Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Fagcenter for Autisme og ADHD - Aalborg

Fagcenter for Autisme og ADHD søger en studentermedhjælper på 10 timer om ugen i perioden d. 1. maj til d. 30. september 2018.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Grundet travlhed søger vi en medarbejder, der vil hjælpe os med at komme ajour med journalisering af

  • Vagtplaner
  • Personalesager
  • Og andet, der skal ligge i e-Doc, som er til kommunal sagsjournalisering
Din arbejdstid kan vi tale om, men i begyndelsen er det vigtigt, du er her i dagtimerne sammen med en medarbejder, der kan oplære dig i journalisering.

Du vil blive en del af et team på 14 administrative medarbejdere, der arbejder med bogføring, løn – og personaleopgaver, vagtplanlægning, borgersager, sekretæropgaver og planlæggeropgaver af forskellig karakter.

Dine  opgaver vil være:
  • Journaliseringsopgaver
Arbejdsstedets adresse: 
Fagcenter for Autisme og ADHD, Rantzausgade 8, 2.sal th., 9000 Aalborg
  
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lisbet Fleischer på tlf. 9982 7496.
  • Ansøgningsfrist d. 24. april 2018
  • Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 26. april 2018

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790480Phoenix-91f277a712018-04-10T11:00:45.160Studentermedhjælper til Fagcenter for Autisme og ADHD - AalborgFagcenter for Autisme og ADHD søger en studentermedhjælper på 10 timer om ugen i perioden d. 1. maj til d. 30. september 2018.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Grundet travlhed søger vi en medarbejder, der vil hjælpe os med at komme ajour med journalisering af
  • Vagtplaner
  • Personalesager
  • Og andet, der skal ligge i e-Doc, som er til kommunal sagsjournalisering
Din arbejdstid kan vi tale om, men i begyndelsen er det vigtigt, du er her i dagtimerne sammen med en medarbejder, der kan oplære dig i journalisering.

Du vil blive en del af et team på 14 administrative medarbejdere, der arbejder med bogføring, løn – og personaleopgaver, vagtplanlægning, borgersager, sekretæropgaver og planlæggeropgaver af forskellig karakter.

Dine  opgaver vil være:
  • Journaliseringsopgaver
Arbejdsstedets adresse: 
Fagcenter for Autisme og ADHD, Rantzausgade 8, 2.sal th., 9000 Aalborg
  
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lisbet Fleischer på tlf. 9982 7496.
  • Ansøgningsfrist d. 24. april 2018
  • Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 26. april 2018

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
2018-04-25T00:51:21.090 Fagcenter for Autisme og ADHD søger en studentermedhjælper på 10 timer om ugen i perioden d. 1. maj til d. 30. september 2018.Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Grundet travlhed søger vi en medarbejder, der vil hjælpe os med at komme ajour med journalisering af Vagtplaner Personalesager Og andet, der skal ligge i e-Doc, som er til kommunal sagsjournalisering Din arbejdstid kan vi tale om, men i begyndelsen er det vigtigt, du er her i dagtimerne sammen med en medarbejder, der kan oplære dig i journalisering.Du vil blive en del af et team på 14 administrative medarbejdere, der arbejder med bogføring, løn og personaleopgaver, vagtplanlægning, borgersager, sekretæropgaver og planlæggeropgaver af forskellig karakter.Dine opgaver vil være: Journaliseringsopgaver Arbejdsstedets adresse: Fagcenter for Autisme og ADHD, Rantzausgade 8, 2.sal th., 9000 Aalborg Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Lisbet Fleischer på tlf. 9982 7496. Ansøgningsfrist d. 24. april 2018 Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 26. april 2018 Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetMål og indsatser 2017-2018Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.10Phoenix91f277a7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b5fb5211-29ce-4a94-84e2-30b527b0da740EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3211156Servicecenter Autisme og ADHD11Rantzausgade 8, 2. sal9000AalborgDKDanmarkORS/91f277a7_logo.gifORS/Small/91f277a7_logo.gif0
KASTBJERG@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset552169EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Øvrige?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige5Kontor og administration354282156Jonna KastbjergKASTBJERG@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark329982901Studentermedhjælpere til Byggeri og Digital Service, By- og LandskabsforvaltningenBasic By- og Landskabsforvaltningen søger studentermedhjælpere, der skal varetage opgaver i Byggeri og Digital service med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelsen er på 5-10 timer om ugen.Som ansat i stillingen vil du have opgaver, der relaterer sig til byggesagsbehandling.Opgaverne består bl.a. i: Assistere ved sagsbehandlingen af de mange spændende byggeprojekter, der er i gang i Aalborg Kommune Journalisering af sagsmateriale, afslutning af sager og oprydning i sagsmateriale Opdatering af datagrundlag og udarbejdelse af nøgletal for byggesagsbehandlingen Vi forventer, at du: Har indsigt i byggeri fra en relevant uddannelse fx konstruktør, arkitekt eller ingeniør-uddannelsen Er studerende på en videregående uddannelse Er ansvarsbevidst og har en høj arbejdsmoral Har et højt ambitionsniveau i din opgaveløsning Er selvstændig Vi kan tilbyde En arbejdsplads med mulighed for praksiserfaring og faglige udfordringer Et godt arbejdsklima og imødekommende kolleger En spændende arbejdsplads med en uformel tone Indblik i en politisk organisation Løn- og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst for kommunalt ansatte studenter. Der er tale om en stilling på 5-10 timer om ugen.Vil du vide mere?Hvis du er interesseret i stillingen, opfordrer vi dig til at kontakte os for yderligere uddybning af arbejdsområdet, opgaverne og stillingens indhold i øvrigt.Du kan kontakte afdelingsleder i By- og Landskabsforvaltningen Torben Kjeldgaard Larsen, tlf. 99 31 22 15.AnsøgningsfristAnsøgningsfristen er d. 25. april 2019. Vi forventer, at afholde samtaler i uge 19.AnsøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning .Der skal vedhæftes bilag som f.eks. CV i begrænset omfang.By- og Landskabsforvaltningen søger studentermedhjælpere, der skal varetage opgaver i Byggeri og Digital service med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelsen er på 5-10 timer om ugen.
Som ansat i stillingen vil du have opgaver, der relaterer sig til byggesagsbehandling.

Opgaverne består bl.a. i:
  • Assistere ved sagsbehandlingen af de mange spændende byggeprojekter, der er i gang i Aalborg Kommune
  • Journalisering af sagsmateriale, afslutning af sager og oprydning i sagsmateriale
  • Opdatering af datagrundlag og udarbejdelse af nøgletal for byggesagsbehandlingen
Vi forventer, at du:
  • Har indsigt i byggeri fra en relevant uddannelse fx konstruktør, arkitekt eller ingeniør-uddannelsen
  • Er studerende på en videregående uddannelse
  • Er ansvarsbevidst og har en høj arbejdsmoral
  • Har et højt ambitionsniveau i din opgaveløsning
  • Er selvstændig
Vi kan tilbyde
  • En arbejdsplads med mulighed for praksiserfaring og faglige udfordringer
  • Et godt arbejdsklima og imødekommende kolleger
  • En spændende arbejdsplads med en uformel tone
  • Indblik i en politisk organisation
Løn- og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst for kommunalt ansatte studenter. Der er tale om en stilling på 5-10 timer om ugen.

Vil du vide mere?
Hvis du er interesseret i stillingen, opfordrer vi dig til at kontakte os for yderligere uddybning af arbejdsområdet, opgaverne og stillingens indhold i øvrigt.
Du kan kontakte afdelingsleder i By- og Landskabsforvaltningen Torben Kjeldgaard Larsen, tlf. 99 31 22 15.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er d. 25. april 2019. Vi forventer, at afholde samtaler i uge 19.

Ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning”.
Der skal vedhæftes bilag som f.eks. CV i begrænset omfang.

ORS/Small/b6043f4f_logo.gifBy- og LandskabsforvaltningenNørresundby2019-03-22T14:01:09.3832019-04-25T00:00:00
329974598Geodatastyrelsen søger tre studentermedhjælpereRobot Vi skal bruge tre studerende i kontoret Ejendomme og Jura . En stilling er mere generel administrativ med fokus på ejendomsregistreringen, mens de to andre er rettet mod kontorets IT-servicedesk. Stillingerne er placeret i Geodatastyrelsens kontor for Ejendomme og Jura, som har adresse på Lindholm Brygge 31 i Nørresundby. Kontoret er ansvarlig for ejendomsregistrering i Danmark og har netop idriftsat en række nye IT-systemer til håndtering af fremtidens processer på ejendomsregistreringsområdet. Generelt vægter vi, at vores nye studentermedhjælpere er udadvendte og opsøgende, er skriftligt stærke på både dansk og engelsk, kan arbejde selvstændigt og selv følge op på opgaverne. Det er også vigtigt, at vores nye studentermedhjælpere er gode til at samarbejde, da meget af arbejdet foregår i teams, hvor man sammen løser arbejdsopgaverne. Her er det den fælles indsats efter faste retningslinjer, som gør, at vi kommer i mål. Vi vægter derfor generelt, at du er: Udadvendt, serviceminded og opsøgende Skriftlig stærk på dansk Kan arbejde selvstændigt og selv følge op på dine opgaver. Det er ikke en forudsætning, at du er bachelor eller langt henne i dit studieforløb. Men du skal have lyst til studierelevant arbejde, og have noget at byde ind med fagligt og menneskeligt. Læs mere om os på http: www.GST.dk og linkedin.com Company Geodatastyrelsen Én af stillingerne vil bl.a. omfatte: Håndtering mails og telefonhenvendelser til Ejendomme og Jura fra borgere, landinspektører m.fl. Journalisering og lettere sagsbehandling af henvendelser om ejendoms-registreringen Håndtering af henvendelser om aktindsigt Opdatering af hjemmeside Registreringsopgaver i matriklen Forefaldende kontoropgaver, bl.a. forberedelse af møder Opgaverne er særdeles studierelevante for landinspektør- eller jurastuderende, som gerne vil tilegne sig viden om ejendomsregistreringen og om arbejdet i en statslig styrelse. Du vil indgå i et team med områdets 4 nuværende studentermedhjælpere (3 landinspektørstuderende og 1 cand.merc.jur.-studerende). Flere oplysninger kan fås hos funktionsleder Uffe J. Ravn-Christensen på tlf. 72 54 52 64. To af stillingerne er specifikt rettet mod områdets IT-servicedesk og vil bl.a. omfatte: Besvarelse af tekniske spørgsmål fra landinspektører og kommuner vedr. vores IT-systemer til ejendomsregistrering Vedligeholdelse af vidensdatabasen i vores servicedesk Opdatering af systemdokumentation Udarbejdelse af statusrapporter ift. svartider m.v. Opgaverne er særdeles studierelevante for landinspektør- eller IT-studerende, som gerne vil tilegne sig viden om håndtering af tekniske problemstillinger i IT-systemer med mange eksterne brugere. Flere oplysninger kan fås hos funktionsleder Christian Thellufsen på tlf. 72 54 50 66. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Geodatastyrelsen. Arbejdstiden er ca. 10 - 15 timer pr. uge i gennemsnit, og arbejdstiden planlægges under hensyntagen til skema, afleveringer, eksamener etc. Stillingerne søges online via vores jobportal http: www.gst.dk om-os ledige-stillinger via linket Søg stillingen . Vi skal have din ansøgning, CV, indskrivningsbekræftelse og øvrige relevante oplysninger senest onsdag den 4. april 2018, kl. 8.00. Angiv hvilken af de to typer af studiejob du søger. Vi forventer at holde samtaler i løbet af april måned 2019 i Aalborg. Geodatastyrelsen er den del af Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet og er myndighed for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne. Ministeriet ønsker at fremme mangfoldighed, hvorfor alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Læs mere på gst.dk og følg os på http: www.linkedin.com company geodatastyrelsen-AalborgVi skal bruge tre studerende i kontoret ”Ejendomme og Jura”. En stilling er mere generel administrativ med fokus på ejendomsregistreringen, mens de to andre er rettet mod kontorets IT-servicedesk.

Stillingerne er placeret i Geodatastyrelsens kontor for Ejendomme og Jura, som har adresse på Lindholm Brygge 31 i Nørresundby. Kontoret er ansvarlig for ejendomsregistrering i Danmark og har netop idriftsat en række nye IT-systemer til håndtering af fremtidens processer på ejendomsregistreringsområdet.

Generelt vægter vi, at vores nye studentermedhjælpere er udadvendte og opsøgende, er skriftligt stærke på både dansk og engelsk, kan arbejde selvstændigt og selv følge op på opgaverne. Det er også vigtigt, at vores nye studentermedhjælpere er gode til at samarbejde, da meget af arbejdet foregår i teams, hvor man sammen løser arbejdsopgaverne. Her er det den fælles indsats efter faste retningslinjer, som gør, at vi kommer i mål.

Vi vægter derfor generelt, at du er:
  • Udadvendt, serviceminded og opsøgende
  • Skriftlig stærk på dansk
  • Kan arbejde selvstændigt og selv følge op på dine opgaver.

Det er ikke en forudsætning, at du er bachelor eller langt henne i dit studieforløb. Men du skal have lyst til studierelevant arbejde, og have noget at byde ind med – fagligt og menneskeligt.

Læs mere om os på http://www.GST.dk og linkedin.com/Company/Geodatastyrelsen

Én af stillingerne vil bl.a. omfatte:
  • Håndtering mails og telefonhenvendelser til Ejendomme og Jura fra borgere, landinspektører m.fl.
  • Journalisering og lettere sagsbehandling af henvendelser om ejendoms-registreringen
  • Håndtering af henvendelser om aktindsigt
  • Opdatering af hjemmeside
  • Registreringsopgaver i matriklen
  • Forefaldende kontoropgaver, bl.a. forberedelse af møder

Opgaverne er særdeles studierelevante for landinspektør- eller jurastuderende, som gerne vil tilegne sig viden om ejendomsregistreringen og om arbejdet i en statslig styrelse.

Du vil indgå i et team med områdets 4 nuværende studentermedhjælpere (3 landinspektørstuderende og 1 cand.merc.jur.-studerende).

Flere oplysninger kan fås hos funktionsleder Uffe J. Ravn-Christensen på tlf. 72 54 52 64.

To af stillingerne er specifikt rettet mod områdets IT-servicedesk og vil bl.a. omfatte:
  • Besvarelse af tekniske spørgsmål fra landinspektører og kommuner vedr. vores IT-systemer til ejendomsregistrering
  • Vedligeholdelse af vidensdatabasen i vores servicedesk
  • Opdatering af systemdokumentation
  • Udarbejdelse af statusrapporter ift. svartider m.v.

Opgaverne er særdeles studierelevante for landinspektør- eller IT-studerende, som gerne vil tilegne sig viden om håndtering af tekniske problemstillinger i IT-systemer med mange eksterne brugere.

Flere oplysninger kan fås hos funktionsleder Christian Thellufsen på tlf. 72 54 50 66.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Geodatastyrelsen. Arbejdstiden er ca. 10 - 15 timer pr. uge i gennemsnit, og arbejdstiden planlægges under hensyntagen til skema, afleveringer, eksamener etc.

Stillingerne søges online via vores jobportal http://www.gst.dk/om-os/ledige-stillinger/ via linket "Søg stillingen". Vi skal have din ansøgning, CV, indskrivningsbekræftelse og øvrige relevante oplysninger senest onsdag den 4. april 2018, kl. 8.00.

Angiv hvilken af de to typer af studiejob du søger.

Vi forventer at holde samtaler i løbet af april måned 2019 i Aalborg.

Geodatastyrelsen er den del af Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet og er myndighed for ejendomsregistrering i Danmark og søkortlægning i Danmark, Grønland og Færøerne.
Ministeriet ønsker at fremme mangfoldighed, hvorfor alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Læs mere på gst.dk og følg os på http://www.linkedin.com/company/geodatastyrelsen-Aalborg

 

GeodatastyrelsenNørresundby2019-03-08T00:00:002019-04-04T00:00:00
329971632Praktik i By- og Landskabsforvaltningens HR-stabBasic Vil du arbejde med opgaver indenfor organisation og HR, kvalitets- og arbejdsmiljøledelse, kommunikation og innovation? Så kan vi tilbyde en praktikplads med mange spændende opgaver i By- og Landskabsforvaltningens HR-stab i efteråret 2019. Vi tilbyder Du kommer til at arbejde med de aktuelle opgaver vi har i HR- staben, hvor du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger vil stå for opgaveløsningen. Tidligere praktikanter har bl.a. arbejdet med Mentorordning for ledere Udvikling af risikostyring i forvaltningen. Introforløb for nye medarbejdere og ledere Planlægning og facilitering af møder, workshops og temadage Udvikling af innovationssite til forvaltningens medarbejdere Redaktionelle opgaver, herunder interviews af medarbejdere og ledere, udarbejdelse af artikler mv Analyse og udvikling af forvaltningens kerneopgaver f.eks. indenfor byudvikling, byggesager, projektledelse mv. Du vil blive tilknyttet HR-staben i By- Landskabsforvaltningen, som består af 5 medarbejdere. Herudover vil du få kontakt med de andre afdelinger i huset gennem arbejdet med dine opgaver. Vi har et godt arbejdsmiljø, en uformel omgangstone, god faglig sparring med kollegaer og ledelse, og vi sætter faglighed i opgaveløsningen højt.Vi søger Vi forestiller os: at du er godt i gang med dit studium på en videregående uddannelse der berører ovenstående opgaver at du kan tænke ud af boksen for at finde nye løsninger og omsætte dem til praksis at du kan arbejde selvstændigt og engageret med opgaverne med støtte fra din nærmeste kolleger at du er god til at kommunikere i skrift og tale at du er lydhør og inddrager andres synspunkter at du har en positiv indstilling og arbejder struktureret med dine opgaver Arbejdstid og stedPraktikopholdet er på fuldtid (37 timer) med gode fleksible muligheder for at planlægge dit eget arbejde.Vi har kontor på Stigsborg Brygge 5 i Nørresundby, hvor du også vil få din daglige gang. Vil du vide mere?Hvis du er interesseret i at høre mere om praktikpladsen og opgaverne, kan du kontakteinnovationskonsulent Karina Randbæk Flyger på tlf.: 9931 2107 eller HR-partner Hanne Riise Dalgaard på tlf.: 9931 2123. Du kan også læse mere om By- og Landskabsforvaltningen på vores hjemmeside:http: www.aalborg.dk om-kommunen organisation blf.AnsøgningVi ser frem til at modtage din ansøgning og forventer at afholde ansættelsessamtaler primo april.Vi forventer, at din praktikperiode er fra omkring 1. september til 31. december 2019 - afhængig af rammerne på dit studie.Du ansøger ved at gå ind på https: www.aalborg.dk job-og-ledighed job og følger ansøgningsprocessen. Medsend gerne dit CV som bilagVil du arbejde med opgaver indenfor organisation og HR, kvalitets- og arbejdsmiljøledelse, kommunikation og innovation? Så kan vi tilbyde en praktikplads med mange spændende opgaver i By- og Landskabsforvaltningens HR-stab i efteråret 2019.
 
Vi tilbyder…
Du kommer til at arbejde med de aktuelle opgaver vi har i HR- staben, hvor du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger vil stå for opgaveløsningen. Tidligere praktikanter har bl.a. arbejdet med
  • Mentorordning for ledere
  • Udvikling af risikostyring i forvaltningen.
  • Introforløb for nye medarbejdere og ledere
  • Planlægning og facilitering af møder, workshops og temadage
  • Udvikling af innovationssite til forvaltningens medarbejdere
  • Redaktionelle opgaver, herunder interviews af medarbejdere og ledere, udarbejdelse af artikler mv
  • Analyse og udvikling af forvaltningens kerneopgaver – f.eks. indenfor byudvikling, byggesager, projektledelse mv. 
Du vil blive tilknyttet HR-staben i By- & Landskabsforvaltningen, som består af 5 medarbejdere. Herudover vil du få kontakt med de andre afdelinger i huset gennem arbejdet med dine opgaver. Vi har et godt arbejdsmiljø, en uformel omgangstone, god faglig sparring med kollegaer og ledelse, og vi sætter faglighed i opgaveløsningen højt.

Vi søger…
Vi forestiller os:
  • at du er godt i gang med dit studium på en videregående uddannelse der berører ovenstående opgaver
  • at du kan tænke ud af boksen for at finde nye løsninger og omsætte dem til praksis
  • at du kan arbejde selvstændigt og engageret med opgaverne med støtte fra din nærmeste kolleger
  • at du er god til at kommunikere i skrift og tale
  • at du er lydhør og inddrager andres synspunkter
  • at du har en positiv indstilling og arbejder struktureret med dine opgaver
Arbejdstid og sted
Praktikopholdet er på fuldtid (37 timer) med gode fleksible muligheder for at planlægge dit eget arbejde.
Vi har kontor på Stigsborg Brygge 5 i Nørresundby, hvor du også vil få din daglige gang.
 
Vil du vide mere?
Hvis du er interesseret i at høre mere om praktikpladsen og opgaverne, kan du kontakte
innovationskonsulent Karina Randbæk Flyger på tlf.: 9931 2107 eller HR-partner Hanne Riise Dalgaard på tlf.: 9931 2123.
 
Du kan også læse mere om By- og Landskabsforvaltningen på vores hjemmeside:
http://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/blf.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og forventer at afholde ansættelsessamtaler primo april.
Vi forventer, at din praktikperiode er fra omkring 1. september til 31. december 2019 - afhængig af rammerne på dit studie.

Du ansøger ved at gå ind på https://www.aalborg.dk/job-og-ledighed/job og følger ansøgningsprocessen. Medsend gerne dit CV som bilag

ORS/Small/7103d570_logo.gifBy- og LandskabsforvaltningenNørresundby2019-03-05T17:27:24.6772019-04-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælpere til Byggeri og Digital Service, By- og Landskabsforvaltningen

By- og Landskabsforvaltningen

Nørresundby
By- og Landskabsforvaltningen søger studentermedhjælpere, der skal varetage opgaver i Byggeri og Digital service med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelsen er på 5-10 timer om ugen.Som ansat i stillingen vil du have opgaver, ...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Geodatastyrelsen søger tre studentermedhjælpere

Geodatastyrelsen

Nørresundby
Vi skal bruge tre studerende i kontoret Ejendomme og Jura . En stilling er mere generel administrativ med fokus på ejendomsregistreringen, mens de to andre er rettet mod kontorets IT-servicedesk. Stillingerne er placeret i Geodatastyrelsens kontor f...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:4. april 2019

Praktik i By- og Landskabsforvaltningens HR-stab

By- og Landskabsforvaltningen

Nørresundby
Vil du arbejde med opgaver indenfor organisation og HR, kvalitets- og arbejdsmiljøledelse, kommunikation og innovation? Så kan vi tilbyde en praktikplads med mange spændende opgaver i By- og Landskabsforvaltningens HR-stab i efteråret 2019. Vi tilby...
Indrykket:5. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019