Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329822608Phoenix-93bda04312018-05-31T10:01:00.350Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.

2018-06-30T00:50:49.183 Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere gerne tidligt i studiet. Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere alle dygtige og behagelige kollegaer. Du vil komme til at hjælpe os med: - At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket - At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer - At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver. Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med: - Design og specifikation af udviklingsopgaver i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende - Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet - Arbejdet som Product Owner i et agilt setup SCRUM Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende. Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet. Vi forventer at du: - Studerer på en relevant videregående uddannelse fx på ITU, DTU, CBS eller lignende - Er tidligt i dit studium gerne start midt af bachelor - Er kvik og analytisk stærk - Kan formulere dig letforståeligt - Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave - Har interesse for brugervenlighed - Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus minus) vi er fleksible ved eksamensperioder mv. Ved ansøgning husk at: - Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet - Vedhæfte seneste karakterbevis Vil du vide mere? Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.10Phoenix93bda043101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000https://career5.successfactors.eu/career?career_ns=job_listing&company=kmd&career_job_req_id=168850EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3273784KMD A/S11Lautrupparken 422750BallerupDKDanmarkORS/93bda043_logo.pngORS/Small/93bda043_logo.png155.7382910012.39358060DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent581334KmdSpecialpakke 10111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSom Studentermedarbejder hos KMD A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale419023Studentermedarbejder0Øvrige355324124OV@KMD.DKDKDanmarkDKDanmark329978101Studentermedarbejder med en skarp pen og analytiske kompetencer søgesRobot Zealand søger en studentermedhjælper pr. 1. maj 2019. Er du interesseret i at arbejde med uddannelsesudvikling på videregående uddannelser? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Center for Erhverv og Udvikling (CfEU), placeret i Zealands rektorat beliggende i Køge Ølby. I CfEU arbejder vi med forskning og udvikling, som styrker Zealand s faglige videngrundlag. Det udmønter sig i forsknings- og udviklingsprojekter, som projektlederne i CfEU er ansvarlige for. De er alle samlet på portalen Eaviden.dk. Arbejdet i CfEU foregår i et tæt samarbejde med fagmiljøerne i akademiet, virksomheder og organisationer i Region Sjælland og med andre uddannelsesinstitutioner. Vi leder vi efter en studentermedhjælper, som kan bistå vores udviklingsledere med denne opgave. Du kommer til at være inde over en bred pallette af afdelingens projekter, i samarbejde med afdelingens 10 engagerede ansatte, hvoraf der er 3 studentermedhjælpere. Du vil opleve frihed under ansvar og et arbejdsmiljø, hvor dine faglige interesser også imødekommes, så du kan være medvirkende til at præge dit eget studiejob. Du vil yderligere opleve at blive en del af et inkluderende socialt miljø. Dine arbejdsopgaver: Gennemførsel af undersøgelse af vores studenteriværksættere i samarbejde med en udviklingslederSkriftligt arbejde ifm. projekter, for eksempel statusrapporter og projektansøgningerOpsamling, strukturering og formidling af viden, herunder tekstredigering på zealand.dk og EAViden.dkAnsvarlig for udsending af evalueringer på vores lektorprogram, samt gennemførsel og analyse af evalueringerne.Assistance til udviklingsleder ift. samarbejder med virksomheder og uddannelsesinstitutioner. Herunder mødebookinger- og deltagelse, koordinering af events og referater af møder mm. Arbejdsopgaverne kan være meget varierende, og det er derfor vigtigt, at du er komfortabel med at blive kastet ud i forskellige arbejdsopgaver. Dine kvalifikationer: Relevant uddannelse, du er på sidste del af din bacheloruddannelse og på vej mod din kandidatuddannelseDu er selvkørendeHar en skarp penEr i besiddelse af analytiske kompetencer og evner at eksekvereFleksibel og positivFungerer godt med at sidde på storkontor med ca. 15 kolleger I afdelingen lægger vi vægt på en blanding af høj faglighed, en uformel omgangstone og ejerskab af opgaverne. Praktiske oplysninger Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet som studerende ved en videregående uddannelse. Ansættelsen er på 10-15 timer ugentlig, gerne fordelt på 2 dage, men vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamen. Aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Timelønnen er kr. 119,18 Arbejdsstedet er Zealand, Campusbuen 23 i Køge. Der kan dog forekomme arbejde på akademiets øvrige afdelinger i regionen Ansøgning med CV, studieblad karakterudskrift samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via siden her klik på knappen Søg jobbet nederst på siden for at ansøge om jobbet. Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag 1. april kl. 12.00. Samtalerne foregår uge 15, og vi vender tilbage med svar senest 19. april. Ansættelsen er pr. 1. maj 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Innovationsleder Linnea Jacobsen på telefon 5076 2819 eller pr. mail lija@zealand.dk Bliv en del af Zealand* På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med mere end 1000 virksomheder. Vi skaber resultater af høj kvalitet ved at sammensætte hold på baggrund af kompetence og engagement. Det er vigtigt for os, at vi som uddannelsesinstitution gør en positiv forskel til gavn for studerende og det omgivende samfund. Vi bor i fem byer i Region Sjælland og vi arbejder målrettet på, at vores studerende som professionelle praktikere bidrager til vækst i de virksomheder, de får job i. Mangfoldighed og rummelighed Vi er rummelige og ser vores mangfoldighed om en ressource. Vi er nysgerrige efter at få nye kompetencer og viden ind i Zealand - til gavn for de studerende og dine kollegaer. Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner ambitiøse praktikere, der kan og vil gøre en forskel. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset baggrund til at søge vores ledige stillinger. Læs mere på http: www.zealand.dk *Verden er i konstant forandring. Det er vi også. Erhvervsakademi Sjælland ændrede navn til Zealand Sjællands Erhvervsakademi den 15. januar 2019. Se videoen om vores navneskifte https: www.youtube.com watch?v ImZSMu9hiVg

Zealand søger en studentermedhjælper pr. 1. maj 2019.
Er du interesseret i at arbejde med uddannelsesudvikling på videregående uddannelser? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Center for Erhverv og Udvikling (CfEU), placeret i Zealands rektorat beliggende i Køge/Ølby.

I CfEU arbejder vi med forskning og udvikling, som styrker Zealand’s faglige videngrundlag. Det udmønter sig i forsknings- og udviklingsprojekter, som projektlederne i CfEU er ansvarlige for. De er alle samlet på portalen Eaviden.dk. Arbejdet i CfEU foregår i et tæt samarbejde med fagmiljøerne i akademiet, virksomheder og organisationer i Region Sjælland og med andre uddannelsesinstitutioner. Vi leder vi efter en studentermedhjælper, som kan bistå vores udviklingsledere med denne opgave.

Du kommer til at være inde over en bred pallette af afdelingens projekter, i samarbejde med afdelingens 10 engagerede ansatte, hvoraf der er 3 studentermedhjælpere. Du vil opleve frihed under ansvar og et arbejdsmiljø, hvor dine faglige interesser også imødekommes, så du kan være medvirkende til at præge dit eget studiejob. Du vil yderligere opleve at blive en del af et inkluderende socialt miljø.

Dine arbejdsopgaver:

  • Gennemførsel af undersøgelse af vores studenteriværksættere i samarbejde med en udviklingsleder
  • Skriftligt arbejde ifm. projekter, for eksempel statusrapporter og projektansøgninger
  • Opsamling, strukturering og formidling af viden, herunder tekstredigering på zealand.dk og EAViden.dk
  • Ansvarlig for udsending af evalueringer på vores lektorprogram, samt gennemførsel og analyse af evalueringerne.
  • Assistance til udviklingsleder ift. samarbejder med virksomheder og uddannelsesinstitutioner. Herunder mødebookinger- og deltagelse, koordinering af events og referater af møder mm.

Arbejdsopgaverne kan være meget varierende, og det er derfor vigtigt, at du er komfortabel med at blive kastet ud i forskellige arbejdsopgaver.

Dine kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse, du er på sidste del af din bacheloruddannelse og på vej mod din kandidatuddannelse
  • Du er selvkørende
  • Har en skarp pen
  • Er i besiddelse af analytiske kompetencer og evner at eksekvere
  • Fleksibel og positiv
  • Fungerer godt med at sidde på storkontor med ca. 15 kolleger

I afdelingen lægger vi vægt på en blanding af høj faglighed, en uformel omgangstone og ejerskab af opgaverne.

Praktiske oplysninger

Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet som studerende ved en videregående uddannelse.

Ansættelsen er på 10-15 timer ugentlig, gerne fordelt på 2 dage, men vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamen.

Aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Timelønnen er kr. 119,18

Arbejdsstedet er Zealand, Campusbuen 23 i Køge. Der kan dog forekomme arbejde på akademiets øvrige afdelinger i regionen

Ansøgning med CV, studieblad/karakterudskrift samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via siden her – klik på knappen ’Søg jobbet’ nederst på siden for at ansøge om jobbet.

Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag 1. april kl. 12.00. Samtalerne foregår uge 15, og vi vender tilbage med svar senest 19. april.
Ansættelsen er pr. 1. maj 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Innovationsleder Linnea Jacobsen på telefon 5076 2819 eller pr. mail lija@zealand.dk

 

Bliv en del af Zealand*

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med mere end 1000 virksomheder. Vi skaber resultater af høj kvalitet ved at sammensætte hold på baggrund af kompetence og engagement.

Det er vigtigt for os, at vi som uddannelsesinstitution gør en positiv forskel til gavn for studerende og det omgivende samfund. Vi bor i fem byer i Region Sjælland og vi arbejder målrettet på, at vores studerende som professionelle praktikere bidrager til vækst i de virksomheder, de får job i.

Mangfoldighed og rummelighed
Vi er rummelige og ser vores mangfoldighed om en ressource. Vi er nysgerrige efter at få nye kompetencer og viden ind i Zealand - til gavn for de studerende og dine kollegaer.

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner ambitiøse praktikere, der kan og vil gøre en forskel.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Læs mere på http://www.zealand.dk ;

*Verden er i konstant forandring. Det er vi også. Erhvervsakademi Sjælland ændrede navn til Zealand – Sjællands Erhvervsakademi den 15. januar 2019.

Se videoen om vores navneskifte  https://www.youtube.com/watch?v=ImZSMu9hiVg

Zealand - Sjællands ErhvervsakademiKøge2019-03-14T00:00:002019-04-01T00:00:00
329972247Studentermedhjælper til ForebyggelsesenhedenBasic Har du interesse for forebyggelse og sundhedsfremme i en kommunal kontekst, så kan vi tilbyde dig et spændende job som studentermedhjælper i Forebyggelsesenheden i Ballerup Kommune.Stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Stillingen er i gennemsnit 15 timer pr. uge og tidsbegrænset til 1. juli 2020 med mulighed for forlængelse.OM OSVi er 23 engagerede medarbejdere med en sundhedsfaglig baggrund som er placeret i Ballerup Kommunes SundhedsHus og på Ballerup Kommunes Rådhus.Vores arbejdsdag er ikke altid forudsigelig, og vi har både drifts- og udviklingsopgaver. I opgaveløsningen samarbejder vi både på tværs i egen organisation samt med frivillige foreninger og interesseorganisationer.Vores overordnede mål er at motivere og understøtte borgerne til at tage hånd om eget liv og dermed være med til at løfte den generelle sundhedstilstand i Ballerup Kommune.VI TILBYDER Opgaver inden for monitorering, kvalitet og virkningen af de forskellige sundhedstilbud i enheden herunder indsamling af data i undersøgelser om borgeroplevet tilfredshed Opgaver med at støtte op om nationale kampagneaktiviteter på sundhedsområdet Events om rygestop og forebyggelse af rygestart på folkeskoler og ungdomsuddannelser Ad hoc opgaver. DINE FAGLIGE KVALIFIKATIONER Du er studerende på folkesundhedsvidenskab eller anden sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse Du er fortrolig med Microsoft Office Excel 2016 i forhold til databehandling fx fra spørgeskemaer Du har erfaring med at analysere sundhedsdata Du har erfaring med at udvikle og foretage interviews og spørgeskemaer i forbindelse med brugerundersøgelser Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt. SOM PERSON ER DU Struktureret og god til at arbejde systematisk og analytisk Selvstændig i din opgaveløsning Fleksibel og vil gerne bidrage til løsning af fælles opgaver Åben, anerkendende og empatisk. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der kan i mindre omfang forekomme arbejde sen eftermiddag, aften eller en weekenddag.YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere om stillingen hos sundhedskonsulent Camilla Hoelstad Holm på telefon 4175 1256 eller leder af Forebyggelsesenheden Anne Ganner Bech på telefon 4477 1846.ANSØGNINGSFRIST: 31. MARTS 2019Vi holder ansættelsessamtaler den 4. april fra kl. 12.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Har du interesse for forebyggelse og sundhedsfremme i en kommunal kontekst, så kan vi tilbyde dig et spændende job som studentermedhjælper i Forebyggelsesenheden i Ballerup Kommune.

Stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Stillingen er i gennemsnit 15 timer pr. uge og tidsbegrænset til 1. juli 2020 med mulighed for forlængelse.

OM OS
Vi er 23 engagerede medarbejdere med en sundhedsfaglig baggrund som er placeret i Ballerup Kommunes SundhedsHus og på Ballerup Kommunes Rådhus.

Vores arbejdsdag er ikke altid forudsigelig, og vi har både drifts- og udviklingsopgaver. I opgaveløsningen samarbejder vi både på tværs i egen organisation samt med frivillige foreninger og interesseorganisationer.

Vores overordnede mål er at motivere og understøtte borgerne til at tage hånd om eget liv og dermed være med til at løfte den generelle sundhedstilstand i Ballerup Kommune.

VI TILBYDER
  • Opgaver inden for monitorering, kvalitet og virkningen af de forskellige sundhedstilbud i enheden herunder indsamling af data i undersøgelser om borgeroplevet tilfredshed
  • Opgaver med at støtte op om nationale kampagneaktiviteter på sundhedsområdet
  • Events om rygestop og forebyggelse af rygestart på folkeskoler og ungdomsuddannelser
  • Ad hoc opgaver.

DINE FAGLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du er studerende på folkesundhedsvidenskab eller anden sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse
  • Du er fortrolig med Microsoft Office Excel 2016 i forhold til databehandling fx fra spørgeskemaer
  • Du har erfaring med at analysere sundhedsdata
  • Du har erfaring med at udvikle og foretage interviews og spørgeskemaer i forbindelse med brugerundersøgelser
  • Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt.

SOM PERSON ER DU
  • Struktureret og god til at arbejde systematisk og analytisk
  • Selvstændig i din opgaveløsning
  • Fleksibel og vil gerne bidrage til løsning af fælles opgaver
  • Åben, anerkendende og empatisk.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der kan i mindre omfang forekomme arbejde sen eftermiddag, aften eller en weekenddag.

YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere om stillingen hos sundhedskonsulent Camilla Hoelstad Holm på telefon 4175 1256 eller leder af Forebyggelsesenheden Anne Ganner Bech på telefon 4477 1846.

ANSØGNINGSFRIST: 31. MARTS 2019
Vi holder ansættelsessamtaler den 4. april fra kl. 12.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngSundhed og forebyggelseBallerup2019-03-06T13:00:54.8902019-03-31T00:00:00
329981806Studentermedhjælpere til AnklagemyndighedenRobot Albertslund, Københavns Vestegns Politi Københavns Vestegns Politi søger en eller flere studentermedhjælpere til anklagemyndigheden. Har du lyst til at prøve kræfter med juraen i praksis og assistere vores dygtige jurister i anklagemyndigheden, og samtidig få et unikt indblik i politiets og anklagemyndighedens arbejde? Om jobbet Vi søger som udgangspunkt studentermedhjælpere til Advokaturen for Kvalitet og Udvikling, hvor dit arbejde primært vil bestå i lettere sagsbehandling vedrørende erstatningssager og sager om aktindsigt og informationssøgning. Du vil derudover kunne blive inddraget i advokaturens øvrige opgaver i forbindelse med den daglige drift af anklagemyndigheden. Om dig • Du har et højt fagligt niveau og gode formuleringsevner • Du har godt humør og et åbent sind • Du kan arbejde selvstændigt • Du har både vilje og evne til at samarbejde med alle personalegrupper i politikredsen Jurastuderende, der har bestået 2. årsprøve, foretrækkes. I Københavns Vestegns Politi lægger vi vægt på til gengæld at kunne tilbyde en god arbejdsplads med mulighed for varierede og spændende arbejdsopgaver og et godt fagligt og kollegialt miljø. Ansættelsesforhold Ansættelsen vil så vidt muligt være fra den 1. juni 2019 og den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiderne aftaler vi sammen også når det gælder behov for f.eks. mindre arbejde eller varierende arbejdstider i forbindelse med eksamensperioder. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Københavns Vestegns Politi med adresse på Birkelundsvej 2, 2620 Albertslund. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte senioranklager Tina Fugl på 40 28 01 96 eller advokaturchef Rikke Skov Bonde på 93 50 00 54. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk. Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dokumentation for opnåede eksamenskarakterer samt dokumentation for at du er indskrevet og aktiv studerende ved en mellemlang- eller lang videregående uddannelse. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 15. Københavns Vestegns Politi - vi arbejder for din tryghed Københavns Vestegns Politi er en af Danmarks 12 politikredse og betjener de storkøbenhavnske forstadskommuner Albertslund, Ballerup, Brøndby, Gladsaxe, Glostrup, Herlev, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre og Vallensbæk. I politikredsen bor godt 414.000 borgere fordelt på ca. 278 kvadratkilometer og der er cirka 1000 ansatte i politikredsen. Hovedparten er polititjenestemænd, men herudover er der også ansat medarbejdere med bl.a. akademisk, administrativ og juridisk baggrund. Du kan læse mere om Københavns Vestegns Politi på politi.dk, Facebook og Twitter.

Albertslund, Københavns Vestegns Politi

Københavns Vestegns Politi søger en eller flere studentermedhjælpere til anklagemyndigheden.

Har du lyst til at prøve kræfter med juraen i praksis og assistere vores dygtige jurister i anklagemyndigheden, og samtidig få et unikt indblik i politiets og anklagemyndighedens arbejde?

Om jobbet
Vi søger som udgangspunkt studentermedhjælpere til Advokaturen for Kvalitet og Udvikling, hvor dit arbejde primært vil bestå i lettere sagsbehandling vedrørende erstatningssager og sager om aktindsigt og informationssøgning. Du vil derudover kunne blive inddraget i advokaturens øvrige opgaver i forbindelse med den daglige drift af anklagemyndigheden.

Om dig
• Du har et højt fagligt niveau og gode formuleringsevner
• Du har godt humør og et åbent sind
• Du kan arbejde selvstændigt
• Du har både vilje og evne til at samarbejde med alle personalegrupper i politikredsen

Jurastuderende, der har bestået 2. årsprøve, foretrækkes.

I Københavns Vestegns Politi lægger vi vægt på til gengæld at kunne tilbyde en god arbejdsplads med mulighed for varierede og spændende arbejdsopgaver og et godt fagligt og kollegialt miljø.

Ansættelsesforhold
Ansættelsen vil så vidt muligt være fra den 1. juni 2019 og den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiderne aftaler vi sammen – også når det gælder behov for f.eks. mindre arbejde eller varierende arbejdstider i forbindelse med eksamensperioder.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Københavns Vestegns Politi med adresse på Birkelundsvej 2, 2620 Albertslund.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte senioranklager Tina Fugl på 40 28 01 96 eller advokaturchef Rikke Skov Bonde på 93 50 00 54. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dokumentation for opnåede eksamenskarakterer samt dokumentation for at du er indskrevet og aktiv studerende ved en mellemlang- eller lang videregående uddannelse.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 15.

 

Københavns Vestegns Politi - vi arbejder for din tryghed
Københavns Vestegns Politi er en af Danmarks 12 politikredse og betjener de storkøbenhavnske forstadskommuner Albertslund, Ballerup, Brøndby, Gladsaxe, Glostrup, Herlev, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre og Vallensbæk. I politikredsen bor godt 414.000 borgere fordelt på ca. 278 kvadratkilometer og der er cirka 1000 ansatte i politikredsen. Hovedparten er polititjenestemænd, men herudover er der også ansat medarbejdere med bl.a. akademisk, administrativ og juridisk baggrund.

Du kan læse mere om Københavns Vestegns Politi på politi.dk, Facebook og Twitter.

KØBENHAVNS VESTEGNS POLITIAlbertslund2019-03-20T00:00:002019-04-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedarbejder med en skarp pen og analytiske kompetencer søges

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Køge
Zealand søger en studentermedhjælper pr. 1. maj 2019. Er du interesseret i at arbejde med uddannelsesudvikling på videregående uddannelser? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Center for Erhverv og Udvikling (CfEU), placeret i Zealands re...
Indrykket:14. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019

Studentermedhjælper til Forebyggelsesenheden

Sundhed og forebyggelse

Ballerup
Har du interesse for forebyggelse og sundhedsfremme i en kommunal kontekst, så kan vi tilbyde dig et spændende job som studentermedhjælper i Forebyggelsesenheden i Ballerup Kommune.Stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Stillingen er i gennemsnit 1...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Studentermedhjælpere til Anklagemyndigheden

KØBENHAVNS VESTEGNS POLITI

Albertslund
Albertslund, Københavns Vestegns Politi Københavns Vestegns Politi søger en eller flere studentermedhjælpere til anklagemyndigheden. Har du lyst til at prøve kræfter med juraen i praksis og assistere vores dygtige jurister i anklagemyndigheden, og s...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:3. april 2019