Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper søges

Studentermedhjælper søges.

Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie.

Arbejdsopgaver:

-Besvarelse af telefon

-Booking af vagter

-Indtaste rådighedsskemaer

-Div. ad hoc kontoropgaver

Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Arbejdstiden:

Arbejdstiden vil primært være i den "skæve" tid fra kl.15:00/16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt.                                                                    

Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være:

-Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske

-Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik

-Du kan lide at have travlt

-Du er fleksibel

-Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme

-Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver

-Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør

 

Vi tilbyder:

-Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner/weekender ikke er ens

-Gode kolleager

-Faglig sparring

-Flexible kollegaer


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786284Phoenix-14e6337d12018-04-03T00:00:00Studentermedhjælper søges

Studentermedhjælper søges.

Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie.

Arbejdsopgaver:

-Besvarelse af telefon

-Booking af vagter

-Indtaste rådighedsskemaer

-Div. ad hoc kontoropgaver

Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Arbejdstiden:

Arbejdstiden vil primært være i den "skæve" tid fra kl.15:00/16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt.                                                                    

Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være:

-Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske

-Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik

-Du kan lide at have travlt

-Du er fleksibel

-Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme

-Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver

-Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør

 

Vi tilbyder:

-Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner/weekender ikke er ens

-Gode kolleager

-Faglig sparring

-Flexible kollegaer

2018-05-30T00:50:21.150 Studentermedhjælper søges. Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie. Arbejdsopgaver: -Besvarelse af telefon -Booking af vagter -Indtaste rådighedsskemaer -Div. ad hoc kontoropgaver Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg. Arbejdstiden: Arbejdstiden vil primært være i den skæve tid fra kl.15:00 16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt. Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg. Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være: -Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske -Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik -Du kan lide at have travlt -Du er fleksibel -Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme -Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver -Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør Vi tilbyder: -Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner weekender ikke er ens -Gode kolleager -Faglig sparring -Flexible kollegaer11Jobnet14e6337d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-29T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3203945FORENEDE RENGØRING A/S11Buddingevej 3122860SøborgDKDanmark155.7440367012.49306290
lca@forenede-vikar.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent548141JobNet48030321000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14e6337d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du den nye Studentermedhjælper i FORENEDE RENGØRING A/S?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige354139929Lotte Juhl Carstensenlca@forenede-vikar.dkDKDanmarkDKDanmark329967386To studentermedhjælpere til Sundheds- og OmsorgsforvaltningenBasic Som studentermedhjælper i Danmarks største kommune vil du få kendskab til at arbejde i en stor, politisk styret organisation. Du bliver ansat i Center for Omsorg og Rehabilitering, som bl.a. arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse på ældre- og sundhedsområdet. Du vil blive tilknyttet Afdeling for Ældreliv og få ansvar for en række opgaver relateret til samarbejde med civilsamfundet på ældreområdet. Som studentermedhjælper skal du bidrage til at løse følgende opgaver Administration af ansøgnings- og bevillingsproces til de frivillige forebyggende og aktiverende tilbud til ældre i Københavns Kommune (§79-klubber) Forefaldende administrativt arbejde, elektronisk arkivering, dagsordener og referater, indsamling, registrering og bearbejdning af statistiske data Assistere afdelingens øvrige medarbejdere på udviklingsprojekter i samarbejde med civilsamfundsaktører og frivillige Udvikling af temamøder og andre faglige arrangementer Vi forventer, at du er i gang med en videregående uddannelse indenfor folkesundhed, samfundsvidenskab el.lign. trives i et travlt miljø, som fordrer en selvstændig og ansvarsbevidst tilgang til opgaverne kan lide at arbejde sammen med mange forskellige faggrupper og er god til at netværke Viden om frivillighed og ældreområdet er en fordel, men ikke en forudsætning. Du vil få mulighed for selv at præge dit arbejde og evt. nye opgaver, som kan understøtte dine kompetencer i forhold til dit studie. Din arbejdstid kan tilrettelægges fleksibelt, så det tager hensyn til dit studie, eksaminer mm. Vi skal besætte to stillinger en stilling på 12 timer ugentligt, hvor ovenstående arbejdsopgaver varetages i samarbejde med forskellige medarbejdere i afdelingen en stilling på 8 timer ugentligt, hvor ovenstående arbejdsopgaver varetages, som personlig assistent tilknyttet én fast medarbejder i afdelingen, herunder forekommer også opgaver ift. at aflaste ved at taste notater, korrespondance, data mv. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt. Ansættelse snarest. Mere information Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konsulent Gunhild Kjærgaard på 2710 8872. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 22. marts 2019 Vi holder samtaler i uge 14 og 15.
Som studentermedhjælper i Danmarks største kommune vil du få kendskab til at arbejde i en stor, politisk styret organisation. Du bliver ansat i Center for Omsorg og Rehabilitering, som bl.a. arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse på ældre- og sundhedsområdet.
 
Du vil blive tilknyttet Afdeling for Ældreliv og få ansvar for en række opgaver relateret til samarbejde med civilsamfundet på ældreområdet.  
 
Som studentermedhjælper skal du bidrage til at løse følgende opgaver 
  • Administration af ansøgnings- og bevillingsproces til de frivillige forebyggende og aktiverende tilbud til ældre i Københavns Kommune (§79-klubber)
  • Forefaldende administrativt arbejde, elektronisk arkivering, dagsordener og referater, indsamling, registrering og bearbejdning af statistiske data
  • Assistere afdelingens øvrige medarbejdere på udviklingsprojekter i samarbejde med civilsamfundsaktører og frivillige
  • Udvikling af temamøder og andre faglige arrangementer
Vi forventer, at du
  • er i gang med en videregående uddannelse indenfor folkesundhed, samfundsvidenskab el.lign.  
  • trives i et travlt miljø, som fordrer en selvstændig og ansvarsbevidst tilgang til opgaverne
  • kan lide at arbejde sammen med mange forskellige faggrupper og er god til at netværke
Viden om frivillighed og ældreområdet er en fordel, men ikke en forudsætning.
 
Du vil få mulighed for selv at præge dit arbejde og evt. nye opgaver, som kan understøtte dine kompetencer i forhold til dit studie. Din arbejdstid kan tilrettelægges fleksibelt, så det tager hensyn til dit studie, eksaminer mm.  
 
Vi skal besætte to stillinger
  • en stilling på 12 timer ugentligt, hvor ovenstående arbejdsopgaver varetages i samarbejde med forskellige medarbejdere i afdelingen  
  • en stilling på 8 timer ugentligt, hvor ovenstående arbejdsopgaver varetages, som personlig assistent tilknyttet én fast medarbejder i afdelingen, herunder forekommer også opgaver ift. at aflaste ved at taste notater, korrespondance, data mv.  
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt.  
 
Ansættelse snarest.  
 
Mere information
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konsulent Gunhild Kjærgaard på 2710 8872.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 22. marts 2019
Vi holder samtaler i uge 14 og 15. 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAfdeling for ÆldrelivKøbenhavn N2019-02-27T16:00:48.0432019-03-22T00:00:00
329972247Studentermedhjælper til ForebyggelsesenhedenBasic Har du interesse for forebyggelse og sundhedsfremme i en kommunal kontekst, så kan vi tilbyde dig et spændende job som studentermedhjælper i Forebyggelsesenheden i Ballerup Kommune.Stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Stillingen er i gennemsnit 15 timer pr. uge og tidsbegrænset til 1. juli 2020 med mulighed for forlængelse.OM OSVi er 23 engagerede medarbejdere med en sundhedsfaglig baggrund som er placeret i Ballerup Kommunes SundhedsHus og på Ballerup Kommunes Rådhus.Vores arbejdsdag er ikke altid forudsigelig, og vi har både drifts- og udviklingsopgaver. I opgaveløsningen samarbejder vi både på tværs i egen organisation samt med frivillige foreninger og interesseorganisationer.Vores overordnede mål er at motivere og understøtte borgerne til at tage hånd om eget liv og dermed være med til at løfte den generelle sundhedstilstand i Ballerup Kommune.VI TILBYDER Opgaver inden for monitorering, kvalitet og virkningen af de forskellige sundhedstilbud i enheden herunder indsamling af data i undersøgelser om borgeroplevet tilfredshed Opgaver med at støtte op om nationale kampagneaktiviteter på sundhedsområdet Events om rygestop og forebyggelse af rygestart på folkeskoler og ungdomsuddannelser Ad hoc opgaver. DINE FAGLIGE KVALIFIKATIONER Du er studerende på folkesundhedsvidenskab eller anden sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse Du er fortrolig med Microsoft Office Excel 2016 i forhold til databehandling fx fra spørgeskemaer Du har erfaring med at analysere sundhedsdata Du har erfaring med at udvikle og foretage interviews og spørgeskemaer i forbindelse med brugerundersøgelser Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt. SOM PERSON ER DU Struktureret og god til at arbejde systematisk og analytisk Selvstændig i din opgaveløsning Fleksibel og vil gerne bidrage til løsning af fælles opgaver Åben, anerkendende og empatisk. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der kan i mindre omfang forekomme arbejde sen eftermiddag, aften eller en weekenddag.YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere om stillingen hos sundhedskonsulent Camilla Hoelstad Holm på telefon 4175 1256 eller leder af Forebyggelsesenheden Anne Ganner Bech på telefon 4477 1846.ANSØGNINGSFRIST: 31. MARTS 2019Vi holder ansættelsessamtaler den 4. april fra kl. 12.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Har du interesse for forebyggelse og sundhedsfremme i en kommunal kontekst, så kan vi tilbyde dig et spændende job som studentermedhjælper i Forebyggelsesenheden i Ballerup Kommune.

Stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Stillingen er i gennemsnit 15 timer pr. uge og tidsbegrænset til 1. juli 2020 med mulighed for forlængelse.

OM OS
Vi er 23 engagerede medarbejdere med en sundhedsfaglig baggrund som er placeret i Ballerup Kommunes SundhedsHus og på Ballerup Kommunes Rådhus.

Vores arbejdsdag er ikke altid forudsigelig, og vi har både drifts- og udviklingsopgaver. I opgaveløsningen samarbejder vi både på tværs i egen organisation samt med frivillige foreninger og interesseorganisationer.

Vores overordnede mål er at motivere og understøtte borgerne til at tage hånd om eget liv og dermed være med til at løfte den generelle sundhedstilstand i Ballerup Kommune.

VI TILBYDER
  • Opgaver inden for monitorering, kvalitet og virkningen af de forskellige sundhedstilbud i enheden herunder indsamling af data i undersøgelser om borgeroplevet tilfredshed
  • Opgaver med at støtte op om nationale kampagneaktiviteter på sundhedsområdet
  • Events om rygestop og forebyggelse af rygestart på folkeskoler og ungdomsuddannelser
  • Ad hoc opgaver.

DINE FAGLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du er studerende på folkesundhedsvidenskab eller anden sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig uddannelse
  • Du er fortrolig med Microsoft Office Excel 2016 i forhold til databehandling fx fra spørgeskemaer
  • Du har erfaring med at analysere sundhedsdata
  • Du har erfaring med at udvikle og foretage interviews og spørgeskemaer i forbindelse med brugerundersøgelser
  • Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt.

SOM PERSON ER DU
  • Struktureret og god til at arbejde systematisk og analytisk
  • Selvstændig i din opgaveløsning
  • Fleksibel og vil gerne bidrage til løsning af fælles opgaver
  • Åben, anerkendende og empatisk.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Der kan i mindre omfang forekomme arbejde sen eftermiddag, aften eller en weekenddag.

YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere om stillingen hos sundhedskonsulent Camilla Hoelstad Holm på telefon 4175 1256 eller leder af Forebyggelsesenheden Anne Ganner Bech på telefon 4477 1846.

ANSØGNINGSFRIST: 31. MARTS 2019
Vi holder ansættelsessamtaler den 4. april fra kl. 12.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngSundhed og forebyggelseBallerup2019-03-06T13:00:54.8902019-03-31T00:00:00
329974334Frisk og selvstændig studentermedhjælper til ungt marketingteamBasic Er du lærenem, struktureret og god til at engagere dig i store såvel som små opgaver? Kan du arbejde både selvstændigt og i teams? Brænder du for at arbejde med marketing og digitale medier særligt med interesse for e-mail marketing og sociale medier? Så har vi det perfekte studierelevante job til dig i Klasselotteriet! Mulighed for masser af læring i alsidig rolle: Som assistent i marketingafdelingen vil du blive en del af et ungt marketingteam med 11 kolleger. Her kommer du helt tæt på en digital og datadreven virksomhed hvor du får rig mulighed for læring på tværs af medier. Din primære rolle vil være at supportere i opsætningen og udsendelsen af kampagner via e-mails i programmet Visual Dialogue. Derudover vil der være brug din hjælp i forbindelse med vedligeholdelsen af vores sociale medier og evt. vores website. Dine primære arbejdsopgaver: Supportere opsætning og udsendelse af e-mail kampagnerSupportere overvågning og besvarelse af henvendelser på SoMe-platformeKorrekturlæsning af tekster til brug på diverse medierEvt. fotografering og redigering af billeder (let brug af Photoshop)Evt. opdatering af website Din baggrund: Du har gerne erfaring med e-mail marketing og sociale medier, og er i gang med en relevant uddannelse (enten bachelor eller kandidat indenfor marketing, kommunikation og evt. IT). Det vigtigste er dog, at du har en god forståelse for digitale medier og kommunikation og at du har evnen og lysten til at udvikle dine kompetencer indenfor området. Erfaring med Visual Dialogue, Microsoft Click Dimensions og Photoshop eller lignende systemer er et plus, men ikke et krav. I stikord søger vi dig som: Er struktureret og detaljeorienteretArbejder effektivt og engageret med rutineprægede opgaverHar et godt overblik og kan jonglere flere sideløbende opgaverHar gode skriftlige evnerHar gåpåmod og ikke bange for at arbejde i nye systemer Formelle krav til ansættelsen: Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte e-mail marketing og loyalitetsansvarlig Camilla Kornbeck Larsen på telefon: 6178 0863. Din arbejdsgang vil finde sted på adressen Rådhuspladsen 2 i København og arbejdstiden vil som udgangspunkt være 15-20 timer fordelt på 3 dage om ugen. Ansættelsesstart er snarest muligt, og der afholdes samtaler løbende. Se mere på vores ansøgersite: https: klasselotteriet.brandero.com

Er du lærenem, struktureret og god til at engagere dig i store såvel som små opgaver? Kan du arbejde både selvstændigt og i teams? Brænder du for at arbejde med marketing og digitale medier – særligt med interesse for e-mail marketing og sociale medier? Så har vi det perfekte studierelevante job til dig i Klasselotteriet!

Mulighed for masser af læring i alsidig rolle:

Som assistent i marketingafdelingen vil du blive en del af et ungt marketingteam med 11 kolleger. Her kommer du helt tæt på en digital og datadreven virksomhed – hvor du får rig mulighed for læring på tværs af medier.

Din primære rolle vil være at supportere i opsætningen og udsendelsen af kampagner via e-mails i programmet Visual Dialogue. Derudover vil der være brug din hjælp i forbindelse med vedligeholdelsen af vores sociale medier og evt. vores website.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Supportere opsætning og udsendelse af e-mail kampagner
  • Supportere overvågning og besvarelse af henvendelser på SoMe-platforme
  • Korrekturlæsning af tekster til brug på diverse medier
  • Evt. fotografering og redigering af billeder (let brug af Photoshop)
  • Evt. opdatering af website

Din baggrund:

Du har gerne erfaring med e-mail marketing og sociale medier, og er i gang med en relevant uddannelse (enten bachelor eller kandidat indenfor marketing, kommunikation og evt. IT). Det vigtigste er dog, at du har en god forståelse for digitale medier og kommunikation – og at du har evnen og lysten til at udvikle dine kompetencer indenfor området.

Erfaring med Visual Dialogue, Microsoft Click Dimensions og Photoshop eller lignende systemer er et plus, men ikke et krav.

I stikord søger vi dig som:

  • Er struktureret og detaljeorienteret
  • Arbejder effektivt og engageret med rutineprægede opgaver
  • Har et godt overblik og kan jonglere flere sideløbende opgaver
  • Har gode skriftlige evner
  • Har gåpåmod og ikke bange for at arbejde i nye systemer

Formelle krav til ansættelsen:

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte e-mail marketing og loyalitetsansvarlig Camilla Kornbeck Larsen på telefon: 6178 0863.

Din arbejdsgang vil finde sted på adressen Rådhuspladsen 2 i København – og arbejdstiden vil som udgangspunkt være 15-20 timer fordelt på 3 dage om ugen. Ansættelsesstart er snarest muligt, og der afholdes samtaler løbende.

Se mere på vores ansøgersite: https://klasselotteriet.brandero.com

ORS/Small/00727401_logo.jpegDet Danske Klasselotteri A/SKøbenhavn V2019-03-08T15:00:38.4572019-04-11T00:00:00
329976438Studentermedhjælper til Center for DiabetesBasic Er du dynamisk og loyal, så søger Center for Diabetes i Københavns Kommune en studentermedhjælper på fuld tid. Center for Diabetes søger en administrativ medarbejder, der har lyst til at arbejde i et team, hvor du dagligt skal have mange forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord. Du skal indgå i et team af tre administrative medarbejdere, som varetager de daglige stabsopgaver i Center for Diabetes. Du vil primært skulle håndtere direkte borgerkontakt og bistå med diverse forskelligeartede opgaver, som fx kopiering af undervisningsmateriale og forplejning til møder. Arbejdsopgaver Som administrativ medarbejder skal du blandt andet varetage følgende i tæt samarbejde med kollega: Servicere borgere i modtagelsen ved direkte henvendelse samt pr. telefon (receptionist) Ringe til borgere og informere dem om deres indkaldelse til første samtale i centeret Booking og om booking af tider til borgere Bestilling af varer Diverse ad hoc-opgaver Kvalifikationer I stillingen ønsker vi en kollega, der er i gang med et relevant studium og holder pause. Vi forventer, at du: er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt har flair for og solid erfaring med Office-pakken og it generelt arbejder selvstændigt og struktureret og samtidig ønsker at indgå i tværfagligt team er serviceminded og imødekommende har et åbent sind, er venlig, rolig og robust Vi tilbyder et selvstændigt job et spændende udviklingsmiljø sammen med kompetente kolleger med høj motivation kompetenceudvikling inden for faget udfordrende og stimulerende arbejde i landets første kommunale Center for Diabetes introduktionsprogram et center hvor faglighed, tillid, åbenhed og engagement er grundlæggende værdier Om Center for Diabetes I Center for Diabetes er vi ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde som sygeplejersker, fysioterapeuter, diætister, akademikere og administrative medarbejdere. Vi er en arbejdsplads i rivende udvikling og arbejder blandt andre sammen med forskere fra forskellige institutioner. Center for Diabetes varetager den kommunale rehabiliteringsindsats overfor borgere med type 2 diabetes i Københavns Kommune. I centeret giver vi en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Centeret har indgået en partnerskabsaftale med Diabetesforeningen, som betyder, at vi i centeret kommer til at have et tæt samarbejde med de frivillige. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er tidsbegrænset og ønskes besat 1. maj 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne Ny Løn lokal løndannelse i henhold til aftale med forhandlingsberettigede organisation. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet referencer. Yderligere oplysninger Fås ved henvendelse til souschef Joan Marie Aastrand-Jørgensen på 2499 5933. Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 26. marts 2019 Ansættelsessamtaler holdes i uge 13, 2019.
Er du dynamisk og loyal, så søger Center for Diabetes i Københavns Kommune en studentermedhjælper på fuld tid.
 
Center for Diabetes søger en administrativ medarbejder, der har lyst til at arbejde i et team, hvor du dagligt skal have mange forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord.  
 
Du skal indgå i et team af tre administrative medarbejdere, som varetager de daglige stabsopgaver i Center for Diabetes. Du vil primært skulle håndtere direkte borgerkontakt og bistå med diverse forskelligeartede opgaver, som fx kopiering af undervisningsmateriale og forplejning til møder.  
 
Arbejdsopgaver  
Som administrativ medarbejder skal du blandt andet varetage følgende i tæt samarbejde med kollega:  
  • Servicere borgere i modtagelsen – ved direkte henvendelse samt pr. telefon (receptionist)  
  • Ringe til borgere og informere dem om deres indkaldelse til første samtale i centeret  
  • Booking og om booking af tider til borgere  
  • Bestilling af varer  
  • Diverse ad hoc-opgaver    
Kvalifikationer  
I stillingen ønsker vi en kollega, der er i gang med et relevant studium og holder pause.  
 
Vi forventer, at du:  
  • er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt  
  • har flair for og solid erfaring med Office-pakken og it generelt  
  • arbejder selvstændigt og struktureret og samtidig ønsker at indgå i tværfagligt team  
  • er serviceminded og imødekommende  
  • har et åbent sind, er venlig, rolig og robust  
Vi tilbyder   
  • et selvstændigt job  
  • et spændende udviklingsmiljø sammen med kompetente kolleger med høj motivation  
  • kompetenceudvikling inden for faget  
  • udfordrende og stimulerende arbejde i landets første kommunale Center for Diabetes  
  • introduktionsprogram   
  • et center hvor faglighed, tillid, åbenhed og engagement er grundlæggende værdier  
Om Center for Diabetes   
I Center for Diabetes er vi ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde som sygeplejersker, fysioterapeuter, diætister, akademikere og administrative medarbejdere. Vi er en arbejdsplads i rivende udvikling og arbejder blandt andre sammen med forskere fra forskellige institutioner. Center for Diabetes varetager den kommunale rehabiliteringsindsats overfor borgere med type 2 diabetes i Københavns Kommune.
 
I centeret giver vi en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Centeret har indgået en partnerskabsaftale med Diabetesforeningen, som betyder, at vi i centeret kommer til at have et tæt samarbejde med de frivillige.  
 
Løn og ansættelsesforhold  
Stillingen er tidsbegrænset og ønskes besat 1. maj 2019.  
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne Ny Løn/lokal løndannelse i henhold til aftale med forhandlingsberettigede organisation.  
 
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet referencer.  
 
Yderligere oplysninger  
Fås ved henvendelse til souschef Joan Marie Aastrand-Jørgensen på 2499 5933.  
Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 26. marts 2019
Ansættelsessamtaler holdes i uge 13, 2019.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for DiabetesKøbenhavn V2019-03-12T17:00:57.4932019-03-26T00:00:00
329976644BEKEY søger praktikant til product management til efteråret 2019Basic Er du i gang med en uddannelse inden for IT business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-funktion! BEKEY søger en praktikant med som vil udforske feltet mellem IT-udvikling og forretningsanalyse. Hvordan skal produktet udvikles fremadrettet for at skabe mest mulig værdi for eksisterende og potentielle kunder? Hvis du synes det lyder spændende, så tilbyder BEKEY et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2019 med opstart i august september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. Start din karriere i BEKEY Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. Som praktikant i product management får du erfaring med mange forskellige områder af funktionen, som vil styrke dine kompetencer inden for forretningsanalyse, produktudvikling og produktformidling. Du får i høj grad selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver kan derfor bestå af et mix af følgende typer af opgaver: Analysere produktudviklingsmuligheder og bearbejde det til beslutningsoplæg til forretningen Udarbejde produktbeskrivelser til brugere og kunder Indsamle kunde- og markedsfeedback og omsætte det til produktudviklingsmuligheder til udviklingsteamet Understøtte formidling og uddannelse i løsningen og produktet internt i organisationen Koordinere og samarbejde med marketing og salg således løsningen og produkterne bliver markedsført korrekt BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Om dig Du er i gang med et relevant studie inden for IT business markedsføring. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Du kender de grundlæggende strategier og har en interesse for at skrive, undersøge og analysere. Jobbet er for dig der: Er skarp til at identificere hvordan værdi skabes gennem softwareløsninger Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer as-is med nye trends, idéer og metoder Har et struktureret og analytisk mindset, som du bruger til at skabe konkrete løsninger Kan lide at skrive tekster som formidler og informerer om komplekse emner på en simpel måde Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team Har en interesse for tech, digitale produkter, gadgets eller lignende Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. Vi tilbyder Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Product Management and Marketing Nana Tengmark på 45 2976 2368. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.
Er du i gang med en uddannelse inden for IT/business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-funktion! 
 
BEKEY søger en praktikant med som vil udforske feltet mellem IT-udvikling og forretningsanalyse. Hvordan skal produktet udvikles fremadrettet for at skabe mest mulig værdi for eksisterende og potentielle kunder? Hvis du synes det lyder spændende, så tilbyder BEKEY et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2019 med opstart i august/september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. 
 
BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. 
 
Start din karriere i BEKEY 
Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. 
 
Som praktikant i product management får du erfaring med mange forskellige områder af funktionen, som vil styrke dine kompetencer inden for forretningsanalyse, produktudvikling og produktformidling. Du får i høj grad selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver kan derfor bestå af et mix af følgende typer af opgaver: 
  • Analysere produktudviklingsmuligheder og bearbejde det til beslutningsoplæg til forretningen 
  • Udarbejde produktbeskrivelser til brugere og kunder 
  • Indsamle kunde- og markedsfeedback og omsætte det til produktudviklingsmuligheder til udviklingsteamet 
  • Understøtte formidling og uddannelse i løsningen og produktet internt i organisationen  
  • Koordinere og samarbejde med marketing og salg således løsningen og produkterne bliver markedsført korrekt 
BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.  
 
Om dig 
Du er i gang med et relevant studie inden for IT/business/markedsføring. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Du kender de grundlæggende strategier og har en interesse for at skrive, undersøge og analysere. Jobbet er for dig der: 
  • Er skarp til at identificere hvordan værdi skabes gennem softwareløsninger 
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder 
  • Har et struktureret og analytisk mindset, som du bruger til at skabe konkrete løsninger 
  • Kan lide at skrive tekster som formidler og informerer om komplekse emner – på en simpel måde 
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team 
  • Har en interesse for tech, digitale produkter, gadgets eller lignende 
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift 
Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.  
 
Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Product Management and Marketing Nana Tengmark på +45 2976 2368. 
 
BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr. 
ORS/Small/a15370a9_logo.pngBEKEYSøborg2019-03-13T01:00:14.3732019-04-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To studentermedhjælpere til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Afdeling for Ældreliv

København N
Som studentermedhjælper i Danmarks største kommune vil du få kendskab til at arbejde i en stor, politisk styret organisation. Du bliver ansat i Center for Omsorg og Rehabilitering, som bl.a. arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse på ældre- og s...
Indrykket:27. februar 2019
Udløbsdato:22. marts 2019

Studentermedhjælper til Forebyggelsesenheden

Sundhed og forebyggelse

Ballerup
Har du interesse for forebyggelse og sundhedsfremme i en kommunal kontekst, så kan vi tilbyde dig et spændende job som studentermedhjælper i Forebyggelsesenheden i Ballerup Kommune.Stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Stillingen er i gennemsnit 1...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Frisk og selvstændig studentermedhjælper til ungt marketingteam

Det Danske Klasselotteri A/S

København V
Er du lærenem, struktureret og god til at engagere dig i store såvel som små opgaver? Kan du arbejde både selvstændigt og i teams? Brænder du for at arbejde med marketing og digitale medier særligt med interesse for e-mail marketing og sociale medie...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:11. april 2019

Studentermedhjælper til Center for Diabetes

Center for Diabetes

København V
Er du dynamisk og loyal, så søger Center for Diabetes i Københavns Kommune en studentermedhjælper på fuld tid. Center for Diabetes søger en administrativ medarbejder, der har lyst til at arbejde i et team, hvor du dagligt skal have mange forskellige...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

BEKEY søger praktikant til product management til efteråret 2019

BEKEY

Søborg
Er du i gang med en uddannelse inden for IT business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:17. april 2019