Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper søges til kommunikationsarbejde i international ingeniør- og designvirksomhed

Er du på udkig efter et studiejob, hvor du får lov til at bruge din viden om kommunikation og branding i praksis? Skriver du fængende, er dygtig til grafisk layout og er du klar til at sætte dine kompetencer i spil? Så er det formentlig dig, vi søger til vores kommunikationsteam i AFRY i Danmark.

”Vi er ansvarlige for al kommunikation, corporate branding og grafisk design i AFRY i Danmark, og der vil derfor være rig mulighed for at prøve kræfter med lidt af hvert – visuelt som skriftligt og internt som eksternt. Vi arbejder tæt med kolleger fra resten af verden, så du skal være god til at bygge relationer. Ud fra strategiske prioriteringer udarbejder vi markedsføringsplaner, kampagner og skaber engagerende indhold til vores platforme. Det er kommunikation på alle niveauer, og det vil give dig solid praktisk erfaring” fortæller Communications Advisor, Freja Søegaard.

Velkommen til AFRY

Du slutter dig primært til AFRY’s kontor i Herlev, hvor der til dagligt sidder omkring 80 dedikerede medarbejdere, der yder ingeniørrådgivning indenfor byggeri, infrastruktur, lysdesign og industri. I alt har AFRY-koncernen mere end 17.000 ansatte over hele verdenen, hvoraf ca. 600 medarbejdere sidder i Danmark. Når du træder ind ad døren hos os, vil du straks opleve den uformelle stemning, det høje humør og gode kollegaskab, som gør vores arbejdsplads til et rigtigt rart sted at være.

Din rolle og arbejdsopgaver

Som studiemedhjælper i AFRY vil du indgå i et team af andre studiemedhjælpere, som supporterer forretningen med en lang række af administrative og udviklingsorienterede opgaver inden for HR, Kommunikation og IT. Du kan forvente at bruge 15 timer om ugen på kontoret, men vi har selvfølgelig forståelse for, at du skal passe dine studier – flere af os har selv lige været der. Du får et kæmpe redaktionelt ansvar, og du bliver taget seriøst for dine kompetencer.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • Indgå i det strategiske arbejde forbundet med intern/ekstern kommunikation og brand positionering
  • Opdatere layout, grafik og skrive tekster til vores hjemmeside
  • Skrive pressemeddelelser, læse korrektur og tilrette
  • Planlægge, skrive og dele content på vores sociale medier og opbygge communities
  • Udarbejde præsentationsmateriale (PowerPoint, Sway, Prezi) til kolleger, der skal præsentere eksternt
  • Arbejde med visuelt indhold (billeder og videoer) – nogle gange i samarbejde med eksterne bureauer
  • Interviewe medarbejdere og efterfølgende skrive faglige artikler
  • Supportere HR med employer branding aktiviteter, herunder messeforberedelse og afholdelse af messer.

Derudover vil der være mulighed for at blive koblet på særlige projekter eller opgaver alt efter interesseområde. Det er også muligt at indgå i et praktikforløb hos os, hvis studiet tillader det.

Hvem er du?

  • Du er i gang med en relevant uddannelse, fx inden for kommunikation, markedsføring eller medievidenskab og har min. to år tilbage af din uddannelse
  • Du taler og skriver et fejlfrit og letlæseligt dansk og engelsk
  • Du har kendksab til Photoshop og InDesign. Emarketeer, Drupal, Canva og Premier Pro er et plus, men ikke et krav
  • Du trives med deadlines og er fleksibel omkring din arbejdstid hvis behovet skulle opstå
  • Du er en kreativ kommunikatør, der kan fortælle appellerende historier, der efterlader et indtryk hos læseren
  • Du er udadvendt, serviceminded og god til at kommunikere på alle niveauer af organisationen
  • Du følger tingene til dørs og arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • Du har et energisk arbejdsdrive og tør udfordre eksisterende processer, så der sker en løbende optimering

Derudover er du en glad og positiv person, der elsker gode grin og er med til at skabe en god stemning i teamet.

Din trivsel og udvikling i fokus

Det er vigtigt for os at sikre dig en god balance mellem arbejde og studier, og du har derfor frihed til at planlægge dine arbejdsdage. Vi foretrækker et ugentligt timeantal på ca. 15 timer, som kan fordeles og planlægges efter nærmere aftale. Vi vil sørge for, at du løbende bliver udfordret med forskellige opgaver, så du får et stærkere afsæt i forhold til dine fremtidige jobmuligheder samtidig med, at vi naturligvis tager godt imod dig og sikrer gode arbejdsforhold.

Er du interesseret?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV. Vi modtager af hensyn til dataloven ikke ansøgninger via mail, og det er derfor vigtigt, at du søger via linket nederst i annoncen. Alle henvendelser behandles fortroligt. Tiltrædelse pr. 14. december 2020 eller efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Freja Søegaard på tlf. 30 50 18 96 eller freja.soegaard@afry.com

Arbejdsstedet vil primært være på vores kontor i Herlev, Lyskær 3 EF.

Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.