Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedarbejder - Receptionist

Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed?

 

KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling.

 

Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD; derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer.

 

Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. 

 

Om jobbet

Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som:

 

  • Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.
  • Passe mailpostkasser i interne systemer
  • Jævlige tilsyn med møde- og kursuslokaler
  • Bookinger af mødelokaler til eksterne firmaer/lejere hos KMD
  • Administrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset

 

Om dig

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

 

Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation.

 

Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunder
  • Arbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljen
  • Har IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakken
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Kan tage selvstændige beslutninger
  • Kan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt

 

Vi tilbyder

Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen.

 

Love it_Live it

Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen.

 

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91.

 

Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011189Phoenix-fa03d1b612019-04-25T12:00:37.927Studentermedarbejder - Receptionist

Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed?

 

KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling.

 

Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD; derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer.

 

Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. 

 

Om jobbet

Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som:

 

  • Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.
  • Passe mailpostkasser i interne systemer
  • Jævlige tilsyn med møde- og kursuslokaler
  • Bookinger af mødelokaler til eksterne firmaer/lejere hos KMD
  • Administrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset

 

Om dig

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

 

Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation.

 

Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunder
  • Arbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljen
  • Har IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakken
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Kan tage selvstændige beslutninger
  • Kan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt

 

Vi tilbyder

Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen.

 

Love it_Live it

Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen.

 

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91.

 

Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.

2019-05-21T00:50:31.530 Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed? KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling. Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer. Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. Om jobbet Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som: Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.Passe mailpostkasser i interne systemerJævlige tilsyn med møde- og kursuslokalerBookinger af mødelokaler til eksterne firmaer lejere hos KMDAdministrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset Om dig Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed. Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation. Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende. Vi forventer, at du: Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlinesEr fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunderArbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljenHar IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakkenTrives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luftenKan tage selvstændige beslutningerKan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt Vi tilbyder Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen. Love it_Live it Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen. Vil du vide mere? Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt. På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.10Phoenixfa03d1b6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://onta.me/r/5cc1749d7e7fa0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3513384KMD A/S11Lautrupparken 402750BallerupDKDanmarkORS/fa03d1b6_logo.pngORS/Small/fa03d1b6_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent749020PhoenixSpecialpakke 200124-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedarbejder - Receptionist12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361567196aj@ontame.ioDanmarkDanmark330152968Ballerup Stadsarkiv søger studentermedhjælper til registreringsarbejdeBasic Ballerup Stadsarkiv søger studentermedhjælper til registrering af papirarkivalier. Ansættelsen løber frem til 31. december 2022 og er på 15 timer om ugen.Vi er i gang med et tilgængelighedsprojekt, som består af en omregistrering af vores arkivalier i en database, som muliggør søgning af arkivalierne online. Arbejdsopgaven består i at registrere kommunale arkivalier i IT-systemet Starbas.VI TILBYDER Erfaring i et kommunalt 7 arkiv Oplæring i registreringssystemet Starbas God arbejdsplads Forståelse for at være fleksibel i eksamensperioder. KVALIFIKATIONER Du er i gang med en videregående uddannelse i f.eks. historie Du har en god logisk ordenssans, er omhyggelig og tålmodig med en struktureret tilgang Du kan arbejde selvstændigt Være indstillet på at udføre en del rutineprægede opgaver Det er en fordel, hvis du har interesse for arkivfaget, har erfaring med registrering eller erfaring med systemet Starbas Du har en god fysik og er parat til at tage fat Du kan arbejde 2-3 dage om ugen. BALLERUPS STADSARKIVBallerup Stadsarkiv er kommunens hukommelse, der både omfatter kommunearkiv og lokalarkiv. Vi er to faste medarbejdere på arkivet samt et antal frivillige. Vi ligger på Ballerup Rådhus, Hold-an Vej 7 tæt på S-tog og anden offentlig transport. LØN OG ANS TTELSELøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE INFORMATIONØnsker du yderligere oplysninger kan du kontakte stadsarkivar Kim Schou Nørøxe på mail kin@balk.dk eller telefon 2022 8574.ANSØGNINGSFRIST: 30. JANUAR 2020 - KL.12Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 5. februar 2020Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Ballerup Stadsarkiv søger studentermedhjælper til registrering af papirarkivalier. Ansættelsen løber frem til 31. december 2022 og er på 15 timer om ugen.

Vi er i gang med et tilgængelighedsprojekt, som består af en omregistrering af vores arkivalier i en database, som muliggør søgning af arkivalierne online. Arbejdsopgaven består i at registrere kommunale arkivalier i IT-systemet Starbas.

VI TILBYDER
  • Erfaring i et kommunalt §7 arkiv
  • Oplæring i registreringssystemet Starbas
  • God arbejdsplads
  • Forståelse for at være fleksibel i eksamensperioder.
 
KVALIFIKATIONER
  • Du er i gang med en videregående uddannelse i f.eks. historie
  • Du har en god logisk ordenssans, er omhyggelig og tålmodig med en struktureret tilgang
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Være indstillet på at udføre en del rutineprægede opgaver
  • Det er en fordel, hvis du har interesse for arkivfaget, har erfaring med registrering eller erfaring med systemet Starbas
  • Du har en god fysik og er parat til at tage fat
  • Du kan arbejde 2-3 dage om ugen.
  
BALLERUPS STADSARKIV
Ballerup Stadsarkiv er kommunens hukommelse, der både omfatter kommunearkiv og lokalarkiv. Vi er to faste medarbejdere på arkivet samt et antal frivillige. Vi ligger på Ballerup Rådhus, Hold-an Vej 7 tæt på S-tog og anden offentlig transport. 

LØN OG ANSÆTTELSE
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Ønsker du yderligere oplysninger kan du kontakte stadsarkivar Kim Schou Nørøxe på mail kin@balk.dk  eller telefon 2022 8574.

ANSØGNINGSFRIST: 30. JANUAR 2020 - KL.12
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 5. februar 2020

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/Small/41d9ddc4_logo.jpegS-POB StadsarkivetBallerup2020-01-09T14:01:23.3902020-01-30T00:00:00
330149872VISIONHOUSE søger studentermedhjælperRobot STILLINGEN Vi søger en studentermedhjælper til administrationen i Visionhouse koncernen. Med base i vores lokaler på Lyskær 8, Herlev, 800 meter fra Herlev S-station samt i vores afdeling på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M K der skal være med til at arbejde med koncernens investeringer samt aflaste administrationen med diverse administrative opgaver. PERSONLIGE EGENSKABER Det vigtigste er, at du er engageret, er interesseret i at lære og har et højt energiniveau. Fleksibilitet og service er kendetegnet ved dig. Du har en interesse i kommunikation og administration, og læser måske HD HA eller lignende. ARBEJDSOPGAVER Dine arbejdsopgaver vil være meget alsidige og varierende. Dine primære opgaver vil være kommunikation på de sociale medier, vedligeholdelse af vores stamdata, receptionsarbejde samt øvrigt administration. VI TILBYDER Vi tilbyder et job på 15-25 timer i en koncern i rivende udvikling. For den rette person vil du kunne præge mange ting, ligesom du kommer helt tæt på en række iværksættere der har etableret mange små- og mellemstore virksomheder, der i dag er blevet større veldrevne virksomheder. Da stillingen er nyoprettet, kan du sætte dit eget præg på både arbejdsopgaver og arbejdstidernes fordeling. OM VISIONHOUSE VISIONHOUSE har siden 2001 investeret i små- og mellemstore virksomheder. Fra 2012 er fokus tillige rettet mod velbeliggende erhvervsejendomme, kontorhoteller, samt investeringer i kredit-obligationer og andre aktiver. Derudover har vi et administrationsselskab, som udfører bogholderi og regnskabsmæssige opgaver samt en afdeling med Facility service. Læs mere på www.visionhouse.dk.dk SEND EN ANSØGNING SAMT OPDATERET CV HURTIGST MULIGT TIL: job@visionhouse.dk, mrk. Ansøgningen studentermedhjælper

STILLINGEN

Vi søger en studentermedhjælper til administrationen i Visionhouse koncernen. Med base i vores lokaler på Lyskær 8, Herlev, 800 meter fra Herlev S-station samt i vores afdeling på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M/K der skal være med til at arbejde med koncernens investeringer samt aflaste administrationen med diverse administrative opgaver.

PERSONLIGE EGENSKABER

Det vigtigste er, at du er engageret, er interesseret i at lære og har et højt energiniveau. Fleksibilitet og service er kendetegnet ved dig. Du har en interesse i kommunikation og administration, og læser måske HD/HA eller lignende.

ARBEJDSOPGAVER

Dine arbejdsopgaver vil være meget alsidige og varierende. Dine primære opgaver vil være kommunikation på de sociale medier, vedligeholdelse af vores stamdata, receptionsarbejde samt øvrigt administration.

VI TILBYDER

Vi tilbyder et job på 15-25 timer i en koncern i rivende udvikling. For den rette person vil du kunne præge mange ting, ligesom du kommer helt tæt på en række iværksættere der har etableret mange små- og mellemstore virksomheder, der i dag er blevet større veldrevne virksomheder. Da stillingen er nyoprettet, kan du sætte dit eget præg på både arbejdsopgaver og arbejdstidernes fordeling.

OM VISIONHOUSE

VISIONHOUSE har siden 2001 investeret i små- og mellemstore virksomheder. Fra 2012 er fokus tillige rettet mod velbeliggende erhvervsejendomme, kontorhoteller, samt investeringer i kredit-obligationer og andre aktiver. Derudover har vi et administrationsselskab, som udfører bogholderi og regnskabsmæssige opgaver samt en afdeling med Facility service.

Læs mere på www.visionhouse.dk.dk

 

 

SEND EN ANSØGNING SAMT OPDATERET CV HURTIGST MULIGT TIL: job@visionhouse.dk, mrk. Ansøgningen ”studentermedhjælper”

 

ANKJER HOLDING ApSHerlev2020-01-06T00:00:002020-01-26T00:00:00
330151250Analytisk og datastærk studentermedhjælper til samarbejdsprojekt mellem politi- og sundhedsmyndighederRobot Glostrup, Rigspolitiet Vil du være med til at teste en ny patruljetype i dansk politi, som skal sikre, at personer med psykiske lidelser og social udsathed får en bedre oplevelse i mødet med politiet? Har du flair for analyse og har du gode samarbejdsevner? Så er du måske vores nye studentermedarbejder. Om jobbet Du bliver en del af projektgruppen i det Fælles Udrykningskoncept, der arbejder på at styrke samarbejdet mellem politi- og sundhedsmyndigheder. Vi skal i gang med en evaluering af fælles udrykningsteams, der består af to betjente og en psykiatrisk sygeplejerske, som sammen rykker ud til opgaver, der involverer personer med psykisk sygdom. De fælles udrykningsteams bliver testet i fire politikredse i samarbejde med tre regioner og er kommet til i forbindelse med, at Rigspolitiet er bevilget satspuljemidler i perioden 2019-2021. I stillingen vil du få lov til at prøve kræfter med analyser og evaluering af et spændende samarbejde, projektstyring og samarbejde på tværs af myndigheder, organisationer og interessenter. Du vil få ansvar for en række opgaver efter evner og indsats. Der vil være opgaver, der kræver rejsetid og korte ophold i politikredsene. Dine arbejdsopgaver vil omfatte: • analyser til evaluering af de fælles udrykningsteams arbejde og opgavetyper • analyser til evaluering af borgernes behov og syn på de fælles udrykningsteams • bidrage til dataindsamling, analyser og præsentationer • assistere med mødeindkaldelser, status og indhentning af dokumentation fra samarbejdspartnere og politikredse • administrative opgaver Din profil Din præcise uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du forventes som udgangspunkt at være i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og have kvantitative metodiske færdigheder. Vi lægger vægt på, at du: • har gode analytiske evner • interesserer dig for tværfagligt samarbejde og det offentlige system • har et indgående kendskab til databehandling i Excel • kan arbejde med spørgeskemaer såvel som statistik og tal • kan formidle dine resultater i et let forståeligt sprog • har flair for IT og et solidt kendskab til office-pakken • er i slutningen af din bachelor eller i starten af din kandidatuddannelse Du kan arbejde selvstændigt, er ansvarlig og har mod på løbende at få nye opgaver og arbejdsområder. Som studentermedarbejder har du sans for detaljer og kvalitet i det, du leverer. Du serviceminded og evner at samarbejde på tværs af faglighed. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, der har fokus på udvikling af nye samarbejdsmuligheder mellem politi- og sundhedsmyndigheder. Vi er en mindre projektgruppe, der arbejder tæt sammen. Vores fælles udrykningskoncept bliver testet i fire politikredse i samarbejde med tre regioner, men overordnet står vi til rådighed og udvikler samarbejdspraksisser for alle politikredse i Danmark. Ansættelsesforhold Den ugentlige arbejdstid vil være ca. 15 timer. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale, og vi er fleksible i forhold til undervisning, eksamener mv. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomsten. Som studentermedhjælper bliver du ansat som timelønnet. Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, Politiområdet, og dit arbejdssted er Rigspolitiet, Ejby Industrivej 125-135, 2600 Glostrup. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Marc Bærentzen på telefon 4174 9049 og mail mtb003@politi.dk Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 6. Læs mere om de fælles udrykningsteams https: politi.dk rigspolitiet nyhedsliste politibetjente-og-sygeplejersker-rykker-ud-sammen 2019 08 01 http: www.psykiatrienisyddanmark.dk wm516448 https: www.tv2fyn.dk fyn nyt-samarbejde-betjente-og-sygeplejersker-rykker-ud-sammen https: www.dr.dk nyheder regionale oestjylland jeg-faar-det-helt-daarligt-bare-ved-se-en-politibil

Glostrup, Rigspolitiet

Vil du være med til at teste en ny patruljetype i dansk politi, som skal sikre, at personer med psykiske lidelser og social udsathed får en bedre oplevelse i mødet med politiet? Har du flair for analyse og har du gode samarbejdsevner? Så er du måske vores nye studentermedarbejder.

Om jobbet

Du bliver en del af projektgruppen i det Fælles Udrykningskoncept, der arbejder på at styrke samarbejdet mellem politi- og sundhedsmyndigheder. Vi skal i gang med en evaluering af fælles udrykningsteams, der består af to betjente og en psykiatrisk sygeplejerske, som sammen rykker ud til opgaver, der involverer personer med psykisk sygdom. De fælles udrykningsteams bliver testet i fire politikredse i samarbejde med tre regioner og er kommet til i forbindelse med, at Rigspolitiet er bevilget satspuljemidler i perioden 2019-2021.

I stillingen vil du få lov til at prøve kræfter med analyser og evaluering af et spændende samarbejde, projektstyring og samarbejde på tværs af myndigheder, organisationer og interessenter. Du vil få ansvar for en række opgaver efter evner og indsats. Der vil være opgaver, der kræver rejsetid og korte ophold i politikredsene.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte:

• analyser til evaluering af de fælles udrykningsteams arbejde og opgavetyper

• analyser til evaluering af borgernes behov og syn på de fælles udrykningsteams

• bidrage til dataindsamling, analyser og præsentationer

• assistere med mødeindkaldelser, status og indhentning af dokumentation fra samarbejdspartnere og politikredse

• administrative opgaver

 

Din profil

Din præcise uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du forventes som udgangspunkt at være i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og have kvantitative metodiske færdigheder.

Vi lægger vægt på, at du:

• har gode analytiske evner

• interesserer dig for tværfagligt samarbejde og det offentlige system

• har et indgående kendskab til databehandling i Excel

• kan arbejde med spørgeskemaer såvel som statistik og tal

• kan formidle dine resultater i et let forståeligt sprog

• har flair for IT og et solidt kendskab til office-pakken

• er i slutningen af din bachelor eller i starten af din kandidatuddannelse

Du kan arbejde selvstændigt, er ansvarlig og har mod på løbende at få nye opgaver og arbejdsområder. Som studentermedarbejder har du sans for detaljer og kvalitet i det, du leverer. Du serviceminded og evner at samarbejde på tværs af faglighed.

 

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, der har fokus på udvikling af nye samarbejdsmuligheder mellem politi- og sundhedsmyndigheder. Vi er en mindre projektgruppe, der arbejder tæt sammen. Vores fælles udrykningskoncept bliver testet i fire politikredse i samarbejde med tre regioner, men overordnet står vi til rådighed og udvikler samarbejdspraksisser for alle politikredse i Danmark.

 

Ansættelsesforhold

Den ugentlige arbejdstid vil være ca. 15 timer. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale, og vi er fleksible i forhold til undervisning, eksamener mv.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomsten. Som studentermedhjælper bliver du ansat som timelønnet.

Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, Politiområdet, og dit arbejdssted er Rigspolitiet, Ejby Industrivej 125-135, 2600 Glostrup.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

 

Kontakt

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Marc Bærentzen på telefon 4174 9049 og mail mtb003@politi.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 6.

 

Læs mere om de fælles udrykningsteams

https://politi.dk/rigspolitiet/nyhedsliste/politibetjente-og-sygeplejersker-rykker-ud-sammen/2019/08/01

http://www.psykiatrienisyddanmark.dk/wm516448

https://www.tv2fyn.dk/fyn/nyt-samarbejde-betjente-og-sygeplejersker-rykker-ud-sammen

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/jeg-faar-det-helt-daarligt-bare-ved-se-en-politibil

 

Politiområdet, EjbyGlostrup2020-01-07T00:00:002020-01-24T00:00:00
330153769Studentermedhjælper der vil udarbejde markedsanalyser som gør en forskel, GlostrupRobot Vil du hjælpe fødevarebranchen og danskerne til sundere fødevareprodukter og måltider? Så er muligheden der nu for et selvstændigt og udviklende studiejob, hvor dine markedsanalyser mv. vil være med til at opbygge viden og gøre en forskel i Innovationspartnerskabet for sundere mad, der tæller over 140 partnere på højt niveau inden for fødevarevirksomheder, detail, foodservice, brancheforeninger, sundhedsorganisationer mv. Arbejdsopgaver • Markedsanalyser af fødevarer via desk research fra fx online supermarkeder samt field research i supermarkeder fx med fokus på ernæring som fedt, salt, sukker, Nøglehul, portionsstørrelser mv. • Administration af Innovationspartnerskabet med over 140 partnere fra fødevarebranchen og ca. 300 deltagere. Dvs. opdatering af kontaktinfo, website, eksternt drev med præsentationer, analyser mv. • Hjælpe med forberedelse og praktiske opgaver til partnerskabs- og bestyrelsesmøder to gange årligt samt efterfølgende analyse af mødeevalueringer samt evt. øvrige ad hoc opgaver. Vi tilbyder • Selvstændige og udfordrende opgaver med udarbejdelse af analyser, der vil skabe stor værdi og blive brugt af mange interessenter inden for fødevarebranchen. • Deltage i spændende partnerskabsmøder • Adgang til et stort netværk på højt niveau inden for fødevarebranchen • Gode kollegaer, inkl. flere studentermedarbejdere, med stor viden inden for ernæring, analyser, markedsføring, innovation, fødevarer mv. • En dynamisk arbejdsplads med en afslappet og hyggelig omgangstone Om dig • Du har et analytisk mindset og er skarp til Excel dvs. du skal kunne kode. • Du arbejder struktureret og systematisk og kan bevare overblikket over mange tal og informationer. • Du kan arbejde selvstændigt og har det fint med, i perioder, at sidde med rutinearbejde som indsamling og indtastning af data, for derefter at kunne analysere og konkludere på data. • Du er studerende inden for fx økonomi, salg, marketing eller andet relevant, hvor du minimum har 1 ½ år tilbage af din studietid. Arbejdssted og tid Du vil arbejde i enheden Bæredygtig mad og Sundhed i Fødevarestyrelsen med 30 engagerede kollegaer, der arbejder med kostråd, Nøglehulsmærket, anbefalinger for måltider til fx skoler, kantiner mv. Du vil især have et tæt samarbejde med de ansvarlige for Innovationspartnerskabet for sundere mad. Arbejdsstedet vil være hos Fødevarestyrelsen, Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup. Arbejdstiden er på gennemsnitlig 15 timer pr uge og arbejdet kan tilrettelægges fleksibelt ift. din undervisning og eksaminer. Løn og ansættelsesforhold Du vil blive ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer (Det Statslige Område) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT. Kontakt Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Innovation og marketing konsulent Sanne Nielsen på 7227 6900 eller mail sanni@fvst.dk Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job senest den 2. februar 2020. Vi forventer at indkalde til samtaler i februar og jobstart hurtigst muligt ifølge aftale. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du hjælpe fødevarebranchen og danskerne til sundere fødevareprodukter og måltider? Så er muligheden der nu for et selvstændigt og udviklende studiejob, hvor dine markedsanalyser mv. vil være med til at opbygge viden og gøre en forskel i Innovationspartnerskabet for sundere mad, der tæller over 140 partnere på højt niveau inden for fødevarevirksomheder, detail, foodservice, brancheforeninger, sundhedsorganisationer mv.

Arbejdsopgaver
• Markedsanalyser af fødevarer via desk research fra fx online supermarkeder samt field research i supermarkeder fx med fokus på ernæring som fedt, salt, sukker, Nøglehul, portionsstørrelser mv.
• Administration af Innovationspartnerskabet med over 140 partnere fra fødevarebranchen og ca. 300 deltagere. Dvs. opdatering af kontaktinfo, website, eksternt drev med præsentationer, analyser mv.
• Hjælpe med forberedelse og praktiske opgaver til partnerskabs- og bestyrelsesmøder to gange årligt samt efterfølgende analyse af mødeevalueringer samt evt. øvrige ad hoc opgaver.

Vi tilbyder
• Selvstændige og udfordrende opgaver med udarbejdelse af analyser, der vil skabe stor værdi og blive brugt af mange interessenter inden for fødevarebranchen.
• Deltage i spændende partnerskabsmøder
• Adgang til et stort netværk på højt niveau inden for fødevarebranchen
• Gode kollegaer, inkl. flere studentermedarbejdere, med stor viden inden for ernæring, analyser, markedsføring, innovation, fødevarer mv.
• En dynamisk arbejdsplads med en afslappet og hyggelig omgangstone

Om dig
• Du har et analytisk mindset og er skarp til Excel – dvs. du skal kunne kode.
• Du arbejder struktureret og systematisk og kan bevare overblikket over mange tal og informationer.
• Du kan arbejde selvstændigt og har det fint med, i perioder, at sidde med rutinearbejde som indsamling og indtastning af data, for derefter at kunne analysere og konkludere på data.
• Du er studerende inden for fx økonomi, salg, marketing eller andet relevant, hvor du minimum har 1 ½ år tilbage af din studietid.

Arbejdssted og tid
Du vil arbejde i enheden Bæredygtig mad og Sundhed i Fødevarestyrelsen med 30 engagerede kollegaer, der arbejder med kostråd, Nøglehulsmærket, anbefalinger for måltider til fx skoler, kantiner mv.

Du vil især have et tæt samarbejde med de ansvarlige for Innovationspartnerskabet for sundere mad.

Arbejdsstedet vil være hos Fødevarestyrelsen, Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup. Arbejdstiden er på gennemsnitlig 15 timer pr uge og arbejdet kan tilrettelægges fleksibelt ift. din undervisning og eksaminer.

Løn og ansættelsesforhold
Du vil blive ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer (Det Statslige Område) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Kontakt
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Innovation og marketing konsulent Sanne Nielsen på 7227 6900 eller mail sanni@fvst.dk

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 2. februar 2020. Vi forventer at indkalde til samtaler i februar og jobstart hurtigst muligt ifølge aftale.

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Fødevarestyrelsen, GlostrupGlostrup2020-01-09T00:00:002020-02-02T00:00:00
330158934Studentermedhjælper til kommunikation i Bæredygtig mad og Sundhed, GlostrupRobot Er du en kreativ, ambitiøs studerende med flair for sociale medier og kommunikation, der spotter stavefejl, skriver gode tekster og har sans for grafik og video? Har du lyst til at udfolde og udvikle dine talenter, samtidig med at du arbejder for sundere og mere bæredygtig mad? Så er du måske den manglende brik i vores kommunikationsteam! Vi søger en dygtig studerende, der kan arbejde ca. 15 timer om ugen. Om dig • Du går på en relevant uddannelse inden for kommunikation eller en sundheds- ernæringsuddannelse med erfaring og stærke kompetencer inden for kommunikation. • Du interesserer dig for sociale og digitale medier og har lavet indhold til dette før • Du er kreativ, selvkørende og har lyst til at lære nyt • Du kan se dig selv arbejde med budskaber om sundhed, mad og den gode sag i en politisk organisation Det er samtidig en fordel, hvis du har arbejdet med produktion og redigering af video, og hvis Photoshop og InDesign ikke er helt fremmede planeter for dig. Alt dette kan vi lære dig det vigtigste er, at du har vilje og lyst til at arbejde i de programmer. Alle opgaver udføres i samarbejde med din nærmeste kontaktperson, men du er samtidig ikke bange for at tage fat og arbejde selvstændigt. Der vil være opgaver, der er mere spændende end andre, og du skal være indstillet på at arbejde på alt fra kampagner og hjemmesideopdatering til medieovervågning og rapportering. Der vil også være behov for, at du hjælper med løbende ad hoc opgaver. Om os Du vil være en del af enheden Bæredygtig mad og Sundhed i Fødevarestyrelsen med 30 medarbejdere. Vi er en blandet skare af ernæringsfaglige og kommunikationsfaglige medarbejdere, der alle sammen brænder for, at danskerne skal spise sundere. Du vil indgå i en gruppe med vores andre studentermedhjælpere. Vi er en enhed, der jonglerer med mange projekter i højt gear, så struktur og ordenssans er afgørende. Som myndighed er troværdighed, evidens og høje standarder en fast del af arbejdet. Vi arbejder for sundhed, men vi er langt fra fanatiske - her er en afslappet tone, glade kollegaer og kage siger vi heller ikke nej til! Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en studentermedhjælperstilling på ca. 15 timer om ugen. Ansættelse sker på studentervilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet og tjenestestedet er Fødevarestyrelsen, Bæredygtig mad og sundhed. Tiltrædelsestidspunkt er marts 2020. Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte kommunikationsmedarbejder Cecilia Mandrup på tlf. 7227 6900 eller ceema@fvst.dk hvis du har spørgsmål. Læs mere på www.fvst.dk eller www.altomkost.dk Din ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV, eksamensudskrift og evt. andet relevant materiale online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job senest den 4. februar 2020. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingenEr du en kreativ, ambitiøs studerende med flair for sociale medier og kommunikation, der spotter stavefejl, skriver gode tekster og har sans for grafik og video? Har du lyst til at udfolde og udvikle dine talenter, samtidig med at du arbejder for sundere og mere bæredygtig mad?
Så er du måske den manglende brik i vores kommunikationsteam!


Vi søger en dygtig studerende, der kan arbejde ca. 15 timer om ugen.

Om dig
• Du går på en relevant uddannelse inden for kommunikation eller en sundheds-/ernæringsuddannelse med erfaring og stærke kompetencer inden for kommunikation.
• Du interesserer dig for sociale og digitale medier og har lavet indhold til dette før
• Du er kreativ, selvkørende og har lyst til at lære nyt
• Du kan se dig selv arbejde med budskaber om sundhed, mad og ”den gode sag” i en politisk organisation

Det er samtidig en fordel, hvis du har arbejdet med produktion og redigering af video, og hvis Photoshop og InDesign ikke er helt fremmede planeter for dig. Alt dette kan vi lære dig – det vigtigste er, at du har vilje og lyst til at arbejde i de programmer.

Alle opgaver udføres i samarbejde med din nærmeste kontaktperson, men du er samtidig ikke bange for at tage fat og arbejde selvstændigt. Der vil være opgaver, der er mere spændende end andre, og du skal være indstillet på at arbejde på alt fra kampagner og hjemmesideopdatering til medieovervågning og rapportering. Der vil også være behov for, at du hjælper med løbende ad hoc opgaver.

Om os
Du vil være en del af enheden Bæredygtig mad og Sundhed i Fødevarestyrelsen med 30 medarbejdere. Vi er en blandet skare af ernæringsfaglige og kommunikationsfaglige medarbejdere, der alle sammen brænder for, at danskerne skal spise sundere. Du vil indgå i en gruppe med vores andre studentermedhjælpere.

Vi er en enhed, der jonglerer med mange projekter i højt gear, så struktur og ordenssans er afgørende. Som myndighed er troværdighed, evidens og høje standarder en fast del af arbejdet.

Vi arbejder for sundhed, men vi er langt fra fanatiske - her er en afslappet tone, glade kollegaer og kage siger vi heller ikke nej til!

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en studentermedhjælperstilling på ca. 15 timer om ugen. Ansættelse sker på studentervilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet og tjenestestedet er Fødevarestyrelsen, Bæredygtig mad og sundhed. Tiltrædelsestidspunkt er marts 2020.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte kommunikationsmedarbejder Cecilia Mandrup på tlf. 7227 6900 eller ceema@fvst.dk hvis du har spørgsmål.
Læs mere på www.fvst.dk eller www.altomkost.dk

Din ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV, eksamensudskrift og evt. andet relevant materiale online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 4. februar 2020.

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen

Fødevarestyrelsen, GlostrupGlostrup2020-01-16T00:00:002020-02-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ballerup Stadsarkiv søger studentermedhjælper til registreringsarbejde

S-POB Stadsarkivet

Ballerup
Ballerup Stadsarkiv søger studentermedhjælper til registrering af papirarkivalier. Ansættelsen løber frem til 31. december 2022 og er på 15 timer om ugen.Vi er i gang med et tilgængelighedsprojekt, som består af en omregistrering af vores arkivalier...
Indrykket:9. januar 2020

VISIONHOUSE søger studentermedhjælper

ANKJER HOLDING ApS

Herlev
STILLINGEN Vi søger en studentermedhjælper til administrationen i Visionhouse koncernen. Med base i vores lokaler på Lyskær 8, Herlev, 800 meter fra Herlev S-station samt i vores afdeling på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M K der skal v...
Indrykket:6. januar 2020

Analytisk og datastærk studentermedhjælper til samarbejdsprojekt mellem politi- og sundhedsmyndigheder

Politiområdet, Ejby

Glostrup
Glostrup, Rigspolitiet Vil du være med til at teste en ny patruljetype i dansk politi, som skal sikre, at personer med psykiske lidelser og social udsathed får en bedre oplevelse i mødet med politiet? Har du flair for analyse og har du gode samarbej...
Indrykket:7. januar 2020

Studentermedhjælper der vil udarbejde markedsanalyser som gør en forskel, Glostrup

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Vil du hjælpe fødevarebranchen og danskerne til sundere fødevareprodukter og måltider? Så er muligheden der nu for et selvstændigt og udviklende studiejob, hvor dine markedsanalyser mv. vil være med til at opbygge viden og gøre en forskel i Innovati...
Indrykket:9. januar 2020

Studentermedhjælper til kommunikation i Bæredygtig mad og Sundhed, Glostrup

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Er du en kreativ, ambitiøs studerende med flair for sociale medier og kommunikation, der spotter stavefejl, skriver gode tekster og har sans for grafik og video? Har du lyst til at udfolde og udvikle dine talenter, samtidig med at du arbejder for su...
Indrykket:16. januar 2020