Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Campus Services, Afdeling for Ejendomme og Arealer

Er excel og systemer lige dig, og vil du gerne kende dit campus indgående? Så søg stillingen som studentermedhjælper i Campus Services

Campus Services, Afdeling for Ejendomme og Arealer er den afdeling, som drifter CBS bygninger (alt fra rengøring til ombygning af CBS lokaler). Afdelingen har aktuelt 17 fultidsansatte medarbejdere samt 1 studentermedhjælper tilknyttet.

Arbejdsopgaver i stillingenDu kommer blandt andet til at arbejde med:
  • Elektronisk arkivering
  • Ibistic support
  • Økonomi support til afdelingen mht. nøgletal, statistik, budget-indmelding, etc.
  • Der kan komme andre administrative opgaver, økonomi- og statistikfunktioner til undervejs

Krav til erfaring / kvalifikationer og personlige kompetencer

Stillingen kræver stor selvstændighed. Vi lægger vægt på, at

  • Du er studerende og har forståelse for økonomi, gerne fra studie på CBS
  • Er åben for at lære og bruge vores programmer, fx DocShare og Ibistic
  • Har en analytisk sans, dvs. er i stand til at validere og bearbejde data
  • Du kan planlægge og dokumentere eget arbejde
  • Du kan kommunikere godt på dansk og engelsk
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige Område (OAO-Fællesoverenskomst).

Lønnen udgør mellem kr. 121 og kr. 127 pr. time afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorarbejde og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 11,19 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Ansættelse sker hurtigst muligt.

Arbejdstid: 15 timer ugentligt inden for tidsrummet 8:00-15:30 mandag – torsdag og fredag 8:00-15:00.

Yderligere oplysninger

Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til afdelingsleder Nina Elizabeth Petersen på telefon: 38 15 21 29 eller til Contract Manager Dennis Rosenberg på tlf: 41 85 24 61

Ansøgningsfristen

Der holdes løbende samtaler.

Din ansøgning

Du søger stillingen online ved at åbne linket ”Ansøg nu”, hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her