Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til BørneUngeKlinikken - TXID afd. 4063

Juliane Marie Centret

Studentermedhjælp til knoglemarvstransplantations afsnittet for børn og unge søges til ansættelse, 30 timer om ugen pr. 12. august 2019.

Stillingen er tidsbegrænset i ca. 12 mdr.

Studierelevant arbejde for dig, der på sigt skal være sygeplejerske, læge, bioanalytiker eller anden uddannelse indenfor sundhedssektoren.
Kun ansøgere der opfylder disse betingelser kommer i betragtning.

4063 er en del af BørneUngeklinikken og deler faciliteter og fysik med semi intensiv børneafd. 5061. Børn der er indlagt til knoglemarvstransplantation (KMT), er sammen med deres forældre indlagt i længere tid på en isolationsstue. Dine primære arbejdsområder bliver at sørge for forsyning til familierne og plejeområdet, i et tæt samarbejde med sygeplejerskerne.

Dine tætteste samarbejdspartnere udover sygeplejerskerne er afd. faste servicemand Jan med hvem du vil dække ind for ved ferier etc.

Derudover vil dine arbejdsområder også omfatte opfyldning af depotvarer, rengøring af utensilier, oprydning i køkkenet etc.

Arbejdstiden er: Mandag - fredag kl. 08.00 - 14.00.

Derfor søger vi en fleksibel og serviceminded student, som har lyst til at varetage

  • opfyldning på stuer, tøjdepot, sterilvarer
  • oprydning i afd. generelt
  • klargøring af stue til barn der skal knoglemarvstransplanteres
  • bestilling af varer
  • enkelte sekretæropgaver
Vi kan tilbyde
  • erfaring med at arbejde i et højt specialiseret hospitalsmiljø
  • spændende arbejdsopgaver
  • tværfagligt samarbejde med læger og sygeplejersker
  • personlig kontakt med børn/unge og deres forældre
Hvis du synes det lyder som noget for dig og
  • har et veludviklet servicegen
  • har god oprydningssans
  • har et godt humør
  • er robust og kan lide at arbejde i et travlt miljø
  • er mødestabil og moden
- og gerne vil høre mere, så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Maria Louisa Bennedsen på telefon 35456596.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Ansøgningsfrist: 11. juni 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler: uge 25.

Søg stillingen via linket.

Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.

Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.

Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030181Phoenix-345a071912019-05-23T00:00:00Studentermedhjælp til BørneUngeKlinikken - TXID afd. 4063Juliane Marie Centret

Studentermedhjælp til knoglemarvstransplantations afsnittet for børn og unge søges til ansættelse, 30 timer om ugen pr. 12. august 2019.

Stillingen er tidsbegrænset i ca. 12 mdr.

Studierelevant arbejde for dig, der på sigt skal være sygeplejerske, læge, bioanalytiker eller anden uddannelse indenfor sundhedssektoren.
Kun ansøgere der opfylder disse betingelser kommer i betragtning.

4063 er en del af BørneUngeklinikken og deler faciliteter og fysik med semi intensiv børneafd. 5061. Børn der er indlagt til knoglemarvstransplantation (KMT), er sammen med deres forældre indlagt i længere tid på en isolationsstue. Dine primære arbejdsområder bliver at sørge for forsyning til familierne og plejeområdet, i et tæt samarbejde med sygeplejerskerne.

Dine tætteste samarbejdspartnere udover sygeplejerskerne er afd. faste servicemand Jan med hvem du vil dække ind for ved ferier etc.

Derudover vil dine arbejdsområder også omfatte opfyldning af depotvarer, rengøring af utensilier, oprydning i køkkenet etc.

Arbejdstiden er: Mandag - fredag kl. 08.00 - 14.00.

Derfor søger vi en fleksibel og serviceminded student, som har lyst til at varetage
  • opfyldning på stuer, tøjdepot, sterilvarer
  • oprydning i afd. generelt
  • klargøring af stue til barn der skal knoglemarvstransplanteres
  • bestilling af varer
  • enkelte sekretæropgaver
Vi kan tilbyde
  • erfaring med at arbejde i et højt specialiseret hospitalsmiljø
  • spændende arbejdsopgaver
  • tværfagligt samarbejde med læger og sygeplejersker
  • personlig kontakt med børn/unge og deres forældre
Hvis du synes det lyder som noget for dig og
  • har et veludviklet servicegen
  • har god oprydningssans
  • har et godt humør
  • er robust og kan lide at arbejde i et travlt miljø
  • er mødestabil og moden
- og gerne vil høre mere, så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Maria Louisa Bennedsen på telefon 35456596.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Ansøgningsfrist: 11. juni 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler: uge 25.

Søg stillingen via linket.

Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.

Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.

Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.


2019-06-12T00:53:29.427 Juliane Marie Centret Studentermedhjælp til knoglemarvstransplantations afsnittet for børn og unge søges til ansættelse, 30 timer om ugen pr. 12. august 2019. Stillingen er tidsbegrænset i ca. 12 mdr. Studierelevant arbejde for dig, der på sigt skal være sygeplejerske, læge, bioanalytiker eller anden uddannelse indenfor sundhedssektoren. Kun ansøgere der opfylder disse betingelser kommer i betragtning. 4063 er en del af BørneUngeklinikken og deler faciliteter og fysik med semi intensiv børneafd. 5061. Børn der er indlagt til knoglemarvstransplantation (KMT), er sammen med deres forældre indlagt i længere tid på en isolationsstue. Dine primære arbejdsområder bliver at sørge for forsyning til familierne og plejeområdet, i et tæt samarbejde med sygeplejerskerne. Dine tætteste samarbejdspartnere udover sygeplejerskerne er afd. faste servicemand Jan med hvem du vil dække ind for ved ferier etc. Derudover vil dine arbejdsområder også omfatte opfyldning af depotvarer, rengøring af utensilier, oprydning i køkkenet etc. Arbejdstiden er: Mandag - fredag kl. 08.00 - 14.00. Derfor søger vi en fleksibel og serviceminded student, som har lyst til at varetage opfyldning på stuer, tøjdepot, sterilvarer oprydning i afd. generelt klargøring af stue til barn der skal knoglemarvstransplanteres bestilling af varer enkelte sekretæropgaver Vi kan tilbyde erfaring med at arbejde i et højt specialiseret hospitalsmiljø spændende arbejdsopgaver tværfagligt samarbejde med læger og sygeplejersker personlig kontakt med børn unge og deres forældre Hvis du synes det lyder som noget for dig og har et veludviklet servicegen har god oprydningssans har et godt humør er robust og kan lide at arbejde i et travlt miljø er mødestabil og moden - og gerne vil høre mere, så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Maria Louisa Bennedsen på telefon 35456596. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Ansøgningsfrist: 11. juni 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler: uge 25. Søg stillingen via linket. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.11jobnet345a0719100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218556&DepartmentId=17183&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3533018Rigshospitalet11Blegdamsvej 92100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset766255JobNet4993649499364910023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=345a0719https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=345a0719https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=345a0719&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=345a0719&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale223001Afdelingssygeplejerske10Sundhed77Pleje og omsorg361854752noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330059850Lungemedicinsk sengeafsnit på Gentofte søger afdelingssygeplejerske - genopslagRobot Vi søger en afdelingssygeplejerske, der har lyst til at stå i spidsen for vores højt specialiserede og sygeplejefagligt stærkt drevne sengeafsnit, hvor patientcentreret pleje, stort medarbejderengagement, lyst til at styrke kvaliteten af patienternes forløb gennem evidensbasering af sygeplejen er styrende elementer. I vores højt specialiseret lungemedicinsk afsnit, Danmarks bedste inden for dette område, arbejder vi ud fra afdelingens fælles vision om at være stolte af og kendte for tilfredse patienter, som oplever meningsfulde og sammenhængende patientforløb. Afsnittet ligger både i regionen og på landsplan i top i forhold til patienttilfredshed (Landsdækkende Undersøgelse af Patienttilfredshed - LUP). Læs mere om vores Vision og Strategi for sygeplejen 2018-2020 på dette link. Afsnittet har 24 senge og er overvejende bemandet med sygeplejersker (85 ) og erfarne social-og sundhedsassistenter. Personalet fremstår som en dygtig og engageret gruppe, der gør meget for at passe på både patienter og hinanden. Der er et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til humor og accept af forskelligheder. Vi forventer, at din klare sygeplejefaglige ledelsesprofil og din evne til at motivere og engagere afsnittets sygeplejersker vil styrke afsnittets profil yderligere. Vores forventninger til dig indebærer: En ledelsesstil, hvor dit personale oplever at have dig tæt på At du er lyttende og inddragende At du er god til at samarbejde og skabe mening og sammenhæng i hverdagen At du kan arbejde målrettet med driftsmålsstyring At du arbejder systematisk og effektivt med udpræget ordenssans At du har visioner for udvikling af sygeplejen til afsnittets patienter At du er god til relations dannelse ikke mindst til dine ledelseskolleger I forhold til dine kompetencer forventer vi: En solid sygeplejefaglig baggrund, meget gerne lungemedicinsk funderet Ledelseserfaring Gerne relevant lederuddannelse (regionens LAM, evt. Master), eller mod på at erhverve det Afsnittet byder på: Et tæt samarbejde med din assisterende afdelingssygeplejerske, den funktionsansvarlige overlæge og afsnittets kliniske sygeplejespecialist Dygtige speciallæger, der sikrer kontinuitet i den daglige stuegangsfunktion Planlagt sygeplejefaglig refleksion 15 faglige minutter hver eneste dag Tilstræber at have 1-2 kliniske vejledere, der i samarbejde med afdelingens kliniske underviser sikrer et godt uddannelsesforløb for sygeplejestuderende Afdelingen byder på: Du indgår i en 5 delt områdeledelse, der leder afdelingens lungemedicinske område, og du bliver medlem af afdelingens samlede områdeledelsesgruppe Du mødes ofte med et netværk af afdelingssygeplejersker i afdelingen. Ud over den ledende oversygeplejerske finder du sparring hos afsnittets tilknyttede kliniske sygeplejespecialist, og dine nærmeste afdelingssygeplejerskekolleger. Yderligere oplysninger ved kontakt til ledende oversygeplejerske Flemming Olsen på tlf. 28 83 22 88 eller mail: flemming.olsen@regionh.dk. Du er meget velkommen til at besøge afsnittet. Ansøgningsfrist 25. juli 2019 kl. 12:00 De første ansættelsessamtaler afholdes den 29. juli om eftermiddagen. Tiltrædelse 1. september eller efter aftale Afdeling for Medicinske Sygdomme - Hvem er vi Afdeling for Medicinske Sygdomme er Herlev og Gentofte Hospitals store akut medicinske afdeling med næsten 22.000 akutte indlæggelsesforløb. Afdelingen har 4 lægelige specialer: Lungemedicin, Endokrinologi, Geriatri og Infektionsmedicin. Til alle specialer er tilknyttet sengeafsnit på begge matrikler og ambulante funktioner med ca. 100.000 besøg for patienter med såvel akutte som kroniske medicinske tilstande. Specialeområderne er ledet af engagerede områdeledelser under en afdelingsledelse, der har et stærkt fokus på patienttilfredshed, sygeplejefaglighed og forskning.Vi søger en afdelingssygeplejerske, der har lyst til at stå i spidsen for vores højt specialiserede og sygeplejefagligt stærkt drevne sengeafsnit, hvor patientcentreret pleje, stort medarbejderengagement, lyst til at styrke kvaliteten af patienternes forløb gennem evidensbasering af sygeplejen er styrende elementer.
I vores højt specialiseret lungemedicinsk afsnit, Danmarks bedste inden for dette område, arbejder vi ud fra afdelingens fælles vision om at være stolte af og kendte for tilfredse patienter, som oplever meningsfulde og sammenhængende patientforløb. Afsnittet ligger både i regionen og på landsplan i top i forhold til patienttilfredshed (Landsdækkende Undersøgelse af Patienttilfredshed - LUP).

Læs mere om vores Vision og Strategi for sygeplejen 2018-2020 på dette link.

Afsnittet har 24 senge og er overvejende bemandet med sygeplejersker (85 %) og erfarne social-og sundhedsassistenter.
Personalet fremstår som en dygtig og engageret gruppe, der gør meget for at passe på både patienter og hinanden. Der er et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til humor og accept af forskelligheder.
Vi forventer, at din klare sygeplejefaglige ledelsesprofil og din evne til at motivere og engagere afsnittets sygeplejersker vil styrke afsnittets profil yderligere.

Vores forventninger til dig indebærer:

  • En ledelsesstil, hvor dit personale oplever at have dig tæt på
  • At du er lyttende og inddragende
  • At du er god til at samarbejde og skabe mening og sammenhæng i hverdagen
  • At du kan arbejde målrettet med driftsmålsstyring
  • At du arbejder systematisk og effektivt med udpræget ordenssans
  • At du har visioner for udvikling af sygeplejen til afsnittets patienter
  • At du er god til relations dannelse – ikke mindst til dine ledelseskolleger
I forhold til dine kompetencer forventer vi:

  • En solid sygeplejefaglig baggrund, meget gerne lungemedicinsk funderet
  • Ledelseserfaring
  • Gerne relevant lederuddannelse (regionens LAM, evt. Master), eller mod på at erhverve det
Afsnittet byder på:

  • Et tæt samarbejde med din assisterende afdelingssygeplejerske, den funktionsansvarlige overlæge og afsnittets kliniske sygeplejespecialist
  • Dygtige speciallæger, der sikrer kontinuitet i den daglige stuegangsfunktion
  • Planlagt sygeplejefaglig refleksion ”15 faglige minutter” hver eneste dag
  • Tilstræber at have 1-2 kliniske vejledere, der i samarbejde med afdelingens kliniske underviser sikrer et godt uddannelsesforløb for sygeplejestuderende
Afdelingen byder på:

  • Du indgår i en 5 delt områdeledelse, der leder afdelingens lungemedicinske område, og du bliver medlem af afdelingens samlede områdeledelsesgruppe
  • Du mødes ofte med et netværk af afdelingssygeplejersker i afdelingen.
  • Ud over den ledende oversygeplejerske finder du sparring hos afsnittets tilknyttede kliniske sygeplejespecialist, og dine nærmeste afdelingssygeplejerskekolleger.
Yderligere oplysninger ved kontakt til ledende oversygeplejerske Flemming Olsen på tlf. 28 83 22 88 eller mail: flemming.olsen@regionh.dk.

Du er meget velkommen til at besøge afsnittet.

Ansøgningsfrist 25. juli 2019 kl. 12:00

De første ansættelsessamtaler afholdes den 29. juli om eftermiddagen.

Tiltrædelse 1. september eller efter aftale

Afdeling for Medicinske Sygdomme - Hvem er vi

Afdeling for Medicinske Sygdomme er Herlev og Gentofte Hospitals store akut medicinske afdeling med næsten 22.000 akutte indlæggelsesforløb. Afdelingen har 4 lægelige specialer: Lungemedicin, Endokrinologi, Geriatri og Infektionsmedicin. Til alle specialer er tilknyttet sengeafsnit på begge matrikler og ambulante funktioner med ca. 100.000 besøg for patienter med såvel akutte som kroniske medicinske tilstande.
Specialeområderne er ledet af engagerede områdeledelser under en afdelingsledelse, der har et stærkt fokus på patienttilfredshed, sygeplejefaglighed og forskning.

Gentofte HospitalHellerup2019-07-15T00:00:002019-07-25T00:00:00
330053606Afdelingssygeplejerske til Langgadehus PlejehjemBasic Har du lyst til at være afdelingssygeplejerske på et spændende plejehjem med et højt fagligt niveau og høje ambitioner? Idet en af vores afdelingssygeplejersker går på pension, søger vi en ny afdelingssygeplejerske. Du skal være afdelingssygeplejerske på afdeling 2, hvor der bor 24 borgere, og 17 medarbejdere er ansat. Langgadehus Plejehjem er hjem for 72 borgere i alderen 55-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov. Vi har aktiviteter for beboerne hver dag, og kontaktpersonsordningen sikrer kontinuitet og indgående kendskab til hver enkelt beboers ressourcer og behov for hjælp. Vi har et udviklende miljø, både set i forhold til hverdagens praksis og i forhold til fagligheden. Vores værdier i hverdagen er: vi er imødekommende vi er der for hinanden vi tager ansvar vi er nytænkende et hus i bevægelse Værdierne ses både i forhold til vores beboere, pårørende, ledelse og kollegaer imellem. Vi tager problematikker alvorligt, løser dem og følger opgaverne til dørs. Vi er villige til at gå forrest og afprøve nye teknologier, og er derfor testplejehjem for Afdeling for Innovation. Vi søger en afdelingssygeplejerske, der: har ledererfaring og en høj grad af faglighed med ajourført viden er en synlig leder med evne til klar og anerkendende kommunikation kan motivere, gå forrest og være vedholdende kan skabe faglig refleksion og understøtte et fagligt sprog har gennemslagskraft og overblik kan yde faglig, praksisnær sparring fx ved sidemandsoplæring vil bidrage til at udvikle Langgadehus Plejehjem og skabe rammer for læring har lyst til og erfaring med at arbejde med ældre mennesker er erfaren i brug af IT og EOJ CURA kan arbejde ud fra forbedringsmetoden inspireret af IHI Vi tilbyder: en ambitiøs organisation i løbende forandring både organisatorisk og fagligt, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet engagerede, veluddannede medarbejdere med fokus på kerneopgaven en vagtplanlægger, som primært står for vagtplanlægningen for hele Langgadehus et plejehjem som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang træning i arbejdstiden og en røgfri arbejdsplads ledelsessparring efteruddannelse på diplomniveau og kurser Du vil blive en del af vores lederteam, som udover dig består af to afdelingssygeplejersker, en leder af kvalitet og udvikling, en ledende økonoma og en forstander. Langgadehus stod færdigbygget i 2011, og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser. Langgadehus Plejehjem er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk. I Sundhedsforvaltningen har vi et ledelsesgrundlag, som på Langgadehus ikke blot er ord på et stykke papir men et ideal, som vi hver dag arbejder på at udleve i praksis. Se ledelsesgrundlaget her. Ledelsesgrundlaget understøtter også, at vi har valgt at ansætte en vagtplanlægger, da vi ønsker, at afdelingssygeplejerskerne har tid til at være nærværende, synlige, faglige ledere og personale ledere. De skal ikke bruge tid på administrative opgaver og vagtplanlægning. Lederne har i stedet fokus på den faglige kvalitet og udvikling, hvor vi fx lige nu har arbejdet med forbedringsmetoden i forhold til medicinhåndtering, journalauditering og forebyggelse af infektioner. Vi ønsker fremover også at arbejde mere konkret med at forebygge unødige indlæggelser. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer om ugen og ønskes besat 1. oktober 2019 eller efter aftale. Mere information Du er velkommen til at kontakte forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen, for at få tilsendt en funktionsbeskrivelse eller for at aftale et besøg på Langgadehus. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, autorisation og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest onsdag den 7. august 2019 Vi afholder første samtale den 21. august 2019 og anden samtale den 28. august 2019. De ansøgere, der går videre til 2. runde, skal være forberedt på at blive testet. Ved den 2. samtale skal kandidaterne arbejde med en case.

Har du lyst til at være afdelingssygeplejerske på et spændende plejehjem med et højt fagligt niveau og høje ambitioner?

Idet en af vores afdelingssygeplejersker går på pension, søger vi en ny afdelingssygeplejerske. Du skal være afdelingssygeplejerske på afdeling 2, hvor der bor 24 borgere, og 17 medarbejdere er ansat.

Langgadehus Plejehjem er hjem for 72 borgere i alderen 55-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov. Vi har aktiviteter for beboerne hver dag, og kontaktpersonsordningen sikrer kontinuitet og indgående kendskab til hver enkelt beboers ressourcer og behov for hjælp. Vi har et udviklende miljø, både set i forhold til hverdagens praksis og i forhold til fagligheden.

Vores værdier i hverdagen er:

  • vi er imødekommende
  • vi er der for hinanden
  • vi tager ansvar
  • vi er nytænkende – et hus i bevægelse

Værdierne ses både i forhold til vores beboere, pårørende, ledelse og kollegaer imellem.

Vi tager problematikker alvorligt, løser dem og følger opgaverne til dørs. Vi er villige til at gå forrest og afprøve nye teknologier, og er derfor testplejehjem for Afdeling for Innovation.

Vi søger en afdelingssygeplejerske, der:

  • har ledererfaring og en høj grad af faglighed med ajourført viden
  • er en synlig leder med evne til klar og anerkendende kommunikation
  • kan motivere, gå forrest og være vedholdende
  • kan skabe faglig refleksion og understøtte et fagligt sprog
  • har gennemslagskraft og overblik
  • kan yde faglig, praksisnær sparring fx ved sidemandsoplæring
  • vil bidrage til at udvikle Langgadehus Plejehjem og skabe rammer for læring
  • har lyst til og erfaring med at arbejde med ældre mennesker
  • er erfaren i brug af IT og EOJ/CURA
  • kan arbejde ud fra forbedringsmetoden inspireret af IHI

Vi tilbyder:

  • en ambitiøs organisation i løbende forandring både organisatorisk og fagligt, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet
  • engagerede, veluddannede medarbejdere med fokus på kerneopgaven
  • en vagtplanlægger, som primært står for vagtplanlægningen for hele Langgadehus
  • et plejehjem som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang
  • træning i arbejdstiden og en røgfri arbejdsplads
  • ledelsessparring
  • efteruddannelse på diplomniveau og kurser

Du vil blive en del af vores lederteam, som udover dig består af to afdelingssygeplejersker, en leder af kvalitet og udvikling, en ledende økonoma og en forstander.

Langgadehus stod færdigbygget i 2011, og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser.
Langgadehus Plejehjem er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk.

I Sundhedsforvaltningen har vi et ledelsesgrundlag, som på Langgadehus ikke blot er ord på et stykke papir men et ideal, som vi hver dag arbejder på at udleve i praksis. Se ledelsesgrundlaget her.

Ledelsesgrundlaget understøtter også, at vi har valgt at ansætte en vagtplanlægger, da vi ønsker, at afdelingssygeplejerskerne har tid til at være nærværende, synlige, faglige ledere og personale ledere. De skal ikke bruge tid på administrative opgaver og vagtplanlægning.

Lederne har i stedet fokus på den faglige kvalitet og udvikling, hvor vi fx lige nu har arbejdet med forbedringsmetoden i forhold til medicinhåndtering, journalauditering og forebyggelse af infektioner. Vi ønsker fremover også at arbejde mere konkret med at forebygge unødige indlæggelser.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer om ugen og ønskes besat 1. oktober 2019 eller efter aftale.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen, for at få tilsendt en funktionsbeskrivelse eller for at aftale et besøg på Langgadehus.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, autorisation og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 7. august 2019
Vi afholder første samtale den 21. august 2019 og anden samtale den 28. august 2019. De ansøgere, der går videre til 2. runde, skal være forberedt på at blive testet. Ved den 2. samtale skal kandidaterne arbejde med en case. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLanggadehus Afd. 2Valby2019-07-03T17:01:32.9072019-08-07T00:00:00
330047176Tre sundhedsplejersker til Område Nørrebro/Bispebjerg, to faste stillinger og et vikariatBasic Sundhedsplejen i Område Nørrebro Bispebjerg søger nye kolleger Vi har to faste stillinger og et vikariat, der løber frem til den 31. december 2019, på 37 timer om ugen, som vi søger at få besat fra den 15. august 2019 eller snarest herefter. Vi kan tilbyde dig ansættelse i en kombineret stilling, der omfatter både skole- og småbørnssundhedspleje. Du vil som ny blive tilknyttet to mentorer, og du vil blive mødt af mange andre stærkt fagligt engagerede kollegaer, der kan tilbyde ikke alene kollegial sparring i en travl hverdag, men også godt humør og gode grin. Vi forventer, at du har interesse for børn og familier med forskellige kulturelle baggrunde. Du kan arbejde selvstændigt og har overblik, ligesom vi vægter, at vores nye kollega er en fagligt engageret sundhedsplejerske med gode samarbejdsevner. Du er fleksibel, åben og positiv i en travl hverdag og giver gerne en hånd til en kollega, der har brug for hjælp. Du vil blive en del af en fagligt stærkt engageret gruppe af 55 sundhedsplejersker, der er opdelt i fem teams. Område Nørrebro Bispebjerg har ca. 2.400 fødsler årligt, 118 institutioner med børn i alderen 0-18 år, 10 folkeskoler, 4 specialskoler og 18 privatskoler. Vi er ca. 140 medarbejdere, der er tilknyttet områdets forvaltning, som består af sundhedsplejersker, psykologer, tale-høre-lærere, støttepædagoger, integrationsmedarbejdere, sprogvejledere, konsulenter, et fælles sekretariat og en ledelsesgruppe. Sammen yder vi support til familier, institutioner og skoler i en stor og farverig bydel med mange spændende faglige udfordringer. Bydelen er præget af stor kulturel og social mangfoldighed, som afspejles i vores opgaveløsning. Du kan orientere dig om vores ydelsesprofil på http: sundhedsplejen.kk.dk Løn- og ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst. Lønnen vil blive forhandlet med din faglige organisation. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingerne og området kan fås ved henvendelse til teamleder Vibeke Samberg på 5126 0999 eller sundhedsplejerske tillidsrepræsentant Anette Schou-Jensen på 2527 5173. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest torsdag den 25. juli 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag den 30. juli.

Sundhedsplejen i Område Nørrebro/Bispebjerg søger nye kolleger

Vi har to faste stillinger og et vikariat, der løber frem til den 31. december 2019, på 37 timer om ugen, som vi søger at få besat fra den 15. august 2019 eller snarest herefter.

Vi kan tilbyde dig ansættelse i en kombineret stilling, der omfatter både skole- og småbørnssundhedspleje.

Du vil som ny blive tilknyttet to mentorer, og du vil blive mødt af mange andre stærkt fagligt engagerede kollegaer, der kan tilbyde ikke alene kollegial sparring i en travl hverdag, men også godt humør og gode grin.

Vi forventer, at du har interesse for børn og familier med forskellige kulturelle baggrunde.

Du kan arbejde selvstændigt og har overblik, ligesom vi vægter, at vores nye kollega er en fagligt engageret sundhedsplejerske med gode samarbejdsevner.

Du er fleksibel, åben og positiv i en travl hverdag og giver gerne en hånd til en kollega, der har brug for hjælp.

Du vil blive en del af en fagligt stærkt engageret gruppe af 55 sundhedsplejersker, der er opdelt i fem teams.

Område Nørrebro/Bispebjerg har ca. 2.400 fødsler årligt, 118 institutioner med børn i alderen 0-18 år, 10 folkeskoler, 4 specialskoler og 18 privatskoler.

Vi er ca. 140 medarbejdere, der er tilknyttet områdets forvaltning, som består af sundhedsplejersker, psykologer, tale-høre-lærere, støttepædagoger, integrationsmedarbejdere, sprogvejledere, konsulenter, et fælles sekretariat og en ledelsesgruppe.

Sammen yder vi support til familier, institutioner og skoler i en stor og farverig bydel med mange spændende faglige udfordringer. Bydelen er præget af stor kulturel og social mangfoldighed, som afspejles i vores opgaveløsning.

Du kan orientere dig om vores ydelsesprofil på http://sundhedsplejen.kk.dk/

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst. Lønnen vil blive forhandlet med din faglige organisation.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne og området kan fås ved henvendelse til teamleder Vibeke Samberg på 5126 0999 eller sundhedsplejerske/tillidsrepræsentant Anette Schou-Jensen på 2527 5173.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 25. juli 2019
Vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag den 30. juli.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTeam A Sundhedsplejersker - Nørrebro/BispebjergKøbenhavn NV2019-06-20T17:00:22.6032019-07-25T00:00:00
330054708Sundhedsplejersker til område AmagerBasic Vi søger nyuddannede eller erfarne sundhedsplejersker til spændende udfordringer i sundhedsplejen på Amager. Vi er 55 engagerede sundhedsplejersker, som søger nye kollegaer. Vi har en til to faste stillinger til besættelse og eventuelt et barselsvikariat. Vi er et område i stor vækst og udvikling med mange spændende udfordringer i det daglige. Vi har et stigende børnetal og flere nye institutioner, og der arbejdes lige nu på at åbne nye skoler. Sundhedsplejen er en del af den tværfaglige support i Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF) og indgår i flere tværfaglige teams. BUF Amager er et stort område med mange spændende og mangfoldige byområder og en meget varieret befolkningsgruppe. Vi cykler rundt til familierne. Om dig Du skal være uddannet sundhedsplejerske Du er fagligt engageret Du har lyst og evne til at indgå i et team og kan desuden arbejde selvstændigt Du vægter tværfagligt arbejde højt og kan indgå i tværfaglige processer Du har lyst til at arbejde med alle familietyper og børn i alle aldersgrupper Du har lyst til arbejde med hygiejne og ressourceteam i dagtilbud Vi kan tilbyde en arbejdsplads i rivende udvikling og forandring et selvstændigt job med mange udfordringer og stort ansvar fagligt engagerede kollegaer et godt kollegialt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden skolearbejde på folkeskole såvel som privatskole Vi arbejder med tidlig opsporing af udviklingsforstyrrelser med ADBB metoden, som du ligeledes vil blive uddannet i. Aktuelt arbejder vi med projekt Tidlig indsats, som er en tværfaglig indsats for de mest sårbare familier i København med fokus på de 0-2 årige og gravide. Desuden arbejder vi med overgange fra hjem til dagtilbud, motorik, screening for efterfødselsreaktioner, sundhedspædagogisk undervisning på skolerne, og vi har forskellige gruppetilbud. Vi arbejder med den elektroniske børnejournal NOVAX. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingerne er på 32-37 timer om ugen, men aftales individuelt. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Lønnen bliver forhandlet af din faglige organisation. Stillingerne er ledige fra den 1. september og 1. oktober. Yderligere information Information om stillingerne kan fås hos teamleder i sundhedsplejen Ulla Hansen på 2777 0347. Vi ser frem til at høre fra dig. Søg via nedenstående link senest fredag den 2. august 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted mandag den 12. august 2019 i dagtimerne.

Vi søger nyuddannede eller erfarne sundhedsplejersker til spændende udfordringer i sundhedsplejen på Amager.

Vi er 55 engagerede sundhedsplejersker, som søger nye kollegaer. Vi har en til to faste stillinger til besættelse og eventuelt et barselsvikariat. Vi er et område i stor vækst og udvikling med mange spændende udfordringer i det daglige. Vi har et stigende børnetal og flere nye institutioner, og der arbejdes lige nu på at åbne nye skoler.

Sundhedsplejen er en del af den tværfaglige support i Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF) og indgår i flere tværfaglige teams. BUF Amager er et stort område med mange spændende og mangfoldige byområder og en meget varieret befolkningsgruppe. Vi cykler rundt til familierne.

Om dig

  • Du skal være uddannet sundhedsplejerske
  • Du er fagligt engageret
  • Du har lyst og evne til at indgå i et team og kan desuden arbejde selvstændigt
  • Du vægter tværfagligt arbejde højt og kan indgå i tværfaglige processer
  • Du har lyst til at arbejde med alle familietyper og børn i alle aldersgrupper
  • Du har lyst til arbejde med hygiejne og ressourceteam i dagtilbud

Vi kan tilbyde

  • en arbejdsplads i rivende udvikling og forandring
  • et selvstændigt job med mange udfordringer og stort ansvar
  • fagligt engagerede kollegaer
  • et godt kollegialt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden
  • skolearbejde på folkeskole såvel som privatskole

Vi arbejder med tidlig opsporing af udviklingsforstyrrelser med ADBB metoden, som du ligeledes vil blive uddannet i. Aktuelt arbejder vi med projekt Tidlig indsats, som er en tværfaglig indsats for de mest sårbare familier i København med fokus på de 0-2 årige og gravide. Desuden arbejder vi med overgange fra hjem til dagtilbud, motorik, screening for efterfødselsreaktioner, sundhedspædagogisk undervisning på skolerne, og vi har forskellige gruppetilbud. Vi arbejder med den elektroniske børnejournal NOVAX.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 32-37 timer om ugen, men aftales individuelt. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Lønnen bliver forhandlet af din faglige organisation.

Stillingerne er ledige fra den 1. september og 1. oktober. 

Yderligere information
Information om stillingerne kan fås hos teamleder i sundhedsplejen Ulla Hansen på 2777 0347.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest fredag den 2. august 2019
Ansættelsessamtaler vil finde sted mandag den 12. august 2019 i dagtimerne.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTeam A Sundhedsplejersker - AmagerKøbenhavn S2019-07-04T19:00:53.9672019-08-02T00:00:00
330059118Sygeplejerske med diabeteserfaring til Center for Diabetes i Københavns KommuneBasic Har du lyst til at være med til at give københavnere med type 2-diabetes de bedste muligheder for at mestre deres diabetes, samt være med til at udvikle Center for Diabetes i Københavns Kommune? Så er denne stilling måske noget for dig. Vi søger en erfaren og engageret sygeplejerske med erfaring indenfor diabetes. Stillingen er et vikariat på 21 måneder, da én af vores sygeplejersker skal have uddannelsesorlov. Du skal have erfaring og specialistviden inden for type 2-diabetes. Hvis du har erfaring indenfor f.eks. socialpsykiatri og rehabilitering samt samarbejde med andre sektorer hjemmeplejen, er det bare et plus. Du skal i et tværfagligt team stå for rehabiliteringsindsatserne for borgere med type 2-diabetes i Københavns Kommune. Center for Diabetes varetager den kommunale rehabiliteringsindsats til borgere med type 2-diabetes i Københavns Kommune. I centret giver vi en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Under et forløb samarbejder borgeren med en fast kontaktperson og i fællesskab udarbejdes en handleplan. Centret har indgået en partnerskabsaftale med Diabetesforeningen, som betyder, at vi i centret kommer til at have et tæt samarbejde med de frivillige. Udover daglig drift af rehabiliteringsindsatser får du mulighed for at være med til at udvikle og afprøve nye indsatser for københavnerne. Du får derfor også mulighed for at samarbejde med udviklingsmedarbejdere i Center for Diabetes og forskere fra forskellige forskningsinstitutioner. Arbejdsopgaver Varetage patientuddannelsen inden for diabetes Afholde individuelle samtaler om diabetes med udgangspunkt blandt andet i den motiverende samtale Være med i holdundervisningen for fysisk træning Være kontaktperson for borgere Tilrettelægge forløb sammen med borgeren og i tværfagligt team Mulighed for at deltage i kvalitets- og udviklingsarbejdet. Kvalifikationer I stillingen ønsker vi en kollega, der er uddannet sygeplejerske med minimum fem års klinisk erfaring og gerne erfaring med: Endokrinologi, ambulatorier eller sengeafsnit Type 2-diabetes og kendskab til det moderne rehabiliteringsbegreb Undervisning af patienter med kronisk sygdom både individuelt og hold Den motiverende samtale og sundhedspædagogik Projektarbejde i udviklings- forskningsprojekter. Af personlige kompetencer lægger vi især vægt på, at du har: Evnen til at arbejde systematisk Evnen til at arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i et tværfagligt samarbejde Evner og erfaring i forhold til undervisning Gode formidlings- og journaliseringskompetencer i skrift og tale Engagement og positiv tilgang til arbejdet Et åbent sind, er venlig, rolig og imødekommende over for alle brugere af centret. Vi tilbyder Et selvstændigt job Et spændende udviklingsmiljø sammen med kompetente medarbejdere med høj motivation Udfordrende og stimulerende arbejde i landets eneste kommunale Center for Diabetes Introduktionsprogram En arbejdsplads med en god tone mellem ledelse, medarbejdere og kolleger imellem. Løn og ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat den 1. oktober 2019 og løber til den 30. juni 2021. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne Ny Løn lokal løndannelse i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, timerne placeres i tidsrummet 08.00-19.00 mandag til fredag. Du skal regne med aftenarbejde en gang om ugen. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet referencer. Om Center for Diabetes Center for Diabetes blev etableret i 2016 og varetager den kommunale rehabiliteringsindsats til borgere med type 2-diabetes. I 2019 udbygges centret med opgaver indenfor hjerteområdet, så der sikres en stærk synergi mellem de to faglige felter: Diabetes og hjertesygdomme. Rehabiliteringstilbuddet omfatter bl.a. træning, patientuddannelse i diabetes, diætvejledning og rygestopkurser. Vi er ca. 35 medarbejdere og repræsenterer forskellige fagligheder så som fysioterapeuter, sygeplejersker, diætister, akademikere og har en lægefaglig chef. Centret er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns kommune. Vi er en lærende organisation, hvor medarbejderne er inddraget i udviklingen og hvor drift og udvikling går hånd i hånd. Vi er ambitiøse og stræber mod høj faglighed. Det gør vi som et hold, gennem data og gennem samarbejder med partnere i sundhedsvæsnet, foreninger, civilsamfundet og forskere. Yderligere oplysninger Fås ved henvendelse på 3530 2400 og spørg efter Trine Møller konstitueret souschef eller Annette G. Andersen sygeplejerske. Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk og facebook.dk centerfordiabetes Søg via nedenstående link senest torsdag den 15. august 2019. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 34, 2019.

Har du lyst til at være med til at give københavnere med type 2-diabetes de bedste muligheder for at mestre deres diabetes, samt være med til at udvikle Center for Diabetes i Københavns Kommune? Så er denne stilling måske noget for dig.

Vi søger en erfaren og engageret sygeplejerske med erfaring indenfor diabetes. Stillingen er et vikariat på 21 måneder, da én af vores sygeplejersker skal have uddannelsesorlov. Du skal have erfaring og specialistviden inden for type 2-diabetes. Hvis du har erfaring indenfor f.eks. socialpsykiatri og rehabilitering samt samarbejde med andre sektorer/hjemmeplejen, er det bare et plus. Du skal i et tværfagligt team stå for rehabiliteringsindsatserne for borgere med type 2-diabetes i Københavns Kommune.

Center for Diabetes varetager den kommunale rehabiliteringsindsats til borgere med type 2-diabetes i Københavns Kommune. I centret giver vi en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Under et forløb samarbejder borgeren med en fast kontaktperson og i fællesskab udarbejdes en handleplan. Centret har indgået en partnerskabsaftale med Diabetesforeningen, som betyder, at vi i centret kommer til at have et tæt samarbejde med de frivillige.

Udover daglig drift af rehabiliteringsindsatser får du mulighed for at være med til at udvikle og afprøve nye indsatser for københavnerne. Du får derfor også mulighed for at samarbejde med udviklingsmedarbejdere i Center for Diabetes og forskere fra forskellige forskningsinstitutioner.

Arbejdsopgaver

  • Varetage patientuddannelsen inden for diabetes
  • Afholde individuelle samtaler om diabetes med udgangspunkt blandt andet i den motiverende samtale
  • Være med i holdundervisningen for fysisk træning
  • Være kontaktperson for borgere
  • Tilrettelægge forløb sammen med borgeren og i tværfagligt team
  • Mulighed for at deltage i kvalitets- og udviklingsarbejdet.

Kvalifikationer
I stillingen ønsker vi en kollega, der er uddannet sygeplejerske med minimum fem års klinisk erfaring og gerne erfaring med:

  • Endokrinologi, ambulatorier eller sengeafsnit
  • Type 2-diabetes – og kendskab til det moderne rehabiliteringsbegreb
  • Undervisning af patienter med kronisk sygdom – både individuelt og hold
  • Den motiverende samtale og sundhedspædagogik
  • Projektarbejde i udviklings-/forskningsprojekter.

Af personlige kompetencer lægger vi især vægt på, at du har:

  • Evnen til at arbejde systematisk
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og samtidigt indgå i et tværfagligt samarbejde
  • Evner og erfaring i forhold til undervisning
  • Gode formidlings- og journaliseringskompetencer i skrift og tale
  • Engagement og positiv tilgang til arbejdet
  • Et åbent sind, er venlig, rolig og imødekommende over for alle brugere af centret.

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job
  • Et spændende udviklingsmiljø sammen med kompetente medarbejdere med høj motivation
  • Udfordrende og stimulerende arbejde i landets eneste kommunale Center for Diabetes
  • Introduktionsprogram
  • En arbejdsplads med en god tone mellem ledelse, medarbejdere og kolleger imellem.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat den 1. oktober 2019 og løber til den 30. juni 2021. 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne Ny Løn/lokal løndannelse i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation.
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, timerne placeres i tidsrummet 08.00-19.00 mandag til fredag. Du skal regne med aftenarbejde en gang om ugen. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet referencer.

Om Center for Diabetes
Center for Diabetes blev etableret i 2016 og varetager den kommunale rehabiliteringsindsats til borgere med type 2-diabetes. I 2019 udbygges centret med opgaver indenfor hjerteområdet, så der sikres en stærk synergi mellem de to faglige felter: Diabetes og hjertesygdomme.

Rehabiliteringstilbuddet omfatter bl.a. træning, patientuddannelse i diabetes, diætvejledning og rygestopkurser. Vi er ca. 35 medarbejdere og repræsenterer forskellige fagligheder så som fysioterapeuter, sygeplejersker, diætister, akademikere og har en lægefaglig chef. Centret er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns kommune.

Vi er en lærende organisation, hvor medarbejderne er inddraget i udviklingen og hvor drift og udvikling går hånd i hånd. Vi er ambitiøse og stræber mod høj faglighed. Det gør vi som et hold, gennem data og gennem samarbejder med partnere i sundhedsvæsnet, foreninger, civilsamfundet og forskere.

Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse på 3530 2400 og spørg efter Trine Møller konstitueret souschef eller Annette G. Andersen sygeplejerske.

Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk og facebook.dk/centerfordiabetes

Søg via nedenstående link senest torsdag den 15. august 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 34, 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Diabetes og Hjerte - KbhKøbenhavn V2019-07-12T15:00:35.8302019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lungemedicinsk sengeafsnit på Gentofte søger afdelingssygeplejerske - genopslag

Gentofte Hospital

Hellerup
Vi søger en afdelingssygeplejerske, der har lyst til at stå i spidsen for vores højt specialiserede og sygeplejefagligt stærkt drevne sengeafsnit, hvor patientcentreret pleje, stort medarbejderengagement, lyst til at styrke kvaliteten af patienterne...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Afdelingssygeplejerske til Langgadehus Plejehjem

Langgadehus Afd. 2

Valby
Har du lyst til at være afdelingssygeplejerske på et spændende plejehjem med et højt fagligt niveau og høje ambitioner? Idet en af vores afdelingssygeplejersker går på pension, søger vi en ny afdelingssygeplejerske. Du skal være afdelingssygeplejers...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Tre sundhedsplejersker til Område Nørrebro/Bispebjerg, to faste stillinger og et vikariat

Team A Sundhedsplejersker - Nørrebro/Bispebjerg

København NV
Sundhedsplejen i Område Nørrebro Bispebjerg søger nye kolleger Vi har to faste stillinger og et vikariat, der løber frem til den 31. december 2019, på 37 timer om ugen, som vi søger at få besat fra den 15. august 2019 eller snarest herefter. Vi kan ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Sundhedsplejersker til område Amager

Team A Sundhedsplejersker - Amager

København S
Vi søger nyuddannede eller erfarne sundhedsplejersker til spændende udfordringer i sundhedsplejen på Amager. Vi er 55 engagerede sundhedsplejersker, som søger nye kollegaer. Vi har en til to faste stillinger til besættelse og eventuelt et barselsvik...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Sygeplejerske med diabeteserfaring til Center for Diabetes i Københavns Kommune

Center for Diabetes og Hjerte - Kbh

København V
Har du lyst til at være med til at give københavnere med type 2-diabetes de bedste muligheder for at mestre deres diabetes, samt være med til at udvikle Center for Diabetes i Københavns Kommune? Så er denne stilling måske noget for dig. Vi søger en ...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019