Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til sekretariatet i Sundhedscentret

Sundhedscentret er en enhed i Center Sundhed, Kultur og Fritid. Centret er et fagcenter i Rebild Kommune, der løser opgaver inden for områderne træning, rehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse, rusmidler, tandpleje, sundhedspleje, kultur, fritid og landdistrikter.

Sundhedscentrets sekretariatet, som bliver det team du kommer til at indgå i, er placeret med direkte reference til centerchefen, dog sker den daglige opgave koordinering med specialkonsulenten.
Sekretariatet består af økonomimedarbejder, kontorassistenter, sygeplejefaglig konsulent, myndighedspersoner, en specialkonsulent og udviklingskonsulenter.

Vores studentermedhjælper har søgt nye udfordringer og derfor søger vi en ny stundentermedhjælper på gennemsnitligt 25 timer om måneden.

Dine primære opgaver vil være følgende
Opdatere, vedligeholde og udvikle centrets Facebook profil
Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og vores sider på intranettet: Kulissen
Opdatere og vedligeholde info skræm
Diverse ad hoc opgaver og telefonpasning
Opdatering og vedligeholdelse af centres tilbud på sundhed.dk.

Vi forventer, at du

  • Har gennemført en ungdomsuddannelse og studere på en videregående uddannelse
  • Har faglig viden og gerne praktisk erfaring med anvendelse af sociale medier særligt Facebook og hjemmesider samt kommunikation generelt
  • Er en hold-spiller, der arbejder systematisk og struktureret.

Du kan forvente
  • At arbejde med prioriterede opgaver
  • En arbejdsplads, hvor humor og seriøst målrettet arbejde følges ad
  • Fleksibilitet, når du har behov for det.

For yderligere information
Du er velkommen til at kontakte specialkonsulent Inge Kjær Andersen på mail ikan@rebild.dk eller telefon 99 88 25 91.

Løn- og ansættelsesvilkår
Forhandles individuelt i forhold til overenskomst.

Ansøgningsfrist
Den 15. februar 2019 kl. 12.00

Vi forventer, at holde samtaler den 21. februar 2019.

Opstart 1. marts eller hurtigst muligt efter nærmere aftale.

Arbejdssted: Sundhedscenter, Mastruplundvej 2 L, 9530 Støvring.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946530Phoenix-9d91695512019-01-22T00:00:00Studentermedhjælp til sekretariatet i SundhedscentretSundhedscentret er en enhed i Center Sundhed, Kultur og Fritid. Centret er et fagcenter i Rebild Kommune, der løser opgaver inden for områderne træning, rehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse, rusmidler, tandpleje, sundhedspleje, kultur, fritid og landdistrikter.

Sundhedscentrets sekretariatet, som bliver det team du kommer til at indgå i, er placeret med direkte reference til centerchefen, dog sker den daglige opgave koordinering med specialkonsulenten.
Sekretariatet består af økonomimedarbejder, kontorassistenter, sygeplejefaglig konsulent, myndighedspersoner, en specialkonsulent og udviklingskonsulenter.

Vores studentermedhjælper har søgt nye udfordringer og derfor søger vi en ny stundentermedhjælper på gennemsnitligt 25 timer om måneden.

Dine primære opgaver vil være følgende
Opdatere, vedligeholde og udvikle centrets Facebook profil
Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og vores sider på intranettet: Kulissen
Opdatere og vedligeholde info skræm
Diverse ad hoc opgaver og telefonpasning
Opdatering og vedligeholdelse af centres tilbud på sundhed.dk.

Vi forventer, at du
  • Har gennemført en ungdomsuddannelse og studere på en videregående uddannelse
  • Har faglig viden og gerne praktisk erfaring med anvendelse af sociale medier særligt Facebook og hjemmesider samt kommunikation generelt
  • Er en hold-spiller, der arbejder systematisk og struktureret.

Du kan forvente
  • At arbejde med prioriterede opgaver
  • En arbejdsplads, hvor humor og seriøst målrettet arbejde følges ad
  • Fleksibilitet, når du har behov for det.

For yderligere information
Du er velkommen til at kontakte specialkonsulent Inge Kjær Andersen på mail ikan@rebild.dk eller telefon 99 88 25 91.

Løn- og ansættelsesvilkår
Forhandles individuelt i forhold til overenskomst.

Ansøgningsfrist
Den 15. februar 2019 kl. 12.00

Vi forventer, at holde samtaler den 21. februar 2019.

Opstart 1. marts eller hurtigst muligt efter nærmere aftale.

Arbejdssted: Sundhedscenter, Mastruplundvej 2 L, 9530 Støvring.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 

2019-02-16T00:51:00.347 Sundhedscentret er en enhed i Center Sundhed, Kultur og Fritid. Centret er et fagcenter i Rebild Kommune, der løser opgaver inden for områderne træning, rehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse, rusmidler, tandpleje, sundhedspleje, kultur, fritid og landdistrikter. Sundhedscentrets sekretariatet, som bliver det team du kommer til at indgå i, er placeret med direkte reference til centerchefen, dog sker den daglige opgave koordinering med specialkonsulenten. Sekretariatet består af økonomimedarbejder, kontorassistenter, sygeplejefaglig konsulent, myndighedspersoner, en specialkonsulent og udviklingskonsulenter. Vores studentermedhjælper har søgt nye udfordringer og derfor søger vi en ny stundentermedhjælper på gennemsnitligt 25 timer om måneden. Dine primære opgaver vil være følgende Opdatere, vedligeholde og udvikle centrets Facebook profil Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og vores sider på intranettet: Kulissen Opdatere og vedligeholde info skræm Diverse ad hoc opgaver og telefonpasning Opdatering og vedligeholdelse af centres tilbud på sundhed.dk. Vi forventer, at duHar gennemført en ungdomsuddannelse og studere på en videregående uddannelseHar faglig viden og gerne praktisk erfaring med anvendelse af sociale medier særligt Facebook og hjemmesider samt kommunikation genereltEr en hold-spiller, der arbejder systematisk og struktureret. Du kan forventeAt arbejde med prioriterede opgaverEn arbejdsplads, hvor humor og seriøst målrettet arbejde følges adFleksibilitet, når du har behov for det. For yderligere information Du er velkommen til at kontakte specialkonsulent Inge Kjær Andersen på mail ikan@rebild.dk eller telefon 99 88 25 91. Løn- og ansættelsesvilkår Forhandles individuelt i forhold til overenskomst. Ansøgningsfrist Den 15. februar 2019 kl. 12.00 Vi forventer, at holde samtaler den 21. februar 2019. Opstart 1. marts eller hurtigst muligt efter nærmere aftale. Arbejdssted: Sundhedscenter, Mastruplundvej 2 L, 9530 Støvring. Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.11Jobnet9d916955100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1541&ERId=326990EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3440939Rebild Kommune11Hobrovej 1109530StøvringDKDanmark0
ikan@rebild.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent697801JobNet493388649338861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du en fagligt stærk Studentermedhjælper?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige360273266Ingeikan@rebild.dkDKDanmarkDKDanmark329961002Studentermedhjælper til GeodatastyrelsenRobot Geodatastyrelsen søger en ambitiøs studentermedhjælper til Team Salg og Anvendelse, der ligger i kontoret Søkort Danmark og Forvaltning. Styrelsen er ansvarlig for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne. Arbejdsopgaver Dine opgaver vil være tæt knyttet til opgaverne i teamet, der har ansvar for licenskontrakter, forretningsudvikling, samarbejdsaftaler, international koordinering, statistik og salg distribution på det maritime område. Opgaverne vil primært bestå af: Assistere med salg og distribution, herunder lettere sagsbehandling, journalisering og besvarelse af mails Udarbejde statistik og mindre spørgeskemaundersøgelser Forefaldende opgaver, såsom korrekturlæsning, kildesøgning, oversættelser og mødebooking Assistere med forberedelse og afholdelse af større møder. Der kan dog også forekomme andre ad-hoc opgaver for andre dele af styrelsen. Vi forventer, at du kan arbejde 8-12 timer om ugen på faste dage, evt. fordelt over 2-3 arbejdsdage, men naturligvis under hensyntagen til dit skema, eksaminer ect. Om dig Vi vægter højt, at du er udadvendt, har gå-på-mod, og at du har noget at byde ind med fagligt og menneskeligt. Du er stærk i mundtlig og skriftlig formidling på både dansk og engelsk, kan arbejde selvstændigt og selv følge op på opgaverne. Da der ofte er korte deadlines, forventer vi også, at du er fleksibel og mødestabil, ligesom vi forventer, at du er serviceminded som person og systematisk i din opgaveløsning. Den ideelle kandidat er på 1. eller 2. år af en samfundsvidenskabelig uddannelse såsom scient.adm, HA-almen el.lign., og har derudover interesse for offentlig forvaltning, forretningsudvikling og sagsbehandling. Det er et plus, hvis du har gode IT-kundskaber. Vi tilbyder Geodatastyrelsen er en dynamisk arbejdsplads, som har mange snitflader til omverdenen. Det meste arbejde foregår i teams, hvor man ikke altid selv følger opgaven til dørs, men hvor det er den fælles indsats, der gør, at opgaverne bliver løst. Du vil få stillet både arbejdscomputer og arbejdstelefon til rådighed. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Geodatastyrelsen, Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby. Ansøgning og spørgsmål Yderligere oplysninger kan fås hos kontorchef Elizabeth Hagemann på tlf. 72 54 50 69 eller hos AC-fuldmægtig Mogens Friis Hansen på tlf. 72 54 51 97. Læs også mere om os på http: www.gst.dk og linkedin.com Company Geodatastyrelsen. Stillingerne søges online via vores jobportal: http: gst.dk om-os ledige-stillinger eller via linket her på siden. Vi skal have din ansøgning, inkl. CV senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 9 eller 10. Geodatastyrelsen er den del af Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet og er myndighed for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne. Ministeriet ønsker at fremme mangfoldighed, hvorfor alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Læs mere på gst.dk og følg os på: https: www.linkedin.com company geodatastyrelsen-AalborgGeodatastyrelsen søger en ambitiøs studentermedhjælper til Team Salg og Anvendelse, der ligger i kontoret Søkort Danmark og Forvaltning. Styrelsen er ansvarlig for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne.

Arbejdsopgaver
Dine opgaver vil være tæt knyttet til opgaverne i teamet, der har ansvar for licenskontrakter, forretningsudvikling, samarbejdsaftaler, international koordinering, statistik og salg/distribution på det maritime område.

Opgaverne vil primært bestå af:
  • Assistere med salg og distribution, herunder lettere sagsbehandling, journalisering og besvarelse af mails
  • Udarbejde statistik og mindre spørgeskemaundersøgelser
  • Forefaldende opgaver, såsom korrekturlæsning, kildesøgning, oversættelser og mødebooking
  • Assistere med forberedelse og afholdelse af større møder.

Der kan dog også forekomme andre ad-hoc opgaver for andre dele af styrelsen.

Vi forventer, at du kan arbejde 8-12 timer om ugen på faste dage, evt. fordelt over 2-3 arbejdsdage, men naturligvis under hensyntagen til dit skema, eksaminer ect.

Om dig
Vi vægter højt, at du er udadvendt, har gå-på-mod, og at du har noget at byde ind med – fagligt og menneskeligt. Du er stærk i mundtlig og skriftlig formidling på både dansk og engelsk, kan arbejde selvstændigt og selv følge op på opgaverne. Da der ofte er korte deadlines, forventer vi også, at du er fleksibel og mødestabil, ligesom vi forventer, at du er serviceminded som person og systematisk i din opgaveløsning.

Den ideelle kandidat er på 1. eller 2. år af en samfundsvidenskabelig uddannelse såsom scient.adm, HA-almen el.lign., og har derudover interesse for offentlig forvaltning, forretningsudvikling og sagsbehandling. Det er et plus, hvis du har gode IT-kundskaber.

Vi tilbyder
Geodatastyrelsen er en dynamisk arbejdsplads, som har mange snitflader til omverdenen. Det meste arbejde foregår i teams, hvor man ikke altid selv følger opgaven til dørs, men hvor det er den fælles indsats, der gør, at opgaverne bliver løst. Du vil få stillet både arbejdscomputer og arbejdstelefon til rådighed.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Geodatastyrelsen, Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby.

Ansøgning og spørgsmål
Yderligere oplysninger kan fås hos kontorchef Elizabeth Hagemann på tlf. 72 54 50 69 eller hos AC-fuldmægtig Mogens Friis Hansen på tlf. 72 54 51 97.

Læs også mere om os på http://www.gst.dk og linkedin.com/Company/Geodatastyrelsen.

Stillingerne søges online via vores jobportal: http://gst.dk/om-os/ledige-stillinger/ eller via linket her på siden.

Vi skal have din ansøgning, inkl. CV senest mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 9 eller 10.

Geodatastyrelsen er den del af Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet og er myndighed for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne.

Ministeriet ønsker at fremme mangfoldighed, hvorfor alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Læs mere på gst.dk og følg os på: https://www.linkedin.com/company/geodatastyrelsen-Aalborg

 

GeodatastyrelsenNørresundby2019-02-14T00:00:002019-02-25T00:00:00
329956916Nordjyllands Politi søger jurastuderende studentermedhjælpereRobot Aalborg, Nordjyllands Politi Vi søger jurastuderende, og ansøgere med kendskab til straffe- og procesret samt strafferetspleje vil være at foretrække. Arbejdsopgaverne vil senere blive fastlagt, men de vil bl.a. kunne omfatte forskellige former for sagsmæssig og praktisk støtte til anklagerne, herunder bistand til tiltalerejsning i straffesager, samt forefaldende arbejde i øvrigt. Det er en forudsætning, at du fortsat er i gang med din videregående uddannelse, og vi anser det for en fordel, hvis du kan arbejde hos os i længere tid. Relevante bilag bedes vedlagt, herunder dokumentation for at du er aktiv studerende samt indskrevet ved en højere læreanstalt. Nogle stillinger som studentermedhjælper hos anklagemyndigheden ved Nordjyllands Politi skal besættes ca. 1. maj 2019 Ansættelsesforhold Den ugentlige arbejdstid er ca. 16 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Nordjyllands Politi, Jyllandsgade 27, 9000 Aalborg. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte anklager Majbrit Bak tlf. 51717268. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Du bedes i din ansøgning tydeligt tilkendegive, at du søger en studentermedhjælperstilling. Nordjyllands Politi Nordjyllands Politi er landets næststørste kreds og dækker 9 kommuner fra Frederikshavn i nord til Mariagerfjord i syd. Vi er ca. 830 ansatte i Nordjyllands Politi hovedstationen er placeret i Aalborg og de 3 lokal-stationer er fordelt i Frederikshavn, Hjørring og Hobro. Som en del af Dansk Politi er vi en politisk styret organisation, der løbende tilpasser sig det omgivende samfunds krav og forventninger. Vi ønsker kontinuerligt at udvikle vores kerneopgaver, som er at skabe tryghed for befolkningen og forebygge og bekæmpe kriminalitet. Nordjyllands Politi er en spændende og pulserende arbejdsplads, hvor medarbejdernes trivsel og jobtilfredshed prioriteres højt. Vi arbejder for en professionel, helhedsorienteret og fremadrettet opgaveløsning, som kan understøtte vores vision om at være den mest trygge politikreds at virke, bo og færdes i. Du kan læse mere om Nordjyllands Politi på http: www.politi.dk Nordjylland.

Aalborg, Nordjyllands Politi

Vi søger jurastuderende, og ansøgere med kendskab til straffe- og procesret samt strafferetspleje vil være at foretrække.

Arbejdsopgaverne vil senere blive fastlagt, men de vil bl.a. kunne omfatte forskellige former for sagsmæssig og praktisk støtte til anklagerne, herunder bistand til tiltalerejsning i straffesager, samt forefaldende arbejde i øvrigt.

Det er en forudsætning, at du fortsat er i gang med din videregående uddannelse, og vi anser det for en fordel, hvis du kan arbejde hos os i længere tid.

Relevante bilag bedes vedlagt, herunder dokumentation for at du er aktiv studerende samt indskrevet ved en højere læreanstalt.

Nogle stillinger som studentermedhjælper hos anklagemyndigheden ved Nordjyllands Politi skal besættes ca. 1. maj 2019

Ansættelsesforhold

Den ugentlige arbejdstid er ca. 16 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Nordjyllands Politi, Jyllandsgade 27, 9000 Aalborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte anklager Majbrit Bak tlf. 51717268.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Du bedes i din ansøgning tydeligt tilkendegive, at du søger en studentermedhjælperstilling.

Nordjyllands Politi
Nordjyllands Politi er landets næststørste kreds og dækker 9 kommuner fra Frederikshavn i nord til Mariagerfjord i syd. Vi er ca. 830 ansatte i Nordjyllands Politi; hovedstationen er placeret i Aalborg og de 3 lokal-stationer er fordelt i Frederikshavn, Hjørring og Hobro.

Som en del af Dansk Politi er vi en politisk styret organisation, der løbende tilpasser sig det omgivende samfunds krav og forventninger.

Vi ønsker kontinuerligt at udvikle vores kerneopgaver, som er at skabe tryghed for befolkningen og forebygge og bekæmpe kriminalitet.

Nordjyllands Politi er en spændende og pulserende arbejdsplads, hvor medarbejdernes trivsel og jobtilfredshed prioriteres højt. Vi arbejder for en professionel, helhedsorienteret og fremadrettet opgaveløsning, som kan understøtte vores vision om at være den mest trygge politikreds at virke, bo og færdes i.

Du kan læse mere om Nordjyllands Politi på http://www.politi.dk/Nordjylland.

Nordjyllands PolitiAalborg2019-02-07T00:00:002019-02-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Geodatastyrelsen

Geodatastyrelsen

Nørresundby
Geodatastyrelsen søger en ambitiøs studentermedhjælper til Team Salg og Anvendelse, der ligger i kontoret Søkort Danmark og Forvaltning. Styrelsen er ansvarlig for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne. Arbe...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Nordjyllands Politi søger jurastuderende studentermedhjælpere

Nordjyllands Politi

Aalborg
Aalborg, Nordjyllands Politi Vi søger jurastuderende, og ansøgere med kendskab til straffe- og procesret samt strafferetspleje vil være at foretrække. Arbejdsopgaverne vil senere blive fastlagt, men de vil bl.a. kunne omfatte forskellige former for ...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019