Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329822608Phoenix-93bda04312018-05-31T10:01:00.350Studentermedarbejder - Product Owner Assistant

Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere – gerne tidligt i studiet.

 

Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere – alle dygtige og behagelige kollegaer.

 

Du vil komme til at hjælpe os med:

-          At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket

-          At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer

-          At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette

 

Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver.

 

Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med:

-          Design og specifikation af udviklingsopgaver – i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende

-          Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet

-          Arbejdet som Product Owner i et agilt setup / SCRUM

 

Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende.

Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet.

 

Vi forventer at du:

-          Studerer på en relevant videregående uddannelse – fx på ITU, DTU, CBS eller lignende

-          Er tidligt i dit studium – gerne start/midt af bachelor

-          Er kvik og analytisk stærk

-          Kan formulere dig letforståeligt

-          Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave

-          Har interesse for brugervenlighed

-          Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus/minus) – vi er fleksible ved eksamensperioder mv.

 

Ved ansøgning husk at:

-          Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet

-          Vedhæfte seneste karakterbevis

 

Vil du vide mere?

Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.

2018-06-30T00:50:49.183 Vi søger to kvikke og engagerede studentermedarbejdere gerne tidligt i studiet. Du vil komme til at indgå i et ungt team bestående af ca. 10 Product Owners og 3-4 studentermedarbejdere alle dygtige og behagelige kollegaer. Du vil komme til at hjælpe os med: - At teste at udviklet funktionalitet fungerer som ønsket - At skrive manualer så brugerne forstår, hvordan systemet fungerer - At sætte web-formularer op i vores værktøj til dette Du vil få en grundig oplæring, og det forventes ikke, at du har erfaring med denne type opgaver. Hvis interessen og potentialet er der, vil du også få hands-on erfaring med: - Design og specifikation af udviklingsopgaver i form af user stories, mock-ups, prototyper og lignende - Samarbejde med udviklere i både Danmark og udlandet - Arbejdet som Product Owner i et agilt setup SCRUM Jobbet vil give dig nyttig viden og erfaring, som vil kunne bruges i et fremtidigt job som Product Owner, projektleder, UX-konsulent eller lignende. Det er en fordel, hvis du har et ønske om at arbejde inden for området efter studiet. Vi forventer at du: - Studerer på en relevant videregående uddannelse fx på ITU, DTU, CBS eller lignende - Er tidligt i dit studium gerne start midt af bachelor - Er kvik og analytisk stærk - Kan formulere dig letforståeligt - Går op i, at der også er styr på detaljerne, når du løser en opgave - Har interesse for brugervenlighed - Kan arbejde ca. 15 timer om ugen (plus minus) vi er fleksible ved eksamensperioder mv. Ved ansøgning husk at: - Skrive tydeligt, hvornår du forventer at afslutte studiet - Vedhæfte seneste karakterbevis Vil du vide mere? Hvis du har uddybende spørgsmål, så kontakt Lead Product Owner Lasse Kajberg på 21 48 38 92.10Phoenix93bda043101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:000000https://career5.successfactors.eu/career?career_ns=job_listing&company=kmd&career_job_req_id=168850EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3273784KMD A/S11Lautrupparken 422750BallerupDKDanmarkORS/93bda043_logo.pngORS/Small/93bda043_logo.png155.7382910012.39358060DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent581334KmdSpecialpakke 10111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93bda043&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSom Studentermedarbejder hos KMD A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale419023Studentermedarbejder0Øvrige355324124OV@KMD.DKDKDanmarkDKDanmark329939061Studentermedhjælper til regnskabsafdelingRobot SISO er en veldrevet, danskejet grossistvirksomhed, der har specialiseret sig i at være underleverandør af beslag til møbelindustrien. Vi har mere end 66 års erfaring på området og er godt indarbejdet på en lang række markeder. Vi er meget internationalt orienteret i såvel leverandørvalg som i kundeorientering - mere end 90 af salget er eksport. Virksomheden er inde i en sund udvikling. Der er p.t. 25 medarbejdere i virksomheden - og vi søger en studentermedhjælper til vores travle regnskabsafdeling. Vi tilbyder dig: Et fleksibelt studiejob på ca. 15 timer ugentligt, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt. Dine primære opgaver er følgende: Debitor- og kreditorstyring Finans Fakturering Afstemning af finanskonti. Administrative ad hoc opgaver Vi forventer, at du: Er studerende på en videregående uddannelse gerne inden for økonomiområdet. Er systematisk, struktureret samt detaljeorienteret. Du er moden og selvstændig. Arbejder serviceminded og har et godt humør Har flair for IT og brugen af forskellige programmer, herunder især Excel. Interesseret i jobbet? Er du interesseret i jobbet, er du velkommen til at sende os en ansøgning og dit CV pr. e-mail. Når du sender din ansøgning på e-mail - bør du samtidig være opmærksom på, at vores bekræftelse på modtagelse af din ansøgning sendes til den e-mail adresse, som du har sendt ansøgningen fra. Vores e-mail adresse er: siso@siso.dk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Linda Boysen på tlf. 45950928 eller adm. direktør David Perelman på 45950924.

SISO er en veldrevet, danskejet grossistvirksomhed, der har specialiseret sig i at være underleverandør af beslag til møbelindustrien. Vi har mere end 66 års erfaring på området og er godt indarbejdet på en lang række markeder. Vi er meget internationalt orienteret i såvel leverandørvalg som i kundeorientering - mere end 90 % af salget er eksport.

Virksomheden er inde i en sund udvikling. Der er p.t. 25 medarbejdere i virksomheden - og vi søger en studentermedhjælper til vores travle regnskabsafdeling.

 

Vi tilbyder dig:

Et fleksibelt studiejob på ca. 15 timer ugentligt, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt.

Dine primære opgaver er følgende:

  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finans
  • Fakturering
  • Afstemning af finanskonti.
  • Administrative ad hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Er studerende på en videregående uddannelse gerne inden for økonomiområdet.
  • Er systematisk, struktureret samt detaljeorienteret.
  • Du er moden og selvstændig.
  • Arbejder serviceminded og har et godt humør
  • Har flair for IT og brugen af forskellige programmer, herunder især Excel.

Interesseret i jobbet?

Er du interesseret i jobbet, er du velkommen til at sende os en ansøgning og dit CV – pr. e-mail. Når du sender din ansøgning på e-mail - bør du samtidig være opmærksom på, at vores bekræftelse på modtagelse af din ansøgning sendes til den e-mail adresse, som du har sendt ansøgningen fra.

Vores e-mail adresse er: siso@siso.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Linda Boysen på tlf. 45950928 eller adm. direktør David Perelman på 45950924. 

SISO A/SSkovlunde2019-01-09T00:00:002019-01-27T00:00:00
329934949STUDENTERMEDHJÆLP, KURSER - KVALITETSAFDELINGRobot Er du en struktureret og ambitiøs studerende med flair for detaljen og med gode kommunikationsevner, kunne denne mulighed måske være noget for dig Som studentermedhjælper hos Kemp Lauritzen, Albertslund, vil du ingå i en organisation i rivende udvikling. Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne tage initaitiver inden for dine arbejdsområder i vores Kvalitetsafdling. Jobbet Du vil primært være beskæftiget med vores kurser, og dine arbejdsopgaver til således bestå af: Oprette og vedligeholde master kursus uddannelsesplan i Excel Agere bindeled mellem Kvalitetsafdelingen K L Skolen, afdelingschefer og eksterne interne kursusudbydere afholdere Følge op på hvem der har deltaget og opdatere master kursusplan Lave oplæg til kursusplaner - kurser, deltagere, kursusafholder, lokation m.v. Diverse ad hoc opgaver Om dig Vores nye kollega har følgende kompetencer: Rigtig gode kundskaber i MS Office 365 - især Excel Systematisk Gode kommunikationsegenskaber såvel skriftligt som mundtligt Din uddannelse er vigtig for os, så arbejdstiderne vil være fleksible, så det kan tilpasses dit studie, men vi forventer, at du kan arbejde mellem 10 og 15 timer om ugen. Du kan løse en del af opgaverne remote, men med et ugentligt statusmøde onsite, Albertslund. Hos Kemp Lauritzen er vi altid åbne for nye ideer og input - så det er op til din egen kreativitet og arbejdsindsats at udvikle og definere din karriere hos os. Læs mere om os på http: www.kemp-lauritzen.dk Skriv en kort ansøgning og fortæl lidt om dig selv. Søg via Søg stillingen . Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage annoncen af, når vores nye kollega er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig.

Er du en struktureret og ambitiøs studerende med flair for detaljen og med gode kommunikationsevner, kunne denne mulighed måske være noget for dig

Som studentermedhjælper hos Kemp & Lauritzen, Albertslund, vil du ingå i en organisation i rivende udvikling. Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne tage initaitiver inden for dine arbejdsområder i vores Kvalitetsafdling.

Jobbet

Du vil primært være beskæftiget med vores kurser, og dine arbejdsopgaver til således bestå af:

  • Oprette og vedligeholde master kursus/uddannelsesplan i Excel
  • Agere bindeled mellem Kvalitetsafdelingen/K&L Skolen, afdelingschefer og eksterne/interne kursusudbydere/afholdere
  • Følge op på hvem der har deltaget og opdatere master kursusplan
  • Lave oplæg til kursusplaner - kurser, deltagere, kursusafholder, lokation m.v.
  • Diverse ad hoc opgaver

Om dig

Vores nye kollega har følgende kompetencer:

  • Rigtig gode kundskaber i MS Office 365 - især Excel
  • Systematisk
  • Gode kommunikationsegenskaber såvel skriftligt som mundtligt

Din uddannelse er vigtig for os, så arbejdstiderne vil være fleksible, så det kan tilpasses dit studie, men vi forventer, at du kan arbejde mellem 10 og 15 timer om ugen. Du kan løse en del af opgaverne remote, men med et ugentligt statusmøde onsite, Albertslund.

Hos Kemp & Lauritzen er vi altid åbne for nye ideer og input - så det er op til din egen kreativitet og arbejdsindsats at udvikle og definere din karriere hos os.

Læs mere om os på http://www.kemp-lauritzen.dk

Skriv en kort ansøgning og fortæl lidt om dig selv. Søg via 'Søg stillingen'. Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage annoncen af, når vores nye kollega er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kemp & LauritzenAlbertslund2019-01-02T00:00:002019-02-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til regnskabsafdeling

SISO A/S

Skovlunde
SISO er en veldrevet, danskejet grossistvirksomhed, der har specialiseret sig i at være underleverandør af beslag til møbelindustrien. Vi har mere end 66 års erfaring på området og er godt indarbejdet på en lang række markeder. Vi er meget internati...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019

STUDENTERMEDHJÆLP, KURSER - KVALITETSAFDELING

Kemp & Lauritzen

Albertslund
Er du en struktureret og ambitiøs studerende med flair for detaljen og med gode kommunikationsevner, kunne denne mulighed måske være noget for dig Som studentermedhjælper hos Kemp Lauritzen, Albertslund, vil du ingå i en organisation i rivende udvik...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:2. februar 2019