Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329822608Phoenix-93bda04312018-05-31T10:01:00.350Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.

2018-06-30T00:50:49.183 Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere gerne tidligt i studiet. Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere alle dygtige og behagelige kollegaer. Du vil komme til at hjælpe os med: - At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket - At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer - At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver. Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med: - Design og specifikation af udviklingsopgaver i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende - Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet - Arbejdet som Product Owner i et agilt setup SCRUM Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende. Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet. Vi forventer at du: - Studerer på en relevant videregående uddannelse fx på ITU, DTU, CBS eller lignende - Er tidligt i dit studium gerne start midt af bachelor - Er kvik og analytisk stærk - Kan formulere dig letforståeligt - Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave - Har interesse for brugervenlighed - Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus minus) vi er fleksible ved eksamensperioder mv. Ved ansøgning husk at: - Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet - Vedhæfte seneste karakterbevis Vil du vide mere? Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.10Phoenix93bda043101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000https://career5.successfactors.eu/career?career_ns=job_listing&company=kmd&career_job_req_id=168850EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3273784KMD A/S11Lautrupparken 422750BallerupDKDanmarkORS/93bda043_logo.pngORS/Small/93bda043_logo.png155.7382910012.39358060DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent581334KmdSpecialpakke 10111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedarbejder - Product Owner Assistant12007991Dansk3Læse/ tale419023Studentermedarbejder0Øvrige355324124OV@KMD.DKDKDanmarkDKDanmark330117860Er du vores nye studentermedarbejder? Vær med til at understøtte og udvikle et ambitiøst husRobot Drømmer du om en karriere inden for organisationsudvikling? Vores udadvendte og engagerede studentermedhjælper er rokeret internt til departementschefsekretariatet. Vi søger derfor en ny studerende til departementets ledelses- og organisationssekretariat. Du får et stor ansvar og bliver en del af et dynamisk hus med et højt tempo og lige så højt til loftet. En stilling med stort ansvar og mange muligheder Finansministeriets mål er at være et analytisk kraftcenter, der udfordrer og udvikler det fulde potentiale i medarbejderne og skaber fremtidens topledere. Det kræver en engageret og vidende stabsindsats, der formår at understøtte organisationen og tage initiativ til udvikling. Som studentermedarbejder får du hands-on erfaring med centrale områder inden for organisations- og kompetenceudvikling, udfordrende opgaver og masser af støtte i din videre udvikling. Der vil være mulighed for stort, selvstændigt ansvar med at varetage centrale initiativer i organisationen. Vi lægger stor vægt på at inddrage dig i alle dele af teamets arbejde, i de løbende diskussioner og møder samt i vores sociale aktiviteter. Med andre ord får du med en stilling i Finansministeriet gode karrieremuligheder og et godt springbræt videre, når du er færdig med studiet. Arbejdsopgaver Hverdagen og arbejdsopgaverne vil variere både i indhold og form. Nogle dage vil du være fordybet bag skrivebordet med faste opgaver, andre dage skal du være opsøgende og koordinere på tværs af huset, bidrage til at udarbejde analyser, deltage i udviklingsopgaver eller understøtte arrangementer. Du vil primært arbejde med HR og organisationsudvikling. I særdeleshed planlægge og eksekvere departementets organisatoriske tiltag indenfor employer branding og onboarding såsom vores karriereevent og vores 1-årige introduktionsforløb, FM KickStart, men der vil også være snitflader til de øvrige arbejdsopgaver i ledelsessekretariatet og departementet i øvrigt. Konkrete opgaver er blandt andet: Onboarding af nye medarbejdere Bidrage til analyser og evalueringer Employer branding, planlægning af Finansministeriets deltagelse i karriereevents og samarbejde med studenterorganisationer Organisationsudvikling Performance management Ledelsesinformation Diverse ad hoc opgaver Om dig Stillingen som student er ideel for dig, der gerne vil have faglige udfordringer og udvikle kompetencer inden for HR og organisationsudvikling. Du er udadvendt, opsøgende og nysgerrig også overfor helt nye mennesker. Du tager initiativ, følger din opgaver til dørs, trives med en afvekslende hverdag og vil have faglige udfordringer. Da planlægning og processer er en væsentlig del af jobbet, lægger vi vægt på, at du er organiseret og struktureret. Ligeledes er det vigtigt, at du formår at omsætte analytiske kompetencer til konkrete løsninger. Meget af dit arbejde kræver teknisk snilde og en spids pen, så det er en fordel, hvis du er god til Word, Excel og PowerPoint. Hvis ikke er det vigtigt, at du har mod på at lære det. Du skal gå på en relevant universitetsuddannelse (f.eks. stud. psych. scient.pol. soc. merc. HRM uddannelsesvidenskab læring og forandringsprocesser). Du kan enten være på bachelor- eller kandidatdelen, vi tilrettelægger indholdet i stillingen efter dine kompetencer og erfaringer. Et kontor med forskellige opgaver Stillingen er forankret i departementets ledelses- og organisationssekretariat, der både understøtter husets daglige virke og det strategiske arbejde. Du bliver del af et lille team, der arbejder med HR, organisationsudvikling og intern styring, og som har mange snitflader til hele ministeriet. Vi sætter pris på det gode kollegaskab og går langt for at bidrage til et godt arbejdsklima. Der er tre andre studenter i kontoret, hvoraf du vil arbejde tæt sammen med den ene. Der er et godt studentermiljø i departementet, som du får mulighed for at blive en del af og også kan være med til at præge. Se mere om at arbejde i Finansministeriet her. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. Yderligere oplysninger Der vil være perioder med høj arbejdsbelastning, hvor vi forventer fleksibilitet fra din side. Vi er til gengæld også meget fleksible, når det kommer til eksamensperioder og ferier. Som hovedregel kan du forvente en arbejdsuge på ca. 15 timer, som tilrettelægges efter aftale med dine nærmeste kollegaer under hensyn til dine studier. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Martin Brandt Sars, mabrs@fm.dk, på telefon 25 26 27 50 eller student Anna Urbak Pedersen, anurp@fm.dk, på telefon 40680140. Ansøgning Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer - Tryk på knappen Søg stillingen . Indsend din ansøgning senest søndag den 17. november 2019. Finansministeriet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi forventer at afholde samtaler løbende.Drømmer du om en karriere inden for organisationsudvikling? Vores udadvendte og engagerede studentermedhjælper er rokeret internt til departementschefsekretariatet. Vi søger derfor en ny studerende til departementets ledelses- og organisationssekretariat. Du får et stor ansvar og bliver en del af et dynamisk hus med et højt tempo og lige så højt til loftet.



En stilling med stort ansvar og mange muligheder
Finansministeriets mål er at være et analytisk kraftcenter, der udfordrer og udvikler det fulde potentiale i medarbejderne og skaber fremtidens topledere. Det kræver en engageret og vidende stabsindsats, der formår at understøtte organisationen og tage initiativ til udvikling.

Som studentermedarbejder får du hands-on erfaring med centrale områder inden for organisations- og kompetenceudvikling, udfordrende opgaver og masser af støtte i din videre udvikling. Der vil være mulighed for stort, selvstændigt ansvar med at varetage centrale initiativer i organisationen.

Vi lægger stor vægt på at inddrage dig i alle dele af teamets arbejde, i de løbende diskussioner og møder samt i vores sociale aktiviteter. Med andre ord får du med en stilling i Finansministeriet gode karrieremuligheder og et godt springbræt videre, når du er færdig med studiet.



Arbejdsopgaver
Hverdagen og arbejdsopgaverne vil variere både i indhold og form. Nogle dage vil du være fordybet bag skrivebordet med faste opgaver, andre dage skal du være opsøgende og koordinere på tværs af huset, bidrage til at udarbejde analyser, deltage i udviklingsopgaver eller understøtte arrangementer.

Du vil primært arbejde med HR og organisationsudvikling. I særdeleshed planlægge og eksekvere departementets organisatoriske tiltag indenfor employer branding og onboarding såsom vores karriereevent og vores 1-årige introduktionsforløb, FM KickStart, men der vil også være snitflader til de øvrige arbejdsopgaver i ledelsessekretariatet og departementet i øvrigt. Konkrete opgaver er blandt andet:

  • Onboarding af nye medarbejdere
  • Bidrage til analyser og evalueringer
  • Employer branding, planlægning af Finansministeriets deltagelse i karriereevents og samarbejde med studenterorganisationer
  • Organisationsudvikling
  • Performance management
  • Ledelsesinformation
  • Diverse ad hoc opgaver


Om dig
Stillingen som student er ideel for dig, der gerne vil have faglige udfordringer og udvikle kompetencer inden for HR og organisationsudvikling.

Du er udadvendt, opsøgende og nysgerrig – også overfor helt nye mennesker. Du tager initiativ, følger din opgaver til dørs, trives med en afvekslende hverdag og vil have faglige udfordringer.

Da planlægning og processer er en væsentlig del af jobbet, lægger vi vægt på, at du er organiseret og struktureret. Ligeledes er det vigtigt, at du formår at omsætte analytiske kompetencer til konkrete løsninger.

Meget af dit arbejde kræver teknisk snilde og en spids pen, så det er en fordel, hvis du er god til Word, Excel og PowerPoint. Hvis ikke er det vigtigt, at du har mod på at lære det.

Du skal gå på en relevant universitetsuddannelse (f.eks. stud. psych./scient.pol./soc./merc./HRM/uddannelsesvidenskab/læring og forandringsprocesser). Du kan enten være på bachelor- eller kandidatdelen, vi tilrettelægger indholdet i stillingen efter dine kompetencer og erfaringer.



Et kontor med forskellige opgaver
Stillingen er forankret i departementets ledelses- og organisationssekretariat, der både understøtter husets daglige virke og det strategiske arbejde. Du bliver del af et lille team, der arbejder med HR, organisationsudvikling og intern styring, og som har mange snitflader til hele ministeriet. Vi sætter pris på det gode kollegaskab og går langt for at bidrage til et godt arbejdsklima.

Der er tre andre studenter i kontoret, hvoraf du vil arbejde tæt sammen med den ene. Der er et godt studentermiljø i departementet, som du får mulighed for at blive en del af og også kan være med til at præge.

Se mere om at arbejde i Finansministeriet her.



Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.



Yderligere oplysninger
Der vil være perioder med høj arbejdsbelastning, hvor vi forventer fleksibilitet fra din side. Vi er til gengæld også meget fleksible, når det kommer til eksamensperioder og ferier. Som hovedregel kan du forvente en arbejdsuge på ca. 15 timer, som tilrettelægges efter aftale med dine nærmeste kollegaer under hensyn til dine studier.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Martin Brandt Sars, mabrs@fm.dk, på telefon 25 26 27 50 eller student Anna Urbak Pedersen, anurp@fm.dk, på telefon 40680140.

Ansøgning
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer - Tryk på knappen ’Søg stillingen’. Indsend din ansøgning senest søndag den 17. november 2019.

Finansministeriet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.



Finansministeriets DepartementetKøbenhavn K2019-11-05T00:00:002019-11-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye studentermedarbejder? Vær med til at understøtte og udvikle et ambitiøst hus

Finansministeriets Departementet

København K
Drømmer du om en karriere inden for organisationsudvikling? Vores udadvendte og engagerede studentermedhjælper er rokeret internt til departementschefsekretariatet. Vi søger derfor en ny studerende til departementets ledelses- og organisationssekret...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:17. november 2019