Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til Cabi

Cabi arbejder målrettet for et socialt ansvarligt arbejdsmarked, hvor mennesker og virksomheder lykkes. Det gør vi ved at stille brugbar viden og operationelle værktøjer til rådighed for virksomheder og kommuner, der ønsker at fremme:

  • udsatte menneskers muligheder for job og uddannelse
  • udsatte medarbejderes muligheder for at blive i deres job
  • trivsel og forebyggelse af nedslidning på arbejdsmarkedet.
Vi er ca. 35 medarbejdere. Vi har hovedkontor i Aarhus og en afdeling i København.

Om jobbet
Til vores kontor i Aarhus søger vi nu en studentermedhjælp ca. 5 timer ugentligt.

Som studentermedhjælp kan du se frem til at skulle varetage en række forskellige opgaver af administrativ og driftsmæssig karakter. Du vil bl.a. komme til at

  • opdatere diverse lister og oversigter i CRM-system (Act!) og Excel
  • indsamle og strukturere information og data (fx desk research og rundringninger)
  • følge op på igangsatte initiativer internt
  • supportere på projekter med referater, mødeindkaldelser, mødebookninger o.lign.
  • passe telefon og afløse i receptionen og lejlighedsvist i køkkenet
  • udføre serviceopgaver, fx mødeforplejning, print- og pakkeopgaver mv.
  • løse adhoc-opgaver indenfor administration og HR.
Derudover skal du være parat til at assistere ved praktiske opgaver, hvis der er behov for det.

Du vil referere til Anne Friis Johansen, Cabis projektchef og teamleder for supportteamet.

Dig som person
Vi forestiller os, at du er i gang med at tage en bacheloruddannelse på et universitet. Du skal være mindst ét år inde i uddannelsen, og det er en fordel, hvis dit studium er inden for samfundsvidenskab, sociologi, antropologi el. lign.

Vi forventer desuden, at du

  • har solide IT-kompetencer, er fortrolig med MS Office-pakken og en rutineret bruger af Excel. Ansøgere, som ikke er rutinerede Excel- og IT-brugere, vil ikke komme i betragtning.
    OBS: Vi bruger PC.
  • kan arbejde selvstændigt med dine opgaver
  • er grundig og struktureret
  • har øje for detaljer og er kvalitetsbevidst
  • er omstillingsparat
  • er serviceminded
  • er en god mundtlig og skriftlig formidler.
Ansættelsesvilkår
Der er tale om en stilling på ca. 5 timer ugentligt med start 15.08.2020.

Lønnen fastsættes i henhold til overenskomst med staten.

Vi tilbyder en arbejdsplads i udvikling med faglige ambitioner og gode personaleforhold (fx fokus på balance mellem arbejdsliv og fritid, kantineordning, kunstforening, sociale arrangementer m.v.).

Da vi ønsker at fremme mangfoldigheden på arbejdsmarkedet, opfordrer vi alle studerende uanset køn, etnisk baggrund m.m. til at søge.

Interesseret?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at henvende dig på hverdage (med undtagelse af fredag d. 22. maj) til projektchef Anne Friis Johansen på tlf. 2092 4896 eller seniorkonsulent og HR-ansvarlig Thomas Thrane Larsen på tlf. 6197 1235.

Ansøgningsfrist
Opslaget fjernes senest d. 1. juni kl. 23.59, og vi tager det ned, så snart vi har det rigtige kandidatfelt. Send din ansøgning med foto og CV via linket ”Søg stillingen”.

Samtaler
1. samtalerunde forventes afholdt den 17. juni 2020.
Du vil umiddelbart før samtalen skulle løse en opgave i Excel, og du vil derfor skulle medbringe egen pc på dagen.

2. samtalerunde forventes afholdt den 24. juni 2020.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.