Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til Personale & Økonomi, ph.d.-skolens sekretariat

Vi søger en studentermedhjælp med gode organisatoriske og kommunikative kompetencer. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er på 4 timer med fleksible arbejdstider, der kan tilpasses dit studium. For at komme i betragtning til jobbet skal du være studerende ved SDU. Stillingen er i første omgang tidsbegrænset til tre måneder, men kan efterfølgende forlænges.

Stillingen er forankret i ph.d.-skolens sekretariat, som er en del af Personale & Økonomi enheden under Det Samfundsvidenskabelige Fakultet. Ph.d.-skolens sekretariat varetager den studieadministrative drift af ph.d.-uddannelsen, som bl.a. omfatter indskrivning af ph.d.-studerende, kursusadministration, webredigering af ph.d.-website, vejledning af ph.d.-studerende, sekretariatsbetjening af ph.d.-skoleleder og ph.d.-udvalg.

Du vil indgå i det daglige arbejde på sekretariatet, hvor dine primære opgaver vil være:

  • Vedligeholdelse og udvikling af ph.d.-skolens website
  • Kursusadministration – herunder forbehandling af kursusansøgninger og tovholder på afvikling af ph.d.-skolens obligatoriske kursus
  • Mindre dataopgaver
  • Generelt forefaldende arbejde i enheden

Vi lægger vægt på, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret samt at du er analytisk, reflekterende, ansvarsbevidst og proaktiv. Herudover skal du kunne koordinere og prioritere dine arbejdsopgaver og indgå i dialog med forskellige samarbejdspartnere på SDU.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkomment til at kontakte leder Tanja Helskov Hansen på tni@sam.sdu.dk

Ansøgningen skal vedlægges karakterudskrift/eksamenspapirer og CV.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp er det en forudsætning, at den valgte kandidat er indskrevet som studerende på SDU.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket ”Ansøg online”.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her

SDU ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029506Phoenix-664c4b2012019-05-22T00:00:00Studentermedhjælp til Personale & Økonomi, ph.d.-skolens sekretariat

Vi søger en studentermedhjælp med gode organisatoriske og kommunikative kompetencer. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er på 4 timer med fleksible arbejdstider, der kan tilpasses dit studium. For at komme i betragtning til jobbet skal du være studerende ved SDU. Stillingen er i første omgang tidsbegrænset til tre måneder, men kan efterfølgende forlænges.

Stillingen er forankret i ph.d.-skolens sekretariat, som er en del af Personale & Økonomi enheden under Det Samfundsvidenskabelige Fakultet. Ph.d.-skolens sekretariat varetager den studieadministrative drift af ph.d.-uddannelsen, som bl.a. omfatter indskrivning af ph.d.-studerende, kursusadministration, webredigering af ph.d.-website, vejledning af ph.d.-studerende, sekretariatsbetjening af ph.d.-skoleleder og ph.d.-udvalg.

Du vil indgå i det daglige arbejde på sekretariatet, hvor dine primære opgaver vil være:

  • Vedligeholdelse og udvikling af ph.d.-skolens website
  • Kursusadministration – herunder forbehandling af kursusansøgninger og tovholder på afvikling af ph.d.-skolens obligatoriske kursus
  • Mindre dataopgaver
  • Generelt forefaldende arbejde i enheden

Vi lægger vægt på, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret samt at du er analytisk, reflekterende, ansvarsbevidst og proaktiv. Herudover skal du kunne koordinere og prioritere dine arbejdsopgaver og indgå i dialog med forskellige samarbejdspartnere på SDU.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkomment til at kontakte leder Tanja Helskov Hansen på tni@sam.sdu.dk

Ansøgningen skal vedlægges karakterudskrift/eksamenspapirer og CV.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp er det en forudsætning, at den valgte kandidat er indskrevet som studerende på SDU.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket ”Ansøg online”.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her

SDU ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

2019-06-20T00:51:26.540 Vi søger en studentermedhjælp med gode organisatoriske og kommunikative kompetencer. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er på 4 timer med fleksible arbejdstider, der kan tilpasses dit studium. For at komme i betragtning til jobbet skal du være studerende ved SDU. Stillingen er i første omgang tidsbegrænset til tre måneder, men kan efterfølgende forlænges. Stillingen er forankret i ph.d.-skolens sekretariat, som er en del af Personale Økonomi enheden under Det Samfundsvidenskabelige Fakultet. Ph.d.-skolens sekretariat varetager den studieadministrative drift af ph.d.-uddannelsen, som bl.a. omfatter indskrivning af ph.d.-studerende, kursusadministration, webredigering af ph.d.-website, vejledning af ph.d.-studerende, sekretariatsbetjening af ph.d.-skoleleder og ph.d.-udvalg. Du vil indgå i det daglige arbejde på sekretariatet, hvor dine primære opgaver vil være: Vedligeholdelse og udvikling af ph.d.-skolens website Kursusadministration herunder forbehandling af kursusansøgninger og tovholder på afvikling af ph.d.-skolens obligatoriske kursus Mindre dataopgaver Generelt forefaldende arbejde i enheden Vi lægger vægt på, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret samt at du er analytisk, reflekterende, ansvarsbevidst og proaktiv. Herudover skal du kunne koordinere og prioritere dine arbejdsopgaver og indgå i dialog med forskellige samarbejdspartnere på SDU. Har du spørgsmål til stillingen er du velkomment til at kontakte leder Tanja Helskov Hansen på tni@sam.sdu.dk Ansøgningen skal vedlægges karakterudskrift eksamenspapirer og CV. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp er det en forudsætning, at den valgte kandidat er indskrevet som studerende på SDU. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her SDU ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet664c4b20100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10456210EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3532151Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset765527JobNet4993609499360910022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=664c4b20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=664c4b20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=664c4b20&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=664c4b20&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale244103Økonom3Økonomi361849633Tanjatni@sam.sdu.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK