Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper

Mangler du et fedt studiejob!

Vi søger en håndfuld studentermedhjælpere til Præhospitalt Center - Befordringsservice, da vi flytter ind på Næstved Sygehus den 1. oktober 2019

Har du lyst til et fedt studiejob med fart på og nye udfordringer?

….så er arbejdet i Befordringsservice måske noget for dig.

Du skal arbejde med:

  • Telefonisk visitation og bestilling af siddende patientkørsler til og fra sygehusene

  • Beregning af befordringsgodtgørelse

  • Bogføring af befordringsgodtgørelse

Din profil

  • Du er mødestabil

  • Kan smile i telefonen

  • Fleksibel og ansvarsbevidst

  • Omhyggelig og ansvarsbevidst i forhold til dine opgaver

Oplæring

Befordringsservice sørger for den nødvendige oplæring

Denne vil foregå i Præhospitalt Center v/ Slagelse Sygehus

Arbejdstid

Vi forventer, at du kan arbejde på hverdage i tidsrummet kl. 17:00-20:00 og i weekender og helligdage i tidsrummet 08:00-20:00. Du indgår i et vagtrul med cirka 1 vagt om ugen. I perioder vil der være mulighed for at få flere vagter.

Løn- og ansættelsesforhold

I henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse

Efter aftale.

Ansøgningsfrist

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning. Vi holder mulighederne åbne for dig frem til den 7. juni 2019.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016227Phoenix-67cf8a9712019-05-06T00:00:00Studentermedhjælper

Mangler du et fedt studiejob!

Vi søger en håndfuld studentermedhjælpere til Præhospitalt Center - Befordringsservice, da vi flytter ind på Næstved Sygehus den 1. oktober 2019

Har du lyst til et fedt studiejob med fart på og nye udfordringer?

….så er arbejdet i Befordringsservice måske noget for dig.

Du skal arbejde med:

  • Telefonisk visitation og bestilling af siddende patientkørsler til og fra sygehusene

  • Beregning af befordringsgodtgørelse

  • Bogføring af befordringsgodtgørelse

Din profil

  • Du er mødestabil

  • Kan smile i telefonen

  • Fleksibel og ansvarsbevidst

  • Omhyggelig og ansvarsbevidst i forhold til dine opgaver

Oplæring

Befordringsservice sørger for den nødvendige oplæring

Denne vil foregå i Præhospitalt Center v/ Slagelse Sygehus

Arbejdstid

Vi forventer, at du kan arbejde på hverdage i tidsrummet kl. 17:00-20:00 og i weekender og helligdage i tidsrummet 08:00-20:00. Du indgår i et vagtrul med cirka 1 vagt om ugen. I perioder vil der være mulighed for at få flere vagter.

Løn- og ansættelsesforhold

I henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelse

Efter aftale.

Ansøgningsfrist

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning. Vi holder mulighederne åbne for dig frem til den 7. juni 2019.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

2019-06-08T00:55:55.823 Mangler du et fedt studiejob! Vi søger en håndfuld studentermedhjælpere til Præhospitalt Center - Befordringsservice, da vi flytter ind på Næstved Sygehus den 1. oktober 2019 Har du lyst til et fedt studiejob med fart på og nye udfordringer? ….så er arbejdet i Befordringsservice måske noget for dig. Du skal arbejde med: Telefonisk visitation og bestilling af siddende patientkørsler til og fra sygehusene Beregning af befordringsgodtgørelse Bogføring af befordringsgodtgørelse Din profil Du er mødestabil Kan smile i telefonen Fleksibel og ansvarsbevidst Omhyggelig og ansvarsbevidst i forhold til dine opgaver Oplæring Befordringsservice sørger for den nødvendige oplæring Denne vil foregå i Præhospitalt Center v Slagelse Sygehus Arbejdstid Vi forventer, at du kan arbejde på hverdage i tidsrummet kl. 17:00-20:00 og i weekender og helligdage i tidsrummet 08:00-20:00. Du indgår i et vagtrul med cirka 1 vagt om ugen. I perioder vil der være mulighed for at få flere vagter. Løn- og ansættelsesforhold I henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse Efter aftale. Ansøgningsfrist Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning. Vi holder mulighederne åbne for dig frem til den 7. juni 2019. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnet67cf8a97100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=142710EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3519379Region Sjælland11Ringstedgade 614700NæstvedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent753544JobNet4982857498285710003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67cf8a97&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStudentermedhjælper1Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361672199Anjaanlha@regionsjaelland.dkDKDanmarkDKDanmark330082522Studentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidlingBasic GENOPSLAGStudentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling Er du interesseret i genanvendelse, miljø, affald og produktion af klimavenlig energi, og har du flair for formidling og kundekontakt? Så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en studerende, der brænder for at være med til at kommunikere genanvendelse og bæredygtig energi til en bred vifte af kunder og gæster på vores kraftvarmeværk, Energitårnet, i Roskilde. Her vil du blive én ud af tre rundvisere. Vi får mange besøg af folkeskoler, gymnasier, foreninger, virksomheder og udenlandske delegationer, som alle typisk får 1½ times gennemgang af ARGO rolle indenfor affald samt en rundvisning i Energitårnet. Her energioptimeres affald til produktion af elektricitet og fjernvarme og din rolle vil være at agere formidler og rundviser af den proces, der foregår på et moderne kraftvarmeværk. Udover din rolle som rundviser, vil du få plads i vores reception, hvor du hjælper med telefonen, mails og mange forskelligartede kontoropgaver. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores andre ansatte, hvor du kan hjælpe til med diverse opgaver, som passer til dig og din uddannelse. Du skal gerne have kørekort, da dele af jobbet kan indebære ture til vores genbrugspladser og miljøcenter. Vi tilbyder digen spændende arbejdsplads med fokus på bæredygtighed og miljøgrundig oplæring af vores teknikere samt nuværende rundvisereen plads i et team af tre rundvisere, hvoraf den ene også er studerendemulighed for selv at være med til at udvikle rundvisningernemulighed for opgaver, der passer netop dig og din uddannelsegode kollegaer på en arbejdsplads med højt til loftetgode personaleforhold med b.la. kantineDu ersmilende og har et godt humørudadvendt og servicemindedfleksibel og ansvarsbevidstgerne i besiddelse af kørekort (B)i stand til at kommunikere på engelskDin arbejdstid vil være fleksibel på 10-15 timer ugentligt, hvor vi naturligvis tager hensyn til dine studier. Som udgangspunkt har du 2 faste dage om ugen (mandag og torsdag) og hertil et par rundvisninger om måneden uden for normal åbningstid. Arbejdsstedet er administrationen på Håndværkervej 70, 4000 Roskilde.Tiltrædelse hurtigst muligt. Timeløn efter gældende overenskomst. Er du interesseret i at være en del af vores team indenfor miljø, affald, bæredygtig energi og formidling, så trykker du på Send ansøgning nederst i denne annonce. Ansøgningsfristen er senest 22 9-2019 og samtaler vil blive afholdt løbende.Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationskoordinator Helle Hedegaard på tlf.: 46 34 75 00 eller mail: hhe@argo.dk Om ARGO ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi administration. Se mere på vores ansøgersite: https: argo.brandero.comGENOPSLAG
Studentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling

Er du interesseret i genanvendelse, miljø, affald og produktion af klimavenlig energi, og har du flair for formidling og kundekontakt? Så er det måske netop dig, vi leder efter.

Vi søger en studerende, der brænder for at være med til at kommunikere genanvendelse og bæredygtig energi til en bred vifte af kunder og gæster på vores kraftvarmeværk, Energitårnet, i Roskilde. Her vil du blive én ud af tre rundvisere.

Vi får mange besøg af folkeskoler, gymnasier, foreninger, virksomheder og udenlandske delegationer, som alle typisk får 1½ times gennemgang af ARGO’ rolle indenfor affald samt en rundvisning i Energitårnet.

Her energioptimeres affald til produktion af elektricitet og fjernvarme og din rolle vil være at agere formidler og rundviser af den proces, der foregår på et moderne kraftvarmeværk.

Udover din rolle som rundviser, vil du få plads i vores reception, hvor du hjælper med telefonen, mails og mange forskelligartede kontoropgaver. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores andre ansatte, hvor du kan hjælpe til med diverse opgaver, som passer til dig og din uddannelse. Du skal gerne have kørekort, da dele af jobbet kan indebære ture til vores genbrugspladser og miljøcenter.

Vi tilbyder dig
  • en spændende arbejdsplads med fokus på bæredygtighed og miljø
  • grundig oplæring af vores teknikere samt nuværende rundvisere
  • en plads i et team af tre rundvisere, hvoraf den ene også er studerende
  • mulighed for selv at være med til at udvikle rundvisningerne
  • mulighed for opgaver, der passer netop dig og din uddannelse
  • gode kollegaer på en arbejdsplads med højt til loftet
  • gode personaleforhold med b.la. kantine
Du er
  • smilende og har et godt humør
  • udadvendt og serviceminded
  • fleksibel og ansvarsbevidst
  • gerne i besiddelse af kørekort (B)
  • i stand til at kommunikere på engelsk
Din arbejdstid vil være fleksibel på 10-15 timer ugentligt, hvor vi naturligvis tager hensyn til dine studier. Som udgangspunkt har du 2 faste dage om ugen (mandag og torsdag) og hertil et par rundvisninger om måneden uden for normal åbningstid.

Arbejdsstedet er administrationen på Håndværkervej 70, 4000 Roskilde.
Tiltrædelse hurtigst muligt. Timeløn efter gældende overenskomst.

Er du interesseret i at være en del af vores team indenfor miljø, affald, bæredygtig energi og formidling, så trykker du på "Send ansøgning" nederst i denne annonce.

Ansøgningsfristen er senest 22/9-2019 og samtaler vil blive afholdt løbende.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationskoordinator Helle Hedegaard på tlf.: 46 34 75 00 eller mail: hhe@argo.dk

Om ARGO
ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi & administration.


Se mere på vores ansøgersite: https://argo.brandero.com

ORS/Small/e845c610_logo.pngArgo I/SRoskilde2019-09-02T17:00:58.9572019-09-22T00:00:00
330076031Studentermedhjælp til RUC Uddannelseskvalitet og -strategiRobot Brænder du for at udvikle uddannelseskvaliteten ved at analysere og bearbejde store mængder af data? RUC Uddannelseskvalitet og -strategi er en del af RUC Uddannelse Studerende, som varetager størstedelen af RUC s studieadministrative opgaver og består af i alt 6 enheder. I RUC Uddannelseskvalitet og -strategi (RUKS) arbejder vi primært med kvalitetsarbejde og talanalyser. RUC Uddannelseskvalitet og -strategi søger en studentermedhjælp til at bistå vores talteam. Vi søger en studentermedhjælp med erfaring inden for det kvantitative område, der har lyst til at levere ledelsesinformation af højeste kvalitet og derved medvirke til at sikre et solidt datagrundlag for bl.a. strategiske beslutninger. Du vil som studentermedhjælper få dine egne faste opgaver, som bl.a. inkluderer ansvaret for validering af data og rapporter. Derudover vil der være varierende ad hoc-analyseopgaver, som enten løses på egen hånd eller i samarbejde med erfarne analytikere. Du vil blive en del af et fagligt stærkt miljø, hvor høj kvalitet i opgaveløsningen går hånd i hånd med kollegial sparring. Arbejdsopgaverne spænder bredt og indeholder blandt andet:Databehandling og analyse af register- og STADS dataResearch opgaver af f.eks. uddannelsesnøgletal og rankingDiverse driftsopgaverLedelsesinformation i Power BI Vi lægger vægt på, at du:har interesse for det kvantitative område og for databehandlinghar kompetencer indenfor kvantitativ databehandling og analyseer fortrolig med Excel, STATA og gerne SQLer struktureret, omhyggelig og serviceminded i din tilgang Vi kan tilbyde:uformelt arbejdsklimastudierelevant arbejdemulighed for at bruge dine kompetencer i praksisfaglig udvikling Mere information For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt leder af RUC Uddannelseskvalitet og -strategi Charlotte Brammer på 46743847 eller cbrammer@ruc.dk. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 39 eller 40. Ansættelsesvilkår Der er tale om en ansættelse på deltid, 7 timer pr. uge, med reference til [navn på personaleansvarlig leder]. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Vi ser gerne, at du kan begynde hurtigst muligt. Ansøgning Søg stillingen på www.ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Dokumentation for uddannelse Ansøgningsfristen er 23. september 2019. Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.Brænder du for at udvikle uddannelseskvaliteten ved at analysere og bearbejde store mængder af data?

RUC Uddannelseskvalitet og -strategi er en del af RUC Uddannelse & Studerende, som varetager størstedelen af RUC’s studieadministrative opgaver og består af i alt 6 enheder. I RUC Uddannelseskvalitet og -strategi (RUKS) arbejder vi primært med kvalitetsarbejde og talanalyser.
RUC Uddannelseskvalitet og -strategi søger en studentermedhjælp til at bistå vores talteam. Vi søger en studentermedhjælp med erfaring inden for det kvantitative område, der har lyst til at levere ledelsesinformation af højeste kvalitet og derved medvirke til at sikre et solidt datagrundlag for bl.a. strategiske beslutninger.

Du vil som studentermedhjælper få dine egne faste opgaver, som bl.a. inkluderer ansvaret for validering af data og rapporter. Derudover vil der være varierende ad hoc-analyseopgaver, som enten løses på egen hånd eller i samarbejde med erfarne analytikere.

Du vil blive en del af et fagligt stærkt miljø, hvor høj kvalitet i opgaveløsningen går hånd i hånd med kollegial sparring.

Arbejdsopgaverne spænder bredt og indeholder blandt andet:
  • Databehandling og analyse af register- og STADS data
  • Research opgaver af f.eks. uddannelsesnøgletal og ranking
  • Diverse driftsopgaver
  • Ledelsesinformation i Power BI

Vi lægger vægt på, at du:
  • har interesse for det kvantitative område og for databehandling
  • har kompetencer indenfor kvantitativ databehandling og analyse
  • er fortrolig med Excel, STATA og gerne SQL
  • er struktureret, omhyggelig og serviceminded i din tilgang

Vi kan tilbyde:
  • uformelt arbejdsklima
  • studierelevant arbejde
  • mulighed for at bruge dine kompetencer i praksis
  • faglig udvikling

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt leder af RUC Uddannelseskvalitet og -strategi Charlotte Brammer på 46743847 eller cbrammer@ruc.dk.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 39 eller 40.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse på deltid, 7 timer pr. uge, med reference til [navn på personaleansvarlig leder]. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat. Vi ser gerne, at du kan begynde hurtigst muligt.

Ansøgning
Søg stillingen på www.ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 23. september 2019.
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-08-20T00:00:002019-09-23T00:00:00
330089287RUC International Uddannelse og Mobilitet søger studentermedhjælperRobot RUC International Uddannelse og Mobilitet på RUC søger pr. 7. oktober eller snarest derefter to studentermedhjælpere til varetagelse af administrative opgaver i det internationale kandidatoptag. Stillingerne er fastsat til 12 timer om ugen i 6 måneder med mulighed for forlængelse. International Uddannelse og Mobilitet (RIUM) er en enhed under Uddannelse og Studerende i RUC Administration. Vores hovedopgave er at styrke og koordinere RUC s samlede internationaliseringsindsats gennem understøttelse, udvikling og kvalitetssikring af institutternes internationaliseringsaktiviteter på uddannelsesområdet. Derudover varetager vi en lang række udviklings- og driftsopgaver på internationaliseringsområdet. Dette især i relation til optagelse af udenlandske studerende på udveksling eller hele uddannelser, samt administration og koordinering af studenterudvekslingsprogrammerne Erasmus og Nordlys, og RUC s oversøiske udvekslingsaftaler. Ligeledes yder vi bistand i form af bl.a. boligadministration, mentorordning, vejledning om studieophold i udlandet og modtagelses- velkomstprogrammer. Arbejdsopgaver og kvalifikationer Som studentermedhjælper vil dine opgaver være relateret til optaget af internationale studerende til RUC s internationale kandidatuddannelser (Fulldegree), hvor vi sætter pris på kollegialitet, faglig sparring og høj kvalitet i opgaveløsningen. Konkret skal vores nye studentermedhjælper:Screene ansøgninger til RUCs kandidatuddannelser ved fire årlige fristerRykke ansøgere for relevant dokumentationBesvare henvendelser fra ansøgere på mail og telefonBistå teamet i forefaldende opgaver relateret til optaget Vi forventer:At du har interesse for, og gerne erfaring med, det internationale områdeAt du er organiseret, kan arbejde systematisk og går op i detaljenAt du har stærke mundtlige og skriftlige dansk- og engelskkundskaber og gode kommunikationsevnerAt du har gode IT-kundskaber, gerne med kendskab til DANS optagelsessystemetAt du har evne at sætte dig ind i nye systemer og gerne erfaring med Excel Vi tilbyder:Et spænende job med ansvar for egne arbejdsopgaverEt job i en professionel enhed i udviklingFleksible arbejdstider med hensyntagen til eksamensperioderEt studierelevant job, hvor du vil få erfaring med at indgå i et tæt team, som løser administrative opgaver med fokus på brug af sproglige, interkulturelle og kommunikative kompetencer Mere information For yderligere oplysninger om stillingen kontakt venligst Ursula Windhab på uwindhab@ruc.dk. Ansættelsesvilkår Arbejdstiden er gennemsnitlig 12 timer om ugen og kan tilrettelægges fleksibelt under hensyn til din undervisning og eksamener. Herudover er der mulighed for fuldtid i sommerperioden. Vi ser gerne, at du kan tiltræde 1. oktober eller snarest derefter. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og KH stat. Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende ved en højere læreanstalt eller ved en mellemlang videregående uddannelse. Ansøgning Søg stillingen på https: ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Dokumentation for uddannelse Ansøgningsfristen er 28. september 2019. Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.RUC International Uddannelse og Mobilitet på RUC søger pr. 7. oktober eller snarest derefter to studentermedhjælpere til varetagelse af administrative opgaver i det internationale kandidatoptag. Stillingerne er fastsat til 12 timer om ugen i 6 måneder med mulighed for forlængelse.

International Uddannelse og Mobilitet (RIUM) er en enhed under Uddannelse og Studerende i RUC Administration. Vores hovedopgave er at styrke og koordinere RUC’s samlede internationaliseringsindsats gennem understøttelse, udvikling og kvalitetssikring af institutternes internationaliseringsaktiviteter på uddannelsesområdet. Derudover varetager vi en lang række udviklings- og driftsopgaver på internationaliseringsområdet. Dette især i relation til optagelse af udenlandske studerende på udveksling eller hele uddannelser, samt administration og koordinering af studenterudvekslingsprogrammerne Erasmus+ og Nordlys, og RUC’s oversøiske udvekslingsaftaler. Ligeledes yder vi bistand i form af bl.a. boligadministration, mentorordning, vejledning om studieophold i udlandet og modtagelses-/velkomstprogrammer.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Som studentermedhjælper vil dine opgaver være relateret til optaget af internationale studerende til RUC’s internationale kandidatuddannelser (Fulldegree), hvor vi sætter pris på kollegialitet, faglig sparring og høj kvalitet i opgaveløsningen. Konkret skal vores nye studentermedhjælper:
  • Screene ansøgninger til RUCs kandidatuddannelser ved fire årlige frister
  • Rykke ansøgere for relevant dokumentation
  • Besvare henvendelser fra ansøgere på mail og telefon
  • Bistå teamet i forefaldende opgaver relateret til optaget

Vi forventer:
  • At du har interesse for, og gerne erfaring med, det internationale område
  • At du er organiseret, kan arbejde systematisk og går op i detaljen
  • At du har stærke mundtlige og skriftlige dansk- og engelskkundskaber og gode kommunikationsevner
  • At du har gode IT-kundskaber, gerne med kendskab til DANS optagelsessystemet
  • At du har evne at sætte dig ind i nye systemer og gerne erfaring med Excel

Vi tilbyder:
  • Et spænende job med ansvar for egne arbejdsopgaver
  • Et job i en professionel enhed i udvikling
  • Fleksible arbejdstider med hensyntagen til eksamensperioder
  • Et studierelevant job, hvor du vil få erfaring med at indgå i et tæt team, som løser administrative opgaver med fokus på brug af sproglige, interkulturelle og kommunikative kompetencer

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen kontakt venligst Ursula Windhab på uwindhab@ruc.dk.

Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er gennemsnitlig 12 timer om ugen og kan tilrettelægges fleksibelt under hensyn til din undervisning og eksamener. Herudover er der mulighed for fuldtid i sommerperioden. Vi ser gerne, at du kan tiltræde 1. oktober eller snarest derefter.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og KH/stat.

Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende ved en højere læreanstalt eller ved en mellemlang videregående uddannelse.

Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 28. september 2019.


Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-09-12T00:00:002019-09-28T00:00:00
330089069Studentermedhjælpere (stud.jur.) søges til afdelingen for Økonomisk KriminalitetRobot Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger et antal studentermedhjælpere til afdelingen for Økonomisk Kriminalitet. Stillingerne er til besættelse snarest muligt. Om jobbet Dit primære arbejde vil bestå i behandling af sager om økonomisk kriminalitet, herunder visitation af indkomne sager, indhentning af erklæringer til straffesager, udfærdigelse af skrivelser til retten for edition samt diverse administrative opgaver, herunder bilagering af straffesager, diverse kontorarbejde mv. Som studentermedhjælper i Økonomisk Kriminalitet vil du opnå stor indsigt i det politimæssige efterforskningsarbejde og den indledende straffesagsbehandling. Du får mulighed for at stifte bekendtskab med arbejdet som jurist i politiet og anklagemyndigheden samt får indblik i politiets arbejde med øvrige interne og eksterne samarbejdspartnere. Om dig • Du er stud.jur og har bestået anden årsprøve. • Du har interesse i eller erfaring med strafferet og straffeproces samt økonomisk kriminalitet. • Du har gode IT-mæssige kompetencer. • Du har lyst til at samarbejde i tværfaglige teams med afdelingens øvrige medarbejdere, men er også klar til at arbejde selvstændigt. • Du er god til at arbejde struktureret, kan tænke kreativt og evner at sætte dig hurtigt ind i nye områder. Ansættelsesforhold Den ugentlige arbejdstid udgør gennemsnitligt 15 timer, og du bliver ansat som timelønnet. Arbejdstiden aftaler vi sammen og vi er fleksible i forhold til fx mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Du bliver ansat i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftale mellem HK Stat og Finansministeriet. Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, afdelingen for Økonomisk Kriminalitet, Parkvej 50, 4700 Næstved. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte politikommissær Carsten Høj Hansen på tlf. 61 89 68 09 eller på mail CHH002@politi.dk. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold. Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændingekontrolafdelingen placeret i Rødby Havn. Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 800 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger et antal studentermedhjælpere til afdelingen for Økonomisk Kriminalitet. Stillingerne er til besættelse snarest muligt.

Om jobbet
Dit primære arbejde vil bestå i behandling af sager om økonomisk kriminalitet, herunder visitation af indkomne sager, indhentning af erklæringer til straffesager, udfærdigelse af skrivelser til retten for edition samt diverse administrative opgaver, herunder bilagering af straffesager, diverse kontorarbejde mv. Som studentermedhjælper i Økonomisk Kriminalitet vil du opnå stor indsigt i det politimæssige efterforskningsarbejde og den indledende straffesagsbehandling.
Du får mulighed for at stifte bekendtskab med arbejdet som jurist i politiet og anklagemyndigheden samt får indblik i politiets arbejde med øvrige interne og eksterne samarbejdspartnere.

Om dig
• Du er stud.jur og har bestået anden årsprøve.
• Du har interesse i eller erfaring med strafferet og straffeproces samt økonomisk kriminalitet.
• Du har gode IT-mæssige kompetencer.
• Du har lyst til at samarbejde i tværfaglige teams med afdelingens øvrige medarbejdere, men er også klar til at arbejde selvstændigt.
• Du er god til at arbejde struktureret, kan tænke kreativt og evner at sætte dig hurtigt ind i nye områder.

Ansættelsesforhold

Den ugentlige arbejdstid udgør gennemsnitligt 15 timer, og du bliver ansat som timelønnet. Arbejdstiden aftaler vi sammen og vi er fleksible i forhold til fx mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Du bliver ansat i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, afdelingen for Økonomisk Kriminalitet, Parkvej 50, 4700 Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte politikommissær Carsten Høj Hansen på tlf. 61 89 68 09 eller på mail CHH002@politi.dk.

Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændingekontrolafdelingen placeret i Rødby Havn.


Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.

Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 800 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Sydsjællands & Lolland-Falsters PolitiNæstved2019-09-12T00:00:002019-09-30T00:00:00
330088278StudentermedhjælpereRobot Roskilde og Greve, Midt- og Vestsjællands Politi Midt- og Vestsjællands Politi søger nogle jurastuderende til stillinger som studentermedhjælpere i anklagemyndigheden med tiltræden omkring årsskiftet til 2020. Opgaven Arbejdet består i at assistere anklagerne med udkast til afgørelser bl.a. i sager vedrørende aktindsigt, erstatning, påtaleopgivelser og indstilling af efterforskning. Dine arbejdsopgaver kan også bestå i at søge og vedligeholde praksis på udvalgte fagområder til brug for anklagernes sager. Der vil også være tale om administrativt arbejde, herunder kopieringsopgaver, journalisering og digitalisering af straffesager. Du får et unikt indblik i politiets og anklagemyndighedens arbejde og et ansvar, der følger dine evner og indsats. Dig Du er fagligt velfunderet og har interesse for strafferet, straffeproces og forvaltningsret. Vi lægger vægt på, at du som person er udadvendt og kan få noget fra hånden uden at gå på kompromis med kvaliteten og på, at du er engageret, fleksibel og bidrager til at skabe en god arbejdsplads. Derudover har du flair for it og kan hjælpe i forhold til digitale retssager og elektroniske hjælpemidler samt har kendskab til Microsoft Office herunder særligt Word og Excel, ligesom det vil være en fordel, hvis du har bestået strafferetseksamen. Os I anklagemyndigheden ved Midt- og Vestsjællands Politi er vi omkring 65 medarbejdere (jurister, administrative medarbejdere, politianklagere og studentermedhjælpere), organiseret i tre advokaturer: Advokaturen for Kvalitet og Udvikling, Advokaturen for Almene Straffesager samt Advokaturen for Specielle Straffesager, herunder Tungvognscenter Øst (TCØ), der er beliggende i Greve. Der søges studentermedhjælpere til såvel Roskilde som Greve. Ansættelsesforhold Du ansættes som timelønnet med en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer pr. uge. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale, og vi er selvfølgelig fleksible i forhold til eksamener mv. Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK Stat samt OAO-s-fællesoverenskomsten. Dit arbejdssted bliver Skovbogade 3, 4000 Roskilde eller Agenavej 29, 2670 Greve. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at denne kan opretholdes under hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte senioranklager Tina Davidsen på tlf. 51154940 eller advokaturchef Helle Olesen på tlf. 51289153. Når du søger job i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge én ansøgning og CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Du bedes med sammen med din ansøgning og dit CV også sende dokumentation for hidtidige eksamensresultater samt dokumentation for, at du er indskrevet på jurastudiet (indskrivningsbekræftelse). Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 40 eller 41. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.

Roskilde og Greve, Midt- og Vestsjællands Politi

Midt- og Vestsjællands Politi søger nogle jurastuderende til stillinger som studentermedhjælpere i anklagemyndigheden med tiltræden omkring årsskiftet til 2020.

Opgaven
Arbejdet består i at assistere anklagerne med udkast til afgørelser bl.a. i sager vedrørende aktindsigt, erstatning, påtaleopgivelser og indstilling af efterforskning. Dine arbejdsopgaver kan også bestå i at søge og vedligeholde praksis på udvalgte fagområder til brug for anklagernes sager. Der vil også være tale om administrativt arbejde, herunder kopieringsopgaver, journalisering og digitalisering af straffesager.

Du får et unikt indblik i politiets og anklagemyndighedens arbejde og et ansvar, der følger dine evner og indsats.

Dig
Du er fagligt velfunderet og har interesse for strafferet, straffeproces og forvaltningsret. Vi lægger vægt på, at du som person er udadvendt og kan få noget fra hånden uden at gå på kompromis med kvaliteten og på, at du er engageret, fleksibel og bidrager til at skabe en god arbejdsplads.

Derudover har du flair for it og kan hjælpe i forhold til digitale retssager og elektroniske hjælpemidler samt har kendskab til Microsoft Office herunder særligt Word og Excel, ligesom det vil være en fordel, hvis du har bestået strafferetseksamen.

Os
I anklagemyndigheden ved Midt- og Vestsjællands Politi er vi omkring 65 medarbejdere (jurister, administrative medarbejdere, politianklagere og studentermedhjælpere), organiseret i tre advokaturer: Advokaturen for Kvalitet og Udvikling, Advokaturen for Almene Straffesager samt Advokaturen for Specielle Straffesager, herunder Tungvognscenter Øst (TCØ), der er beliggende i Greve.

Der søges studentermedhjælpere til såvel Roskilde som Greve.

Ansættelsesforhold

Du ansættes som timelønnet med en gennemsnitlig arbejdstid på 15 timer pr. uge. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale, og vi er selvfølgelig fleksible i forhold til eksamener mv.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-s-fællesoverenskomsten.

Dit arbejdssted bliver Skovbogade 3, 4000 Roskilde eller Agenavej 29, 2670 Greve.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at denne kan opretholdes under hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte senioranklager Tina Davidsen på tlf. 51154940 eller advokaturchef Helle Olesen på tlf. 51289153.

Når du søger job i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge én ansøgning og CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Du bedes med sammen med din ansøgning og dit CV også sende dokumentation for hidtidige eksamensresultater samt dokumentation for, at du er indskrevet på jurastudiet (indskrivningsbekræftelse).

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 40 eller 41.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.

Midt- og Vestsjællands PolitiRoskilde2019-09-11T00:00:002019-09-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling

Argo I/S

Roskilde
GENOPSLAGStudentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling Er du interesseret i genanvendelse, miljø, affald og produktion af klimavenlig energi, og har du flair for formidling og kundekontakt? Så er det måske netop dig, vi leder eft...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Studentermedhjælp til RUC Uddannelseskvalitet og -strategi

Roskilde Universitet

Roskilde
Brænder du for at udvikle uddannelseskvaliteten ved at analysere og bearbejde store mængder af data? RUC Uddannelseskvalitet og -strategi er en del af RUC Uddannelse Studerende, som varetager størstedelen af RUC s studieadministrative opgaver og bes...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

RUC International Uddannelse og Mobilitet søger studentermedhjælper

Roskilde Universitet

Roskilde
RUC International Uddannelse og Mobilitet på RUC søger pr. 7. oktober eller snarest derefter to studentermedhjælpere til varetagelse af administrative opgaver i det internationale kandidatoptag. Stillingerne er fastsat til 12 timer om ugen i 6 måned...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:28. september 2019

Studentermedhjælpere (stud.jur.) søges til afdelingen for Økonomisk Kriminalitet

Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi

Næstved
Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger et antal studentermedhjælpere til afdelingen for Økonomisk Kriminalitet. Stillingerne er til besættelse snarest muligt. Om jobbet Dit primære arbejde vil ...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Studentermedhjælpere

Midt- og Vestsjællands Politi

Roskilde
Roskilde og Greve, Midt- og Vestsjællands Politi Midt- og Vestsjællands Politi søger nogle jurastuderende til stillinger som studentermedhjælpere i anklagemyndigheden med tiltræden omkring årsskiftet til 2020. Opgaven Arbejdet består i at assistere ...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019