Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder

Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding

Arbejdstid:

Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre.

 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
 
Her er dit nye studiejob: 
    • Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels
    • Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
    • 1:1-dialog med borgere
    • Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events
    • Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten
    • Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden
Kan du beskrives sådan her? 

    Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du

    • Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
    • Opsøgende og serviceminded
    • Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
    • Kreativ og vant til at tænke ud af boksen
    • I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner
    • Du skal have kørekort og tale dansk.
Det får du: 
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
 
Så hvad skal jeg egentlig lave? 
Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere.
 
Renovation – kort fortalt 
Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt.

Løn: Aflønning efter gældende overenskomst.

Giv lyd hurtigst muligt 

Send ansøgning og CV via kolding.dk/job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031990Phoenix-afbdcd9d12019-05-27T11:01:40.387Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder
Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding

Arbejdstid:

Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre.

 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
 
Her er dit nye studiejob: 
    • Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels
    • Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
    • 1:1-dialog med borgere
    • Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events
    • Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten
    • Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden
Kan du beskrives sådan her? 

    Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du

    • Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
    • Opsøgende og serviceminded
    • Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
    • Kreativ og vant til at tænke ud af boksen
    • I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner
    • Du skal have kørekort og tale dansk.
Det får du: 
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
 
Så hvad skal jeg egentlig lave? 
Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere.
 
Renovation – kort fortalt 
Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt.

Løn: Aflønning efter gældende overenskomst.

Giv lyd hurtigst muligt 

Send ansøgning og CV via kolding.dk/job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
2019-06-24T00:50:54.927 Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding Arbejdstid: Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre. Ansættelsestidspunkt: Snarest Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune. Her er dit nye studiejob: Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat! 1:1-dialog med borgere Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden Kan du beskrives sådan her? Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du Udadvendt, smilende og en god kommunikatør Opsøgende og serviceminded Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst Kreativ og vant til at tænke ud af boksen I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner Du skal have kørekort og tale dansk. Det får du: Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug. Så hvad skal jeg egentlig lave? Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere. Renovation kort fortalt Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt. Løn: Aflønning efter gældende overenskomst. Giv lyd hurtigst muligt Send ansøgning og CV via kolding.dk job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt. Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.10Phoenixafbdcd9d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145362&DepartmentId=19974&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3535494Renovation, Administration11Bronzevej 66000KoldingDKDanmarkORS/afbdcd9d_logo.pngORS/Small/afbdcd9d_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent767836KoldingMinimum14536200027-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStudenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361932185nieso@kolding.dkDanmarkDanmark330103621Kvalitets- og miljøkoordinatorRobot Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,9 mia. i 2018. Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ og vækstvirksomhed? Er du både struktureret, detaljeorienteret og har lyst til at arbejde tæt med dine kollegaer både på kontor og i produktionen? Så er stillingen som kvalitets- og miljøkoordinator hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig. Vi søger en kvalitets- og miljøkoordinator på vores danske hovedkontor i Kolding. Med reference til kvalitetschefen bliver du en del af en afdeling på i alt 6 personer. Jobbet: Med reference til kvalitetschefen får du det daglige ansvar for opfølgning og vedligeholdelse af vores FSC certifikat og generelle miljø- og lovkrav og sikre, at disse bliver overholdt. Dine opgaver bliver: Styring og auditering af FSC. Deltagelse ved miljøtilsyn, fødevaretilsyn og energitilsyn. Tovholder på den årlige sustainability rapport. Farlig gods type godkendelse. Bokscertifikater. Identificering og optimering af nuværende processer. Interne systemer: Packexpert og Paper2box. En del af et internt audit team inden for FSC, ISO 9001 og BRC. Assistere med: testopgaver i laboratoriet og reklamationsbehandling dette er ikke primære opgaver. Din baggrund: Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende: Du har en faglig baggrund fx. som produktionsingeniør, kemiingeniør eller lignende. Du besidder en stor portion drivkraft og nytænkning. Du har god forståelse og interesse for forbedringsprocesser. Du er en teamplayer der forstår at skabe synergi i afdelingen, så vi i fællesskab kan skabe fremdrift. Du er positiv og har et godt humør. Du bestrider officepakken på superbrugerniveau, heriblandt excel. Dansk og engelsk i skrift og tale. Hvem er du? Du motiveres som person af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du er helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller krav til dine kommunikationsevner. Du er kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag. Er du den rette kandidat, kan du se frem til: Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Vi har højt til loftet og frihed under ansvar.

Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,9 mia. i 2018.

Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ og vækstvirksomhed? Er du både struktureret, detaljeorienteret og har lyst til at arbejde tæt med dine kollegaer både på kontor og i produktionen? Så er stillingen som kvalitets- og miljøkoordinator hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig.

Vi søger en kvalitets- og miljøkoordinator på vores danske hovedkontor i Kolding. Med reference til kvalitetschefen bliver du en del af en afdeling på i alt 6 personer.

Jobbet:

Med reference til kvalitetschefen får du det daglige ansvar for opfølgning og vedligeholdelse af vores FSC certifikat og generelle miljø- og lovkrav og sikre, at disse bliver overholdt.

Dine opgaver bliver:

  • Styring og auditering af FSC.
  • Deltagelse ved miljøtilsyn, fødevaretilsyn og energitilsyn.
  • Tovholder på den årlige sustainability rapport.
  • Farlig gods/type godkendelse.
  • Bokscertifikater.
  • Identificering og optimering af nuværende processer.
  • Interne systemer: Packexpert og Paper2box.
  • En del af et internt audit team inden for FSC, ISO 9001 og BRC.
  • Assistere med: testopgaver i laboratoriet og reklamationsbehandling – dette er ikke primære opgaver.

Din baggrund:

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende:

  • Du har en faglig baggrund fx. som produktionsingeniør, kemiingeniør eller lignende.
  • Du besidder en stor portion drivkraft og nytænkning.
  • Du har god forståelse og interesse for forbedringsprocesser.
  • Du er en teamplayer der forstår at skabe synergi i afdelingen, så vi i fællesskab kan skabe fremdrift.
  • Du er positiv og har et godt humør.
  • Du bestrider officepakken på superbrugerniveau, heriblandt excel.
  • Dansk og engelsk i skrift og tale.

Hvem er du?

Du motiveres som person af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du er helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller krav til dine kommunikationsevner. Du er kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag.

Er du den rette kandidat, kan du se frem til:

Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Vi har højt til loftet og frihed under ansvar.

Smurfit KappaKolding2019-10-09T00:00:002019-12-02T00:00:00
330105560Boligstrategisk koordinatorProfile Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik. Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt? Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber? Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner? Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor? Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik. Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune. Du vil få ansvar for varierede opgaver som at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk). at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her https: www.vejle.dk borger faa-indflydelse hoeringer boligpolitik-2019-23 ) igangsætte delprojekter handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision Vejle med vilje. Vi forventer af dig Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter. Vi tilbyder dig Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø. Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune. Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune. Om os I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune. Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag. Flere oplysninger Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig! Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik 

Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? 

Om jobbet
Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med interesse og gerne med erfaring inden for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik.

  • Har du erfaring med byudvikling, er du på forkant med nye boformer, boligtyper og boligpolitiske tendenser og kan du bringe din viden i spil både internt og eksternt?
  • Kan du netværke, skabe stærke samarbejdsrelationer og tværfaglige fællesskaber?
  • Kan du favne både strategiske udviklingsprojekter og hands-on sekretariatsfunktioner?
  • Har du erfaring fra en politisk ledet organisation og indsigt i den almene boligsektor?
  • Og evner du at kommunikere letforståeligt og levende – så både 1:1 formidling og fondsansøgninger får gennemslagskraft og vækker begejstring? 

Så er det måske dig, der skal stå i spidsen for vores spændende udviklingsprojekt, hvor vi skal implementere vores fremtidige boligpolitik.

Formålet er at styrke det boligstrategiske fokus i Vejle og sikre et mangfoldigt og attraktivt udbud af boliger, idet Vejle Kommune oplever en stærk vækst og positiv tilflytning til både Vejle by og kommune.

Du vil få ansvar for varierede opgaver som

  • at styrke det tværfaglige samarbejde i kommunen og med vores eksterne interessenter
  • at lede det strategiske boligudviklingsprojekt, herunder facilitere og betjene samarbejdet med de almene boligorganisationer i Bolig Politisk Styregruppe (BPS) og Forum for Koordination og Udvikling (FKU) (se www.bolivvejle.dk).
  • at være på forkant med boligudvikling, boligstrategiske tiltag og muligheder samt omsætte dette til indsatser
  • at være opsøgende ift. boligstrategiske fonde og puljer
  • at implementere Vejle Kommunes fremtidige boligpolitik, som pt. er i høring (læs udkastet her; https://www.vejle.dk/borger/faa-indflydelse/hoeringer/boligpolitik-2019-23/)
  • igangsætte delprojekter/handlinger, dele viden og formidle bredt om projekter samt løbende evaluere indsatser og effekter 

Det er vigtigt for at lykkedes i stillingen, at du har erfaring med at udvikle de gode processer og selv kan definere delprojekter/handlinger, som kan understøtte implementeringen af Vejle Kommunes boligpolitik. Du skal kunne anvende monitoreringsværktøjer og udarbejde bolig behovsanalyser mm. for aktivt at kunne understøtte planer og strategier, der til sammen skal bidrage til at indfri byrådets vision – Vejle med vilje.  

Vi forventer af dig
Vi søger en udadvendt udviklingsorienteret akademiker (samfundsvidenskabelig eller lignende) med politisk tæft og med flair for at skabe stærke tværfaglige partnerskaber. Herudover skal du evne at orientere dig inden for nye trends, skabe overblik og kunne samle trådene i de enkelte projekter.  

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder et spændende job hvor du får mulighed for selvstændigt at arbejde med det boligpolitiske område og sætte dit aftryk på implementeringen af boligpolitikken. Du vil komme til at samarbejde med dygtige og ambitiøse kollegaer i et tværfagligt miljø.

Du kommer til at arbejde i en kommune, hvor der er højt til loftet og blive en del af Teknik & Miljø, der arbejder seriøst med målsætningen om at levere høj service til borgere og samarbejdspartnere. Din arbejdsplads ligger centralt i Vejle og i gåafstand til stationen. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter.

Stillingen er på 37 timer/uge og er samfinansieret af Vejle Kommune og de almene boligorganisationer i Vejle Kommune.

Stillingen er forankret i Teknik & Miljø, Vejle Kommune.

Om os
I Teknik & Miljø er vi 380 engagerede medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund, der arbejder sammen om udviklingen af Vejle Kommune.

Vækst og samskabelse er centralt i vores hverdag.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen generelt, kan du kontakte Stabschef Thomas Kirsten eller Planchef Lars Buksti på tlf. 7681 2202. Vi ser frem til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 8. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 14. november 2019 og anden samtale den torsdag 21. november 2019. I forbindelse med anden samtale vil der blive gennemført profiltest, ligesom der vil skulle indhentes referencer inden eventuel ansættelse.


Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.

 

ORS/Small/f9cd0b8a_logo.pngTeknik & MiljøVejle2019-10-11T15:05:57.3602019-11-08T00:00:00
330106303Dygtig og erfaren planlægger til driftRobot Er du dygtig og detaljeorienteret, har du erfaring med et job som planlægger koordinator så søger vi netop dig til vores kunde SwipBox i Sønderborg. Vi tilbyder et vikariat med henblik på fast ansættelse, med gode vilkår og ordnede forhold. Opgaven kræver at man har overblikket og er struktureret, da man er bindeled mellem flere forskellige partnere og afdelinger for at styre opsætning, flytning, servicering af enheder som skal udføres via en ekstern partner. Faglige kvalifikationer: Forståelse af større IT-systemer Stor erfaring med Excel på højere niveau Gerne erfaring med Navision eller andre ERP Systemer Skriftlig og mundtlig kommunikation på dansk og engelsk Erfaring med planlægning koordinering Personlige kvalifikationer: Ekstrovert person som ikke er bleg for at konfrontere de forskellige partnere Detaljeorienteret Arbejder selvstændigt og struktureret Udviser stærkt engagement og samarbejdsevner Fleksibel og positiv indstillet Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Der er tale om dagvagtstillinger. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig. Forventet start er hurtigst muligt. Er du interesseret? Så send ansøgning og CV til mailadresse: gz@vikarbackup.dk Du bedes notere i kommentarfeltet, at du søger stillingen som: Planlægger Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent Gresa Zekaj Tlf.: 20 25 22 85 el. mail: gz@vikarbackup.dk (Træffes mandag til fredag mellem 08.00-16.00) Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi stopper søgningen, når den rette kandidat er fundet. Back Up Vikar A S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003. Siden da er Back Up Vikar A S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland. Vi vægter, at vores vikarer arbejder hos nogle gode og spændende kunder samt under ordnede vilkår og er derfor også medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening. Vores match sikrer kvalificeret, fleksibel arbejdskraft samt spændende og udviklende jobmuligheder

Er du dygtig og detaljeorienteret, har du erfaring med et job som planlægger/koordinator – så søger vi netop dig til vores kunde; SwipBox i Sønderborg. Vi tilbyder et vikariat med henblik på fast ansættelse, med gode vilkår og ordnede forhold.

Opgaven kræver; at man har overblikket og er struktureret, da man er bindeled mellem flere forskellige partnere og afdelinger for at styre opsætning, flytning, servicering af enheder som skal udføres via en ekstern partner.

 

Faglige kvalifikationer:

  • Forståelse af større IT-systemer
  • Stor erfaring med Excel på højere niveau
  • Gerne erfaring med Navision eller andre ERP Systemer
  • Skriftlig og mundtlig kommunikation på dansk og engelsk
  • Erfaring med planlægning/koordinering

Personlige kvalifikationer:

  • Ekstrovert person som ikke er bleg for at konfrontere de forskellige partnere
  • Detaljeorienteret
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Udviser stærkt engagement og samarbejdsevner
  • Fleksibel og positiv indstillet

Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Der er tale om dagvagtstillinger. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig. Forventet start er hurtigst muligt.

Er du interesseret?

Så send ansøgning og CV til mailadresse: gz@vikarbackup.dk

Du bedes notere i kommentarfeltet, at du søger stillingen som: Planlægger

Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent Gresa Zekaj

Tlf.: 20 25 22 85 el. mail: gz@vikarbackup.dk

(Træffes mandag til fredag mellem 08.00-16.00)

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi stopper søgningen, når den rette kandidat er fundet.

Back Up Vikar A/S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003.

Siden da er Back Up Vikar A/S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland.

Vi vægter, at vores vikarer arbejder hos nogle gode og spændende kunder samt under ordnede vilkår – og er derfor også medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening.

"Vores match sikrer kvalificeret, fleksibel arbejdskraft – samt spændende og udviklende jobmuligheder"

BACK UP VIKAR A/SHaderslev2019-10-14T00:00:002019-11-01T00:00:00
330102675Middelfart Kommune søger FrivilligkoordinatorBasic Brænder du for frivillighed og for at få civilsamfundet til at spille en rolle i fremtidens kommunale løsninger? Ved du hvad der rører sig på frivilligområdet, kan du sætte området i spil og skaber du implementeringsklare løsninger? Kan du kommunikere med borgere og foreninger såvel som forvaltninger og sektorer? Så er du måske den profil, der skal være vores nye frivilligkoordinator.Social og Sundhedsforvaltningen er kendetegnet ved at være en forvaltning, hvor vi løser opgaver i samarbejde og på tværs af de tre chefområder Sundhed, Social samt Senior og Velfærd. Du bliver som ny frivilligkoordinator en del af den tværgående afdeling Strategi Udvikling, der understøtter og udvikler sammenhængskraften i forvaltningen gennem de opgaver, der skal løses på alle tre chefområder.Vi søger en frivilligkoordinator med tiltrædelse d. 1. december 2019.Om stillingenDu vil komme til at referere til lederen af Strategi Udvikling, hvor du også vil få engagerede og kompetente kollegaer, der beskæftiger sig med forskellige aspekter af social- og sundhedsrelevante opgaver.Strategi Udvikling er tværgående, internt i forvaltningen såvel som eksternt. Arbejdsfeltet for Strategi Udvikling genereres af vores chefgruppe, og opgaveporteføljen vil typisk være fællesskabelse, velfærdsteknologi, IT automatisering og digitalisering, fundraising, projektunderstøttelse m.v. Strategi Udvikling er matrix-organiseret, hvor cheferne er ansvarlige for tværgående udviklingsdagsordener.Du har den direkte kontakt til hele frivilligområdet i kommunen, og du vil blive involveret i mange initiativer, der på forskellige planer vil inddrage civilsamfund og frivillige. Du skal have fokus på udvikling af området, samtidigt med at du skal sikre driftsklare løsninger mellem civilsamfund og kommune.Du vil derfor komme til at bevæge dig på tværs af organisationer og kommune, og dine kontaktflader vil være mange, såvel internt i kommunen som eksternt.Om dig:Vi søger en medarbejder, hvis faglige kvalifikationer hviler påErfaring med socialt arbejdeRelevant videregående uddannelseErfaring med projektledelseErfaring med tværsektorielle opgaver og skabelsen af sammenhæng mellem disseGerne erfaring fra en politisk ledet organisationDin uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal naturligvis have interesse for den social- og sundhedsfaglige dagsorden og udviklingen indenfor denne i forhold til frivillighedsaspektet.Du er en igangsætter, men du er også en afslutter , du forstår, at projekter har begrænset værdi, hvis der ikke efterfølgende kan ske en tæt kobling sammensmeltning mellem udvikling og drift.Du skal herudover indgå i de forskellige udviklingsopgaver på tværs af forvaltningen, som udgår fra Strategi Udvikling.Dine personlige og faglige kompetencer er kendetegnet vedat du er kreativ, har mod til nytænkning, og kan se muligheder i tværgående løsningerat du er struktureret og nærværendeat du kan sætte retning mod fælles målat du kan skabe engagement og motivereat du er effektiv, og får tingene til at skeat du er kommunikativ stærk, skriftligt såvel som mundtligtat du følger op, er vedholdende, og du skaber resultaterOm Middelfart KommuneVi baserer vores arbejde på Middelfart Kommunes Strategi for Fremtidens Velfærd, og vi sætter en ære i at inddrage borgerne i fremtidens kommunale løsninger. Vi er en værdibaseret organisation og arbejder efter værdierne: At lære og lykkes . Du kan læse mere om Middelfart Kommune på vores hjemmeside www.middelfart.dk.Du er også velkommen til at kontakte afdelingsleder for Strategi og Udvikling, Mathias Hornbæk på 24210950 for yderligere oplysninger om stillingen.Ansøgningsfrist er torsdag den 24. oktober. Samtaler afvikles den 30. oktober på Middelfart Rådhus, Nytorv 9, 5500 Middelfart.Brænder du for frivillighed og for at få civilsamfundet til at spille en rolle i fremtidens kommunale løsninger? Ved du hvad der rører sig på frivilligområdet, kan du sætte området i spil og skaber du implementeringsklare løsninger? Kan du kommunikere med borgere og foreninger såvel som forvaltninger og sektorer? Så er du måske den profil, der skal være vores nye frivilligkoordinator.

Social og Sundhedsforvaltningen er kendetegnet ved at være en forvaltning, hvor vi løser opgaver i samarbejde og på tværs af de tre chefområder; Sundhed, Social samt Senior og Velfærd. Du bliver som ny frivilligkoordinator en del af den tværgående afdeling Strategi & Udvikling, der understøtter og udvikler sammenhængskraften i forvaltningen gennem de opgaver, der skal løses på alle tre chefområder.

Vi søger en frivilligkoordinator med tiltrædelse d. 1. december 2019.

Om stillingen
Du vil komme til at referere til lederen af Strategi & Udvikling, hvor du også vil få engagerede og kompetente kollegaer, der beskæftiger sig med forskellige aspekter af social- og sundhedsrelevante opgaver.

Strategi & Udvikling er tværgående, internt i forvaltningen såvel som eksternt. Arbejdsfeltet for Strategi & Udvikling genereres af vores chefgruppe, og opgaveporteføljen vil typisk være fællesskabelse, velfærdsteknologi, IT automatisering og digitalisering, fundraising, projektunderstøttelse m.v. Strategi & Udvikling er matrix-organiseret, hvor cheferne er ansvarlige for tværgående udviklingsdagsordener.

Du har den direkte kontakt til hele frivilligområdet i kommunen, og du vil blive involveret i mange initiativer, der på forskellige planer vil inddrage civilsamfund og frivillige. Du skal have fokus på udvikling af området, samtidigt med at du skal sikre driftsklare løsninger mellem civilsamfund og kommune.
Du vil derfor komme til at bevæge dig på tværs af organisationer og kommune, og dine kontaktflader vil være mange, såvel internt i kommunen som eksternt.

Om dig:
Vi søger en medarbejder, hvis faglige kvalifikationer hviler på
  • Erfaring med socialt arbejde
  • Relevant videregående uddannelse
  • Erfaring med projektledelse
  • Erfaring med tværsektorielle opgaver og skabelsen af sammenhæng mellem disse
  • Gerne erfaring fra en politisk ledet organisation

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal naturligvis have interesse for den social- og sundhedsfaglige dagsorden og udviklingen indenfor denne i forhold til frivillighedsaspektet.

Du er en igangsætter, men du er også en ”afslutter”, du forstår, at projekter har begrænset værdi, hvis der ikke efterfølgende kan ske en tæt kobling / sammensmeltning mellem udvikling og drift.

Du skal herudover indgå i de forskellige udviklingsopgaver på tværs af forvaltningen, som udgår fra Strategi & Udvikling.

Dine personlige og faglige kompetencer er kendetegnet ved
  • at du er kreativ, har mod til nytænkning, og kan se muligheder i tværgående løsninger
  • at du er struktureret og nærværende
  • at du kan sætte retning mod fælles mål
  • at du kan skabe engagement og motivere
  • at du er effektiv, og får tingene til at ske
  • at du er kommunikativ stærk, skriftligt såvel som mundtligt
  • at du følger op, er vedholdende, og du skaber resultater

Om Middelfart Kommune
Vi baserer vores arbejde på Middelfart Kommunes Strategi for Fremtidens Velfærd, og vi sætter en ære i at inddrage borgerne i fremtidens kommunale løsninger. Vi er en værdibaseret organisation og arbejder efter værdierne: ”At lære og lykkes”. Du kan læse mere om Middelfart Kommune på vores hjemmeside www.middelfart.dk.

Du er også velkommen til at kontakte afdelingsleder for Strategi og Udvikling, Mathias Hornbæk på 24210950 for yderligere oplysninger om stillingen.

Ansøgningsfrist er torsdag den 24. oktober. Samtaler afvikles den 30. oktober på Middelfart Rådhus, Nytorv 9, 5500 Middelfart.
ORS/Small/01925df9_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-10-08T13:00:15.1932019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kvalitets- og miljøkoordinator

Smurfit Kappa

Kolding
Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,9 mia. i 2018. Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ og vækstvirksomhed? Er...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Boligstrategisk koordinator

Teknik & Miljø

Vejle
Med interesse for byudvikling, fremtidens boformer, strategisk boligudvikling og boligpolitik Skal du være med til at udvikle fremtidens Vejle? Om jobbet Vi søger en alsidig medarbejder, der skal virke som Vejles boligstrategiske koordinator, med in...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Dygtig og erfaren planlægger til drift

BACK UP VIKAR A/S

Haderslev
Er du dygtig og detaljeorienteret, har du erfaring med et job som planlægger koordinator så søger vi netop dig til vores kunde SwipBox i Sønderborg. Vi tilbyder et vikariat med henblik på fast ansættelse, med gode vilkår og ordnede forhold. Opgaven ...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Middelfart Kommune søger Frivilligkoordinator

Middelfart Kommune

Middelfart
Brænder du for frivillighed og for at få civilsamfundet til at spille en rolle i fremtidens kommunale løsninger? Ved du hvad der rører sig på frivilligområdet, kan du sætte området i spil og skaber du implementeringsklare løsninger? Kan du kommunike...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019