Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til formidlingsopgaver i sekretariat i Teknik- og Miljøforvaltningen

Vil du være med til at formidle de gode historier både internt og eksternt, og har du et blødt punkt for anlægskommunikation og organisationsunderstøttelse?
Så tilbyder vi en spændende stilling som studentermedhjælper med medansvar og indsigt i ledelsen af en organisation, der gør en forskel for mange københavnere.

I afdelingen for Mobilitet, Klimatilpasning og Byvedligehold (MKB) arbejder vi med at bygge, udvikle og vedligeholde København. I afdelingen arbejder ca. 500 dygtige medarbejdere med alt fra anlæg af broer, parker og cykelstier til projekter om klima, fremkommelighed, trafiksikkerhed og meget, meget andet.

I MKBs afdelingssekretariat arbejder vi med at understøtte hele den store organisation af dygtige fagmedarbejdere, og vi har brug for en studentermedhjælper, der kan hjælpe med at få tingene til at ske i en travl hverdag.  

Om din arbejdsplads
I afdelingssekretariatet bliver du tilknyttet det team, der arbejder med ledelsessupport. Teamet består af to chefsekretærer og en teamkoordinator, og arbejder tæt sammen med resten af sekretariatet, der tæller 30 medarbejdere. Udover ledelsessupport arbejder vi i sekretariatet med politisk betjening, organisationsudvikling, kommunikation og jura. Vi er et hold medarbejdere, der går meget op i at servicere resten af huset, både strategisk og praktisk, og vi arbejder tæt sammen med rådhuset og de andre afdelinger i forvaltningen. Derudover værdsætter vi både et godt grin og levende diskussioner, og vi nyder hinandens forskellige fagligheder og bestræber os på at dele erfaringer på tværs af hele organisationen. 

Som studentermedhjælper bliver du en del af ledelsessupportteamet. Teamets primære opgave er at understøtte og servicere MKBs ledergruppe, der består af en vicedirektør, tre områdechefer og en sekretariatschef. Teamet udfører diverse sekretæropgaver, udarbejder dagsordner og referater, samt diverse tekster til eller på vegne af ledergruppen.

Om dine arbejdsopgaver 

  • Udarbejdelse af oplæg til kortere tekster til intranettet.
  • Udarbejdelse af udkast til dagsordner.
  • Gennemskrivning af referater.
  • Hjælp i forbindelse med udarbejdelse af notater, indstillinger m.m.
  • Planlægning og koordinering af ture til projekter ude i byen for fx vicedirektøren eller ledergruppen.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Arbejdsopgaverne er mangfoldige og du vil arbejde med en kombination af både faste og ad hoc-opgaver, der skal løses her og nu. Generelt er der højt til loftet, hvilket gør, at du som medarbejder har stor indflydelse på dine egne opgaver og gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt.  

Om dig
Du læser formentlig et fag indenfor samfundsfag, kommunikation eller lignende, men du kan også have en anden profil. Vi forventer, at du kan skrive godt og flydende, at du kan arbejde selvstændigt, at du har stor interesse for byen og dens udvikling og ikke mindst for at arbejde i en politisk styret organisation.

Du skal minimum studere på andet år og have mindst et år tilbage af dine studier. Du skal desuden, kunne omgås mange forskellige mennesker og være indstillet på forskellige slags opgaver i en travl hverdag, herunder også mere driftsmæssige opgaver.

Ansættelsesvilkår 
Stillingen er en fastansættelse, så længe du er indskrevet på et studie og med start snarest muligt. Arbejdstiden er på gennemsnitligt 15 timer om ugen, dog med fleksibilitet i forhold til eksamensperioder, ferie med videre. 

Din ansøgning skal maximum være på en side og dit CV skal være på maximum en side.

Spørgsmål? 
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamkoordinator Kasper Døssing på 2491 4445.  
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen her.

Søg via nedenstående link senest søndag den 29. november 2020
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i uge 49.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.