Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder

Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding

Arbejdstid:

Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre.

 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
 
Her er dit nye studiejob: 
    • Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels
    • Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
    • 1:1-dialog med borgere
    • Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events
    • Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten
    • Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden
Kan du beskrives sådan her? 

    Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du

    • Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
    • Opsøgende og serviceminded
    • Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
    • Kreativ og vant til at tænke ud af boksen
    • I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner
    • Du skal have kørekort og tale dansk.
Det får du: 
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
 
Så hvad skal jeg egentlig lave? 
Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere.
 
Renovation – kort fortalt 
Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt.

Løn: Aflønning efter gældende overenskomst.

Giv lyd hurtigst muligt 

Send ansøgning og CV via kolding.dk/job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031990Phoenix-afbdcd9d12019-05-27T11:01:40.387Studenterjob: Event- og formidlingsmedarbejder
Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding

Arbejdstid:

Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre.

 

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
 
Her er dit nye studiejob: 
    • Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels
    • Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
    • 1:1-dialog med borgere
    • Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events
    • Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten
    • Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden
Kan du beskrives sådan her? 

    Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du

    • Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
    • Opsøgende og serviceminded
    • Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
    • Kreativ og vant til at tænke ud af boksen
    • I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner
    • Du skal have kørekort og tale dansk.
Det får du: 
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
 
Så hvad skal jeg egentlig lave? 
Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere.
 
Renovation – kort fortalt 
Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt.

Løn: Aflønning efter gældende overenskomst.

Giv lyd hurtigst muligt 

Send ansøgning og CV via kolding.dk/job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
2019-06-24T00:50:54.927 Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Renovation, Bronzevej 6, 6000 Kolding Arbejdstid: Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Skal du hjælpe til i RE:LAB, er det som regel i dagtimerne. Regn med at have ca. 20-25 arbejdstimer om måneden. Nogle gange mere, andre gange mindre. Ansættelsestidspunkt: Snarest Affald og genbrug er en alvorlig sag. Det berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger renovationsafdelingen nye studentermedhjælpere til holdet, der kan udtænke, udvikle og afvikle spændende, sjove events og formidlingsopgaver for borgere i alle aldre i Kolding Kommune. Her er dit nye studiejob: Udvikle og planlægge events sammen med resten af teamet og ikke mindst vores eventkoordinator Niels Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat! 1:1-dialog med borgere Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events Afvikle workshops og formidlingstilbud for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten RE:LAB - og være med til at videreudvikle konceptet sammen med Elisa, der er tovholder på formidlingstjenesten Indgå i administrativt og lavpraktisk projektarbejde fra tid til anden Kan du beskrives sådan her? Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du Udadvendt, smilende og en god kommunikatør Opsøgende og serviceminded Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst Kreativ og vant til at tænke ud af boksen I besiddelse af højst to tommelfingre og vant til at tænke i praktiske baner Du skal have kørekort og tale dansk. Det får du: Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation! Du vil sætte dit fingeraftryk på renovationsafdelingens ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Der er gode arbejdsforhold og højt til loftet. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug. Så hvad skal jeg egentlig lave? Lidt af hvert! Lige har vi travlt med genbrugsfestivalen Repair and Remake. Vi har udviklet genbrugslege om sortering af madaffald. Vi har serveret kaffe, kage og nytrykte flyers på genbrugspladserne. Vi kahoot-quizzer. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til sortering. Vi deltager på messer. Og meget, meget mere. Renovation kort fortalt Renovation er del af By- og Udviklingsforvaltningen i Kolding Kommune og har ca. 75 ansatte. Vi omsætter årligt for 100 mio. kr., drifter fem genbrugspladser og tømmer mere end 1.400 miljøstationer. Vi sikrer, at affaldet på genbrugspladserne lander hos de rette virksomheder til genanvendelse, mens vi stræber efter at genbruge mest muligt. Og vi sørger for, at 32.000 skraldespande bliver tømt. Løn: Aflønning efter gældende overenskomst. Giv lyd hurtigst muligt Send ansøgning og CV via kolding.dk job. Gerne med eksempler, hvis du tidligere har lavet noget, der ligner. Skriv også gerne hvornår på dagen eller ugen, du kan arbejde. Aflønning efter gældende overenskomst. Vi kalder løbende til samtale og håber, at du kan starte hurtigst muligt. Vil du vide mere? Kontakt Niels på telefon 79 79 43 14. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.10Phoenixafbdcd9d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145362&DepartmentId=19974&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3535494Renovation, Administration11Bronzevej 66000KoldingDKDanmarkORS/afbdcd9d_logo.pngORS/Small/afbdcd9d_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent767836KoldingMinimum14536200027-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afbdcd9d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361932185nieso@kolding.dkDanmarkDanmark330076688Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger faglig koordinatorBasic Har du relevant koordinatorerfaring og stærke relationelle kompetencer? Brænder du for det specialiserede voksenområde? Er den rehabiliterende arbejdsform og et godt arbejdsmiljø dit kompas?Så kan du blive vores kommende faglige koordinator. Center Døgn, Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger til en nyoprettet funktion, en faglig koordinator som kan fungere i et tværfagligt miljø. Stillingen er med ansættelse pr. 1. november eller snarest muligt. Teglgårdshuset er et botilbud jævnfør servicelovens §§ 107 og 108. Målgruppen er borgere indenfor psykiatri og misbrug. Det der karakteriserer borgerne, er massive sociale problemer og konfliktfyldte forhold til omgivelserne samt vanskeligheder ved at honorere krav og forventninger. Der er generelt tale om borgere med svage sociale kompetencer og manglende netværk. Flere har dom til behandling, og derfor er samarbejdet med tværprofessionelle samarbejdspartnere en vigtig del af arbejdet. Teglgårdshuset er en del af Center Døgn i Middelfart Kommune. Center Døgn og Teglgårdshuset forandrer og udvikler sig og vi har brug for en fagligt bevidst og engageret faglig koordinator, som vil være en del af vores udvikling og forandring. Vil du være med i denne proces, og kan du se dig selv, i tæt samarbejde med ledelsen- understøtte det tværfaglige samarbejde, vil vi give dig muligheden for, at være på en dynamisk arbejdsplads, hvor spændende temaer præger vores organisation. Som faglig koordinator kan du være med til at kvalitetssikre Center Døgn, og Teglgårdshusets praksis. Vi har berøring med mange myndigheder med forskellige krav. Du skal derfor have indgående kendskab til Socialtilsynet og Styrelsen for Patientsikkerhed. Du skal have et bredt kendskab til gældende lovgivning på området samt viden om Databeskyttelse og Arbejdsmiljølov. Du skal være stærkt funderet i Voksenudredningsmetoden (VUM), og du skal kunne dokumentere resultat af dit og medarbejdernes arbejde. Du skal fungere som sparringspartner for medarbejderne, deltage på teammøder, koordineringsmøder og personalemøder. Du skal understøtte, undervise og udvikle medarbejderne i forhold til faglighed, metoder og krav. Du kan tillidsfuldt og loyalt fungere, som et naturligt bindeled mellem medarbejdere og ledelse. Du kan sammen med ledelsen implementere nye metoder, systematisere og forenkle arbejdsgange samt sikre den daglige struktur og prioritering af opgaver. Du kan fungere, og bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag. Du har fingeren på pulsen, og hjælper til når det er nødvendigt. Du kan være med til at udvikle Teglgårdshuset, så vi kan blive ved med at tilbyde gode faglige løsninger på fremtidens udfordringer for borgerne. Stillingen indebærer ikke personaleledelse. Det kræves, at man kan være faglig leder uden formel ledelseskompetence. Det betyder, at koordinatoren skal kunne navigere i dette felt.Faglige kravDu har et godt kendskab til målgruppen. Du har erfaring fra socialområdet. Du har erfaring med at arbejde i døgntilbud. Du har solide IT-kundskaber og erfaring med effektmåling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men i udvælgelsen lægger vi vægt på at du f.eks. er uddannet ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske- eller har anden relevant social- eller sundhedsfaglig uddannelse. Du har kendskab til takstfinansiering. Du har erfaring med at arbejde tværfagligt. Vi anvender på nuværende tidspunkt Sensum-Bosted som dokumentationssystem, men overgår i oktober 2019 til KMD Nexus. Erfaring med KMD Nexus vil være en fordel.PersonlighedDu er struktureret, systematisk og vedholdende. Du er tydelig i din formidling, og besidder stærke kompetencer skriftligt og mundtligt.Du har lyst til at arbejde med strukturer, systemer, arbejdsgange og formidling. Du kan få ting til at ske- og du brænder for at udvikle Teglgårdshuset. Du er passioneret og stolt af dit arbejde Vi kan tilbydeen spændende arbejdsplads, hvor du får lov at udvikle dine kompetencer. Dygtige, og engagerede kollegaer. en attraktiv arbejdsplads hvor dialog, faglig udvikling og kollegial sparring er i fokusen arbejdsplads, hvor vi vægter det gode tværfaglige samarbejde en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads med fokus på god trivsel og faglig udviklingDu skal have kørekort. OpgaverDen faglige koordinator: deltager dagligt i koordineringsmøder. deltager i statusmøder, sammen med- og for ledelsen. medvirker til den enkelte afdelings daglige drift i ledelsens fravær indenfor eget kompetenceområde. Ved behov for ledelsesmæssig involvering, forestår den faglige koordinator kontakten. deltager i personalemøder, monofaglige møder og teammøder. er en understøttende samarbejdspartner mellem ledelse og medarbejdere, og fungerer som mødeleder i ledelsen fravær. tager referater, og journaliserer. udarbejder indplaceringer, og beregner takst sammen med medarbejdere og ledelse. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Ansøgningsfristen er den 12. september 2019 klokken 12.00. Der afholdes ansættelsessamtaler den 18. september 2019. Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte afdelingsleder Gert Nielsen på telefon 20 27 09 88 indenfor normal arbejdstid eller på mail: gert.osterlundnielsen@middelfart.dk

Har du relevant koordinatorerfaring og stærke relationelle kompetencer? Brænder du for det specialiserede voksenområde? Er den rehabiliterende arbejdsform og et godt arbejdsmiljø dit kompas?

Så kan du blive vores kommende faglige koordinator.


Center Døgn, Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger til en nyoprettet funktion, en faglig koordinator som kan fungere i et tværfagligt miljø. Stillingen er med ansættelse pr. 1. november eller snarest muligt.

Teglgårdshuset er et botilbud jævnfør servicelovens §§ 107 og 108. Målgruppen er borgere indenfor psykiatri og misbrug. Det der karakteriserer borgerne, er massive sociale problemer og konfliktfyldte forhold til omgivelserne samt vanskeligheder ved at honorere krav og forventninger. Der er generelt tale om borgere med svage sociale kompetencer og manglende netværk. Flere har dom til behandling, og derfor er samarbejdet med tværprofessionelle samarbejdspartnere en vigtig del af arbejdet. Teglgårdshuset er en del af Center Døgn i Middelfart Kommune.

Center Døgn og Teglgårdshuset forandrer og udvikler sig og vi har brug for en fagligt bevidst og engageret faglig koordinator, som vil være en del af vores udvikling og forandring. Vil du være med i denne proces, og kan du se dig selv, i tæt samarbejde med ledelsen- understøtte det tværfaglige samarbejde, vil vi give dig muligheden for, at være på en dynamisk arbejdsplads, hvor spændende temaer præger vores organisation.

Som faglig koordinator kan du være med til at kvalitetssikre Center Døgn, og Teglgårdshusets praksis. Vi har berøring med mange myndigheder med forskellige krav. Du skal derfor have indgående kendskab til Socialtilsynet og Styrelsen for Patientsikkerhed. Du skal have et bredt kendskab til gældende lovgivning på området samt viden om Databeskyttelse og Arbejdsmiljølov. Du skal være stærkt funderet i Voksenudredningsmetoden (VUM), og du skal kunne dokumentere resultat af dit og medarbejdernes arbejde. Du skal fungere som sparringspartner for medarbejderne, deltage på teammøder, koordineringsmøder og personalemøder. Du skal understøtte, undervise og udvikle medarbejderne i forhold til faglighed, metoder og krav.

Du kan tillidsfuldt og loyalt fungere, som et naturligt bindeled mellem medarbejdere og ledelse. Du kan sammen med ledelsen implementere nye metoder, systematisere og forenkle arbejdsgange samt sikre den daglige struktur og prioritering af opgaver. Du kan fungere, og bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag. Du har fingeren på pulsen, og hjælper til når det er nødvendigt.

Du kan være med til at udvikle Teglgårdshuset, så vi kan blive ved med at tilbyde gode faglige løsninger på fremtidens udfordringer for borgerne.

Stillingen indebærer ikke personaleledelse. Det kræves, at man kan være faglig leder uden formel ledelseskompetence. Det betyder, at koordinatoren skal kunne navigere i dette felt.

Faglige krav
Du har et godt kendskab til målgruppen.

Du har erfaring fra socialområdet.

Du har erfaring med at arbejde i døgntilbud.

Du har solide IT-kundskaber og erfaring med effektmåling.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men i udvælgelsen lægger vi vægt på at du f.eks. er uddannet ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske- eller har anden relevant social- eller sundhedsfaglig uddannelse.

Du har kendskab til takstfinansiering.

Du har erfaring med at arbejde tværfagligt.

Vi anvender på nuværende tidspunkt Sensum-Bosted som dokumentationssystem, men overgår i oktober 2019 til KMD Nexus. Erfaring med KMD Nexus vil være en fordel.

Personlighed

Du er struktureret, systematisk og vedholdende. Du er tydelig i din formidling, og besidder stærke kompetencer skriftligt og mundtligt.

Du har lyst til at arbejde med strukturer, systemer, arbejdsgange og formidling.


Du kan få ting til at ske- og du brænder for at udvikle Teglgårdshuset.

Du er passioneret og stolt af dit arbejde

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads, hvor du får lov at udvikle dine kompetencer.
  • Dygtige, og engagerede kollegaer.
  • en attraktiv arbejdsplads hvor dialog, faglig udvikling og kollegial sparring er i fokus
  • en arbejdsplads, hvor vi vægter det gode tværfaglige samarbejde
  • en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads med fokus på god trivsel og faglig udvikling

Du skal have kørekort.

Opgaver

Den faglige koordinator:

  • deltager dagligt i koordineringsmøder.

  • deltager i statusmøder, sammen med- og for ledelsen.

  • medvirker til den enkelte afdelings daglige drift i ledelsens fravær indenfor eget kompetenceområde. Ved behov for ledelsesmæssig involvering, forestår den faglige koordinator kontakten.

  • deltager i personalemøder, monofaglige møder og teammøder.

  • er en understøttende samarbejdspartner mellem ledelse og medarbejdere, og fungerer som mødeleder i ledelsen fravær.

  • tager referater, og journaliserer.

  • udarbejder indplaceringer, og beregner takst sammen med medarbejdere og ledelse.
     

Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer.

Ansøgningsfristen er den 12. september 2019 klokken 12.00.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 18. september 2019.

Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte afdelingsleder Gert Nielsen på telefon 20 27 09 88 indenfor normal arbejdstid eller på mail: gert.osterlundnielsen@middelfart.dk
ORS/Small/21638c69_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-08-21T17:01:34.3072019-09-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger faglig koordinator

Middelfart Kommune

Middelfart
Har du relevant koordinatorerfaring og stærke relationelle kompetencer? Brænder du for det specialiserede voksenområde? Er den rehabiliterende arbejdsform og et godt arbejdsmiljø dit kompas?Så kan du blive vores kommende faglige koordinator. Center ...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:11. september 2019