Studentermedhjælper forretnings- og systemudvikling

Puut A/S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas.

Som studentermedhjælper i Puut Wallet bliver du en del af de enheder, der arbejder med forretnings- og systemudvikling.

Vi har brug for din hjælp til diverse opgaver på tværs af afdelingerne forretningsudvikling og R&D.

Jobbet

I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor systemudvikling og processer.

På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende discipliner:

  • Udarbejdelse af forretningsgange
  • Behovsafdækning og systemudvikling
  • Softwaretesting.

Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m.

Din profil

  • Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse.
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar.
  • Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
  • Du har analytisk sans.
  • Du er god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation.

Ansøgning

Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.). 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330107022Phoenix-afabd94e12019-10-15T00:00:00Studentermedhjælper forretnings- og systemudvikling

Puut A/S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas.

Som studentermedhjælper i Puut Wallet bliver du en del af de enheder, der arbejder med forretnings- og systemudvikling.

Vi har brug for din hjælp til diverse opgaver på tværs af afdelingerne forretningsudvikling og R&D.

Jobbet

I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor systemudvikling og processer.

På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende discipliner:

  • Udarbejdelse af forretningsgange
  • Behovsafdækning og systemudvikling
  • Softwaretesting.

Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m.

Din profil

  • Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse.
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar.
  • Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
  • Du har analytisk sans.
  • Du er god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation.

Ansøgning

Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.). 

 

Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. Som studentermedhjælper i Puut Wallet bliver du en del af de enheder, der arbejder med forretnings- og systemudvikling. Vi har brug for din hjælp til diverse opgaver på tværs af afdelingerne forretningsudvikling og R D. Jobbet I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor systemudvikling og processer. På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende discipliner: Udarbejdelse af forretningsgange Behovsafdækning og systemudvikling Softwaretesting. Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m. Din profil Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse. Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar. Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Du har analytisk sans. Du er god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation. Ansøgning Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.).11jobnetafabd94e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-06T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3631181PUUT A/S11Engager 2 - 42605BrøndbyDKDanmark0
jobs@puutwallet.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent838370JobNet5057868505786810011-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afabd94ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=afabd94ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afabd94e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=afabd94e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælper forretnings- og systemudvikling12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige363156647jobs@puutwallet.comjobs@puutwallet.comDKDanmarkDKDanmark330107012Studentermedhjælper søges til sociale medier og kommunikationRobot Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. Er du studerende, og drømmer du om at arbejde med sociale medier og kommunikation? Kan du skabe indhold, der rammer målgruppen og skaber engagement? Puut Wallet søger en studentermedhjælper med interesse for Blockchain og kunstig intelligens. Jobbet I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor social media marketing. På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende opgaver: indhold til Twitter, Facebook, Instagram og Pinterest udarbejdelse af info-grafik og produktion af videoer hjemmesideopdatering design- og skriveopgaver ad hoc opgaver. Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m. Din profil Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse. Du har viden om eller erfaring med sociale medier (Twitter, Facebook, Pinterest og Instagram) og hjemmesider Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar. Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Du har analytisk sans. Du har fremragende sproglige evner på både dansk og engelsk Ansøgning Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.).

Puut A/S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. 

Er du studerende, og drømmer du om at arbejde med sociale medier og kommunikation? Kan du skabe indhold, der rammer målgruppen og skaber engagement? Puut Wallet søger en studentermedhjælper med interesse for Blockchain og kunstig intelligens.

Jobbet

I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor social media marketing.

På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • indhold til Twitter, Facebook, Instagram og Pinterest
  • udarbejdelse af info-grafik og produktion af videoer
  • hjemmesideopdatering
  • design- og skriveopgaver
  • ad hoc opgaver. 

Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m.

Din profil

  • Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse.
  • Du har viden om eller erfaring med sociale medier (Twitter, Facebook, Pinterest og Instagram) og hjemmesider
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar.
  • Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
  • Du har analytisk sans.
  • Du har fremragende sproglige evner på både dansk og engelsk

Ansøgning

Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.). 

 

PUUT A/SBrøndby2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330125344Studentermedhjælper til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns RådhusBasic Trives du tæt på de politiske beslutningsprocesser i et spændende og travlt miljø? Og har du lyst til at opnå unik erfaring i at betjene direktion, borgmester og udvalg? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger. Ledelse og Kommunikation søger en ny studentermedhjælper til at hjælpe med sekretariatets betjening af borgmester, direktion og politisk udvalg. Her vil du får en hverdag tæt på både det politiske og administrative niveau og bidrage til den gode sekretariatsbetjening, mens du selv får masser af erfaring og indsigt i arbejdet som embedsmand. Dine vigtigste opgaver vil være kvalitetssikring af materiale til Sundheds- og Omsorgsudvalget og borgmesteren koordinering og praktik i forbindelse med udvalgsmøder og diverse delegationsbesøg bistå dine kollegaer i perioder med travlhed. F.eks. med udarbejdelse af mødemateriale og oplæg hjælpe med kommunikationsopgaver og opsætning af nyhedsbrev diverse ad hoc-opgaver også af praktisk karakter Om dig Du er tæt på at afslutte din bachelor eller er lige gået i gang med din kandidat Du interesserer dig for offentlig forvaltning og politik og kan se dig selv på det karrierespor Du er ambitiøs og forberedt på en hverdag med mange bolde i luften Du bidrager til det gode humør på kontoret, og du er nysgerrig og opsøgende på alle typer opgaver Du er detaljeorienteret og lægger vægt på ordentlighed måske ligefrem en grammatiknørd Vi forventer, at du kan være hos os to dage om ugen. Dagene kan aftales i forhold til dit skema. Vi er fleksible i forhold til at tilrettelægge arbejdet i eksamensperioder, ligesom vi forventer, at du er fleksibel i perioder med høj travlhed. Om os Ledelse og Kommunikation består af 29 medarbejdere, og i den enhed, du bliver en del af, har vi ansvaret for bl.a. betjening af borgmester, udvalg og direktion. Derudover er Ledelse og Kommunikation ansvarlig for presse, kommunikation og kampagner. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med i alt ca. 9.000 ansatte, der hver dag sikrer sundheds- og forebyggelsestilbud, rehabilitering, pleje og omsorg til borgerne i Københavns Kommune. Vi har en høj faglighed, en spændende og relevant kerneopgave og en høj grad af tillid og uddelegering til hver enkelt medarbejder. Hos os er omgangstonen uformel, og alle bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø. Godt humør og fokus på at løfte i flok er centralt hos os. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 15 timer om ugen. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stine Dupont på 2365 9250. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, eksamenspapirer og andet relevant dokumentation. Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 51. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Trives du tæt på de politiske beslutningsprocesser i et spændende og travlt miljø? Og har du lyst til at opnå unik erfaring i at betjene direktion, borgmester og udvalg? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger.

Ledelse og Kommunikation søger en ny studentermedhjælper til at hjælpe med sekretariatets betjening af borgmester, direktion og politisk udvalg. Her vil du får en hverdag tæt på både det politiske og administrative niveau og bidrage til den gode sekretariatsbetjening, mens du selv får masser af erfaring og indsigt i arbejdet som embedsmand.

Dine vigtigste opgaver vil være

  • kvalitetssikring af materiale til Sundheds- og Omsorgsudvalget og borgmesteren
  • koordinering og praktik i forbindelse med udvalgsmøder og diverse delegationsbesøg
  • bistå dine kollegaer i perioder med travlhed. F.eks. med udarbejdelse af mødemateriale og oplæg
  • hjælpe med kommunikationsopgaver og opsætning af nyhedsbrev
  • diverse ad hoc-opgaver – også af praktisk karakter

Om dig

  • Du er tæt på at afslutte din bachelor eller er lige gået i gang med din kandidat
  • Du interesserer dig for offentlig forvaltning og politik – og kan se dig selv på det karrierespor
  • Du er ambitiøs og forberedt på en hverdag med mange bolde i luften
  • Du bidrager til det gode humør på kontoret, og du er nysgerrig og opsøgende på alle typer opgaver
  • Du er detaljeorienteret og lægger vægt på ordentlighed – måske ligefrem en grammatiknørd

Vi forventer, at du kan være hos os to dage om ugen. Dagene kan aftales i forhold til dit skema. Vi er fleksible i forhold til at tilrettelægge arbejdet i eksamensperioder, ligesom vi forventer, at du er fleksibel i perioder med høj travlhed.

Om os
Ledelse og Kommunikation består af 29 medarbejdere, og i den enhed, du bliver en del af, har vi ansvaret for bl.a. betjening af borgmester, udvalg og direktion. Derudover er Ledelse og Kommunikation ansvarlig for presse, kommunikation og kampagner. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med i alt ca. 9.000 ansatte, der hver dag sikrer sundheds- og forebyggelsestilbud, rehabilitering, pleje og omsorg til borgerne i Københavns Kommune.

Vi har en høj faglighed, en spændende og relevant kerneopgave og en høj grad af tillid og uddelegering til hver enkelt medarbejder. Hos os er omgangstonen uformel, og alle bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø. Godt humør og fokus på at løfte i flok er centralt hos os.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 15 timer om ugen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stine Dupont på 2365 9250.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, eksamenspapirer og andet relevant dokumentation.

Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019

Vi forventer at holde samtaler i uge 51.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBetjening af Borgmester, Udvalg og DirektionKøbenhavn N2019-11-15T14:00:38.7102019-12-09T00:00:00
330126084Studentermedhjælper til Skoletjenestens webredaktionBasic Interesserer du dig for undervisning, kultur og kommunikation, og vil du bidrage til at styrke Skoletjenestens digitale kommunikation? Vi søger en dygtig studentermedhjælper til webopgaver i kommunikationsteamet. Om dig Du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, it og medier eller lignende. Du har erfaring i at arbejde med CMS, SEO og brugerstatistik, og det er en fordel, hvis du har kendskab til Drupal og Google analytics. Du er grundig, systematisk og god til at skabe overblik. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og stå for websupport til de eksterne læringsmiljøer, vi samarbejder med. Om jobbet Skoletjenesten videncenter for eksterne læringsmiljøer driver en undervisningsportal med over 2.500 undervisningstilbud fra hele landet, som løbende opdateres og kvalitetssikres i samarbejde med kulturinstitutioner og samarbejdspartnere. Vi brugeroptimerer løbende portalen, og det vil derfor udgøre en væsentlig del af dine webopgaver. I samarbejde med kolleger i teamet bliver dine hovedopgaver: at opdatere og vedligeholde skoletjenesten.dk at oprette nye institutioner på sitet løbende kontakt og support til kulturinstitutioner at udarbejde brugerstatistik på vores kommunikationskanaler at bidrage til videreudvikling af Skoletjenestens website at arbejde med content og skabe synergi mellem vores platforme Om teamet Du bliver en del af et kommunikationsteam, der arbejder strategisk med kommunikation for at binde organisationen sammen og skabe endnu stærkere relationer udadtil. Jobbet er derfor også en mulighed for at få kendskab til de kommunikationsopgaver, som ligger i teamet: faglig formidling, web, nyheder og presse, markedsføring, grafiske opgaver og kommunikationsrådgivning af ledelse og medarbejdere. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende aftale med Københavns Kommune. Arbejdstiden er 10 timer om ugen med ansættelse i Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen Skoletjenesten. Stillingen ønskes besat den 6. januar 2020 eller snarest derefter. Arbejdsstedet er Gyldenløvesgade i København V. Kontakt For yderligere information om stillingen, kan du kontakte kommunikationschef Siska Rohr Harrebye på 2490 1368. Se også www.skoletjenesten.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte cv og dokumentation for uddannelse. Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019. Vi gennemfører samtaler i uge 50. Om Skoletjenesten Skoletjenesten videncenter for eksterne læringsmiljøer er et samarbejde mellem Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, kommunerne i Region Hovedstaden og Region Sjælland og en række museer, kulturinstitutioner og uddannelsessteder om udvikling og tilbud af undervisning i eksterne læringsmiljøer.

Interesserer du dig for undervisning, kultur og kommunikation, og vil du bidrage til at styrke Skoletjenestens digitale kommunikation? Vi søger en dygtig studentermedhjælper til webopgaver i kommunikationsteamet. 

Om dig  
Du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, it og medier eller lignende. Du har erfaring i at arbejde med CMS, SEO og brugerstatistik, og det er en fordel, hvis du har kendskab til Drupal og Google analytics. Du er grundig, systematisk og god til at skabe overblik. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og stå for websupport til de eksterne læringsmiljøer, vi samarbejder med.  

Om jobbet
Skoletjenesten – videncenter for eksterne læringsmiljøer driver en undervisningsportal med over 2.500 undervisningstilbud fra hele landet, som løbende opdateres og kvalitetssikres i samarbejde med kulturinstitutioner og samarbejdspartnere. Vi brugeroptimerer løbende portalen, og det vil derfor udgøre en væsentlig del af dine webopgaver. I samarbejde med kolleger i teamet bliver dine hovedopgaver:   

  • at opdatere og vedligeholde skoletjenesten.dk  
  • at oprette nye institutioner på sitet  
  • løbende kontakt og support til kulturinstitutioner  
  • at udarbejde brugerstatistik på vores kommunikationskanaler  
  • at bidrage til videreudvikling af Skoletjenestens website  
  • at arbejde med content og skabe synergi mellem vores platforme   

Om teamet   
Du bliver en del af et kommunikationsteam, der arbejder strategisk med kommunikation for at binde organisationen sammen og skabe endnu stærkere relationer udadtil. Jobbet er derfor også en mulighed for at få kendskab til de kommunikationsopgaver, som ligger i teamet: faglig formidling, web, nyheder og presse, markedsføring, grafiske opgaver og kommunikationsrådgivning af ledelse og medarbejdere.  

Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende aftale med Københavns Kommune. Arbejdstiden er 10 timer om ugen med ansættelse i Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen/Skoletjenesten. Stillingen ønskes besat den 6. januar 2020 eller snarest derefter. Arbejdsstedet er Gyldenløvesgade i København V.

Kontakt
For yderligere information om stillingen, kan du kontakte kommunikationschef Siska Rohr Harrebye på 2490 1368. Se også www.skoletjenesten.dk.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte cv og dokumentation for uddannelse.

Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019.
Vi gennemfører samtaler i uge 50.

Om Skoletjenesten
Skoletjenesten – videncenter for eksterne læringsmiljøer er et samarbejde mellem Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, kommunerne i Region Hovedstaden og Region Sjælland og en række museer, kulturinstitutioner og uddannelsessteder om udvikling og tilbud af undervisning i eksterne læringsmiljøer.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkoletjenestenKøbenhavn V2019-11-18T13:00:17.6732019-12-09T00:00:00
330124518Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du:Kan formidle budskaber så kunderne forstår demEr frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialogEr resultatorienteretLader dig ikke slå ud af et nejKan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriereVi tilbyder:En Great Place To Work-certificeret arbejdspladsFantastiske og engagerede kollegaerSpændende salgsopgaverHyggelige og uformelle kontoromgivelserEn klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaverMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureEn lækker kantineordning fra MeyersVi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.
Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:
  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere
Vi tilbyder:
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers
Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. 


MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her




Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/b07f26a1_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-14T11:01:06.1402019-12-28T00:00:00
330120365Erhvervsstyrelsens Internationale Afdeling søger studentermedhjælperRobot I Team Global Handel og Sikkerhed arbejder vi for global frihandel. Det gør vi ved at administrere EU s defensive handelsinstrumenter som fx anti-dumpingtold og ved at sikre danske aftryk på EU s frihandelsaftaler med 3. lande i forhold til tjenesteydelser. Desuden arbejder teamet for global sikkerhed ved at være ansvarlig for dual-use reglerne, herunder give tilladelser og afslag til eksport af dual-use produkter og administrere en række af EU s økonomiske sanktioner mod 3. lande som fx Rusland og Iran. Som studentermedhjælper hos os vil du komme til at bistå teamets medarbejdere med forskelligartede opgaver inden for det handelspolitiske område og arbejdet med dual-use regler og sanktioner. Dette vil blandt andet omfatte at bistå med udarbejdelse af statistik og opdatering af databaser, assistance med sagsbehandling, besvarelse af henvendelser fra interessenter, research og informationssøgning, opdatering af hjemmesider samt diverse ad-hoc opgaver såsom journalisering og praktisk hjælp. Studentermedhjælper til Team Global Handel og Sikkerhed Til stillingen lægger vi vægt på, at du: • er i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse, fx jura, ha.jur., IBP, statskundskab forvaltning eller lignende • har et godt kendskab til Microsoft Office • besidder gode engelskkundskaber • arbejder struktureret, systematisk og selvstændigt • er initiativrig, ansvarsbevidst og servicemindet Vi forventer, at du har en god forståelse for samspillet mellem erhvervsøkonomi og politik og har et godt kendskab til Excel. Derudover er det en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes. Om os Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie Allé i København. Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk. Om ansættelsen Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Stillingen er på 15 timer om ugen. Tiltrædelse ønskes i januar 2020 (evt. februar 2020 hvis du fx skal have afsluttet udlandsophold i januar). Hvis du vil vide mere om stillingen i Team Global Handel og Sikkerhed, er du velkommen til at kontakte Sofie Hansen på telefon 45 35 29 18 94 eller på e-mail sofsen@erst.dk. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Diana O. Jørgensen på telefon 45 91 33 71 39. Ansøgning Lyder det som noget for dig? Så klik på Søg stilling -knappen eller søg via vores hjemmeside på https: erhvervsstyrelsen.dk jobs. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest søndag den 1. december 2019. Samtaler forventes afholdt i starten af uge 50. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.I Team Global Handel og Sikkerhed arbejder vi for global frihandel. Det gør vi ved at administrere EU’s defensive handelsinstrumenter som fx anti-dumpingtold og ved at sikre danske aftryk på EU’s frihandelsaftaler med 3. lande i forhold til tjenesteydelser.

Desuden arbejder teamet for global sikkerhed ved at være ansvarlig for dual-use reglerne, herunder give tilladelser og afslag til eksport af dual-use produkter og administrere en række af EU’s økonomiske sanktioner mod 3. lande som fx Rusland og Iran.

Som studentermedhjælper hos os vil du komme til at bistå teamets medarbejdere med forskelligartede opgaver inden for det handelspolitiske område og arbejdet med dual-use regler og sanktioner. Dette vil blandt andet omfatte at bistå med udarbejdelse af statistik og opdatering af databaser, assistance med sagsbehandling, besvarelse af henvendelser fra interessenter, research og informationssøgning, opdatering af hjemmesider samt diverse ad-hoc opgaver såsom journalisering og praktisk hjælp.

Studentermedhjælper til Team Global Handel og Sikkerhed
Til stillingen lægger vi vægt på, at du:
• er i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse, fx jura, ha.jur., IBP, statskundskab/forvaltning eller lignende
• har et godt kendskab til Microsoft Office
• besidder gode engelskkundskaber
• arbejder struktureret, systematisk og selvstændigt
• er initiativrig, ansvarsbevidst og servicemindet

Vi forventer, at du har en god forståelse for samspillet mellem erhvervsøkonomi og politik og har et godt kendskab til Excel. Derudover er det en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Om os
Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie Allé i København.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder.

Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk.

Om ansættelsen
Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Stillingen er på 15 timer om ugen. Tiltrædelse ønskes i januar 2020 (evt. februar 2020 hvis du fx skal have afsluttet udlandsophold i januar).

Hvis du vil vide mere om stillingen i Team Global Handel og Sikkerhed, er du velkommen til at kontakte Sofie Hansen på telefon +45 35 29 18 94 eller på e-mail sofsen@erst.dk. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Diana O. Jørgensen på telefon +45 91 33 71 39.

Ansøgning
Lyder det som noget for dig? Så klik på 'Søg stilling'-knappen eller søg via vores hjemmeside på https://erhvervsstyrelsen.dk/jobs. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest søndag den 1. december 2019.

Samtaler forventes afholdt i starten af uge 50.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.



ErhvervsstyrelsenKøbenhavn Ø2019-11-07T00:00:002019-12-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper søges til sociale medier og kommunikation

PUUT A/S

Brøndby
Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedsk...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Studentermedhjælper til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Rådhus

Betjening af Borgmester, Udvalg og Direktion

København N
Trives du tæt på de politiske beslutningsprocesser i et spændende og travlt miljø? Og har du lyst til at opnå unik erfaring i at betjene direktion, borgmester og udvalg? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger. Ledelse og Kommunikation søge...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Studentermedhjælper til Skoletjenestens webredaktion

Skoletjenesten

København V
Interesserer du dig for undervisning, kultur og kommunikation, og vil du bidrage til at styrke Skoletjenestens digitale kommunikation? Vi søger en dygtig studentermedhjælper til webopgaver i kommunikationsteamet. Om dig Du er i gang med en videregåe...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Ofir A/S

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Erhvervsstyrelsens Internationale Afdeling søger studentermedhjælper

Erhvervsstyrelsen

København Ø
I Team Global Handel og Sikkerhed arbejder vi for global frihandel. Det gør vi ved at administrere EU s defensive handelsinstrumenter som fx anti-dumpingtold og ved at sikre danske aftryk på EU s frihandelsaftaler med 3. lande i forhold til tjeneste...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019