Studentermedhjælper til EU-opgaver i Trafikstyrelsens Center for marked og kollektiv trafik

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger en studentermedhjælper til Center for marked og kollektiv trafik, som har lyst til konkret sagsbehandling og til at prøve kræfter med EU-arbejde i praksis.

Jernbanedelen af Center for marked og kollektiv trafik arbejder for en attraktiv og sikker jernbane i vækst. Vores opgaver består i at påvirke, fortolke og gennemføre EU-regler om jernbanens sikkerhed og interoperabilitet og at sagsbehandle ansøgninger om godkendelse af infrastruktur og køretøjer, f.eks. Metro Cityringen, Femern-forbindelsen og IC4.

Opgaver
Dine arbejdsopgaver vil være at:

  • Medvirke til forberedelse af møder i EU’s jernbanekomitéer og i jernbaneagenturet
  • Understøtte det internationale arbejde
  • Løfte ad-hoc opgaver som f.eks. udarbejdelse af præsentationer og vedligeholdelse af hjemmeside
  • Bidrage til udarbejdelsen af rapporter og analyser
  • Udføre andre forefaldende administrative opgaver i kontoret

Du vil få indblik og erfaring i den danske EU-procedure, herunder procedurer ved forberedelse af møder i EU-regi og udarbejdelse af danske positioner ift. konkrete problematikker.

Profil
Du er
  • Stud.scient.pol. eller studerende under lignende samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse
  • Velformuleret i dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Selvstændig og initiativrig i samarbejdet
  • Har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation
  • Er ansvarsfuld, har gå-på-mod og bidrager med godt humør

Om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet.
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt med ansættelse snarest muligt.

Arbejdsindsatsen forventes at fordele sig jævnt over hele året, selvom der selvfølgelig kan være perioder med spidsbelastning. Vi tager naturligvis hensyn til dine eksamener og læsning.

Du kan få mere at vide om stillingen hos chefkonsulent Mari Ruuhi på tlf.: 41780217.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 25. maj 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015006Phoenix-ac20784a12019-05-01T00:00:00Studentermedhjælper til EU-opgaver i Trafikstyrelsens Center for marked og kollektiv trafikTrafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger en studentermedhjælper til Center for marked og kollektiv trafik, som har lyst til konkret sagsbehandling og til at prøve kræfter med EU-arbejde i praksis.

Jernbanedelen af Center for marked og kollektiv trafik arbejder for en attraktiv og sikker jernbane i vækst. Vores opgaver består i at påvirke, fortolke og gennemføre EU-regler om jernbanens sikkerhed og interoperabilitet og at sagsbehandle ansøgninger om godkendelse af infrastruktur og køretøjer, f.eks. Metro Cityringen, Femern-forbindelsen og IC4.

Opgaver
Dine arbejdsopgaver vil være at:

  • Medvirke til forberedelse af møder i EU’s jernbanekomitéer og i jernbaneagenturet
  • Understøtte det internationale arbejde
  • Løfte ad-hoc opgaver som f.eks. udarbejdelse af præsentationer og vedligeholdelse af hjemmeside
  • Bidrage til udarbejdelsen af rapporter og analyser
  • Udføre andre forefaldende administrative opgaver i kontoret

Du vil få indblik og erfaring i den danske EU-procedure, herunder procedurer ved forberedelse af møder i EU-regi og udarbejdelse af danske positioner ift. konkrete problematikker.

Profil
Du er
  • Stud.scient.pol. eller studerende under lignende samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse
  • Velformuleret i dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Selvstændig og initiativrig i samarbejdet
  • Har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation
  • Er ansvarsfuld, har gå-på-mod og bidrager med godt humør

Om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet.
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt med ansættelse snarest muligt.

Arbejdsindsatsen forventes at fordele sig jævnt over hele året, selvom der selvfølgelig kan være perioder med spidsbelastning. Vi tager naturligvis hensyn til dine eksamener og læsning.

Du kan få mere at vide om stillingen hos chefkonsulent Mari Ruuhi på tlf.: 41780217.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 25. maj 2019.
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger en studentermedhjælper til Center for marked og kollektiv trafik, som har lyst til konkret sagsbehandling og til at prøve kræfter med EU-arbejde i praksis. Jernbanedelen af Center for marked og kollektiv trafik arbejder for en attraktiv og sikker jernbane i vækst. Vores opgaver består i at påvirke, fortolke og gennemføre EU-regler om jernbanens sikkerhed og interoperabilitet og at sagsbehandle ansøgninger om godkendelse af infrastruktur og køretøjer, f.eks. Metro Cityringen, Femern-forbindelsen og IC4. Opgaver Dine arbejdsopgaver vil være at: Medvirke til forberedelse af møder i EU s jernbanekomitéer og i jernbaneagenturet Understøtte det internationale arbejde Løfte ad-hoc opgaver som f.eks. udarbejdelse af præsentationer og vedligeholdelse af hjemmeside Bidrage til udarbejdelsen af rapporter og analyser Udføre andre forefaldende administrative opgaver i kontoret Du vil få indblik og erfaring i den danske EU-procedure, herunder procedurer ved forberedelse af møder i EU-regi og udarbejdelse af danske positioner ift. konkrete problematikker. Profil Du er Stud.scient.pol. eller studerende under lignende samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse Velformuleret i dansk og engelsk i både skrift og tale Selvstændig og initiativrig i samarbejdet Har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation Er ansvarsfuld, har gå-på-mod og bidrager med godt humør Om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk Løn og ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt med ansættelse snarest muligt. Arbejdsindsatsen forventes at fordele sig jævnt over hele året, selvom der selvfølgelig kan være perioder med spidsbelastning. Vi tager naturligvis hensyn til dine eksamener og læsning. Du kan få mere at vide om stillingen hos chefkonsulent Mari Ruuhi på tlf.: 41780217. Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 25. maj 2019.11jobnetac20784a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122398&DepartmentId=6195&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3517616Trafikstyrelsen11Carsten Niebuhrs Gade 431577København VDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset752342JobNet4981577498157710001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac20784ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac20784ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac20784a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac20784a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Øvrige?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361634658Marinoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330021475Studiejob // salgsrådgiver for Babboe DanmarkBasic Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team. Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark. Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne. Sådan ser dagen udOrganiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder Assisterende logistikopgaverEvt. deltagelse ved messer og events Hvem du er Du interesserer dig for salg og markedsføring Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Du taler og skriver dansk Du skal ikke være super-telemarketing-sælger . Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du Spændende arbejdsopgaver Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde) Attraktiv lønpakke Relevant erfaring med salg og kunderådgivning Er du klar? Så send en ansøgning via knappen send ansøgning ! Vi glæder os til at møde dig. Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 Ansættelsesdato: 1. juli 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketing Manager Jonas LykkeHovednummer: 81759090Email: Jonas@scandipartner.com Se mere på vores ansøgersite: https: babboe.brandero.com
Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

Bliv salgsrådgiver hos Babboe

Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team.

Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark.

Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne.

Sådan ser dagen ud
  • Organiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom
  • Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder
  • Assisterende logistikopgaver
  • Evt. deltagelse ved messer og events 
Hvem du er 
  • Du interesserer dig for salg og markedsføring
  • Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig
  • Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Du taler og skriver dansk
Du skal ikke være ”super-telemarketing-sælger”. Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi – og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk

Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du 
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde)
  • Attraktiv lønpakke
  • Relevant erfaring med salg og kunderådgivning 
Er du klar? 

Så send en ansøgning via knappen "send ansøgning"! Vi glæder os til at møde dig.

Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 
Ansættelsesdato: 1. juli 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Marketing Manager Jonas Lykke
Hovednummer: 81759090
Email: Jonas@scandipartner.com

Se mere på vores ansøgersite: https://babboe.brandero.com

ORS/Small/660322c5_logo.pngSCANDIPARTNER ApSNordhavn2019-05-10T11:02:22.7372019-06-13T00:00:00
330021544Studentermedhjælper til esportsenheden i IdrætsudviklingBasic Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret. Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events. Dine arbejdsopgaver vil omfatte konceptudvikling og afvikling af events at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder booking og kontrakter administrative ad-hoc opgaver forefaldende kommunikationsopgaver vedligeholdelsesopgaver installation og konfiguration af hardware og software. Vi forventer, at du arbejder systematisk og selvstændigt er ansvarlig og engageret har viden inden for esport og gaming har erfaring med opsætning og vedligehold af computere er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt på længere sigt har lyst til at undervise. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet. Løn- og ansættelsesvilkår Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde. Der tages højde for eksamensperioder. Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC.  
 
Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret.  
 
Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events.  
 
Dine arbejdsopgaver vil omfatte 
  • konceptudvikling og afvikling af events  
  • at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder 
  • booking og kontrakter  
  • administrative ad-hoc opgaver  
  • forefaldende kommunikationsopgaver 
  • vedligeholdelsesopgaver  
  • installation og konfiguration af hardware og software.
Vi forventer, at du 
  • arbejder systematisk og selvstændigt 
  • er ansvarlig og engageret  
  • har viden inden for esport og gaming  
  • har erfaring med opsætning og vedligehold af computere  
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt  
  • på længere sigt har lyst til at undervise.  
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde.
Der tages højde for eksamensperioder.  
 
Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter.  
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.  
 
Yderligere oplysninger  
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIdrætsudvikling GMCKøbenhavn NV2019-05-10T12:01:01.9102019-05-31T00:00:00
330028160Studentermedhjælper til Københavns RådhusBasic Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange andre kommunikationsprojekter på Københavns Rådhus? Og vil du samtidig elske at arbejde for København og københavnerne? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Koncernkommunikation. København vokser i disse år med ca. 10.000 nye københavnerne om året. En historisk stor udvikling med mange muligheder, problemstillinger og dilemmaer, som også kalder på stærk kommunikation. Vi mangler lige nu en dygtig studentermedhjælper til Koncernkommunikation i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, som vil indgå i et sejt, fagligt fællesskab på rådhuset med tre teams og 25 kolleger. Stillingen er på 18 timer om ugen. Jobbet: Du bliver en del af vores team for presse og ekstern kommunikation, og du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Vi arbejder bl.a. med: Kampagner fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline Borgerdialog og debat om Københavns udvikling Kommunikation ifm. større events: Åbning af Cityringen, C40 klimatopmøde, Tour de France m.m. Presse om alt fra byudvikling til klima og København som sikker by Employee Advocacy på sociale medier. Du: Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse m.m. ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier Er vant til at indgå i faglige samarbejder og kan arbejde struktureret med blik for både kvalitet og deadlines. Os: Koncernkommunikation består af en flok dygtige, engagerede medarbejdere, der arbejder professionelt og effektivt med mange grene af kommunikationsfaget lige fra kampagner, events, presse og sociale medier over forandrings- og ledelseskommunikation til grafik og design. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden, og vi ligger i top i kommunens seneste trivselsmåling. Nøgleordene i Koncernkommunikation er samarbejde, faglighed og en proaktiv tilgang til kommunikation, så vi skaber mest mulig værdi for vores organisation og for københavnerne. Økonomiforvaltningen har blandt andet ansvar for Københavns byudvikling, infrastruktur og kollektiv trafik, kommunens erhvervs- og vækstpolitik, København som sikker by, kommunens budgetter, kommunens ejendomme og nybyggerier, digitalisering samt større begivenheder som C40 og Tour de France. Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads. Læs mere om Københavns Kommune her: www.kk.dk. Det praktiske: Vi vil gerne have, at du starter 1. august eller hurtigst muligt efter. Jobbet er på 18 timer om ugen. Kontakt: Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Pind Jørum på 2711 6896 eller kommunikationschef Amanda Justesen på 2947 8526. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019 Økonomiforvaltningen Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.
Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange andre kommunikationsprojekter på Københavns Rådhus? Og vil du samtidig elske at arbejde for København og københavnerne? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Koncernkommunikation.  
 
København vokser i disse år med ca. 10.000 nye københavnerne om året. En historisk stor udvikling med mange muligheder, problemstillinger og dilemmaer, som også kalder på stærk kommunikation.  
 
Vi mangler lige nu en dygtig studentermedhjælper til Koncernkommunikation i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, som vil indgå i et sejt, fagligt fællesskab på rådhuset med tre teams og 25 kolleger. Stillingen er på 18 timer om ugen.  
 
Jobbet:  
Du bliver en del af vores team for presse og ekstern kommunikation, og du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Vi arbejder bl.a. med: 
  • Kampagner – fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline  
  • Borgerdialog og debat om Københavns udvikling  
  • Kommunikation ifm. større events: Åbning af Cityringen, C40 klimatopmøde, Tour de France m.m.  
  • Presse om alt fra byudvikling til klima og København som sikker by  
  • Employee Advocacy på sociale medier. 
Du:  
  • Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik  
  • Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job  
  • Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse m.m. – ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier
  • Er vant til at indgå i faglige samarbejder – og kan arbejde struktureret med blik for både kvalitet og deadlines. 
Os:  
Koncernkommunikation består af en flok dygtige, engagerede medarbejdere, der arbejder professionelt og effektivt med mange grene af kommunikationsfaget – lige fra kampagner, events, presse og sociale medier over forandrings- og ledelseskommunikation til grafik og design. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden, og vi ligger i top i kommunens seneste trivselsmåling. Nøgleordene i Koncernkommunikation er samarbejde, faglighed og en proaktiv tilgang til kommunikation, så vi skaber mest mulig værdi for vores organisation og for københavnerne.  
 
Økonomiforvaltningen har blandt andet ansvar for Københavns byudvikling, infrastruktur og kollektiv trafik, kommunens erhvervs- og vækstpolitik, København som sikker by, kommunens budgetter, kommunens ejendomme og nybyggerier, digitalisering samt større begivenheder som C40 og Tour de France.  
 
Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads. Læs mere om Københavns Kommune her: www.kk.dk.  
 
Det praktiske:  
Vi vil gerne have, at du starter 1. august eller hurtigst muligt efter.
Jobbet er på 18 timer om ugen.   
 
Kontakt:  
Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Pind Jørum på 2711 6896 eller kommunikationschef Amanda Justesen på 2947 8526.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019 
 
Økonomiforvaltningen  
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKoncernkommunikationKøbenhavn V2019-05-21T14:04:07.5432019-06-05T00:00:00
330023334TestaViva søger stud.jur.Profile Er du stud.jur., og er du overbevist om, at måden, som den etablerede branche arbejder med jura på, bliver anderledes i fremtiden? Vil du være med der, hvor forandringen sker, og vil du være en del af en ambitiøs startup-virksomhed i vækst? Så er det dig, vi er på jagt efter. Du kommer med på en digital rejse og vil bl.a. være med til at forbedre det faktum, at kun 1 ud 10 danskere har et testamente. Hvad er TestaViva? TestaViva (https: testaviva.dk) er en digital platform, som tilbyder juridiske dokumenter til alle danskere. Vores ambition er at sikre, at langt flere danskere får styr på de vigtigste og nødvendige juridiske dokumenter og forsikringer hele livet igennem. Da vi har travlt og hele tiden arbejder på at forbedre os, søger vi en stud.jur. Dine opgaverVi tilbyder, at du bliver en del af et innovativt, ungt og dygtigt team. Vi har arbejdet med digitalisering i mere end 15 år og intensivt med digital jura i de seneste 4 år. Samtidig får du chancen for at arbejde med jura på en ny og anderledes måde. Du vil i samspil med virksomhedens øvrige jurister, partnere og kunder være med til at påvirke udviklingen af TestaViva og måden, man i dag tænker jura på. Dine opgaver bliver bl.a. at:Sikre besvarelse af kundehenvendelse såvel telefonisk som skriftligt.Udarbejde juridiske dokumenter samt vejlede vores kunder i anvendelsen af vores digitale værktøjer.Bidrage til yderligere digitalisering af nye juridiske produkter.Være med til at identificere nye markedsmuligheder og retning for TestaViva.Vi forventer, at Du er stud.jur og gerne er startet på din kandidat.Du er fagligt dygtig særligt indenfor familieret.Du evt. har erfaring med familieret fra andet studiejob.Du er arbejdsom, har lyst til at lære og er omstillingsparat.Vores miljø Til dagligt sidder vi i åbne og lyse lokaler på Islands Brygge. Vi prioriterer et godt fællesskab, og vi laver ofte forskellige aktiviteter sammen. Det kan være alt fra en afslappet fredagsbar til fejring af et nyt produkt eller en ny samarbejdsaftale hos TestaViva. Er ovenstående noget for dig? Så send din ansøgning samt relevante referencer eller anden dokumentation via knappen Send ansøgning . For yderligere information kan du kontakte Jeppe Paaske på tlf. 3134 0935 eller JP@testaviva.dk. Løn efter kvalifikationer. Ansøgningsfrist: hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler holdes løbende, og ansættelse og startdato aftaler vi sammen med den rette kandidat. Har du den rette profil, vil vi gerne have dig med på holdet hurtigst muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: testaviva.brandero.com
Er du stud.jur., og er du overbevist om, at måden, som den etablerede branche arbejder med jura på, bliver anderledes i fremtiden? Vil du være med der, hvor forandringen sker, og vil du være en del af en ambitiøs startup-virksomhed i vækst? Så er det dig, vi er på jagt efter. Du kommer med på en digital rejse og vil bl.a. være med til at forbedre det faktum, at kun 1 ud 10 danskere har et testamente.

Hvad er TestaViva?

TestaViva (https://testaviva.dk) er en digital platform, som tilbyder juridiske dokumenter til alle danskere. Vores ambition er at sikre, at langt flere danskere får styr på de vigtigste og nødvendige juridiske dokumenter og forsikringer hele livet igennem.

Da vi har travlt og hele tiden arbejder på at forbedre os, søger vi en stud.jur.

Dine opgaver
Vi tilbyder, at du bliver en del af et innovativt, ungt og dygtigt team. Vi har arbejdet med digitalisering i mere end 15 år – og intensivt med digital jura i de seneste 4 år. Samtidig får du chancen for at arbejde med jura på en ny og anderledes måde. Du vil i samspil med virksomhedens øvrige jurister, partnere og kunder være med til at påvirke udviklingen af TestaViva og måden, man i dag tænker jura på.

Dine opgaver bliver bl.a. at:
  • Sikre besvarelse af kundehenvendelse såvel telefonisk som skriftligt.
  • Udarbejde juridiske dokumenter samt vejlede vores kunder i anvendelsen af vores digitale værktøjer.
  • Bidrage til yderligere digitalisering af nye juridiske produkter.
  • Være med til at identificere nye markedsmuligheder og retning for TestaViva.
Vi forventer, at
  • Du er stud.jur og gerne er startet på din kandidat.
  • Du er fagligt dygtig – særligt indenfor familieret.
  • Du evt. har erfaring med familieret fra andet studiejob.
  • Du er arbejdsom, har lyst til at lære og er omstillingsparat.
Vores miljø
Til dagligt sidder vi i åbne og lyse lokaler på Islands Brygge. Vi prioriterer et godt fællesskab, og vi laver ofte forskellige aktiviteter sammen. Det kan være alt fra en afslappet fredagsbar til fejring af et nyt produkt eller en ny samarbejdsaftale hos TestaViva.

Er ovenstående noget for dig? Så send din ansøgning samt relevante referencer eller anden dokumentation via knappen "Send ansøgning".

For yderligere information kan du kontakte Jeppe Paaske på tlf. 3134 0935 eller JP@testaviva.dk.

Løn efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt.

Ansættelsessamtaler holdes løbende, og ansættelse og startdato aftaler vi sammen med den rette kandidat. Har du den rette profil, vil vi gerne have dig med på holdet hurtigst muligt.


Se mere på vores ansøgersite: https://testaviva.brandero.com

ORS/Small/edb34eb9_logo.pngTestaVivaKøbenhavn S2019-05-20T00:00:002019-06-16T00:00:00
330007076Folketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælperRobot Folketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning. Din profil Vi forventer at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora, at du er god til at formulere dig klart på skrift også om fagligt komplicerede emner, at du har et grundigt kendskab til EU s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU, at du har gode engelskkundskaber, at du er politisk interesseret. Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt. Information og ansøgning Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v Christine Sidenius, tlf. 3337 3356. Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. 14. juni 2019).Folketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019.

Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning.

Din profil

Vi forventer

  • at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora,
  • at du er god til at formulere dig klart på skrift – også om fagligt komplicerede emner,
  • at du har et grundigt kendskab til EU’s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU,
  • at du har gode engelskkundskaber,
  • at du er politisk interesseret.

Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v/Christine Sidenius, tlf. 3337 3356.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. – 14. juni 2019).





Folketingets administrationKøbenhavn K2019-04-12T00:00:002019-05-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

SCANDIPARTNER ApS

Nordhavn
Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Studentermedhjælper til esportsenheden i Idrætsudvikling

Idrætsudvikling GMC

København NV
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvo...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Studentermedhjælper til Københavns Rådhus

Koncernkommunikation

København V
Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange an...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

TestaViva søger stud.jur.

TestaViva

København S
Er du stud.jur., og er du overbevist om, at måden, som den etablerede branche arbejder med jura på, bliver anderledes i fremtiden? Vil du være med der, hvor forandringen sker, og vil du være en del af en ambitiøs startup-virksomhed i vækst? Så er de...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Folketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælper

Folketingets administration

København K
Folketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil pr...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:29. maj 2019