Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder

Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding

Arbejdstid:

Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre.

 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
 
Her er dit nye studiejob: 
    • Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels
    • Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
    • 1:1-dialog med borgere
    • Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events
    • Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten
    • Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden
Kan du beskrives sådan her? 

    Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du

    • Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
    • Opsøgende og serviceminded
    • Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
    • Kreativ og vant til at tænke ud af boksen
    • I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner
    • Du skal have kørekort og tale dansk.
Det får du: 
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
 
Så hvad skal jeg egentlig lave? 
Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere.
 
Renovation – kort fortalt 
Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt.

Løn: Aflønning efter gældende overenskomst.

Giv lyd hurtigst muligt 

Send ansøgning og CV via kolding.dk/job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031990Phoenix-afbdcd9d12019-05-27T11:01:40.387Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder
Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding

Arbejdstid:

Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre.

 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
 
Her er dit nye studiejob: 
    • Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels
    • Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
    • 1:1-dialog med borgere
    • Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events
    • Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten
    • Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden
Kan du beskrives sådan her? 

    Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du

    • Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
    • Opsøgende og serviceminded
    • Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
    • Kreativ og vant til at tænke ud af boksen
    • I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner
    • Du skal have kørekort og tale dansk.
Det får du: 
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
 
Så hvad skal jeg egentlig lave? 
Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere.
 
Renovation – kort fortalt 
Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt.

Løn: Aflønning efter gældende overenskomst.

Giv lyd hurtigst muligt 

Send ansøgning og CV via kolding.dk/job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
2019-06-24T00:50:54.927 Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding Arbejdstid: Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre. Ansættelsestidspunkt: Snarest Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune. Her er dit nye studiejob: Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat! 1:1-dialog med borgere Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden Kan du beskrives sådan her? Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du Udadvendt, smilende og en god kommunikatør Opsøgende og serviceminded Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst Kreativ og vant til at tænke ud af boksen I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner Du skal have kørekort og tale dansk. Det får du: Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug. Så hvad skal jeg egentlig lave? Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere. Renovation kort fortalt Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt. Løn: Aflønning efter gældende overenskomst. Giv lyd hurtigst muligt Send ansøgning og CV via kolding.dk job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt. Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.10Phoenixafbdcd9d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145362&DepartmentId=19974&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3535494Renovation, Administration11Bronzevej 66000KoldingDKDanmarkORS/afbdcd9d_logo.pngORS/Small/afbdcd9d_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent767836KoldingMinimum14536200027-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361932185nieso@kolding.dkDanmarkDanmark330059562Home - Start Kolding søger vikar for lokalkoordinator til 20 timer ugentligt -fra d. 1.10.19 - d. 30.06.20Basic Generelt : Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet. Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi har eksisteret i 5 år. Vi støtter familier ud fra Home-Start DK s værdigrundlag og principper. For yderligere oplysninger se www.home-start.dk Arbejdsopgaver: Sammen med den nuværende koordinator at:Rekruttere frivillige og skabe match med familierAfholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning Vejlede og følge op på familier der får hjælp Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatetSamarbejde med offentlige og private organisationerDeltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation Kvalifikationer og erfaring:Social- eller sundhedsfaglig uddannelse Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejdeGode samarbejdsevner og selvstændighedGod til overblik, struktur og har it-kundskaberGode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaringGerne erfaring med økonomi administration fundraisingKørekort og rådighed over bilFleksibilitet ift. arbejdstider Det vægtes at du er bosiddende i Kolding Kommune. Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til: Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16. Ansøgningsfrist: d. 19.08. kl 12 Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument mailes via knappen Send ansøgning . Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 27.08 på Jupitervej 4, 1.s 6000 Kolding Social- og sundhedsassistent SSA SSH social og sundhedshjælper Se mere på vores ansøgersite: https: koldinghome-start.brandero.com
Generelt :
Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet.
Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi har eksisteret i 5 år. Vi støtter familier ud fra Home-Start DK’s værdigrundlag og principper. For yderligere oplysninger se www.home-start.dk

Arbejdsopgaver:
Sammen med den nuværende koordinator at:
  • Rekruttere frivillige og skabe match med familier
  • Afholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning
  • Vejlede og følge op på familier der får hjælp
  • Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatet
  • Samarbejde med offentlige og private organisationer
  • Deltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation
Kvalifikationer og erfaring:
  • Social- eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier
  • Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejde
  • Gode samarbejdsevner og selvstændighed
  • God til overblik, struktur og har it-kundskaber
  • Gode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaring
  • Gerne erfaring med økonomi/administration/fundraising
  • Kørekort og rådighed over bil
  • Fleksibilitet ift. arbejdstider
Det vægtes at du er bosiddende i Kolding Kommune.

Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til:

Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16.
Ansøgningsfrist: d. 19.08. kl 12

Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument mailes via knappen "Send ansøgning".
Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 27.08 på Jupitervej 4, 1.s 6000 Kolding


Social- og sundhedsassistent SSA SSH social og sundhedshjælper

Se mere på vores ansøgersite: https://koldinghome-start.brandero.com

ORS/Small/996afa37_logo.jpegHome Start familiekonta -KoldingKolding2019-07-15T02:04:15.7732019-08-18T00:00:00
330048820AflastningsfamilieBasic Der søges en aflastningsfamilie 1 overnatning pr. måned. Aflastningsfamilien søges til en dreng på 11 år med psykisk funktionsnedsættelse, der har diagnoserne hyperkinetisk adfærdsforstyrrelse og let mental retardering. Familien består af mor, far og en søskende. Drengen interesserer sig for bøger, musik, film og fysisk aktivitet. Han er en glad dreng med begavelse under normal området. Det forventes, at I kan guide i forskellige situationer, skabe struktur, faste rammer og forudsigelig. Derudover er I psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Det er et krav, at der ikke er mindre børn under 12 år eller dyr i hjemmet under aflastningen. Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299. Ansøgningsfrist d. 13. august 2019. Ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 36. Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Der søges en aflastningsfamilie 1 overnatning pr. måned.

Aflastningsfamilien søges til en dreng på 11 år med psykisk funktionsnedsættelse, der har diagnoserne; hyperkinetisk adfærdsforstyrrelse og let mental retardering.

Familien består af mor, far og en søskende. Drengen interesserer sig for bøger, musik, film og fysisk aktivitet. Han er en glad dreng med begavelse under normal området.

Det forventes, at I kan guide i forskellige situationer, skabe struktur, faste rammer og forudsigelig. Derudover er I psykisk robust og besidder en stor tålmodighed.

Det er et krav, at der ikke er mindre børn under 12 år eller dyr i hjemmet under aflastningen.

Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver.

Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299.

Ansøgningsfrist d. 13. august 2019.

Ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 36.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

ORS/Small/a30e6426_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-06-25T13:00:27.3332019-07-30T00:00:00
330047959Kvalitets- og udviklingskoordinator til Afdeling for Hjertesygdomme, Sygehus SønderjyllandBasic Pr. 1. oktober 2019 søger vi en ansvarsbevidst kvalitets- og udviklingskoordinator, som kan li´ at være i kitlen og arbejde med forbedringer i daglig praksis tæt på patienter, pårørende og afdelingens faggrupper. Stillingen er en atypisk stilling i stabsfunktion med reference til afdelingsledelsen og varetages med dagligt fremmøde på matriklen i Aabenraa, men med mulighed for enkelte dage også i Sønderborg og Tønder. Hovedopgaverne i samarbejde med ledelsen i Hjertesygdomme: Inddrage patienter og pårørende i arbejdet med kvalitetsudvikling, herunder udvikle fælles beslutningsredskaber til brug i dialog og partnerskab Initialmodtager på utilsigtede hændelser (UTH), RKKP-hjertedatabaser, Landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser (LUP) Planlægge, gennemføre, evaluere og følge op på kvalitetsindsatser i SHS kvalitetsstrategi og afdelingens kvalitets- og udviklingsstrategi Gennemføre tavlemøder og forbedringstiltag i tværfaglige forum, med fokus på læring og udvikling Vi forventer, at du har: Sundhedsfaglig uddannelse og kardiologisk erfaring Teoretisk overbygning på Kandidat Master niveau Erfaring fra projektledelse og kvalitetsudvikling Erfaring med statistisk analysearbejde og databasehåndtering Erfaring med forskningsmetoder i klinisk- og evidensbaseret praksis Gerne erfaring med Den Syddanske Forbedringsmodel eller villig til at tage uddannelsen Evner at arbejde proces- og resultatorienteret, trives med deadlines Undervisningserfaring og pædagogisk flair i et tværfagligt miljø, hvor baren sættes højt God energi og gode evner for at fastholde implementerings- og udviklingstiltag Hvem er vi? Afdeling for Hjertesygdomme består af et sengeafsnit med 18 sengepladser og et ambulatorium med en omfattende ambulatorievirksomhed (ca. 27.000 besøg år), bl.a. læge og sygeplejekontroller, invasive indgreb såsom KAG undersøgelser og Pacemaker implantation. Samt TEE og DC-konverteringer. Derudover er der tilknyttet et dagshospital, hvor der bl.a. modtages patienter med obs. DVT. Afdeling for Hjertesygdomme består af en tværfaglig personalegruppe (ca. 90 medarbejdere) med et stort engagement og ekspertise. Vi kan tilbyde dig en stilling i et inspirerende og indholdsrig miljø med et højt fagligt niveau, hvor der arbejdes i tværprofessionelle kardiologiske teams, og med udgangspunkt i patientens optimale individuelle behov. Vi varetager udredning, observationer og behandling af alle typer kardiologiske patienter, hvor de fleste patienter i sengeafsnittet er tilknyttet hjerteovervågning. Plejeformen er tildelt patientpleje med konsultationsstuegang. Fokusområdet er patient- pårørende inddragelse, det sammenhængende patientforløb og teamtanken. Akutte patienter indlægges fra FAM (Fælles Akut Modtagelse) eller overflyttes fra OUH. Få patienter indlægges direkte fra ambulatoriet. Der er indgået et samarbejde med FAM, hvor kardiologiske sygeplejersker har vagter i FAMteamet, hvor de akutte kardiologiske patienter indlægges. Vi har forskningsprojekter i gang i forskellige medicinske studier og vi har tilknyttet vores forskningsansvarlige overlæger og en projektsygeplejerske, men vi vil gerne mere forskning også sygeplejeforskning og arbejder på at etablere en forskningsenhed i afdelingen. I 2019 vil kardiologisk ambulatorium i Sønderborg blive tilknyttet Afdeling for Hjertesygdomme. En arbejdsgruppe skal over efteråret jf. Forløbsplan for patienter med hjertesygdomme arbejde tværsektorielt med at træning og rehabilitering overgår fra sygehus til kommunalt regi. I 2020 står afdeling overfor en ombygning og en udvidelse af sengekapacitet, da alle de akutte kardiologiske patienter optageområdet samles til indlæggelse i Aabenraa. Vi skal som det første sygehus i regionen implementere det nye EPJ Syd Løn- og ansættelsesvilkår: I henhold til gældende overenskomst. Vil du vide mere? Har du spørgsmål eller vil du gerne forbi og se vores afdeling, er du meget velkommen til at kontakte os. Funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Lone B Lauritzen. Afdelingssygeplejerske Lone Boysen Lauritzen på tlf.: 29 10 75 65 (træffes ikke uge 26-27 og 29-30) Oversygeplejerske Bente Holm Ravn på tlf.: 23 99 26 62 (træffes ikke uge 28 og 31-33) Ledende overlæge Lene Svendstrup på tlf.: 25 89 40 00 (træffes ikke uge 26-27 og 31-32) Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 18 8 2019 og ansættelsessamtale forventes afholdt d. 23 8 2019 fra kl. 12.00 Vi glæder os til at høre fra dig.

Pr. 1. oktober 2019 søger vi en ansvarsbevidst kvalitets- og udviklingskoordinator, som kan li´ at være i kitlen og arbejde med forbedringer i daglig praksis tæt på patienter, pårørende og afdelingens faggrupper. Stillingen er en atypisk stilling i stabsfunktion med reference til afdelingsledelsen og varetages med dagligt fremmøde på matriklen i Aabenraa, men med mulighed for enkelte dage også i Sønderborg og Tønder.

Hovedopgaverne i samarbejde med ledelsen i Hjertesygdomme:

  • Inddrage patienter og pårørende i arbejdet med kvalitetsudvikling, herunder udvikle fælles beslutningsredskaber til brug i dialog og partnerskab
  • Initialmodtager på utilsigtede hændelser (UTH), RKKP-hjertedatabaser, Landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser (LUP)
  • Planlægge, gennemføre, evaluere og følge op på kvalitetsindsatser i SHS kvalitetsstrategi og afdelingens kvalitets- og udviklingsstrategi
  • Gennemføre tavlemøder og forbedringstiltag i tværfaglige forum, med fokus på læring og udvikling

Vi forventer, at du har:                                                                                     

  • Sundhedsfaglig uddannelse og kardiologisk erfaring
  • Teoretisk overbygning på Kandidat/Master niveau
  • Erfaring fra projektledelse og kvalitetsudvikling
  • Erfaring med statistisk analysearbejde og databasehåndtering
  • Erfaring med forskningsmetoder i klinisk- og evidensbaseret praksis
  • Gerne erfaring med Den Syddanske Forbedringsmodel – eller villig til at tage uddannelsen
  • Evner at arbejde proces- og resultatorienteret, trives med deadlines
  • Undervisningserfaring og pædagogisk flair i et tværfagligt miljø, hvor baren sættes højt
  • God energi og gode evner for at fastholde implementerings- og udviklingstiltag

Hvem er vi?

Afdeling for Hjertesygdomme består af et sengeafsnit med 18 sengepladser og et ambulatorium med en omfattende ambulatorievirksomhed (ca. 27.000 besøg/år), bl.a. læge og sygeplejekontroller, invasive indgreb såsom KAG undersøgelser og Pacemaker implantation. Samt TEE og DC-konverteringer. Derudover er der tilknyttet et dagshospital, hvor der bl.a. modtages patienter med obs. DVT.

Afdeling for Hjertesygdomme består af en tværfaglig personalegruppe (ca. 90 medarbejdere) med et stort engagement og ekspertise. Vi kan tilbyde dig en stilling i et inspirerende og indholdsrig miljø med et højt fagligt niveau, hvor der arbejdes i tværprofessionelle kardiologiske teams, og med udgangspunkt i patientens optimale individuelle behov.  

Vi varetager udredning, observationer og behandling af alle typer kardiologiske patienter, hvor de fleste patienter i sengeafsnittet er tilknyttet hjerteovervågning. Plejeformen er tildelt patientpleje med konsultationsstuegang. Fokusområdet er patient-/pårørende inddragelse, det sammenhængende patientforløb og teamtanken.

Akutte patienter indlægges fra FAM (Fælles Akut Modtagelse) eller overflyttes fra OUH. Få patienter indlægges direkte fra ambulatoriet. Der er indgået et samarbejde med FAM, hvor kardiologiske sygeplejersker har vagter i FAMteamet, hvor de akutte kardiologiske patienter indlægges.

Vi har forskningsprojekter i gang i forskellige medicinske studier og vi har tilknyttet vores forskningsansvarlige overlæger og en projektsygeplejerske, men vi vil gerne mere forskning også sygeplejeforskning og arbejder på at etablere en forskningsenhed i afdelingen.

I 2019 vil kardiologisk ambulatorium i Sønderborg blive tilknyttet Afdeling for Hjertesygdomme. En arbejdsgruppe skal over efteråret jf. Forløbsplan for patienter med hjertesygdomme arbejde tværsektorielt med at træning og rehabilitering overgår fra sygehus til kommunalt regi. I 2020 står afdeling overfor en ombygning og en udvidelse af sengekapacitet, da alle de akutte kardiologiske patienter optageområdet samles til indlæggelse i Aabenraa.

Vi skal som det første sygehus i regionen implementere det nye EPJ Syd

 

Løn- og ansættelsesvilkår:

I henhold til gældende overenskomst.  

 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål eller vil du gerne forbi og se vores afdeling, er du meget velkommen til at kontakte os. Funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Lone B Lauritzen.

 

  • Afdelingssygeplejerske Lone Boysen Lauritzen på tlf.: 29 10 75 65 (træffes ikke uge 26-27 og 29-30)
  • Oversygeplejerske Bente Holm Ravn på tlf.: 23 99 26 62 (træffes ikke uge 28 og 31-33)
  • Ledende overlæge Lene Svendstrup på tlf.: 25 89 40 00 (træffes ikke uge 26-27 og 31-32)

Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 18/8 2019 og ansættelsessamtale forventes afholdt d. 23/8 2019 fra kl. 12.00

Vi glæder os til at høre fra dig.

 



ORS/Small/81842c31_logo.pngHjertesygdommeAabenraa2019-06-22T10:00:51.8172019-07-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Home - Start Kolding søger vikar for lokalkoordinator til 20 timer ugentligt -fra d. 1.10.19 - d. 30.06.20

Home Start familiekonta -Kolding

Kolding
Generelt : Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet. Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi ...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Aflastningsfamilie

Middelfart Kommune

Middelfart
Der søges en aflastningsfamilie 1 overnatning pr. måned. Aflastningsfamilien søges til en dreng på 11 år med psykisk funktionsnedsættelse, der har diagnoserne hyperkinetisk adfærdsforstyrrelse og let mental retardering. Familien består af mor, far o...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Kvalitets- og udviklingskoordinator til Afdeling for Hjertesygdomme, Sygehus Sønderjylland

Hjertesygdomme

Aabenraa
Pr. 1. oktober 2019 søger vi en ansvarsbevidst kvalitets- og udviklingskoordinator, som kan li´ at være i kitlen og arbejde med forbedringer i daglig praksis tæt på patienter, pårørende og afdelingens faggrupper. Stillingen er en atypisk stilling i ...
Indrykket:22. juni 2019
Udløbsdato:27. juli 2019