Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til HR i Akutberedskabet

Er du i gang med en relevant videregående uddannelse og ønsker du at arbejde med HR? Trives du med at arbejde med mange forskellige opgaver og bistå dine kollegaer i deres arbejde? HR i Region Hovedstadens Akutberedskab søger en studentermedhjælper 15 timer ugentligt til tiltrædelse pr. 1. juni.

Dine opgaver
Som HR-studentermedhjælper i Akutberedskabet vil din opgaveportefølje bestå af mange forskellige opgaver. Når en medarbejder ansættes eller fratræder, vil det være dit ansvar at oprette/afslutte medarbejderen i diverse systemer, samt sørge for ID-kort, navneskilt, mm. Du bistår dine kollegaer i HR-teamet med forskellige opgaver, herunder f.eks. administration i HR-systemer, ad hoc-og projektrelaterede opgaver, mm. Du vil ligeledes arbejde med data, foretage analyser og udarbejde notater.

Din profil
Du er studerende på en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse eller sent i forløbet på en bacheloruddannelse. Det er en fordel, hvis du har erfaring med HR fra et tidligere studiejob og gerne erfaring med arbejde i offentligt regi eller sundhedsvæsenet, men det er ikke et krav. Du er stærk i IT-systemer, tal, analytisk tænkning og analyse, ligesom du er en god formidler, skriftligt såvel som mundtligt.
Som person fungerer du godt med en omskiftelig dagligdag, hvor hasteopgaver kan ændre dine planlagte gøremål. Du kan tage ansvar for egne opgaver, og du kan selv igangsætte og drive løsning af dine opgaver, hvor du tænker kreativt og nyt. Du er omgængelig og hjælpsom, og dine kollegaer i teamet vil opleve en studentermedhjælper, der i høj grad selv byder ind på opgaver og er fleksibel, både på tid og på opgaveportefølje.

Din nye arbejdsplads
Akutberedskabet, er en del af Region Hovedstaden, som har 1,8 millioner indbyggere, et årligt budget på 37 milliarder kroner og godt 44.000 medarbejdere. Virksomheden er etableret i 2012 med det formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne, og de tværgående opgaver består bl.a. af: Modtagelse og visitation af sundhedsfaglige opkald til 112 og til akuttelefonen 1813, disponering af ambulancer, akutlægebiler, akutlægehelikopter samt liggende patientbefordring, planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab. Vi er ca. 650 ansatte.

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor bl.a. akutlægebilerne har baser. Din arbejdsplads bliver på Telegrafvej 5 i Ballerup.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere information
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Jon Plenge Høier på 29 87 14 08 eller Sektionsleder for HR og Uddannelse Line Akiti Hingelberg på tlf. 21 32 52 27. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på http://www.regionh.dk/akut

Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest mandag den 7. maj, kl. 12.00.
Relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.
Samtaler afholdes den 9. maj 2018.







Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her