Studentermedhjælper til Client Account Management, SEB Danmark

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Copenhagen / Client Account Management / Large Corporates & Financial Institutions

Er du studerende, og har du lyst til at prøve kræfterne af i den finansielle sektor, så søger vi lige nu en studentermedhjælper til en spændende administrativ rolle i Client Account Management, SEB Danmark. Dine kolleger er blandt branchens dygtigste, og du bliver en del af et engagereret og kompetent team med en stærk teamånd og som arbejder for at cementere vores position, som en af de førende erhvervs- og investeringsbanker i Danmark.

Om jobbet
Din primære opgave bliver at assistere vores team af Client Account Managers og Regulatory Analysts, som arbejder med kreditprocesser, produkter og regulatoriske krav for kundesegmenterne Large Corporates og Finansielle Institutions.

Du får en bred pallette af driftsmæssige opgaver, herunder

· Assistere med udarbejdelse af interne- såvel som eksterne rapporter herunder bearbejdning af store mængder data

· Skabe datamæssigt overblik over den samlede kundeportefølje samt vedligeholdelse af kundelister

· Håndtere administrative komponenter i kreditprocessen samt mindre analyser

· Vedligeholde kunderelaterede dokumenter, herunder kredit, AML og andre reguleringer

· Assistere i forbindelse med on-boarding af nye kunder

Din profil
Vi forventer, at du er struktureret og serviceminded af natur. Du trives med rutineprægede opgaver, men kan også lide at arbejde i et foranderligt miljø, da to dage sjældent er ens. Du kan lide at have mange bolde i luften og er ikke bange for at påtage dig nye opgaver. Du får noget for hånden og sætter en ære i at gøre tingene færdige. Vi sørger for al din oplæring, så du skal bare have den rette indstilling og lærevillighed.

Du er formentlig i begyndelsen af din videregående uddannelse og på udkig efter et studiejob 10-20 timer om ugen i en spændende virksomhed. Det er ikke så afgørende, hvilken uddannelse du læser, men derimod at du har lyst til at bruge dit udprægede servicegen og struktur til at løse vigtige opgaver.

Vi tilbyder
I Client Account Management er vi 10 engagerede kolleger, som har et skarpt fokus på at levere service i verdensklasse til vores kunder. Der er plads til både individualitet og teamånd, fordi vi ved, at det er samarbejdet mellem både dine kollegaer i Client Account Management, Kundeteams og Produktområderne generelt samt de øvrige afdelinger i SEB, der for alvor løfter os og giver mest værdi til kunderne. Vi har en professionel men uformel omgangstone og humor er en vigtig del af hverdagen.

Læs mere om hvordan det er arbejde i SEB www.sebgroup.com/career

Sådan søger du
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest d. 20. Maj 2022. Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du er velkommen til at kontakte følgende, hvis du vil vide mere om stillingen:

- Heidi Johanna Lönngren + 45 25 35 95 46

- Niclas Badstue Kiemer + 45 53 37 23 10

Om SEB
SEB er en førende nordisk finanskoncern. Vi tror på, at nyskabende individer og innovative virksomheder er afgørende for at skabe en bedre verden. Vi er her for at hjælpe dem med at opnå deres mål og få succes i både gode og dårlige tider. I Sverige og de baltiske lande tilbyder SEB finansiel rådgivning og et bredt udbud at finansielle tjenester. I Danmark, Finland, Norge og Tyskland har SEB stærkt fokus på corporate og investment banking, ud fra et fuldservice koncept til erhvervsvirksomheder og institutionelle kunder.

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.

Read more: https://sebgroup.com/

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Studentermedhjælper til Client Account Management, SEB Danmark

Copenhagen / Client Account Management / Large Corporates & Financial Institutions

Er du studerende, og har du lyst til at prøve kræfterne af i den finansielle sektor, så søger vi lige nu en studentermedhjælper til en spændende administrativ rolle i Client Account Management, SEB Danmark. Dine kolleger er blandt branchens dygtigste, og du bliver en del af et engagereret og kompetent team med en stærk teamånd og som arbejder for at cementere vores position, som en af de førende erhvervs- og investeringsbanker i Danmark.

Om jobbet
Din primære opgave bliver at assistere vores team af Client Account Managers og Regulatory Analysts, som arbejder med kreditprocesser, produkter og regulatoriske krav for kundesegmenterne Large Corporates og Finansielle Institutions.

Du får en bred pallette af driftsmæssige opgaver, herunder

· Assistere med udarbejdelse af interne- såvel som eksterne rapporter herunder bearbejdning af store mængder data

· Skabe datamæssigt overblik over den samlede kundeportefølje samt vedligeholdelse af kundelister

· Håndtere administrative komponenter i kreditprocessen samt mindre analyser

· Vedligeholde kunderelaterede dokumenter, herunder kredit, AML og andre reguleringer

· Assistere i forbindelse med on-boarding af nye kunder

Din profil
Vi forventer, at du er struktureret og serviceminded af natur. Du trives med rutineprægede opgaver, men kan også lide at arbejde i et foranderligt miljø, da to dage sjældent er ens. Du kan lide at have mange bolde i luften og er ikke bange for at påtage dig nye opgaver. Du får noget for hånden og sætter en ære i at gøre tingene færdige. Vi sørger for al din oplæring, så du skal bare have den rette indstilling og lærevillighed.

Du er formentlig i begyndelsen af din videregående uddannelse og på udkig efter et studiejob 10-20 timer om ugen i en spændende virksomhed. Det er ikke så afgørende, hvilken uddannelse du læser, men derimod at du har lyst til at bruge dit udprægede servicegen og struktur til at løse vigtige opgaver.

Vi tilbyder
I Client Account Management er vi 10 engagerede kolleger, som har et skarpt fokus på at levere service i verdensklasse til vores kunder. Der er plads til både individualitet og teamånd, fordi vi ved, at det er samarbejdet mellem både dine kollegaer i Client Account Management, Kundeteams og Produktområderne generelt samt de øvrige afdelinger i SEB, der for alvor løfter os og giver mest værdi til kunderne. Vi har en professionel men uformel omgangstone og humor er en vigtig del af hverdagen.

Læs mere om hvordan det er arbejde i SEB www.sebgroup.com/career

Sådan søger du
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest d. 20. Maj 2022. Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du er velkommen til at kontakte følgende, hvis du vil vide mere om stillingen:

- Heidi Johanna Lönngren + 45 25 35 95 46

- Niclas Badstue Kiemer + 45 53 37 23 10

Om SEB
SEB er en førende nordisk finanskoncern. Vi tror på, at nyskabende individer og innovative virksomheder er afgørende for at skabe en bedre verden. Vi er her for at hjælpe dem med at opnå deres mål og få succes i både gode og dårlige tider. I Sverige og de baltiske lande tilbyder SEB finansiel rådgivning og et bredt udbud at finansielle tjenester. I Danmark, Finland, Norge og Tyskland har SEB stærkt fokus på corporate og investment banking, ud fra et fuldservice koncept til erhvervsvirksomheder og institutionelle kunder.

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.

Read more: https://sebgroup.com/

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.