Studentermedhjælp til HD sekretariatet, CBS

Studentermedhjælpere til HD sekretariatet

Vi søger en studentermedhjælp til at indgå i et velfungerende og dygtigt studiesekretariat, hvor vi tager kvalitet og højt serviceniveau alvorligt. Vores studiemedhjælpere arbejder alle inden for de fire områder:

  • Marketing
  • Studievejledning
  • Optag
  • HD 1. dels administrationen

Et af områderne bliver dit primære, men du vil få opgaver fra alle fire.

Eksempler på arbejdsopgaver
  • Sagsbehandle de ansøgninger, der kommer ind.
  • Hjælpe vores studievejleder med at opdatere tekster og information.
  • Hjælpe marketing med at lave facebookopslag, skrive nyhedshistorier og indhente cases.
  • Rette tekst på vores website.
  • Praktisk hjælp ved arrangementer
  • Løbende support og støtte til studiesekretariatets medarbejdere
  • Besvarelse af studenterhenvendelser på mail og telefon

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med noget af ovenstående og er god til engelsk i skrift og tale – men det vigtigste er din person og din indstilling til arbejdsopgaverne. Vi forventer selvstændighed og omhyggelighed i opgaveløsningen samt engagement, lærevillighed og servicemindedhed.

Til gengæld kan vi tilbyde et godt arbejdsklima med hjælpsomme kollegaer og fleksibilitet med hensyn til planlægning af arbejdstider.

Organisatorisk bliver du en del af HD sekretariatet med 9 engagerede medarbejdere og 4 studentermedhjælpere - og med reference til Afdelingschefen for HD-uddannelsen.               
Arbejdsstedet er CBS’ campus i Dalgas Have 15 ved Metro Lindevang på Frederiksberg.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation.

Ansættelsen er gennemsnitlig 10 timer om ugen. Starttidspunkt er 1. august eller snarest derefter.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du er aktiv studerende på en videregående uddannelse.

Ansøgning

Ansøgning med cv og eksamenspapirer fremsendes til enten hdtilmelding@cbs.dk 

Ansøgningsfrist 19. juni 2019.

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 27.

Du kan læse mere om HD-uddannelserne på www.cbs.dk/hd


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028119Phoenix-1f4835f312019-06-03T00:00:00Studentermedhjælp til HD sekretariatet, CBSStudentermedhjælpere til HD sekretariatet

Vi søger en studentermedhjælp til at indgå i et velfungerende og dygtigt studiesekretariat, hvor vi tager kvalitet og højt serviceniveau alvorligt. Vores studiemedhjælpere arbejder alle inden for de fire områder:

  • Marketing
  • Studievejledning
  • Optag
  • HD 1. dels administrationen

Et af områderne bliver dit primære, men du vil få opgaver fra alle fire.

Eksempler på arbejdsopgaver
  • Sagsbehandle de ansøgninger, der kommer ind.
  • Hjælpe vores studievejleder med at opdatere tekster og information.
  • Hjælpe marketing med at lave facebookopslag, skrive nyhedshistorier og indhente cases.
  • Rette tekst på vores website.
  • Praktisk hjælp ved arrangementer
  • Løbende support og støtte til studiesekretariatets medarbejdere
  • Besvarelse af studenterhenvendelser på mail og telefon

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med noget af ovenstående og er god til engelsk i skrift og tale – men det vigtigste er din person og din indstilling til arbejdsopgaverne. Vi forventer selvstændighed og omhyggelighed i opgaveløsningen samt engagement, lærevillighed og servicemindedhed.

Til gengæld kan vi tilbyde et godt arbejdsklima med hjælpsomme kollegaer og fleksibilitet med hensyn til planlægning af arbejdstider.

Organisatorisk bliver du en del af HD sekretariatet med 9 engagerede medarbejdere og 4 studentermedhjælpere - og med reference til Afdelingschefen for HD-uddannelsen.               
Arbejdsstedet er CBS’ campus i Dalgas Have 15 ved Metro Lindevang på Frederiksberg.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation.

Ansættelsen er gennemsnitlig 10 timer om ugen. Starttidspunkt er 1. august eller snarest derefter.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du er aktiv studerende på en videregående uddannelse.

Ansøgning

Ansøgning med cv og eksamenspapirer fremsendes til enten hdtilmelding@cbs.dk 

Ansøgningsfrist 19. juni 2019.

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 27.

Du kan læse mere om HD-uddannelserne på www.cbs.dk/hd

Studentermedhjælpere til HD sekretariatet Vi søger en studentermedhjælp til at indgå i et velfungerende og dygtigt studiesekretariat, hvor vi tager kvalitet og højt serviceniveau alvorligt. Vores studiemedhjælpere arbejder alle inden for de fire områder: MarketingStudievejledningOptagHD 1. dels administrationen Et af områderne bliver dit primære, men du vil få opgaver fra alle fire. Eksempler på arbejdsopgaverSagsbehandle de ansøgninger, der kommer ind.Hjælpe vores studievejleder med at opdatere tekster og information.Hjælpe marketing med at lave facebookopslag, skrive nyhedshistorier og indhente cases.Rette tekst på vores website.Praktisk hjælp ved arrangementerLøbende support og støtte til studiesekretariatets medarbejdereBesvarelse af studenterhenvendelser på mail og telefon Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med noget af ovenstående og er god til engelsk i skrift og tale men det vigtigste er din person og din indstilling til arbejdsopgaverne. Vi forventer selvstændighed og omhyggelighed i opgaveløsningen samt engagement, lærevillighed og servicemindedhed. Til gengæld kan vi tilbyde et godt arbejdsklima med hjælpsomme kollegaer og fleksibilitet med hensyn til planlægning af arbejdstider. Organisatorisk bliver du en del af HD sekretariatet med 9 engagerede medarbejdere og 4 studentermedhjælpere - og med reference til Afdelingschefen for HD-uddannelsen. Arbejdsstedet er CBS campus i Dalgas Have 15 ved Metro Lindevang på Frederiksberg. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Ansættelsen er gennemsnitlig 10 timer om ugen. Starttidspunkt er 1. august eller snarest derefter. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er aktiv studerende på en videregående uddannelse. Ansøgning Ansøgning med cv og eksamenspapirer fremsendes til enten hdtilmelding@cbs.dk Ansøgningsfrist 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 27. Du kan læse mere om HD-uddannelserne på www.cbs.dk hd11jobnet1f4835f3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3530984Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000FrederiksbergDKDanmark0mk.hd@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent764516JobNet4992251499225110021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4835f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4835f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4835f3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f4835f3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/20.jpgEr du den nye Studievejleder i Copenhagen Business School?12008001Dansk3Læse/ tale235902Studievejleder9Undervisning og pædagogik361844593Maria Kibsgaardmk.hd@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark330042289To nye studenterstudievejleder til SUND Studie- og KarrierevejledningRobot Vil du være en del af det team, der varetager studie- og karrierevejledningen på det sundhedsvidenskabelige fakultet? SUND Studie- og Karrierevejledning søger to nye studenterstudievejledere med tiltrædelse primo august 2019. Om os SUND Studie- og Karrierevejledning er et åbent tilbud for alle studerende på SUND og har som mål at fremme studerendes trivsel og gennemførelse fra studiestart til dimission. Vi er en del af SUND Studieinformation og tilbyder alle studerende på SUND s 14 uddannelser på vores fire campusområder. Arbejdsopgaver SUND Studie- og Karrierevejledning består af 8 fuldtidsansatte AC-vejledere og 6 studenterstudievejledere. Teamet varetager tilsammen drop ind , mail og telefonvejledning af alle SUNDs studerende på vores fire campusområder. Derudover tilbyder AC-vejlederne også personlige samtaler. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel, nysgerrig og undersøgende i forhold til uddannelser, du ikke nødvendigvis selv kender. Det er en forudsætning, at du selv er studerende på SUND. Vi vejleder i personlige forhold, studieordninger, dispensationer, studieplaner, kompetencer, karriere og meget mere. Vi afholder også løbende vejledningsarrangementer, bl.a. for nye studerende ved åbent hus og studiestart, og for nuværende studerende om f.eks. overgang til kandidatuddannelsen. Stillingen er på ca. 25 timer pr. måned med en forventet arbejdstid på ca. 5-6 timer pr. uge. Der er åbent for drop ind-, telefon-, mailvejledning hver dag på faste tidspunkter i dagtimerne. Du skal sammen med de andre i teamet bemande vejledningen i åbningstiden. På vores hjemmeside kan du se vores åbningstider og her se de tidsrum, indenfor hvilke du skal kunne arbejde. Dit arbejde som studievejleder vil bl.a. omfatte: Personlig vejledning i drop ind Telefonvejledning Besvarelse af mails Deltagelse i obligatoriske kurser om vejledning Deltage i fællesmøder for alle vejledere ca. en gang om måneden Vigtige kompetencer Du skal være åben og imødekommende. Det er vigtigt, at du kan arbejde i teams og konstruktivt bidrager til den løbende udvikling af vores vejledning. Vi lægger vægt på, at du: Er empatisk, fordomsfri og nysgerrig Kan håndtere usikkerhed og kender egne begrænsninger Kan sætte dig ind i andres situation og har lyst til at reflektere over situationen Er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, både på dansk og engelsk Er tillidsvækkende og har interesse for studiemæssige forhold på SUND Er god til at sætte dig ind i alle uddannelsernes regler og studieordninger Er engageret og udviklingsorienteret Kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i travle situationer Vi tilbyder Et spændende studiejob med udfordringer og stort ansvar Engagerede og gode kollegaer Et godt socialt miljø med en uhøjtidelig omgangstone Grundig oplæring Løn- og ansættelsesvilkår Studievejledningen er en del af Afdelingen for Uddannelse og Studerende. Ansættelsen er på 25 timer per måned, og ansøgere skal være indskrevet som studerende på det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Ansøgere skal være indstillet på at deltage i obligatoriske møder og seminarer, der ligger uden for normal arbejdstid. Timelønnen er kr. 181,26, plus pension kr. 3,20 og feriepenge på 12,5 af lønnen. Ansættelsen er omfattet af gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Studenterundervisernes Landsforbund (SUL). Yderligere oplysninger Mere information om studievejledningen findes på vores hjemmeside. Du er også velkommen til, at kontakte AC-studievejleder Christina Stigaard på 35 32 62 34. Du skal kunne deltage i et grundkursus for studenterstudievejledere den 14. - 16. august 2019. Derudover skal du kunne afsætte god tid til oplæring i august. Ansøgning Send ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk via linket i højre side, så den er universitetet i hænde senest tirsdag den 25. juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 28. juni og mandag den 1. juli. I forbindelse med samtalen, vil du blive præsenteret for en opgave, som vi vil tale om til selve samtalen.Vil du være en del af det team, der varetager studie- og karrierevejledningen på det sundhedsvidenskabelige fakultet? SUND Studie- og Karrierevejledning søger to nye studenterstudievejledere med tiltrædelse primo august 2019.

Om os

SUND Studie- og Karrierevejledning er et åbent tilbud for alle studerende på SUND og har som mål at fremme studerendes trivsel og gennemførelse fra studiestart til dimission. Vi er en del af SUND Studieinformation og tilbyder alle studerende på SUND’s 14 uddannelser på vores fire campusområder.

Arbejdsopgaver

SUND Studie- og Karrierevejledning består af 8 fuldtidsansatte AC-vejledere og 6 studenterstudievejledere.

Teamet varetager tilsammen drop ind–, mail– og telefonvejledning af alle SUNDs studerende på vores fire campusområder. Derudover tilbyder AC-vejlederne også personlige samtaler. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel, nysgerrig og undersøgende i forhold til uddannelser, du ikke nødvendigvis selv kender. Det er en forudsætning, at du selv er studerende på SUND.

Vi vejleder i personlige forhold, studieordninger, dispensationer, studieplaner, kompetencer, karriere og meget mere. Vi afholder også løbende vejledningsarrangementer, bl.a. for nye studerende ved åbent hus og studiestart, og for nuværende studerende om f.eks. overgang til kandidatuddannelsen.

Stillingen er på ca. 25 timer pr. måned med en forventet arbejdstid på ca. 5-6 timer pr. uge. Der er åbent for drop ind-, telefon-, mailvejledning hver dag på faste tidspunkter i dagtimerne. Du skal sammen med de andre i teamet bemande vejledningen i åbningstiden. På vores hjemmeside kan du se vores åbningstider og her se de tidsrum, indenfor hvilke du skal kunne arbejde.

Dit arbejde som studievejleder vil bl.a. omfatte:

  • Personlig vejledning i drop ind
  • Telefonvejledning
  • Besvarelse af mails
  • Deltagelse i obligatoriske kurser om vejledning
  • Deltage i fællesmøder for alle vejledere ca. en gang om måneden
Vigtige kompetencer

Du skal være åben og imødekommende. Det er vigtigt, at du kan arbejde i teams og konstruktivt bidrager til den løbende udvikling af vores vejledning.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er empatisk, fordomsfri og nysgerrig
  • Kan håndtere usikkerhed og kender egne begrænsninger
  • Kan sætte dig ind i andres situation og har lyst til at reflektere over situationen
  • Er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, både på dansk og engelsk
  • Er tillidsvækkende og har interesse for studiemæssige forhold på SUND
  • Er god til at sætte dig ind i alle uddannelsernes regler og studieordninger
  • Er engageret og udviklingsorienteret
  • Kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i travle situationer
Vi tilbyder

  • Et spændende studiejob med udfordringer og stort ansvar
  • Engagerede og gode kollegaer
  • Et godt socialt miljø med en uhøjtidelig omgangstone
  • Grundig oplæring
Løn- og ansættelsesvilkår

Studievejledningen er en del af Afdelingen for Uddannelse og Studerende. Ansættelsen er på 25 timer per måned, og ansøgere skal være indskrevet som studerende på det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Ansøgere skal være indstillet på at deltage i obligatoriske møder og seminarer, der ligger uden for normal arbejdstid. Timelønnen er kr. 181,26, plus pension kr. 3,20 og feriepenge på 12,5 % af lønnen. Ansættelsen er omfattet af gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Studenterundervisernes Landsforbund (SUL).



Yderligere oplysninger

Mere information om studievejledningen findes på vores hjemmeside. Du er også velkommen til, at kontakte AC-studievejleder Christina Stigaard på 35 32 62 34.

Du skal kunne deltage i et grundkursus for studenterstudievejledere den 14. - 16. august 2019. Derudover skal du kunne afsætte god tid til oplæring i august.

Ansøgning

Send ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk via linket i højre side, så den er universitetet i hænde senest tirsdag den 25. juni 2019.

Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 28. juni og mandag den 1. juli. I forbindelse med samtalen, vil du blive præsenteret for en opgave, som vi vil tale om til selve samtalen.



KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-06-14T00:00:002019-06-26T00:00:00
330043645Ambitiøs lærer og naturfags-vejleder til indskolingen på Oehlenschlægersgades SkoleBasic Brænder du for at sætte det faglige niveau højt? Ser du det som en af dine fornemste opgaver at uddanne socialt og fagligt kompetente børn til det næste skridt videre fra folkeskolen? Så tilbyder vi dig en spændende stilling på Oehlenschlægersgades Skole. Vi søger en lærer som kan sit håndværk indenfor matematik, natur-teknik og idræt i indskolingen. Oehlenschlægersgades Skole ligger centralt på Vesterbro en bydel i en rivende udvikling og forandring. Det betyder mange aktive forældre og forventningsfulde børn, som vil gå i skole her hos os. Du møder en gammel Vesterbro-skole fra 1885, som er kendetegnet ved sjæl og nærvær. Skolen har ca. 620 elever og et samlet personale på et samlet personale på 75 lærere, pædagoger, børnehaveklasseledere m.v. Vi er en 2-sporet skole og går en spændende fremtid i møde, hvor skolen bliver udvidet til en 3-sporet skole, med fire klasser på 1. og 2. årg. I det kommende skoleår er vi 3-sporet til og med 5. årgang. Da vi har en verserende byggesag, er indskolingen i det kommende skoleår genhuset samlet i dejlige lyse pavillioner i området på Lille Vesterbro på Otto Bussesvej. Jobbet Vi søger en fagligt dygtig og engageret lærer, som har lyst til at lægge et solidt fundament for børnenes kompetencer og læring fra 1.-4. årgang. Vi forventer, at du er en dedikeret teamplayer, som har lyst til at videre udvikle skolereformens tiltag, herunder at bidrage konstruktivt og engageret til at udvikle skolens Cooperative Learning, selvledende årgangsteam og teamets kompetencer. Evnen til at samarbejde er afgørende betydning. Vi forventer, at du har en fagfaglig kombination med hovedvægt på matematik og naturfag. Af andre undervisningskompetencer vil idræt blive prioriteret. Som Naturfagsvejleder vil du blive en del af skolens meget velfungerende RC-PLC. Du bliver dermed en del af en gruppe på ca. 10 vejledere (faglige vejledere, AKT-vejledere og inklusionspædagog), som samarbejder tæt i forhold til målet om, at alle indsatser skal gå på to ben forstået på den måde, at du som vejleder både arbejder med indsatser i klasser eller for grupper af elever, samtidig med at du vejleder lærerne, så de på sigt opnår kompetencer til at overtage indsatsen selv og få den til at leve videre i den daglige undervisning. Ansøgere med vejlederuddannelse vil derfor blive prioriteret. Kvalifikationer Vi forventer, at vores elever mødes af: Et anerkendende og inkluderende pædagogisk synspunkt En stærk fagprofessionel tilgang til arbejdet Humor og en pragmatisk tilgang til hverdagens udfordringer og skæve vinkler. Din fremtidige arbejdsplads Oehlenschlægersgades Skole har fokus på det gode børneliv. Det betyder at vi på Oehlenschlægersgades Skole skaber mening for børnene når… børnene mærker, at de er blevet bedre til noget det enkelte barn oplever at det har en værdi for fællesskabet der også bliver plads til at tænke med hænderne børnene kan mærke lærerens faglige begejstring. På Oehlenschlægersgades Skole er vi kendt for at være et levende og energisk personale, som giver hinanden plads og anerkendelse. Der er plads til gode faglige samtaler og videndeling og til det daglige nærvær som kollegaer og i forhold til børnene. Skolen er afdelingsopdelt i en indskoling fra 0.-4. årgang og en udskoling fra 5.-9. årgang. Den enkelte lærer er knyttet til én afdeling og et årgangsteam, og der arbejdes i selvledende årgangsteam. I det kommende skoleår vil du bl.a. blive en del af en fælles proces for hele personalet om lærerens relationskompetencer. I indeværende skoleår arbejder vi videre med folkeskolereformens implementering, hvor vi fortsat har en lang dag om ugen. Elever og personale har en dag om ugen en skoledag fra kl. 08.15-16.15. De andre dage er tilrettelagt tilsvarende med et kortere tidsrum i ønsket om, at børnene har mulighed for at deltage i deres fritidsaktiviteter, og samtidig at skabe en større sammenhæng i børnenes hverdag. Vi arbejder ud fra en ledestjerne det gode børneliv . På skolens lange dag og de kortere dage har vi skabt gode muligheder for at afprøve forskellige pædagogiske og didaktiske tiltag i forbindelse med skolereformen. Skolen arbejder i årgangsteam, hvor vi ser årgangens klasser børn som én enhed og bruger det konstruktivt i organiseringen af læringen. Du vil efter sommerferien være en del af 3. årgangsteam. Her vil du også have de fleste af dine timer. Løn og ansættelsesvilkår Jobbet er med tiltrædelse den 1. august 2019. Aflønning og ansættelsesvilkår vil ske i forhold til Aftale om løn i Folkeskolen Københavns Kommune , samt Forhåndsaftale mellem Børne- og Ungdomsforvaltningen og Københavns Lærerforening . Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte skoleleder Kristian Sørensen på 3326 7800. Du sender din ansøgning med relevante oplysninger om uddannelse, eksamensbevis, tidligere beskæftigelse via linket. Søg via nedenstående link senest fredag den 28. juni 2019. Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 1. juli og tirsdag den 2. juli.

Brænder du for at sætte det faglige niveau højt? Ser du det som en af dine fornemste opgaver at uddanne socialt og fagligt kompetente børn til det næste skridt videre fra folkeskolen? Så tilbyder vi dig en spændende stilling på Oehlenschlægersgades Skole.

Vi søger en lærer som kan sit håndværk indenfor matematik, natur-teknik og idræt i indskolingen.

Oehlenschlægersgades Skole ligger centralt på Vesterbro – en bydel i en rivende udvikling og forandring. Det betyder mange aktive forældre og forventningsfulde børn, som vil gå i skole her hos os.

Du møder en gammel Vesterbro-skole fra 1885, som er kendetegnet ved sjæl og nærvær. Skolen har ca. 620 elever og et samlet personale på et samlet personale på 75 lærere, pædagoger, børnehaveklasseledere m.v. Vi er en 2-sporet skole og går en spændende fremtid i møde, hvor skolen bliver udvidet til en 3-sporet skole, med fire klasser på 1. og 2. årg. I det kommende skoleår er vi 3-sporet til og med 5. årgang.

Da vi har en verserende byggesag, er indskolingen i det kommende skoleår genhuset samlet i dejlige lyse pavillioner i området på "Lille Vesterbro" på Otto Bussesvej.

Jobbet
Vi søger en fagligt dygtig og engageret lærer, som har lyst til at lægge et solidt fundament for børnenes kompetencer og læring fra 1.-4. årgang.

Vi forventer, at du er en dedikeret teamplayer, som har lyst til at videre udvikle skolereformens tiltag, herunder at bidrage konstruktivt og engageret til at udvikle skolens Cooperative Learning, selvledende årgangsteam og teamets kompetencer. Evnen til at samarbejde er afgørende betydning.

Vi forventer, at du har en fagfaglig kombination med hovedvægt på matematik og naturfag. Af andre undervisningskompetencer vil idræt blive prioriteret.

Som Naturfagsvejleder vil du blive en del af skolens meget velfungerende RC-PLC. Du bliver dermed en del af en gruppe på ca. 10 vejledere (faglige vejledere, AKT-vejledere og inklusionspædagog), som samarbejder tæt i forhold til målet om, at alle indsatser skal gå på to ben forstået på den måde, at du som vejleder både arbejder med indsatser i klasser eller for grupper af elever, samtidig med at du vejleder lærerne, så de på sigt opnår kompetencer til at overtage indsatsen selv og få den til at leve videre i den daglige undervisning.

Ansøgere med vejlederuddannelse vil derfor blive prioriteret.

Kvalifikationer
Vi forventer, at vores elever mødes af:

  • Et anerkendende og inkluderende pædagogisk synspunkt
  • En stærk fagprofessionel tilgang til arbejdet
  • Humor og en pragmatisk tilgang til hverdagens udfordringer og skæve vinkler.

Din fremtidige arbejdsplads
Oehlenschlægersgades Skole har fokus på det gode børneliv. Det betyder at vi på Oehlenschlægersgades Skole skaber mening for børnene når…

  • børnene mærker, at de er blevet bedre til noget
  • det enkelte barn oplever at det har en værdi for fællesskabet
  • der også bliver plads til at tænke med hænderne
  • børnene kan mærke lærerens faglige begejstring.

På Oehlenschlægersgades Skole er vi kendt for at være et levende og energisk personale, som giver hinanden plads og anerkendelse. Der er plads til gode faglige samtaler og videndeling og til det daglige nærvær som kollegaer og i forhold til børnene.

Skolen er afdelingsopdelt i en indskoling fra 0.-4. årgang og en udskoling fra 5.-9. årgang. Den enkelte lærer er knyttet til én afdeling og et årgangsteam, og der arbejdes i selvledende årgangsteam. I det kommende skoleår vil du bl.a. blive en del af en fælles proces for hele personalet om lærerens relationskompetencer.

I indeværende skoleår arbejder vi videre med folkeskolereformens implementering, hvor vi fortsat har en lang dag om ugen. Elever og personale har en dag om ugen en skoledag fra kl. 08.15-16.15. De andre dage er tilrettelagt tilsvarende med et kortere tidsrum i ønsket om, at børnene har mulighed for at deltage i deres fritidsaktiviteter, og samtidig at skabe en større sammenhæng i børnenes hverdag. Vi arbejder ud fra en ledestjerne "det gode børneliv". På skolens lange dag og de kortere dage har vi skabt gode muligheder for at afprøve forskellige pædagogiske og didaktiske tiltag i forbindelse med skolereformen.

Skolen arbejder i årgangsteam, hvor vi ser årgangens klasser/børn som én enhed og bruger det konstruktivt i organiseringen af læringen. Du vil efter sommerferien være en del af 3. årgangsteam. Her vil du også have de fleste af dine timer.

Løn og ansættelsesvilkår
Jobbet er med tiltrædelse den 1. august 2019.
Aflønning og ansættelsesvilkår vil ske i forhold til "Aftale om løn i Folkeskolen – Københavns Kommune", samt "Forhåndsaftale mellem Børne- og Ungdomsforvaltningen og Københavns Lærerforening".

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte skoleleder Kristian Sørensen på 3326 7800. Du sender din ansøgning med relevante oplysninger om uddannelse, eksamensbevis, tidligere beskæftigelse via linket.

Søg via nedenstående link senest fredag den 28. juni 2019.
Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 1. juli og tirsdag den 2. juli.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngOehlenschlægersgades SkoleKøbenhavn V2019-06-14T15:00:50.0372019-06-28T00:00:00
330043623Ambitiøs lærer og IT-vejleder til indskolingen på Oehlenschlægersgades SkoleBasic Brænder du for at sætte det faglige niveau højt i? Ser du det som en af dine fornemste opgaver at uddanne socialt og fagligt kompetente børn til det næste skridt videre fra folkeskolen? Så tilbyder vi dig en spændende stilling på Oehlenschlægersgades Skole. Vi søger en lærer, som kan sit håndværk indenfor dansk, idræt, billedkunst og kristendom i indskolingen. Oehlenschlægersgades Skole ligger centralt på Vesterbro en bydel i en rivende udvikling og forandring. Det betyder mange aktive forældre og forventningsfulde børn, som vil gå i skole her hos os. Du møder en gammel Vesterbro-skole fra 1885, som er kendetegnet ved sjæl og nærvær. Skolen har ca. 620 elever og et samlet personale på et samlet personale på 75 lærere, pædagoger, børnehaveklasseledere m.v. Vi er en 2-sporet skole og går en spændende fremtid i møde, hvor skolen bliver udvidet til en 3-sporet skole, med fire klasser på 1. og 2. årgang. I det kommende skoleår er vi 3-sporet til og med 5. årgang. Da vi har en verserende byggesag, er indskolingen i det kommende skoleår genhuset samlet i dejlige lyse pavillioner i området på Lille Vesterbro på Otto Bussesvej. Jobbet Vi søger en fagligt dygtig og engageret lærer, som har lyst til at lægge et solidt fundament for børnenes kompetencer og læring fra 1.-4. årgang. Vi forventer, at du er en dedikeret teamplayer, som har lyst til at videre udvikle skolereformens tiltag, herunder at bidrage konstruktivt og engageret til at udvikle skolens Cooperative Learning, selvledende årgangsteam og teamets kompetencer. Evnen til at samarbejde er afgørende betydning. Vi forventer, at du har en fagfaglig kombination med hovedvægt på dansk og IT-vejledning. Af andre undervisningskompetencer vil idræt, billedkunst og kristendom blive prioriteret. Som IT-vejleder vil du blive en del af skolens meget velfungerende RC-PLC. Du bliver dermed en del af en gruppe på ca. 10 vejledere (faglige vejledere, AKT-vejledere og inklusionspædagog), som samarbejder tæt i forhold til målet om, at alle indsatser skal gå på to ben forstået på den måde, at du som vejleder både arbejder med indsatser i klasser eller for grupper af elever, samtidig med at du vejleder lærerne, så de på sigt opnår kompetencer til at overtage indsatsen selv og få den til at leve videre i den daglige undervisning. Vi forventer, at du har et godt kendskab til APP-Writer, Office 365 og digitale læringsmidler og kan videregive denne viden til både elever, lærere og forældre, samt en godt funderet praktisk IT-kunnen, da du også vil blive inddraget i forhold til afvikling af eksamener og andre prøver samt stå for skolens beholdning af PC ere i samarbejde med skolens PLC-vejleder. Ansøgere med vejlederuddannelse vil derfor blive prioriteret. Kvalifikationer Vi forventer, at vores elever mødes af: Et anerkendende og inkluderende pædagogisk synspunkt En stærk fagprofessionel tilgang til arbejdet Humor og en pragmatisk tilgang til hverdagens udfordringer og skæve vinkler. Din fremtidige arbejdsplads Oehlenschlægersgades Skole har fokus på det gode børneliv. Det betyder at vi på Oehlenschlægersgades Skole skaber mening for børnene når… børnene mærker, at de er blevet bedre til noget det enkelte barn oplever, at det har en værdi for fællesskabet der også bliver plads til at tænke med hænderne børnene kan mærke lærerens faglige begejstring. På Oehlenschlægersgades Skole er vi kendt for at være et levende og energisk personale, som giver hinanden plads og anerkendelse. Der er plads til gode faglige samtaler og videndeling og til det daglige nærvær som kollegaer og i forhold til børnene. Skolen er afdelingsopdelt i en indskoling fra 0.-4. årgang og en udskoling fra 5.-9. årgang. Den enkelte lærer er knyttet til én afdeling og et årgangsteam, og der arbejdes i selvledende årgangsteam. I det kommende skoleår vil du bl.a. blive en del af en fælles proces for hele personalet om lærerens relationskompetencer. I indeværende skoleår arbejder vi videre med folkeskolereformens implementering, hvor vi fortsat har en lang dag om ugen. Elever og personale har en dag om ugen en skoledag fra kl. 08.15-16.15. De andre dage er tilrettelagt tilsvarende med et kortere tidsrum i ønsket om, at børnene har mulighed for at deltage i deres fritidsaktiviteter, og samtidig at skabe en større sammenhæng i børnenes hverdag. Vi arbejder ud fra en ledestjerne det gode børneliv . På skolens lange dag og de kortere dage har vi skabt gode muligheder for at afprøve forskellige pædagogiske og didaktiske tiltag i forbindelse med skolereformen. Skolen arbejder i årgangsteam, hvor vi ser årgangens klasser børn som én enhed og bruger det konstruktivt i organiseringen af læringen. Du vil efter sommerferien være en del af 1. årgangsteam. Her vil du også have de fleste af dine timer. Løn og ansættelsesvilkår Jobbet er med tiltrædelse den 1. august 2019. Aflønning og ansættelsesvilkår vil ske i forhold til Aftale om løn i Folkeskolen Københavns Kommune , samt Forhåndsaftale mellem Børne- og Ungdomsforvaltningen og Københavns Lærerforening . Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte skoleleder Kristian Sørensen på 3326 7800. Du sender din ansøgning med relevante oplysninger om uddannelse, eksamensbevis, tidligere beskæftigelse via linket. Søg via nedenstående link senest fredag den 28. juni 2019. Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 1. juli og tirsdag den 2. juli.

Brænder du for at sætte det faglige niveau højt i? Ser du det som en af dine fornemste opgaver at uddanne socialt og fagligt kompetente børn til det næste skridt videre fra folkeskolen? Så tilbyder vi dig en spændende stilling på Oehlenschlægersgades Skole.

Vi søger en lærer, som kan sit håndværk indenfor dansk, idræt, billedkunst og kristendom i indskolingen.

Oehlenschlægersgades Skole ligger centralt på Vesterbro – en bydel i en rivende udvikling og forandring. Det betyder mange aktive forældre og forventningsfulde børn, som vil gå i skole her hos os.

Du møder en gammel Vesterbro-skole fra 1885, som er kendetegnet ved sjæl og nærvær. Skolen har ca. 620 elever og et samlet personale på et samlet personale på 75 lærere, pædagoger, børnehaveklasseledere m.v. Vi er en 2-sporet skole og går en spændende fremtid i møde, hvor skolen bliver udvidet til en 3-sporet skole, med fire klasser på 1. og 2. årgang. I det kommende skoleår er vi 3-sporet til og med 5. årgang.

Da vi har en verserende byggesag, er indskolingen i det kommende skoleår genhuset samlet i dejlige lyse pavillioner i området på "Lille Vesterbro" på Otto Bussesvej.

Jobbet
Vi søger en fagligt dygtig og engageret lærer, som har lyst til at lægge et solidt fundament for børnenes kompetencer og læring fra 1.-4. årgang.

Vi forventer, at du er en dedikeret teamplayer, som har lyst til at videre udvikle skolereformens tiltag, herunder at bidrage konstruktivt og engageret til at udvikle skolens Cooperative Learning, selvledende årgangsteam og teamets kompetencer. Evnen til at samarbejde er afgørende betydning.

Vi forventer, at du har en fagfaglig kombination med hovedvægt på dansk og IT-vejledning. Af andre undervisningskompetencer vil idræt, billedkunst og kristendom blive prioriteret.

Som IT-vejleder vil du blive en del af skolens meget velfungerende RC-PLC. Du bliver dermed en del af en gruppe på ca. 10 vejledere (faglige vejledere, AKT-vejledere og inklusionspædagog), som samarbejder tæt i forhold til målet om, at alle indsatser skal gå på to ben forstået på den måde, at du som vejleder både arbejder med indsatser i klasser eller for grupper af elever, samtidig med at du vejleder lærerne, så de på sigt opnår kompetencer til at overtage indsatsen selv og få den til at leve videre i den daglige undervisning.

Vi forventer, at du har et godt kendskab til APP-Writer, Office 365 og digitale læringsmidler og kan videregive denne viden til både elever, lærere og forældre, samt en godt funderet praktisk IT-kunnen, da du også vil blive inddraget i forhold til afvikling af eksamener og andre prøver samt stå for skolens beholdning af PC'ere i samarbejde med skolens PLC-vejleder.

Ansøgere med vejlederuddannelse vil derfor blive prioriteret.

Kvalifikationer
Vi forventer, at vores elever mødes af:

  • Et anerkendende og inkluderende pædagogisk synspunkt
  • En stærk fagprofessionel tilgang til arbejdet
  • Humor og en pragmatisk tilgang til hverdagens udfordringer og skæve vinkler.

Din fremtidige arbejdsplads
Oehlenschlægersgades Skole har fokus på det gode børneliv. Det betyder at vi på Oehlenschlægersgades Skole skaber mening for børnene når…

  • børnene mærker, at de er blevet bedre til noget
  • det enkelte barn oplever, at det har en værdi for fællesskabet
  • der også bliver plads til at tænke med hænderne
  • børnene kan mærke lærerens faglige begejstring.

På Oehlenschlægersgades Skole er vi kendt for at være et levende og energisk personale, som giver hinanden plads og anerkendelse. Der er plads til gode faglige samtaler og videndeling og til det daglige nærvær som kollegaer og i forhold til børnene.

Skolen er afdelingsopdelt i en indskoling fra 0.-4. årgang og en udskoling fra 5.-9. årgang. Den enkelte lærer er knyttet til én afdeling og et årgangsteam, og der arbejdes i selvledende årgangsteam. I det kommende skoleår vil du bl.a. blive en del af en fælles proces for hele personalet om lærerens relationskompetencer.

I indeværende skoleår arbejder vi videre med folkeskolereformens implementering, hvor vi fortsat har en lang dag om ugen. Elever og personale har en dag om ugen en skoledag fra kl. 08.15-16.15. De andre dage er tilrettelagt tilsvarende med et kortere tidsrum i ønsket om, at børnene har mulighed for at deltage i deres fritidsaktiviteter, og samtidig at skabe en større sammenhæng i børnenes hverdag. Vi arbejder ud fra en ledestjerne "det gode børneliv". På skolens lange dag og de kortere dage har vi skabt gode muligheder for at afprøve forskellige pædagogiske og didaktiske tiltag i forbindelse med skolereformen.

Skolen arbejder i årgangsteam, hvor vi ser årgangens klasser/børn som én enhed og bruger det konstruktivt i organiseringen af læringen. Du vil efter sommerferien være en del af 1. årgangsteam. Her vil du også have de fleste af dine timer.

Løn og ansættelsesvilkår
Jobbet er med tiltrædelse den 1. august 2019.
Aflønning og ansættelsesvilkår vil ske i forhold til "Aftale om løn i Folkeskolen – Københavns Kommune", samt "Forhåndsaftale mellem Børne- og Ungdomsforvaltningen og Københavns Lærerforening".

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte skoleleder Kristian Sørensen på 3326 7800. Du sender din ansøgning med relevante oplysninger om uddannelse, eksamensbevis, tidligere beskæftigelse via linket.

Søg via nedenstående link senest fredag den 28. juni 2019.
Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 1. juli og tirsdag den 2. juli.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngOehlenschlægersgades SkoleKøbenhavn V2019-06-14T14:00:47.5702019-06-28T00:00:00
330039877Matematiklærer og matematikvejleder til Katrinedals SkoleBasic Katrinedals Skole trivsel, læring og faglighed. Har du ambitioner på både børnenes og egne vegne, og har du lyst til et miljø, hvor høj faglighed og trivsel er i højsædet? Så har du nu mulighed for at blive en del af lærerkollegiet på Katrinedals Skole. Vi søger en lærer til indskolingen i fagene matematik, specialundervisning og klasselærerfunktionen. Derudover har følgende fag særlig interesse: musik, natur og teknologi, idræt, engelsk og håndværk og design. Du vil også blive en del af skolens matematikvejleder-team og indgå i Ressourcecenteret. Skolen er Københavns Kommunes kompetencecenter for matematik. Det betyder, at vi er kommunens udgående ressource i forhold til udvikling af matematikundervisning på andre folkeskoler, og at vi har et fokus på faglig udvikling indadtil. Som matematiklærer på skolen er man en del af dette kompetencecenter. Vi søger først og fremmest den rette person, så der vil være mulighed for i nogen grad at sammensætte din kommende fagfordeling, så den bedst muligt passer til dine kompetencer. Vi kan tilbyde dig: Et godt undervisningsmiljø med glade og motiverede elever Et skolemiljø, hvor trivsel og læring følges ad Et velfungerende samarbejde med engagerede forældre Engagerede, dygtige og glade kolleger Et velfungerende ressourcecenter og pædagogisk læringscenter, der kan understøtte dig i dit arbejde. Vi forventer, at du: er læreruddannet og brænder for at undervise eller glæder dig til at komme i gang har lyst til et tæt og forpligtende teamsamarbejde er nysgerrig på at følge elevens læringsudbytte tæt er indstillet på at videreføre et godt skole hjem samarbejde med skolens engagerede forældrekreds er visionær og iderig, så du kan være med til at udvikle skolen er åben, udadvendt og har en humoristisk tilgang til tilværelsen. På Katrinedals Skole arbejder vi dedikeret med det forpligtende fællesskab for børn og for voksne. For vores medarbejdere betyder det blandt andet, at vi udover at arbejde i årgangsteams har skemalagte mødemoduler for fagligt samarbejde, hvor du sammen med dygtige kolleger kan planlægge fælles forløb, sparre omkring din undervisning og udvikle dig fagligt. Katrinedals Skole er en veldrevet skole, der ligger fem minutter fra Flintholm Station. Vi er netop færdige med en nybygget skoledel, der rummer fagområder: science, musik, billedkunst og madlavning og et helt nyt læringsmiljø for udskolingen. Derudover har skolen en nyrenoveret idrætshal, danse- dramasal og redskabssal. På skolen går 950 kreative, motiverede og livlige elever, der kommer i skole med god forældreopbakning. Vi er omkring 70 lærere, 12 skolepædagoger og en række ressourcepersoner, der støtter op om faglig, social og personlig trivsel for elever og medarbejdere. Ansættelsesvilkår Stillingen er med tiltrædelse den 1. august 2019. Mere information Yderligere oplysninger kan ske ved henvendelse til skolens kontor på 3874 1742 eller på skolens hjemmeside: www.katrinedal.kk.dk Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019. Vi afholder samtaler i uge 26.

Katrinedals Skole – trivsel, læring og faglighed. Har du ambitioner på både børnenes og egne vegne, og har du lyst til et miljø, hvor høj faglighed og trivsel er i højsædet? Så har du nu mulighed for at blive en del af lærerkollegiet på Katrinedals Skole.

Vi søger en lærer til indskolingen i fagene matematik, specialundervisning og klasselærerfunktionen. Derudover har følgende fag særlig interesse: musik, natur og teknologi, idræt, engelsk og håndværk og design.

Du vil også blive en del af skolens matematikvejleder-team og indgå i Ressourcecenteret.

Skolen er Københavns Kommunes kompetencecenter for matematik. Det betyder, at vi er kommunens udgående ressource i forhold til udvikling af matematikundervisning på andre folkeskoler, og at vi har et fokus på faglig udvikling indadtil. Som matematiklærer på skolen er man en del af dette kompetencecenter.

Vi søger først og fremmest den rette person, så der vil være mulighed for i nogen grad at sammensætte din kommende fagfordeling, så den bedst muligt passer til dine kompetencer.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et godt undervisningsmiljø med glade og motiverede elever
  • Et skolemiljø, hvor trivsel og læring følges ad
  • Et velfungerende samarbejde med engagerede forældre
  • Engagerede, dygtige og glade kolleger
  • Et velfungerende ressourcecenter og pædagogisk læringscenter, der kan understøtte dig i dit arbejde.

Vi forventer, at du:

  • er læreruddannet og brænder for at undervise eller glæder dig til at komme i gang
  • har lyst til et tæt og forpligtende teamsamarbejde
  • er nysgerrig på at følge elevens læringsudbytte tæt
  • er indstillet på at videreføre et godt skole/hjem samarbejde med skolens engagerede forældrekreds
  • er visionær og iderig, så du kan være med til at udvikle skolen
  • er åben, udadvendt og har en humoristisk tilgang til tilværelsen.

På Katrinedals Skole arbejder vi dedikeret med det forpligtende fællesskab – for børn og for voksne. For vores medarbejdere betyder det blandt andet, at vi – udover at arbejde i årgangsteams – har skemalagte mødemoduler for fagligt samarbejde, hvor du sammen med dygtige kolleger kan planlægge fælles forløb, sparre omkring din undervisning og udvikle dig fagligt.

Katrinedals Skole er en veldrevet skole, der ligger fem minutter fra Flintholm Station. Vi er netop færdige med en nybygget skoledel, der rummer fagområder: science, musik, billedkunst og madlavning og et helt nyt læringsmiljø for udskolingen. Derudover har skolen en nyrenoveret idrætshal, danse-/dramasal og redskabssal.

På skolen går 950 kreative, motiverede og livlige elever, der kommer i skole med god forældreopbakning. Vi er omkring 70 lærere, 12 skolepædagoger og en række ressourcepersoner, der støtter op om faglig, social og personlig trivsel for elever og medarbejdere.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er med tiltrædelse den 1. august 2019.

Mere information
Yderligere oplysninger kan ske ved henvendelse til skolens kontor på 3874 1742 eller på skolens hjemmeside: www.katrinedal.kk.dk
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019.
Vi afholder samtaler i uge 26.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKatrinedals SkoleVanløse2019-06-07T16:02:39.0702019-06-21T00:00:00
330039861Handlekraftig og engageret vejleder til 18+ EnhedenBasic Til arbejdet med kriminalitetstruede unge søger 18 Enheden en vejleder med pædagogisk erfaring. Vi søger en handlekraftig og engageret vejleder til 18 Enheden. Du bliver en del af en organisation i rivende udvikling. En spændende arbejdsplads med højt til loftet, plads til forskellighed og fokus på faglig sparring. Om 18 Enheden 18 Enheden består af fire kommunale 18 centre, der arbejder med kriminalitets- og bandetruede unge mellem 18-25 år. 18 centrenes hovedopgave er at bidrage aktivt til, at målgruppen opnår en hverdag uden kriminalitet. Centrene frekventeres årligt af ca. 400 unge og har en samlet medarbejdergruppe på ca. 15 ansatte. Centrene er en del af Borgercenter Børn og Unge i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Der bidrages derfor til overordnede strategiske pejlemærker, som øget social mobilitet, øget inddragelse af borgeren, fokus på netværk og familie og samskabelse med ikke-kommunale indsatser. Københavns Kommune, herunder Socialforvaltningen, investerer i attraktive arbejdspladser, hvor medarbejderne trives. Vi kan derfor tilbyde en arbejdsplads med diverse personalegoder med et dertilhørende fokus på kompetenceudvikling. Jobprofil 18 centrene søger en medarbejder, der skal sikre rådgivning og vejledning for 18 målgruppen og understøtte brobygning til alle relevante dele af normalsystemet. Der er pt. én vejleder tilknyttet de fire 18 centre, og dette skal udbygges med endnu en vejleder til et tværgående vejlederteam. Teamet understøtter det pædagogiske relations- og motivationsarbejdet i centrene, tilbyder rådgivning vejledning, understøtter brobygning til relevante samarbejdspartnere og deltager i udvikling og udførelse af nye aktiviteter projekter i samspil med kolleger og brugere af centrene. Teamet vil indgå som en del af centrenes vagtplan sammen med pædagogisk personale ca. to aftener ugentligt. Ud over de to ugentlige aftenvagter må du påregne dagarbejde med opfølgning på individuelle ungesager, samt sparring i teamet og med pædagogisk personale gennem diverse møder. Faglige krav Socialrådgiver, pædagog, lærer eller anden relevant uddannelsesbaggrund Indgående kendskab til relevant lovgivning Bred erfaring i arbejdet med unge i udsatte positioner Konkret erfaring med rådgivning og vejledning Fokus på dokumentation af indsatsen Erfaring i at opstarte og drive projekter for og med unge Personlige kompetencer Anerkendende og initiativrig tilgang til brugere, kollegaer og samarbejdspartnere Gode samarbejdsevner også i en dynamisk hverdag Har en positiv tilgang til løsning af mangeartede problemstillinger Er tillidsvækkende og god til at skabe og opretholde relationer Optimistisk, engageret og med en naturlig drivkraft Løn- og ansættelsesforhold Som medarbejder vil du blive tilknyttet alle fire kommunale 18 centre, og du vil indgå i en fast vagtplan med ca. to ugentlige vagter. Den primære arbejdstid ligger i aften- og dagtimer på hverdage, samt søndag. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst, herunder med lønfastsættelse efter reglerne om Ny Løn. Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest. Stillingen er 37 timer og en fastansættelse. I forbindelse med din ansættelse indhenter vi straffeattest fra Det Centrale Kriminalregister, jf. § 22, og vi indhenter referencer efter samtalerne. Mere information Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til 18 leder Jacob Larsen 24528167, 18 leder Bekir Tokmak 26854041 eller vejleder Maria Valsten 2423 3426. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 26.

Til arbejdet med kriminalitetstruede unge søger 18+ Enheden en vejleder med pædagogisk erfaring.

Vi søger en handlekraftig og engageret vejleder til 18+ Enheden. Du bliver en del af en organisation i rivende udvikling. En spændende arbejdsplads med højt til loftet, plads til forskellighed og fokus på faglig sparring.

Om 18+ Enheden
18+ Enheden består af fire kommunale 18+ centre, der arbejder med kriminalitets- og bandetruede unge mellem 18-25 år. 18+ centrenes hovedopgave er at bidrage aktivt til, at målgruppen opnår en hverdag uden kriminalitet. Centrene frekventeres årligt af ca. 400 unge og har en samlet medarbejdergruppe på ca. 15 ansatte.

Centrene er en del af Borgercenter Børn og Unge i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Der bidrages derfor til overordnede strategiske pejlemærker, som øget social mobilitet, øget inddragelse af borgeren, fokus på netværk og familie og samskabelse med ikke-kommunale indsatser.

Københavns Kommune, herunder Socialforvaltningen, investerer i attraktive arbejdspladser, hvor medarbejderne trives. Vi kan derfor tilbyde en arbejdsplads med diverse personalegoder med et dertilhørende fokus på kompetenceudvikling.

Jobprofil
18+ centrene søger en medarbejder, der skal sikre rådgivning og vejledning for 18+ målgruppen og understøtte brobygning til alle relevante dele af normalsystemet.

Der er pt. én vejleder tilknyttet de fire 18+ centre, og dette skal udbygges med endnu en vejleder til et tværgående vejlederteam. Teamet understøtter det pædagogiske relations- og motivationsarbejdet i centrene, tilbyder rådgivning/vejledning, understøtter brobygning til relevante samarbejdspartnere og deltager i udvikling og udførelse af nye aktiviteter/projekter i samspil med kolleger og brugere af centrene.

Teamet vil indgå som en del af centrenes vagtplan sammen med pædagogisk personale ca. to aftener ugentligt. Ud over de to ugentlige aftenvagter må du påregne dagarbejde med opfølgning på individuelle ungesager, samt sparring i teamet og med pædagogisk personale gennem diverse møder.

Faglige krav

  • Socialrådgiver, pædagog, lærer eller anden relevant uddannelsesbaggrund
  • Indgående kendskab til relevant lovgivning
  • Bred erfaring i arbejdet med unge i udsatte positioner
  • Konkret erfaring med rådgivning og vejledning
  • Fokus på dokumentation af indsatsen
  • Erfaring i at opstarte og drive projekter for og med unge

Personlige kompetencer

  • Anerkendende og initiativrig tilgang til brugere, kollegaer og samarbejdspartnere
  • Gode samarbejdsevner – også i en dynamisk hverdag
  • Har en positiv tilgang til løsning af mangeartede problemstillinger
  • Er tillidsvækkende og god til at skabe og opretholde relationer
  • Optimistisk, engageret og med en naturlig drivkraft

Løn- og ansættelsesforhold
Som medarbejder vil du blive tilknyttet alle fire kommunale 18+ centre, og du vil indgå i en fast vagtplan med ca. to ugentlige vagter. Den primære arbejdstid ligger i aften- og dagtimer på hverdage, samt søndag.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst, herunder med lønfastsættelse efter reglerne om Ny Løn.

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest. Stillingen er 37 timer og en fastansættelse.

I forbindelse med din ansættelse indhenter vi straffeattest fra Det Centrale Kriminalregister, jf. § 22, og vi indhenter referencer efter samtalerne.

Mere information
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til 18+ leder Jacob Larsen 24528167, 18+ leder Bekir Tokmak 26854041 eller vejleder Maria Valsten 2423 3426. 

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 26.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.png18+ enhederneKøbenhavn N2019-06-07T16:01:40.9732019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To nye studenterstudievejleder til SUND Studie- og Karrierevejledning

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
Vil du være en del af det team, der varetager studie- og karrierevejledningen på det sundhedsvidenskabelige fakultet? SUND Studie- og Karrierevejledning søger to nye studenterstudievejledere med tiltrædelse primo august 2019. Om os SUND Studie- og K...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Ambitiøs lærer og naturfags-vejleder til indskolingen på Oehlenschlægersgades Skole

Oehlenschlægersgades Skole

København V
Brænder du for at sætte det faglige niveau højt? Ser du det som en af dine fornemste opgaver at uddanne socialt og fagligt kompetente børn til det næste skridt videre fra folkeskolen? Så tilbyder vi dig en spændende stilling på Oehlenschlægersgades ...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Ambitiøs lærer og IT-vejleder til indskolingen på Oehlenschlægersgades Skole

Oehlenschlægersgades Skole

København V
Brænder du for at sætte det faglige niveau højt i? Ser du det som en af dine fornemste opgaver at uddanne socialt og fagligt kompetente børn til det næste skridt videre fra folkeskolen? Så tilbyder vi dig en spændende stilling på Oehlenschlægersgade...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Matematiklærer og matematikvejleder til Katrinedals Skole

Katrinedals Skole

Vanløse
Katrinedals Skole trivsel, læring og faglighed. Har du ambitioner på både børnenes og egne vegne, og har du lyst til et miljø, hvor høj faglighed og trivsel er i højsædet? Så har du nu mulighed for at blive en del af lærerkollegiet på Katrinedals Sk...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Handlekraftig og engageret vejleder til 18+ Enheden

18+ enhederne

København N
Til arbejdet med kriminalitetstruede unge søger 18 Enheden en vejleder med pædagogisk erfaring. Vi søger en handlekraftig og engageret vejleder til 18 Enheden. Du bliver en del af en organisation i rivende udvikling. En spændende arbejdsplads med hø...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019