tværs af fagligheder. Vi kan lide at møde borgere og virksomheder på nye måder, og vi vil gerne finde nye veje sammen. Der er mange opgaver, der skal løses. Et højt tempo, godt arbejdsklima og masser af humor. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende HK overenskomst for studentermedhjælpere. Du ansættes på 15-20 timer om ugen med mulighed for fleksible arbejdsforhold. Vi er fleksible i forhold til eksamen og andre spidsbelastningsperioder i forhold til dit studie, men vi forventer, at du forstår at være en del af et team, der sammen løser en opgave. Ansættelse snarest muligt. Om os Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på Rådhuset i Holte - med S-tog lige til døren og udsigt til skoven. Du bliver en del af Natur, Park og Miljø med omkring 35 aktive, hjælpsomme og engagerede kolleger. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Angiv venligst i din ansøgning, om der er ét eller flere af de angivne arbejdsområder, som du foretrækker at arbejde med. Samtaler: Vi forventer at afholde samtaler i uge 41.Om jobbet

Kunne du tænke dig at arbejde i en miljøafdeling i en kommune, så har vi jobbet, som kan være med til at styrke dit CV. Du vil få erfaring med myndigheds- og projektarbejde, få indsigt i en politisk styret organisation og det kommunale arbejde. Vi søger lige nu tre studentermedhjælpere. To til team vand, hvor vi dels står over for at skulle digitalisere vores vandløbskort – og dels arbejder med at nedbringe antallet af rotter i kommunen. Endelig søger vi én til team virksomhed, jord og affald, hvor vi i øjeblikket i fuld gang med at udrulle en ny affaldsordning og har mange spændende opgaver på miljøområdet.

Din profil

Vi søger kollegaer, der er dygtige til Excel og databehandling, og som gerne må have gode IT-kompetencer. Det er en fordel, hvis du interesserer dig for miljøområdet eller har en generel interesse for den offentlige danske forvaltning. I stillingen som studentermedhjælper på vandløbsområdet er det endvidere en forudsætning, at du er god til GIS.

Du skal være ca. 2 år inde i din uddannelse. Du er engageret og frisk på at blive kastet ud i nye ting. Du arbejder selvstændigt, tager ansvar for dine opgaver og vil gerne lære nyt.

Derfor skal du vælge os

Hos os får du mulighed for at snuse til en bred vifte af kommunale opgaver, herunder lave lettere sagsbehandling inden for miljøområdet, især olietanke og rotter.

Vi lægger vægt på samarbejde på tværs af fagligheder. Vi kan lide at møde borgere og virksomheder på nye måder, og vi vil gerne finde nye veje sammen.

Der er mange opgaver, der skal løses. Et højt tempo, godt arbejdsklima og masser af humor.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter gældende HK overenskomst for studentermedhjælpere. Du ansættes på 15-20 timer om ugen med mulighed for fleksible arbejdsforhold. Vi er fleksible i forhold til eksamen og andre spidsbelastningsperioder i forhold til dit studie, men vi forventer, at du forstår at være en del af et team, der sammen løser en opgave.

Ansættelse snarest muligt.

Om os

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på Rådhuset i Holte - med S-tog lige til døren og udsigt til skoven. Du bliver en del af Natur, Park og Miljø med omkring 35 aktive, hjælpsomme og engagerede kolleger. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor. Angiv venligst i din ansøgning, om der er ét eller flere af de angivne arbejdsområder, som du foretrækker at arbejde med.

Samtaler: Vi forventer at afholde samtaler i uge 41.

Rudersdal KommuneHolte2019-09-13T00:00:002019-10-02T00:00:00
330089052Studentermedhjælper til KommunikationsafdelingenRobot Om jobbet Der er få steder, hvor borgeren er tættere på det offentlige end i en kommune. Fra livets begyndelse, i årene i folkeskolen, i de mange år som skatteborger eller ved livets slutning, kan man ikke undgå at være i kontakt med kommunen. Hvis du vil i infight med dette, og hvis du vil have sociale medier, nye digitale platforme, intern kommunikation, mediekontakt og interessenthåndtering op under neglene, så har du lige nu mulighed for at blive studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune. Din profil Hvad forventer vi? At du er på den afsluttende del af din uddannelse. Retningen er ikke væsentlig, men vi forventer, at kommunikation indgår i dit studievalg. Det er absolut et plus, hvis du har arbejdet som studentermedhjælper i en organisation før. At du er ambitiøs og vil have noget fagligt ud af din ansættelse hos os. At du er selvstændig, grundig og udadvendt. At du har en god og flydende pen. At du interesserer dig for online medier og gerne også har erfaring med et eller flere nyere CMS er (gerne Drupal og eller Umbraco). Derfor skal du vælge os Du får et fagligt udfordrende og afvekslende job, hvor du får rig mulighed for at få hands on-erfaring med en bred vifte af kommunikationsopgaver. Vi er en afdeling, hvor vi lægger vægt på at løfte i fællesskab, og hvor der altid er tid til faglig sparring. Ansættelsesvilkår Du bliver ansat som studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt. Vi forventer at du kan starte den 1. november 2019, gerne tidligere. Du bliver ansat efter overenskomsten mellem din faglige organisation og KL. Om os Vores kommunikationsafdeling arbejder blandt andet med kommunikationsrådgivning, intern og ekstern kommunikation, digitale og sociale medier, analyser, forandringsprocesser, issues management og meget mere. Kommunikationsafdelingen består af seks fagligt stærke profiler, og vi arbejder tæt sammen med forvaltningsområder, institutioner og afdelinger i kommunen. Vi har desuden et veletableret kommunikationsnetværk med de medarbejdere, som arbejder med kommunikation i de enkelte forvaltninger, institutioner og afdelinger. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Samtaler: Vi holder samtaler i første del af oktober.Om jobbet

Der er få steder, hvor borgeren er tættere på ’det offentlige’ end i en kommune. Fra livets begyndelse, i årene i folkeskolen, i de mange år som skatteborger eller ved livets slutning, kan man ikke undgå at være i kontakt med kommunen.

Hvis du vil i infight med dette, og hvis du vil have sociale medier, nye digitale platforme, intern kommunikation, mediekontakt og interessenthåndtering op under neglene, så har du lige nu mulighed for at blive studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune.

Din profil

Hvad forventer vi?

  • At du er på den afsluttende del af din uddannelse. Retningen er ikke væsentlig, men vi forventer, at kommunikation indgår i dit studievalg.
  • Det er absolut et plus, hvis du har arbejdet som studentermedhjælper i en organisation før.
  • At du er ambitiøs og vil have noget fagligt ud af din ansættelse hos os.
  • At du er selvstændig, grundig og udadvendt.
  • At du har en god og flydende pen.
  • At du interesserer dig for online medier og gerne også har erfaring med et eller flere nyere CMS’er (gerne Drupal og/eller Umbraco).
Derfor skal du vælge os

Du får et fagligt udfordrende og afvekslende job, hvor du får rig mulighed for at få hands on-erfaring med en bred vifte af kommunikationsopgaver. Vi er en afdeling, hvor vi lægger vægt på at løfte i fællesskab, og hvor der altid er tid til faglig sparring.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt. Vi forventer at du kan starte den 1. november 2019, gerne tidligere. Du bliver ansat efter overenskomsten mellem din faglige organisation og KL.

Om os

Vores kommunikationsafdeling arbejder blandt andet med kommunikationsrådgivning, intern og ekstern kommunikation, digitale og sociale medier, analyser, forandringsprocesser, issues management og meget mere.

Kommunikationsafdelingen består af seks fagligt stærke profiler, og vi arbejder tæt sammen med forvaltningsområder, institutioner og afdelinger i kommunen. Vi har desuden et veletableret kommunikationsnetværk med de medarbejdere, som arbejder med kommunikation i de enkelte forvaltninger, institutioner og afdelinger.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Vi holder samtaler i første del af oktober.

Rudersdal KommuneHolte2019-09-12T00:00:002019-09-27T00:00:00
330087766To analytisk skarpe studentermedhjælpere til evalueringsopgaverRobot Skarpe studerende med interesse for kvantitativ metode, analysearbejde og administrativt arbejde søges til Center for HR. Om dig Som vores nye studenterkolleger skal I hjælpe os med diverse opgaver inden for indsamling, behandling og afrapportering af kvantitative data. For den ene af jer bliver en hovedopgave at være udførende på den kvantitative evaluering af Region Hovedstadens ledelsesudviklingsprogram. Evalueringen skal danne baggrund for vores kontinuerlige forbedring af forløbene, så deltagere og i sidste ende deres medarbejdere og patienter borgere får mest muligt ud af dem. Evalueringen skal også sikre, at vi kan dokumentere programmets resultater. Du kan læse om regionens ledelsesudvikling på regionens hjemmeside. For den anden af jer vil fokus ligge dels på fremskrivningsanalyser for sundhedssektorens arbejdsmarked, hvor der blandt andet skal varetages mange tabeludtræk. Dit arbejde vil også omfatte indsamling af surveydata, datarensning m.m. på andre evalueringsstudier for uddannelsesområdet, blandt andet i forbindelse med effektmåling på et e-læringsmodul i smertebehandling. Du skal også regne med at gå til hånde i evalueringen af ledelsesudviklingsprogrammet. I kan begge afhængigt af kompetencer - også inddrages i andre typer af analyse- og udviklingsopgaver. Ansvar og arbejdsopgaver Arbejdsopgaverne vil for jer begge bl.a. kunne være: planlægning af mange sideløbende evalueringer, så timing i forhold til både deltagere og vores systematiske opfølgningsaktiviteter bliver optimal pilottest af spørgeskemaer indsamling af surveydata og rensning af data grafisk fremstilling af data skriftlig afrapportering og andre opgaver i relation til evaluering, fx litteraturstudier. Vi ser gerne, at du lever op til så meget af følgende, som muligt: har overblik og er god til konkret planlægning er selvstændig og ansvarsbevidst kan lide og er god til at arbejde med kvantitative analyser er studerende på en videregående uddannelse, fx sociologi, økonomi eller statskundskab - gerne med min. 1 år tilbage af studietid. Det er en fordel, hvis du kender til spørgeskemaprogrammet SurveyXact, men ikke noget krav. Vi tilbyder Med stillingerne følger der mulighed for at opnå praktisk erfaring med den teoretiske statistik og metode, du lærer om i din uddannelse. Du vil få indsigt i strategiske indsatser, ledelsesudvikling samt systematisk opfølgning på komplekse evalueringer i sundhedssektoren. Du vil blive en del af et team med gode kolleger i et dynamisk og uformelt miljø. Vi sørger for grundig oplæring indenfor de opgaveområder, som du skal varetage. Om Center for HR Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Holscher på telefon 20 55 93 84 eller mail: henriette.holscher@regionh.dk eller Jacob Brauner på telefon 21 46 35 81 eller mail: jacob.brauner.joergensen@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 15 timer pr. uge i gennemsnit. Vi er fleksible i forhold til dine eksamensperioder Ansættelse pr. 1. november 2019. Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 23. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 25. og 27. september. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Skarpe studerende med interesse for kvantitativ metode, analysearbejde og administrativt arbejde søges til Center for HR.

Om dig

Som vores nye studenterkolleger skal I hjælpe os med diverse opgaver inden for indsamling, behandling og afrapportering af kvantitative data.

For den ene af jer bliver en hovedopgave at være udførende på den kvantitative evaluering af Region Hovedstadens ledelsesudviklingsprogram. Evalueringen skal danne baggrund for vores kontinuerlige forbedring af forløbene, så deltagere og i sidste ende deres medarbejdere og patienter/borgere får mest muligt ud af dem. Evalueringen skal også sikre, at vi kan dokumentere programmets resultater. Du kan læse om regionens ledelsesudvikling på regionens hjemmeside.

For den anden af jer vil fokus ligge dels på fremskrivningsanalyser for sundhedssektorens arbejdsmarked, hvor der blandt andet skal varetages mange tabeludtræk. Dit arbejde vil også omfatte indsamling af surveydata, datarensning m.m. på andre evalueringsstudier for uddannelsesområdet, blandt andet i forbindelse med effektmåling på et e-læringsmodul i smertebehandling. Du skal også regne med at gå til hånde i evalueringen af ledelsesudviklingsprogrammet.

I kan begge – afhængigt af kompetencer - også inddrages i andre typer af analyse- og udviklingsopgaver.

Ansvar og arbejdsopgaver

Arbejdsopgaverne vil for jer begge bl.a. kunne være:

  • planlægning af mange sideløbende evalueringer, så timing i forhold til både deltagere og vores systematiske opfølgningsaktiviteter bliver optimal
  • pilottest af spørgeskemaer
  • indsamling af surveydata og rensning af data
  • grafisk fremstilling af data
  • skriftlig afrapportering og andre opgaver i relation til evaluering, fx litteraturstudier.
Vi ser gerne, at du lever op til så meget af følgende, som muligt:

  • har overblik og er god til konkret planlægning
  • er selvstændig og ansvarsbevidst
  • kan lide – og er god til – at arbejde med kvantitative analyser
  • er studerende på en videregående uddannelse, fx sociologi, økonomi eller statskundskab - gerne med min. 1 år tilbage af studietid.
Det er en fordel, hvis du kender til spørgeskemaprogrammet SurveyXact, men ikke noget krav.

Vi tilbyder

Med stillingerne følger der mulighed for at opnå praktisk erfaring med den teoretiske statistik og metode, du lærer om i din uddannelse. Du vil få indsigt i strategiske indsatser, ledelsesudvikling samt systematisk opfølgning på komplekse evalueringer i sundhedssektoren. Du vil blive en del af et team med gode kolleger i et dynamisk og uformelt miljø.

Vi sørger for grundig oplæring indenfor de opgaveområder, som du skal varetage.

Om Center for HR

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Holscher på telefon 20 55 93 84 eller mail: henriette.holscher@regionh.dk eller Jacob Brauner på telefon 21 46 35 81 eller mail: jacob.brauner.joergensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 15 timer pr. uge i gennemsnit.

Vi er fleksible i forhold til dine eksamensperioder

Ansættelse pr. 1. november 2019.

Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 23. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 25. og 27. september.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



HR og UddannelseHellerup2019-09-10T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper søges til firma i Allerød / Student helper needed for company in Allerød

Johs. Tandrup A/S

Allerød
English version below Studentermedhjælper søges til spændende laboratorieopgaver i familievirksomhed to dage om ugen Johs. Tandrup A S er en lille virksomhed i Allerød som producerer vandfilterprodukter bl.a. for at beskytte immunsvækkede patienter ...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Studentermedhjælpere til Natur, Park og Miljø, Rudersdal Kommune

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Kunne du tænke dig at arbejde i en miljøafdeling i en kommune, så har vi jobbet, som kan være med til at styrke dit CV. Du vil få erfaring med myndigheds- og projektarbejde, få indsigt i en politisk styret organisation og det kommunale arb...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Studentermedhjælper til Kommunikationsafdelingen

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Der er få steder, hvor borgeren er tættere på det offentlige end i en kommune. Fra livets begyndelse, i årene i folkeskolen, i de mange år som skatteborger eller ved livets slutning, kan man ikke undgå at være i kontakt med kommunen. Hvis ...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

To analytisk skarpe studentermedhjælpere til evalueringsopgaver

HR og Uddannelse

Hellerup
Skarpe studerende med interesse for kvantitativ metode, analysearbejde og administrativt arbejde søges til Center for HR. Om dig Som vores nye studenterkolleger skal I hjælpe os med diverse opgaver inden for indsamling, behandling og afrapportering ...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019