Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper, Juridisk Institut, CBS

Studentermedhjælp søges til Juridisk Institut, CBS:

Ansøgningsfrist: 24. april. 2018

Juridisk Institut søger CM.-JUR- studerende til forskningsstøtte til instituttets videnskabelige personale og til div. administrative opgaver.

Eksempler på opgaver:

Opgaver i forbindelse med studieadministration

Finde domme til det videnskabelige personale

Læse korrektur på tekster

Forskningsindberetning

Bestilling og registrering af bøger

Vedligeholde instituttets bogdatabasen

Div. opgaver i forbindelse med instituttets bibliotek

Forefaldende arbejde, telefonpasning og kopiering

Vi regner med at du er på instituttet 10 timer om ugen.

Du ansættes hurtigst muligt.

Ansøgninger inkl. udskrift af senest opnåede eksamensresultater sendes til:

Pernille Brandt på mail: pb.jur@cbs.dk

Hvis du har spørgsmål kontakt Pernille Brandt på telefon: 3815 2614.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792274Phoenix-26a3b6b412018-04-12T14:04:05.360Studentermedhjælper, Juridisk Institut, CBS

Studentermedhjælp søges til Juridisk Institut, CBS:

Ansøgningsfrist: 24. april. 2018

Juridisk Institut søger CM.-JUR- studerende til forskningsstøtte til instituttets videnskabelige personale og til div. administrative opgaver.

Eksempler på opgaver:

Opgaver i forbindelse med studieadministration

Finde domme til det videnskabelige personale

Læse korrektur på tekster

Forskningsindberetning

Bestilling og registrering af bøger

Vedligeholde instituttets bogdatabasen

Div. opgaver i forbindelse med instituttets bibliotek

Forefaldende arbejde, telefonpasning og kopiering

Vi regner med at du er på instituttet 10 timer om ugen.

Du ansættes hurtigst muligt.

Ansøgninger inkl. udskrift af senest opnåede eksamensresultater sendes til:

Pernille Brandt på mail: pb.jur@cbs.dk

Hvis du har spørgsmål kontakt Pernille Brandt på telefon: 3815 2614.

2018-04-22T00:50:14.090 Studentermedhjælp søges til Juridisk Institut, CBS: Ansøgningsfrist: 24. april. 2018 Juridisk Institut søger CM.-JUR- studerende til forskningsstøtte til instituttets videnskabelige personale og til div. administrative opgaver. Eksempler på opgaver: Opgaver i forbindelse med studieadministration Finde domme til det videnskabelige personale Læse korrektur på tekster Forskningsindberetning Bestilling og registrering af bøger Vedligeholde instituttets bogdatabasen Div. opgaver i forbindelse med instituttets bibliotek Forefaldende arbejde, telefonpasning og kopiering Vi regner med at du er på instituttet 10 timer om ugen. Du ansættes hurtigst muligt. Ansøgninger inkl. udskrift af senest opnåede eksamensresultater sendes til: Pernille Brandt på mail: pb.jur@cbs.dk Hvis du har spørgsmål kontakt Pernille Brandt på telefon: 3815 2614.11Jobnet26a3b6b4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3213694Copenhagen Business School11Dalgas Have SV. 150802000FrederiksbergDKDanmark0
pb.jur@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent553981JobNet48078051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a3b6b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a3b6b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a3b6b4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26a3b6b4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du en fagligt stærk Studentermedhjælper?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige354318590Pernille Brandtpb.jur@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark329914426Studentermedhjælper til Ydelsesservice KøbenhavnBasic Har du flair for IT, tal og databearbejdning? Så læs med her. Ydelsesservice København søger en studentermedhjælper til tværgående stabsopgaver. Om Ydelsesservice København Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har som ambition at blive blandt de kommuner, der har flest mulige borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det mere livskvalitet og frihed og skaber mere vækst i byen. For Ydelsesservice København indebærer det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen og i borger- og virksomhedsbetjeningen. Arbejdsopgaver Du vil som studentermedhjælper i Ydelsesservices stab afhængig af dine kompetencer kunne blive involveret i en række forskelligartede driftsunderstøttende opgaver, herunder Understøttelse af centrets digitale udviklingsforum, herunder udarbejdelse af kravsspecifikationer, referatskrivning samt test og løbende drift af hot keys m.m. Udvikling eller understøttelse af udvikling af hjælperedskaber til sagsbehandling i form af diverse excel-makroer, beregningsark m.m. Statistik og ledelsesinformation Diverse implementeringsprojekter Kommunikationsopgaver og intranet Din profil Vi forestiller os, at du er studerende på en videregående IT-faglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse, men andre uddannelsesretningerne kan også være relevante. Det er en stor fordel, hvis du har flair for IT samt tal og databearbejdning og gerne solid erfaring med brug af Excel. Endvidere lægger vi vægt på, at du har et analytisk blik på opgaverne samt gode formuleringsevner. Som person er du ansvarstagende og løsningsorienteret. Af natur er du energisk, samarbejdende og humoristisk, og du har en omhyggelig og systematisk tilgang til opgaveløsningen. Vi tilbyder Du kommer til at arbejde i en offentlig, politisk styret organisation, der har fokus udvikling af effektivitet og kvalitet. Samtidig bliver du en del af et fagligt og løsningsorienteret arbejdsmiljø med spændende og komplekse opgaver. Du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt i samspil med kompetente og engagerede kolleger, og du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der lægges vægt på et godt socialt miljø og en god omgangstone. Løn- og ansættelsesforhold Arbejdstiden er omkring 15 timer om ugen i gennemsnit. Arbejdstid og dage aftales nærmere, men vi er generelt fleksible, ligesom der tages hensyn til eksamenslæsning. Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantineordning og massageordning samt frugtordning. Arbejdsstedet er Krumtappen i Valby. Vi tilbyder løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Søren Lunau Nielsen på 2677 2545. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018
Har du flair for IT, tal og databearbejdning? Så læs med her.
 
Ydelsesservice København søger en studentermedhjælper til tværgående stabsopgaver.   
 
Om Ydelsesservice København
Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har som ambition at blive blandt de kommuner, der har flest mulige borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det mere livskvalitet og frihed og skaber mere vækst i byen. For Ydelsesservice København indebærer det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen og i borger- og virksomhedsbetjeningen.  
 
Arbejdsopgaver
Du vil som studentermedhjælper i Ydelsesservices stab – afhængig af dine kompetencer – kunne blive involveret i en række forskelligartede driftsunderstøttende opgaver, herunder
  • Understøttelse af centrets digitale udviklingsforum, herunder udarbejdelse af kravsspecifikationer, referatskrivning samt test og løbende drift af hot keys m.m.  
  • Udvikling eller understøttelse af udvikling af hjælperedskaber til sagsbehandling i form af diverse excel-makroer, beregningsark m.m.   
  • Statistik og ledelsesinformation  
  • Diverse implementeringsprojekter  
  • Kommunikationsopgaver og intranet  
Din profil
Vi forestiller os, at du er studerende på en videregående IT-faglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse, men andre uddannelsesretningerne kan også være relevante. Det er en stor fordel, hvis du har flair for IT samt tal og databearbejdning – og gerne solid erfaring med brug af Excel.  
 
Endvidere lægger vi vægt på, at du har et analytisk blik på opgaverne samt gode formuleringsevner.  
 
Som person er du ansvarstagende og løsningsorienteret. Af natur er du energisk, samarbejdende og humoristisk, og du har en omhyggelig og systematisk tilgang til opgaveløsningen.   
 
Vi tilbyder
Du kommer til at arbejde i en offentlig, politisk styret organisation, der har fokus udvikling af effektivitet og kvalitet. Samtidig bliver du en del af et fagligt og løsningsorienteret arbejdsmiljø med spændende og komplekse opgaver. Du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt i samspil med kompetente og engagerede kolleger, og du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der lægges vægt på et godt socialt miljø og en god omgangstone.    
 
Løn- og ansættelsesforhold    
Arbejdstiden er omkring 15 timer om ugen i gennemsnit. Arbejdstid og dage aftales nærmere, men vi er generelt fleksible, ligesom der tages hensyn til eksamenslæsning.   
 
Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantineordning og massageordning samt frugtordning.  Arbejdsstedet er Krumtappen i Valby.   
 
Vi tilbyder løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 
Tiltrædelse snarest muligt.  
 
Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Søren Lunau Nielsen på 2677 2545. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngYDS Økonomi og StabFrederiksberg2018-11-19T15:01:25.7502018-12-14T00:00:00
329912247Studentermedhjælper til marketing, kommunikation og supportRobot København, 13.11.2018 Selvstændigt erhvervsdrivende er vores helte her hos Debitoor. Vi tror på, at verden har brug for flere erhvervsdrivende. Vi leder efter en talentfuld studentermedhjælper til vores online marketing-team. Du bliver en del af en hurtigt voksende online virksomhed, der fokuserer på vores voksende segment af danske kunder. Dine ansvarområder Kundesupport Skrive artikler til debitoor.dk Søgemaskineoptimering (SEO) Skrive annoncer til Google Adwords Sociale medier såsom Facebook og Twitter Krav til stillingen Fremragende skriftlige danskkundskaber Læser på en bachelor eller på højere niveau i øjeblikket indenfor kommunikation, journalistik, marketing, virksomhedsøkonomi eller lignende Du leder efter en udfordring og har mod på at udvikle dine kompetencer Du trives under ansvar, er velorganiseret og kan arbejde selvstændigt Kendskab til regnskab er en fordel, men ikke et krav. Erfaring med at skabe indhold til SEO og SEM er et plus. Vi tilbyder Et udfordrende studiejob i en succesfuld, international virksomhed med rige muligheder for professionel og personlig udvikling Mulighed for at blive en del af et ungt, internationalt hold på vores hovedkontor beliggende centralt i København Fremragende kantineordning med egen kok Løn: 125 kr. time Du skal Tag et kig på debitoor.dk og vores andre medier, lav en testkonto, prøv vores regnskabsprogram og fortæl os, hvorfor du gerne vil være vores nye studentermedhjælper Send din ansøgning og CV til jkl@debitoor.com. Vedhæft eller link gerne til eksempler på dine tidligere skrevne tekster Tiltrædelse: Efter aftale Hvis du har nogle spørgsmål vedr. stillingen, skal du kontakte Jan Klitsgaard - jkl@debitoor.com

København, 13.11.2018

Selvstændigt erhvervsdrivende er vores helte her hos Debitoor. Vi tror på, at verden har brug for flere erhvervsdrivende. Vi leder efter en talentfuld studentermedhjælper til vores online marketing-team.

 

Du bliver en del af en hurtigt voksende online virksomhed, der fokuserer på vores voksende segment af danske kunder.   

 

Dine ansvarområder

  • Kundesupport
  • Skrive artikler til debitoor.dk
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Skrive annoncer til Google Adwords
  • Sociale medier såsom Facebook og Twitter

 

Krav til stillingen

  • Fremragende skriftlige danskkundskaber
  • Læser på en bachelor eller på højere niveau i øjeblikket indenfor kommunikation, journalistik, marketing, virksomhedsøkonomi eller lignende
  • Du leder efter en udfordring og har mod på at udvikle dine kompetencer
  • Du trives under ansvar, er velorganiseret og kan arbejde selvstændigt

Kendskab til regnskab er en fordel, men ikke et krav. Erfaring med at skabe indhold til SEO og SEM er et plus.

 

Vi tilbyder

  • Et udfordrende studiejob i en succesfuld, international virksomhed med rige muligheder for professionel og personlig udvikling
  • Mulighed for at blive en del af et ungt, internationalt hold på vores hovedkontor beliggende centralt i København
  • Fremragende kantineordning med egen kok

 

Løn: 125 kr./time

 

Du skal

  • Tag et kig på debitoor.dk og vores andre medier, lav en testkonto, prøv vores regnskabsprogram og fortæl os, hvorfor du gerne vil være vores nye studentermedhjælper
  • Send din ansøgning og CV til jkl@debitoor.com. Vedhæft eller link gerne til eksempler på dine tidligere skrevne tekster

 

Tiltrædelse: Efter aftale

Hvis du har nogle spørgsmål vedr. stillingen, skal du kontakte Jan Klitsgaard - jkl@debitoor.com

Debitoor ApSFrederiksberg2018-11-14T00:00:002019-01-07T00:00:00
329914543Studentermedhjælper - Department of FinanceRobot Studentermedhjælper Department of Finance Institut for Finansiering søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på ca. 10-15 timer pr. uge. Du bliver fysisk placeret i vores reception og kommer som udgangspunkt til at arbejde 2-3 dage om ugen i tidsrummet 10-15. Vi har meget travlt ved semesterstart og i december og januar måned, hvor du ligesom i sommerperioden forventes at være villig til at påtage dig ekstra vagter. Generelle arbejdsopgaver Du har ansvar for god betjening (på dansk og engelsk) af vores gæster, studerende samt instituttets ansatte - såvel telefonisk, personligt som via e-mail. Du yder assistance til udarbejdelse af undervisningsmateriale for instituttets videnskabelige medarbejdere, derfor er der en forudsætning at du besidder stærke kompetencer i Office-pakkens programmer. Du er garanten for at printere og kopimaskiner hele tiden fungerer - herunder udskifter du printerpatroner og har kontakt til teknikere mv. Du skal hjælpe med at opdatere vores hjemmesider og intranet. Du forestår kopiering, scanning, institutindkøb og andre forefaldende opgaver for instituttets administrative og videnskabelige medarbejdere. Du har ansvar for at holde orden i vores køkken herunder lettere rengøring, tømning af opvaskemaskinen mv. Din profil Vi prioriterer ansøgere, der behersker engelsk på højt niveau. Vi lægger vægt på, at du er struktureret, fleksibel, samvittighedsfuld og selv tager initiativ til at løse opgaver samt at du ikke er bange for rutineprægede og praktiske opgaver. Det er vigtigt, at du er serviceminded, smilende og kan lide at have kontakt med mange mennesker. Derudover vil det være en fordel, hvis du har interesse for at arbejde med hjemmesider. Om instituttet Institut for Finansiering har ca. 55 videnskabelige og 8 administrative medarbejdere samt mere end 125 deltidsansatte eksterne undervisere. Vi har et rart og uhøjtideligt arbejdsmiljø, som er præget af dynamik og høj professionalisme blandt vores 15 nationaliteter. Du kan læse mere om os her: http: www.cbs.dk finance. Er denne stilling noget for dig, så send hurtigst muligt og senest 12. december 2018 en motiveret ansøgning vedlagt et kort CV, dine eksamensbeviser samt den seneste karakterudskrift fra dit igangværende studium. Ansøgningen sendes til sekretariatsleder Betina Thestrup, via Ansøg nu knappen, der også kan kontaktes pr. mail bt.fi@cbs.dk eller telefon 3815 3608, for afklarende spørgsmål. Skriv venligst Studentermedhjælper FI i emnefeltet, når du sender din ansøgning.

Studentermedhjælper – Department of Finance 

Institut for Finansiering søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse hurtigst muligt.

Stillingen er på ca. 10-15 timer pr. uge.  Du bliver fysisk placeret i vores reception og kommer som udgangspunkt til at arbejde 2-3 dage om ugen i tidsrummet 10-15. Vi har meget travlt ved semesterstart og i december og januar måned, hvor du – ligesom i sommerperioden – forventes at være villig til at påtage dig ekstra vagter.

Generelle arbejdsopgaver 

  • Du har ansvar for god betjening (på dansk og engelsk) af vores gæster, studerende samt instituttets ansatte - såvel telefonisk, personligt som via e-mail.
     
  • Du yder assistance til udarbejdelse af undervisningsmateriale for instituttets videnskabelige medarbejdere, derfor er der en forudsætning at du besidder stærke kompetencer i Office-pakkens programmer.
     
  • Du er garanten for at printere og kopimaskiner hele tiden fungerer - herunder udskifter du printerpatroner og har kontakt til teknikere mv.
     
  • Du skal hjælpe med at opdatere vores hjemmesider og intranet.
     
  • Du forestår kopiering, scanning, institutindkøb og andre forefaldende opgaver for instituttets administrative og videnskabelige medarbejdere.
     
  • Du har ansvar for at holde orden i vores køkken herunder lettere rengøring, tømning af opvaskemaskinen mv.

Din profil 

Vi prioriterer ansøgere, der behersker engelsk på højt niveau. Vi lægger vægt på, at du er struktureret, fleksibel, samvittighedsfuld og selv tager initiativ til at løse opgaver samt at du ikke er bange for rutineprægede og praktiske opgaver.

Det er vigtigt, at du er serviceminded, smilende og kan lide at have kontakt med mange mennesker. Derudover vil det være en fordel, hvis du har interesse for at arbejde med hjemmesider.

Om instituttet 

Institut for Finansiering har ca. 55 videnskabelige og 8 administrative medarbejdere samt mere end 125 deltidsansatte eksterne undervisere. Vi har et rart og uhøjtideligt arbejdsmiljø, som er præget af dynamik og høj professionalisme blandt vores 15 nationaliteter. Du kan læse mere om os her: http://www.cbs.dk/finance.

Er denne stilling noget for dig, så send hurtigst muligt og senest 12. december 2018 en motiveret ansøgning vedlagt et kort CV, dine eksamensbeviser samt den seneste karakterudskrift fra dit igangværende studium.

Ansøgningen sendes til sekretariatsleder Betina Thestrup, via "Ansøg nu" knappen, der også kan kontaktes pr. mail bt.fi@cbs.dk eller telefon 3815 3608, for afklarende spørgsmål.

Skriv venligst ”Studentermedhjælper FI” i emnefeltet, når du sender din ansøgning.

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2018-11-19T00:00:002018-12-13T00:00:00
329922338Nysgerrig og systematisk studentermedhjælper/bachelor med appetit på koordinering og kommunikation til HR, Strategi og ØkonomiBasic Har du interesse og talent for koordinering og logistisk planlægning? Brænder du for videndeling, og har du let ved at tage kontakt til samarbejdspartnere? Sætter du en ære i at kommunikere kreativt og klart? Så er du måske vores nye studentermedhjælper bachelor. I Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune arbejder vi målrettet på at udvikle København som en spændende og eftertragtet storby. Vi arbejder med innovative, effektive og digitale løsninger til gavn for borgerne, og vi understøtter forvaltningens institutioner, når de sammen med brugere og borgere skaber spændende kultur- og fritidstilbud. I centeret HR, Strategi og Økonomi , som er en stabsenhed i forvaltningen, søger vi en systematisk og nysgerrig studentermedhjælper 15 timer ugentligt en, der kan arbejde fredag formiddag. Om stillingen Som studentermedhjælper bliver du en del af teamet Strategi & Ledelse. Du får ansvar for at koordinere, planlægge og kommunikere om møder og arrangementer, hvor videndeling og læring er i fokus, og du løser disse koordineringsopgaver selvstændigt. Herudover bliver du knyttet til et projekt om digital ledelse, hvor koblingen mellem digitalisering, ledelse og læring er i centrum. Dine opgaver i dette projekt har også kommunikation som omdrejningspunkt, og opgaverne kan fx være inden for konceptudvikling, produktion af materialer og kreativ, digital kommunikation. Sidst, men ikke mindst, opstår der løbende ad hoc-opgaver, som du som vores studentermedhjælper griber og følger til dørs. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Koordinere rammer og indhold for videndeling og læring, både med udgangspunkt i tilbagevendende temaer ud fra et årshjul og i løbende behov for tværgående videndeling Opsøge, kommunikere og koordinere med samarbejdspartnere Løbende at afdække behov, fx gennem surveys som du sætter op i et survey-system, sender ud og samler op på Logistisk planlægning Intern kommunikation Producere materialer og koncepter. Kompetencer og kvalifikationer Vi forestiller os, at du er i gang med din bachelor eller lige er startet på en kandidatuddannelse. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en humanistisk eller samfundsvidenskabelig baggrund og erfaring med koordinerings- og kommunikationsopgaver. Vi leder efter dig, der: Skaber overblik gennem systematisk at holde styr på aftaler, tilmeldinger, bestillinger mv. Tager initiativ, er opsøgende og imødekommende i din kommunikation Formidler klart og engagerende både mundtligt og skriftligt Har godt kendskab til Office-pakken og ikke er bange for at give dig i kast med nye IT-systemer Naturligt tager initiativ til at løse både små, praktiske opgaver og større koordineringsopgaver Er velstruktureret og har ordenssans Har en positiv tilgang, er ansvarsbevidst og kan være en god kollega. Hvis du også har interesse for kulturelle arrangementer, læring eller digitalisering er det et ekstra plus. Om HR, Strategi og Økonomi HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen inden for HR, økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation. HRSØ består af 66 engagerede medarbejdere. Som student bachelor hos os bliver du en del af en flad organisationsstruktur, hvor tillid, samarbejde og dialog er vejen frem, og fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten og vores evner til at gå nye veje. Ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat den 1. januar 2019 eller snarest muligt derefter og aflønnes efter gældende overenskomst. Arbejdstiden er 15 timer ugentligt gerne fordelt på to eller tre dage. Arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med teamet dog er det vigtigt, at du i første halvdel af 2019 kan arbejde fredag formiddag, da vi oftest videndeler i dette tidsrum. Arbejdsstedet er Nyropsgade 3, København V. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Tanja Ehnevid-Kjær på 2961 3212. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade eksamens- eller studiebevis samt anden relevant dokumentation. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2019. Vi holder samtaler den 20. december, og hvis du bliver indkaldt til samtale, vil du inden samtalen blive bedt om at forberede refleksioner på en lille case.
Har du interesse og talent for koordinering og logistisk planlægning? Brænder du for videndeling, og har du let ved at tage kontakt til samarbejdspartnere? Sætter du en ære i at kommunikere kreativt og klart? Så er du måske vores nye studentermedhjælper/bachelor.  
 
I Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune arbejder vi målrettet på at udvikle København som en spændende og eftertragtet storby. Vi arbejder med innovative, effektive og digitale løsninger til gavn for borgerne, og vi understøtter forvaltningens institutioner, når de sammen med brugere og borgere skaber spændende kultur- og fritidstilbud.  
 
I centeret "HR, Strategi og Økonomi", som er en stabsenhed i forvaltningen, søger vi en systematisk og nysgerrig studentermedhjælper 15 timer ugentligt – en, der kan arbejde fredag formiddag.  
 
Om stillingen  
Som studentermedhjælper bliver du en del af teamet Strategi & Ledelse. Du får ansvar for at koordinere, planlægge og kommunikere om møder og arrangementer, hvor videndeling og læring er i fokus, og du løser disse koordineringsopgaver selvstændigt.  
 
Herudover bliver du knyttet til et projekt om digital ledelse, hvor koblingen mellem digitalisering, ledelse og læring er i centrum. Dine opgaver i dette projekt har også kommunikation som omdrejningspunkt, og opgaverne kan fx være inden for konceptudvikling, produktion af materialer og kreativ, digital kommunikation.  
 
Sidst, men ikke mindst, opstår der løbende ad hoc-opgaver, som du som vores studentermedhjælper griber og følger til dørs.  
 
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 
  • Koordinere rammer og indhold for videndeling og læring, både med udgangspunkt i tilbagevendende temaer ud fra et årshjul og i løbende behov for tværgående videndeling  
  • Opsøge, kommunikere og koordinere med samarbejdspartnere  
  • Løbende at afdække behov, fx gennem surveys som du sætter op i et survey-system, sender ud og samler op på  
  • Logistisk planlægning  
  • Intern kommunikation  
  • Producere materialer og koncepter.  
Kompetencer og kvalifikationer  
Vi forestiller os, at du er i gang med din bachelor eller lige er startet på en kandidatuddannelse.  
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en humanistisk eller samfundsvidenskabelig baggrund og erfaring med koordinerings- og kommunikationsopgaver.  
 
Vi leder efter dig, der:  
  • Skaber overblik gennem systematisk at holde styr på aftaler, tilmeldinger, bestillinger mv.  
  • Tager initiativ, er opsøgende og imødekommende i din kommunikation  
  • Formidler klart og engagerende både mundtligt og skriftligt  
  • Har godt kendskab til Office-pakken og ikke er bange for at give dig i kast med nye IT-systemer  
  • Naturligt tager initiativ til at løse både små, praktiske opgaver og større koordineringsopgaver  
  • Er velstruktureret og har ordenssans  
  • Har en positiv tilgang, er ansvarsbevidst og kan være en god kollega.  
Hvis du også har interesse for kulturelle arrangementer, læring eller digitalisering er det et ekstra plus.  
 
Om HR, Strategi og Økonomi  
HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen inden for HR, økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation.  
HRSØ består af 66 engagerede medarbejdere. Som student/bachelor hos os bliver du en del af en flad organisationsstruktur, hvor tillid, samarbejde og dialog er vejen frem, og fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten og vores evner til at gå nye veje.  
 
Ansættelsesvilkår  
Stillingen ønskes besat den 1. januar 2019 eller snarest muligt derefter og aflønnes efter gældende overenskomst.  
Arbejdstiden er 15 timer ugentligt – gerne fordelt på to eller tre dage. Arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med teamet – dog er det vigtigt, at du i første halvdel af 2019 kan arbejde fredag formiddag, da vi oftest videndeler i dette tidsrum.  
Arbejdsstedet er Nyropsgade 3, København V.  
 
Yderligere oplysninger  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Tanja Ehnevid-Kjær på 2961 3212.  
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade eksamens- eller studiebevis samt anden relevant dokumentation.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2019.  
Vi holder samtaler den 20. december, og hvis du bliver indkaldt til samtale, vil du inden samtalen blive bedt om at forberede refleksioner på en lille case.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHR, Strategi og ØkonomiKøbenhavn2018-12-04T12:01:47.3332018-12-18T00:00:00
329924217Studentermedhjælper til BUF X - Københavns Kommunes makerspaceBasic Brænder du for undervisning og læring og udvikling, og har du kompetencer inden for det digitale felt? Har du lyst til at arbejde med dygtige konsulenter, der underviser Københavns lærere og elever i skolernes eget makerspace? Så er stillingen som studentermedhjælper i Børne- og Ungdomsforvaltningens BUF X garanteret noget for dig. Københavnske skoler har deres eget digitale fabrikationsværksted, BUF X, hvor der tilbydes innovative undervisningsforløb for skoleklasser og deres lærere. Værkstedet rummer de nyeste makerspace-teknologier såsom 3-D print, laserskærer, kredsløbsteknologier, kodning og meget andet. Der er stor efterspørgsel på forløb i BUF X fra de københavnske skoler, så vi har brug for ekstra hænder til arbejdet med at implementere nye teknologier og innovative undervisningsmetoder, hvilket er en stor og spændende opgave. Din primære arbejdsgang vil være i BUF X, hvor opgaven er at bistå underviserne i den brede palette af undervisningstilbud. Vi lægger vægt på, at du læser på en relevant videregående uddannelse fx på læreruddannelsen har interesse for undervisning og det digitale felt kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt i komplekse situationer har erfaring med at arbejde med børn har gode samarbejdsevner, overholder deadlines og følger dine opgaver helt til dørs Dine arbejdsopgaver vil primært være at assistere i undervisning af elever i BUF X koordinere bookninger af undervisningsforløb med de besøgende i BUF X assistere ved praksisnær support på københavnske skoler, hvor man ønsker at implementere de nyeste teknologier Løn- og ansættelsesforhold Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftaler om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Det er et krav for ansættelse, at du er studieaktiv. Den gennemsnitlige arbejdstid er 15 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne og kan i en vis udstrækning tilrettelægges fleksibelt, så de tager hensyn til dit studie. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mathilde Skjøth på 2151 5072 eller Andreas Kastrup på 2972 6949. Du kan læse mere om BUF X her www.bufx.dk Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. januar 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 3 i 2019, og de finder sted i BUFX s lokaler i Valby Kulturhus, Valgårdsvej, 2500 Valby.
Brænder du for undervisning og læring og udvikling, og har du kompetencer inden for det digitale felt? Har du lyst til at arbejde med dygtige konsulenter, der underviser Københavns lærere og elever i skolernes eget makerspace?
 
Så er stillingen som studentermedhjælper i Børne- og Ungdomsforvaltningens BUF X garanteret noget for dig.   
 
Københavnske skoler har deres eget digitale fabrikationsværksted, BUF X, hvor der tilbydes innovative undervisningsforløb for skoleklasser og deres lærere. Værkstedet rummer de nyeste makerspace-teknologier såsom 3-D print, laserskærer, kredsløbsteknologier, kodning og meget andet.
 
Der er stor efterspørgsel på forløb i BUF X fra de københavnske skoler, så vi har brug for ekstra hænder til arbejdet med at implementere nye teknologier og innovative undervisningsmetoder, hvilket er en stor og spændende opgave.
 
Din primære arbejdsgang vil være i BUF X, hvor opgaven er at bistå underviserne i den brede palette af undervisningstilbud.  
 
Vi lægger vægt på, at du
  • læser på en relevant videregående uddannelse – fx på læreruddannelsen  
  • har interesse for undervisning og det digitale felt  
  • kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt i komplekse situationer  
  • har erfaring med at arbejde med børn  
  • har gode samarbejdsevner, overholder deadlines og følger dine opgaver helt til dørs  
Dine arbejdsopgaver vil primært være at
  • assistere i undervisning af elever i BUF X  
  • koordinere bookninger af undervisningsforløb med de besøgende i BUF X  
  • assistere ved praksisnær support på københavnske skoler, hvor man ønsker at implementere de nyeste teknologier  
Løn- og ansættelsesforhold  
Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftaler om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Det er et krav for ansættelse, at du er studieaktiv.  
 
Den gennemsnitlige arbejdstid er 15 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne og kan i en vis udstrækning tilrettelægges fleksibelt, så de tager hensyn til dit studie.
 
Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mathilde Skjøth på 2151 5072 eller Andreas Kastrup på 2972 6949.  
Du kan læse mere om BUF X her www.bufx.dk
 
 Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. januar 2019  
Vi forventer at holde samtaler i uge 3 i 2019, og de finder sted i BUFX’s lokaler i Valby Kulturhus, Valgårdsvej, 2500 Valby.  

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkole og UngdomKøbenhavn2018-12-06T17:01:22.9032019-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Ydelsesservice København

YDS Økonomi og Stab

Frederiksberg
Har du flair for IT, tal og databearbejdning? Så læs med her. Ydelsesservice København søger en studentermedhjælper til tværgående stabsopgaver. Om Ydelsesservice København Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvalt...
Indrykket:19. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018

Studentermedhjælper til marketing, kommunikation og support

Debitoor ApS

Frederiksberg
København, 13.11.2018 Selvstændigt erhvervsdrivende er vores helte her hos Debitoor. Vi tror på, at verden har brug for flere erhvervsdrivende. Vi leder efter en talentfuld studentermedhjælper til vores online marketing-team. Du bliver en del af en ...
Indrykket:14. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Studentermedhjælper - Department of Finance

Copenhagen Business School

Frederiksberg
Studentermedhjælper Department of Finance Institut for Finansiering søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på ca. 10-15 timer pr. uge. Du bliver fysisk placeret i vores reception og kommer som udgangspunkt til at ...
Indrykket:19. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018

Nysgerrig og systematisk studentermedhjælper/bachelor med appetit på koordinering og kommunikation til HR, Strategi og Økonomi

HR, Strategi og Økonomi

København
Har du interesse og talent for koordinering og logistisk planlægning? Brænder du for videndeling, og har du let ved at tage kontakt til samarbejdspartnere? Sætter du en ære i at kommunikere kreativt og klart? Så er du måske vores nye studentermedhjæ...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Studentermedhjælper til BUF X - Københavns Kommunes makerspace

Skole og Ungdom

København
Brænder du for undervisning og læring og udvikling, og har du kompetencer inden for det digitale felt? Har du lyst til at arbejde med dygtige konsulenter, der underviser Københavns lærere og elever i skolernes eget makerspace? Så er stillingen som s...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:1. januar 2019