Studentermedhjælper til kommunikation

Vil du kommunikere med 25.000 FDFere?

Studentermedhjælper til kommunikation i en værdibestemt børne- og ungdomsorganisation.

Har du lyst til at være med til at kommunikere med 25.000 FDFere gennem trykte medier, digital kommunikation og sociale medier? Vil du være med til at inspirere lokale kredse i deres kommunikation? Som studentermedhjælper indenfor kommunikation hos FDF er du en del af alle opgaver i FDFs kommunikationsarbejde såvel internt som eksternt.

 

Du vil blandt andet komme til at beskæftige dig med

  • Artikelskrivning til web, nyhedsbrev og medlemsmagasiner.
  • Vedligehold af FDF.dk.
  • Indhold til FDFs Facebookside.
  • Arbejde med digital platform for kredsenes hjemmesider. 
  • Magasinproduktion fra ideudvikling til redigering og korrekturlæsning.
  • Bidrage til researchopgaver.
  • Pressearbejde - for eksempel i forbindelse med Legens Dag eller større arrangementer som Væbnermesterskabet.
  • Mulighed for videoproduktion til hjemmeside og sociale medier.
  • Kommunikation til voksne frivillige FDF-ledere og FDF-børn i alle aldre.

Arbejdet hos FDF giver mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige typer af kommunikationsopgaver, og vil med garanti komme omkring trykte medlemsblade, digitale medier og pressearbejde. De primære målgrupper for kommunikationsarbejdet er frivillige voksne FDF-ledere og FDF-børn i alle aldre.

 

Hvad forventer vi af dig? 

  • Du læser en videregående uddannelse inden for kommunikation og medier. Måske læser du film- og medievidenskab, kommunikation, journalistik, dansk, eller retorik.
  • Du er god til at tage initiativ og arbejder med stor selvstændighed, men arbejder samtidig i samspil med både kollegaer og frivillige.
  • Du har stor interesse for praktisk kommunikationsarbejde - og har lyst til at hjælpe med at formidle FDFs ambition.
  • Du er en dygtig skriftlig formidler.
  • Du er aktiv bruger af såvel trykte som digitale medier.
  • Du har måske personlig erfaring som frivillig i organisation eller forening.
  • Måske har du erfaringer med et cms-system som Umbraco eller TYPO3, NEOS.

 

Praktiske oplysninger

Løn og ansættelsesforhold aftales i forbindelse med samtalen, men vi regner med ca. 15 timer ugentligt.

Arbejdsstedet er Rysensteensgade 3, 1564 København V. Der kan være mødeaktivitet rundt i hele landet. Weekend- og aftenarbejde kan ligeledes forekomme.

Samtaler afvikles 6.-7. august. Tiltrædelse i august eller 1. september.

Ansøgningsfrist 1. august 2019 kl. 12.00.

Vil du vide mere, så kontakt FDFs kommunikationskonsulenter Mia Fanefjord Hansen miap@FDF.dk / 41 73 11 55 (uge 27+28) eller Christina Gro Hansen 41 73 11 92 / christinagro@FDF.dk (uge 31).

 

Frivilligt Drenge- og Pige-Forbund, FDF

FDF giver børn og unge et ståsted at møde verden fra gennem leg, tro, relationer og samfundsengagement. Det foregår primært i 350 lokale kredse med tusindvis af frivillige voksne i spidsen. FDF anvender mange medier; vi har fire interne magasiner, FDF.dk, nyhedsbreve, video og sociale medier.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049670Phoenix-56987d1d12019-06-27T00:00:00Studentermedhjælper til kommunikation

Vil du kommunikere med 25.000 FDFere?

Studentermedhjælper til kommunikation i en værdibestemt børne- og ungdomsorganisation.

Har du lyst til at være med til at kommunikere med 25.000 FDFere gennem trykte medier, digital kommunikation og sociale medier? Vil du være med til at inspirere lokale kredse i deres kommunikation? Som studentermedhjælper indenfor kommunikation hos FDF er du en del af alle opgaver i FDFs kommunikationsarbejde såvel internt som eksternt.

 

Du vil blandt andet komme til at beskæftige dig med

  • Artikelskrivning til web, nyhedsbrev og medlemsmagasiner.
  • Vedligehold af FDF.dk.
  • Indhold til FDFs Facebookside.
  • Arbejde med digital platform for kredsenes hjemmesider. 
  • Magasinproduktion fra ideudvikling til redigering og korrekturlæsning.
  • Bidrage til researchopgaver.
  • Pressearbejde - for eksempel i forbindelse med Legens Dag eller større arrangementer som Væbnermesterskabet.
  • Mulighed for videoproduktion til hjemmeside og sociale medier.
  • Kommunikation til voksne frivillige FDF-ledere og FDF-børn i alle aldre.

Arbejdet hos FDF giver mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige typer af kommunikationsopgaver, og vil med garanti komme omkring trykte medlemsblade, digitale medier og pressearbejde. De primære målgrupper for kommunikationsarbejdet er frivillige voksne FDF-ledere og FDF-børn i alle aldre.

 

Hvad forventer vi af dig? 

  • Du læser en videregående uddannelse inden for kommunikation og medier. Måske læser du film- og medievidenskab, kommunikation, journalistik, dansk, eller retorik.
  • Du er god til at tage initiativ og arbejder med stor selvstændighed, men arbejder samtidig i samspil med både kollegaer og frivillige.
  • Du har stor interesse for praktisk kommunikationsarbejde - og har lyst til at hjælpe med at formidle FDFs ambition.
  • Du er en dygtig skriftlig formidler.
  • Du er aktiv bruger af såvel trykte som digitale medier.
  • Du har måske personlig erfaring som frivillig i organisation eller forening.
  • Måske har du erfaringer med et cms-system som Umbraco eller TYPO3, NEOS.

 

Praktiske oplysninger

Løn og ansættelsesforhold aftales i forbindelse med samtalen, men vi regner med ca. 15 timer ugentligt.

Arbejdsstedet er Rysensteensgade 3, 1564 København V. Der kan være mødeaktivitet rundt i hele landet. Weekend- og aftenarbejde kan ligeledes forekomme.

Samtaler afvikles 6.-7. august. Tiltrædelse i august eller 1. september.

Ansøgningsfrist 1. august 2019 kl. 12.00.

Vil du vide mere, så kontakt FDFs kommunikationskonsulenter Mia Fanefjord Hansen miap@FDF.dk / 41 73 11 55 (uge 27+28) eller Christina Gro Hansen 41 73 11 92 / christinagro@FDF.dk (uge 31).

 

Frivilligt Drenge- og Pige-Forbund, FDF

FDF giver børn og unge et ståsted at møde verden fra gennem leg, tro, relationer og samfundsengagement. Det foregår primært i 350 lokale kredse med tusindvis af frivillige voksne i spidsen. FDF anvender mange medier; vi har fire interne magasiner, FDF.dk, nyhedsbreve, video og sociale medier.

 

Vil du kommunikere med 25.000 FDFere? Studentermedhjælper til kommunikation i en værdibestemt børne- og ungdomsorganisation. Har du lyst til at være med til at kommunikere med 25.000 FDFere gennem trykte medier, digital kommunikation og sociale medier? Vil du være med til at inspirere lokale kredse i deres kommunikation? Som studentermedhjælper indenfor kommunikation hos FDF er du en del af alle opgaver i FDFs kommunikationsarbejde såvel internt som eksternt. Du vil blandt andet komme til at beskæftige dig med Artikelskrivning til web, nyhedsbrev og medlemsmagasiner.Vedligehold af FDF.dk.Indhold til FDFs Facebookside.Arbejde med digital platform for kredsenes hjemmesider. Magasinproduktion fra ideudvikling til redigering og korrekturlæsning.Bidrage til researchopgaver.Pressearbejde - for eksempel i forbindelse med Legens Dag eller større arrangementer som Væbnermesterskabet.Mulighed for videoproduktion til hjemmeside og sociale medier.Kommunikation til voksne frivillige FDF-ledere og FDF-børn i alle aldre. Arbejdet hos FDF giver mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige typer af kommunikationsopgaver, og vil med garanti komme omkring trykte medlemsblade, digitale medier og pressearbejde. De primære målgrupper for kommunikationsarbejdet er frivillige voksne FDF-ledere og FDF-børn i alle aldre. Hvad forventer vi af dig? Du læser en videregående uddannelse inden for kommunikation og medier. Måske læser du film- og medievidenskab, kommunikation, journalistik, dansk, eller retorik.Du er god til at tage initiativ og arbejder med stor selvstændighed, men arbejder samtidig i samspil med både kollegaer og frivillige.Du har stor interesse for praktisk kommunikationsarbejde - og har lyst til at hjælpe med at formidle FDFs ambition.Du er en dygtig skriftlig formidler.Du er aktiv bruger af såvel trykte som digitale medier.Du har måske personlig erfaring som frivillig i organisation eller forening.Måske har du erfaringer med et cms-system som Umbraco eller TYPO3, NEOS. Praktiske oplysninger Løn og ansættelsesforhold aftales i forbindelse med samtalen, men vi regner med ca. 15 timer ugentligt. Arbejdsstedet er Rysensteensgade 3, 1564 København V. Der kan være mødeaktivitet rundt i hele landet. Weekend- og aftenarbejde kan ligeledes forekomme. Samtaler afvikles 6.-7. august. Tiltrædelse i august eller 1. september. Ansøgningsfrist 1. august 2019 kl. 12.00. Vil du vide mere, så kontakt FDFs kommunikationskonsulenter Mia Fanefjord Hansen miap@FDF.dk 41 73 11 55 (uge 27 28) eller Christina Gro Hansen 41 73 11 92 christinagro@FDF.dk (uge 31). Frivilligt Drenge- og Pige-Forbund, FDF FDF giver børn og unge et ståsted at møde verden fra gennem leg, tro, relationer og samfundsengagement. Det foregår primært i 350 lokale kredse med tusindvis af frivillige voksne i spidsen. FDF anvender mange medier vi har fire interne magasiner, FDF.dk, nyhedsbreve, video og sociale medier.11jobnet56987d1d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/qrm6s5/frivilligt-drenge--og-pige-forbund-fdf/33mqcc/studentermedhjalper-til-kommunikation0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553173FDF, København11Rysensteensgade 31564København VDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent783606JobNet5009615500961510025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56987d1dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=56987d1dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56987d1d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56987d1d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr Øvrige noget for dig? Søg jobbet som Studentermedhjælper i dag.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362145729noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330055459Engagerede projektassistenter (studentermedhjælpere) til projektledelseskontor i Koncern ITBasic Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune? Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere. Vi er et team på 19 projektledere, fem studentermedhjælpere (projektassistenter) og to test managers, som aldersmæssigt spænder bredt, lige fra 23 til midt i 60 erne. Stemningen i afdelingen er præget af en en professionel, men uformel omgangstone med højt til loftet og humor i højsædet. Som studentermedhjælper i Koncern IT bliver din opgave at assistere dine kollegaer med projektledelsesopgaver i vores store projektportefølje. Vores projekter spænder både over tekniske projekter, udviklingsprojekter og organisatoriske implementeringer, og du vil få mulighed for selvstændigt ansvar for en bred vifte af opgavetyper. Dine opgaver vil bl.a. bestå af at bistå kollegaer ved gennemførsel af projekter projektkoordineringsopgaver mindre projektledelsesopgaver udarbejdelse af forskellige typer af projektdokumentation tal- og analyseopgaver til brug for udarbejdelse af business cases, effektiviseringsforslag og indstillingsnotater andre administrative opgaver I opgaveløsningen arbejder vi efter to forskellige projektmodeller og -metoder, alt efter projektets karakter og forudsætninger. En traditionel Prince2 baseret projektmodel og en agil projektmodel baseret på DSDM. Om dig Det er et krav, at du er i gang med en videregående uddannelse, fx HA. Pro, HA. IT, scient.pol, BSc eller Cand. IT eller tilsvarende. Vi forventer, at du har næsten har afsluttet det første år på studiet og har lyst til at arbejde med alle aspekter af projektledelse. Vi forventer, at du er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende serviceminded og fleksibel erfaren bruger af MS Office struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen god til at samarbejde og har stor lyst til at arbejde med projektledelse. Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på to dage om ugen. Arbejdstiden er fleksibel og kan planlægges under hensyntagen til både studie, eksamensperioder og ferie. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og en god kantineordning. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt. Mere information Hvis du ønsker mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Stina Nyks Meggele på 2169 2723. Du kan læse mere om afdelingen på vores LinkedIn side www.linkedin.com showcase 11431344 . Send gerne ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis karakterudskrift og evt. anbefalinger. Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019. Om Koncern IT Vi er KIT Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering – og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune?

Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere.

Vi er et team på 19 projektledere, fem studentermedhjælpere (projektassistenter) og to test managers, som aldersmæssigt spænder bredt, lige fra 23 til midt i 60’erne. Stemningen i afdelingen er præget af en en professionel, men uformel omgangstone med højt til loftet og humor i højsædet. Som studentermedhjælper i Koncern IT bliver din opgave at assistere dine kollegaer med projektledelsesopgaver i vores store projektportefølje.

Vores projekter spænder både over tekniske projekter, udviklingsprojekter og organisatoriske implementeringer, og du vil få mulighed for selvstændigt ansvar for en bred vifte af opgavetyper.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af

  • at bistå kollegaer ved gennemførsel af projekter
  • projektkoordineringsopgaver
  • mindre projektledelsesopgaver
  • udarbejdelse af forskellige typer af projektdokumentation
  • tal- og analyseopgaver til brug for udarbejdelse af business cases, effektiviseringsforslag og indstillingsnotater
  • andre administrative opgaver

I opgaveløsningen arbejder vi efter to forskellige projektmodeller og -metoder, alt efter projektets karakter og forudsætninger. En traditionel Prince2 baseret projektmodel og en agil projektmodel baseret på DSDM.

Om dig
Det er et krav, at du er i gang med en videregående uddannelse, fx HA. Pro, HA. IT, scient.pol, BSc eller Cand. IT eller tilsvarende. Vi forventer, at du har/næsten har afsluttet det første år på studiet og har lyst til at arbejde med alle aspekter af projektledelse.

Vi forventer, at du er

  • kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • serviceminded og fleksibel
  • erfaren bruger af MS Office
  • struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • god til at samarbejde

og har stor lyst til at arbejde med projektledelse.

Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på to dage om ugen. Arbejdstiden er fleksibel og kan planlægges under hensyntagen til både studie, eksamensperioder og ferie. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og en god kantineordning.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Mere information
Hvis du ønsker mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Stina Nyks Meggele på 2169 2723. Du kan læse mere om afdelingen på vores LinkedIn side www.linkedin.com/showcase/11431344/.

Send gerne ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis/karakterudskrift og evt. anbefalinger.

Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019.

Om Koncern IT
Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngProjektledelse og Test ManagementKøbenhavn NV2019-07-05T16:01:27.7702019-08-09T00:00:00
330057000Studentermedhjælper til Københavns StadsarkivBasic Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver. Arbejdsopgaver Vejledning af brugere på den fysiske læsesal og på Stadsarkivets digitale platforme Besvarelse af forespørgsler og udførelse af mindre undersøgelser Registreringsopgaver, skanning og kopiering Upload af tekster og billeder Vi søger dig, der studerer historie eller etnologi har lyst til vejlederrollen har gode it-kompetencer er god til at læse håndskrift er god til at formulere dig på skrift har gode kommunikations- og samarbejdsevner er interesseret i Københavns kulturhistorie Erfaring med registrering af arkivmateriale og fotos er en fordel. Stadsarkivets læsesal er åben tirsdag, onsdag og torsdag. Vi forventer, at dine arbejdstimer fleksibelt kan lægges indenfor denne tidsramme efter aftale. Københavns Stadsarkiv er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Arbejdet på Københavns Stadsarkiv planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst. Løn- og ansættelsesforhold Tiltrædelse den 3. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende aftale (HK-overenskomst). Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan indhentes hos arkivar Nicolai Eberholst på 2464 0337. Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019 Vi holder samtaler den 21. august 2019.

Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver.

Arbejdsopgaver

  • Vejledning af brugere på den fysiske læsesal og på Stadsarkivets digitale platforme
  • Besvarelse af forespørgsler og udførelse af mindre undersøgelser
  • Registreringsopgaver, skanning og kopiering
  • Upload af tekster og billeder

Vi søger dig, der 

  • studerer historie eller etnologi
  • har lyst til vejlederrollen
  • har gode it-kompetencer
  • er god til at læse håndskrift
  • er god til at formulere dig på skrift
  • har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • er interesseret i Københavns kulturhistorie

Erfaring med registrering af arkivmateriale og fotos er en fordel.

Stadsarkivets læsesal er åben tirsdag, onsdag og torsdag. Vi forventer, at dine arbejdstimer fleksibelt kan lægges indenfor denne tidsramme efter aftale.

Københavns Stadsarkiv er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Arbejdet på Københavns Stadsarkiv planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesforhold
Tiltrædelse den 3. september 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende aftale (HK-overenskomst).

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan indhentes hos arkivar Nicolai Eberholst på 2464 0337.

Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019
Vi holder samtaler den 21. august 2019. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKøbenhavns StadsarkivKøbenhavn V2019-07-09T12:01:02.4772019-08-11T00:00:00
330061692Studentermedhjælper til HaraldsgårdenBasic Studentermedhjælper til administrativt arbejde i stor døgnåben daginstitution Elsker du at systematisere og effektivisere? Er du løsningsparat og har lyst til en masse skriftlig og mundtlig kommunikation med vores døgnforældre om mødetider mv.? Kan du arbejde med vores hjemmeside og er du interesseret i at læse korrektur på vores skriftlige arbejde? Eller måske kan du hjælpe med at systematisere vores kommunikation med forældre via vores intranet? Så kan du være Haraldsgårdens nye studentermedhjælper. Arbejdsopgaver Indskrivning af døgnbørnenes skemaer samt kommunikation med forældrene Dokumentation for døgnbørns mødetider Servicering af vores hjemmeside Korrekturlæsning Systematisere og udvikle vores brug af intranettet Udvikle vores generelle kommunikationsformer, herunder skriftlig og mundtlig kommunikation med forældre og medarbejdere Ad hoc-opgaver inden for administration Du er Udpræget systematisk og velorganiseret, samt evner at arbejde selvstændigt Serviceminded og fleksibel i forhold til at påtage dig nye opgaver God til IT, elsker excel-muligheder og skriftlig kommunikation Om Haraldsgården Målet er det bedste børneliv, midlet er et godt arbejdsmiljø, arbejdsglæde, engagement, nærvær og høj faglighed. Vi nytænker grundværdierne i handling og ga°r nye veje. Vi har 65 vuggestuebørn, 25-30 minihavebørn, 66 børnehavebørn og 14 basisbørn. Vi er en døgnåben institution for børn, hvis forældre arbejder på skæve tider. Om personalegruppen Vi er en dynamisk og kreativ personalegruppe på godt 60 medarbejdere, der tager ansvar for hinanden og vores arbejdsmiljø glæde og som sætter nærvær, åbenhed og samarbejde højt. Vi er villige til forandring og prioriterer pædagogisk struktur, der skaber forudsigelighed for alle. Vi holder fast i traditioner og er samtidig åbne for nye tiltag. Vi er en socialt engageret personalegruppe, har mange fælles arrangementer, DHL, fester og fredagsøl. Læs mere pa° vores hjemmeside www.haraldsgaarden.dk Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesvilkår efter glædende regler og overenskomst. Arbejdstid: 10-15 timer om ugen, nogle opgaver kan laves hjemmefra. Vi er en røgfri institution, og der må ikke ryges i arbejdstiden. Kontakt Trine Mortensen på 2494 0178, hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning Søg via nedenstående link senest fredag den 16. august 2019 Samtaler finder sted snarest herefter.

Studentermedhjælper til administrativt arbejde i stor døgnåben daginstitution

Elsker du at systematisere og effektivisere? Er du løsningsparat og har lyst til en masse skriftlig og mundtlig kommunikation med vores døgnforældre om mødetider mv.? Kan du arbejde med vores hjemmeside og er du interesseret i at læse korrektur på vores skriftlige arbejde? Eller måske kan du hjælpe med at systematisere vores kommunikation med forældre via vores intranet?

Så kan du være Haraldsgårdens nye studentermedhjælper.

Arbejdsopgaver

  • Indskrivning af døgnbørnenes skemaer samt kommunikation med forældrene
  • Dokumentation for døgnbørns mødetider
  • Servicering af vores hjemmeside
  • Korrekturlæsning
  • Systematisere og udvikle vores brug af intranettet
  • Udvikle vores generelle kommunikationsformer, herunder skriftlig og mundtlig kommunikation med forældre og medarbejdere
  • Ad hoc-opgaver inden for administration

Du er

  • Udpræget systematisk og velorganiseret, samt evner at arbejde selvstændigt
  • Serviceminded og fleksibel i forhold til at påtage dig nye opgaver
  • God til IT, elsker excel-muligheder og skriftlig kommunikation
Om Haraldsgården
  • Målet er det bedste børneliv, midlet er et godt arbejdsmiljø, arbejdsglæde, engagement, nærvær og høj faglighed. Vi nytænker grundværdierne i handling og ga°r nye veje.
  • Vi har 65 vuggestuebørn, 25-30 minihavebørn, 66 børnehavebørn og 14 basisbørn.
  • Vi er en døgnåben institution for børn, hvis forældre arbejder på skæve tider.

Om personalegruppen
Vi er en dynamisk og kreativ personalegruppe på godt 60 medarbejdere, der tager ansvar for hinanden og vores arbejdsmiljø/glæde og som sætter nærvær, åbenhed og samarbejde højt. Vi er villige til forandring og prioriterer pædagogisk struktur, der skaber forudsigelighed for alle. Vi holder fast i traditioner og er samtidig åbne for nye tiltag. Vi er en socialt engageret personalegruppe, har mange fælles arrangementer, DHL, fester og fredagsøl.

Læs mere pa° vores hjemmeside www.haraldsgaarden.dk

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår efter glædende regler og overenskomst.

Arbejdstid: 10-15 timer om ugen, nogle opgaver kan laves hjemmefra.

Vi er en røgfri institution, og der må ikke ryges i arbejdstiden.

Kontakt Trine Mortensen på 2494 0178, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning

Søg via nedenstående link senest fredag den 16. august 2019
Samtaler finder sted snarest herefter.

 

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHaraldsgårdenKøbenhavn Ø2019-07-18T15:03:09.2902019-08-16T00:00:00
330047642Dygtig studentermedhjælper til administration af Erasmusstipendier til studerendeRobot Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig! Du bliver en del af den internationale enhed i Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP), der er placeret på Campus Carlsberg, og som varetager en bred vifte af opgaver relateret til KP s internationale aktiviteter. Dine primære opgaver vil knytte sig til administration af KP s Erasmusbevillinger til studerende, herunder vejledning af studerende, kvalitetssikring af procedurer samt sikring af dokumentation. Derudover vil der i perioder være andre administrative opgaver, f.eks. i relation til diverse indberetninger. Om dig Du har interesse for og gerne erfaring med administration forvaltning. Derudover forventer vi, at du: er studerende på en videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, forvaltning, administration eller lignende og gerne med en universitetsbaggrund er stabil og pligtopfyldende, da der er tale om en meget selvstændig funktion har gode IT-kompetencer herunder Office pakken. har flair for at arbejde i databaser (oplæring finder sted) er omhyggelig, detaljeorienteret og god til at systematisere arbejdsopgaver er god til at vejlede og samarbejde er god til at bevare overblik, når der er mange opgaver behersker dansk og engelsk på højt niveau skriftligt og mundtligt. Vi kan tilbyde: Grundig oplæring Godt arbejdsklima Selvstændigt arbejde Fleksibel arbejdstilrettelæggelse Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som studentermedhjælper med start 1. september 2019 eller snarest muligt. Stillingen er på 10-15 timer ugentligt fordelt efter aftale i tidsrummet 08.00-16.00. Du bliver ansat som studentermedhjælper, og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Hummeltorvet 3, 1799 København V. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi. For yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte konsulent Birgit Breusch på 51380331 birb@kp.dk eller konsulent Laura Vøgg 41898685 lauv@kp.dk Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 18. august 2019. Samtaler afholdes ultimo august. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig!



Du bliver en del af den internationale enhed i Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP), der er placeret på Campus Carlsberg, og som varetager en bred vifte af opgaver relateret til KP's internationale aktiviteter.



Dine primære opgaver vil knytte sig til administration af KP's Erasmusbevillinger til studerende, herunder vejledning af studerende, kvalitetssikring af procedurer samt sikring af dokumentation.



Derudover vil der i perioder være andre administrative opgaver, f.eks. i relation til diverse indberetninger.



Om dig
Du har interesse for og gerne erfaring med administration/forvaltning.



Derudover forventer vi, at du:

  • er studerende på en videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, forvaltning, administration eller lignende og gerne med en universitetsbaggrund
  • er stabil og pligtopfyldende, da der er tale om en meget selvstændig funktion
  • har gode IT-kompetencer – herunder Office pakken.
  • har flair for at arbejde i databaser (oplæring finder sted)
  • er omhyggelig, detaljeorienteret og god til at systematisere arbejdsopgaver
  • er god til at vejlede og samarbejde
  • er god til at bevare overblik, når der er mange opgaver
  • behersker dansk og engelsk på højt niveau skriftligt og mundtligt.


Vi kan tilbyde:

  • Grundig oplæring
  • Godt arbejdsklima
  • Selvstændigt arbejde
  • Fleksibel arbejdstilrettelæggelse
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som studentermedhjælper med start 1. september 2019 eller snarest muligt.

Stillingen er på 10-15 timer ugentligt fordelt efter aftale i tidsrummet 08.00-16.00.



Du bliver ansat som studentermedhjælper, og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget.

Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Hummeltorvet 3, 1799 København V.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi.

For yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte konsulent Birgit Breusch på 51380331/ birb@kp.dk eller konsulent Laura Vøgg 41898685/ lauv@kp.dk



Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 18. august 2019.

Samtaler afholdes ultimo august.



Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-06-25T00:00:002019-08-12T00:00:00
330045776Selvstændig og serviceminded studentermedhjælper til uddannelsesbibliotekRobot Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland i Hillerød. Om jobbet Vi er et mindre bibliotek, hvor der tit er travlt, og vi lægger vægt på at møde vores brugere med et smil. Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet: Brugerbetjening udlånsvagter Sætte bøger og tidsskrifter på plads Færdiggøre materialer til udlån Driftsopgaver i biblioteket Efter oplæring forventer vi, at du arbejder selvstændigt og har udlånsvagter. Derudover vil du i det daglige have kontakt med vores Informationsspecialister. Om dig Vi forventer af dig, at du: er studerende på en videregående uddannelse, f.eks. kan du læse til Informationsspecialist Bibliotekar, være studerende på Campus Nordsjælland, eller andet. er udadvendt og imødekommende er serviceminded og er god til at kommunikere kan arbejde selvstændigt er struktureret og kan bevare overblikket, når der er travlt er mødestabil, så vi kan regne med dig i forhold til udlånsvagter Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse den 1. september 2019. Arbejdstiden er gennemsnitligt på 7½ time ugentligt. Arbejdsskema aftales mellem dig og biblioteket, så det passer ind i forhold til din undervisning og eksamensperioder. Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Arbejdspladsen er beliggende på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om biblioteket her: https: phbibliotek.dk. Yderligere oplysninger kan fås hos informationsspecialist Eva Christensen Kragh på tlf. 4189 7959, mail: evkr@kp.dk eller informationsspecialist Gitte Fogh- Andersen på tlf. 4189 8081, mail: gfa3@kp.dk. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 18. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og 35. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland i Hillerød.



Om jobbet
Vi er et mindre bibliotek, hvor der tit er travlt, og vi lægger vægt på at møde vores brugere med et smil.

Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:



  • Brugerbetjening/udlånsvagter
  • Sætte bøger og tidsskrifter på plads
  • Færdiggøre materialer til udlån
  • Driftsopgaver i biblioteket


Efter oplæring forventer vi, at du arbejder selvstændigt og har udlånsvagter. Derudover vil du i det daglige have kontakt med vores Informationsspecialister.



Om dig
Vi forventer af dig, at du:

  • er studerende på en videregående uddannelse, f.eks. kan du læse til Informationsspecialist/Bibliotekar, være studerende på Campus Nordsjælland, eller andet.
  • er udadvendt og imødekommende
  • er serviceminded og er god til at kommunikere
  • kan arbejde selvstændigt
  • er struktureret og kan bevare overblikket, når der er travlt
  • er mødestabil, så vi kan regne med dig i forhold til udlånsvagter


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse den 1. september 2019. Arbejdstiden er gennemsnitligt på 7½ time ugentligt. Arbejdsskema aftales mellem dig og biblioteket, så det passer ind i forhold til din undervisning og eksamensperioder.

Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget.





Arbejdspladsen er beliggende på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.



Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om biblioteket her: https://phbibliotek.dk.



Yderligere oplysninger kan fås hos informationsspecialist Eva Christensen Kragh på tlf. 4189 7959, mail: evkr@kp.dk eller informationsspecialist Gitte Fogh- Andersen på tlf. 4189 8081, mail: gfa3@kp.dk.



Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 18. august 2019.



Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og 35.



Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserHillerød2019-06-20T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engagerede projektassistenter (studentermedhjælpere) til projektledelseskontor i Koncern IT

Projektledelse og Test Management

København NV
Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune? Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere. Vi...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Studentermedhjælper til Københavns Stadsarkiv

Københavns Stadsarkiv

København V
Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver. Arbejdsopgaver Vejledning af brugere på...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Studentermedhjælper til Haraldsgården

Haraldsgården

København Ø
Studentermedhjælper til administrativt arbejde i stor døgnåben daginstitution Elsker du at systematisere og effektivisere? Er du løsningsparat og har lyst til en masse skriftlig og mundtlig kommunikation med vores døgnforældre om mødetider mv.? Kan ...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

Dygtig studentermedhjælper til administration af Erasmusstipendier til studerende

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig! Du bliver en del af den interna...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Selvstændig og serviceminded studentermedhjælper til uddannelsesbibliotek

Administration + Efter- og videreuddannelser

Hillerød
Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjællan...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019