Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedarbejder - Receptionist

Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed?

 

KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling.

 

Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD; derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer.

 

Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. 

 

Om jobbet

Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som:

 

  • Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.
  • Passe mailpostkasser i interne systemer
  • Jævlige tilsyn med møde- og kursuslokaler
  • Bookinger af mødelokaler til eksterne firmaer/lejere hos KMD
  • Administrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset

 

Om dig

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

 

Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation.

 

Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunder
  • Arbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljen
  • Har IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakken
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Kan tage selvstændige beslutninger
  • Kan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt

 

Vi tilbyder

Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen.

 

Love it_Live it

Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen.

 

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91.

 

Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011189Phoenix-fa03d1b612019-04-25T12:00:37.927Studentermedarbejder - Receptionist

Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed?

 

KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling.

 

Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD; derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer.

 

Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. 

 

Om jobbet

Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som:

 

  • Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.
  • Passe mailpostkasser i interne systemer
  • Jævlige tilsyn med møde- og kursuslokaler
  • Bookinger af mødelokaler til eksterne firmaer/lejere hos KMD
  • Administrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset

 

Om dig

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

 

Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation.

 

Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunder
  • Arbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljen
  • Har IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakken
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Kan tage selvstændige beslutninger
  • Kan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt

 

Vi tilbyder

Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen.

 

Love it_Live it

Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen.

 

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91.

 

Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.

2019-05-21T00:50:31.530 Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed? KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling. Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer. Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. Om jobbet Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som: Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.Passe mailpostkasser i interne systemerJævlige tilsyn med møde- og kursuslokalerBookinger af mødelokaler til eksterne firmaer lejere hos KMDAdministrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset Om dig Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed. Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation. Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende. Vi forventer, at du: Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlinesEr fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunderArbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljenHar IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakkenTrives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luftenKan tage selvstændige beslutningerKan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt Vi tilbyder Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen. Love it_Live it Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen. Vil du vide mere? Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt. På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.10Phoenixfa03d1b6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://onta.me/r/5cc1749d7e7fa0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3513384KMD A/S11Lautrupparken 402750BallerupDKDanmarkORS/fa03d1b6_logo.pngORS/Small/fa03d1b6_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent749020PhoenixSpecialpakke 200124-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa03d1b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedarbejder - Receptionist12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361567196aj@ontame.ioDanmarkDanmark330101671Studentermedhjælp - 10-15 timer - til vores forretning i HerlevBasic Johannes Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en studentermedhjælp som skal arbejde med indtastning og færdiggørelse af følgesedler og andre administrative logistikopgaver. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag og aften. Vi tilbyder:Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice.10-15 timers arbejdsuge som planlægges i samarbejde med driftschefen. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag aften.Et uformelt og godt arbejdsmiljø hvor vi lægger stor vægt på godt samarbejde.Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, favorabel personalekøbsordning samt firmasommerhuse, sportsaktiviteter mv. Din profil:Du er struktureret, disciplineret og serviceminded, og du er vant til at arbejde med IT. Du fungerer i et team, såvel som individuelt, og bidrager til fællesskabet med energi og godt humør. Har du det der skal til? Og har du lyst til at blive en del af vores team? Så send straks din ansøgning via linket i opslaget. Du er også velkommen til at ringe til Driftschef Jan Søgaard på telefon 22 72 33 95 for at høre mere om den ledige stilling. Send din ansøgning så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.ofir.comJohannes Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet – både i forhold til kunder og medarbejdere.

Vi søger lige nu en studentermedhjælp som skal arbejde med indtastning og færdiggørelse af følgesedler og andre administrative logistikopgaver. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag og aften.

Vi tilbyder:
  • Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice.
  • 10-15 timers arbejdsuge som planlægges i samarbejde med driftschefen. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag/aften.
  • Et uformelt og godt arbejdsmiljø hvor vi lægger stor vægt på godt samarbejde.
  • Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, favorabel personalekøbsordning samt firmasommerhuse, sportsaktiviteter mv.
Din profil:
Du er struktureret, disciplineret og serviceminded, og du er vant til at arbejde med IT. Du fungerer i et team, såvel som individuelt, og bidrager til fællesskabet med energi og godt humør.
Har du det der skal til? Og har du lyst til at blive en del af vores team? Så send straks din ansøgning via linket i opslaget. Du er også velkommen til at ringe til Driftschef Jan Søgaard på telefon 22 72 33 95 for at høre mere om den ledige stilling.

Send din ansøgning så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.ofir.com

ORS/Small/3fa26a4f_logo.pngJohannes FogHerlev2019-10-07T11:01:34.9802019-11-10T00:00:00
330105384Ansvarlig og pædagogisk omdelerinstruktør - perfekt studiejob i KøbenhavnProfile Arbejder du selvstændigt og struktureret og er du typen der tager ansvar? Er du god til at lære fra dig og kommunikere med unge mennesker? Kan du lide frisk luft og en fleksibel hverdag? Så har vi fritidsjobbet til dig! Om jobbet FK Distribution søger en selvstændig, struktureret og ansvarsbevidst omdelerinstruktør til instruktion af og støtte til nye omdelere ude i marken. Du får et tæt samarbejde med distributionsledere og distributionschefen på kontoret i Taastrup, men dit arbejde skal udføres på skiftende lokationer i Nordsjælland. Du kommer primært til at arbejde med: Instruktion af nye omdelere i FK s principper for omdeling Instruktion af nye omdelere i FK s støttematerialer bla. www.blivomdeler.nu Gennemgang og kontrol af ruter mht. længde, gangrækkefølge, geografi, låste opgange Omdeling af ruter ved behov Ad hoc opgaver der falder i tråd med ovenstående Vi benytter i stort omfang omdelere under 18 år i vores distribution. Det er derfor afgørende, at du naturligt kommunikerer i øjenhøjde med unge mennesker, og erfaring fra undervisning eller instruktion af unge i forskellige sammenhænge er en fordel. Arbejdstiden er gennemsnitligt 10-12 timer om ugen, og er placeret tirsdag til fredag mellem kl. 10 og 20. Jobbet kræver at du kan fremvise en ren straffeattest. Om dig Jobbet er for dig, som er arbejdsom og synes, at et job med stor selvstændighed og meget menneskekontakt er spændende og motiverende. Derudover er du samarbejdsorienteret, empatisk og trives med en høj grad af selvstændighed. Vi forventer, at du er: Erfaren i kommunikation med unge mennesker Ansvarsbevidst og selvkørende Glad for at arbejde udenfor Taler og skriver dansk og engelsk Har kørekort og gerne bil Erfaring som omdeler hos os er en fordel. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at få succes i jobbet. FK Distribution er eksperter Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Hos os er der højt til loftet, og vi har et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Distributionschef Martin Steen på martin.steen@fk.dk. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.

Arbejder du selvstændigt og struktureret og er du typen der tager ansvar? Er du god til at lære fra dig og kommunikere med unge mennesker? Kan du lide frisk luft og en fleksibel hverdag?  Så har vi fritidsjobbet til dig!

Om jobbet 

FK Distribution søger en selvstændig, struktureret og ansvarsbevidst omdelerinstruktør til instruktion af og støtte til nye omdelere ude i marken. Du får et tæt samarbejde med distributionsledere og distributionschefen på kontoret i Taastrup, men dit arbejde skal udføres på skiftende lokationer i Nordsjælland. Du kommer primært til at arbejde med:

  • Instruktion af nye omdelere i FK’s principper for omdeling
  • Instruktion af nye omdelere i FK’s støttematerialer bla. www.blivomdeler.nu
  • Gennemgang og kontrol af ruter mht. længde, gangrækkefølge, geografi, låste opgange
  • Omdeling af ruter ved behov
  • Ad hoc opgaver der falder i tråd med ovenstående

Vi benytter i stort omfang omdelere under 18 år i vores distribution. Det er derfor afgørende, at du naturligt kommunikerer i øjenhøjde med unge mennesker, og erfaring fra undervisning eller instruktion af unge i forskellige sammenhænge er en fordel.

Arbejdstiden er gennemsnitligt 10-12 timer om ugen, og er placeret tirsdag til fredag mellem kl. 10 og 20. Jobbet kræver at du kan fremvise en ren straffeattest.

Om dig

  • Jobbet er for dig, som er arbejdsom og synes, at et job med stor selvstændighed og meget menneskekontakt er spændende og motiverende. Derudover er du samarbejdsorienteret, empatisk og trives med en høj grad af selvstændighed. Vi forventer, at du er:
  • Erfaren i kommunikation med unge mennesker
  • Ansvarsbevidst og selvkørende
  • Glad for at arbejde udenfor
  • Taler og skriver dansk og engelsk
  • Har kørekort og gerne bil

Erfaring som omdeler hos os er en fordel. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at få succes i jobbet.

FK Distribution er eksperter 

Og vi brænder for det, vi laver. Du vil blive en del af en fremadskuende og entusiastisk virksomhed, der er midt i en rivende udvikling. Hos os er der højt til loftet, og vi har et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  

Interesseret? 

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Distributionschef Martin Steen på martin.steen@fk.dk. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 

 

ORS/Small/28700b0c_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-10-11T13:00:14.7032019-11-25T00:00:00
330107012Studentermedhjælper søges til sociale medier og kommunikationRobot Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. Er du studerende, og drømmer du om at arbejde med sociale medier og kommunikation? Kan du skabe indhold, der rammer målgruppen og skaber engagement? Puut Wallet søger en studentermedhjælper med interesse for Blockchain og kunstig intelligens. Jobbet I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor social media marketing. På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende opgaver: indhold til Twitter, Facebook, Instagram og Pinterest udarbejdelse af info-grafik og produktion af videoer hjemmesideopdatering design- og skriveopgaver ad hoc opgaver. Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m. Din profil Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse. Du har viden om eller erfaring med sociale medier (Twitter, Facebook, Pinterest og Instagram) og hjemmesider Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar. Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Du har analytisk sans. Du har fremragende sproglige evner på både dansk og engelsk Ansøgning Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.).

Puut A/S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. 

Er du studerende, og drømmer du om at arbejde med sociale medier og kommunikation? Kan du skabe indhold, der rammer målgruppen og skaber engagement? Puut Wallet søger en studentermedhjælper med interesse for Blockchain og kunstig intelligens.

Jobbet

I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor social media marketing.

På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • indhold til Twitter, Facebook, Instagram og Pinterest
  • udarbejdelse af info-grafik og produktion af videoer
  • hjemmesideopdatering
  • design- og skriveopgaver
  • ad hoc opgaver. 

Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m.

Din profil

  • Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse.
  • Du har viden om eller erfaring med sociale medier (Twitter, Facebook, Pinterest og Instagram) og hjemmesider
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar.
  • Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
  • Du har analytisk sans.
  • Du har fremragende sproglige evner på både dansk og engelsk

Ansøgning

Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.). 

 

PUUT A/SBrøndby2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330107022Studentermedhjælper forretnings- og systemudviklingRobot Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. Som studentermedhjælper i Puut Wallet bliver du en del af de enheder, der arbejder med forretnings- og systemudvikling. Vi har brug for din hjælp til diverse opgaver på tværs af afdelingerne forretningsudvikling og R D. Jobbet I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor systemudvikling og processer. På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende discipliner: Udarbejdelse af forretningsgange Behovsafdækning og systemudvikling Softwaretesting. Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m. Din profil Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse. Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar. Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Du har analytisk sans. Du er god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation. Ansøgning Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.).

Puut A/S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas.

Som studentermedhjælper i Puut Wallet bliver du en del af de enheder, der arbejder med forretnings- og systemudvikling.

Vi har brug for din hjælp til diverse opgaver på tværs af afdelingerne forretningsudvikling og R&D.

Jobbet

I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor systemudvikling og processer.

På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende discipliner:

  • Udarbejdelse af forretningsgange
  • Behovsafdækning og systemudvikling
  • Softwaretesting.

Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m.

Din profil

  • Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse.
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar.
  • Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
  • Du har analytisk sans.
  • Du er god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation.

Ansøgning

Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.). 

 

PUUT A/SBrøndby2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330097638Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger. Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du: Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog Er resultatorienteret Lader dig ikke slå ud af et nej Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere Vi tilbyder: En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads Fantastiske og engagerede kollegaer Spændende salgsopgaver Hyggelige og uformelle kontoromgivelser En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture En lækker kantineordning fra Meyers Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.

Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:

  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere

Vi tilbyder:

  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers

Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com

MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/129e08bb_logo.pngMatchworkSøborg2019-09-30T15:00:47.3572019-11-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælp - 10-15 timer - til vores forretning i Herlev

Johannes Fog

Herlev
Johannes Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en studentermedhjælp som skal arbejde med indtastning og færdiggørelse af følgesedler og an...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:10. november 2019

Ansvarlig og pædagogisk omdelerinstruktør - perfekt studiejob i København

FK Distribution A/S

Taastrup
Arbejder du selvstændigt og struktureret og er du typen der tager ansvar? Er du god til at lære fra dig og kommunikere med unge mennesker? Kan du lide frisk luft og en fleksibel hverdag? Så har vi fritidsjobbet til dig! Om jobbet FK Distribution søg...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Studentermedhjælper søges til sociale medier og kommunikation

PUUT A/S

Brøndby
Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedsk...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Studentermedhjælper forretnings- og systemudvikling

PUUT A/S

Brøndby
Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedsk...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Matchwork

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:14. november 2019