Studentermedhjælper

Mangler du et fedt studiejob!

Vi søger en håndfuld studentermedhjælpere til Præhospitalt Center - Befordringsservice, da vi flytter ind på Næstved Sygehus den 1. oktober 2019

Har du lyst til et fedt studiejob med fart på og nye udfordringer?

….så er arbejdet i Befordringsservice måske noget for dig.

Du skal arbejde med:

  • Telefonisk visitation og bestilling af siddende patientkørsler til og fra sygehusene

  • Beregning af befordringsgodtgørelse

  • Bogføring af befordringsgodtgørelse

Din profil

  • Du er mødestabil

  • Kan smile i telefonen

  • Fleksibel og ansvarsbevidst

  • Omhyggelig og ansvarsbevidst i forhold til dine opgaver

Oplæring

Befordringsservice sørger for den nødvendige oplæring

Denne vil foregå i Præhospitalt Center v/ Slagelse Sygehus

Arbejdstid

Vi forventer, at du kan arbejde på hverdage i tidsrummet kl. 17:00-20:00 og i weekender og helligdage i tidsrummet 08:00-20:00. Du indgår i et vagtrul med cirka 1 vagt om ugen. I perioder vil der være mulighed for at få flere vagter.

Løn- og ansættelsesforhold

I henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse

Efter aftale.

Ansøgningsfrist

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning. Vi holder mulighederne åbne for dig frem til den 7. juni 2019.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016227Phoenix-67cf8a9712019-05-06T00:00:00Studentermedhjælper

Mangler du et fedt studiejob!

Vi søger en håndfuld studentermedhjælpere til Præhospitalt Center - Befordringsservice, da vi flytter ind på Næstved Sygehus den 1. oktober 2019

Har du lyst til et fedt studiejob med fart på og nye udfordringer?

….så er arbejdet i Befordringsservice måske noget for dig.

Du skal arbejde med:

  • Telefonisk visitation og bestilling af siddende patientkørsler til og fra sygehusene

  • Beregning af befordringsgodtgørelse

  • Bogføring af befordringsgodtgørelse

Din profil

  • Du er mødestabil

  • Kan smile i telefonen

  • Fleksibel og ansvarsbevidst

  • Omhyggelig og ansvarsbevidst i forhold til dine opgaver

Oplæring

Befordringsservice sørger for den nødvendige oplæring

Denne vil foregå i Præhospitalt Center v/ Slagelse Sygehus

Arbejdstid

Vi forventer, at du kan arbejde på hverdage i tidsrummet kl. 17:00-20:00 og i weekender og helligdage i tidsrummet 08:00-20:00. Du indgår i et vagtrul med cirka 1 vagt om ugen. I perioder vil der være mulighed for at få flere vagter.

Løn- og ansættelsesforhold

I henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse

Efter aftale.

Ansøgningsfrist

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning. Vi holder mulighederne åbne for dig frem til den 7. juni 2019.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Mangler du et fedt studiejob! Vi søger en håndfuld studentermedhjælpere til Præhospitalt Center - Befordringsservice, da vi flytter ind på Næstved Sygehus den 1. oktober 2019 Har du lyst til et fedt studiejob med fart på og nye udfordringer? ….så er arbejdet i Befordringsservice måske noget for dig. Du skal arbejde med: Telefonisk visitation og bestilling af siddende patientkørsler til og fra sygehusene Beregning af befordringsgodtgørelse Bogføring af befordringsgodtgørelse Din profil Du er mødestabil Kan smile i telefonen Fleksibel og ansvarsbevidst Omhyggelig og ansvarsbevidst i forhold til dine opgaver Oplæring Befordringsservice sørger for den nødvendige oplæring Denne vil foregå i Præhospitalt Center v Slagelse Sygehus Arbejdstid Vi forventer, at du kan arbejde på hverdage i tidsrummet kl. 17:00-20:00 og i weekender og helligdage i tidsrummet 08:00-20:00. Du indgår i et vagtrul med cirka 1 vagt om ugen. I perioder vil der være mulighed for at få flere vagter. Løn- og ansættelsesforhold I henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse Efter aftale. Ansøgningsfrist Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning. Vi holder mulighederne åbne for dig frem til den 7. juni 2019. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnet67cf8a97100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=142710EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3519379Region Sjælland11Ringstedgade 614700NæstvedDKDanmark0anlha@regionsjaelland.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent753544JobNet4982857498285710003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgMed et job indenfor Øvrige får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361672199Anjaanlha@regionsjaelland.dkDKDanmarkDKDanmark330027028Studentermedhjælper til kvalitetsarbejde på Zealand - Sjællands ErhvervsakademiRobot Zealand arbejder meget bredt med kvalitetsarbejde indenfor erhvervsakademiområdet, og arbejdsopgaverne er mangeartede og stærkt udfordrende. Vi udarbejder bl.a. en del analyser i form af nøgletalsanalyser og kvalitetsanalyser. Til kvalitetsafdelingen søger vi en ambitiøs og dynamisk studentermedarbejder, der kan tage del i både praktiske og mere strategiske opgaver. Som studentermedhjælp vil dine opgaver bl.a. omfatte: gennemførsel af evalueringerudarbejdelse af notater, power point præsentationer, referater og lignenderesearcharbejde til brug for beslutninger, fx afdækning af, hvordan andre griber givne opgaver anindsamling af data i forbindelse med udarbejdelse af kvalitetsrapporter og indberetningerkontrol af studieordninger i henhold til skabelongennemlæsning og tilretning af diverse dokumenterad hoc-opgaver Stillingen indeholder gode muligheder for videreudvikling af dine organisatoriske kompetencer, indblik i udvikling samt forståelse for kommunikation. Du vil blive udfordret i jobbet og få et selvstændigt ansvar. Arbejdspladsen er kendetegnet ved at være udviklingsorienteret. Vi forventer at, du: har en bestået bachelorgrad, og læser på en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelseer i stand til at arbejde både meget praktisk og strategisk på samme tidhar gode sproglige og it kompetencer samt flair for talkan tage selvstændigt ansvar for dine arbejdsopgaverer udadvendt, og kan indgå i tæt sparring med øvrige involverede i opgaverne Praktiske oplysninger Vi ønsker stillingen besat pr.1. juni eller snarest derefter Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet som studerende ved en videregående uddannelse. Ansættelsen er i gennemsnit 15 timer pr uge, fordelt henover året, men vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamen. Aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Timelønnen er kr. 120,28. Arbejdsstedet er Zealand Sjællands Erhvervsakademi, Campusbuen 23, 4600 Køge. Ansøgning med CV, studieblad karakterudskrift samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via linket nedenfor. Ansøgningen skal være os i hænde senest 23. maj 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kvalitetsleder konsulent Stine Rohde Frederiksen, tlf. 5076 2773 mail: stfr@zealand.dk eller alternativt Charlotte Bjergegaard, tlf. 5076 2646 mail: chab@zealand.dk. Bliv en del af Zealand På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder. Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet. Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand arbejder meget bredt med kvalitetsarbejde indenfor erhvervsakademiområdet, og arbejdsopgaverne er mangeartede og stærkt udfordrende. Vi udarbejder bl.a. en del analyser i form af nøgletalsanalyser og kvalitetsanalyser.

Til kvalitetsafdelingen søger vi en ambitiøs og dynamisk studentermedarbejder, der kan tage del i både praktiske og mere strategiske opgaver.

Som studentermedhjælp vil dine opgaver bl.a. omfatte:

  • gennemførsel af evalueringer
  • udarbejdelse af notater, power point præsentationer, referater og lignende
  • researcharbejde til brug for beslutninger, fx afdækning af, hvordan andre griber givne opgaver an
  • indsamling af data i forbindelse med udarbejdelse af kvalitetsrapporter og indberetninger
  • kontrol af studieordninger i henhold til skabelon
  • gennemlæsning og tilretning af diverse dokumenter
  • ad hoc-opgaver

Stillingen indeholder gode muligheder for videreudvikling af dine organisatoriske kompetencer, indblik i udvikling samt forståelse for kommunikation. Du vil blive udfordret i jobbet og få et selvstændigt ansvar. Arbejdspladsen er kendetegnet ved at være udviklingsorienteret.

Vi forventer at, du:

  • har en bestået bachelorgrad, og læser på en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse
  • er i stand til at arbejde både meget praktisk og strategisk på samme tid
  • har gode sproglige og it kompetencer samt flair for tal
  • kan tage selvstændigt ansvar for dine arbejdsopgaver
  • er udadvendt, og kan indgå i tæt sparring med øvrige involverede i opgaverne

Praktiske oplysninger

Vi ønsker stillingen besat pr.1. juni eller snarest derefter

Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet som studerende ved en videregående uddannelse.

Ansættelsen er i gennemsnit 15 timer pr uge, fordelt henover året, men vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamen.

Aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Timelønnen er kr. 120,28.

Arbejdsstedet er Zealand Sjællands Erhvervsakademi, Campusbuen 23, 4600 Køge. 

Ansøgning med CV, studieblad/karakterudskrift samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via linket nedenfor.

Ansøgningen skal være os i hænde senest 23. maj 2019. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kvalitetsleder konsulent Stine Rohde Frederiksen, tlf. 5076 2773 / mail: stfr@zealand.dk eller alternativt Charlotte Bjergegaard, tlf. 5076 2646 / mail: chab@zealand.dk.

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.

Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk 

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand - Sjællands ErhvervsakademiKøge2019-05-20T00:00:002019-05-23T00:00:00
330023335Studentermedhjælp til RUC ForskningsserviceRobot Vi søger to studentermedhjælpere, som er skarpe til at organisere, kommunikere og følge op på netværks og informationsmøder. Som studentermedhjælper vil du også indgå i projekter, hvor vi arbejder med at øge og støtte innovationssamarbejde mellem RUC og Region Sjælland, f.eks. med at opbygge nyskabende samarbejder med virksomheder, som vil være med til at skabe ny læring, viden, og problemløsning. Projekterne koordineres af RUC Forskningsservice, hvor vi hver dag arbejder for at sikre en professionel og effektiv betjening af RUC s forskere på universitetets fire institutter. Vi forestiller os, at ansøgerne eksempelvis kan være kandidatstuderende ved en forvaltnings-, performance design eller erhvervsuddannelse. Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af 2019. Vi ser gerne, at du I kan starte hurtigst muligt. Arbejdsopgaver og kvalifikationer Du vil indgå i et projektteam, der koordinerer tre forskellige projekter, som beskæftiger sig med at fremme RUC s innovationssamarbejde med kommunerne og virksomheder. Ud over at styrke RUC s iværksætteri, vil du få din egen opgaveportefølje, hvor du blandt andet skal arbejde med: Bistand til gennemførelse af forskellige netværks, workshops og informationsmøder om innovations- og erhvervsfremmende samarbejde på RUC Bistand til gennemførelse af en konference, der afholdes 18. og 19 november 2019 Koordination og opfølgning på invitationer, program mv. Løse praktiske opgaver ifm. afholdelsen af møder og konferencen Evaluering af møder samt opfølgningsarbejde Ad hoc-skriveopgaver Vi lægger vægt på, at du: Har forståelse for organisatoriske processer i offentlige institutionerHar interesse for at fremme innovation iværksætteri Er analytisk, grundig og systematisk i løsningen af dine opgaver, arbejder selvstændigt og er initiativrig Har stærke kommunikative evner både på dansk og engelsk Er udadvendt og proaktiv Er serviceminded og følger opgaven til dørs. Vi kan tilbyde dig: Opbygning af erfaring inden for projektkoordinering Udvidelse af dit erhvervsnetværk Forståelse for det nye erhvervsfremmesystem Viden om iværksætterimuligheder Mulighed for at anvende og udvikle din faglige viden i praksis Personlig kompetenceudvikling gennem feedback og sparring En god og rummelig arbejdsplads med højt til loftet Et selvstændigt, spændende og udviklende job Fleksible arbejdstider Mere information For yderligere oplysninger om stillingen kontakt venligst Konsulent for Innovationssamarbejde Araceli Bjarklev på tlf. 46742004 mail: araceli@ruc.dk eller teamleder Jens Kofod på tlf. 6742024 mail jensk@ruc.dk. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24 Ansættelsesvilkår Der er tale om en ansættelse på 15 timer pr. uge, med reference til teamleder Jens Kofod. Aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere HK. Du vil blive indplaceret som studerende HK. Ansøgning Søg stillingen på www.ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: 1. Motiveret ansøgning 2. CV 3. Dokumentation for uddannelse Ansøgningsfristen er 31. maj 2019. Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.Vi søger to studentermedhjælpere, som er skarpe til at organisere, kommunikere og følge op på netværks og informationsmøder. Som studentermedhjælper vil du også indgå i projekter, hvor vi arbejder med at øge og støtte innovationssamarbejde mellem RUC og Region Sjælland, f.eks. med at opbygge nyskabende samarbejder med virksomheder, som vil være med til at skabe ny læring, viden, og problemløsning.

Projekterne koordineres af RUC Forskningsservice, hvor vi hver dag arbejder for at sikre en professionel og effektiv betjening af RUC’s forskere på universitetets fire institutter. Vi forestiller os, at ansøgerne eksempelvis kan være kandidatstuderende ved en forvaltnings-, performance design eller erhvervsuddannelse. Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af 2019. Vi ser gerne, at du/I kan starte hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Du vil indgå i et projektteam, der koordinerer tre forskellige projekter, som beskæftiger sig med at fremme RUC’s innovationssamarbejde med kommunerne og virksomheder. Ud over at styrke RUC’s iværksætteri, vil du få din egen opgaveportefølje, hvor du blandt andet skal arbejde med:
  • Bistand til gennemførelse af forskellige netværks, workshops og informationsmøder om innovations- og erhvervsfremmende samarbejde på RUC
  • Bistand til gennemførelse af en konference, der afholdes 18. og 19 november 2019
  • Koordination og opfølgning på invitationer, program mv.
  • Løse praktiske opgaver ifm. afholdelsen af møder og konferencen
  • Evaluering af møder samt opfølgningsarbejde
  • Ad hoc-skriveopgaver

Vi lægger vægt på, at du:
  • Har forståelse for organisatoriske processer i offentlige institutioner
  • Har interesse for at fremme innovation/iværksætteri
  • Er analytisk, grundig og systematisk i løsningen af dine opgaver, arbejder selvstændigt og er initiativrig
  • Har stærke kommunikative evner både på dansk og engelsk
  • Er udadvendt og proaktiv
  • Er serviceminded og følger opgaven til dørs.

Vi kan tilbyde dig:
  • Opbygning af erfaring inden for projektkoordinering
  • Udvidelse af dit erhvervsnetværk
  • Forståelse for det nye erhvervsfremmesystem
  • Viden om iværksætterimuligheder
  • Mulighed for at anvende og udvikle din faglige viden i praksis
  • Personlig kompetenceudvikling gennem feedback og sparring
  • En god og rummelig arbejdsplads med højt til loftet
  • Et selvstændigt, spændende og udviklende job
  • Fleksible arbejdstider

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen kontakt venligst Konsulent for Innovationssamarbejde Araceli Bjarklev på tlf. 46742004 / mail: araceli@ruc.dk eller teamleder Jens Kofod på tlf. 6742024 / mail jensk@ruc.dk.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse på 15 timer pr. uge, med reference til teamleder Jens Kofod. Aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere HK. Du vil blive indplaceret som studerende HK.

Ansøgning
Søg stillingen på www.ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
1. Motiveret ansøgning
2. CV
3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 31. maj 2019.
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-05-13T00:00:002019-05-31T00:00:00
330019536Stud. jur.'ere/stud.merc.jur.'ere med juridisk flair søgesRobot Har du mod på at hjælpe med at løse en række krævende juridiske opgaver? Patent- og Varemærkestyrelsen i Høje Taastrup søger 3 stud.jur. ere stud.merc.jur. ere, der blandt andet kan hjælpe os med at gennemføre screening af en række dokumenter. Om stillingen Hvis du søger en hverdag med fagligt indhold og varierede arbejdsopgaver og en arbejdsplads, hvor kvalitet, kommerciel forståelse, faglighed og performancekultur er en naturlig del, er dette måske noget for dig. Vi har løbende en række dokumenter, som skal screenes med henblik på offentliggørelse. Du bliver en del af et team bestående af 4 studentermedhjælpere, som er forankret i Varemærke og Design afdelingen. Du vil få den nødvendige oplæring og få selvstændigt ansvar for at levere juridisk assistance af høj kvalitet. Din hovedopgave vil være at sikre, at dokumenter er klar til offentliggørelse og overholder i særdeleshed: Persondataloven Forvaltningsloven Offentlighedsloven Ophavsretsloven Du vil gennem arbejdet få træning i at arbejde med disse love i praksis. Om dig Du er god til at koncentrere dig og kan overskue store sagsmængder. Derudover har du følgende kvalifikationer: godt kendskab til persondataloven, ophavsretsloven, forvaltningsloven og offentlighedsloven. grundig sagsbehandler selvstændig interesse for IPR Om os Patent- og Varemærkestyrelsen er en del af Erhvervsministeriet, og vi bidrager til regeringens erhvervs- og vækstpolitik ved at hjælpe virksomheder med at gøre ideer til aktiver. Det er vores vision, at vi skal have Europas bedste IP-miljø for erhvervslivet. Patent- og Varemærkestyrelsen har en uformel omgangstone, god kantineordning, motionsrum og en velfungerende personaleforening, hvor det er muligt at møde kollegaer på kryds og tværs. Ansættelse Ansættelsen sker som studentermedhjælper med mulighed for kvalifikationstillæg ifht. kvalifikationer. Arbejdstiden bliver ca. 15-20 timer om ugen og aftales i fællesskab med de øvrige studentermedhjælpere. Vi er forstående overfor eksamensperioder, specialeskrivning o.a. i forbindelse med studiet men forventer, at der kan lægges en ekstra indsats, når det kræves. Ansættelse vil ske efter aftale gerne 1. juli eller 1. august 2019. Ansøgning Lyder jobbet som noget for dig, så søg via nedenstående knap Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk job. Din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser skal være modtaget senest torsdag den 23. maj 2019, kl. 12:00. Vi forventer at afholde samtaler den 27., 28. og 29. maj 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Anja M. Bech Hornecker på telefon: 4350 8540. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.Har du mod på at hjælpe med at løse en række krævende juridiske opgaver? Patent- og Varemærkestyrelsen i Høje Taastrup søger 3 stud.jur.’ere/stud.merc.jur.’ere, der blandt andet kan hjælpe os med at gennemføre screening af en række dokumenter.

Om stillingen
Hvis du søger en hverdag med fagligt indhold og varierede arbejdsopgaver og en arbejdsplads, hvor kvalitet, kommerciel forståelse, faglighed og performancekultur er en naturlig del, er dette måske noget for dig.

Vi har løbende en række dokumenter, som skal screenes med henblik på offentliggørelse. Du bliver en del af et team bestående af 4 studentermedhjælpere, som er forankret i Varemærke og Design afdelingen. Du vil få den nødvendige oplæring og få selvstændigt ansvar for at levere juridisk assistance af høj kvalitet.

Din hovedopgave vil være at sikre, at dokumenter er klar til offentliggørelse og overholder i særdeleshed:
  • Persondataloven
  • Forvaltningsloven
  • Offentlighedsloven
  • Ophavsretsloven

Du vil gennem arbejdet få træning i at arbejde med disse love i praksis.

Om dig
Du er god til at koncentrere dig og kan overskue store sagsmængder. Derudover har du følgende kvalifikationer:
  • godt kendskab til persondataloven, ophavsretsloven, forvaltningsloven og offentlighedsloven.
  • grundig sagsbehandler
  • selvstændig
  • interesse for IPR

Om os
Patent- og Varemærkestyrelsen er en del af Erhvervsministeriet, og vi bidrager til regeringens erhvervs- og vækstpolitik ved at hjælpe virksomheder med at gøre ideer til aktiver. Det er vores vision, at vi skal have Europas bedste IP-miljø for erhvervslivet.

Patent- og Varemærkestyrelsen har en uformel omgangstone, god kantineordning, motionsrum og en velfungerende personaleforening, hvor det er muligt at møde kollegaer på kryds og tværs.


Ansættelse
Ansættelsen sker som studentermedhjælper med mulighed for kvalifikationstillæg ifht. kvalifikationer. Arbejdstiden bliver ca. 15-20 timer om ugen og aftales i fællesskab med de øvrige studentermedhjælpere. Vi er forstående overfor eksamensperioder, specialeskrivning o.a. i forbindelse med studiet men forventer, at der kan lægges en ekstra indsats, når det kræves.

Ansættelse vil ske efter aftale gerne 1. juli eller 1. august 2019.

Ansøgning
Lyder jobbet som noget for dig, så søg via nedenstående knap ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk/job. Din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser skal være modtaget senest torsdag den 23. maj 2019, kl. 12:00.

Vi forventer at afholde samtaler den 27., 28. og 29. maj 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Anja M. Bech Hornecker på telefon: 4350 8540.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.

Patent- og VaremærkestyrelsenTaastrup2019-05-08T00:00:002019-05-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til kvalitetsarbejde på Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Køge
Zealand arbejder meget bredt med kvalitetsarbejde indenfor erhvervsakademiområdet, og arbejdsopgaverne er mangeartede og stærkt udfordrende. Vi udarbejder bl.a. en del analyser i form af nøgletalsanalyser og kvalitetsanalyser. Til kvalitetsafdelinge...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Studentermedhjælp til RUC Forskningsservice

Roskilde Universitet

Roskilde
Vi søger to studentermedhjælpere, som er skarpe til at organisere, kommunikere og følge op på netværks og informationsmøder. Som studentermedhjælper vil du også indgå i projekter, hvor vi arbejder med at øge og støtte innovationssamarbejde mellem RU...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Stud. jur.'ere/stud.merc.jur.'ere med juridisk flair søges

Patent- og Varemærkestyrelsen

Taastrup
Har du mod på at hjælpe med at løse en række krævende juridiske opgaver? Patent- og Varemærkestyrelsen i Høje Taastrup søger 3 stud.jur. ere stud.merc.jur. ere, der blandt andet kan hjælpe os med at gennemføre screening af en række dokumenter. Om st...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019