Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studenter til Forbrugerombudsmandens telefonhotline

Trives du i et stærkt fagligt juridisk miljø, hvor du bliver udfordret, og hvor det er sjovt at gå på arbejde? Så er dette nok en stilling for dig. Forbrugerombudsmanden fører tilsyn med bl.a. markedsføringsloven, lov om juridisk rådgivning, betalingsloven, dele af den finansielle lovgivning og den civilretlige forbrugerbeskyttelseslovgivning og har et sekretariat på 26 medarbejdere, der lige som dig brænder for at gøre en forskel. 
 
Vi søger 2 jurastuderende til Forbrugerombudsmandens telefonhotline. Vi forestiller os, at du er godt i gang med jurastudiet, og at du som minimum har bestået de første to semestre. Det vil være en fordel, at du har gennemført faget Konkurrence- og Markedsføringsret. 
 
Du vil hovedsageligt skulle passe Forbrugerombudsmandens telefonhotline, som har åbent alle hverdage fra kl. 9 til 12, og hvor vi primært besvarer henvendelser fra forbrugere og erhvervsdrivende om markedsføringsretlige spørgsmål. Herudover vil du i et vist omfang også kunne få mulighed for at hjælpe med andre opgaver, f.eks. lettere sagsbehandling, herunder besvarelse af henvendelser fra forbrugere og erhvervsdrivende, behandling af aktindsigtsbegæringer mv. samt andre ad hoc opgaver. 
 
Det er vigtigt, at du er serviceorienteret, kan arbejde både selvstændigt og i teams og kan formulere dig på en let forståelig måde – både mundtligt og skriftligt.  
 
Vi forestiller os, at din arbejdstid vil være ca. 15 timer om ugen.  
 
Hvis du overvejer at skrive speciale inden for markedsføringsret eller forbrugerret, kan du hente god inspiration hos os. 
 
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susanne Maria Bager på 41 71 52 86 eller smb@kfst.dk.  
 
Læs mere om Forbrugerombudsmanden på http://www.forbrugerombudsmanden.dk. ;  
 
Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansøgningen sendes via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul på http://www.kfst.dk. Din ansøgning med CV, eksamensbevis og karakterudskrifter skal være modtaget senest søndag den 18. februar 2018. Samtalerne forventes at finde sted i uge 8 - 10.
 
Tiltrædelse snarest muligt. 
 
Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753979Phoenix-b1bdd3b712018-02-02T19:07:19.460Studenter til Forbrugerombudsmandens telefonhotlineTrives du i et stærkt fagligt juridisk miljø, hvor du bliver udfordret, og hvor det er sjovt at gå på arbejde? Så er dette nok en stilling for dig. Forbrugerombudsmanden fører tilsyn med bl.a. markedsføringsloven, lov om juridisk rådgivning, betalingsloven, dele af den finansielle lovgivning og den civilretlige forbrugerbeskyttelseslovgivning og har et sekretariat på 26 medarbejdere, der lige som dig brænder for at gøre en forskel. 
 
Vi søger 2 jurastuderende til Forbrugerombudsmandens telefonhotline. Vi forestiller os, at du er godt i gang med jurastudiet, og at du som minimum har bestået de første to semestre. Det vil være en fordel, at du har gennemført faget Konkurrence- og Markedsføringsret. 
 
Du vil hovedsageligt skulle passe Forbrugerombudsmandens telefonhotline, som har åbent alle hverdage fra kl. 9 til 12, og hvor vi primært besvarer henvendelser fra forbrugere og erhvervsdrivende om markedsføringsretlige spørgsmål. Herudover vil du i et vist omfang også kunne få mulighed for at hjælpe med andre opgaver, f.eks. lettere sagsbehandling, herunder besvarelse af henvendelser fra forbrugere og erhvervsdrivende, behandling af aktindsigtsbegæringer mv. samt andre ad hoc opgaver. 
 
Det er vigtigt, at du er serviceorienteret, kan arbejde både selvstændigt og i teams og kan formulere dig på en let forståelig måde – både mundtligt og skriftligt.  
 
Vi forestiller os, at din arbejdstid vil være ca. 15 timer om ugen.  
 
Hvis du overvejer at skrive speciale inden for markedsføringsret eller forbrugerret, kan du hente god inspiration hos os. 
 
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susanne Maria Bager på 41 71 52 86 eller smb@kfst.dk.  
 
Læs mere om Forbrugerombudsmanden på http://www.forbrugerombudsmanden.dk. ;  
 
Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansøgningen sendes via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul på http://www.kfst.dk. Din ansøgning med CV, eksamensbevis og karakterudskrifter skal være modtaget senest søndag den 18. februar 2018. Samtalerne forventes at finde sted i uge 8 - 10.
 
Tiltrædelse snarest muligt. 
 
Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge. 
 
2018-02-19T01:03:58.940 Trives du i et stærkt fagligt juridisk miljø, hvor du bliver udfordret, og hvor det er sjovt at gå på arbejde? Så er dette nok en stilling for dig. Forbrugerombudsmanden fører tilsyn med bl.a. markedsføringsloven, lov om juridisk rådgivning, betalingsloven, dele af den finansielle lovgivning og den civilretlige forbrugerbeskyttelseslovgivning og har et sekretariat på 26 medarbejdere, der lige som dig brænder for at gøre en forskel. Vi søger 2 jurastuderende til Forbrugerombudsmandens telefonhotline. Vi forestiller os, at du er godt i gang med jurastudiet, og at du som minimum har bestået de første to semestre. Det vil være en fordel, at du har gennemført faget Konkurrence- og Markedsføringsret. Du vil hovedsageligt skulle passe Forbrugerombudsmandens telefonhotline, som har åbent alle hverdage fra kl. 9 til 12, og hvor vi primært besvarer henvendelser fra forbrugere og erhvervsdrivende om markedsføringsretlige spørgsmål. Herudover vil du i et vist omfang også kunne få mulighed for at hjælpe med andre opgaver, f.eks. lettere sagsbehandling, herunder besvarelse af henvendelser fra forbrugere og erhvervsdrivende, behandling af aktindsigtsbegæringer mv. samt andre ad hoc opgaver. Det er vigtigt, at du er serviceorienteret, kan arbejde både selvstændigt og i teams og kan formulere dig på en let forståelig måde både mundtligt og skriftligt. Vi forestiller os, at din arbejdstid vil være ca. 15 timer om ugen. Hvis du overvejer at skrive speciale inden for markedsføringsret eller forbrugerret, kan du hente god inspiration hos os. Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susanne Maria Bager på 41 71 52 86 eller smb@kfst.dk. Læs mere om Forbrugerombudsmanden på http: www.forbrugerombudsmanden.dk. Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansøgningen sendes via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul på http: www.kfst.dk. Din ansøgning med CV, eksamensbevis og karakterudskrifter skal være modtaget senest søndag den 18. februar 2018. Samtalerne forventes at finde sted i uge 8 - 10. Tiltrædelse snarest muligt. Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge.11Jobnetb1bdd3b7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110377&DepartmentId=6208&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3098309Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen11Carl Jacobsens Vej 352500ValbyDKDanmark155.6554270012.51293740
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent519885JobNet47602651000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1bdd3b7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1bdd3b7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1bdd3b7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1bdd3b7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/6.jpgSom Forbrugerombudsmand hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007561Dansk3Læse/ tale111017Forbrugerombudsmand8Jura og retsvæsen352729836importimport_b1bdd3b7DKDanmarkDKDanmarkda-DK