Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper

Horsens, Sydøstjyllands Politi
Ledelsessekretariatets controlling-enhed søger en studentermedhjælper med tiltrædelse efter nærmere aftale.

OM JOBBET
Som studentermedhjælper i denne del af Ledelsessekretariatet kommer du primært til at beskæftige dig med ledelsesinformation og analyser til øverst ledelse ved Sydøstjyllands Politi.
Du bliver en del af en afdeling, hvor vi med ledelsesværktøj og information understøtter det daglige arbejde i politi og anklagemyndighed.

OM DIG
Vi forventer, at du er vant til at arbejde med data i Excel, omhyggelig, har interesse for at lære nye systemer og lyst til at arbejde med ledelsesinformation. Vi forventer, at du har ”gå på mod”, er omhyggelig og har sans for detaljen. Du vil bistå vores analytiker med opdatering og vedligeholdelse af ledelsesværktøjer samt ad hoc opgaver.

Vi forventer at du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx stud.oecon, stud.merc eller lignende, og at du som udgangspunkt er på 4. semester.

Løn- og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er 15 timer om ugen. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for f.eks. mindre arbejde i eksamensperioder.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO’s fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Holmboes Allé 2, 8700 Horsens. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Samtaler forventes afholdt den 27. eller 28. februar 2018.

Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte analytiker Mette Høgh Poulsen på tlf.nr. 7258 3212 eller sekretariatschef Mette Venge Olesen på tlf.nr. 7258 0483.

Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vort rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du vedlægge en ansøgning og et CV samt anden relevant dokumentation ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle til at ansøge uanset alder, køn, race eller etnisk baggrund.

Sydøstjyllands Politi er én af 12 politikredse. Politikredsen dækker 7 kommuner: Kolding, Fredericia, Billund, Vejle, Hedensted, Horsens og Skanderborg og betjener ca. 450.000 borgere. Det gør vi fra lokaliteter i politikredsens 6 store byer, og hovedstationen – hvor bl.a. staben er placeret – ligger i Horsens. Vi er et hold på ca. 860 medarbejdere, og vores pay off er: ”Vi skaber tryghed”.
Du kan læse om os på Politi.dk eller følge os på Twitter@SydOjylPoliti og FaceBook.com/SydOjylPoliti.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her