Studentermedhjælper med stærke kommunikative evner

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at sætte dit fingeraftryk på kommunikation i en stor organisation og samtidig få indblik i det kommunale maskineri?

Hvad går jobbet ud på?
Ledelsessekretariatet i Kerteminde Kommune søger efter en energisk og engageret studentermedhjælper, der vil være med til at fortælle kommunens historier. Har du en skribent eller journalist gemt i dig, så har du her mulighed for at stifte bekendtskab med en kommune, der er i en rivende udvikling og spænder over mange områder.

I Kerteminde Kommune arbejder vi med kommunikation ud fra en fælles kernefortælling, der formidles via alle vores afdelinger. I Ledelsessekretariatet har vi en finger med i forhold til at understøtte vores fortælling både internt og eksternt.

Dine opgaver indeholder:

  • Ansvar for at udarbejde indhold til kommunens interne og eksterne kanaler.
  • At understøtte og implementere vores intranet og dets indhold og udbredelse i organisationen. Herigennem vil du få mulighed for at stifte bekendtskab med et bredt omfang af kommunens afdelinger og institutioner.
  • Du vil indgå som administrator for vores intranet og være koordinator for vores redaktørgruppe.
  • Administrator for vores sociale medier og med et ansvar for at sikre, at vores budskab bliver kommunikeret effektivt samt sikre en tæt kontakt med kommunens borgere.
Du vil blive en del af Ledelsessekretariatet, der varetager en bred vifte af stabsfunktioner og som administrerer kommunens kommunikationskanaler. Du vil også kunne blive inddraget i kontorets andre opgaver og blive en del af hverdagen i et travlt kontor, men vil også have mulighed for selv at tilpasse det din hverdag og dine interesser.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du går på en kommunikationsrettet uddannelse, og at du derfor er en dygtig formidler med et skarpt blik for modtageren og evner at trække indholdets essens ud. Du er en stærk skribent, der forstår at vinkle både små og store historier til vores kanaler. Du har lyst og mod på at arbejde med den tekniske og grafisk opsætning på både vores intranet og socialemedier.

Som person trives du i en foranderlig hverdag, hvor du vil få forskellige kontaktpersoner og sparringspartnere i løbet af din ansættelse, og du formår at arbejde selvstændigt med blik for deadlines. Samtidig har du let ved at sætte dig ind i nye IT-programmer, og som person er du mulighedssøgende og bringer din faglighed i spil.

Derfor skal du søge jobbet
Du vil blive tilknyttet Ledelsessekretariatet i Kerteminde Kommune, som består af jurister, direktionssekretariat og HR. Du vil derfor få et godt indblik i livet på direktionsgangen. Stillingen giver dig konkret erfaring med organisationskommunikation, strategisk kommunikation, journalistik, SOME og jobbet som konsulent – noget der vil stille dig stærkt i din fremtidige karriere.

Ansøgningsprocedure
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Christopher Lindberg, direktionskonsulent, på tlf. 6515 1526 eller mail cmm@kerteminde.dk

Vi håber, at vores kommende studentermedhjælper kan starte snarest eller senest den 1. marts 2022, så send os CV og ansøgning så hurtigt som muligt – vi læser ansøgningerne og indkalder til samtale løbende.

Ansættelse: Ca. 15 timer om ugen. Hvornår timerne ligger aftaler vi i fællesskab, så det passer med dine studier.

Løn: Efter relevant overenskomst.

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle
uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Studentermedhjælper med stærke kommunikative evner

Har du lyst til at sætte dit fingeraftryk på kommunikation i en stor organisation og samtidig få indblik i det kommunale maskineri?

Hvad går jobbet ud på?
Ledelsessekretariatet i Kerteminde Kommune søger efter en energisk og engageret studentermedhjælper, der vil være med til at fortælle kommunens historier. Har du en skribent eller journalist gemt i dig, så har du her mulighed for at stifte bekendtskab med en kommune, der er i en rivende udvikling og spænder over mange områder.

I Kerteminde Kommune arbejder vi med kommunikation ud fra en fælles kernefortælling, der formidles via alle vores afdelinger. I Ledelsessekretariatet har vi en finger med i forhold til at understøtte vores fortælling både internt og eksternt.

Dine opgaver indeholder:

  • Ansvar for at udarbejde indhold til kommunens interne og eksterne kanaler.
  • At understøtte og implementere vores intranet og dets indhold og udbredelse i organisationen. Herigennem vil du få mulighed for at stifte bekendtskab med et bredt omfang af kommunens afdelinger og institutioner.
  • Du vil indgå som administrator for vores intranet og være koordinator for vores redaktørgruppe.
  • Administrator for vores sociale medier og med et ansvar for at sikre, at vores budskab bliver kommunikeret effektivt samt sikre en tæt kontakt med kommunens borgere.
Du vil blive en del af Ledelsessekretariatet, der varetager en bred vifte af stabsfunktioner og som administrerer kommunens kommunikationskanaler. Du vil også kunne blive inddraget i kontorets andre opgaver og blive en del af hverdagen i et travlt kontor, men vil også have mulighed for selv at tilpasse det din hverdag og dine interesser.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du går på en kommunikationsrettet uddannelse, og at du derfor er en dygtig formidler med et skarpt blik for modtageren og evner at trække indholdets essens ud. Du er en stærk skribent, der forstår at vinkle både små og store historier til vores kanaler. Du har lyst og mod på at arbejde med den tekniske og grafisk opsætning på både vores intranet og socialemedier.

Som person trives du i en foranderlig hverdag, hvor du vil få forskellige kontaktpersoner og sparringspartnere i løbet af din ansættelse, og du formår at arbejde selvstændigt med blik for deadlines. Samtidig har du let ved at sætte dig ind i nye IT-programmer, og som person er du mulighedssøgende og bringer din faglighed i spil.

Derfor skal du søge jobbet
Du vil blive tilknyttet Ledelsessekretariatet i Kerteminde Kommune, som består af jurister, direktionssekretariat og HR. Du vil derfor få et godt indblik i livet på direktionsgangen. Stillingen giver dig konkret erfaring med organisationskommunikation, strategisk kommunikation, journalistik, SOME og jobbet som konsulent – noget der vil stille dig stærkt i din fremtidige karriere.

Ansøgningsprocedure
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Christopher Lindberg, direktionskonsulent, på tlf. 6515 1526 eller mail cmm@kerteminde.dk

Vi håber, at vores kommende studentermedhjælper kan starte snarest eller senest den 1. marts 2022, så send os CV og ansøgning så hurtigt som muligt – vi læser ansøgningerne og indkalder til samtale løbende.

Ansættelse: Ca. 15 timer om ugen. Hvornår timerne ligger aftaler vi i fællesskab, så det passer med dine studier.

Løn: Efter relevant overenskomst.

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle
uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.