Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Ledelsesinformation

Har du lyst til at arbejde med ledelsesinformation i Silkeborg Kommune, og være en del af et stærkt hold, der understøtter kerneopgaven i Beskæftigelsesafdelingen? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.
 
I Team Økonomi og Ledelsesinformation understøtter vi den databaserede ledelse i Beskæftigelsesafdelingen med relevante data og ledelsesinformation. Herudover leverer vi løbende ledelsesinformation til Arbejdsmarkedsudvalget i Silkeborg Kommune.
 
Vi baserer vores ledelsesinformation på en lang række datakilder, fx Danmarks Statistik, Jobindsats.dk, FLIS og Silkeborg Kommunes egne data. Dine vigtigste opgaver bliver at lave ledelsesinformationsrapporter i PowerBI, samt løbende dataudtræk og præsentationer til diverse ad hoc analyser, der forespørges af alle dele af vores organisation.

Din profil:
Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, f.eks. stud.scient.oecon., stud.oecon., stud.scient.pol, stud.merc. eller lignende. Du kan være sidst på din bachelor eller lige startet på din kandidat.

Du skal have interesse for ledelsesinformation og styringsværktøjer, og erfaring med PowerBI og/eller PowerQuery vil være en stor fordel. Det vigtigste er dog, at du har flair for IT, og er god til at sætte dig ind i eksisterende løsninger/koder.

Du skal være god til at se sammenhænge i data og kunne omsætte store mængder data til relevant ledelsesinformation. Herunder er det vigtigt, at du kan formidle data på en letforståelig måde.

Som person har du ”gå-på-mod” og en nysgerrig tilgang til nye opgaver og IT-systemer.

Hvad vi kan tilbyde:
Du bliver ansat i Staben i et stærkt fagligt miljø med 24 gode kolleger, der faciliterer og understøtter arbejdet med at udvikle Beskæftigelsesafdelingens mål, strategi, indsatser, digitale løsninger og økonomistyring.

I din hverdag bliver du en del af Team Økonomi og Ledelsesinformation, som består af 9 medarbejdere og en teamkoordinator. Vi lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden i hverdagen, og vil gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig godt i gang. Vi er stolte af vores indsats, og vil gerne være kendt for at levere en kompetent opgaveløsning med høj faglig kvalitet. Kulturen er uformel og der er rig mulighed for at du kan få indflydelse og medbestemmelse i opgaveløsningen. Vi forventer til gengæld, at du er engageret, initiativrig og tager ansvar for dit arbejde.

Arbejdstiden er 10 timer pr. uge, og stillingen besættes hurtigst muligt. Vi er fleksible med arbejdstiden i forhold til din uddannelse, f.eks. i eksamensperioder.

Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til HK-overenskomst med ansættelse på Grundlønstrin 12 + 1.600 kr. årligt (31.02.2000 niveau).

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Kathrine Flansmose Villesen på tlf. 51 64 78 04. 

Ansøgningsfrist 18. januar 2021 Ansættelsessamtaler forventes afholdt 21. januar 2021.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.