Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedarbejder - Receptionist

Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed?

 

KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling.

 

Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD; derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer.

 

Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. 

 

Om jobbet

Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som:

 

  • Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.
  • Passe mailpostkasser i interne systemer
  • Jævlige tilsyn med møde- og kursuslokaler
  • Bookinger af mødelokaler til eksterne firmaer/lejere hos KMD
  • Administrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset

 

Om dig

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

 

Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation.

 

Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunder
  • Arbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljen
  • Har IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakken
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Kan tage selvstændige beslutninger
  • Kan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt

 

Vi tilbyder

Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen.

 

Love it_Live it

Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen.

 

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91.

 

Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011189Phoenix-fa03d1b612019-04-25T12:00:37.927Studentermedarbejder - Receptionist

Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed?

 

KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling.

 

Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD; derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer.

 

Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. 

 

Om jobbet

Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som:

 

  • Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.
  • Passe mailpostkasser i interne systemer
  • Jævlige tilsyn med møde- og kursuslokaler
  • Bookinger af mødelokaler til eksterne firmaer/lejere hos KMD
  • Administrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset

 

Om dig

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

 

Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation.

 

Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunder
  • Arbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljen
  • Har IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakken
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Kan tage selvstændige beslutninger
  • Kan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt

 

Vi tilbyder

Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen.

 

Love it_Live it

Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen.

 

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91.

 

Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.

2019-05-21T00:50:31.530 Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed? KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling. Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer. Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. Om jobbet Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som: Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.Passe mailpostkasser i interne systemerJævlige tilsyn med møde- og kursuslokalerBookinger af mødelokaler til eksterne firmaer lejere hos KMDAdministrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset Om dig Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed. Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation. Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende. Vi forventer, at du: Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlinesEr fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunderArbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljenHar IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakkenTrives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luftenKan tage selvstændige beslutningerKan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt Vi tilbyder Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen. Love it_Live it Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen. Vil du vide mere? Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt. På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.10Phoenixfa03d1b6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://onta.me/r/5cc1749d7e7fa0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3513384KMD A/S11Lautrupparken 402750BallerupDKDanmarkORS/fa03d1b6_logo.pngORS/Small/fa03d1b6_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent749020PhoenixSpecialpakke 200124-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job som Studentermedhjælper? Hos KMD A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361567196aj@ontame.ioDanmarkDanmark330016572Studentermedhjælpere med interesse for politiets kriminalitetsforebyggende og tryghedsskabende arbejdeRobot Glostrup, Rigspolitiet, Nationalt Forebyggelsescenter Som studentermedhjælper i Nationalt Forebyggelsescenter (NFC) bliver du en del af en organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. NFC er retningssættende for dansk politis forebyggende arbejde og som studentermedhjælper i NFC vil du derfor komme til at indgå i og understøtte politiets kriminalpræventive arbejde. Hvad tilbyder vi? Vil tilbyder, at du som studentermedhjælper kan få muligheden for at få indblik i arbejdsgangen i en politisk styret organisation samt muligheden for at bidrage til NFC s arbejde med at understøtte landets 12 politikredse ift. det kriminalitetsforebyggende og tryghedsskabende arbejde. Du vil komme til at indgå i Sektionen for Analyse og Eksternt Samarbejde, hvor vi blandt andet arbejder med strategiske analyser og metodeudvikling. Du vil herudover også komme til at varetage arbejdsopgaver for sektionerne Særlige Indsatsområder og Operativt Politiarbejde og Controlling. Dine arbejdsopgaver vil være mange og forskelligartede. Det kan eksempelvis være controlling af et bestemt kriminalitetsområde, informationssøgning med henblik på fremstilling af korte notater, deltagelse i møderækker med henblik på referatskrivning eller udarbejdelse af metodiske eller teoretiske afsnit til analyser. Som studentermedhjælper bliver du tilknyttet NFC s studentermedhjælpskoordinator, der vil fungere som din faste referenceperson i forhold til dine daglige opgaver. Din baggrund Du har interesse for kriminalpræventivt arbejde og er i gang med en relevant kandidatuddannelse, fx kriminologi, sociologi, statskundskab, politik og administration eller antropologi. Du skal som minimum have 6 måneder tilbage af din uddannelse. Dine generelle kompetencer er præget af gode samarbejdsevner, du er ansvarsfuld og initiativrig og du kan arbejde selvstændigt med respekt for deadlines. Derudover er du skriftligt velformuleret samt en dygtig formidler, der kan tilpasse produktet til målgruppen. Om Nationalt Forebyggelsescenter NFC er et at flere fagcentre i Rigspolitiets Politiområde. Vi er ca. 30 medarbejdere med en blanding af akademisk og politifaglig baggrund, som har fokus på tryghed og kriminalitetsforebyggelse. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads, hvor tværfaglighed er i højsædet. Centeret er kendetegnet ved en uformel omgangstone og fokus på trivsel og engagement blandt medarbejderne. Ansættelsesforhold Den ugentlige arbejdstid er 15 timer. Vi er naturligvis fleksible, såfremt du har behov for at arbejde mindre eks. i forbindelse med eksamensperioder. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Ejby Industrivej 125 135, 2600 Glostrup. Det er en forudsætning for en ansættelse i Rigspolitiet, at du og en eventuel samlever ægtefælle kan sikkerhedsgodkendes. Sikkerhedsgodkendelsen skal kunne opretholdes under hele ansættelsen. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte studentermedhjælpskoordinator Maria Kidmose Hansen på telefon 41749089. Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Foruden CV og ansøgning, bedes du vedhæfte dit eksamens- og karakterbevis samt dokumentation for, at du er aktiv studerende ved en højere læreranstalt. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler onsdag d. 5 6.

Glostrup, Rigspolitiet, Nationalt Forebyggelsescenter

Som studentermedhjælper i Nationalt Forebyggelsescenter (NFC) bliver du en del af en organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. NFC er retningssættende for dansk politis forebyggende arbejde og som studentermedhjælper i NFC vil du derfor komme til at indgå i og understøtte politiets kriminalpræventive arbejde.

Hvad tilbyder vi?
Vil tilbyder, at du som studentermedhjælper kan få muligheden for at få indblik i arbejdsgangen i en politisk styret organisation samt muligheden for at bidrage til NFC’s arbejde med at understøtte landets 12 politikredse ift. det kriminalitetsforebyggende og tryghedsskabende arbejde.
Du vil komme til at indgå i Sektionen for Analyse og Eksternt Samarbejde, hvor vi blandt andet arbejder med strategiske analyser og metodeudvikling. Du vil herudover også komme til at varetage arbejdsopgaver for sektionerne Særlige Indsatsområder og Operativt Politiarbejde og Controlling.
Dine arbejdsopgaver vil være mange og forskelligartede. Det kan eksempelvis være controlling af et bestemt kriminalitetsområde, informationssøgning med henblik på fremstilling af korte notater, deltagelse i møderækker med henblik på referatskrivning eller udarbejdelse af metodiske eller teoretiske afsnit til analyser.
Som studentermedhjælper bliver du tilknyttet NFC’s studentermedhjælpskoordinator, der vil fungere som din faste referenceperson i forhold til dine daglige opgaver.

Din baggrund
Du har interesse for kriminalpræventivt arbejde og er i gang med en relevant kandidatuddannelse, fx kriminologi, sociologi, statskundskab, politik og administration eller antropologi. Du skal som minimum have 6 måneder tilbage af din uddannelse.
Dine generelle kompetencer er præget af gode samarbejdsevner, du er ansvarsfuld og initiativrig og du kan arbejde selvstændigt med respekt for deadlines. Derudover er du skriftligt velformuleret samt en dygtig formidler, der kan tilpasse produktet til målgruppen.

Om Nationalt Forebyggelsescenter
NFC er et at flere fagcentre i Rigspolitiets Politiområde. Vi er ca. 30 medarbejdere med en blanding af akademisk og politifaglig baggrund, som har fokus på tryghed og kriminalitetsforebyggelse. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads, hvor tværfaglighed er i højsædet. Centeret er kendetegnet ved en uformel omgangstone og fokus på trivsel og engagement blandt medarbejderne.

Ansættelsesforhold

Den ugentlige arbejdstid er 15 timer. Vi er naturligvis fleksible, såfremt du har behov for at arbejde mindre eks. i forbindelse med eksamensperioder.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Ejby Industrivej 125 – 135, 2600 Glostrup.

Det er en forudsætning for en ansættelse i Rigspolitiet, at du og en eventuel samlever/ægtefælle kan sikkerhedsgodkendes. Sikkerhedsgodkendelsen skal kunne opretholdes under hele ansættelsen.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte studentermedhjælpskoordinator Maria Kidmose Hansen på telefon 41749089.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Foruden CV og ansøgning, bedes du vedhæfte dit eksamens- og karakterbevis samt dokumentation for, at du er aktiv studerende ved en højere læreranstalt.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019.

Vi forventer at afholde samtaler onsdag d. 5/6.

Politiområdet, EjbyGlostrup2019-05-06T00:00:002019-05-23T00:00:00
330019536Stud. jur.'ere/stud.merc.jur.'ere med juridisk flair søgesRobot Har du mod på at hjælpe med at løse en række krævende juridiske opgaver? Patent- og Varemærkestyrelsen i Høje Taastrup søger 3 stud.jur. ere stud.merc.jur. ere, der blandt andet kan hjælpe os med at gennemføre screening af en række dokumenter. Om stillingen Hvis du søger en hverdag med fagligt indhold og varierede arbejdsopgaver og en arbejdsplads, hvor kvalitet, kommerciel forståelse, faglighed og performancekultur er en naturlig del, er dette måske noget for dig. Vi har løbende en række dokumenter, som skal screenes med henblik på offentliggørelse. Du bliver en del af et team bestående af 4 studentermedhjælpere, som er forankret i Varemærke og Design afdelingen. Du vil få den nødvendige oplæring og få selvstændigt ansvar for at levere juridisk assistance af høj kvalitet. Din hovedopgave vil være at sikre, at dokumenter er klar til offentliggørelse og overholder i særdeleshed: Persondataloven Forvaltningsloven Offentlighedsloven Ophavsretsloven Du vil gennem arbejdet få træning i at arbejde med disse love i praksis. Om dig Du er god til at koncentrere dig og kan overskue store sagsmængder. Derudover har du følgende kvalifikationer: godt kendskab til persondataloven, ophavsretsloven, forvaltningsloven og offentlighedsloven. grundig sagsbehandler selvstændig interesse for IPR Om os Patent- og Varemærkestyrelsen er en del af Erhvervsministeriet, og vi bidrager til regeringens erhvervs- og vækstpolitik ved at hjælpe virksomheder med at gøre ideer til aktiver. Det er vores vision, at vi skal have Europas bedste IP-miljø for erhvervslivet. Patent- og Varemærkestyrelsen har en uformel omgangstone, god kantineordning, motionsrum og en velfungerende personaleforening, hvor det er muligt at møde kollegaer på kryds og tværs. Ansættelse Ansættelsen sker som studentermedhjælper med mulighed for kvalifikationstillæg ifht. kvalifikationer. Arbejdstiden bliver ca. 15-20 timer om ugen og aftales i fællesskab med de øvrige studentermedhjælpere. Vi er forstående overfor eksamensperioder, specialeskrivning o.a. i forbindelse med studiet men forventer, at der kan lægges en ekstra indsats, når det kræves. Ansættelse vil ske efter aftale gerne 1. juli eller 1. august 2019. Ansøgning Lyder jobbet som noget for dig, så søg via nedenstående knap Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk job. Din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser skal være modtaget senest torsdag den 23. maj 2019, kl. 12:00. Vi forventer at afholde samtaler den 27., 28. og 29. maj 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Anja M. Bech Hornecker på telefon: 4350 8540. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.Har du mod på at hjælpe med at løse en række krævende juridiske opgaver? Patent- og Varemærkestyrelsen i Høje Taastrup søger 3 stud.jur.’ere/stud.merc.jur.’ere, der blandt andet kan hjælpe os med at gennemføre screening af en række dokumenter.

Om stillingen
Hvis du søger en hverdag med fagligt indhold og varierede arbejdsopgaver og en arbejdsplads, hvor kvalitet, kommerciel forståelse, faglighed og performancekultur er en naturlig del, er dette måske noget for dig.

Vi har løbende en række dokumenter, som skal screenes med henblik på offentliggørelse. Du bliver en del af et team bestående af 4 studentermedhjælpere, som er forankret i Varemærke og Design afdelingen. Du vil få den nødvendige oplæring og få selvstændigt ansvar for at levere juridisk assistance af høj kvalitet.

Din hovedopgave vil være at sikre, at dokumenter er klar til offentliggørelse og overholder i særdeleshed:
  • Persondataloven
  • Forvaltningsloven
  • Offentlighedsloven
  • Ophavsretsloven

Du vil gennem arbejdet få træning i at arbejde med disse love i praksis.

Om dig
Du er god til at koncentrere dig og kan overskue store sagsmængder. Derudover har du følgende kvalifikationer:
  • godt kendskab til persondataloven, ophavsretsloven, forvaltningsloven og offentlighedsloven.
  • grundig sagsbehandler
  • selvstændig
  • interesse for IPR

Om os
Patent- og Varemærkestyrelsen er en del af Erhvervsministeriet, og vi bidrager til regeringens erhvervs- og vækstpolitik ved at hjælpe virksomheder med at gøre ideer til aktiver. Det er vores vision, at vi skal have Europas bedste IP-miljø for erhvervslivet.

Patent- og Varemærkestyrelsen har en uformel omgangstone, god kantineordning, motionsrum og en velfungerende personaleforening, hvor det er muligt at møde kollegaer på kryds og tværs.


Ansættelse
Ansættelsen sker som studentermedhjælper med mulighed for kvalifikationstillæg ifht. kvalifikationer. Arbejdstiden bliver ca. 15-20 timer om ugen og aftales i fællesskab med de øvrige studentermedhjælpere. Vi er forstående overfor eksamensperioder, specialeskrivning o.a. i forbindelse med studiet men forventer, at der kan lægges en ekstra indsats, når det kræves.

Ansættelse vil ske efter aftale gerne 1. juli eller 1. august 2019.

Ansøgning
Lyder jobbet som noget for dig, så søg via nedenstående knap ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk/job. Din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser skal være modtaget senest torsdag den 23. maj 2019, kl. 12:00.

Vi forventer at afholde samtaler den 27., 28. og 29. maj 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Anja M. Bech Hornecker på telefon: 4350 8540.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.

Patent- og VaremærkestyrelsenTaastrup2019-05-08T00:00:002019-05-23T00:00:00
330021475Studiejob // salgsrådgiver for Babboe DanmarkBasic Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team. Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark. Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne. Sådan ser dagen udOrganiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder Assisterende logistikopgaverEvt. deltagelse ved messer og events Hvem du er Du interesserer dig for salg og markedsføring Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Du taler og skriver dansk Du skal ikke være super-telemarketing-sælger . Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du Spændende arbejdsopgaver Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde) Attraktiv lønpakke Relevant erfaring med salg og kunderådgivning Er du klar? Så send en ansøgning via knappen send ansøgning ! Vi glæder os til at møde dig. Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 Ansættelsesdato: 1. juli 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketing Manager Jonas LykkeHovednummer: 81759090Email: Jonas@scandipartner.com Se mere på vores ansøgersite: https: babboe.brandero.com
Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

Bliv salgsrådgiver hos Babboe

Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team.

Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark.

Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne.

Sådan ser dagen ud
  • Organiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom
  • Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder
  • Assisterende logistikopgaver
  • Evt. deltagelse ved messer og events 
Hvem du er 
  • Du interesserer dig for salg og markedsføring
  • Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig
  • Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Du taler og skriver dansk
Du skal ikke være ”super-telemarketing-sælger”. Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi – og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk

Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du 
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde)
  • Attraktiv lønpakke
  • Relevant erfaring med salg og kunderådgivning 
Er du klar? 

Så send en ansøgning via knappen "send ansøgning"! Vi glæder os til at møde dig.

Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 
Ansættelsesdato: 1. juli 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Marketing Manager Jonas Lykke
Hovednummer: 81759090
Email: Jonas@scandipartner.com

Se mere på vores ansøgersite: https://babboe.brandero.com

ORS/Small/660322c5_logo.pngSCANDIPARTNER ApSNordhavn2019-05-10T11:02:22.7372019-06-13T00:00:00
330021544Studentermedhjælper til esportsenheden i IdrætsudviklingBasic Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret. Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events. Dine arbejdsopgaver vil omfatte konceptudvikling og afvikling af events at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder booking og kontrakter administrative ad-hoc opgaver forefaldende kommunikationsopgaver vedligeholdelsesopgaver installation og konfiguration af hardware og software. Vi forventer, at du arbejder systematisk og selvstændigt er ansvarlig og engageret har viden inden for esport og gaming har erfaring med opsætning og vedligehold af computere er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt på længere sigt har lyst til at undervise. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet. Løn- og ansættelsesvilkår Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde. Der tages højde for eksamensperioder. Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC.  
 
Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret.  
 
Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events.  
 
Dine arbejdsopgaver vil omfatte 
  • konceptudvikling og afvikling af events  
  • at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder 
  • booking og kontrakter  
  • administrative ad-hoc opgaver  
  • forefaldende kommunikationsopgaver 
  • vedligeholdelsesopgaver  
  • installation og konfiguration af hardware og software.
Vi forventer, at du 
  • arbejder systematisk og selvstændigt 
  • er ansvarlig og engageret  
  • har viden inden for esport og gaming  
  • har erfaring med opsætning og vedligehold af computere  
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt  
  • på længere sigt har lyst til at undervise.  
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde.
Der tages højde for eksamensperioder.  
 
Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter.  
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.  
 
Yderligere oplysninger  
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIdrætsudvikling GMCKøbenhavn NV2019-05-10T12:01:01.9102019-05-31T00:00:00
330022221Studentermedhjælper til Ressource- og Affaldsenheden i Byens UdviklingBasic Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne? Så læs her. Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens serviceområde Byens Udvikling i Center for Bydækkende Strategier. Enheden er på ca. 30 medarbejdere, som har fokus på at virkeliggøre målene i Ressource- og Affaldsplan 2024, som bl.a. skal sikre en bedre udnyttelse af ressourcerne i husholdningsaffaldet og øge Københavnernes genbrug. Vi er en arbejdsplads med ambitioner og visioner. Du vil indgå i et stærkt fagligt miljø med mange forskellige fagligheder, der arbejder med at udvikle byen. Vi er engagerede kollegaer med meget faglige forskellige baggrunde. Om stillingen: Som studentermedhjælper vil du indgå i enhedens arbejde. Dine kollegaer vil løbende sparre og vejlede dig i forhold til dine opgaver. Du vil desuden komme til at arbejde sammen med enhedens øvrige studentermedhjælpere og have en stor kontaktflade i resten af forvaltningen. Arbejdsopgaverne er mangfoldige, og alt efter dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for selv at præge, hvad du kommer til at sidde med. Vi tilbyder medansvar og indsigt i projekter, der gør en forskel for rigtig mange københavnere. Der vil være administrative opgaver og mulighed for at deltage i gennemførelsen af events og andre borgerrettede aktiviteter rundt om i byen. Generelt er der højt til loftet og en flad ledelsesstruktur, hvilket gør, at man som medarbejder, har stor indflydelse på sine egne opgaver og gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt. Stillingen er tilknyttet den nuværende ressource- og affaldsplan. Her er det en fordel, at du har viden om affaldshåndtering, genanvendelse og den cirkulære dagsorden. Det er vigtigt, at du er opsøgende og ansvarsfuld i opgaveløsningen og kan udvise nogle basale projektledererfaringer, så du kan støtte fremdriften på affaldsplanen. Vi forventer, at du er god til økonomi og data er god til engelsk er god til kommunikation (fx power point og skriftlig formidling) har stor interesse for byen og lyst til at arbejde med ressource- og affaldsindsatser er studerende på en længere videregående uddannelse, har læst i minimum to år og har mindst et år tilbage af dine studier er god til at formulere dig skriftligt og er rutineret bruger af Office-pakken er indstillet på at arbejde med mange forskellige slags opgaver i en travl hverdag, herunder kan udføre driftsmæssige opgaver er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker Derudover forventer vi, at du er ansvarsbevidst og indstillet på at udføre både selvstændig opgaveløsning og praktiske opgaver. Vi lægger vægt på, at du går positivt og engageret til arbejdsopgaverne, og at du bidrager både socialt og fagligt. Se mere om affaldsplanen her: https: www.kk.dk sites default files edoc Attachments 21827612-29877541-1.pdf Vi kan tilbyde dig: Du kommer til at arbejde i et spændende og alsidigt studiejob i en dynamisk organisation med gode kolleger i en politisk styret organisation og i en tværfaglig enhed med bl.a. DJØFere, ingeniører, biologer og andre miljøfaglige uddannelser. Løn- og ansættelsesforhold: Stillingerne er med start snarest muligt med et gennemsnitligt timetal på 10 til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, ferie med videre. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Startdato aftales ved ansættelse. Praktisk: Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt meget gerne på overbygningen. Vedhæft dit CV, eksamensbevis samt øvrige relevante dokumenter i Word- eller PDF-format. Din ansøgning skal højst fylde en side og dit CV højst tre sider. Yderligere information: Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.tmf.kk.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Bo Møller Gottlieb på 2113 7014. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019
Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne?  
Så læs her.  
 
Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens serviceområde Byens Udvikling i Center for Bydækkende Strategier. Enheden er på ca. 30 medarbejdere, som har fokus på at virkeliggøre målene i Ressource- og Affaldsplan 2024, som bl.a. skal sikre en bedre udnyttelse af ressourcerne i husholdningsaffaldet og øge Københavnernes genbrug.   
 
Vi er en arbejdsplads med ambitioner og visioner. Du vil indgå i et stærkt fagligt miljø med mange forskellige fagligheder, der arbejder med at udvikle byen. Vi er engagerede kollegaer med meget faglige forskellige baggrunde. 
 
Om stillingen:  
Som studentermedhjælper vil du indgå i enhedens arbejde. Dine kollegaer vil løbende sparre og vejlede dig i forhold til dine opgaver. Du vil desuden komme til at arbejde sammen med enhedens øvrige studentermedhjælpere og have en stor kontaktflade i resten af forvaltningen. Arbejdsopgaverne er mangfoldige, og alt efter dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for selv at præge, hvad du kommer til at sidde med.
 
Vi tilbyder medansvar og indsigt i projekter, der gør en forskel for rigtig mange københavnere. Der vil være administrative opgaver og mulighed for at deltage i gennemførelsen af events og andre borgerrettede aktiviteter rundt om   
i byen. Generelt er der højt til loftet og en flad ledelsesstruktur, hvilket gør, at man som medarbejder, har stor indflydelse på sine egne opgaver og gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt.   
 
Stillingen er tilknyttet den nuværende ressource- og affaldsplan. Her er det en fordel, at du har viden om affaldshåndtering, genanvendelse og den cirkulære dagsorden. Det er vigtigt, at du er opsøgende og ansvarsfuld i opgaveløsningen og kan udvise nogle basale projektledererfaringer, så du kan støtte fremdriften på affaldsplanen. 
 
Vi forventer, at du  
  • er god til økonomi og data  
  • er god til engelsk  
  • er god til kommunikation (fx power point og skriftlig formidling)  
  • har stor interesse for byen og lyst til at arbejde med ressource- og affaldsindsatser  
  • er studerende på en længere videregående uddannelse, har læst i minimum to år og har mindst et år tilbage af dine studier   
  • er god til at formulere dig skriftligt og er rutineret bruger af Office-pakken  
  • er indstillet på at arbejde med mange forskellige slags opgaver i en travl hverdag, herunder kan udføre driftsmæssige opgaver   
  • er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker  
Derudover forventer vi,  at du er ansvarsbevidst og indstillet på at udføre både selvstændig opgaveløsning og praktiske opgaver. Vi lægger vægt på, at du går positivt og engageret til arbejdsopgaverne, og at du bidrager både socialt og fagligt.   
 
Se mere om affaldsplanen her:  
 
Vi kan tilbyde dig:  
Du kommer til at arbejde i et spændende og alsidigt studiejob i en dynamisk organisation med gode kolleger i en politisk styret organisation og i en tværfaglig enhed med bl.a. DJØFere, ingeniører, biologer og andre miljøfaglige uddannelser. 
 
Løn- og ansættelsesforhold:  
Stillingerne er med start snarest muligt med et gennemsnitligt timetal på 10 til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, ferie med videre.   
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Startdato aftales ved ansættelse.   
 
Praktisk:  
Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt – meget gerne på overbygningen.   
Vedhæft dit CV, eksamensbevis samt øvrige relevante dokumenter i Word- eller PDF-format.  
Din ansøgning skal højst fylde en side og dit CV højst tre sider.  
 
Yderligere information:   
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og  www.tmf.kk.dk.   
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Bo Møller Gottlieb på 2113 7014.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRessourcer og AffaldKøbenhavn S2019-05-10T18:01:51.2972019-05-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælpere med interesse for politiets kriminalitetsforebyggende og tryghedsskabende arbejde

Politiområdet, Ejby

Glostrup
Glostrup, Rigspolitiet, Nationalt Forebyggelsescenter Som studentermedhjælper i Nationalt Forebyggelsescenter (NFC) bliver du en del af en organisation, som spiller en vigtig rolle i samfundet. NFC er retningssættende for dansk politis forebyggende ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Stud. jur.'ere/stud.merc.jur.'ere med juridisk flair søges

Patent- og Varemærkestyrelsen

Taastrup
Har du mod på at hjælpe med at løse en række krævende juridiske opgaver? Patent- og Varemærkestyrelsen i Høje Taastrup søger 3 stud.jur. ere stud.merc.jur. ere, der blandt andet kan hjælpe os med at gennemføre screening af en række dokumenter. Om st...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

SCANDIPARTNER ApS

Nordhavn
Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Studentermedhjælper til esportsenheden i Idrætsudvikling

Idrætsudvikling GMC

København NV
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvo...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Studentermedhjælper til Ressource- og Affaldsenheden i Byens Udvikling

Ressourcer og Affald

København S
Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne? Så læs her. Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens service...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019