Studentermedhjælper til ICROFS, Aarhus Universitet Foulum

Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) søger en studentermedhjælper ca. 8-10 timer per uge med opstart 15. september 2019. Stillingen er tidsbegrænset et år og arbejdstiderne er fleksible i forhold til dit studie.

Jobbeskrivelse
Arbejdsopgaverne vil primært omfatte hjælp til faglige og administrative opgaver i forbindelse med:

  • ”Organic Eprints” - en international vidensdatabase med artikler og projekter relateret til forskning inden for økologi: http://orgprints.org/
  • forskningsprojekter
  • organisering af events og møder
  • diverse ad hoc opgaver.

Kvalifikationer
Vi søger en medarbejder, som har interesse for og gerne viden om forskning inden for økologisk jordbrugsproduktion og fødevaresystemer, som behersker dansk og engelsk i skrift og tale samt kan tage initiativ, arbejde selvstændigt og er velorganiseret.

Om ICROFS - Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer
ICROFS har siden 1996 initieret og koordineret programmer for forskning, udvikling og demonstration inden for økologisk jordbrug og fødevarer på vegne af Fødevareministeriet. ICROFS er et "forskningscenter uden mure", hvor den forskningsfaglige kompetence udgøres af de forskere og institutioner, som deltager i centrets forskningsprogrammer. Samarbejdet omfatter en række forskere fra mange forskellige danske forskningsinstitutioner. Endvidere deltager ICROFS i en række europæiske og internationale forsknings- og samarbejdsprojekter og koordinerer et ERA-net på vegne af en lang række Europæiske lande.

Du bliver en del af et sekretariatsteam på otte medarbejdere, som tilbyder et innovativt, passioneret og respektfuldt samarbejdsarbejdsmiljø. Du kan læse mere om ICROFS-teamet på: http://icrofs.dk/kontakt/icrofs-sekretariat/.

Du kan læse mere om Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer på: http://icrofs.dk/.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Jakob Sehested (tlf. 25 15 90 50).

Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Blichers Allé 20, 8830 Tjele, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
15. august 2019

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051008Phoenix-96fd465012019-06-30T00:00:00Studentermedhjælper til ICROFS, Aarhus Universitet FoulumInternationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) søger en studentermedhjælper ca. 8-10 timer per uge med opstart 15. september 2019. Stillingen er tidsbegrænset et år og arbejdstiderne er fleksible i forhold til dit studie.

Jobbeskrivelse
Arbejdsopgaverne vil primært omfatte hjælp til faglige og administrative opgaver i forbindelse med:
  • ”Organic Eprints” - en international vidensdatabase med artikler og projekter relateret til forskning inden for økologi: http://orgprints.org/
  • forskningsprojekter
  • organisering af events og møder
  • diverse ad hoc opgaver.

Kvalifikationer
Vi søger en medarbejder, som har interesse for og gerne viden om forskning inden for økologisk jordbrugsproduktion og fødevaresystemer, som behersker dansk og engelsk i skrift og tale samt kan tage initiativ, arbejde selvstændigt og er velorganiseret.

Om ICROFS - Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer
ICROFS har siden 1996 initieret og koordineret programmer for forskning, udvikling og demonstration inden for økologisk jordbrug og fødevarer på vegne af Fødevareministeriet. ICROFS er et "forskningscenter uden mure", hvor den forskningsfaglige kompetence udgøres af de forskere og institutioner, som deltager i centrets forskningsprogrammer. Samarbejdet omfatter en række forskere fra mange forskellige danske forskningsinstitutioner. Endvidere deltager ICROFS i en række europæiske og internationale forsknings- og samarbejdsprojekter og koordinerer et ERA-net på vegne af en lang række Europæiske lande.

Du bliver en del af et sekretariatsteam på otte medarbejdere, som tilbyder et innovativt, passioneret og respektfuldt samarbejdsarbejdsmiljø. Du kan læse mere om ICROFS-teamet på: http://icrofs.dk/kontakt/icrofs-sekretariat/.

Du kan læse mere om Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer på: http://icrofs.dk/.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Jakob Sehested (tlf. 25 15 90 50).

Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Blichers Allé 20, 8830 Tjele, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
15. august 2019

 

Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) søger en studentermedhjælper ca. 8-10 timer per uge med opstart 15. september 2019. Stillingen er tidsbegrænset et år og arbejdstiderne er fleksible i forhold til dit studie. Jobbeskrivelse Arbejdsopgaverne vil primært omfatte hjælp til faglige og administrative opgaver i forbindelse med: Organic Eprints - en international vidensdatabase med artikler og projekter relateret til forskning inden for økologi: http: orgprints.org forskningsprojekterorganisering af events og møderdiverse ad hoc opgaver. Kvalifikationer Vi søger en medarbejder, som har interesse for og gerne viden om forskning inden for økologisk jordbrugsproduktion og fødevaresystemer, som behersker dansk og engelsk i skrift og tale samt kan tage initiativ, arbejde selvstændigt og er velorganiseret. Om ICROFS - Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer ICROFS har siden 1996 initieret og koordineret programmer for forskning, udvikling og demonstration inden for økologisk jordbrug og fødevarer på vegne af Fødevareministeriet. ICROFS er et forskningscenter uden mure , hvor den forskningsfaglige kompetence udgøres af de forskere og institutioner, som deltager i centrets forskningsprogrammer. Samarbejdet omfatter en række forskere fra mange forskellige danske forskningsinstitutioner. Endvidere deltager ICROFS i en række europæiske og internationale forsknings- og samarbejdsprojekter og koordinerer et ERA-net på vegne af en lang række Europæiske lande. Du bliver en del af et sekretariatsteam på otte medarbejdere, som tilbyder et innovativt, passioneret og respektfuldt samarbejdsarbejdsmiljø. Du kan læse mere om ICROFS-teamet på: http: icrofs.dk kontakt icrofs-sekretariat . Du kan læse mere om Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer på: http: icrofs.dk . Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Jakob Sehested (tlf. 25 15 90 50). Arbejdssted og ansættelsesområde Arbejdsstedet er Blichers Allé 20, 8830 Tjele, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 15. august 201911jobnet96fd4650100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8c2c0740-8c63-41c3-8e6c-f9a292be79e30EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3554364Aarhus Universitet11Blichers Allé 208830TjeleDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent784832JobNet5010859501085910027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96fd4650https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=96fd4650https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96fd4650&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96fd4650&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgMed et job indenfor Øvrige får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362154224noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330051398midtVask søger studentermedhjælper, der er specialist i Up-& RecyclingBasic Drømmer du om et spændende og udviklende studiejob? Drives du af at skabe resultater sammen med andre? Vi har behov for din hjælp til at blive endnu bedre til at genbruge vores tekstiler og kombinere business og bæredygtighed.Vi har opgaverne og udfordringerne og har brug for dig kunne du tænke dig at være en del af teamet på Danmarks største og mest effektive vaskeri - og drive bæredygtigheden et stort skridt videre? har du skarpe kompetencer indenfor design, medier, branding og eller tekstiler? brænder du for at stå for projekter, der gør en reel forskel for miljø og arbejdsmiljø? har du gode samarbejdsegenskaber, vedholdenhed og vilje til at skabe resultater? midtVask søger 1-3 studerende til at indgå i udviklingsteamet sammen med vores to projektledere. Sammen udvælger og udvikler vi på id er, der kan forbedre arbejdet med at genanvende midtVask brugte tekstiler. De meningsfulde løsninger vi kommer frem til implementeres i driften og kommer til at gøre en forskel for Region Midt, borgere patienter og miljøet.Et indblik i dit nye job stor mulighed for selv at kunne tilrettelægge arbejdstid og mængde ift. dit studie, det vil sige, at du ikke skal følge en vagtplan vi forestiller os 5-10 timer om ugen i snit og det tilpasses projekterne og dig vi vil gerne, at du kan starte op i august 2019 og være hos os mindst et år du kan arbejde en del hjemmefra, men for at sikre løbende dialog og sparring arbejder vi også sammen her på midtVask hovedkontor i Aarhus C Dine kompetencer du er knivskarp på de områder hvor vi har brug for hjælp du behøver ikke kunne det hele (derfor søger vi også 1-3 studerende til teamet), men du har kompetencer indenfor design, medier, branding, foto video og eller tekstiler. Som person du er empatisk og har nemt ved at begå dig nemt blandt mange forskellige mennesker du tror på fællesskabet, ligesom du har situationsfornemmelse og social intelligens du forstår at bruge andres kompetencer til at skabe fælles resultater du er handlekraftig, har vilje og vedholdenhed for det, du laver herudover er du åben, ærlig og bidrager til at videreudvikle vores gode arbejdsmiljø Du skal vedlægge ansøgning, hvor du redegør for dine kompetencer og evt. et kort CV samt billede. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du vil blive ansat som tilkaldevikar. Du kan ansøge fra 1. juli og indtil 1. august 2019. Der vil være samtaler i Aarhus efter nærmere aftale i ugerne 33-35.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Drømmer du om et spændende og udviklende studiejob? Drives du af at skabe resultater sammen med andre? Vi har behov for din hjælp til at blive endnu bedre til at genbruge vores tekstiler og kombinere business og bæredygtighed.

Vi har opgaverne og udfordringerne og har brug for dig 
  • kunne du tænke dig at være en del af teamet på Danmarks største og mest effektive vaskeri - og drive bæredygtigheden et stort skridt videre?
  • har du skarpe kompetencer indenfor design, medier, branding og/eller tekstiler?
  • brænder du for at stå for projekter, der gør en reel forskel for miljø og arbejdsmiljø?
  • har du gode samarbejdsegenskaber, vedholdenhed og vilje til at skabe resultater?
midtVask søger 1-3 studerende til at indgå i udviklingsteamet sammen med vores to projektledere. Sammen udvælger og udvikler vi på idéer, der kan forbedre arbejdet med at genanvende midtVask brugte tekstiler. De meningsfulde løsninger vi kommer frem til implementeres i driften og kommer til at gøre en forskel for Region Midt, borgere/patienter og miljøet.

Et indblik i dit nye job
  • stor mulighed for selv at kunne tilrettelægge arbejdstid og mængde ift. dit studie, det vil sige, at du ikke skal følge en vagtplan
  • vi forestiller os 5-10 timer om ugen i snit og det tilpasses projekterne og dig
  • vi vil gerne, at du kan starte op i august 2019 og være hos os mindst et år
  • du kan arbejde en del hjemmefra, men for at sikre løbende dialog og sparring arbejder vi også sammen her på midtVask hovedkontor i Aarhus C
Dine kompetencer
  • du er knivskarp på de områder hvor vi har brug for hjælp
  • du behøver ikke kunne det hele (derfor søger vi også 1-3 studerende til teamet), men du har kompetencer indenfor design, medier, branding, foto/video og/eller tekstiler. 
Som person
  • du er empatisk og har nemt ved at begå dig nemt blandt mange forskellige mennesker
  • du tror på fællesskabet, ligesom du har situationsfornemmelse og social intelligens
  • du forstår at bruge andres kompetencer til at skabe fælles resultater
  • du er handlekraftig, har vilje og vedholdenhed for det, du laver
  • herudover er du åben, ærlig og bidrager til at videreudvikle vores gode arbejdsmiljø

Du skal vedlægge ansøgning, hvor du redegør for dine kompetencer og evt. et kort CV samt billede. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du vil blive ansat som tilkaldevikar. Du kan ansøge fra 1. juli og indtil 1. august 2019. Der vil være samtaler i Aarhus efter nærmere aftale i ugerne 33-35.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/8601b623_logo.gifMidtvaskAarhus C2019-07-01T10:00:40.0602019-08-01T00:00:00
330060029Medicinstuderende studentermedhjælpere til rekrutteringsteametRobot Vi søger 4 medarbejdere til vores rekrutteringsteam med start 15. august 2019. Arbejdsopgaverne for studentermedhjælperne Man skal kontakte og formidle information med udgangspunkt i de aktuelle projekter til potentielle forsøgsdeltagere samt være involveret i forfaldent arbejde i laboratoriet. KvalifikationerMan skal være medicinstuderende på kandidatdelenFleksibelServiceminded Arbejdstid Vi forsøger at tilrettelægge studentermedhjælpernes arbejdstid med udgangspunkt i deres skemaer og studieaktivitet. Der laves arbejdsplan for 1 måned ad gangen med i gennemsnit 2 timer om ugen. Ansættelse Aarhus Universitet Arbejdssted: Kvindesygdomme og Fødsler, Aarhus Universitetshospital, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N Henvendelse: Såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingsindholdet, kan du kontakte Anna Sandager pr. e-mail 201307416@post.au.dk Ansøgningsfrist Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest d. 31.07.19. Ansættelsessamtaler Afholdes i ugerne 32 og 33. Ansættelsesgrundlag Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten. Ansøgning Din ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeAngivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)Referencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere. Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 31. juli 2019Vi søger 4 medarbejdere til vores rekrutteringsteam med start 15. august 2019.

Arbejdsopgaverne for studentermedhjælperne
Man skal kontakte og formidle information med udgangspunkt i de aktuelle projekter til potentielle forsøgsdeltagere samt være involveret i forfaldent arbejde i laboratoriet.

Kvalifikationer
  • Man skal være medicinstuderende på kandidatdelen
  • Fleksibel
  • Serviceminded

Arbejdstid
Vi forsøger at tilrettelægge studentermedhjælpernes arbejdstid med udgangspunkt i deres skemaer og studieaktivitet. Der laves arbejdsplan for 1 måned ad gangen med i gennemsnit 2 timer om ugen.

Ansættelse
Aarhus Universitet

Arbejdssted:
Kvindesygdomme og Fødsler, Aarhus Universitetshospital, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

Henvendelse:
Såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingsindholdet, kan du kontakte Anna Sandager pr. e-mail 201307416@post.au.dk

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest d. 31.07.19.

Ansættelsessamtaler
Afholdes i ugerne 32 og 33.

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
31. juli 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-07-15T00:00:002019-07-31T00:00:00
330059885Studentermedhjælper til Public Quality SolutionsRobot Kom og bring din indre konsulent i spil og få et unikt indblik og en masse praktisk erfaring hos et af Nordeuropas førende konsulenthuse. For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har lysten til at arbejde med kvantitativt data i et komplekst IT system. Er du vores nye studentermedhjælper? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen. Inviting bright minds Vil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden. Du bliver en del af vores Public Quality Solutions-afdeling Som vores nye studentermedhjælper bliver du en del af et team bestående af erfarne konsulenter, praktikanter og studenter. Du vil blive tilknyttet den tekniske del af Public Quality Solutions, hvor vi arbejder tæt sammen med fagpersoner inden for børn- og ungeområdet. Her vil du tage del i at omsætte data i vores platform, Hjernen Hjertet til værdifuld indsigt, og dermed gøre medarbejdere på alle organisatoriske niveauer af den offentlige sektor i stand til at træffe mere gunstige beslutninger på baggrund af stærk kvantitativ data. Afdelingen er en del af Stakeholder Intelligence, som har mere end 100 mennesker ansat og et stort antal studentermedhjælpere og praktikanter. Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder bliver: Opsætning og ændringer af spørgeskemaer i SurveyXact Afrapportering af data via Rambøll Results hvor du omsætter store mængder data til let forståelige rapporter Varierende dataarbejde i Excel Kvalitetssikring af store datamængder, layout mm. Du vil blive tilknyttet flere erfarne konsulenter, hvilket giver dig gode muligheder for varierende arbejdsopgaver alt efter den pågældende konsulents arbejdsområde og din interesse. Dit udgangspunkt for konstant udvikling Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Vi regner med, at dit udgangspunkt er: Uddannelsesmæssigt i slutningen af din bachelor eller start kandidat på en relevant videregående uddannelse (f.eks. statskundskab, erhvervsøkonomi, folkesundhed, økonomi, cognitive science, eller lignende) Tillid til dine egne evner og kan arbejde selvstændigt Omstillingsparathed og mange bolde i luften En passion for talforståelse og logisk tænkning God sans for at omsætte data til forståelig og brugbar information En kritisk tilgang med fokus på optimering Når vi gennemgår ansøgernes profiler, lægger vi vægt på både personlighed, faglige resultater, erfaringer samt motivation for at søge stillingen. Velkommen til vores Management Consulting division Rambøll Management Consulting er en af de største rådgivningsvirksomheder i Norden med en stærk historie inden for udvikling af den offentlige sektor. Med 500 eksperter klæder vi top-virksomheder og offentlige kunder på til at handle i en bæredygtig fremtid. Vi er især efterspurgt, fordi vi kombinerer managementrådgivning med tekniske kompetencer. Rambøll i Danmark Rambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet. Sådan ansøger du Ansøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet, og hvornår du kan starte. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Deadline: 01.08.2019. Har du brug for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte konsulent Christina Skov Oxfeldt på 45 51 61 42 16 eller csox@ramboll.com. Forventet opstart er i september. Ansøg: https: ramboll.wd3.myworkdayjobs.com en-US Early_Careers job Aarhus Studentermedhjlper-til-Public-Quality-Solutions_JR6412-1 apply

Kom og bring din indre konsulent i spil og få et unikt indblik og en masse praktisk erfaring hos et af Nordeuropas førende konsulenthuse. For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har lysten til at arbejde med kvantitativt data i et komplekst IT system. Er du vores nye studentermedhjælper? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen.

Inviting bright minds

Vil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

Du bliver en del af vores Public Quality Solutions-afdeling

Som vores nye studentermedhjælper bliver du en del af et team bestående af erfarne konsulenter, praktikanter og studenter. Du vil blive tilknyttet den tekniske del af Public Quality Solutions, hvor vi arbejder tæt sammen med fagpersoner inden for børn- og ungeområdet. Her vil du tage del i at omsætte data i vores platform, Hjernen&Hjertet til værdifuld indsigt, og dermed gøre medarbejdere på alle organisatoriske niveauer af den offentlige sektor i stand til at træffe mere gunstige beslutninger på baggrund af stærk kvantitativ data. Afdelingen er en del af Stakeholder Intelligence, som har mere end 100 mennesker ansat og et stort antal studentermedhjælpere og praktikanter.

Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder bliver:

  • Opsætning og ændringer af spørgeskemaer i SurveyXact
  • Afrapportering af data via Rambøll Results hvor du omsætter store mængder data til let forståelige rapporter
  • Varierende dataarbejde i Excel
  • Kvalitetssikring af store datamængder, layout mm.

Du vil blive tilknyttet flere erfarne konsulenter, hvilket giver dig gode muligheder for varierende arbejdsopgaver alt efter den pågældende konsulents arbejdsområde og din interesse.

Dit udgangspunkt for konstant udvikling

Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Vi regner med, at dit udgangspunkt er:

  • Uddannelsesmæssigt i slutningen af din bachelor eller start kandidat på en relevant videregående uddannelse (f.eks. statskundskab, erhvervsøkonomi, folkesundhed, økonomi, cognitive science, eller lignende)
  • Tillid til dine egne evner og kan arbejde selvstændigt
  • Omstillingsparathed og mange bolde i luften
  • En passion for talforståelse og logisk tænkning
  • God sans for at omsætte data til forståelig og brugbar information
  • En kritisk tilgang med fokus på optimering

Når vi gennemgår ansøgernes profiler, lægger vi vægt på både personlighed, faglige resultater, erfaringer samt motivation for at søge stillingen.

Velkommen til vores Management Consulting division

Rambøll Management Consulting er en af de største rådgivningsvirksomheder i Norden med en stærk historie inden for udvikling af den offentlige sektor. Med 500 eksperter klæder vi top-virksomheder og offentlige kunder på til at handle i en bæredygtig fremtid. Vi er især efterspurgt, fordi vi kombinerer managementrådgivning med tekniske kompetencer.

Rambøll i Danmark

Rambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur & byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet.

Sådan ansøger du

Ansøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet, og hvornår du kan starte. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Deadline: 01.08.2019.

Har du brug for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte konsulent Christina Skov Oxfeldt på +45 51 61 42 16 eller csox@ramboll.com.

Forventet opstart er i september.

Ansøg:

https://ramboll.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/Early_Careers/job/Aarhus/Studentermedhjlper-til-Public-Quality-Solutions_JR6412-1/apply

RAMBØLL DANMARK A/S, Århus NAarhus N2019-07-15T00:00:002019-08-01T00:00:00
330059308Studentermedhjælper til Health Økonomi, Aarhus UniversitetRobot I Health Økonomi på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger vi en talstærk studentermedhjælper til opgaver inden for ajourføring af stam- og økonomidata samt økonomiske og administrative ad hoc opgaver. Arbejdstiden er gennemsnitligt 10 timer ugentligt og med tiltrædelse snarest muligt. Om Health Økonomi I Health Økonomi er det vores primære opgave at rådgive og understøtte dekanen og fakultetets fem institutter inden for økonomi og regnskab. Med dig er vi 27 medarbejdere i Health Økonomi. Du bliver en del af en afdeling, hvor vi vedvarende har fokus på at fastholde et højt fagligt niveau samt at optimere og forbedre vores processer, og hvor fleksibilitet i forhold til arbejdstid og opgaveløsning er en naturlig del af vores hverdag. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af åbenhed, humor og godt kollegaskab. Der er rum til forskellighed med en fælles vægtning af vores faglighed. Du kan læse mere om Health Økonomi her og om fakultetet her. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper i Health Økonomi vil dine arbejdsopgaver spænde vidt, men fælles for opgaverne er at du understøtter projektøkonomer og forretningscontrollere i deres opgavevaretagelse. Dine opgaver vil primært bestå af:Assistere med oprettelse og ajourføring af stam- og økonomidata i Navision StatGenerering af økonomirapporterDiverse økonomiske og administrative ad hoc opgaver.Dine kompetencer Vi forventer, at du har interesse for økonomistyring, samt et godt kendskab til Microsoft Excel. Desuden er det væsentligt, at du er pligtopfyldende, hjælpsom og engageret. Du har en sikker hånd og er ikke bange for at arbejde selvstændigt og tage initiativ. Og sidst, men ikke mindst, er det vigtigt at du vægter et godt socialt sammenhold og en humoristisk omgangstone. Spørgsmål til stillingen Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Karsten Vraa Nielsen på tlf.: 45 51 44 75 06. Arbejdsstedets adresse er Katrinebjergvej 89F, 8200 Aarhus N. Samtaler forventes afholdt i uge 34. Ansættelsesgrundlag Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Ansøgning Din ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeAngivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)Referencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetVi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere. Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 18. august 2019I Health Økonomi på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger vi en talstærk studentermedhjælper til opgaver inden for ajourføring af stam- og økonomidata samt økonomiske og administrative ad hoc opgaver. Arbejdstiden er gennemsnitligt 10 timer ugentligt og med tiltrædelse snarest muligt.

Om Health Økonomi
I Health Økonomi er det vores primære opgave at rådgive og understøtte dekanen og fakultetets fem institutter inden for økonomi og regnskab. Med dig er vi 27 medarbejdere i Health Økonomi. Du bliver en del af en afdeling, hvor vi vedvarende har fokus på at fastholde et højt fagligt niveau samt at optimere og forbedre vores processer, og hvor fleksibilitet i forhold til arbejdstid og opgaveløsning er en naturlig del af vores hverdag. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af åbenhed, humor og godt kollegaskab. Der er rum til forskellighed med en fælles vægtning af vores faglighed. Du kan læse mere om Health Økonomi her og om fakultetet her.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper i Health Økonomi vil dine arbejdsopgaver spænde vidt, men fælles for opgaverne er at du understøtter projektøkonomer og forretningscontrollere i deres opgavevaretagelse.

Dine opgaver vil primært bestå af:
  • Assistere med oprettelse og ajourføring af stam- og økonomidata i Navision Stat
  • Generering af økonomirapporter
  • Diverse økonomiske og administrative ad hoc opgaver.
Dine kompetencer
Vi forventer, at du har interesse for økonomistyring, samt et godt kendskab til Microsoft Excel. Desuden er det væsentligt, at du er pligtopfyldende, hjælpsom og engageret. Du har en sikker hånd og er ikke bange for at arbejde selvstændigt og tage initiativ. Og sidst, men ikke mindst, er det vigtigt at du vægter et godt socialt sammenhold og en humoristisk omgangstone.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Karsten Vraa Nielsen på tlf.: +45 51 44 75 06.

Arbejdsstedets adresse er Katrinebjergvej 89F, 8200 Aarhus N.

Samtaler forventes afholdt i uge 34.

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet
Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
18. august 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-07-12T00:00:002019-08-18T00:00:00
330053134Studentermedhjælper med systematisk sans og lyst til administrative opgaverRobot Afdelingen Projektstøtte og Uddannelsesudvikling på VIA University College søger en studentermedhjælper til 10-20 timer pr. uge, som kan varetage en række administrative opgaver, herunder opgaver i relation til forsknings- og udviklingsområdet med primært fokus på fundraising. Som studentermedhjælper vil du indgå i opgaveløsningen i projektstøtte afdelingen for og sammen med afdelingens medarbejdere. Dit hovedarbejdssted vil være Hedeager 2, 8200 Aarhus N. Dine opgaver Dine opgaver vil primært bestå af: Oprettelse og vedligeholdelse af diverse hjemmesider og databaser Udarbejdelse af diverse notater, rapporter og statistikker Korrekturlæsning, journalisering og korrespondanceopgaver Indgå i koordinering af procesledelse af projektansøgninger Indgå i arbejdet med Fundraising (nationalt og internationalt), herunder monitorere udvalgte, relevante nationale og internationale puljer Ad hoc opgaver og koordineringsopgaver efter aftale Deltagelse i møder og referatskrivning Praktiske opgaver i forbindelse med afvikling af faglige arrangementer i VIA Opsætning og bearbejdelse af spørgeskemaundersøgelser i SurveyXact DINE KOMPETENCER Vi forventer, at du: er godt i gang med en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse arbejder systematisk og omhyggeligt, og tager ansvar for både proces og resultat evner at arbejde struktureret og at bevare overblikket i pressede situationer har gode metodiske kompetencer både kvantitativt og kvalitativt er fleksibel i forhold til hvornår opgaverne skal løses er god til at sætte dig ind i nye opgaver kan arbejde selvstændigt. Vi tilbyder Et job med studierelevante arbejdsopgaver på en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone. Arbejdspladsen har gode erfaringer med studentermedhjælpere. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og HK STAT for studentermedhjælpere. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Mehlsen e-mail jeme@via.dk eller mobil 8755 3984 Er du interesseret? Stillingen skal ansøges via vores online rekrutteringssystem senest d. 9. august 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33 34. Stillingen ønskes besat primo september. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Afdelingen Projektstøtte og Uddannelsesudvikling på VIA University College søger en studentermedhjælper til 10-20 timer pr. uge, som kan varetage en række administrative opgaver, herunder opgaver i relation til forsknings- og udviklingsområdet med primært fokus på fundraising.

Som studentermedhjælper vil du indgå i opgaveløsningen i projektstøtte afdelingen for og sammen med afdelingens medarbejdere. Dit hovedarbejdssted vil være Hedeager 2, 8200 Aarhus N.

Dine opgaver
Dine opgaver vil primært bestå af:

  • Oprettelse og vedligeholdelse af diverse hjemmesider og databaser
  • Udarbejdelse af diverse notater, rapporter og statistikker
  • Korrekturlæsning, journalisering og korrespondanceopgaver
  • Indgå i koordinering af procesledelse af projektansøgninger
  • Indgå i arbejdet med Fundraising (nationalt og internationalt), herunder monitorere udvalgte, relevante nationale og internationale puljer
  • Ad hoc opgaver og koordineringsopgaver efter aftale
  • Deltagelse i møder og referatskrivning
  • Praktiske opgaver i forbindelse med afvikling af faglige arrangementer i VIA
  • Opsætning og bearbejdelse af spørgeskemaundersøgelser i SurveyXact 

DINE KOMPETENCER

Vi forventer, at du:

  • er godt i gang med en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse
  • arbejder systematisk og omhyggeligt, og tager ansvar for både proces og resultat
  • evner at arbejde struktureret og at bevare overblikket i pressede situationer
  • har gode metodiske kompetencer – både kvantitativt og kvalitativt
  • er fleksibel i forhold til hvornår opgaverne skal løses
  • er god til at sætte dig ind i nye opgaver
  • kan arbejde selvstændigt. 

Vi tilbyder Et job med studierelevante arbejdsopgaver på en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone. Arbejdspladsen har gode erfaringer med studentermedhjælpere.

Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og HK/STAT for studentermedhjælpere.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Mehlsen e-mail jeme@via.dk eller mobil 8755 3984 

Er du interesseret?

Stillingen skal ansøges via vores online rekrutteringssystem senest d. 9. august 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33/34.

 

Stillingen ønskes besat primo september.

 

Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

 

VIA University CollegeAarhus N2019-07-03T00:00:002019-08-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

midtVask søger studentermedhjælper, der er specialist i Up-& Recycling

Midtvask

Aarhus C
Drømmer du om et spændende og udviklende studiejob? Drives du af at skabe resultater sammen med andre? Vi har behov for din hjælp til at blive endnu bedre til at genbruge vores tekstiler og kombinere business og bæredygtighed.Vi har opgaverne og udf...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Medicinstuderende studentermedhjælpere til rekrutteringsteamet

Aarhus Universitet

Aarhus N
Vi søger 4 medarbejdere til vores rekrutteringsteam med start 15. august 2019. Arbejdsopgaverne for studentermedhjælperne Man skal kontakte og formidle information med udgangspunkt i de aktuelle projekter til potentielle forsøgsdeltagere samt være i...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Studentermedhjælper til Public Quality Solutions

RAMBØLL DANMARK A/S, Århus N

Aarhus N
Kom og bring din indre konsulent i spil og få et unikt indblik og en masse praktisk erfaring hos et af Nordeuropas førende konsulenthuse. For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har lysten til at arbejde med kvantitativt data i et ko...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Studentermedhjælper til Health Økonomi, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus N
I Health Økonomi på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger vi en talstærk studentermedhjælper til opgaver inden for ajourføring af stam- og økonomidata samt økonomiske og administrative ad hoc opgaver. Arbejdstiden er gen...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Studentermedhjælper med systematisk sans og lyst til administrative opgaver

VIA University College

Aarhus N
Afdelingen Projektstøtte og Uddannelsesudvikling på VIA University College søger en studentermedhjælper til 10-20 timer pr. uge, som kan varetage en række administrative opgaver, herunder opgaver i relation til forsknings- og udviklingsområdet med p...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019