Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Fagcenter for Autisme og ADHD - Aalborg

Fagcenter for Autisme og ADHD søger en studentermedhjælper på 10 timer om ugen i perioden d. 1. maj til d. 30. september 2018.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Grundet travlhed søger vi en medarbejder, der vil hjælpe os med at komme ajour med journalisering af

  • Vagtplaner
  • Personalesager
  • Og andet, der skal ligge i e-Doc, som er til kommunal sagsjournalisering
Din arbejdstid kan vi tale om, men i begyndelsen er det vigtigt, du er her i dagtimerne sammen med en medarbejder, der kan oplære dig i journalisering.

Du vil blive en del af et team på 14 administrative medarbejdere, der arbejder med bogføring, løn – og personaleopgaver, vagtplanlægning, borgersager, sekretæropgaver og planlæggeropgaver af forskellig karakter.

Dine  opgaver vil være:
  • Journaliseringsopgaver
Arbejdsstedets adresse: 
Fagcenter for Autisme og ADHD, Rantzausgade 8, 2.sal th., 9000 Aalborg
  
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lisbet Fleischer på tlf. 9982 7496.
  • Ansøgningsfrist d. 24. april 2018
  • Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 26. april 2018

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790480Phoenix-91f277a712018-04-10T11:00:45.160Studentermedhjælper til Fagcenter for Autisme og ADHD - AalborgFagcenter for Autisme og ADHD søger en studentermedhjælper på 10 timer om ugen i perioden d. 1. maj til d. 30. september 2018.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Grundet travlhed søger vi en medarbejder, der vil hjælpe os med at komme ajour med journalisering af
  • Vagtplaner
  • Personalesager
  • Og andet, der skal ligge i e-Doc, som er til kommunal sagsjournalisering
Din arbejdstid kan vi tale om, men i begyndelsen er det vigtigt, du er her i dagtimerne sammen med en medarbejder, der kan oplære dig i journalisering.

Du vil blive en del af et team på 14 administrative medarbejdere, der arbejder med bogføring, løn – og personaleopgaver, vagtplanlægning, borgersager, sekretæropgaver og planlæggeropgaver af forskellig karakter.

Dine  opgaver vil være:
  • Journaliseringsopgaver
Arbejdsstedets adresse: 
Fagcenter for Autisme og ADHD, Rantzausgade 8, 2.sal th., 9000 Aalborg
  
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lisbet Fleischer på tlf. 9982 7496.
  • Ansøgningsfrist d. 24. april 2018
  • Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 26. april 2018

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
2018-04-25T00:51:21.090 Fagcenter for Autisme og ADHD søger en studentermedhjælper på 10 timer om ugen i perioden d. 1. maj til d. 30. september 2018.Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Grundet travlhed søger vi en medarbejder, der vil hjælpe os med at komme ajour med journalisering af Vagtplaner Personalesager Og andet, der skal ligge i e-Doc, som er til kommunal sagsjournalisering Din arbejdstid kan vi tale om, men i begyndelsen er det vigtigt, du er her i dagtimerne sammen med en medarbejder, der kan oplære dig i journalisering.Du vil blive en del af et team på 14 administrative medarbejdere, der arbejder med bogføring, løn og personaleopgaver, vagtplanlægning, borgersager, sekretæropgaver og planlæggeropgaver af forskellig karakter.Dine opgaver vil være: Journaliseringsopgaver Arbejdsstedets adresse: Fagcenter for Autisme og ADHD, Rantzausgade 8, 2.sal th., 9000 Aalborg Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Lisbet Fleischer på tlf. 9982 7496. Ansøgningsfrist d. 24. april 2018 Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 26. april 2018 Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetMål og indsatser 2017-2018Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.10Phoenix91f277a7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b5fb5211-29ce-4a94-84e2-30b527b0da740EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3211156Servicecenter Autisme og ADHD11Rantzausgade 8, 2. sal9000AalborgDKDanmarkORS/91f277a7_logo.gifORS/Small/91f277a7_logo.gif0
KASTBJERG@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset552169EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91f277a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Øvrige?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige5Kontor og administration354282156Jonna KastbjergKASTBJERG@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark329922176Studentermedhjælper - jura & databeskyttelseBasic Sekretariat, HR og UdviklingPersonalekontoretSkoleforvaltningen Har du lyst til at prøve kræfter med jura og databeskyttelse i praksis? Har du lyst til at arbejde med jura i en offentlig forvaltning? Har du lyst til et studenterjob med arbejdsopgaver primært indenfor persondataret? Sekretariat, HR og Udvikling i Skoleforvaltningen søger en studentermedhjælper med mod på at være med til at håndtere de juridiske opgaver og problemstillinger, som løbende opstår på forvaltningen og på skolerne i Aalborg Kommune. Dine arbejdsopgaver vil være meget forskelligartede. Du vil indgå i et team af kolleger, som er med til at implementere databeskyttelsesreglerne og gøre disse til en del af dagligdagen for personalet i Skoleforvaltningen. Du vil få mulighed for at specialisere dig på et område med stort generelt fokus for alle arbejdspladser i disse år, og du vil være med til at knække juridiske problemstillinger, lave skriftlige juridiske vejledninger, kontroller, sagsbehandling og andre forefaldende opgaver af forskellig karakter. Du vil blive tilknyttet Personalekontoret, hvorfor mange af arbejdsopgaverne vil være relateret til det persondataretlige fagområde. Den ugentlige arbejdstid vil være 10 timer. Arbejdstiden aftales nærmere. Det er vigtigt, at du har et godt kendskab til og interesse for forvaltningsret og de offentligretlige regler. Desuden er det vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende som person samt i stand til at formulere dig flydende på skrift. Du vil få kolleger fra mange forskellige faggrupper herunder jurister, som kan give dig sparring og vejledning på løsningen af opgaverne. Ansættelsen vil foreløbigt løbe frem til december 2019, hvorefter der eventuelt vil være mulighed for forlængelse. Ansøgningsfrist er tirsdag den 18. december 2018. Samtaler forventes afholdt torsdag 20. december 2018.Tiltrædelse snarest muligt. For flere oplysninger kontakt gerne jurist Lill-Jana Vandmose Larsen på 9352 0034 lvl-skole@aalborg.dk eller kontorchef Jesper Ildal Djørup på 9352 0012 jid-skole@aalborg.dkForud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Sekretariat, HR og Udvikling
Personalekontoret
Skoleforvaltningen
 
Har du lyst til at prøve kræfter med jura og databeskyttelse i praksis?
 
Har du lyst til at arbejde med jura i en offentlig forvaltning?
 
Har du lyst til et studenterjob med arbejdsopgaver primært indenfor persondataret?
 
Sekretariat, HR og Udvikling i Skoleforvaltningen søger en studentermedhjælper med mod på at være med til at håndtere de juridiske opgaver og problemstillinger, som løbende opstår på forvaltningen og på skolerne i Aalborg Kommune.
 
Dine arbejdsopgaver vil være meget forskelligartede. Du vil indgå i et team af kolleger, som er med til at implementere databeskyttelsesreglerne og gøre disse til en del af dagligdagen for personalet i Skoleforvaltningen. Du vil få mulighed for at specialisere dig på et område med stort generelt fokus for alle arbejdspladser i disse år, og du vil være med til at knække juridiske problemstillinger, lave skriftlige juridiske vejledninger, kontroller, sagsbehandling og andre forefaldende opgaver af forskellig karakter. Du vil blive tilknyttet Personalekontoret, hvorfor mange af arbejdsopgaverne vil være relateret til det persondataretlige fagområde.
 
Den ugentlige arbejdstid vil være 10 timer. Arbejdstiden aftales nærmere.
 
Det er vigtigt, at du har et godt kendskab til og interesse for forvaltningsret og de offentligretlige regler. Desuden er det vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende som person samt i stand til at formulere dig flydende på skrift. Du vil få kolleger fra mange forskellige faggrupper herunder jurister, som kan give dig sparring og vejledning på løsningen af opgaverne.
 
Ansættelsen vil foreløbigt løbe frem til december 2019, hvorefter der eventuelt vil være mulighed for forlængelse.
 
Ansøgningsfrist er tirsdag den 18. december 2018.
 
Samtaler forventes afholdt torsdag 20. december 2018.
Tiltrædelse snarest muligt.
 
For flere oplysninger kontakt gerne jurist Lill-Jana Vandmose Larsen på 9352 0034 / lvl-skole@aalborg.dk  eller kontorchef Jesper Ildal Djørup på 9352 0012 / jid-skole@aalborg.dk

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

ORS/Small/7908377c_logo.gifSkoleforvaltningen2018-12-04T09:00:09.2432018-12-18T00:00:00
329915456Aalborg Forsyning søger ny studentermedhjælper, der er skarp på tekstformidling og videoredigeringBasic Er du i gang med en kommunikationsuddannelse? Er du blandt de bedste til at fange din modtagers opmærksomhed på skrift? Og har du lyst til at arbejde med formidling via video? Så er det dig, vi søger som studentermedhjælper hos Aalborg Forsyning. JobbetSom studentermedhjælper skal du arbejde med at formidle vores gode historier på skrift. Det kan fx være i interne og eksterne artikler, på website og intranet samt i trykte kampagnematerialer. Opslag på sociale medier vil sikkert også blive en del af dit arbejde. Arbejdet med tekstforfatning kommer til at foregå i samarbejde med mange forskellige kolleger herunder især Aalborg Forsynings kommunikationsteam, som du bliver en del af.Udover tekstforfatning skal du hjælpe med at optage videoer til sociale medier, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med vores SoMe-medarbejder. I kommer typisk til at håndtere interviews og optagelser sammen. Du skal derfor være fortrolig med at redigere videoer i Premiere Pro og Imovie.Sidst men ikke mindst kommer du til at hjælpe med ad hoc opgaver inden for flere kommunikationsdiscipliner. Fx er vi lige nu ved at udarbejde et nyt website for Aalborg Forsyning, og her har vi brug for en hånd til at oprette alle sider, gennemgå tekster og bl.a. sikre søgemaskineoptimering. Vi er også i gang med at lave et intranet for Aalborg Forsyning, så her vil du også komme til at hjælpe med at oprette sider og sikre god formulering i tekster. Der vil sikkert fra tid til anden også være en række koordineringsopgaver med afholdelse af events, messer og kampagner.Dine kvalifikationerDu er godt i gang med en relevant kommunikationsuddannelse og har minimum 1 år igen. Derudover er du: kreativ og god til at finde vinkler på historier, så det fanger modtagerens opmærksomhed meget stærk i sprog og grammatik brugerorienteret og har god forståelse for at involvere målgrupper konkret i dit arbejde god til at møde nye mennesker konstruktiv, når du modtager feedback, og du bruger evalueringer næste gang, du skal løse en lignende opgave selvstændig, fokuseret og har et godt overblik, så du roligt kan håndtere mange inputs, opgaver og korte deadlines grundig og detaljeorienteret, men følger også opgaver til døren og overholder deadlines ambitiøs og har et omstillingsparat mindset. Stillingen er på 8 timer ugentligt, og du skal gerne kunne være på kontoret det meste af tiden. I perioder, hvor eksaminer presser på, er der mulighed for at arbejde hjemmefra eller afvikle timer i andre uger. Dit arbejdssted vil være Stigsborg Brygge 5 i Nørresundby.Ansøgning og spørgsmålAnsøgningsfristen er løbende, men vi har brug for dig hurtigst muligt. Inden evt. ansættelse bliver du indkaldt til samtale. Vi informerer dig om tid og sted, hvis du bliver indkaldt, og får afslag, hvis ikke du bliver indkaldt. Du søger jobbet ved at klikke på send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Du har mulighed for at vedhæfte bilag i begrænset omfang. Vi forventer, at du som minimum vedhæfter cv og relevante uddannelsesbeviser.Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos Marianne Jensen på tlf. 9931 9481 eller marianne.jensen@aalborgforsyning.dk. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst for ansatte i kommuner.Aalborg Forsyning opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Sådan er viDu bliver en del af Aalborg Forsynings kreative, ambitiøse og kompetente kommunikationsteam kendetegnet af en god, humoristisk og uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø med plads til forskellighed. Vi er i dag et team på 7 medarbejdere, der arbejder med kampagner, events, branding, intern kommunikation, grafisk design, SoMe, digitale kommunikationsløsninger, projektledelse og PR. Vi lægger i vores kommunikationsløsninger vægt på både at give kunderne tryghed i at bruge vores leverancer services og på at inspirere vores målgrupper til at have en bæredygtig og miljøbevidst adfærd.Vi har høj grad af social kapital. Det betyder, at vi går op i, at du trives og er glad for at gå på arbejde. Det gør vi blandt andet ved at behandle hinanden med respekt og tillid og så er humor og et godt grin en naturlig del af vores arbejdsplads. Medarbejdertilfredshed er ikke noget, vi tager let på, men derimod måler på og giver plads i dagligdagen.Vi sætter også en ære i at levere løsninger med høj kvalitet med udgangspunkt i et fagligt stærkt fundament. Vi har fokus på vores egen produktivitet og udforsker løbende, hvordan vi kan blive bedre og få mere for hånden ved at arbejde smartere, mere digitalt og på tværs af faglige skel.At vores kunder er tilfredse er vigtigt for os og vi arbejder løbende med at være der, hvor vores kunder er. Vi er til for vores kunder.Aalborg ForsyningI Aalborg Forsyning er vi godt 600 engagerede medarbejdere og har en omsætning på 1,5 milliarder kroner om året, svarende til ca. 7.600 kr. pr. indbygger i Aalborg Kommune. Sammen sørger vi for, at vores kunder får rent drikkevand, fjernvarme, el og gas, ligesom vi bortskaffer spildevand og indsamler affald. Og dertil supplerer vi med god kundeservice med udgangspunkt i kundens behov. Aalborg Forsyning er midt i en ambitiøs grøn omstilling samtidig med, at vi skal sikre vækst i forretningen. Vi er 100 ejet af Aalborg Kommune, og vores mål er at levere forsyningsløsninger, der er bæredygtige, sikre og billige og så for kommende generationer. Med afsæt i vores fælles værdisæt tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling skaber vi attraktive arbejdspladser, som er kendetegnet ved høj trivsel og produktivitet. På den måde når vi nemlig bedst i mål med vores kerneopgaver.Desuden arbejder Aalborg Forsyning tæt sammen med Miljø- og Energiforvaltningen i Aalborg Kommune. Du kan læse mere om Aalborg Forsyning på www.aalborgforsyning.dk og Miljø- og Energiforvaltningen på www.aalborg.dk.Aalborg Forsyning logo
Er du i gang med en kommunikationsuddannelse? Er du blandt de bedste til at fange din modtagers opmærksomhed på skrift? Og har du lyst til at arbejde med formidling via video? Så er det dig, vi søger som studentermedhjælper hos Aalborg Forsyning.

Jobbet
Som studentermedhjælper skal du arbejde med at formidle vores gode historier på skrift. Det kan fx være i interne og eksterne artikler, på website og intranet samt i trykte kampagnematerialer. Opslag på sociale medier vil sikkert også blive en del af dit arbejde. Arbejdet med tekstforfatning kommer til at foregå i samarbejde med mange forskellige kolleger – herunder især Aalborg Forsynings kommunikationsteam, som du bliver en del af.

Udover tekstforfatning skal du hjælpe med at optage videoer til sociale medier, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med vores SoMe-medarbejder. I kommer typisk til at håndtere interviews og optagelser sammen. Du skal derfor være fortrolig med at redigere videoer i Premiere Pro og Imovie.

Sidst men ikke mindst kommer du til at hjælpe med ad hoc opgaver inden for flere kommunikationsdiscipliner. Fx er vi lige nu ved at udarbejde et nyt website for Aalborg Forsyning, og her har vi brug for en hånd til at oprette alle sider, gennemgå tekster og bl.a. sikre søgemaskineoptimering. Vi er også i gang med at lave et intranet for Aalborg Forsyning, så her vil du også komme til at hjælpe med at oprette sider og sikre god formulering i tekster. Der vil sikkert fra tid til anden også være en række koordineringsopgaver med afholdelse af events, messer og kampagner.

Dine kvalifikationer
Du er godt i gang med en relevant kommunikationsuddannelse og har minimum 1½ år igen. Derudover er du:
  • kreativ og god til at finde vinkler på historier, så det fanger modtagerens opmærksomhed
  • meget stærk i sprog og grammatik
  • brugerorienteret og har god forståelse for at involvere målgrupper konkret i dit arbejde
  • god til at møde nye mennesker
  • konstruktiv, når du modtager feedback, og du bruger evalueringer næste gang, du skal løse en lignende opgave
  • selvstændig, fokuseret og har et godt overblik, så du roligt kan håndtere mange inputs, opgaver og korte deadlines
  • grundig og detaljeorienteret, men følger også opgaver til døren og overholder deadlines
  • ambitiøs og har et omstillingsparat mindset.
Stillingen er på 8 timer ugentligt, og du skal gerne kunne være på kontoret det meste af tiden. I perioder, hvor eksaminer presser på, er der mulighed for at arbejde hjemmefra eller afvikle timer i andre uger. Dit arbejdssted vil være Stigsborg Brygge 5 i Nørresundby.

Ansøgning og spørgsmål
Ansøgningsfristen er løbende, men vi har brug for dig hurtigst muligt. Inden evt. ansættelse bliver du indkaldt til samtale. Vi informerer dig om tid og sted, hvis du bliver indkaldt, og får afslag, hvis ikke du bliver indkaldt. Du søger jobbet ved at klikke på ”send ansøgning” og udfylde den formular, som kommer frem. Du har mulighed for at vedhæfte bilag i begrænset omfang. Vi forventer, at du som minimum vedhæfter cv og relevante uddannelsesbeviser.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos Marianne Jensen på tlf. 9931 9481 eller marianne.jensen@aalborgforsyning.dk. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst for ansatte i kommuner.

Aalborg Forsyning opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Sådan er vi
Du bliver en del af Aalborg Forsynings kreative, ambitiøse og kompetente kommunikationsteam kendetegnet af en god, humoristisk og uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø med plads til forskellighed. Vi er i dag et team på 7 medarbejdere, der arbejder med kampagner, events, branding, intern kommunikation, grafisk design, SoMe, digitale kommunikationsløsninger, projektledelse og PR. Vi lægger i vores kommunikationsløsninger vægt på både at give kunderne tryghed i at bruge vores leverancer/services og på at inspirere vores målgrupper til at have en bæredygtig og miljøbevidst adfærd.

Vi har høj grad af social kapital. Det betyder, at vi går op i, at du trives og er glad for at gå på arbejde. Det gør vi blandt andet ved at behandle hinanden med respekt og tillid – og så er humor og et godt grin en naturlig del af vores arbejdsplads. Medarbejdertilfredshed er ikke noget, vi tager let på, men derimod måler på og giver plads i dagligdagen.
Vi sætter også en ære i at levere løsninger med høj kvalitet med udgangspunkt i et fagligt stærkt fundament. Vi har fokus på vores egen produktivitet og udforsker løbende, hvordan vi kan blive bedre og få mere for hånden ved at arbejde smartere, mere digitalt og på tværs af faglige skel.

At vores kunder er tilfredse er vigtigt for os – og vi arbejder løbende med at være der, hvor vores kunder er. Vi er til for vores kunder.

Aalborg Forsyning
I Aalborg Forsyning er vi godt 600 engagerede medarbejdere og har en omsætning på 1,5 milliarder kroner om året, svarende til ca. 7.600 kr. pr. indbygger i Aalborg Kommune. Sammen sørger vi for, at vores kunder får rent drikkevand, fjernvarme, el og gas, ligesom vi bortskaffer spildevand og indsamler affald. Og dertil supplerer vi med god kundeservice med udgangspunkt i kundens behov. 

Aalborg Forsyning er midt i en ambitiøs grøn omstilling samtidig med, at vi skal sikre vækst i forretningen. Vi er 100 % ejet af Aalborg Kommune, og vores mål er at levere forsyningsløsninger, der er bæredygtige, sikre og billige – og så for kommende generationer. Med afsæt i vores fælles værdisæt – tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling – skaber vi attraktive arbejdspladser, som er kendetegnet ved høj trivsel og produktivitet. På den måde når vi nemlig bedst i mål med vores kerneopgaver.

Desuden arbejder Aalborg Forsyning tæt sammen med Miljø- og Energiforvaltningen i Aalborg Kommune. Du kan læse mere om Aalborg Forsyning på www.aalborgforsyning.dk og Miljø- og Energiforvaltningen på www.aalborg.dk.
 

ORS/Small/35dde111_logo.gifAFS Sekretariat, Kommunikation2018-11-21T10:00:48.8932018-12-26T00:00:00
329915171Planfaglig studentermedhjælper til Plan og Udvikling, By- og LandskabsforvaltningenBasic Har du lyst til at afprøve dine kompetencer inden for planlægning, kan vi tilbyde et spændende studiejob på ca. 10 timer i ugen. Plan Udvikling består af 45 medarbejdere fordelt på 3 teams. Forvaltningsgrenen arbejder både med udviklingsopgaver og kerneydelser hovedsageligt inden for fysisk planlægning.Vi tilbyder et spændende job med udfordringer i en dynamisk, travl og afvekslende hverdag med rig mulighed for at planlægge eget arbejde.Vi har et godt arbejdsmiljø, en uformel omgangstone, god faglig sparring med kollegaer og ledelse, og vi sætter faglighed i opgaveløsningen højt. Vi tilbyder, at du får indsigt i en bred vifte af planopgaver og processer.Vi søger en engageret studentermedhjælper, der skal kunne hjælpe med opgaver i forbindelse med revision af vores kommuneplanretningslinjer og overgangen til et nyt it-system. Vi har brug for hjælp til produktionen af kort og indhold til retningslinjerne samt til konvertering af indholdet i den eksisterende kommuneplan til vores nye it-system. Derudover kan der være brug for hjælp til andre opgaver indenfor kommune- og lokalplanlægning.Faglig profil: Du er i gang med en relevant uddannelse inden for planlægning Du har erfaring med at samle og bearbejde informationer i form af både tekst og kortmateriale Du har kendskab til digital korttegning Du har kendskab til plansystemet Personlig profil: Du er udadvendt og serviceminded Du kan tage initiativ Du kan overskue mange og komplekse informationer Du er god til at sætte dig ind i nye it-værktøjer Spørgsmål kan rettes til afdelingsleder Thina Wallin Jensen, tlf. 9931 2020.Vi skal have din ansøgning senest 07.01.2019.Vi forventer, at afholde jobsamtaler i uge 3 efter nærmere aftale.Tiltrædelse 01.02.2019.AnsøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen send ansøgning . Der kan vedhæftes bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Har du lyst til at afprøve dine kompetencer inden for planlægning, kan vi tilbyde et spændende studiejob på ca. 10 timer i ugen.

 Plan & Udvikling består af 45 medarbejdere fordelt på 3 teams. Forvaltningsgrenen arbejder både med udviklingsopgaver og kerneydelser – hovedsageligt inden for fysisk planlægning.

Vi tilbyder et spændende job med udfordringer i en dynamisk, travl og afvekslende hverdag med rig mulighed for at planlægge eget arbejde.

Vi har et godt arbejdsmiljø, en uformel omgangstone, god faglig sparring med kollegaer og ledelse, og vi sætter faglighed i opgaveløsningen højt.
 
Vi tilbyder, at du får indsigt i en bred vifte af planopgaver og processer.

Vi søger en engageret studentermedhjælper, der skal kunne hjælpe med opgaver i forbindelse med revision af vores kommuneplanretningslinjer og overgangen til et nyt it-system.
 
Vi har brug for hjælp til produktionen af kort og indhold til retningslinjerne samt til konvertering af indholdet i den eksisterende kommuneplan til vores nye it-system.
 
Derudover kan der være brug for hjælp til andre opgaver indenfor kommune- og lokalplanlægning.

Faglig profil:
  • Du er i gang med en relevant uddannelse inden for planlægning
  • Du har erfaring med at samle og bearbejde informationer i form af både tekst og kortmateriale
  • Du har kendskab til digital korttegning
  • Du har kendskab til plansystemet
Personlig profil:
  • Du er udadvendt og serviceminded
  • Du kan tage initiativ
  • Du kan overskue mange og komplekse informationer
  • Du er god til at sætte dig ind i nye it-værktøjer
Spørgsmål kan rettes til afdelingsleder Thina Wallin Jensen, tlf. 9931 2020.

Vi skal have din ansøgning senest 07.01.2019.
Vi forventer, at afholde jobsamtaler i uge 3 efter nærmere aftale.
Tiltrædelse 01.02.2019.

Ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”send ansøgning”. Der kan vedhæftes bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
 

ORS/Small/9e090b61_logo.gifBy- og LandskabsforvaltningenAalborg2018-11-20T15:00:32.7902018-12-25T00:00:00
329923476Studentermedhjælper til dataindsamlingRobot Aalborg Lærerforening søger en universitetsstuderende til indsamling af data i forbindelse med undersøgelse af delelementer af vores lokale arbejdstidsaftale. Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet: Udarbejdelse af spørgeramme og interviewform Udarbejdelse af idéer til dataindsamling Indsamling af erfaring og viden vedr. arbejdstidsforsøg Interview af lærere og skoleledere Analyse af det indsamlede materiale Rapportskrivning Vores forventninger til dig Du har gennemført de første to år af dit universitetsstudie Du er god til skriftlig og mundtlig kommunikation Du har teoretisk viden og eller praktisk erfaring med dataindsamling, forskellige interviewformer og spørgeskemaundersøgelser Du kan arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med andre Du er åben, omgængelig og byder ind med idéer Du har interesse i at være en del af fagbevægelsen Vi tilbyder Positive, imødekommende og faglige kompetente kollegaer Gode rammer for arbejdet Fleksibilitet i forhold til ferie og eksamener Studierelevant erhvervserfaring Vilkår Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er på 7 timer, der placeres fleksibelt under hensyntagen til både dit studie og opgaveløsningen. Timelønssatsen for studentermedarbejdere er pt. 142,49 kr. i timen, hvis du ikke er bachelor, og 149,38 kr. i timen, hvis du er bachelor. Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte konsulent Martin Pihl Vikjær på telefon 96 30 28 62. Ansøgningsfristen er 31. december 2018 kl. 12.00 Vi forventer at afholde samtaler i uge 2, 2019 med henblik på ansættelse primo februar 2019 eller efter aftale. Ansøgningen sendes til klsi@dlf.org Vi glæder os til din ansøgning.

Aalborg Lærerforening søger en universitetsstuderende til indsamling af data i forbindelse med undersøgelse af delelementer af vores lokale arbejdstidsaftale.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Udarbejdelse af spørgeramme og interviewform
  • Udarbejdelse af idéer til dataindsamling
  • Indsamling af erfaring og viden vedr. arbejdstidsforsøg
  • Interview af lærere og skoleledere
  • Analyse af det indsamlede materiale
  • Rapportskrivning

Vores forventninger til dig

  • Du har gennemført de første to år af dit universitetsstudie
  • Du er god til skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Du har teoretisk viden og/eller praktisk erfaring med dataindsamling, forskellige interviewformer og spørgeskemaundersøgelser
  • Du kan arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med andre
  • Du er åben, omgængelig og byder ind med idéer
  • Du har interesse i at være en del af fagbevægelsen

Vi tilbyder

  • Positive, imødekommende og faglige kompetente kollegaer
  • Gode rammer for arbejdet
  • Fleksibilitet i forhold til ferie og eksamener
  • Studierelevant erhvervserfaring

Vilkår

Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er på 7 timer, der placeres fleksibelt under hensyntagen til både dit studie og opgaveløsningen. Timelønssatsen for studentermedarbejdere er pt. 142,49 kr. i timen, hvis du ikke er bachelor, og 149,38 kr. i timen, hvis du er bachelor.

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte konsulent Martin Pihl Vikjær på telefon 96 30 28 62.

Ansøgningsfristen er 31. december 2018 kl. 12.00

Vi forventer at afholde samtaler i uge 2, 2019 med henblik på ansættelse primo februar 2019 eller efter aftale.

Ansøgningen sendes til klsi@dlf.org

Vi glæder os til din ansøgning.

 

AALBORG LÆRERFORENING DLF KREDS 153 POSTBOX 1636Aalborg2018-12-05T00:00:002018-12-31T00:00:00
329924820Børne- og Familierådgivningen søger studentermedhjælperRobot Er du socialrådgiverstuderende, og har du lyst til at prøve at arbejde i en familierådgivning sideløbende med studiet? Så er en studentermedhjælperstilling på ca. 10 timer pr. uge i Familierådgivningen i Thisted Kommune måske noget for dig. I Familierådgivningens sagsbehandlersektion arbejder vi med børn fra 0-22 år og er opdelt i en Modtagelse, hvor underretningerne modtages og tidlig forebyggende arbejde igangsættes, to undersøgelsesteams, hvor der udarbejdes børnefaglige undersøgelser, handleplaner, og der følges op på forebyggende foranstaltninger samt efterværn. Slutteligt er der et Anbringelses- og hjemgivelsesteam, hvor der udelukkende arbejdes med anbragte børn og unge. Vi er ca. 30 rådgivere i sektionen og arbejder ud fra ICS som metode og med DUBU som IT-værktøj. Du vil således få mulighed for et nærmere kendskab til de aktuelle anbefalede metoder i arbejdet med børn, unge og deres familier. Stillingen vil som udgangspunkt være med tilknytning til Undersøgelsesteamsene, men der kan være mulighed for opgaver i andre teams. Det vil være en fordel, at man har afsluttet sin praktikperiode. Opgaverne vil bestå af administrativ hjælp, herunder evt. deltagelse i møder, efterfølgende journalføring, indhentning af oplysninger, udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, aktindsigter, sagsgennemgang ift. opfølgning på sager o.l. Vi forventer, at du er positiv indstillet, kan arbejde selvstændigt og ikke er bange for at kaste dig over nye opgaver. Du skal have mod på også at samarbejde med interne og eksterne samarbejdsparter og være omstillingsparat ift. opgaver. Vi tilbyder en stilling på 10 timer pr. uge i foreløbig en periode på 6 mdr. Løn efter HK s overenskomst. Stillingen ønskes besat omkring januar 2019. Ved ansættelse skal der underskrives samtykkeerklæring til indhentelse af børneattest. Ansøgningsfrist tirsdag den 15. januar 2019, kl. 10.00 . Spørgsmål rettes til teamleder Henriette Lindgaard tlf. 2511 1906 eller teamleder Camilla Hassing tlf. 2967 5557.Er du socialrådgiverstuderende, og har du lyst til at prøve at arbejde i en familierådgivning sideløbende med studiet?

Så er en studentermedhjælperstilling på ca. 10 timer pr. uge i Familierådgivningen i Thisted Kommune måske noget for dig.

I Familierådgivningens sagsbehandlersektion arbejder vi med børn fra 0-22 år og er opdelt i en Modtagelse, hvor underretningerne modtages og tidlig forebyggende arbejde igangsættes, to undersøgelsesteams, hvor der udarbejdes børnefaglige undersøgelser, handleplaner, og der følges op på forebyggende foranstaltninger samt efterværn. Slutteligt er der et Anbringelses- og hjemgivelsesteam, hvor der udelukkende arbejdes med anbragte børn og unge.

Vi er ca. 30 rådgivere i sektionen og arbejder ud fra ICS som metode og med DUBU som IT-værktøj. Du vil således få mulighed for et nærmere kendskab til de aktuelle anbefalede metoder i arbejdet med børn, unge og deres familier.

Stillingen vil som udgangspunkt være med tilknytning til Undersøgelsesteamsene, men der kan være mulighed for opgaver i andre teams. Det vil være en fordel, at man har afsluttet sin praktikperiode.

Opgaverne vil bestå af administrativ hjælp, herunder evt. deltagelse i møder, efterfølgende journalføring, indhentning af oplysninger, udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, aktindsigter, sagsgennemgang ift. opfølgning på sager o.l.

Vi forventer, at du er positiv indstillet, kan arbejde selvstændigt og ikke er bange for at kaste dig over nye opgaver. Du skal have mod på også at samarbejde med interne og eksterne samarbejdsparter og være omstillingsparat ift. opgaver.

Vi tilbyder en stilling på 10 timer pr. uge i foreløbig en periode på 6 mdr. Løn efter HK’s overenskomst.

Stillingen ønskes besat omkring januar 2019.

Ved ansættelse skal der underskrives samtykkeerklæring til indhentelse af børneattest.

Ansøgningsfrist tirsdag den 15. januar 2019, kl. 10.00 .

Spørgsmål rettes til teamleder Henriette Lindgaard tlf. 2511 1906 eller teamleder Camilla Hassing tlf. 2967 5557.
Rådhuset ThistedThisted2018-12-08T00:00:002019-01-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper - jura & databeskyttelse

Skoleforvaltningen

Sekretariat, HR og UdviklingPersonalekontoretSkoleforvaltningen Har du lyst til at prøve kræfter med jura og databeskyttelse i praksis? Har du lyst til at arbejde med jura i en offentlig forvaltning? Har du lyst til et studenterjob med arbejdsopgave...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Aalborg Forsyning søger ny studentermedhjælper, der er skarp på tekstformidling og videoredigering

AFS Sekretariat, Kommunikation

Er du i gang med en kommunikationsuddannelse? Er du blandt de bedste til at fange din modtagers opmærksomhed på skrift? Og har du lyst til at arbejde med formidling via video? Så er det dig, vi søger som studentermedhjælper hos Aalborg Forsyning. Jo...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:26. december 2018

Planfaglig studentermedhjælper til Plan og Udvikling, By- og Landskabsforvaltningen

By- og Landskabsforvaltningen

Aalborg
Har du lyst til at afprøve dine kompetencer inden for planlægning, kan vi tilbyde et spændende studiejob på ca. 10 timer i ugen. Plan Udvikling består af 45 medarbejdere fordelt på 3 teams. Forvaltningsgrenen arbejder både med udviklingsopgaver og k...
Indrykket:20. november 2018
Udløbsdato:25. december 2018

Studentermedhjælper til dataindsamling

AALBORG LÆRERFORENING DLF KREDS 153 POSTBOX 1636

Aalborg
Aalborg Lærerforening søger en universitetsstuderende til indsamling af data i forbindelse med undersøgelse af delelementer af vores lokale arbejdstidsaftale. Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet: Udarbejdelse af spørgeramme og interviewform Udar...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:31. december 2018

Børne- og Familierådgivningen søger studentermedhjælper

Rådhuset Thisted

Thisted
Er du socialrådgiverstuderende, og har du lyst til at prøve at arbejde i en familierådgivning sideløbende med studiet? Så er en studentermedhjælperstilling på ca. 10 timer pr. uge i Familierådgivningen i Thisted Kommune måske noget for dig. I Famili...
Indrykket:8. december 2018
Udløbsdato:15. januar 2019