Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Center for Ejerledede Virksomheder (CEV) ved Økonomisk Institut

Center for Ejerledede Virksomheder ved Økonomisk Institut søger en student til en fast stilling

Vi søger en studentermedarbejder 10-15 timer ugentligt til Center for Ejerledede Virksomheder (CEV) ved Økonomisk Institut på Copenhagen Business School (CBS).

CEV er grundlagt den 1. maj 2014 med en bevilling fra Industriens Fond, og har til formål at forbedre ejerskiftet i danske ejerledede virksomheder. CEV udvikler ny forskningsbaseret viden og vidensbaserede værktøjer, som skal anvendes til at forbedre planlægning og implementering af ejerskiftet i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark.

Arbejdsopgaver i stillingen

Arbejdet vil hovedsageligt bestå° i at lave kvantitativt arbejde. Det er derfor et ”must”, at du er fortrolig med behandling af kvantitative data og statistik, og at du har interesse for økonometri, statistik analyse og databasesøgning. Derudover lægger vi vægt pa°, om du er god til at organisere og formidle viden og resultater, og at du har interesse for forskning. Du er systematisk og omhyggelig og har stærke IT-kundskaber, herunder indgående erfaring med SAS og/eller STATA samt MS-Office pakken - i særdeleshed MS Excel.

Som studentermedarbejder vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger

Du kan finde yderligere information om CEV på http://www.cbs.dk/cev

Eventuelle spørgsmål kan rettes til manager Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpo.eco@cbs.dk eller telefon 25159882.

Din ansøgning

Du søger stillingen ved at sende en mail via "Ansøg nu" knappen, vedhæftet ansøgning og CV.

Ansøgningsfrist: 22. februar 2018
Opstart: snarest muligt


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755217Phoenix-c99d66dc12018-02-06T12:40:41.390Studentermedhjælper til Center for Ejerledede Virksomheder (CEV) ved Økonomisk Institut

Center for Ejerledede Virksomheder ved Økonomisk Institut søger en student til en fast stilling

Vi søger en studentermedarbejder 10-15 timer ugentligt til Center for Ejerledede Virksomheder (CEV) ved Økonomisk Institut på Copenhagen Business School (CBS).

CEV er grundlagt den 1. maj 2014 med en bevilling fra Industriens Fond, og har til formål at forbedre ejerskiftet i danske ejerledede virksomheder. CEV udvikler ny forskningsbaseret viden og vidensbaserede værktøjer, som skal anvendes til at forbedre planlægning og implementering af ejerskiftet i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark.

Arbejdsopgaver i stillingen

Arbejdet vil hovedsageligt bestå° i at lave kvantitativt arbejde. Det er derfor et ”must”, at du er fortrolig med behandling af kvantitative data og statistik, og at du har interesse for økonometri, statistik analyse og databasesøgning. Derudover lægger vi vægt pa°, om du er god til at organisere og formidle viden og resultater, og at du har interesse for forskning. Du er systematisk og omhyggelig og har stærke IT-kundskaber, herunder indgående erfaring med SAS og/eller STATA samt MS-Office pakken - i særdeleshed MS Excel.

Som studentermedarbejder vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Yderligere oplysninger

Du kan finde yderligere information om CEV på http://www.cbs.dk/cev

Eventuelle spørgsmål kan rettes til manager Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpo.eco@cbs.dk eller telefon 25159882.

Din ansøgning

Du søger stillingen ved at sende en mail via "Ansøg nu" knappen, vedhæftet ansøgning og CV.

Ansøgningsfrist: 22. februar 2018
Opstart: snarest muligt

2018-02-26T16:11:05.120 Center for Ejerledede Virksomheder ved Økonomisk Institut søger en student til en fast stilling Vi søger en studentermedarbejder 10-15 timer ugentligt til Center for Ejerledede Virksomheder (CEV) ved Økonomisk Institut på Copenhagen Business School (CBS). CEV er grundlagt den 1. maj 2014 med en bevilling fra Industriens Fond, og har til formål at forbedre ejerskiftet i danske ejerledede virksomheder. CEV udvikler ny forskningsbaseret viden og vidensbaserede værktøjer, som skal anvendes til at forbedre planlægning og implementering af ejerskiftet i små og mellemstore ejerledede virksomheder i Danmark. Arbejdsopgaver i stillingen Arbejdet vil hovedsageligt bestå° i at lave kvantitativt arbejde. Det er derfor et must , at du er fortrolig med behandling af kvantitative data og statistik, og at du har interesse for økonometri, statistik analyse og databasesøgning. Derudover lægger vi vægt pa°, om du er god til at organisere og formidle viden og resultater, og at du har interesse for forskning. Du er systematisk og omhyggelig og har stærke IT-kundskaber, herunder indgående erfaring med SAS og eller STATA samt MS-Office pakken - i særdeleshed MS Excel. Som studentermedarbejder vil du få ansvar for hele eller dele af opgaveløsningerne, ligesom du vil indgå i samarbejdsaktiviteter med centrets øvrige medarbejdere. Det vil derfor være vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med en veludviklet kvalitetssans, og at du samtidig kan håndtere forskelligartede samarbejdsflader og arbejdsopgaver. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten). Timelønnen udgør mellem kr. 116 og kr. 126 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 10,28 af de pensionsgivende løndele. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt. Yderligere oplysninger Du kan finde yderligere information om CEV på http: www.cbs.dk cev Eventuelle spørgsmål kan rettes til manager Jette P. Jørgensen, CEV, på mail jpo.eco@cbs.dk eller telefon 25159882. Din ansøgning Du søger stillingen ved at sende en mail via Ansøg nu knappen, vedhæftet ansøgning og CV. Ansøgningsfrist: 22. februar 2018 Opstart: snarest muligt11Jobnetc99d66dc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3102327Copenhagen Business School11Solbjerg Plads 32000FrederiksbergDKDanmark0
hl.eco@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent520821JobNet47621501000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c99d66dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c99d66dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c99d66dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c99d66dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du en fagligt stærk Studentermedhjælper?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige352858960Hanne Liborihl.eco@cbs.dkDKDanmarkDKDanmark329922338Nysgerrig og systematisk studentermedhjælper/bachelor med appetit på koordinering og kommunikation til HR, Strategi og ØkonomiBasic Har du interesse og talent for koordinering og logistisk planlægning? Brænder du for videndeling, og har du let ved at tage kontakt til samarbejdspartnere? Sætter du en ære i at kommunikere kreativt og klart? Så er du måske vores nye studentermedhjælper bachelor. I Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune arbejder vi målrettet på at udvikle København som en spændende og eftertragtet storby. Vi arbejder med innovative, effektive og digitale løsninger til gavn for borgerne, og vi understøtter forvaltningens institutioner, når de sammen med brugere og borgere skaber spændende kultur- og fritidstilbud. I centeret HR, Strategi og Økonomi , som er en stabsenhed i forvaltningen, søger vi en systematisk og nysgerrig studentermedhjælper 15 timer ugentligt en, der kan arbejde fredag formiddag. Om stillingen Som studentermedhjælper bliver du en del af teamet Strategi & Ledelse. Du får ansvar for at koordinere, planlægge og kommunikere om møder og arrangementer, hvor videndeling og læring er i fokus, og du løser disse koordineringsopgaver selvstændigt. Herudover bliver du knyttet til et projekt om digital ledelse, hvor koblingen mellem digitalisering, ledelse og læring er i centrum. Dine opgaver i dette projekt har også kommunikation som omdrejningspunkt, og opgaverne kan fx være inden for konceptudvikling, produktion af materialer og kreativ, digital kommunikation. Sidst, men ikke mindst, opstår der løbende ad hoc-opgaver, som du som vores studentermedhjælper griber og følger til dørs. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Koordinere rammer og indhold for videndeling og læring, både med udgangspunkt i tilbagevendende temaer ud fra et årshjul og i løbende behov for tværgående videndeling Opsøge, kommunikere og koordinere med samarbejdspartnere Løbende at afdække behov, fx gennem surveys som du sætter op i et survey-system, sender ud og samler op på Logistisk planlægning Intern kommunikation Producere materialer og koncepter. Kompetencer og kvalifikationer Vi forestiller os, at du er i gang med din bachelor eller lige er startet på en kandidatuddannelse. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en humanistisk eller samfundsvidenskabelig baggrund og erfaring med koordinerings- og kommunikationsopgaver. Vi leder efter dig, der: Skaber overblik gennem systematisk at holde styr på aftaler, tilmeldinger, bestillinger mv. Tager initiativ, er opsøgende og imødekommende i din kommunikation Formidler klart og engagerende både mundtligt og skriftligt Har godt kendskab til Office-pakken og ikke er bange for at give dig i kast med nye IT-systemer Naturligt tager initiativ til at løse både små, praktiske opgaver og større koordineringsopgaver Er velstruktureret og har ordenssans Har en positiv tilgang, er ansvarsbevidst og kan være en god kollega. Hvis du også har interesse for kulturelle arrangementer, læring eller digitalisering er det et ekstra plus. Om HR, Strategi og Økonomi HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen inden for HR, økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation. HRSØ består af 66 engagerede medarbejdere. Som student bachelor hos os bliver du en del af en flad organisationsstruktur, hvor tillid, samarbejde og dialog er vejen frem, og fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten og vores evner til at gå nye veje. Ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat den 1. januar 2019 eller snarest muligt derefter og aflønnes efter gældende overenskomst. Arbejdstiden er 15 timer ugentligt gerne fordelt på to eller tre dage. Arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med teamet dog er det vigtigt, at du i første halvdel af 2019 kan arbejde fredag formiddag, da vi oftest videndeler i dette tidsrum. Arbejdsstedet er Nyropsgade 3, København V. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Tanja Ehnevid-Kjær på 2961 3212. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade eksamens- eller studiebevis samt anden relevant dokumentation. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2019. Vi holder samtaler den 20. december, og hvis du bliver indkaldt til samtale, vil du inden samtalen blive bedt om at forberede refleksioner på en lille case.
Har du interesse og talent for koordinering og logistisk planlægning? Brænder du for videndeling, og har du let ved at tage kontakt til samarbejdspartnere? Sætter du en ære i at kommunikere kreativt og klart? Så er du måske vores nye studentermedhjælper/bachelor.  
 
I Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune arbejder vi målrettet på at udvikle København som en spændende og eftertragtet storby. Vi arbejder med innovative, effektive og digitale løsninger til gavn for borgerne, og vi understøtter forvaltningens institutioner, når de sammen med brugere og borgere skaber spændende kultur- og fritidstilbud.  
 
I centeret "HR, Strategi og Økonomi", som er en stabsenhed i forvaltningen, søger vi en systematisk og nysgerrig studentermedhjælper 15 timer ugentligt – en, der kan arbejde fredag formiddag.  
 
Om stillingen  
Som studentermedhjælper bliver du en del af teamet Strategi & Ledelse. Du får ansvar for at koordinere, planlægge og kommunikere om møder og arrangementer, hvor videndeling og læring er i fokus, og du løser disse koordineringsopgaver selvstændigt.  
 
Herudover bliver du knyttet til et projekt om digital ledelse, hvor koblingen mellem digitalisering, ledelse og læring er i centrum. Dine opgaver i dette projekt har også kommunikation som omdrejningspunkt, og opgaverne kan fx være inden for konceptudvikling, produktion af materialer og kreativ, digital kommunikation.  
 
Sidst, men ikke mindst, opstår der løbende ad hoc-opgaver, som du som vores studentermedhjælper griber og følger til dørs.  
 
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 
  • Koordinere rammer og indhold for videndeling og læring, både med udgangspunkt i tilbagevendende temaer ud fra et årshjul og i løbende behov for tværgående videndeling  
  • Opsøge, kommunikere og koordinere med samarbejdspartnere  
  • Løbende at afdække behov, fx gennem surveys som du sætter op i et survey-system, sender ud og samler op på  
  • Logistisk planlægning  
  • Intern kommunikation  
  • Producere materialer og koncepter.  
Kompetencer og kvalifikationer  
Vi forestiller os, at du er i gang med din bachelor eller lige er startet på en kandidatuddannelse.  
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en humanistisk eller samfundsvidenskabelig baggrund og erfaring med koordinerings- og kommunikationsopgaver.  
 
Vi leder efter dig, der:  
  • Skaber overblik gennem systematisk at holde styr på aftaler, tilmeldinger, bestillinger mv.  
  • Tager initiativ, er opsøgende og imødekommende i din kommunikation  
  • Formidler klart og engagerende både mundtligt og skriftligt  
  • Har godt kendskab til Office-pakken og ikke er bange for at give dig i kast med nye IT-systemer  
  • Naturligt tager initiativ til at løse både små, praktiske opgaver og større koordineringsopgaver  
  • Er velstruktureret og har ordenssans  
  • Har en positiv tilgang, er ansvarsbevidst og kan være en god kollega.  
Hvis du også har interesse for kulturelle arrangementer, læring eller digitalisering er det et ekstra plus.  
 
Om HR, Strategi og Økonomi  
HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen inden for HR, økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation.  
HRSØ består af 66 engagerede medarbejdere. Som student/bachelor hos os bliver du en del af en flad organisationsstruktur, hvor tillid, samarbejde og dialog er vejen frem, og fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten og vores evner til at gå nye veje.  
 
Ansættelsesvilkår  
Stillingen ønskes besat den 1. januar 2019 eller snarest muligt derefter og aflønnes efter gældende overenskomst.  
Arbejdstiden er 15 timer ugentligt – gerne fordelt på to eller tre dage. Arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med teamet – dog er det vigtigt, at du i første halvdel af 2019 kan arbejde fredag formiddag, da vi oftest videndeler i dette tidsrum.  
Arbejdsstedet er Nyropsgade 3, København V.  
 
Yderligere oplysninger  
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Tanja Ehnevid-Kjær på 2961 3212.  
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade eksamens- eller studiebevis samt anden relevant dokumentation.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2019.  
Vi holder samtaler den 20. december, og hvis du bliver indkaldt til samtale, vil du inden samtalen blive bedt om at forberede refleksioner på en lille case.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHR, Strategi og ØkonomiKøbenhavn2018-12-04T12:01:47.3332018-12-18T00:00:00
329924217Studentermedhjælper til BUF X - Københavns Kommunes makerspaceBasic Brænder du for undervisning og læring og udvikling, og har du kompetencer inden for det digitale felt? Har du lyst til at arbejde med dygtige konsulenter, der underviser Københavns lærere og elever i skolernes eget makerspace? Så er stillingen som studentermedhjælper i Børne- og Ungdomsforvaltningens BUF X garanteret noget for dig. Københavnske skoler har deres eget digitale fabrikationsværksted, BUF X, hvor der tilbydes innovative undervisningsforløb for skoleklasser og deres lærere. Værkstedet rummer de nyeste makerspace-teknologier såsom 3-D print, laserskærer, kredsløbsteknologier, kodning og meget andet. Der er stor efterspørgsel på forløb i BUF X fra de københavnske skoler, så vi har brug for ekstra hænder til arbejdet med at implementere nye teknologier og innovative undervisningsmetoder, hvilket er en stor og spændende opgave. Din primære arbejdsgang vil være i BUF X, hvor opgaven er at bistå underviserne i den brede palette af undervisningstilbud. Vi lægger vægt på, at du læser på en relevant videregående uddannelse fx på læreruddannelsen har interesse for undervisning og det digitale felt kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt i komplekse situationer har erfaring med at arbejde med børn har gode samarbejdsevner, overholder deadlines og følger dine opgaver helt til dørs Dine arbejdsopgaver vil primært være at assistere i undervisning af elever i BUF X koordinere bookninger af undervisningsforløb med de besøgende i BUF X assistere ved praksisnær support på københavnske skoler, hvor man ønsker at implementere de nyeste teknologier Løn- og ansættelsesforhold Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftaler om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Det er et krav for ansættelse, at du er studieaktiv. Den gennemsnitlige arbejdstid er 15 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne og kan i en vis udstrækning tilrettelægges fleksibelt, så de tager hensyn til dit studie. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mathilde Skjøth på 2151 5072 eller Andreas Kastrup på 2972 6949. Du kan læse mere om BUF X her www.bufx.dk Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. januar 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 3 i 2019, og de finder sted i BUFX s lokaler i Valby Kulturhus, Valgårdsvej, 2500 Valby.
Brænder du for undervisning og læring og udvikling, og har du kompetencer inden for det digitale felt? Har du lyst til at arbejde med dygtige konsulenter, der underviser Københavns lærere og elever i skolernes eget makerspace?
 
Så er stillingen som studentermedhjælper i Børne- og Ungdomsforvaltningens BUF X garanteret noget for dig.   
 
Københavnske skoler har deres eget digitale fabrikationsværksted, BUF X, hvor der tilbydes innovative undervisningsforløb for skoleklasser og deres lærere. Værkstedet rummer de nyeste makerspace-teknologier såsom 3-D print, laserskærer, kredsløbsteknologier, kodning og meget andet.
 
Der er stor efterspørgsel på forløb i BUF X fra de københavnske skoler, så vi har brug for ekstra hænder til arbejdet med at implementere nye teknologier og innovative undervisningsmetoder, hvilket er en stor og spændende opgave.
 
Din primære arbejdsgang vil være i BUF X, hvor opgaven er at bistå underviserne i den brede palette af undervisningstilbud.  
 
Vi lægger vægt på, at du
  • læser på en relevant videregående uddannelse – fx på læreruddannelsen  
  • har interesse for undervisning og det digitale felt  
  • kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt i komplekse situationer  
  • har erfaring med at arbejde med børn  
  • har gode samarbejdsevner, overholder deadlines og følger dine opgaver helt til dørs  
Dine arbejdsopgaver vil primært være at
  • assistere i undervisning af elever i BUF X  
  • koordinere bookninger af undervisningsforløb med de besøgende i BUF X  
  • assistere ved praksisnær support på københavnske skoler, hvor man ønsker at implementere de nyeste teknologier  
Løn- og ansættelsesforhold  
Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftaler om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Det er et krav for ansættelse, at du er studieaktiv.  
 
Den gennemsnitlige arbejdstid er 15 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne og kan i en vis udstrækning tilrettelægges fleksibelt, så de tager hensyn til dit studie.
 
Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mathilde Skjøth på 2151 5072 eller Andreas Kastrup på 2972 6949.  
Du kan læse mere om BUF X her www.bufx.dk
 
 Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. januar 2019  
Vi forventer at holde samtaler i uge 3 i 2019, og de finder sted i BUFX’s lokaler i Valby Kulturhus, Valgårdsvej, 2500 Valby.  

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkole og UngdomKøbenhavn2018-12-06T17:01:22.9032019-01-01T00:00:00
329926367Studentermedhjælper til proces- og stabsarbejde i Center for Løn og PersonaleBasic Vil du være med til at understøtte ledelsen og udvikle processer i en af Danmarks største virksomheder? Så er denne stilling i Centerstab og Procesteamet måske noget for dig. Stabsteamet og procesteamet i Center for Løn- og Personale i Koncernservice under Københavns Kommunes økonomiforvaltning søger en ny studentermedhjælp. Teamene ligger i kontoret Digitalisering og Udvikling, der har ansvar for at sikre udvikling, proces- og systemunderstøttelse på personaleområdet. Du vil komme til at indgå i de to team i kontoret, der arbejder med stabsopgaver, økonomi og ledelsessupport samt processer og automatisering. Sammen med de to team vil du arbejde med notatskrivning og analysearbejde i forhold til projekter og indsatser, eventuelt understøttelse af implementeringsinitiativer, samt afdækning og dokumentation af processer. Derudover vil du arbejde med understøttende stabsopgaver, herunder chefunderstøttende aktiviteter og lettere administrativ sagsbehandling. Du vil overordnet bidrage til en funktionel hverdag i Center for Løn og Personale. Om dig Du har formentlig været i gang med din uddannelse nogle år, gerne indenfor samfundsvidenskab, forvaltning eller lignende. Derudover skal du: kunne arbejde struktureret og selvstændigt være nysgerrig og ikke bleg for at søge ny viden være analytisk stærk både kunne grave dig ned i detaljen og se et problem fra helikopterperspektiv være god til at tænke ud af boksen og se nye alternativer have gode kommunikative og formidlingsmæssige kompetencer trives i et miljø med mange forandringer Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du derudover kan arbejde med rapportudtræk og databehandling og analytisk kan udlede tendenser, og er stærk i brugen af Excel. Vi tilbyder dig Hos os får du et spændende job i en organisation i forandring, hvor du får mulighed for at gøre dine ideer til virkelighed. Vi er en organisation med gode udviklingsmuligheder, dygtige kolleger og et værdigrundlag, der lægger vægt på tillid og en anerkendende tilgang til medarbejderne. Vi tilbyder dig et spændende og attraktivt job på en af landets største arbejdspladser. En organisation som arbejder fleksibelt og lægger vægt på samarbejde, initiativ og engagement. Stor kontaktflade til resten af Koncernservice og Københavns Kommunes forvaltninger. Gode og dygtige kolleger med en åben og uhøjtidelig omgangstone. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Stillingen er på 10 eller 15 timer ugentligt. Vi forventer, at du kan tiltræde den 1. marts 2019. Yderligere information Nærmere oplysninger om processen fås ved henvendelse til teamleder Marika Falk Andersen-Kuehn på 2343 0823. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 10. januar 2019. Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 3 eller 4. Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk.
Vil du være med til at understøtte ledelsen og udvikle processer i en af Danmarks største virksomheder? Så er denne stilling i Centerstab og Procesteamet måske noget for dig.  
 
Stabsteamet og procesteamet i Center for Løn- og Personale i Koncernservice under Københavns Kommunes økonomiforvaltning søger en ny studentermedhjælp. Teamene ligger i kontoret Digitalisering og Udvikling, der har ansvar for at sikre udvikling, proces- og systemunderstøttelse på personaleområdet.  
 
Du vil komme til at indgå i de to team i kontoret, der arbejder med stabsopgaver, økonomi og ledelsessupport samt processer og automatisering. Sammen med de to team vil du arbejde med notatskrivning og analysearbejde i forhold til projekter og indsatser, eventuelt understøttelse af implementeringsinitiativer, samt afdækning og dokumentation af processer. Derudover vil du arbejde med understøttende stabsopgaver, herunder chefunderstøttende aktiviteter og lettere administrativ sagsbehandling. Du vil overordnet bidrage til en funktionel hverdag i Center for Løn og Personale.  
 
Om dig  
Du har formentlig været i gang med din uddannelse nogle år, gerne indenfor samfundsvidenskab, forvaltning eller lignende. Derudover skal du:  
  • kunne arbejde struktureret og selvstændigt  
  • være nysgerrig og ikke bleg for at søge ny viden  
  • være analytisk stærk  
  • både kunne grave dig ned i detaljen og se et problem fra helikopterperspektiv  
  • være god til at tænke ud af boksen og se nye alternativer  
  • have gode kommunikative og formidlingsmæssige kompetencer  
  • trives i et miljø med mange forandringer  
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du derudover kan arbejde med rapportudtræk og databehandling og analytisk kan udlede tendenser, og er stærk i brugen af Excel.  
 
Vi tilbyder dig  
Hos os får du et spændende job i en organisation i forandring, hvor du får mulighed for at gøre dine ideer til virkelighed. Vi er en organisation med gode udviklingsmuligheder, dygtige kolleger og et værdigrundlag, der lægger vægt på tillid og en anerkendende tilgang til medarbejderne.
Vi tilbyder dig et spændende og attraktivt job på en af landets største arbejdspladser. En organisation som arbejder fleksibelt og lægger vægt på samarbejde, initiativ og engagement. Stor kontaktflade til resten af Koncernservice og Københavns Kommunes forvaltninger. Gode og dygtige kolleger med en åben og uhøjtidelig omgangstone.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Stillingen er på 10 eller 15 timer ugentligt.  Vi forventer, at du kan tiltræde den 1. marts 2019.  
 
Yderligere information  
Nærmere oplysninger om processen fås ved henvendelse til teamleder Marika Falk Andersen-Kuehn på 2343 0823.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 10. januar 2019.
Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 3 eller 4. 
 
Om Koncernservice 
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Løn og PersonaleKøbenhavn2018-12-12T12:00:58.4832019-01-10T00:00:00
329912247Studentermedhjælper til marketing, kommunikation og supportRobot København, 13.11.2018 Selvstændigt erhvervsdrivende er vores helte her hos Debitoor. Vi tror på, at verden har brug for flere erhvervsdrivende. Vi leder efter en talentfuld studentermedhjælper til vores online marketing-team. Du bliver en del af en hurtigt voksende online virksomhed, der fokuserer på vores voksende segment af danske kunder. Dine ansvarområder Kundesupport Skrive artikler til debitoor.dk Søgemaskineoptimering (SEO) Skrive annoncer til Google Adwords Sociale medier såsom Facebook og Twitter Krav til stillingen Fremragende skriftlige danskkundskaber Læser på en bachelor eller på højere niveau i øjeblikket indenfor kommunikation, journalistik, marketing, virksomhedsøkonomi eller lignende Du leder efter en udfordring og har mod på at udvikle dine kompetencer Du trives under ansvar, er velorganiseret og kan arbejde selvstændigt Kendskab til regnskab er en fordel, men ikke et krav. Erfaring med at skabe indhold til SEO og SEM er et plus. Vi tilbyder Et udfordrende studiejob i en succesfuld, international virksomhed med rige muligheder for professionel og personlig udvikling Mulighed for at blive en del af et ungt, internationalt hold på vores hovedkontor beliggende centralt i København Fremragende kantineordning med egen kok Løn: 125 kr. time Du skal Tag et kig på debitoor.dk og vores andre medier, lav en testkonto, prøv vores regnskabsprogram og fortæl os, hvorfor du gerne vil være vores nye studentermedhjælper Send din ansøgning og CV til jkl@debitoor.com. Vedhæft eller link gerne til eksempler på dine tidligere skrevne tekster Tiltrædelse: Efter aftale Hvis du har nogle spørgsmål vedr. stillingen, skal du kontakte Jan Klitsgaard - jkl@debitoor.com

København, 13.11.2018

Selvstændigt erhvervsdrivende er vores helte her hos Debitoor. Vi tror på, at verden har brug for flere erhvervsdrivende. Vi leder efter en talentfuld studentermedhjælper til vores online marketing-team.

 

Du bliver en del af en hurtigt voksende online virksomhed, der fokuserer på vores voksende segment af danske kunder.   

 

Dine ansvarområder

  • Kundesupport
  • Skrive artikler til debitoor.dk
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Skrive annoncer til Google Adwords
  • Sociale medier såsom Facebook og Twitter

 

Krav til stillingen

  • Fremragende skriftlige danskkundskaber
  • Læser på en bachelor eller på højere niveau i øjeblikket indenfor kommunikation, journalistik, marketing, virksomhedsøkonomi eller lignende
  • Du leder efter en udfordring og har mod på at udvikle dine kompetencer
  • Du trives under ansvar, er velorganiseret og kan arbejde selvstændigt

Kendskab til regnskab er en fordel, men ikke et krav. Erfaring med at skabe indhold til SEO og SEM er et plus.

 

Vi tilbyder

  • Et udfordrende studiejob i en succesfuld, international virksomhed med rige muligheder for professionel og personlig udvikling
  • Mulighed for at blive en del af et ungt, internationalt hold på vores hovedkontor beliggende centralt i København
  • Fremragende kantineordning med egen kok

 

Løn: 125 kr./time

 

Du skal

  • Tag et kig på debitoor.dk og vores andre medier, lav en testkonto, prøv vores regnskabsprogram og fortæl os, hvorfor du gerne vil være vores nye studentermedhjælper
  • Send din ansøgning og CV til jkl@debitoor.com. Vedhæft eller link gerne til eksempler på dine tidligere skrevne tekster

 

Tiltrædelse: Efter aftale

Hvis du har nogle spørgsmål vedr. stillingen, skal du kontakte Jan Klitsgaard - jkl@debitoor.com

Debitoor ApSFrederiksberg2018-11-14T00:00:002019-01-07T00:00:00
329905864Studentermedhjælper til messedeltagelse og kundeserviceRobot Biofireplace Group søger en eller to studentermedhjælpere til kundeservice og deltagelse på messer i Københavnsområdet. Vi er en Gazelle-virksomhed i høj vækst med rødder i Aalborg. Biofireplace Group har Skandinaviens største udvalg af biopejse. På nuværende tidspunkt opererer vi i 10 europæiske lande med én fysisk butik i Nordjylland, og planlægger åbning af showroom i København foråret 2019. Som studentermedhjælper hos Biofireplace Group kan du forvente at arbejde et varierende antal timer ugentligt. Arbejdsopgaver: Kundeservice i form af live-chat og e-mail. Messedeltagelse: Salg samt opsætning nedrivning af stand. SoMe: Facebook, Instagram, Youtube og Pinterest. Salgsaktiviteter målrettet indretningskonsulenter, arkitekter og entrepriseselskaber. Kommunikative webopgaver. Online marketing: Nyhedsbrev, influencers bloggere, SEO etc. Butiksekspedition ved åbning af showroom i København forår 2019. Vi forventer: At du er udadvendt og kan repræsentere virksomheden på professionel vis. At du er en stærk skriftlig formidler. At du kan begå dig på flere sprog (Minimum dansk og engelsk). At du kan arbejde et varierende antal ugentlige timer (Op til 20 timer). At du har interesse inden for bolig, design og interiør. Vi kan tilbyde: En virksomhed i vækst og gode udviklingsmuligheder. En fleksibel arbejdsplads med varierende arbejdsopgaver. En god omgangstone og godt arbejdsmiljø. Selvstændige arbejdsopgaver. Involvering i opstart af ny butik i København. Det forventes i øvrigt, at du, efterfølgende og sideløbende med messeaktiviteter, fortsætter som studentermedhjælper i vores nyåbnede afdeling i København. Har opslaget fanget din interesse? I så fald opfordres du til at sende din ansøgning med det samme, da vi gennemgår ansøgninger løbende. Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Casper Winberg Lanng på tlf. 45 60 66 96 24 eller ca@biopejs-shop.dk.

Biofireplace Group søger en eller to studentermedhjælpere til kundeservice og deltagelse på messer i Københavnsområdet.

Vi er en Gazelle-virksomhed i høj vækst med rødder i Aalborg. Biofireplace Group har Skandinaviens største udvalg af biopejse. På nuværende tidspunkt opererer vi i 10 europæiske lande med én fysisk butik i Nordjylland, og planlægger åbning af showroom i København foråret 2019.

Som studentermedhjælper hos Biofireplace Group kan du forvente at arbejde et varierende antal timer ugentligt.

Arbejdsopgaver:

  • Kundeservice i form af live-chat og e-mail.
  • Messedeltagelse: Salg samt opsætning/nedrivning af stand.
  • SoMe: Facebook, Instagram, Youtube og Pinterest.
  • Salgsaktiviteter målrettet indretningskonsulenter, arkitekter og entrepriseselskaber.
  • Kommunikative webopgaver.
  • Online marketing: Nyhedsbrev, influencers/bloggere, SEO etc.
  • Butiksekspedition ved åbning af showroom i København forår 2019.

Vi forventer:

  • At du er udadvendt og kan repræsentere virksomheden på professionel vis.
  • At du er en stærk skriftlig formidler.
  • At du kan begå dig på flere sprog (Minimum dansk og engelsk).
  • At du kan arbejde et varierende antal ugentlige timer (Op til 20 timer).
  • At du har interesse inden for bolig, design og interiør.

Vi kan tilbyde:

  • En virksomhed i vækst og gode udviklingsmuligheder.
  • En fleksibel arbejdsplads med varierende arbejdsopgaver.
  • En god omgangstone og godt arbejdsmiljø.
  • Selvstændige arbejdsopgaver.
  • Involvering i opstart af ny butik i København.

Det forventes i øvrigt, at du, efterfølgende og sideløbende med messeaktiviteter, fortsætter som studentermedhjælper i vores nyåbnede afdeling i København.

Har opslaget fanget din interesse? I så fald opfordres du til at sende din ansøgning med det samme, da vi gennemgår ansøgninger løbende. Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Casper Winberg Lanng på tlf. +45 60 66 96 24 eller ca@biopejs-shop.dk.

Biopejs-shopKøbenhavn2018-11-02T00:00:002018-12-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Nysgerrig og systematisk studentermedhjælper/bachelor med appetit på koordinering og kommunikation til HR, Strategi og Økonomi

HR, Strategi og Økonomi

København
Har du interesse og talent for koordinering og logistisk planlægning? Brænder du for videndeling, og har du let ved at tage kontakt til samarbejdspartnere? Sætter du en ære i at kommunikere kreativt og klart? Så er du måske vores nye studentermedhjæ...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Studentermedhjælper til BUF X - Københavns Kommunes makerspace

Skole og Ungdom

København
Brænder du for undervisning og læring og udvikling, og har du kompetencer inden for det digitale felt? Har du lyst til at arbejde med dygtige konsulenter, der underviser Københavns lærere og elever i skolernes eget makerspace? Så er stillingen som s...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:1. januar 2019

Studentermedhjælper til proces- og stabsarbejde i Center for Løn og Personale

Center for Løn og Personale

København
Vil du være med til at understøtte ledelsen og udvikle processer i en af Danmarks største virksomheder? Så er denne stilling i Centerstab og Procesteamet måske noget for dig. Stabsteamet og procesteamet i Center for Løn- og Personale i Koncernservic...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:10. januar 2019

Studentermedhjælper til marketing, kommunikation og support

Debitoor ApS

Frederiksberg
København, 13.11.2018 Selvstændigt erhvervsdrivende er vores helte her hos Debitoor. Vi tror på, at verden har brug for flere erhvervsdrivende. Vi leder efter en talentfuld studentermedhjælper til vores online marketing-team. Du bliver en del af en ...
Indrykket:14. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Studentermedhjælper til messedeltagelse og kundeservice

Biopejs-shop

København
Biofireplace Group søger en eller to studentermedhjælpere til kundeservice og deltagelse på messer i Københavnsområdet. Vi er en Gazelle-virksomhed i høj vækst med rødder i Aalborg. Biofireplace Group har Skandinaviens største udvalg af biopejse. På...
Indrykket:2. november 2018
Udløbsdato:28. december 2018