Gem job

Studentermedhjælper

Studentermedhjælp til Økonomi og Planlægning Vil du være tæt på beslutningerne på et af Region Hovedstadens store akuthospitaler? Har du lyst til at arbejde med afregning, driftsmålsstyring og analyser? Er du i gang med en videregående uddannelse, og har du lyst til at blive en del af afdeling, hvor to dage ikke ligner hinanden.

Vi søger en studentermedhjælp til databehandling og ad hoc arbejde. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt og med tiltrædelse snarest muligt.

Dine opgaver

Din primære opgave bliver at hjælpe med at udarbejde data til vores ledelsesinformation, som vi leverer dagligt, ugentligt og månedligt afhængig af emnet. Det er et område, der er stort fokus på, og som vi løbende udvikler. Derudover vil der være diverse ad hoc opgaver, og du vil også blive inddraget i afdelingens mange projekter. Lige nu er vi bl.a. travlt beskæftiget med omstillingen til Nyt Amager og Hvidovre Hospital. Vi analyserer på vores kliniske afdelinger, både på økonomi og aktivitet, og du skal derfor også forvente at stifte bekendtskab med opgaver inden for vores arbejde med Sundhedsplatformen. Der er således mulighed for at få et bredt indblik i opgaverne i en økonomi- og planlægningsafdeling på et hospital.

Vi forventer, at du:

  • er i gang med en relevant samfundsøkonomisk uddannelse og har 2-3 år tilbage på studiet
  • har flair for tal og kendskab til MS Office-pakken, specielt Excel
  • kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver
  • er systematisk og velorganiseret
  • er åben og har et godt humør
  • har interesse for sundhedsvæsenet og sygehusøkonomi
    Derudover er det en fordel at have kendskab til VBA og SAS.
Vi kan tilbyde:

  • et spændende, fleksibelt og fagligt udviklende studenterjob
  • et godt arbejdsmiljø i en afdeling med engagerede medarbejdere
  • et alsidigt arbejde med vekslende opgaver
  • mulighed for at påvirke opgaverne og opgaveløsningen
Løn og ansættelsesforhold

Økonomi og Planlægning består af 22 medarbejdere, der beskæftiger sig med økonomistyring, budgetopfølgning samt planlægning, kapacitets- og aktivitetsstyring. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Dit arbejdssted bliver på Hvidovre Hospital.
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Enhedschef Rikke Nyrop Rosenberg på mobil 21 27 05 49 eller Økonomi- og Planlægningschef Pernille Møller Pedersen på telefon 38 62 18 47.
Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag. Vi vil løbende indkalde relevante ansøgere til samtale mhp. på ansættelse snarest muligt.


Gem job
ellerDownload

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Struktureret medarbejder til sagsbehandling af Tinglysningsafgifter

Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1

Taastrup
Har du revisionskompetencer eller sagsbehandlingserfaring og kunne du tænke dig at arbejde selvstændigt med sagsbehandlingsopgaver? Så er det dig vi mangler i Afgifter 1 i Høje-Taastrup. I Afgifter har vi ansvar for at kontrollere, at danske virksom...
Indrykket:27. marts 2021

Studentermedhjælper søges til Center for Dyresundhed i Fødevarestyrelsen

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Er du interesseret i selvstændig juridisk sagsbehandling, hvor du kan anvende din viden om juridisk metode og forvaltningsret? Har du et godt overblik og en systematisk tilgang til opgaveløsningen? Så er du måske vores nye student! Opgaver I Center ...
Indrykket:23. marts 2021

Vi søger en vejleder til vores afdeling i Brøndby

Det Faglige Hus - A-kasse

Brøndby
Om jobbet Vi søger en vejleder, der både er god til at lytte og forklare om tunge regler. Kan du samtidig forestille dig et job, hvor du skal kombinere medlemskontakt med administrativt arbejde og regelfortolkning, har vi det perfekte fuldtidsjob ti...
Indrykket:27. marts 2021

Sekretariatsmedarbejder med stort servicegen til politiets centrale it-organisation

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Her er en spændende mulighed for som sekretariatsmedarbejder at arbejde med en bred vifte af opga-ver inden for administration i politiets it-systemer, ledelsesbetjening samt møde- og eventplanlægning. Højt tempo o...
Indrykket:31. marts 2021

Uddannelses- og rekrutteringskoordinator til HR, arbejdsmiljø og uddannelse Amager og Hvidovre Hospital (kontoruddannet)

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Brænder du for at koordinere og planlægge administrative opgaver især når tingene går op i en højere enhed? Trives du med en afvekslende hverdag, hvor du får mulighed for at arbejde selvstændigt? Vi søger en erfaren administrativ HR-kollega, der ska...
Indrykket:31. marts 2021

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Struktureret medarbejder til sagsbehandling af Tinglysningsafgifter

Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1

Taastrup
Har du revisionskompetencer eller sagsbehandlingserfaring og kunne du tænke dig at arbejde selvstændigt med sagsbehandlingsopgaver? Så er det dig vi mangler i Afgifter 1 i Høje-Taastrup. I Afgifter har vi ansvar for at kontrollere, at danske virksom...
Indrykket:27. marts 2021

Studentermedhjælper søges til Center for Dyresundhed i Fødevarestyrelsen

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Er du interesseret i selvstændig juridisk sagsbehandling, hvor du kan anvende din viden om juridisk metode og forvaltningsret? Har du et godt overblik og en systematisk tilgang til opgaveløsningen? Så er du måske vores nye student! Opgaver I Center ...
Indrykket:23. marts 2021

Vi søger en vejleder til vores afdeling i Brøndby

Det Faglige Hus - A-kasse

Brøndby
Om jobbet Vi søger en vejleder, der både er god til at lytte og forklare om tunge regler. Kan du samtidig forestille dig et job, hvor du skal kombinere medlemskontakt med administrativt arbejde og regelfortolkning, har vi det perfekte fuldtidsjob ti...
Indrykket:27. marts 2021

Sekretariatsmedarbejder med stort servicegen til politiets centrale it-organisation

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Her er en spændende mulighed for som sekretariatsmedarbejder at arbejde med en bred vifte af opga-ver inden for administration i politiets it-systemer, ledelsesbetjening samt møde- og eventplanlægning. Højt tempo o...
Indrykket:31. marts 2021

Uddannelses- og rekrutteringskoordinator til HR, arbejdsmiljø og uddannelse Amager og Hvidovre Hospital (kontoruddannet)

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Brænder du for at koordinere og planlægge administrative opgaver især når tingene går op i en højere enhed? Trives du med en afvekslende hverdag, hvor du får mulighed for at arbejde selvstændigt? Vi søger en erfaren administrativ HR-kollega, der ska...
Indrykket:31. marts 2021