Studentermedhjælper - Reception (Vejle)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobbeskrivelse

  • Kundemodtagelse, bookning af tider og besvarelse af telefon og mails
  • Sikre kalenderoptimering af alle behandlere, 
  • Sikre at klinikken fremstår pæn og ryddelig 
  • Ansvarlig for at alle kunder får svar på deres henvendelser pr telefon eller mail
  • Sikre at kunderne får den bedst mulige kundeoplevelse hos N’AGE
  • Rådgivnning og salg af produkter
  • Rengøring, vask & vareopfyldning
  • Andet forefaldende arbejde
  • Et studiejob på ca. 8-10 timer om ugen i vores reception i Vejle, med primær arbejdstid i dagtimerne fra morgen til tidlig eftermiddag

Kvalifikationer

Du skal være serviceminded og professionel og altid sætte kunden i centrum. Du skal trives i et travlt miljø samtidig med, at du er i stand til at bevare overblikket uden at miste fokus på detaljen.

Derudover ser vi gerne, at du:                                                                           

  • Er mødestabil og fleksibel                                                                               
  • Er præsentabel og imødekommende     
  • Har gode IT-kompetencer                                                           
  • Det er et plus hvis du har erfaring med kundeservice og salg fra et tidligere job


Yderligere oplysninger

VÆRDIER                                                                                                                         
Vores kerneværdier Æstetik, Etik og Sikkerhed er ledetråden i den måde vi agerer på og træffer beslutninger – uanset om det er i selve mødet med kunden eller i de omkringliggende opgaver. Vores kerneværdier er vores forretningsgrundlag – fordi vi grundlæggende tror på, at det er det rigtige at gøre.

KUNDEOPLEVELSEN                                                                                                         
Hos N’AGE værner vi om vores værdier, og vi tilstræber altid at vores kunder skal få smukke og sikre fuldendte resultater og føle sig i trygge, venlige hænder undervejs.

Kunden er centrum for alle ansatte hos N’AGE – uanset funktion. Vi tilstræber, at alle som møder N’AGE og vores medarbejdere, er efterladt med positivt, eksklusivt, professionelt, rart indtryk.

KULTUR                                                                                                                                 
Vi ønsker en kultur, hvor vi hjælper hinanden og får vores faglighed i spil. En kultur hvor vi hele tiden stræber efter at blive bedre og giver kunden den ypperligste service.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Studentermedhjælper - Reception (Vejle)

Jobbeskrivelse

  • Kundemodtagelse, bookning af tider og besvarelse af telefon og mails
  • Sikre kalenderoptimering af alle behandlere, 
  • Sikre at klinikken fremstår pæn og ryddelig 
  • Ansvarlig for at alle kunder får svar på deres henvendelser pr telefon eller mail
  • Sikre at kunderne får den bedst mulige kundeoplevelse hos N’AGE
  • Rådgivnning og salg af produkter
  • Rengøring, vask & vareopfyldning
  • Andet forefaldende arbejde
  • Et studiejob på ca. 8-10 timer om ugen i vores reception i Vejle, med primær arbejdstid i dagtimerne fra morgen til tidlig eftermiddag

Kvalifikationer

Du skal være serviceminded og professionel og altid sætte kunden i centrum. Du skal trives i et travlt miljø samtidig med, at du er i stand til at bevare overblikket uden at miste fokus på detaljen.

Derudover ser vi gerne, at du:                                                                           

  • Er mødestabil og fleksibel                                                                               
  • Er præsentabel og imødekommende     
  • Har gode IT-kompetencer                                                           
  • Det er et plus hvis du har erfaring med kundeservice og salg fra et tidligere job


Yderligere oplysninger

VÆRDIER                                                                                                                         
Vores kerneværdier Æstetik, Etik og Sikkerhed er ledetråden i den måde vi agerer på og træffer beslutninger – uanset om det er i selve mødet med kunden eller i de omkringliggende opgaver. Vores kerneværdier er vores forretningsgrundlag – fordi vi grundlæggende tror på, at det er det rigtige at gøre.

KUNDEOPLEVELSEN                                                                                                         
Hos N’AGE værner vi om vores værdier, og vi tilstræber altid at vores kunder skal få smukke og sikre fuldendte resultater og føle sig i trygge, venlige hænder undervejs.

Kunden er centrum for alle ansatte hos N’AGE – uanset funktion. Vi tilstræber, at alle som møder N’AGE og vores medarbejdere, er efterladt med positivt, eksklusivt, professionelt, rart indtryk.

KULTUR                                                                                                                                 
Vi ønsker en kultur, hvor vi hjælper hinanden og får vores faglighed i spil. En kultur hvor vi hele tiden stræber efter at blive bedre og giver kunden den ypperligste service.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.