Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til sekretariatet i Sundhedscentret

Sundhedscentret er en enhed i Center Sundhed, Kultur og Fritid. Centret er et fagcenter i Rebild Kommune, der løser opgaver inden for områderne træning, rehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse, rusmidler, tandpleje, sundhedspleje, kultur, fritid og landdistrikter.

Sundhedscentrets sekretariatet, som bliver det team du kommer til at indgå i, er placeret med direkte reference til centerchefen, dog sker den daglige opgave koordinering med specialkonsulenten.
Sekretariatet består af økonomimedarbejder, kontorassistenter, sygeplejefaglig konsulent, myndighedspersoner, en specialkonsulent og udviklingskonsulenter.

Vores studentermedhjælper har søgt nye udfordringer og derfor søger vi en ny stundentermedhjælper på gennemsnitligt 25 timer om måneden.

Dine primære opgaver vil være følgende
Opdatere, vedligeholde og udvikle centrets Facebook profil
Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og vores sider på intranettet: Kulissen
Opdatere og vedligeholde info skræm
Diverse ad hoc opgaver og telefonpasning
Opdatering og vedligeholdelse af centres tilbud på sundhed.dk.

Vi forventer, at du

  • Har gennemført en ungdomsuddannelse og studere på en videregående uddannelse
  • Har faglig viden og gerne praktisk erfaring med anvendelse af sociale medier særligt Facebook og hjemmesider samt kommunikation generelt
  • Er en hold-spiller, der arbejder systematisk og struktureret.

Du kan forvente
  • At arbejde med prioriterede opgaver
  • En arbejdsplads, hvor humor og seriøst målrettet arbejde følges ad
  • Fleksibilitet, når du har behov for det.

For yderligere information
Du er velkommen til at kontakte specialkonsulent Inge Kjær Andersen på mail ikan@rebild.dk eller telefon 99 88 25 91.

Løn- og ansættelsesvilkår
Forhandles individuelt i forhold til overenskomst.

Ansøgningsfrist
Den 15. februar 2019 kl. 12.00

Vi forventer, at holde samtaler den 21. februar 2019.

Opstart 1. marts eller hurtigst muligt efter nærmere aftale.

Arbejdssted: Sundhedscenter, Mastruplundvej 2 L, 9530 Støvring.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946530Phoenix-9d91695512019-01-22T00:00:00Studentermedhjælp til sekretariatet i SundhedscentretSundhedscentret er en enhed i Center Sundhed, Kultur og Fritid. Centret er et fagcenter i Rebild Kommune, der løser opgaver inden for områderne træning, rehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse, rusmidler, tandpleje, sundhedspleje, kultur, fritid og landdistrikter.

Sundhedscentrets sekretariatet, som bliver det team du kommer til at indgå i, er placeret med direkte reference til centerchefen, dog sker den daglige opgave koordinering med specialkonsulenten.
Sekretariatet består af økonomimedarbejder, kontorassistenter, sygeplejefaglig konsulent, myndighedspersoner, en specialkonsulent og udviklingskonsulenter.

Vores studentermedhjælper har søgt nye udfordringer og derfor søger vi en ny stundentermedhjælper på gennemsnitligt 25 timer om måneden.

Dine primære opgaver vil være følgende
Opdatere, vedligeholde og udvikle centrets Facebook profil
Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og vores sider på intranettet: Kulissen
Opdatere og vedligeholde info skræm
Diverse ad hoc opgaver og telefonpasning
Opdatering og vedligeholdelse af centres tilbud på sundhed.dk.

Vi forventer, at du
  • Har gennemført en ungdomsuddannelse og studere på en videregående uddannelse
  • Har faglig viden og gerne praktisk erfaring med anvendelse af sociale medier særligt Facebook og hjemmesider samt kommunikation generelt
  • Er en hold-spiller, der arbejder systematisk og struktureret.

Du kan forvente
  • At arbejde med prioriterede opgaver
  • En arbejdsplads, hvor humor og seriøst målrettet arbejde følges ad
  • Fleksibilitet, når du har behov for det.

For yderligere information
Du er velkommen til at kontakte specialkonsulent Inge Kjær Andersen på mail ikan@rebild.dk eller telefon 99 88 25 91.

Løn- og ansættelsesvilkår
Forhandles individuelt i forhold til overenskomst.

Ansøgningsfrist
Den 15. februar 2019 kl. 12.00

Vi forventer, at holde samtaler den 21. februar 2019.

Opstart 1. marts eller hurtigst muligt efter nærmere aftale.

Arbejdssted: Sundhedscenter, Mastruplundvej 2 L, 9530 Støvring.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 

2019-02-16T00:51:00.347 Sundhedscentret er en enhed i Center Sundhed, Kultur og Fritid. Centret er et fagcenter i Rebild Kommune, der løser opgaver inden for områderne træning, rehabilitering, sundhedsfremme og forebyggelse, rusmidler, tandpleje, sundhedspleje, kultur, fritid og landdistrikter. Sundhedscentrets sekretariatet, som bliver det team du kommer til at indgå i, er placeret med direkte reference til centerchefen, dog sker den daglige opgave koordinering med specialkonsulenten. Sekretariatet består af økonomimedarbejder, kontorassistenter, sygeplejefaglig konsulent, myndighedspersoner, en specialkonsulent og udviklingskonsulenter. Vores studentermedhjælper har søgt nye udfordringer og derfor søger vi en ny stundentermedhjælper på gennemsnitligt 25 timer om måneden. Dine primære opgaver vil være følgende Opdatere, vedligeholde og udvikle centrets Facebook profil Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og vores sider på intranettet: Kulissen Opdatere og vedligeholde info skræm Diverse ad hoc opgaver og telefonpasning Opdatering og vedligeholdelse af centres tilbud på sundhed.dk. Vi forventer, at duHar gennemført en ungdomsuddannelse og studere på en videregående uddannelseHar faglig viden og gerne praktisk erfaring med anvendelse af sociale medier særligt Facebook og hjemmesider samt kommunikation genereltEr en hold-spiller, der arbejder systematisk og struktureret. Du kan forventeAt arbejde med prioriterede opgaverEn arbejdsplads, hvor humor og seriøst målrettet arbejde følges adFleksibilitet, når du har behov for det. For yderligere information Du er velkommen til at kontakte specialkonsulent Inge Kjær Andersen på mail ikan@rebild.dk eller telefon 99 88 25 91. Løn- og ansættelsesvilkår Forhandles individuelt i forhold til overenskomst. Ansøgningsfrist Den 15. februar 2019 kl. 12.00 Vi forventer, at holde samtaler den 21. februar 2019. Opstart 1. marts eller hurtigst muligt efter nærmere aftale. Arbejdssted: Sundhedscenter, Mastruplundvej 2 L, 9530 Støvring. Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.11Jobnet9d916955100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1541&ERId=326990EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3440939Rebild Kommune11Hobrovej 1109530StøvringDKDanmark0
ikan@rebild.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent697801JobNet493388649338861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d916955&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælp til sekretariatet i Sundhedscentret12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige360273266Ingeikan@rebild.dkDKDanmarkDKDanmark330104352Studentermedhjælper til at støtte entrepriseledere i VintertrafikRobot Er du under uddannelse som ingeniør, landinspektør eller lignende og har du lyst til at udvikle dig selv og din karriere indenfor entreprisestyring? Så bliv studentermedhjælper hos os. Dine opgaver Du kommer til at hjælpe vores entrepriseledere med de opgaver, der er i forbindelse med indkøb og kontraktstyring. Opgaverne vil omfatte almindelige entreprisestyringsopgaver såsom udarbejdelse af kontrakttillæg, opdatering af procedurer og opbygning og vedligeholdelse af registre med stamdata på vores kontraktholdere og underentreprenører. Du vil få mulighed for at få indflydelse på udarbejdelse og implementering af vores nye kvalitetsledelsessystem blandt andet i form af opgaver som procesoptimering og instrukser, visualisering og afrapportering af KPI er mm. Du får også mulighed for at deltage i udviklingsprojekter, hvor der arbejdes med analyser af både samfundsmæssig og økonomisk art. Arbejdet med udviklingsprojekterne indebærer også indsamling og analyse af data samt evaluering af de systemer og modeller, der bruges i Vintertjenesten. Derudover vil der være ad hoc-opgaver tilknyttet vores vintervagtcentral, som fx databehandling, skrivearbejde i forbindelse med instrukser og procedurer osv. Din profil Du er studerende på en ingeniør, landinspektør, samfundsvidenskabelig, erhvervsøkonomisk eller tilsvarende uddannelse og har minimum to år tilbage af dit studie. Du har et godt kendskab til brug af Office-pakken og kan arbejde selvstændigt i sparring med kollegaer. Du kan formulere dig flydende på dansk både mundtligt og skriftligt. Du er grundig og arbejder struktureret. Du har et gyldigt kørekort (kategori B) og er ikke-ryger. Om os Vejdirektoratet arbejder målrettet på en effektiv og sikker trafikafvikling på statens vejnet med fokus på, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem. Du bliver tilknyttet afdelingen for Vintertrafik, hvor vi bl.a. gennemfører indkøb og kontraktstyring på de varer og ydelser, der indgår i den samlede vintertjeneste i Vejdirektoratet. Du bliver samtidig en del af et fagligt miljø i Aalborg, hvor vi i alt er ca. 60 kompetente medarbejdere fra forskellige afdelinger i Vejdirektoratet. Vi har en dagligdag, der er præget af en uformel atmosfære, et godt arbejdsklima med gode kollegaer og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Den ugentlige arbejdstid forventes at være mellem 15-20 timer med mulighed for tilpasning. Arbejdstiden planlægges løbende, og vi er fleksible i forhold til at gøre plads til dine eksamensperioder og lignende. Der vil være mulighed for at øge arbejdstiden i ferieperioder efter aftale. Du starter 1. februar 2020 Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Vintertrafik, hvor du ansættes i Drift og Teknikdivisionen på adressen Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Ø. Læs mere Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Carina Meldgaard Frandsen på tlf. 7244 2001 6193 0528 eller via e-mail cmf@vd.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning snarest muligt, dog ikke senere end 17. november 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 22. november. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk Vedhæft ansøgning, cv, studiejournal samt andre relevante dokumenter. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Er du under uddannelse som ingeniør, landinspektør eller lignende og har du lyst til at udvikle dig selv og din karriere indenfor entreprisestyring? Så bliv studentermedhjælper hos os.

Dine opgaver Du kommer til at hjælpe vores entrepriseledere med de opgaver, der er i forbindelse med indkøb og kontraktstyring. Opgaverne vil omfatte almindelige entreprisestyringsopgaver såsom udarbejdelse af kontrakttillæg, opdatering af procedurer og opbygning og vedligeholdelse af registre med stamdata på vores kontraktholdere og underentreprenører.

Du vil få mulighed for at få indflydelse på udarbejdelse og implementering af vores nye kvalitetsledelsessystem blandt andet i form af opgaver som procesoptimering og instrukser, visualisering og afrapportering af KPI’er mm.

Du får også mulighed for at deltage i udviklingsprojekter, hvor der arbejdes med analyser af både samfundsmæssig og økonomisk art. Arbejdet med udviklingsprojekterne indebærer også indsamling og analyse af data samt evaluering af de systemer og modeller, der bruges i Vintertjenesten.

Derudover vil der være ad hoc-opgaver tilknyttet vores vintervagtcentral, som fx databehandling, skrivearbejde i forbindelse med instrukser og procedurer osv.

Din profil
  • Du er studerende på en ingeniør, landinspektør, samfundsvidenskabelig, erhvervsøkonomisk eller tilsvarende uddannelse og har minimum to år tilbage af dit studie.
  • Du har et godt kendskab til brug af Office-pakken og kan arbejde selvstændigt i sparring med kollegaer.
  • Du kan formulere dig flydende på dansk både mundtligt og skriftligt.
  • Du er grundig og arbejder struktureret.
  • Du har et gyldigt kørekort (kategori B) og er ikke-ryger.
Om os Vejdirektoratet arbejder målrettet på en effektiv og sikker trafikafvikling på statens vejnet med fokus på, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem. Du bliver tilknyttet afdelingen for Vintertrafik, hvor vi bl.a. gennemfører indkøb og kontraktstyring på de varer og ydelser, der indgår i den samlede vintertjeneste i Vejdirektoratet.

Du bliver samtidig en del af et fagligt miljø i Aalborg, hvor vi i alt er ca. 60 kompetente medarbejdere fra forskellige afdelinger i Vejdirektoratet. Vi har en dagligdag, der er præget af en uformel atmosfære, et godt arbejdsklima med gode kollegaer og godt humør.

Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Den ugentlige arbejdstid forventes at være mellem 15-20 timer med mulighed for tilpasning. Arbejdstiden planlægges løbende, og vi er fleksible i forhold til at gøre plads til dine eksamensperioder og lignende. Der vil være mulighed for at øge arbejdstiden i ferieperioder efter aftale. Du starter 1. februar 2020

Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Vintertrafik, hvor du ansættes i Drift og Teknikdivisionen på adressen Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Ø.

Læs mere Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Carina Meldgaard Frandsen på tlf. 7244 2001/ 6193 0528 eller via e-mail cmf@vd.dk.

Er du interesseret? Send din ansøgning snarest muligt, dog ikke senere end 17. november 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 22. november.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk Vedhæft ansøgning, cv, studiejournal samt andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vejdirektoratet - AalborgAalborg Øst2019-10-10T00:00:002019-11-17T00:00:00
330106830Studentermedhjælper til Miljøstyrelsen Østjylland i RandersRobot Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet og den danske myndighed på miljø- og naturområdet. Vi arbejder for rig natur, rent vand, sikker kemi og grøn produktion. Vores kerneopgave er at omsætte natur- og miljølovgivningen til virkelighed, og målsætningen er at balancere hensynene til beskyttelse og benyttelse. Vil du være med til at bevare de danske skove, sikre balancen mellem benyttelse og beskyttelse af vores skove og medvirke til at forøge skovarealet? Er du interesseret i at arbejde med kort, finde historiske oplysninger og arbejde med juridiske problemstillinger? Så er der en ledig stilling som studentermedhjælper i Miljøstyrelsen Østjylland. Opgaver og organisering Du vil blive en del af et team, der har ansvaret for administration af skovloven, herunder anmeldelse af aktiviteter i Natura 2000-skovområder. På enheden opleves en stor tilgang af ansøgningssager efter skovloven. Vi har fokus på effektiv og korrekt opgaveløsning af de indkomne sager til gavn for de danske skoves brugere. Skovloven har til formål at bevare og beskytte de danske skove med alle deres flersidige formål, forbedre skovbrugets stabilitet og produktivitet samt medvirke til at forøge skovarealet. Vores kommende kollega, kommer til at understøtte udførelse af opgaverne inden for administration af skovlov i Jylland. Området er omfattende, har stor betydning for udviklingen af skovene og er fagligt udfordrende. Enheden varetager desuden Miljøstyrelsens opgaver med at give tilskud til former for skovdrift som ønskes fremmet, samt opgaver inden for overvågning og vandområdeplanlægning. Kerneopgaver Langt de fleste skove i Danmark er omfattet af skovlovens regler. Sagsbehandlerne vurderer, hvilke aktiviteter, der kan foretages uden tilladelse efter skovlovens regler, samt hvilke aktiviteter, der kræver dispensation. Dine primære opgaver vil være, at understøtte sagsbehandlernes arbejde ved at indsamle oplysninger om den konkrete sag, udarbejde kort og forberede afgørelser, ligesom konkret sagsbehandling kan være en del af opgaverne. Din profil Vi forventer, at duEr i gang med en videregående uddannelse, f.eks. forstkandidat, biolog, skov- og landskabsingeniør, jurist eller tilsvarendeHar lyst til administration og mod på at træffe afgørelser efter gældende lovgivning Er rutineret IT- bruger og har lyst til at arbejde med GIS. Arbejder løsningsorienteret og kommunikerer klart både på skrift og i taleEr udadvendt med et positivt sind, og stort drive og med lyst til at bidrage til vores fællesskabTager ansvar. Du vil ikke være alene om opgaverne, men det forventes, at du selv kan tage fra med sparring fra kollegaer og funktionslederHar kørekort til personbil (kategori B) Vi tilbyder Vi søger en studentermedhjælper, der kan indgå i et team på 6-8 medarbejdere, der arbejder med skovlov og tilskud. Dit fokus vil være på skovlovsadministrationen. Vi kan tilbyde fagligt udfordrende opgaver i tæt samarbejde med gode kolleger i såvel vores egen enhed, som i andre af styrelsen enheder. Vi har et godt arbejdsmiljø med højt tempo og en uformel omgangstone. Vi er på nuværende tidspunkt godt 40 medarbejdere, der har arbejdsplads i de smukke omgivelser ved Fussingø vest for Randers. Vi deler lokaler med Naturstyrelsen Kronjylland og arbejder tæt sammen med styrelsen, Miljø- og Fødevareministeriets centrale og decentrale enheder, andre myndigheder, universiteter, samt eksterne interessenter. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Ansættelsesstedet er Miljøstyrelsen Østjylland, Vasevej 7, 8920 Randers NV. Arbejdstiden vil være op til 15 timer ugentligt fordelt på 2 3 dage pr. uge, så dine arbejdsdage kan forenes med dine studier. Tiltrædelse 1. december 2019 eller efter aftale. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Funktionsleder Maria Katja Jensen på tlf. 2364 6619 eller Kontorchef Peter Kaarup på tlf. 2916 0173. Sådan søger du stillingen Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, eksamensbevis m.m. senest den 3. november 2019. Vi forventer at holde samtaler med kandidater den 14. november 2019. Miljø- og Fødevareministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge. Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. Vi er statslig myndighed for natur, vand og miljø og arbejder for at sikre en bæredygtig balance mellem beskyttelse af natur og miljø, benyttelsen af naturressourcer og gode rammer for borgere og virksomheder. Vejen til en rig natur, et sundt miljø, og gode, grønne rammer for borgere og virksomheder går via åbenhed og dialog, for vi tror på, at de bedste miljøløsninger findes, hvis vi samarbejder med alle interessenter. Dialog med kommuner, borgere, erhvervsliv og andre myndigheder er centralt i vores arbejde. Miljøstyrelsen har ca. 900 medarbejdere fordelt på hovedkontoret og 10 enheder over hele landet.Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet og den danske myndighed på miljø- og naturområdet. Vi arbejder for rig natur, rent vand, sikker kemi og grøn produktion.

Vores kerneopgave er at omsætte natur- og miljølovgivningen til virkelighed, og målsætningen er at balancere hensynene til beskyttelse og benyttelse.

Vil du være med til at bevare de danske skove, sikre balancen mellem benyttelse og beskyttelse af vores skove og medvirke til at forøge skovarealet? Er du interesseret i at arbejde med kort, finde historiske oplysninger og arbejde med juridiske problemstillinger? Så er der en ledig stilling som studentermedhjælper i Miljøstyrelsen Østjylland.

Opgaver og organisering
Du vil blive en del af et team, der har ansvaret for administration af skovloven, herunder anmeldelse af aktiviteter i Natura 2000-skovområder. På enheden opleves en stor tilgang af ansøgningssager efter skovloven. Vi har fokus på effektiv og korrekt opgaveløsning af de indkomne sager til gavn for de danske skoves brugere.

Skovloven har til formål at bevare og beskytte de danske skove med alle deres flersidige formål, forbedre skovbrugets stabilitet og produktivitet samt medvirke til at forøge skovarealet.
Vores kommende kollega, kommer til at understøtte udførelse af opgaverne inden for administration af skovlov i Jylland. Området er omfattende, har stor betydning for udviklingen af skovene og er fagligt udfordrende.

Enheden varetager desuden Miljøstyrelsens opgaver med at give tilskud til former for skovdrift som ønskes fremmet, samt opgaver inden for overvågning og vandområdeplanlægning.

Kerneopgaver
Langt de fleste skove i Danmark er omfattet af skovlovens regler. Sagsbehandlerne vurderer, hvilke aktiviteter, der kan foretages uden tilladelse efter skovlovens regler, samt hvilke aktiviteter, der kræver dispensation. Dine primære opgaver vil være, at understøtte sagsbehandlernes arbejde ved at indsamle oplysninger om den konkrete sag, udarbejde kort og forberede afgørelser, ligesom konkret sagsbehandling kan være en del af opgaverne.

Din profil
Vi forventer, at du
  • Er i gang med en videregående uddannelse, f.eks. forstkandidat, biolog, skov- og landskabsingeniør, jurist eller tilsvarende
  • Har lyst til administration og mod på at træffe afgørelser efter gældende lovgivning
  • Er rutineret IT- bruger og har lyst til at arbejde med GIS.
  • Arbejder løsningsorienteret og kommunikerer klart både på skrift og i tale
  • Er udadvendt med et positivt sind, og stort drive og med lyst til at bidrage til vores fællesskab
  • Tager ansvar. Du vil ikke være alene om opgaverne, men det forventes, at du selv kan ’tage fra’ med sparring fra kollegaer og funktionsleder
  • Har kørekort til personbil (kategori B)

Vi tilbyder
Vi søger en studentermedhjælper, der kan indgå i et team på 6-8 medarbejdere, der arbejder med skovlov og tilskud. Dit fokus vil være på skovlovsadministrationen.

Vi kan tilbyde fagligt udfordrende opgaver i tæt samarbejde med gode kolleger i såvel vores egen enhed, som i andre af styrelsen enheder. Vi har et godt arbejdsmiljø med højt tempo og en uformel omgangstone.

Vi er på nuværende tidspunkt godt 40 medarbejdere, der har arbejdsplads i de smukke omgivelser ved Fussingø vest for Randers. Vi deler lokaler med Naturstyrelsen Kronjylland og arbejder tæt sammen med styrelsen, Miljø- og Fødevareministeriets centrale og decentrale enheder, andre myndigheder, universiteter, samt eksterne interessenter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.

Ansættelsesstedet er Miljøstyrelsen Østjylland, Vasevej 7, 8920 Randers NV.

Arbejdstiden vil være op til 15 timer ugentligt fordelt på 2 – 3 dage pr. uge, så dine arbejdsdage kan forenes med dine studier. Tiltrædelse 1. december 2019 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Funktionsleder Maria Katja Jensen på tlf. 2364 6619 eller Kontorchef Peter Kaarup på tlf. 2916 0173.

Sådan søger du stillingen
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, eksamensbevis m.m. senest den 3. november 2019.

Vi forventer at holde samtaler med kandidater den 14. november 2019.

Miljø- og Fødevareministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.

Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. Vi er statslig myndighed for natur, vand og miljø og arbejder for at sikre en bæredygtig balance mellem beskyttelse af natur og miljø, benyttelsen af naturressourcer og gode rammer for borgere og virksomheder. Vejen til en rig natur, et sundt miljø, og gode, grønne rammer for borgere og virksomheder går via åbenhed og dialog, for vi tror på, at de bedste miljøløsninger findes, hvis vi samarbejder med alle interessenter. Dialog med kommuner, borgere, erhvervsliv og andre myndigheder er centralt i vores arbejde. Miljøstyrelsen har ca. 900 medarbejdere fordelt på hovedkontoret og 10 enheder over hele landet.

 

MiljøstyrelsenRanders NV2019-10-14T00:00:002019-11-03T00:00:00
330092847Kunstfaglig studentermedhjælperRobot Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale. Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille passioneret team, der arbejder tæt sammen. I perioder er det et intenst arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver. Årligt vises omkring 8-10 udstillinger med danske og internationale kunstnere, ligesom der til kunsthallen er tilknyttet et velfungerende artist residency. I forbindelse med udstillingerne er der omvisninger og andre tiltag som foredrag, artists taks og musikaftner, som profilerer den enkelte udstilling. Der lægges vægt på, at formidlingen af samtidskunsten når bredt ud til alle aldersgrupper. Som studentermedhjælper på Viborg Kunsthal bliver du en del af det daglige arbejde med udstillinger, aktiviteter og events. Du kommer blandt andet, i samarbejde med kunsthallens ansatte, til at arbejde med følgende opgaver: Planlægning og gennemførelse af omvisninger, events og aktiviteter til mange forskellige målgrupper, bl.a. til børn og unge.Diverse kommunikations- og koordineringsopgaver i forbindelse med vores residency-programSkrive og redigere tekster til bl.a. nyhedsbrev, hjemmeside mm.Lave historier og tage billeder video til Facebook, Instagram og LinkedInLæse korrektur og omskrive forbedre tekster, som andre har skrevetDiverse ad hoc-opgaver KvalifikationerDu har gode samarbejdsevner og diplomatisk sansDu har interesse for samtidskunsten på den danske og internationale sceneDu er åben over for nye opgaver og udfordringer og ikke bange for at tage ansvar eller springe med begge ben ud i noget ukendt.Du er ambitiøs, struktureret og kan bevare overblikket over flere opgaver på én gang og er i stand til at føre alle opgaverne i mål til tiden.Har interesse for og erfaring med sociale medier og har øje for motiver til Instagram, videoer, visuelle udtryk og nye tendenser.Du har en skarp pen og skriver et fejlfrit dansk. For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktivt studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse. Vi forestiller os at du er ÆK-, kunsthistorie- eller kommunikationsstuderende, men dette er ikke et krav. Passer ovenstående på dig, så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 20. oktober 2019. Samtaler forventes afholdt 24. oktober 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udstillingsleder Bodil Johanne Monrad på telefon 87873223 eller formidler Camilla Davidsen på telefon 87873220. Løn og ansættelsesforhold Løn i henhold til gældende overenskomst. Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest straffeattest. 
Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale.                       
 
Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille passioneret team, der arbejder tæt sammen. I perioder er det et intenst arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver. Årligt vises omkring 8-10 udstillinger med danske og internationale kunstnere, ligesom der til kunsthallen er tilknyttet et velfungerende artist residency. I forbindelse med udstillingerne er der omvisninger og andre tiltag som foredrag, artists taks og musikaftner, som profilerer den enkelte udstilling. Der lægges vægt på, at formidlingen af samtidskunsten når bredt ud til alle aldersgrupper.
 
 
Som studentermedhjælper på Viborg Kunsthal bliver du en del af det daglige arbejde med udstillinger, aktiviteter og events. Du kommer blandt andet, i samarbejde med kunsthallens ansatte, til at arbejde med følgende opgaver:
 
  • Planlægning og gennemførelse af omvisninger, events og aktiviteter til mange forskellige målgrupper, bl.a. til børn og unge.
  • Diverse kommunikations- og koordineringsopgaver i forbindelse med vores residency-program
  • Skrive og redigere tekster til bl.a. nyhedsbrev, hjemmeside mm.
  • Lave historier og tage billeder/ video til Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Læse korrektur og omskrive/forbedre tekster, som andre har skrevet
  • Diverse ad hoc-opgaver
     
Kvalifikationer
  • Du har gode samarbejdsevner og diplomatisk sans
  • Du har interesse for samtidskunsten på den danske og internationale scene
  • Du er åben over for nye opgaver og udfordringer og ikke bange for at tage ansvar eller springe med begge ben ud i noget ukendt.
  • Du er ambitiøs, struktureret og kan bevare overblikket over flere opgaver på én gang og er i stand til at føre alle opgaverne i mål til tiden.
  • Har interesse for og erfaring med sociale medier og har øje for motiver til Instagram, videoer, visuelle udtryk og nye tendenser.
  • Du har en skarp pen og skriver et fejlfrit dansk.
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktivt studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse. Vi forestiller os at du er ÆK-, kunsthistorie- eller kommunikationsstuderende, men dette er ikke et krav.

Passer ovenstående på dig, så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 20. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt 24. oktober 2019.
                                                                                 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udstillingsleder Bodil Johanne Monrad på telefon 87873223 eller formidler Camilla Davidsen på telefon 87873220.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest / straffeattest.

 

Kultur & UdviklingViborg2019-09-19T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til at støtte entrepriseledere i Vintertrafik

Vejdirektoratet - Aalborg

Aalborg Øst
Er du under uddannelse som ingeniør, landinspektør eller lignende og har du lyst til at udvikle dig selv og din karriere indenfor entreprisestyring? Så bliv studentermedhjælper hos os. Dine opgaver Du kommer til at hjælpe vores entrepriseledere med ...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Studentermedhjælper til Miljøstyrelsen Østjylland i Randers

Miljøstyrelsen

Randers NV
Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet og den danske myndighed på miljø- og naturområdet. Vi arbejder for rig natur, rent vand, sikker kemi og grøn produktion. Vores kerneopgave er at omsætte natur- og miljølovgivningen til virkel...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Kunstfaglig studentermedhjælper

Kultur & Udvikling

Viborg
Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale. Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019