Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper søges

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329827896Phoenix-d5caeea212018-06-07T00:00:00Studentermedhjælper søges

Studentermedhjælper søges.

Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie.

Arbejdsopgaver:

-Besvarelse af telefon

-Booking af vagter

-Indtaste rådighedsskemaer

-Div. ad hoc kontoropgaver

Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Arbejdstiden:

I sommeren vil der være vagter ligeledes være vagter på kontoret i Søborg i dagtimerne.

Arbejdstiden vil primært være i den "skæve" tid fra kl.15:00/16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt.                                                                    

Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg.

Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være:

-Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske

-Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik

-Du kan lide at have travlt

-Du er fleksibel

-Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme

-Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver

-Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør

 

Vi tilbyder:

-Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner/weekender ikke er ens

-Gode kolleager

-Faglig sparring

-Flexible kollegaer

2018-06-29T16:01:06.570 Studentermedhjælper søges. Vi er et vikarbureau som primært dækker indenfor sundhedssektoren og har åbnet alle årets dage fra kl.6-24 og søger en studerende som ønsker job ved siden af sit studie. Arbejdsopgaver: -Besvarelse af telefon -Booking af vagter -Indtaste rådighedsskemaer -Div. ad hoc kontoropgaver Oplæring vil finde sted i hverdagene i dagtimerne på kontoret i Søborg. Arbejdstiden: I sommeren vil der være vagter ligeledes være vagter på kontoret i Søborg i dagtimerne. Arbejdstiden vil primært være i den skæve tid fra kl.15:00 16:00 til kl.24:00 i hverdagene.1-2 aftener om ugen samt hver 2.- 3. weekend fra kl.6:00-24:00. efter rulleplan,og foregår hjemmefra hvor du vil få udleveret mobiltelefon, computer samt div. redskaber til dækning af vagt. Der kan ved aftale indimellem være vagter om i dagtimerne på kontoret i Søborg. Kvalifikationer og personlige egenskaber kunne være: -Du studere på en af de sundhedsfaglige uddannelse som SSH,SSA eller sygeplejerske -Du er adminstrativ anlagt og har et stort overblik -Du kan lide at have travlt -Du er fleksibel -Du er god til at kommunikere og har en god telefonstemme -Du fungere i en foranderlig hverdag og evner at skifte retning på et splitsekund, men anderkender samtidig rutineopgaver -Du vil passe fortrinligt ind i vores team, hvis du er positiv og har et godt humør Vi tilbyder: -Et spænden og udfordrende studiejob, hvor 2 aftner weekender ikke er ens -Gode kolleager -Faglig sparring -Flexible kollegaer11Jobnetd5caeea2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-02T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3281445FORENEDE RENGØRING A/S11Buddingevej 3122860SøborgDKDanmark0
lca@forenede-vikar.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent586235JobNet48366151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5caeea2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5caeea2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5caeea2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d5caeea2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job som Studentermedhjælper? Hos FORENEDE RENGØRING A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige355492359Lotte Juhl Carstensenlca@forenede-vikar.dkDKDanmarkDKDanmark330001103Studentermedhjælpere søges til PET's medieovervågningRobot Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Kan du heller ikke lade vær med at følge med i nyheder og sociale medier? Vibrerer din telefon konstant? Færdes du hjemmevant på sociale medier og kan samtidig løbe hurtigt når det gælder? Og kunne du tænke dig at arbejde i en organisation, hvor frihed, demokrati og sikkerhed står i centrum for dine arbejdsopgaver? Vi søger en studentermedhjælper, der bl.a. kan hjælpe os med den løbende medieovervågning af både den trykte og den digitale nyhedsdækning i Danmark og verden. Samtidig vil du skulle løse en række andre administrative sekretariatsopgaver samt lettere sagsbehandling i en politisk kontekst. Stillingen er ca. 20 timer ugentligt og involverer hjemmearbejde ca. hver anden weekend. Samtidig skal du forvente arbejde udenfor almindelig arbejdstid. Hvem er du? Du læser en videregående uddannelse, det kunne f.eks. være statskundskab eller lignende studieretninger på KU, CBS, RUC, ITU, eller en af landets andre videregående uddannelsesinstitutioner. Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring fra tidligere studenterjobs, evt. i den offentlige eller private sektor, eller gennem frivilligt arbejde. Vi lægger desuden vægt på, at • Du kan samarbejde på alle niveauer og spiller godt sammen i et større team • Du har politisk tæft og kan skabe overblik over komplekse problemstillinger • Du er pligtopfyldende og pålidelig • Du har digital flair og synes det er spændende at sætte dig ind i tekniske løsninger, fx CMS, sociale medie værktøjer eller billed- videoredigering • Du er positiv, særdeles fleksibel og kan arbejde selvstændigt • Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner • Du kan beholde overblikket og præcision, selvom du løber hurtigt Vi tilbyder I PET arbejder vi med at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Vores vision er at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed. Vi er en alsidig og spændende arbejdsplads med et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tempoet er højt. Du får mulighed for at bidrage til arbejdet i en sikkerheds- og efterretningsorganisation og for at bidrage til at løse en række væsentlige opgaver. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit nye arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg. Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes. Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at du som ansøger ikke videregiver oplysninger om din ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces hos PET. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. Stillingen ønskes besat pr. 1. juli 2019. Den ugentlige arbejdstid er ca. 20 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Kontakt Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på 42 22 04 30. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk. Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Søger du flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger. Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Vi forventer at afholde samtaler onsdag d. 1. maj 2019. Politiets Efterretningstjeneste Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Kan du heller ikke lade vær med at følge med i nyheder og sociale medier? Vibrerer din telefon konstant? Færdes du hjemmevant på sociale medier og kan samtidig løbe hurtigt når det gælder? Og kunne du tænke dig at arbejde i en organisation, hvor frihed, demokrati og sikkerhed står i centrum for dine arbejdsopgaver?

Vi søger en studentermedhjælper, der bl.a. kan hjælpe os med den løbende medieovervågning af både den trykte og den digitale nyhedsdækning i Danmark og verden. Samtidig vil du skulle løse en række andre administrative sekretariatsopgaver samt lettere sagsbehandling i en politisk kontekst. Stillingen er ca. 20 timer ugentligt og involverer hjemmearbejde ca. hver anden weekend. Samtidig skal du forvente arbejde udenfor almindelig arbejdstid.

Hvem er du?
Du læser en videregående uddannelse, det kunne f.eks. være statskundskab eller lignende studieretninger på KU, CBS, RUC, ITU, eller en af landets andre videregående uddannelsesinstitutioner.

Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring fra tidligere studenterjobs, evt. i den offentlige eller private sektor, eller gennem frivilligt arbejde.

Vi lægger desuden vægt på, at
• Du kan samarbejde på alle niveauer og spiller godt sammen i et
større team
• Du har politisk tæft og kan skabe overblik over komplekse
problemstillinger
• Du er pligtopfyldende og pålidelig
• Du har digital flair og synes det er spændende at sætte dig ind i
tekniske løsninger, fx CMS, sociale medie værktøjer eller billed-
/videoredigering
• Du er positiv, særdeles fleksibel og kan arbejde selvstændigt
• Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
• Du kan beholde overblikket og præcision, selvom du løber hurtigt

Vi tilbyder
I PET arbejder vi med at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Vores vision er at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Vi er en alsidig og spændende arbejdsplads med et dynamisk arbejdsmiljø, hvor tempoet er højt. Du får mulighed for at bidrage til arbejdet i en sikkerheds- og efterretningsorganisation og for at bidrage til at løse en række væsentlige opgaver.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit nye arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at du som ansøger ikke videregiver oplysninger om din ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces hos PET. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Stillingen ønskes besat pr. 1. juli 2019.

Den ugentlige arbejdstid er ca. 20 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i
forbindelse med eksamensperioder.

Kontakt
Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på 42 22 04 30. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Søger du flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde samtaler onsdag d. 1. maj 2019.

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-04-04T00:00:002019-04-29T00:00:00
329987616Studentermedhjælper til simulationsenhed søges til CAMES - Herlev HospitalRobot Er du medicinstuderende og på udkig efter verdens bedste studiejob? Synes du, at simulation lyder spændende? Brænder du for uddannelse af sundhedsfagligt personale? Så er du måske vores nye kollega, da Studentergruppen på CAMES Herlev søger nye kollegaer, som kan starte ultimo august 2019. Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Om jobbet Jobbet indebærer blandt andet at være: operatør på vores computerstyrede dukker under simulationer for bl.a. KBU læger, anæstesilæger og -sygeplejersker. Det vil sige, at du taler for patienten , styrer de fysiologiske parametre og håndterer simulationen alt efter hvordan scenarierne udvikler sig figurant til full scale simulationer for sundhedsfagligt personale en række praktiske opgaver fx opstilling og oprydning efter simulationer workshops Om dig Vi forventer, at du: er interesseret i medicinsk simulation og uddannelse har lidt teknisk snilde, da mange af vores opgaver er, at få teknikken til at virke er udadvendt og har en skuespiller gemt i maven er serviceminded og imødekommende har evnen til at tænke kreativt og alternativt, hvis der opstår problemer under kurserne Det er en fordel, hvis du er på 3.- 4. semester, men er ikke et absolut krav. Det er obligatorisk, at du kan deltage: ved en ansættelsessamtale på CAMES Herlev den 8. eller 9. maj et sted mellem kl. 16 og 21 skriv i din ansøgning, hvilket tidspunkt der passer dig bedst til introduktionsaften den 26. august kl. 16-21 på CAMES, Herlev til undervisning i akut medicin den 27. august kl. 16-21 på CAMES, Herlev til holdmøde den 5. september kl. 17 på CAMES, Herlev Hvem er vi? Vi er en gruppe af medicinstuderende (ca. 40), som varetager forskellige funktioner på kurser for alt fra basislæger og ambulancebehandlere, til anæstesisygeplejersker og -læger i hoveduddannelse. CAMES Herlev består endvidere af ca. 40 engagerede medarbejdere, der tæller bl.a. læger, psykologer, sygeplejersker, kommunikationskonsulenter, antropologer, administrativt personale, tekniker samt et stort antal eksterne undervisere. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst. Du vil få løn under al oplæring. Du skal kunne tage minimum 10 vagter per semester. Det kan sagtens blive til mange flere vagter, så vi anbefaler at have CAMES som dit primære studiejob. Arbejdet foregår primært inden for normal arbejdstid (8-16) på hverdage og primært på CAMES Herlev på 25. etage på Herlev Hospital, men vi dækker også vagter ude af huset. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte holdformand Jakob Ohm Oreskov på mail: holdformanddims@gmail.com eller teamkoordinator Eva Thomas på telefon 38 68 22 72 eller mail: eva.thomas.01@regionh.dk. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 26. april 2019. Ansættelsessamtale på CAMES Herlev den 8. eller 9. maj et sted mellem kl. 16 og 21 skriv i din ansøgning, hvilket tidspunkt der passer dig bedst. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Om os Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES) samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES´ aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Læs mere om CAMES på www.regionh.dk CAMES eller vores Facebook profil (www.facebook.com CAMES.regionh ). Bemærk, at du bliver ansat på CAMES, Herlev og ikke vores afdeling på Rigshospitalet.Er du medicinstuderende og på udkig efter verdens bedste studiejob? Synes du, at simulation lyder spændende? Brænder du for uddannelse af sundhedsfagligt personale?

Så er du måske vores nye kollega, da Studentergruppen på CAMES Herlev søger nye kollegaer, som kan starte ultimo august 2019.
Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om jobbet

Jobbet indebærer blandt andet at være:
  • operatør på vores computerstyrede dukker under simulationer for bl.a. KBU læger, anæstesilæger og -sygeplejersker. Det vil sige, at du taler for ”patienten”, styrer de fysiologiske parametre og håndterer simulationen alt efter hvordan scenarierne udvikler sig
  • figurant til full scale simulationer for sundhedsfagligt personale
  • en række praktiske opgaver fx opstilling og oprydning efter simulationer/workshops
Om dig

Vi forventer, at du:
  • er interesseret i medicinsk simulation og uddannelse
  • har lidt teknisk snilde, da mange af vores opgaver er, at få teknikken til at virke
  • er udadvendt og har en skuespiller gemt i maven
  • er serviceminded og imødekommende
  • har evnen til at tænke kreativt og alternativt, hvis der opstår problemer under kurserne
Det er en fordel, hvis du er på 3.- 4. semester, men er ikke et absolut krav.

Det er obligatorisk, at du kan deltage:
  • ved en ansættelsessamtale på CAMES Herlev den 8. eller 9. maj et sted mellem kl. 16 og 21 – skriv i din ansøgning, hvilket tidspunkt der passer dig bedst
  • til introduktionsaften den 26. august kl. 16-21 på CAMES, Herlev
  • til undervisning i akut medicin den 27. august kl. 16-21 på CAMES, Herlev
  • til holdmøde den 5. september kl. 17 på CAMES, Herlev
Hvem er vi?

Vi er en gruppe af medicinstuderende (ca. 40), som varetager forskellige funktioner på kurser for alt fra basislæger og ambulancebehandlere, til anæstesisygeplejersker og -læger i hoveduddannelse. CAMES Herlev består endvidere af ca. 40 engagerede medarbejdere, der tæller bl.a. læger, psykologer, sygeplejersker, kommunikationskonsulenter, antropologer, administrativt personale, tekniker samt et stort antal eksterne undervisere.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du vil få løn under al oplæring. Du skal kunne tage minimum 10 vagter per semester. Det kan sagtens blive til mange flere vagter, så vi anbefaler at have CAMES som dit primære studiejob.

Arbejdet foregår primært inden for normal arbejdstid (8-16) på hverdage og primært på CAMES Herlev på 25. etage på Herlev Hospital, men vi dækker også vagter ude af huset.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte holdformand Jakob Ohm Oreskov på mail: holdformanddims@gmail.com eller teamkoordinator Eva Thomas på telefon 38 68 22 72 eller mail: eva.thomas.01@regionh.dk.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 26. april 2019.

Ansættelsessamtale på CAMES Herlev den 8. eller 9. maj et sted mellem kl. 16 og 21 – skriv i din ansøgning, hvilket tidspunkt der passer dig bedst.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om os

Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES) samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES´ aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Læs mere om CAMES på www.regionh.dk/CAMES eller vores Facebook profil (www.facebook.com/CAMES.regionh/). Bemærk, at du bliver ansat på CAMES, Herlev og ikke vores afdeling på Rigshospitalet.

HR og UddannelseHellerup2019-04-01T00:00:002019-04-26T00:00:00
330001884Studentermedhjælper til Webshop i KøbenhavnRobot CHANTI er Scandinavians største smykkesite. Vi sælger guld- og sølvsmykker 70 billigere end Guldsmedene. Se www.chanti.dk Vi er en lille dynamisk virksomhed og har på grund af en medarbejders barselsorlov derfor brug for 1-2 studenter medhjælpere som kan lide at have travlt. Personprofil: Du er i starten af dit studieforløb Du er serviceminded, detaljeorienteret, ansvarsbevidst og er pålidelig. Du har en naturlig interesse for og lyst til at arbejde med smykker Du bruger Excel og Outlook Du har mulighed for at møde kl. 08.00 16.00 på hverdage Du er fleksibel og parat til at tage ekstra vagter i sommerferien og december. Opgaver: Ordrebehandling pakning af ordre Oprettelse af nye produkter på siden Tilretning af priser Lettere kontoropgaver Lettere marketingsopgaver Viser du engagement og potentiale vil du med tiden få større ansvar og flere spændende arbejdsopgaver. Arbejdstiden er ca. 15 timer Ugentligt fordelt på to dage 08:00-16:00. Sted: Lyse lokaler, centralt placeret tæt på Rådhuspladsen i København Ansøgning: Ansøgningen sendes pr. e-mail til Marketing@chanti.dk Vedhæft CV og dokumentation for tidligere beskæftigelse. CHANTI ApS blev grundlagt i 1995. CHANTI var oprindeligt et grossist firma, der solgte smykker til landets guldsmede. Da mulighederne for salg på Internettet udviklede sig, besluttede CHANTI sig for at åbne egen internetbutik. I marts 2001 gik CHANTI online med direkte salg til private forbrugere. Siden da er CHANTI kun blevet større og større og er i dag Danmarks største smykkesite på Nettet.

CHANTI er Scandinavians største smykkesite. Vi sælger guld- og sølvsmykker 70% billigere end Guldsmedene. Se www.chanti.dk

 Vi er en lille dynamisk virksomhed og har på grund af en medarbejders barselsorlov derfor brug for 1-2 studenter medhjælpere som kan lide at have travlt.

 

Personprofil:

  • Du er i starten af dit studieforløb
  • Du er serviceminded, detaljeorienteret, ansvarsbevidst og er pålidelig. 
  • Du har en naturlig interesse for og lyst til at arbejde med smykker
  • Du bruger Excel og Outlook
  • Du har mulighed for at møde kl. 08.00 – 16.00 på hverdage
  • Du er fleksibel og parat til at tage ekstra vagter i sommerferien og december.

 

Opgaver:

  • Ordrebehandling / pakning af ordre
  • Oprettelse af nye produkter på siden
  • Tilretning af priser
  • Lettere kontoropgaver
  • Lettere marketingsopgaver

 

Viser du engagement og potentiale vil du med tiden få større ansvar og flere spændende arbejdsopgaver.

Arbejdstiden er ca. 15 timer Ugentligt fordelt på to dage 08:00-16:00.

 

Sted:

Lyse lokaler, centralt placeret tæt på Rådhuspladsen i København

 

Ansøgning:

  • Ansøgningen sendes pr. e-mail til Marketing@chanti.dk
  • Vedhæft CV og dokumentation for tidligere beskæftigelse.

 

CHANTI ApS blev grundlagt i 1995. CHANTI var oprindeligt et grossist firma, der solgte smykker til landets guldsmede. Da mulighederne for salg på Internettet udviklede sig, besluttede CHANTI sig for at åbne egen internetbutik. I marts 2001 gik CHANTI online med direkte salg til private forbrugere. Siden da er CHANTI kun blevet større og større og er i dag Danmarks største smykkesite på Nettet.

Chanti ApSKøbenhavn K2019-04-05T00:00:002019-05-05T00:00:00
330007639Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på RigshospitaletRobot Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe. CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation. Om jobbet Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov. Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen. De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå. Om os CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen. Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Om dig Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst. Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe.

CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation.

Om jobbet

Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov.

Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen.

De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå.

Om os

CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen.

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om dig

Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


HR og UddannelseHellerup2019-04-15T00:00:002019-06-03T00:00:00
330009589BEKEY søger praktikant til product management til efteråret 2019Basic Er du i gang med en uddannelse inden for IT business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-funktion! BEKEY søger en praktikant med som vil udforske feltet mellem IT-udvikling og forretningsanalyse. Hvordan skal produktet udvikles fremadrettet for at skabe mest mulig værdi for eksisterende og potentielle kunder? Hvis du synes det lyder spændende, så tilbyder BEKEY et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2019 med opstart i august september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. Start din karriere i BEKEY Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. Som praktikant i product management får du erfaring med mange forskellige områder af funktionen, som vil styrke dine kompetencer inden for forretningsanalyse, produktudvikling og produktformidling. Du får i høj grad selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver kan derfor bestå af et mix af følgende typer af opgaver: Analysere produktudviklingsmuligheder og bearbejde det til beslutningsoplæg til forretningen Udarbejde produktbeskrivelser til brugere og kunder Indsamle kunde- og markedsfeedback og omsætte det til produktudviklingsmuligheder til udviklingsteamet Understøtte formidling og uddannelse i løsningen og produktet internt i organisationen Koordinere og samarbejde med marketing og salg således løsningen og produkterne bliver markedsført korrekt BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Om dig Du er i gang med et relevant studie inden for IT business markedsføring. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Du kender de grundlæggende strategier og har en interesse for at skrive, undersøge og analysere. Jobbet er for dig der: Er skarp til at identificere hvordan værdi skabes gennem softwareløsninger Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer as-is med nye trends, idéer og metoder Har et struktureret og analytisk mindset, som du bruger til at skabe konkrete løsninger Kan lide at skrive tekster som formidler og informerer om komplekse emner på en simpel måde Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team Har en interesse for tech, digitale produkter, gadgets eller lignende Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. Vi tilbyder Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Product Management and Marketing Nana Tengmark på 45 2976 2368. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.
Er du i gang med en uddannelse inden for IT/business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-funktion! 
 
BEKEY søger en praktikant med som vil udforske feltet mellem IT-udvikling og forretningsanalyse. Hvordan skal produktet udvikles fremadrettet for at skabe mest mulig værdi for eksisterende og potentielle kunder? Hvis du synes det lyder spændende, så tilbyder BEKEY et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2019 med opstart i august/september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. 
 
BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. 
 
Start din karriere i BEKEY 
Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. 
 
Som praktikant i product management får du erfaring med mange forskellige områder af funktionen, som vil styrke dine kompetencer inden for forretningsanalyse, produktudvikling og produktformidling. Du får i høj grad selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver kan derfor bestå af et mix af følgende typer af opgaver: 
  • Analysere produktudviklingsmuligheder og bearbejde det til beslutningsoplæg til forretningen 
  • Udarbejde produktbeskrivelser til brugere og kunder 
  • Indsamle kunde- og markedsfeedback og omsætte det til produktudviklingsmuligheder til udviklingsteamet 
  • Understøtte formidling og uddannelse i løsningen og produktet internt i organisationen  
  • Koordinere og samarbejde med marketing og salg således løsningen og produkterne bliver markedsført korrekt 
BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.  
 
Om dig 
Du er i gang med et relevant studie inden for IT/business/markedsføring. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Du kender de grundlæggende strategier og har en interesse for at skrive, undersøge og analysere. Jobbet er for dig der: 
  • Er skarp til at identificere hvordan værdi skabes gennem softwareløsninger 
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder 
  • Har et struktureret og analytisk mindset, som du bruger til at skabe konkrete løsninger 
  • Kan lide at skrive tekster som formidler og informerer om komplekse emner – på en simpel måde 
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team 
  • Har en interesse for tech, digitale produkter, gadgets eller lignende 
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift 
Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.  
 
Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Product Management and Marketing Nana Tengmark på +45 2976 2368. 
 
BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr. 
ORS/Small/ad38933e_logo.pngBEKEYSøborg2019-04-19T12:00:03.8572019-05-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælpere søges til PET's medieovervågning

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Kan du heller ikke lade vær med at følge med i nyheder og sociale medier? Vibrerer din telefon konstant? Færdes du hjemmevant på sociale medier og kan samtidig løbe hurtigt når det gælder? Og kunne du tænke di...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Studentermedhjælper til simulationsenhed søges til CAMES - Herlev Hospital

HR og Uddannelse

Hellerup
Er du medicinstuderende og på udkig efter verdens bedste studiejob? Synes du, at simulation lyder spændende? Brænder du for uddannelse af sundhedsfagligt personale? Så er du måske vores nye kollega, da Studentergruppen på CAMES Herlev søger nye koll...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Studentermedhjælper til Webshop i København

Chanti ApS

København K
CHANTI er Scandinavians største smykkesite. Vi sælger guld- og sølvsmykker 70 billigere end Guldsmedene. Se www.chanti.dk Vi er en lille dynamisk virksomhed og har på grund af en medarbejders barselsorlov derfor brug for 1-2 studenter medhjælpere so...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på Rigshospitalet

HR og Uddannelse

Hellerup
Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe. CAMES s...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

BEKEY søger praktikant til product management til efteråret 2019

BEKEY

Søborg
Er du i gang med en uddannelse inden for IT business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-...
Indrykket:19. april 2019
Udløbsdato:24. maj 2019