Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Københavns Rådhus

Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange andre kommunikationsprojekter på Københavns Rådhus? Og vil du samtidig elske at arbejde for København og københavnerne? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Koncernkommunikation.  
 
København vokser i disse år med ca. 10.000 nye københavnerne om året. En historisk stor udvikling med mange muligheder, problemstillinger og dilemmaer, som også kalder på stærk kommunikation.  
 
Vi mangler lige nu en dygtig studentermedhjælper til Koncernkommunikation i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, som vil indgå i et sejt, fagligt fællesskab på rådhuset med tre teams og 25 kolleger. Stillingen er på 18 timer om ugen.  
 
Jobbet:  
Du bliver en del af vores team for presse og ekstern kommunikation, og du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Vi arbejder bl.a. med: 
  • Kampagner – fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline  
  • Borgerdialog og debat om Københavns udvikling  
  • Kommunikation ifm. større events: Åbning af Cityringen, C40 klimatopmøde, Tour de France m.m.  
  • Presse om alt fra byudvikling til klima og København som sikker by  
  • Employee Advocacy på sociale medier. 
Du:  
  • Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik  
  • Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job  
  • Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse m.m. – ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier
  • Er vant til at indgå i faglige samarbejder – og kan arbejde struktureret med blik for både kvalitet og deadlines. 
Os:  
Koncernkommunikation består af en flok dygtige, engagerede medarbejdere, der arbejder professionelt og effektivt med mange grene af kommunikationsfaget – lige fra kampagner, events, presse og sociale medier over forandrings- og ledelseskommunikation til grafik og design. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden, og vi ligger i top i kommunens seneste trivselsmåling. Nøgleordene i Koncernkommunikation er samarbejde, faglighed og en proaktiv tilgang til kommunikation, så vi skaber mest mulig værdi for vores organisation og for københavnerne.  
 
Økonomiforvaltningen har blandt andet ansvar for Københavns byudvikling, infrastruktur og kollektiv trafik, kommunens erhvervs- og vækstpolitik, København som sikker by, kommunens budgetter, kommunens ejendomme og nybyggerier, digitalisering samt større begivenheder som C40 og Tour de France.  
 
Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads. Læs mere om Københavns Kommune her: www.kk.dk.  
 
Det praktiske:  
Vi vil gerne have, at du starter 1. august eller hurtigst muligt efter.
Jobbet er på 18 timer om ugen.   
 
Kontakt:  
Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Pind Jørum på 2711 6896 eller kommunikationschef Amanda Justesen på 2947 8526.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019 
 
Økonomiforvaltningen  
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028160Phoenix-9569331112019-05-21T14:04:07.543Studentermedhjælper til Københavns Rådhus
Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange andre kommunikationsprojekter på Københavns Rådhus? Og vil du samtidig elske at arbejde for København og københavnerne? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Koncernkommunikation.  
 
København vokser i disse år med ca. 10.000 nye københavnerne om året. En historisk stor udvikling med mange muligheder, problemstillinger og dilemmaer, som også kalder på stærk kommunikation.  
 
Vi mangler lige nu en dygtig studentermedhjælper til Koncernkommunikation i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, som vil indgå i et sejt, fagligt fællesskab på rådhuset med tre teams og 25 kolleger. Stillingen er på 18 timer om ugen.  
 
Jobbet:  
Du bliver en del af vores team for presse og ekstern kommunikation, og du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Vi arbejder bl.a. med: 
  • Kampagner – fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline  
  • Borgerdialog og debat om Københavns udvikling  
  • Kommunikation ifm. større events: Åbning af Cityringen, C40 klimatopmøde, Tour de France m.m.  
  • Presse om alt fra byudvikling til klima og København som sikker by  
  • Employee Advocacy på sociale medier. 
Du:  
  • Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik  
  • Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job  
  • Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse m.m. – ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier
  • Er vant til at indgå i faglige samarbejder – og kan arbejde struktureret med blik for både kvalitet og deadlines. 
Os:  
Koncernkommunikation består af en flok dygtige, engagerede medarbejdere, der arbejder professionelt og effektivt med mange grene af kommunikationsfaget – lige fra kampagner, events, presse og sociale medier over forandrings- og ledelseskommunikation til grafik og design. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden, og vi ligger i top i kommunens seneste trivselsmåling. Nøgleordene i Koncernkommunikation er samarbejde, faglighed og en proaktiv tilgang til kommunikation, så vi skaber mest mulig værdi for vores organisation og for københavnerne.  
 
Økonomiforvaltningen har blandt andet ansvar for Københavns byudvikling, infrastruktur og kollektiv trafik, kommunens erhvervs- og vækstpolitik, København som sikker by, kommunens budgetter, kommunens ejendomme og nybyggerier, digitalisering samt større begivenheder som C40 og Tour de France.  
 
Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads. Læs mere om Københavns Kommune her: www.kk.dk.  
 
Det praktiske:  
Vi vil gerne have, at du starter 1. august eller hurtigst muligt efter.
Jobbet er på 18 timer om ugen.   
 
Kontakt:  
Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Pind Jørum på 2711 6896 eller kommunikationschef Amanda Justesen på 2947 8526.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019 
 
Økonomiforvaltningen  
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.  
 
2019-06-06T00:52:28.210 Skriver du, så alt går op i en højere enhed, er du som en fisk i vandet på sociale medier, er du hurtig til at løbe med de bolde, dine kollegaer kaster på kampagner, presseevents, filmprojekter, hjemmesider, modtagelser af sportsstjerner og mange andre kommunikationsprojekter på Københavns Rådhus? Og vil du samtidig elske at arbejde for København og københavnerne? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Koncernkommunikation. København vokser i disse år med ca. 10.000 nye københavnerne om året. En historisk stor udvikling med mange muligheder, problemstillinger og dilemmaer, som også kalder på stærk kommunikation. Vi mangler lige nu en dygtig studentermedhjælper til Koncernkommunikation i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, som vil indgå i et sejt, fagligt fællesskab på rådhuset med tre teams og 25 kolleger. Stillingen er på 18 timer om ugen. Jobbet: Du bliver en del af vores team for presse og ekstern kommunikation, og du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Vi arbejder bl.a. med: Kampagner fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline Borgerdialog og debat om Københavns udvikling Kommunikation ifm. større events: Åbning af Cityringen, C40 klimatopmøde, Tour de France m.m. Presse om alt fra byudvikling til klima og København som sikker by Employee Advocacy på sociale medier. Du: Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse m.m. ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier Er vant til at indgå i faglige samarbejder og kan arbejde struktureret med blik for både kvalitet og deadlines. Os: Koncernkommunikation består af en flok dygtige, engagerede medarbejdere, der arbejder professionelt og effektivt med mange grene af kommunikationsfaget lige fra kampagner, events, presse og sociale medier over forandrings- og ledelseskommunikation til grafik og design. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden, og vi ligger i top i kommunens seneste trivselsmåling. Nøgleordene i Koncernkommunikation er samarbejde, faglighed og en proaktiv tilgang til kommunikation, så vi skaber mest mulig værdi for vores organisation og for københavnerne. Økonomiforvaltningen har blandt andet ansvar for Københavns byudvikling, infrastruktur og kollektiv trafik, kommunens erhvervs- og vækstpolitik, København som sikker by, kommunens budgetter, kommunens ejendomme og nybyggerier, digitalisering samt større begivenheder som C40 og Tour de France. Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads. Læs mere om Københavns Kommune her: www.kk.dk. Det praktiske: Vi vil gerne have, at du starter 1. august eller hurtigst muligt efter. Jobbet er på 18 timer om ugen. Kontakt: Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Pind Jørum på 2711 6896 eller kommunikationschef Amanda Justesen på 2947 8526. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019 Økonomiforvaltningen Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.10Phoenix95693311101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158526&DepartmentId=19222&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3531023Koncernkommunikation11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent764564KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15852600021-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95693311https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=95693311https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95693311&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95693311&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr Øvrige noget for dig? Søg jobbet som Studentermedhjælper i dag.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361844632mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK