Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329822608Phoenix-93bda04312018-05-31T10:01:00.350Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.

2018-06-30T00:50:49.183 Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere gerne tidligt i studiet. Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere alle dygtige og behagelige kollegaer. Du vil komme til at hjælpe os med: - At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket - At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer - At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver. Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med: - Design og specifikation af udviklingsopgaver i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende - Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet - Arbejdet som Product Owner i et agilt setup SCRUM Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende. Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet. Vi forventer at du: - Studerer på en relevant videregående uddannelse fx på ITU, DTU, CBS eller lignende - Er tidligt i dit studium gerne start midt af bachelor - Er kvik og analytisk stærk - Kan formulere dig letforståeligt - Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave - Har interesse for brugervenlighed - Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus minus) vi er fleksible ved eksamensperioder mv. Ved ansøgning husk at: - Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet - Vedhæfte seneste karakterbevis Vil du vide mere? Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.10Phoenix93bda043101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000https://career5.successfactors.eu/career?career_ns=job_listing&company=kmd&career_job_req_id=168850EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3273784KMD A/S11Lautrupparken 422750BallerupDKDanmarkORS/93bda043_logo.pngORS/Small/93bda043_logo.png155.7382910012.39358060DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent581334KmdSpecialpakke 10111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSom Studentermedarbejder hos KMD A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale419023Studentermedarbejder0Øvrige355324124OV@KMD.DKDKDanmarkDKDanmark330061953Zealand søger en ambitiøs og dynamisk studentermedarbejderRobot Zealand arbejder meget bredt med kvalitetsarbejde indenfor erhvervsakademiområdet, og arbejdsopgaverne er mangeartede og stærkt udfordrende. Vi udarbejder bl.a. en del analyser i form af nøgletalsanalyser og kvalitetsanalyser. Til kvalitetsafdelingen søger vi en ambitiøs og dynamisk studentermedarbejder, der kan tage del i både praktiske og mere strategiske opgaver. Som studentermedhjælp vil dine opgaver bl.a. omfatte: gennemførsel af evalueringerudarbejdelse af notater, Power Point-præsentationer, referater og lignenderesearcharbejde til brug for beslutninger, fx afdækning af, hvordan andre griber givne opgaver anindsamling af data i forbindelse med udarbejdelse af kvalitetsrapporter og indberetningerkontrol af studieordninger i henhold til skabelongennemlæsning og tilretning af diverse dokumenterad hoc-opgaver Stillingen indeholder gode muligheder for videreudvikling af dine organisatoriske kompetencer, indblik i udvikling samt forståelse for kommunikation. Du vil blive udfordret i jobbet og få et selvstændigt ansvar. Arbejdspladsen er kendetegnet ved at være udviklingsorienteret. Vi forventer at, du: har en bestået bachelorgrad, og læser på en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelseer i stand til at arbejde både meget praktisk og strategisk på samme tidhar gode sproglige og it-kompetencer samt flair for talkan tage selvstændigt ansvar for dine arbejdsopgaverer udadvendt, og kan indgå i tæt sparring med øvrige involverede i opgaverne Praktiske oplysninger Vi ønsker stillingen besat fra september 2019. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet som studerende ved en videregående uddannelse. Ansættelsen er i gennemsnit 15 timer pr uge, fordelt henover året, men vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamen. Aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Timelønnen er kr. 120,28. Arbejdsstedet er Zealand Sjællands Erhvervsakademi, Campusbuen 23, 4600 Køge. Ansøgning med CV, studieblad karakterudskrift samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via linket nedenfor. Ansøgningen skal være os i hænde senest 28. august 2019 kl. 15:00. Der indkaldes løbende til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kvalitetsleder Charlotte Bjergegaard, tlf. 5076 2646 mail: chab@zealand.dk, pga. ferie først efter 5. august 2019. Bliv en del af Zealand På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder. Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet. Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand arbejder meget bredt med kvalitetsarbejde indenfor erhvervsakademiområdet, og arbejdsopgaverne er mangeartede og stærkt udfordrende. Vi udarbejder bl.a. en del analyser i form af nøgletalsanalyser og kvalitetsanalyser.


Til kvalitetsafdelingen søger vi en ambitiøs og dynamisk studentermedarbejder, der kan tage del i både praktiske og mere strategiske opgaver.

Som studentermedhjælp vil dine opgaver bl.a. omfatte:

  • gennemførsel af evalueringer
  • udarbejdelse af notater, Power Point-præsentationer, referater og lignende
  • researcharbejde til brug for beslutninger, fx afdækning af, hvordan andre griber givne opgaver an
  • indsamling af data i forbindelse med udarbejdelse af kvalitetsrapporter og indberetninger
  • kontrol af studieordninger i henhold til skabelon
  • gennemlæsning og tilretning af diverse dokumenter
  • ad hoc-opgaver

Stillingen indeholder gode muligheder for videreudvikling af dine organisatoriske kompetencer, indblik i udvikling samt forståelse for kommunikation. Du vil blive udfordret i jobbet og få et selvstændigt ansvar. Arbejdspladsen er kendetegnet ved at være udviklingsorienteret.

Vi forventer at, du:

  • har en bestået bachelorgrad, og læser på en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse
  • er i stand til at arbejde både meget praktisk og strategisk på samme tid
  • har gode sproglige og it-kompetencer samt flair for tal
  • kan tage selvstændigt ansvar for dine arbejdsopgaver
  • er udadvendt, og kan indgå i tæt sparring med øvrige involverede i opgaverne

Praktiske oplysninger

Vi ønsker stillingen besat fra september 2019.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet som studerende ved en videregående uddannelse.

Ansættelsen er i gennemsnit 15 timer pr uge, fordelt henover året, men vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamen.

Aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Timelønnen er kr. 120,28.

Arbejdsstedet er Zealand Sjællands Erhvervsakademi, Campusbuen 23, 4600 Køge. 

Ansøgning med CV, studieblad/karakterudskrift samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via linket nedenfor.

Ansøgningen skal være os i hænde senest 28. august 2019 kl. 15:00. Der indkaldes løbende til samtale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kvalitetsleder Charlotte Bjergegaard, tlf. 5076 2646 / mail: chab@zealand.dk, pga. ferie først efter 5. august 2019.

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.

Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk 

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

 

Zealand - Sjællands ErhvervsakademiKøge2019-07-19T00:00:002019-08-28T00:00:00
330073177Student til Bevaring og NaturvidenskabRobot SMK søger studentermedarbejder til Bevaring Naturvidenskab Vi søger en studentermedarbejder til afdelingen Bevaring Naturvidenskab på Statens Museum for Kunst (SMK) til tiltrædelse i september måned. Afdelingen består af Konserveringsenheden og Center for Art Technological Studies and Conservation (CATS). Stillingen ligger i konserveringsenheden. Enheden har 9 faste medarbejdere samt et skiftende antal projektmedarbejdere, studentermedhjælpere og praktikanter interns fordelt på tre faglige sektioner: Kunst på papir, maleri samt nutidskunst og skulptur. Stillingen er placeret i papirkonserveringen men vil tjene bredere. Arbejdsopgaver Arbejdet er meget varieret og består blandt andet af assistance med: Forberedelse af tilstandsrapporter til udlån Arkivering af tilstands- og konserveringsrapporter digitalt såvel som i arkivskabe Aflæsning registrering mm. af dataloggere Skadedyrsmonitorering i magasinerne Søgning efter og indkøb af materialer til konserveringsværkstederne Forefaldende ikke hands on atelierassistance for konservatorerne Vask af laboratorieglas o.l. Besvare henvendelser om bl.a. arkivmateriale Afstøvning i samlingerne Opgaverne vil blive udført i tæt samarbejde med konservatorerne. Kvalifikationer Du skal være studerede på konservatoruddannelsen eller tilsvarende. Du skal have kendskab til MS Office-pakken. Vi søger en studerende, der er fagligt engageret og god til at samarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer mfl. Aflønning sker i henhold til organisationsaftalens timeløn for studerende. Arbejdstiden er i gennemsnit 7,4 timer om ugen. Fordeling af timerne fastsættes efter aftale. Arbejdsstedet er Statens Museum for Kunst, Sølvgade 48-50, 1307 København K. Tiltrædelse 1. september 2019 eller efter nærmere aftale. Hvis du bliver tilbudt stillingen, skal du fremvise en straffeattest. Ansættelse sker med forbehold for museets godkendelse af eventuelle informationer, der måtte fremkomme i forbindelse med straffeattesten. Ansøgning mv. Du søger jobbet via vores e-rekrutteringssystem på SMKs hjemmeside www.smk.dk, hvor du under jobs følger anvisningerne. Du modtager en automatisk udsendt mail som kvittering for vores modtagelse af din ansøgning mv. Vi skal have modtaget din ansøgning mv. senest den 27. august 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35. Om SMK SMK er en statsinstitution under Kulturministeriet og er Danmarks hovedmuseum for billedkunst. Museets kerneopgaver er forskning, formidling og bevaring. Se mere på www.smk.dk. Spørgsmål Har du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret bevaringschef Kim Brasen på 25527144. SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. SMK søger studentermedarbejder til Bevaring & Naturvidenskab
Vi søger en studentermedarbejder til afdelingen Bevaring & Naturvidenskab på Statens Museum for Kunst (SMK) til tiltrædelse i september måned.

Afdelingen består af Konserveringsenheden og Center for Art Technological Studies and Conservation (CATS). Stillingen ligger i konserveringsenheden. Enheden har 9 faste medarbejdere samt et skiftende antal projektmedarbejdere, studentermedhjælpere og praktikanter/interns fordelt på tre faglige sektioner: Kunst på papir, maleri samt nutidskunst og skulptur. Stillingen er placeret i papirkonserveringen men vil tjene bredere.

Arbejdsopgaver

Arbejdet er meget varieret og består blandt andet af assistance med:

  • Forberedelse af tilstandsrapporter til udlån
  • Arkivering af tilstands- og konserveringsrapporter digitalt såvel som i arkivskabe
  • Aflæsning / registrering mm. af dataloggere
  • Skadedyrsmonitorering i magasinerne
  • Søgning efter og indkøb af materialer til konserveringsværkstederne
  • Forefaldende ikke ’hands on’ atelierassistance for konservatorerne
  • Vask af laboratorieglas o.l.
  • Besvare henvendelser om bl.a. arkivmateriale
  • Afstøvning i samlingerne
Opgaverne vil blive udført i tæt samarbejde med konservatorerne.

Kvalifikationer

Du skal være studerede på konservatoruddannelsen eller tilsvarende. Du skal have kendskab til MS Office-pakken. Vi søger en studerende, der er fagligt engageret og god til at samarbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer mfl.

Aflønning sker i henhold til organisationsaftalens timeløn for studerende.

Arbejdstiden er i gennemsnit 7,4 timer om ugen. Fordeling af timerne fastsættes efter aftale.

Arbejdsstedet er Statens Museum for Kunst, Sølvgade 48-50, 1307 København K.

Tiltrædelse 1. september 2019 eller efter nærmere aftale.

Hvis du bliver tilbudt stillingen, skal du fremvise en straffeattest. Ansættelse sker med forbehold for museets godkendelse af eventuelle informationer, der måtte fremkomme i forbindelse med straffeattesten.

Ansøgning mv.

Du søger jobbet via vores e-rekrutteringssystem på SMKs hjemmeside www.smk.dk, hvor du under "jobs" følger anvisningerne.

Du modtager en automatisk udsendt mail som kvittering for vores modtagelse af din ansøgning mv.

Vi skal have modtaget din ansøgning mv. senest den 27. august 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35.

Om SMK

SMK er en statsinstitution under Kulturministeriet og er Danmarks hovedmuseum for billedkunst. Museets kerneopgaver er forskning, formidling og bevaring. Se mere på www.smk.dk.

Spørgsmål

Har du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret bevaringschef Kim Brasen på 25527144.

SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.



Statens Museum for KunstKøbenhavn K2019-08-15T00:00:002019-08-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Zealand søger en ambitiøs og dynamisk studentermedarbejder

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Køge
Zealand arbejder meget bredt med kvalitetsarbejde indenfor erhvervsakademiområdet, og arbejdsopgaverne er mangeartede og stærkt udfordrende. Vi udarbejder bl.a. en del analyser i form af nøgletalsanalyser og kvalitetsanalyser. Til kvalitetsafdelinge...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Student til Bevaring og Naturvidenskab

Statens Museum for Kunst

København K
SMK søger studentermedarbejder til Bevaring Naturvidenskab Vi søger en studentermedarbejder til afdelingen Bevaring Naturvidenskab på Statens Museum for Kunst (SMK) til tiltrædelse i september måned. Afdelingen består af Konserveringsenheden og Cent...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:27. august 2019