Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper søges

Studentermedhjælper søges.

Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie.

Arbejdsopgaver:

-Besvarelse af telefon

-Booking af vagter

-Indtaste rådighedsskemaer

-Div. ad hoc kontoropgaver

Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Arbejdstiden:

Arbejdstiden vil primært være i den "skæve" tid fra kl.15:00/16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt.                                                                    

Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være:

-Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske

-Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik

-Du kan lide at have travlt

-Du er fleksibel

-Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme

-Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver

-Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør

 

Vi tilbyder:

-Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner/weekender ikke er ens

-Gode kolleager

-Faglig sparring

-Flexible kollegaer


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786284Phoenix-14e6337d12018-04-03T00:00:00Studentermedhjælper søges

Studentermedhjælper søges.

Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie.

Arbejdsopgaver:

-Besvarelse af telefon

-Booking af vagter

-Indtaste rådighedsskemaer

-Div. ad hoc kontoropgaver

Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Arbejdstiden:

Arbejdstiden vil primært være i den "skæve" tid fra kl.15:00/16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt.                                                                    

Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være:

-Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske

-Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik

-Du kan lide at have travlt

-Du er fleksibel

-Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme

-Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver

-Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør

 

Vi tilbyder:

-Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner/weekender ikke er ens

-Gode kolleager

-Faglig sparring

-Flexible kollegaer

2018-05-30T00:50:21.150 Studentermedhjælper søges. Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie. Arbejdsopgaver: -Besvarelse af telefon -Booking af vagter -Indtaste rådighedsskemaer -Div. ad hoc kontoropgaver Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg. Arbejdstiden: Arbejdstiden vil primært være i den skæve tid fra kl.15:00 16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt. Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg. Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være: -Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske -Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik -Du kan lide at have travlt -Du er fleksibel -Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme -Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver -Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør Vi tilbyder: -Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner weekender ikke er ens -Gode kolleager -Faglig sparring -Flexible kollegaer11Jobnet14e6337d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-29T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3203945FORENEDE RENGØRING A/S11Buddingevej 3122860SøborgDKDanmark155.7440367012.49306290
lca@forenede-vikar.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent548141JobNet48030321000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du den nye Studentermedhjælper i FORENEDE RENGØRING A/S?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige354139929Lotte Juhl Carstensenlca@forenede-vikar.dkDKDanmarkDKDanmark329914635Studentermedhjælper til SoMeRobot Vi søger en studentermedhjælper til at varetage SoMe og digitale kommunikationsopgaver. Du kommer til at indgå i et lille team, som har store ambitioner i en ung virksomhed. Du kommer til at arbejde med produktion af indhold, målgruppesegmentering, annoncering og efterfølgende analyse for Facebook, LinkedIn og Instagram. Vi forventer: • At du har flair og interesse for sociale medier • At du kan kreere korte, originale tekster • At du har øje for de detaljer, der kan skille et opslag ud fra mængden • At du ikke er nervøs for at kaste dig ud i lettere billedredigering, mindre videoproduktioner, infografikker og lignende, som kan skabe unikt indhold • At du kan tænke i forskellige målgrupper • At du er selvkørende, arbejder struktureret og systematisk og kan føre opgaver i mål til aftalt tid. Vi tilbyder: Et studiejob, hvor du med garanti vil udvikle dig og få god erfaring med videre. En selvstændig stilling, hvor der er plads til og behov for, at du selv kommer med idéerne. Arbejdstid: Vi har brug for din hjælp 10-15 timer om ugen. Vi er klar over, at dine studier fra tid til anden kræver fuld opmærksomhed og derfor er der mulighed for fleksible arbejdstider. Arbejdssted: Birkerød

Vi søger en studentermedhjælper til at varetage SoMe og digitale kommunikationsopgaver. Du kommer til at indgå i et lille team, som har store ambitioner i en ung virksomhed. Du kommer til at arbejde med produktion af indhold, målgruppesegmentering, annoncering og efterfølgende analyse for Facebook, LinkedIn og Instagram.

Vi forventer:
    •    At du har flair og interesse for sociale medier
    •    At du kan kreere korte, originale tekster
    •    At du har øje for de detaljer, der kan skille et opslag ud fra mængden
    •    At du ikke er nervøs for at kaste dig ud i lettere billedredigering, mindre videoproduktioner, infografikker og lignende, som kan skabe unikt indhold
    •    At du kan tænke i forskellige målgrupper
    •    At du er selvkørende, arbejder struktureret og systematisk og kan føre opgaver i mål til aftalt tid.

Vi tilbyder:
Et studiejob, hvor du med garanti vil udvikle dig og få god erfaring med videre. En selvstændig stilling, hvor der er plads til og behov for, at du selv kommer med idéerne.

Arbejdstid:
Vi har brug for din hjælp 10-15 timer om ugen. Vi er klar over, at dine studier fra tid til anden kræver fuld opmærksomhed og derfor er der mulighed for fleksible arbejdstider.

Arbejdssted:
Birkerød

 

MonaLisa Nordic ApSFuresø2018-11-19T00:00:002019-01-13T00:00:00
329924424STUDENTERMEDHJÆLPER MED FLAIR FOR IT OG VIRKSOMHEDSADMINISTRATIONRobot Er du studerende og interesserer du dig for IT og virksomhedsadministration? Holder du af udfordringer, er du struktureret og kan du tænke og handle selvstændigt? Så er du måske den studentermedhjælper, vi mangler i RISMA Systems. RISMA Systems er en hurtigvoksende virksomhed som siden 2014 udviklet software, der i en og samme løsning kan håndtere processer relaterende til f.eks. GDPR, anti-hvidvask, anti-korruption, strategiimplementering, risikostyring, styring af interne kontroller og projektstyring. Vores kunder spænder fra mellemstore virksomheder til statslige styrelser og danske såvel som internationale koncerner. Du bliver en del af et team, som både har administrative arbejdsopgaver og har til opgave at kvalitetssikre vores software ved hjælp af tjeklister, hvor du skal klikke rundt i softwaresystemet og sikre, at funktioner virker som de skal. Beslutningsvejene i RISMA er korte og du vil derfor hurtigt kunne komme til at få indflydelse på arbejdsgange og arbejdsopgaver. Din arbejdstid vil blive cirka 15 timer om ugen primært placeret enten fredag mandag eller mandag tirsdag. Dine nøgleopgaver bliver at: Bistå med hjælp til test af software Hjælpe lederen med diverse administrative ad hoc-opgaver Være med til at holde kontoret ryddeligt Vi forestiller os, at du: Er i gang med en videregående uddannelse, gerne på 1. år (selve uddannelsestypen er underordnet, men kunne f.eks. være humanistisk, samfundsfagligt, datalogisk eller en anden form for ingeniøruddannelse) eller er i gang med et sabbatår. Interesserer dig for virksomhedsadministration og IT. Det er ikke et krav at kunne programmere, men det foretrækkes, at vedkommende har sans for, hvordan software virker optimalt. Er kvalitetsbevidst og hurtig til at lære. Har en selvstændig tilgang til arbejdsopgaver. Udpræget ordensmenneske. At være medarbejder i RISMA kræver at du er topmotiveret og forstår at leve dig ind i RISMAs værdisæt. Vi praktiserer frihed under ansvar, som gør, at alle medarbejdere får en følelse af at være del af et team, der alle arbejder sammen hen imod det samme mål. Vi går altid efter at tage de rigtige og simple valg for at imødekomme en travl hverdag med fokus på kvalitet. Du får stor frihed i løsningen af dine opgaver og mulighed for at få stor indflydelse på, hvordan de formes. Vil du med på rejsen? Send din ansøgning hurtigst muligt. Vil du vide mere om stillingen og arbejdsopgaverne, er du velkommen til at kontakte Business Administration Manager, Celia Nyhus, på telefon 70 25 47 00 eller på mail crn@rismasystems.com, hvortil ansøgningen også sendes til.

Er du studerende og interesserer du dig for IT og virksomhedsadministration? Holder du af udfordringer, er du struktureret og kan du tænke og handle selvstændigt? Så er du måske den studentermedhjælper, vi mangler i RISMA Systems.

 

RISMA Systems er en hurtigvoksende virksomhed som siden 2014 udviklet software, der i en og samme løsning kan håndtere processer relaterende til f.eks. GDPR, anti-hvidvask, anti-korruption, strategiimplementering, risikostyring, styring af interne kontroller og projektstyring. Vores kunder spænder fra mellemstore virksomheder til statslige styrelser og danske såvel som internationale koncerner.

Du bliver en del af et team, som både har administrative arbejdsopgaver og har til opgave at kvalitetssikre vores software ved hjælp af tjeklister, hvor du skal klikke rundt i softwaresystemet og sikre, at funktioner virker som de skal. Beslutningsvejene i RISMA er korte og du vil derfor hurtigt kunne komme til at få indflydelse på arbejdsgange og arbejdsopgaver. Din arbejdstid vil blive cirka 15 timer om ugen – primært placeret enten fredag/mandag eller mandag/tirsdag. Dine nøgleopgaver bliver at:

  • Bistå med hjælp til test af software
  • Hjælpe lederen med diverse administrative ad hoc-opgaver
  • Være med til at holde kontoret ryddeligt

Vi forestiller os, at du:

  • Er i gang med en videregående uddannelse, gerne på 1. år (selve uddannelsestypen er underordnet, men kunne f.eks. være humanistisk, samfundsfagligt, datalogisk eller en anden form for ingeniøruddannelse) eller er i gang med et sabbatår.
  • Interesserer dig for virksomhedsadministration og IT. Det er ikke et krav at kunne programmere, men det foretrækkes, at vedkommende har sans for, hvordan software virker optimalt.
  • Er kvalitetsbevidst og hurtig til at lære.
  • Har en selvstændig tilgang til arbejdsopgaver.
  • Udpræget ordensmenneske.

At være medarbejder i RISMA kræver at du er topmotiveret og forstår at leve dig ind i RISMAs værdisæt.
Vi praktiserer frihed under ansvar, som gør, at alle medarbejdere får en følelse af at være del af et team, der alle arbejder sammen hen imod det samme mål. Vi går altid efter at tage de rigtige og simple valg for at imødekomme en travl hverdag med fokus på kvalitet. Du får stor frihed i løsningen af dine opgaver og mulighed for at få stor indflydelse på, hvordan de formes.

Vil du med på rejsen?

Send din ansøgning hurtigst muligt. Vil du vide mere om stillingen og arbejdsopgaverne, er du velkommen til at kontakte Business Administration Manager, Celia Nyhus, på telefon 70 25 47 00 eller på mail crn@rismasystems.com, hvortil ansøgningen også sendes til.

RISMA SYSTEMS A/SHerlev2018-12-07T00:00:002018-12-31T00:00:00
329925581Cirkusrevyen A/S søger studentermedhjælper til grafisk designRobot Vi søger en studentermedhjælper til i samarbejde med marketingschefen og afdelingen at udarbejde diverse grafisk materiale. Vi forventer, at du tager ansvar og selvstændigt kan løse de udfordringer, du møder på din vej. Du bliver en del af et åbent og meget dynamisk team, hvor vi alle løfter i flok. Dine arbejdsopgaver: Opsætning og korrekturlæsning af vin- og menukort. Design af skilte, folie, plakater, foldere, m.m. Fotografering og lettere fotoredigering. Udarbejdelse af annoncer, både online og offline. Assistance ved forskelligartede opgaver inden for kommunikation og PR. Assistance ved kommunikation på sociale medier, herunder ideer til kreative kampagner og indhold, samt udarbejdelse af tekst. Diverse ad hoc opgaver. Du er i øvrigt til stede på Bakken, når der afholdes events, arrangementer eller særlige begivenheder. Der må derfor forventes lange arbejdsdage i højsæsonen samt i weekenderne. Om dig Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for grafisk design, kommunikation, marketing, branding e.l., og har minimum et år tilbage af studierne. Du er rutineret bruger af Adobes programmer, her især Photoshop, Illustrator og InDesign. Du er velformuleret og kan skrive fejlfrit på dansk. Du trives i et hektisk miljø, hvor to dage sjældent er ens. Du er initiativrig og kan arbejde selvstændigt. Du kan overholde deadlines og er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver. Du er lærenem. Erfaring inden for fotografering, videoredigering og animering ses som et plus. Ligeså er det en fordel, hvis du har kendskab til Mailchimp, samt er interesseret i sociale medier og at skabe indhold hertil. Hvem er vi? Vi er en familiedrevet virksomhed, der ud over Cirkusrevyen ejer og driver Korsbæk på Bakken samt 3 spil, 9 kørende forlystelser og yderligere 4 restaurationer i forlystelsesparken Dyrehavsbakken nord for København. Vi deltager selv aktivt i den daglige drift. Vi har hjemsted på Bakken, som er verdens ældste forlystelsespark og blandt de mest besøgte attraktioner i Danmark. Bakkens knap 160 forretninger ejes af over 50 selvstændige forretningsdrivende (teltholdere), der driver deres egne forretninger i overensstemmelse med mangeårige traditioner og et sæt af formelle regler på grunde udlejet af Naturstyrelsen staten. Du vil blive tilknyttet både Cirkusrevyen, Korsbæk på Bakken og vores øvrige forretninger på Dyrehavsbakken. Vi tilbyder: Et spændende job i verdens ældste forlystelsespark, hvor to dage sjældent er ens. Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til alle. Mulighed for eget præg på stillingen og tilhørende opgaver. Faglig sparring og erfaring på CV et. Arbejdstid: Gennemsnitligt 16-24 timer per uge. I Bakkesæsonen forskudte arbejdstider på alle ugens dage mellem kl. 9.00 og 24.00 Uden for Bakkens sæson inden for almindelig kontortid fra 8.30 til 16.30. Arbejdssted: Vores administrationskontor på Dyrehavsbakken, 2930 Klampenborg Ansøgningsfrist: Vi holder løbende samtaler og venter gerne på den rigtige kandidat. Tiltrædelse: Snarest muligt. Er det dig vi søger? Så send en skriftlig ansøgning til marketingkoordinator Morten Kaiser på morten@cirkusrevyen.dk, hvor du også er velkommen til at indhente yderligere oplysninger.

Vi søger en studentermedhjælper til i samarbejde med marketingschefen og afdelingen at udarbejde diverse grafisk materiale. Vi forventer, at du tager ansvar og selvstændigt kan løse de udfordringer, du møder på din vej. Du bliver en del af et åbent og meget dynamisk team, hvor vi alle løfter i flok.


Dine arbejdsopgaver:

  • Opsætning og korrekturlæsning af vin- og menukort.
  • Design af skilte, folie, plakater, foldere, m.m.
  • Fotografering og lettere fotoredigering.
  • Udarbejdelse af annoncer, både online og offline.
  • Assistance ved forskelligartede opgaver inden for kommunikation og PR.
  • Assistance ved kommunikation på sociale medier, herunder ideer til kreative kampagner og indhold, samt udarbejdelse af tekst.
  • Diverse ad hoc opgaver. 

Du er i øvrigt til stede på Bakken, når der afholdes events, arrangementer eller særlige begivenheder. Der må derfor forventes lange arbejdsdage i højsæsonen samt i weekenderne.

Om dig

  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for grafisk design, kommunikation, marketing, branding e.l., og har minimum et år tilbage af studierne.
  • Du er rutineret bruger af Adobes programmer, her især Photoshop, Illustrator og InDesign.
  • Du er velformuleret og kan skrive fejlfrit på dansk.
  • Du trives i et hektisk miljø, hvor to dage sjældent er ens.
  • Du er initiativrig og kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan overholde deadlines og er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver.
  • Du er lærenem.

Erfaring inden for fotografering, videoredigering og animering ses som et plus. Ligeså er det en fordel, hvis du har kendskab til Mailchimp, samt er interesseret i sociale medier og at skabe indhold hertil.

Hvem er vi?
Vi er en familiedrevet virksomhed, der ud over Cirkusrevyen ejer og driver Korsbæk på Bakken samt 3 spil, 9 kørende forlystelser og yderligere 4 restaurationer i forlystelsesparken Dyrehavsbakken nord for København. Vi deltager selv aktivt i den daglige drift.
Vi har hjemsted på Bakken, som er verdens ældste forlystelsespark og blandt de mest besøgte attraktioner i Danmark. Bakkens knap 160 forretninger ejes af over 50 selvstændige forretningsdrivende (teltholdere), der driver deres egne forretninger i overensstemmelse med mangeårige traditioner og et sæt af formelle regler på grunde udlejet af Naturstyrelsen/staten.

Du vil blive tilknyttet både Cirkusrevyen, Korsbæk på Bakken og vores øvrige forretninger på Dyrehavsbakken.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i verdens ældste forlystelsespark, hvor to dage sjældent er ens.
  • Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til alle.
  • Mulighed for eget præg på stillingen og tilhørende opgaver.
  • Faglig sparring og erfaring på CV'et.

Arbejdstid: Gennemsnitligt 16-24 timer per uge.
I Bakkesæsonen forskudte arbejdstider på alle ugens dage mellem kl. 9.00 og 24.00
Uden for Bakkens sæson inden for almindelig kontortid fra 8.30 til 16.30.

Arbejdssted: Vores administrationskontor på Dyrehavsbakken, 2930 Klampenborg
Ansøgningsfrist: Vi holder løbende samtaler og venter gerne på den rigtige kandidat.
Tiltrædelse: Snarest muligt.

Er det dig vi søger?
Så send en skriftlig ansøgning til marketingkoordinator Morten Kaiser på morten@cirkusrevyen.dk, hvor du også er velkommen til at indhente yderligere oplysninger.

CIRKUSREVYEN A/SGentofte2018-12-10T00:00:002019-02-04T00:00:00
329909430Studerende til Fog Lyngby - arkitekt- eller ingeniørstuderendeBasic I vores trælastforretning i Lyngby har vi lige nu brug for en studerende, der kan hjælpe os med indretning af vores nye forretning. Du skal være super god til tegningsprogrammer, så du kan hjælpe os med at visualisere de ideer, vi har til den fremtidige indretning af forretningen. Vi forventer, at det vil være 4-5 timer ugentligt frem til og med januar 2019. Vi er forholdsvis fleksible i forhold til hvornår timerne ligger. Kontakt Er du interesseret i at høre mere, er du velkommen til at kontakte Jan Holck på telefon 28 10 16 32. Send en kort ansøgning CV via linket i opslaget så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive holdt løbende. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.com

I vores trælastforretning i Lyngby har vi lige nu brug for en studerende, der kan hjælpe os med indretning af vores nye forretning.


Du skal være super god til tegningsprogrammer, så du kan hjælpe os med at visualisere de ideer, vi har til den fremtidige indretning af forretningen.


Vi forventer, at det vil være 4-5 timer ugentligt frem til og med januar 2019. Vi er forholdsvis fleksible i forhold til hvornår timerne ligger.


Kontakt

Er du interesseret i at høre mere, er du velkommen til at kontakte Jan Holck på telefon  28 10 16 32. Send en kort ansøgning/CV via linket i opslaget så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive holdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

ORS/Small/fb84cc52_logo.pngJohannes FogLyngby-Taarbæk2018-11-09T11:00:32.1702018-12-13T00:00:00
329914426Studentermedhjælper til Ydelsesservice KøbenhavnBasic Har du flair for IT, tal og databearbejdning? Så læs med her. Ydelsesservice København søger en studentermedhjælper til tværgående stabsopgaver. Om Ydelsesservice København Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har som ambition at blive blandt de kommuner, der har flest mulige borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det mere livskvalitet og frihed og skaber mere vækst i byen. For Ydelsesservice København indebærer det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen og i borger- og virksomhedsbetjeningen. Arbejdsopgaver Du vil som studentermedhjælper i Ydelsesservices stab afhængig af dine kompetencer kunne blive involveret i en række forskelligartede driftsunderstøttende opgaver, herunder Understøttelse af centrets digitale udviklingsforum, herunder udarbejdelse af kravsspecifikationer, referatskrivning samt test og løbende drift af hot keys m.m. Udvikling eller understøttelse af udvikling af hjælperedskaber til sagsbehandling i form af diverse excel-makroer, beregningsark m.m. Statistik og ledelsesinformation Diverse implementeringsprojekter Kommunikationsopgaver og intranet Din profil Vi forestiller os, at du er studerende på en videregående IT-faglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse, men andre uddannelsesretningerne kan også være relevante. Det er en stor fordel, hvis du har flair for IT samt tal og databearbejdning og gerne solid erfaring med brug af Excel. Endvidere lægger vi vægt på, at du har et analytisk blik på opgaverne samt gode formuleringsevner. Som person er du ansvarstagende og løsningsorienteret. Af natur er du energisk, samarbejdende og humoristisk, og du har en omhyggelig og systematisk tilgang til opgaveløsningen. Vi tilbyder Du kommer til at arbejde i en offentlig, politisk styret organisation, der har fokus udvikling af effektivitet og kvalitet. Samtidig bliver du en del af et fagligt og løsningsorienteret arbejdsmiljø med spændende og komplekse opgaver. Du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt i samspil med kompetente og engagerede kolleger, og du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der lægges vægt på et godt socialt miljø og en god omgangstone. Løn- og ansættelsesforhold Arbejdstiden er omkring 15 timer om ugen i gennemsnit. Arbejdstid og dage aftales nærmere, men vi er generelt fleksible, ligesom der tages hensyn til eksamenslæsning. Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantineordning og massageordning samt frugtordning. Arbejdsstedet er Krumtappen i Valby. Vi tilbyder løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Søren Lunau Nielsen på 2677 2545. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018
Har du flair for IT, tal og databearbejdning? Så læs med her.
 
Ydelsesservice København søger en studentermedhjælper til tværgående stabsopgaver.   
 
Om Ydelsesservice København
Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, der har som ambition at blive blandt de kommuner, der har flest mulige borgere i job og uddannelse. Når flere borgere kommer i job og uddannelse, giver det mere livskvalitet og frihed og skaber mere vækst i byen. For Ydelsesservice København indebærer det et særligt fokus på kvalitet i sagsbehandlingen og i borger- og virksomhedsbetjeningen.  
 
Arbejdsopgaver
Du vil som studentermedhjælper i Ydelsesservices stab – afhængig af dine kompetencer – kunne blive involveret i en række forskelligartede driftsunderstøttende opgaver, herunder
  • Understøttelse af centrets digitale udviklingsforum, herunder udarbejdelse af kravsspecifikationer, referatskrivning samt test og løbende drift af hot keys m.m.  
  • Udvikling eller understøttelse af udvikling af hjælperedskaber til sagsbehandling i form af diverse excel-makroer, beregningsark m.m.   
  • Statistik og ledelsesinformation  
  • Diverse implementeringsprojekter  
  • Kommunikationsopgaver og intranet  
Din profil
Vi forestiller os, at du er studerende på en videregående IT-faglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse, men andre uddannelsesretningerne kan også være relevante. Det er en stor fordel, hvis du har flair for IT samt tal og databearbejdning – og gerne solid erfaring med brug af Excel.  
 
Endvidere lægger vi vægt på, at du har et analytisk blik på opgaverne samt gode formuleringsevner.  
 
Som person er du ansvarstagende og løsningsorienteret. Af natur er du energisk, samarbejdende og humoristisk, og du har en omhyggelig og systematisk tilgang til opgaveløsningen.   
 
Vi tilbyder
Du kommer til at arbejde i en offentlig, politisk styret organisation, der har fokus udvikling af effektivitet og kvalitet. Samtidig bliver du en del af et fagligt og løsningsorienteret arbejdsmiljø med spændende og komplekse opgaver. Du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt i samspil med kompetente og engagerede kolleger, og du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der lægges vægt på et godt socialt miljø og en god omgangstone.    
 
Løn- og ansættelsesforhold    
Arbejdstiden er omkring 15 timer om ugen i gennemsnit. Arbejdstid og dage aftales nærmere, men vi er generelt fleksible, ligesom der tages hensyn til eksamenslæsning.   
 
Vi har en række personaleordninger, bl.a. kantineordning og massageordning samt frugtordning.  Arbejdsstedet er Krumtappen i Valby.   
 
Vi tilbyder løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 
Tiltrædelse snarest muligt.  
 
Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Søren Lunau Nielsen på 2677 2545. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngYDS Økonomi og StabFrederiksberg2018-11-19T15:01:25.7502018-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til SoMe

MonaLisa Nordic ApS

Furesø
Vi søger en studentermedhjælper til at varetage SoMe og digitale kommunikationsopgaver. Du kommer til at indgå i et lille team, som har store ambitioner i en ung virksomhed. Du kommer til at arbejde med produktion af indhold, målgruppesegmentering, ...
Indrykket:19. november 2018
Udløbsdato:13. januar 2019

STUDENTERMEDHJÆLPER MED FLAIR FOR IT OG VIRKSOMHEDSADMINISTRATION

RISMA SYSTEMS A/S

Herlev
Er du studerende og interesserer du dig for IT og virksomhedsadministration? Holder du af udfordringer, er du struktureret og kan du tænke og handle selvstændigt? Så er du måske den studentermedhjælper, vi mangler i RISMA Systems. RISMA Systems er e...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:31. december 2018

Cirkusrevyen A/S søger studentermedhjælper til grafisk design

CIRKUSREVYEN A/S

Gentofte
Vi søger en studentermedhjælper til i samarbejde med marketingschefen og afdelingen at udarbejde diverse grafisk materiale. Vi forventer, at du tager ansvar og selvstændigt kan løse de udfordringer, du møder på din vej. Du bliver en del af et åbent ...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:4. februar 2019

Studerende til Fog Lyngby - arkitekt- eller ingeniørstuderende

Johannes Fog

Lyngby-Taarbæk
I vores trælastforretning i Lyngby har vi lige nu brug for en studerende, der kan hjælpe os med indretning af vores nye forretning. Du skal være super god til tegningsprogrammer, så du kan hjælpe os med at visualisere de ideer, vi har til den fremti...
Indrykket:9. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018

Studentermedhjælper til Ydelsesservice København

YDS Økonomi og Stab

Frederiksberg
Har du flair for IT, tal og databearbejdning? Så læs med her. Ydelsesservice København søger en studentermedhjælper til tværgående stabsopgaver. Om Ydelsesservice København Ydelsesservice København er en del af Beskæftigelses- og Integrationsforvalt...
Indrykket:19. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018