Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til marketing søges!

Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner.

Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand.

Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner
  • Analysere og evaluere på kampagner
  • Opdatere annoncer og content
  • Indhente stats fra kampagner
  • Betjene forskellige affiliate systemer
  • Lave organiske Facebook-opslag og Community Management
  • Ad hoc opgaver

Hvem er du?

Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver.

Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing.

Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus!

Du:

  • Har arbejdsdisciplin som en Sensei!
  • Går åbent til enhver opgave
  • Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere!
  • Kunne leve af at være jonglør
  • Har en positiv indstilling
  • Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring

Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100%. Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede!

Om os

Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er.

Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder!

Praktisk

Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København.

Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid.

Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer.

Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med ”Marketing Student” i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943178Phoenix-94a7b17312019-01-15T00:00:00Studentermedhjælper til marketing søges!

Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner.

Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand.

Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner
  • Analysere og evaluere på kampagner
  • Opdatere annoncer og content
  • Indhente stats fra kampagner
  • Betjene forskellige affiliate systemer
  • Lave organiske Facebook-opslag og Community Management
  • Ad hoc opgaver

Hvem er du?

Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver.

Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing.

Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus!

Du:

  • Har arbejdsdisciplin som en Sensei!
  • Går åbent til enhver opgave
  • Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere!
  • Kunne leve af at være jonglør
  • Har en positiv indstilling
  • Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring

Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100%. Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede!

Om os

Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er.

Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder!

Praktisk

Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København.

Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid.

Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer.

Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med ”Marketing Student” i emnefeltet.

2019-02-18T00:50:49.583 Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner. Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand. Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed. Stillingens opgaver: Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner Analysere og evaluere på kampagner Opdatere annoncer og content Indhente stats fra kampagner Betjene forskellige affiliate systemer Lave organiske Facebook-opslag og Community Management Ad hoc opgaver Hvem er du? Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver. Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing. Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus! Du: Har arbejdsdisciplin som en Sensei! Går åbent til enhver opgave Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere! Kunne leve af at være jonglør Har en positiv indstilling Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100 . Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede! Om os Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er. Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder! Praktisk Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København. Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid. Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer. Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med Marketing Student i emnefeltet.11Jobnet94a7b173100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3436310TRAFFIC LAB ApS11Bredgade 421260København KDKDanmark0
applications@trafficlab.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent694703JobNet493124849312481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du den nye Studentermedhjælper i TRAFFIC LAB ApS?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige360131803Peter Gunniapplications@trafficlab.dkDKDanmarkDKDanmark329987986Undervisningsministeriets Analysekontor søger processtærk studentermedhjælperRobot Har du lyst til at arbejde med udviklingen af analyse-, data- og vidensarbejdet på undervisningsområdet og allerede under dit studie afprøve dine akademiske kompetencer i praksis? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Undervisningsministeriets Analysekontor. Om kontoret Analysekontoret er omdrejningspunktet for udarbejdelsen af analyser i Undervisningsministeriet. Som student hos os får du derfor mulighed for at komme helt tæt på den politiske dagsorden. Vi har som ambition, at undervisningspolitikken i højere grad skal basere sig på analyse, evidens og viden. Alt sammen for at sikre de bedste og stærkeste uddannelser til alle børn og unge. Kontoret leverer blandt andet tal og analyser i forbindelse med politiske udspil, forhandlinger med videre. Derudover får kontoret ansvar for at drive og sekretariatsbetjene arbejdet med en koncernfælles strategi for ministeriets analyse-, data- og vidensarbejde, og der etableres i den forbindelse et særskilt sekretariat i kontoret. Sekretariatet får et stort ansvar for kontorets opgaver inden for strategi, koordinering, ledelsesbetjening, proces- og projektledelse. Men andre ord en række af de understøttende opgaver, der kræves for at føre en ambitiøs analyseindsats ud i livet. Derudover vil en række andre opgaver også være tilknyttet sekretariatet, blandet andet ansvaret for politiske sager vedrørende brugen af data samt dataetik. Vi søger derfor en studentermedhjælper, der har mod på spændende opgaver inden for blandt andet strategiimplementering og ledelsesbetjening. Du bliver en del af et fagligt stærkt kontor med ca. 14 medarbejdere, heraf to andre studenter. Sekretariatet for analysestrategien skal i alt bestå af to af kontorets AC-medarbejdere og en student. Om opgaverne Du vil blandt andet komme til at beskæftige dig med: •Sekretariatsbetjening af arbejdet med analysestrategien, herunder forberede møder og mødematerialer •Implementering af strategien, herunder sikre opfølgning på projekternes fremdrift •Litteraturresearch og udarbejdelse af vidensnotater •Intern kommunikation i koncernen om arbejdet med analysestrategien •Praktiske og koordineringsmæssige opgaver i relation til gennemførelsen af større analyser og projekter. Om dig Vi forventer, at du har interesse for undervisningsområdet og har lyst til at udvikle dine faglige kompetencer og din politiske forståelse. Vi forventer herudover, at du: •Arbejder struktureret og med stort overblik •Er god til at kommunikere i både skrift og tale •Har gode samarbejdsevner •Er udviklingsorienteret og kan tænke i nye og bedre løsninger •Bidrager til, at det er sjovt at gå på arbejde. Du er fx stud.scient.pol, stud.scient.adm, stud.soc el.lign. Kendskab til eller tidligere erfaring med undervisningsområdet er en fordel, men ikke et krav. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker på overenskomstvilkår efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Stillingen ønskes besat snarest muligt. Den ugentlige arbejdstid vil være 15 timer om ugen. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale. Variation i arbejdstiden i forbindelse med eksamensperioder kan aftales. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Julie Ellehøj på 3587 8815. Du kan også læse mere om Undervisningsministeriet på vores hjemmeside uvm.dk. Sådan søger du Send din ansøgning, CV og eksamensbevis elektronisk senest fredag d. 26. april 2019. Du søger stillingen via vores hjemmeside uvm.dk job. Vi forventer at holde samtaler i uge 18 og 19. Der kan forekomme en case-opgave i forbindelse med samtalen. Du får mere information herom, hvis det bliver aktuelt. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer. Har du lyst til at arbejde med udviklingen af analyse-, data- og vidensarbejdet på undervisningsområdet og allerede under dit studie afprøve dine akademiske kompetencer i praksis? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Undervisningsministeriets Analysekontor.

Om kontoret
Analysekontoret er omdrejningspunktet for udarbejdelsen af analyser i Undervisningsministeriet. Som student hos os får du derfor mulighed for at komme helt tæt på den politiske dagsorden.

Vi har som ambition, at undervisningspolitikken i højere grad skal basere sig på analyse, evidens og viden. Alt sammen for at sikre de bedste og stærkeste uddannelser til alle børn og unge.

Kontoret leverer blandt andet tal og analyser i forbindelse med politiske udspil, forhandlinger med videre. Derudover får kontoret ansvar for at drive og sekretariatsbetjene arbejdet med en koncernfælles strategi for ministeriets analyse-, data- og vidensarbejde, og der etableres i den forbindelse et særskilt sekretariat i kontoret.

Sekretariatet får et stort ansvar for kontorets opgaver inden for strategi, koordinering, ledelsesbetjening, proces- og projektledelse. Men andre ord en række af de understøttende opgaver, der kræves for at føre en ambitiøs analyseindsats ud i livet. Derudover vil en række andre opgaver også være tilknyttet sekretariatet, blandet andet ansvaret for politiske sager vedrørende brugen af data samt dataetik.

Vi søger derfor en studentermedhjælper, der har mod på spændende opgaver inden for blandt andet strategiimplementering og ledelsesbetjening.

Du bliver en del af et fagligt stærkt kontor med ca. 14 medarbejdere, heraf to andre studenter. Sekretariatet for analysestrategien skal i alt bestå af to af kontorets AC-medarbejdere og en student.

Om opgaverne
Du vil blandt andet komme til at beskæftige dig med:

•Sekretariatsbetjening af arbejdet med analysestrategien, herunder forberede møder og mødematerialer
•Implementering af strategien, herunder sikre opfølgning på projekternes fremdrift
•Litteraturresearch og udarbejdelse af vidensnotater
•Intern kommunikation i koncernen om arbejdet med analysestrategien
•Praktiske og koordineringsmæssige opgaver i relation til gennemførelsen af større analyser og projekter.

Om dig
Vi forventer, at du har interesse for undervisningsområdet og har lyst til at udvikle dine faglige kompetencer og din politiske forståelse.

Vi forventer herudover, at du:

•Arbejder struktureret og med stort overblik
•Er god til at kommunikere i både skrift og tale
•Har gode samarbejdsevner
•Er udviklingsorienteret og kan tænke i nye og bedre løsninger
•Bidrager til, at det er sjovt at gå på arbejde.

Du er fx stud.scient.pol, stud.scient.adm, stud.soc el.lign. Kendskab til eller tidligere erfaring med undervisningsområdet er en fordel, men ikke et krav.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).
Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Den ugentlige arbejdstid vil være 15 timer om ugen. Arbejdstiden tilrettelægges efter aftale.
Variation i arbejdstiden i forbindelse med eksamensperioder kan aftales.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Julie Ellehøj på 3587 8815.

Du kan også læse mere om Undervisningsministeriet på vores hjemmeside uvm.dk.

Sådan søger du
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis elektronisk senest fredag d. 26. april 2019. Du søger stillingen via vores hjemmeside uvm.dk/job. Vi forventer at holde samtaler i uge 18 og 19.

Der kan forekomme en case-opgave i forbindelse med samtalen. Du får mere information herom, hvis det bliver aktuelt.

Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2019-04-01T00:00:002019-04-26T00:00:00
330000060Studentermedhjælpere søges til Sundheds- og Ældreministeriets departementRobot Vil du være en del af en spændende og udfordrende hverdag i centraladministrationen, tæt på det politiske liv og den sundheds- og ældrepolitiske dagsorden? Så søger vi lige nu to dygtige og engagerede studentermedhjælpere til departementets afdeling for Ældreområdet og det Nære, Sammenhængende Sundhedsvæsen (AELSAM). Om os Vores afdeling er med til at sætte rammerne for kommunernes opgaver på sundheds- og ældreområdet og i forhold til de praktiserende læger m.fl. Vores hovedopgave er at betjene sundhedsministeren og ældreministeren samt Folketinget. Opgaverne spænder vidt og omfatter bl.a. udarbejdelse af politiske udspil og beslutningsgrundlag samt lovforslag, ligesom lovfortolkning og udarbejdelse af analyser m.v. også er en del af vores hverdag. Derudover har vi ansvaret for en række store tværgående politiske dagsordener, som spænder fra fx tobaksområdet til voksentandplejen og over til frit valg og fokus på kvalitet og værdighed i ældreplejen. Som student i AELSAM vil du få et godt indblik i centraladministrationens arbejde og regeringsbetjening. Dit arbejde Som student hos os vil du primært bistå med at besvare henvendelser fra borgere inden for afdelingens område, eksempelvis i forhold til vejledning om regelsættet. Derudover kan du komme til at skulle bistå med informationsindsamling, assistere ved aktindsigtssager samt indgå i arbejdet med de mange initiativer, som vi har ansvaret for. Du får således mulighed for at skærpe din viden, metoder og analytiske evner i forhold til det at arbejde tæt på den sundheds- og ældrepolitiske dagsorden. Du vil blive en del af et team af studenter. Hvis du er stud.jur., vil vi tilstræbe os på at give dig mulighed for at prøve kræfter med juridisk udviklende opgaver. Om dig Du er i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse (fx stud.jur., stud.scient.pol. eller stud. scient.san.publ.). Vi forventer, at du: • har et højt fagligt niveau • er god til skriftlig og mundtlig kommunikation • arbejder selvstændigt og udviser initiativ • har gode samarbejdsevner • har interesse for sundheds- og ældreområdet. Vi tilbyder Du vil blive en del af et spændende og dynamisk miljø med dygtige og engagerede kolleger, som, selvom vi har rigtigt travlt, også prioriterer et godt humør og en uformel tone. Vi lægger vægt på balance mellem arbejde og studie, ligesom vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedrørende timelønnede. Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer om ugen og tilrettelægges fleksibelt i forhold til din undervisning og eksamensperioder. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til chefkonsulent Anne Bækgaard på telefon 7226 9548. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 19.Vil du være en del af en spændende og udfordrende hverdag i centraladministrationen, tæt på det politiske liv og den sundheds- og ældrepolitiske dagsorden? Så søger vi lige nu to dygtige og engagerede studentermedhjælpere til departementets afdeling for Ældreområdet og det Nære, Sammenhængende Sundhedsvæsen (AELSAM).

Om os
Vores afdeling er med til at sætte rammerne for kommunernes opgaver på sundheds- og ældreområdet og i forhold til de praktiserende læger m.fl. Vores hovedopgave er at betjene sundhedsministeren og ældreministeren samt Folketinget. Opgaverne spænder vidt og omfatter bl.a. udarbejdelse af politiske udspil og beslutningsgrundlag samt lovforslag, ligesom lovfortolkning og udarbejdelse af analyser m.v. også er en del af vores hverdag. Derudover har vi ansvaret for en række store tværgående politiske dagsordener, som spænder fra fx tobaksområdet til voksentandplejen og over til frit valg og fokus på kvalitet og værdighed i ældreplejen.

Som student i AELSAM vil du få et godt indblik i centraladministrationens arbejde og regeringsbetjening.

Dit arbejde
Som student hos os vil du primært bistå med at besvare henvendelser fra borgere inden for afdelingens område, eksempelvis i forhold til vejledning om regelsættet. Derudover kan du komme til at skulle bistå med informationsindsamling, assistere ved aktindsigtssager samt indgå i arbejdet med de mange initiativer, som vi har ansvaret for. Du får således mulighed for at skærpe din viden, metoder og analytiske evner i forhold til det at arbejde tæt på den sundheds- og ældrepolitiske dagsorden. Du vil blive en del af et team af studenter. Hvis du er stud.jur., vil vi tilstræbe os på at give dig mulighed for at prøve kræfter med juridisk udviklende opgaver.

Om dig
Du er i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse (fx stud.jur., stud.scient.pol. eller stud. scient.san.publ.).
Vi forventer, at du:
• har et højt fagligt niveau
• er god til skriftlig og mundtlig kommunikation
• arbejder selvstændigt og udviser initiativ
• har gode samarbejdsevner
• har interesse for sundheds- og ældreområdet.

Vi tilbyder
Du vil blive en del af et spændende og dynamisk miljø med dygtige og engagerede kolleger, som, selvom vi har rigtigt travlt, også prioriterer et godt humør og en uformel tone.

Vi lægger vægt på balance mellem arbejde og studie, ligesom vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedrørende timelønnede.
Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer om ugen og tilrettelægges fleksibelt i forhold til din undervisning og eksamensperioder.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til chefkonsulent Anne Bækgaard på telefon 7226 9548.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 19.
Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse DepartementetKøbenhavn K2019-04-03T00:00:002019-04-26T00:00:00
330001830Studentermedhjælper til kvalitetssikring søges!Robot Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at kvalitetssikre vores hjemmesider og markedsføringskampagner. Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand. Dine opgaver vil primært være at fejltjekke og kvalitetssikre indholdet på vores hjemmesider og kampagner, og sørge for at de er opdaterede og ikke har fejl. For den rette ansøger, er der gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed. Stillingens opgaver: - Kvalitetssikring af alt fra links til stavefejl - Opdatere annoncer og content - Indhente stats fra kampagner - Betjene forskellige affiliate systemer - Ad hoc opgaver Hvem er du? Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver. Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus! Du: - Har arbejdsdisciplin som en Sensei! - Går åbent til enhver opgave - Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere! - Er dygtig til at spotte fejl og rette dem - Kunne leve af at være jonglør - Kan arbejde koncentreret - Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100 . Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede! Om os Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er. Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder! Praktisk Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København. Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid. Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer. Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller på tlf. 60 68 12 12. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med Kvalitetssikring Student i emnefeltet.

Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at kvalitetssikre vores hjemmesider og markedsføringskampagner.

Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand.

Dine opgaver vil primært være at fejltjekke og kvalitetssikre indholdet på vores hjemmesider og kampagner, og sørge for at de er opdaterede og ikke har fejl.  For den rette ansøger, er der gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed.

Stillingens opgaver:

- Kvalitetssikring af alt fra links til stavefejl

- Opdatere annoncer og content

- Indhente stats fra kampagner

- Betjene forskellige affiliate systemer

- Ad hoc opgaver

Hvem er du?

Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver.

Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring,

Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus!

Du:

- Har arbejdsdisciplin som en Sensei!

- Går åbent til enhver opgave

- Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere!

- Er dygtig til at spotte fejl og rette dem

- Kunne leve af at være jonglør

- Kan arbejde koncentreret

- Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring

Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100%. Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede!

Om os

Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er.

Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder!

Praktisk

Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København.

Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid.

Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer.

Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller på tlf. 60 68 12 12.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med ”Kvalitetssikring Student” i emnefeltet.

TRAFFIC LAB ApSKøbenhavn K2019-04-05T00:00:002019-05-01T00:00:00
330001861StudentermedhjælperRobot Studentermedhjælpere til VIVE Har du lyst til at prøve kræfter med forsknings- og analyseprojekter? … så har du muligheden ved VIVE! VIVE i København søger studerende, som vil bidrage til vores forsknings- og analyseprojekter. Som studentermedhjælper indgår du i VIVEs projektgrupper og du vil komme til at samarbejde med forskere og projektledere, der arbejder med forsknings- og analyseprojekter på tværs af velfærdsområderne i hele den offentlige sektor. Dine arbejdsopgaver bliver at assistere projektlederne med en række forskelligartede opgaver, der varierer fra projekt til projekt. Afhængig af dine kompetencer vil du både kunne komme til at arbejde med kvalitative og kvantitative metoder i forskellige projekter. Opgaverne kan bl.a. omhandle transskribering af kvalitative interviewdata, opsætning af online spørgeskema, indsamling af surveydata eller behandling af data i Excel eller Stata, deltage i kommuneforsøg, skrive referater og andre administrative opgaver samt varetage mindre formidlingsopgaver. Din profil er, at du er studerende på en samfundsvidenskabelig uddannelse, formentligt økonomi, sociologi, antropologi eller statskundskab. Du har skarpe analytiske evner og kvalitative og eller kvantitative metodiske færdigheder. Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde systematisk og er i stand til at bevare overblikket over mange informationer på én gang. Vi forventer, at du er en person, som byder aktivt ind med din viden og dine færdigheder og at du kan arbejde både selvstændigt og i teams. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø og et godt socialt miljø med højt til loftet. Gennem dit arbejde hos VIVE kan du opnå erfaring med mange forskellige arbejdsområder, som kan styrke dit CV. Og ikke mindst kan du blive klogere på, hvordan forsknings- og analyseopgaver løses på en institution som VIVE. Hvis du vil vide mere om VIVE og stillingerne, kan du finde yderligere oplysninger på vores webside (www.vive.dk). For VIVE København kan du kontakte projektkoordinator Mette Friis Hansen på tlf.: 33 48 08 21, mail: mfh@vive.dk Vi forventer du har minimum et år tilbage af din uddannelse og også studerende som ligger tidligere i uddannelsesforløbet er meget velkommen til at søge. VILKÅR Ansættelsen sker på grundlag af fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og efter Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere vedrørende studentermedhjælpere. Du ansættes som udgangspunkt med en gennemsnitlig arbejdstid på 12 timer om ugen, som kan tilpasses hverdagen som studerende og opgavernes deadlines. Vi forventer fleksibilitet af dig og det modsvares selvfølgelig af fleksibilitet fra VIVEs side, f.eks. i eksamensperioder. Ansøgning: Du søger stillingerne via vores elektroniske rekrutteringssystem her på siden Søg job og bilag uploades sammen med ansøgningen. På hjemmesiden www.vive.dk under Stillingsopslag kan du også finde adgangen til rekrutteringssystemet i stillingsopslaget. Ansøgningsfrist: onsdag den 1. maj 2019, kl. 12.00. I din ansøgning må du gerne beskrive Om dine stærkeste kompetencer og metodiske interesser er kvalitative eller kvantitative Ud over kort motiveret ansøgning skal du medsende CV og karakterudskrift. Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 19 og 20 og ansættelse gerne medio maj 2019. VIVE ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge. OM VIVE VIVE Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd er en uafhængig statslig institution, som producerer og formidler forskning og analyser om velfærdssamfundet og den offentlige sektor. Vi beskæftiger os med socialområdet, sundhed, uddannelse, børn og unge, beskæftigelse, integration, ældrepleje, økonomi, offentlig ledelse og andre emner, der har relevans for borgernes velfærd.Studentermedhjælpere til VIVE

Har du lyst til at prøve kræfter med forsknings- og analyseprojekter? … så har du muligheden ved VIVE!


VIVE i København søger studerende, som vil bidrage til vores forsknings- og analyseprojekter. Som studentermedhjælper indgår du i VIVEs projektgrupper og du vil komme til at samarbejde med forskere og projektledere, der arbejder med forsknings- og analyseprojekter på tværs af velfærdsområderne i hele den offentlige sektor.

Dine arbejdsopgaver bliver at assistere projektlederne med en række forskelligartede opgaver, der varierer fra projekt til projekt. Afhængig af dine kompetencer vil du både kunne komme til at arbejde med kvalitative og kvantitative metoder i forskellige projekter. Opgaverne kan bl.a. omhandle transskribering af kvalitative interviewdata, opsætning af online spørgeskema, indsamling af surveydata eller behandling af data i Excel eller Stata, deltage i kommuneforsøg, skrive referater og andre administrative opgaver samt varetage mindre formidlingsopgaver.

Din profil er, at du er studerende på en samfundsvidenskabelig uddannelse, formentligt økonomi, sociologi, antropologi eller statskundskab. Du har skarpe analytiske evner og kvalitative og/eller kvantitative metodiske færdigheder. Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde systematisk og er i stand til at bevare overblikket over mange informationer på én gang. Vi forventer, at du er en person, som byder aktivt ind med din viden og dine færdigheder og at du kan arbejde både selvstændigt og i teams.

Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø og et godt socialt miljø med højt til loftet. Gennem dit arbejde hos VIVE kan du opnå erfaring med mange forskellige arbejdsområder, som kan styrke dit CV. Og ikke mindst kan du blive klogere på, hvordan forsknings- og analyseopgaver løses på en institution som VIVE.

Hvis du vil vide mere om VIVE og stillingerne, kan du finde yderligere oplysninger på vores webside (www.vive.dk). For VIVE København kan du kontakte projektkoordinator Mette Friis Hansen på tlf.: 33 48 08 21, mail: mfh@vive.dk

Vi forventer du har minimum et år tilbage af din uddannelse – og også studerende som ligger tidligere i uddannelsesforløbet er meget velkommen til at søge.

VILKÅR
Ansættelsen sker på grundlag af fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og efter Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere vedrørende studentermedhjælpere. Du ansættes som udgangspunkt med en gennemsnitlig arbejdstid på 12 timer om ugen, som kan tilpasses hverdagen som studerende og opgavernes deadlines. Vi forventer fleksibilitet af dig og det modsvares selvfølgelig af fleksibilitet fra VIVEs side, f.eks. i eksamensperioder.

Ansøgning:
Du søger stillingerne via vores elektroniske rekrutteringssystem her på siden ”Søg job” og bilag uploades sammen med ansøgningen. På hjemmesiden www.vive.dk under ”Stillingsopslag” kan du også finde adgangen til rekrutteringssystemet i stillingsopslaget.

Ansøgningsfrist: onsdag den 1. maj 2019, kl. 12.00.

I din ansøgning må du gerne beskrive
  • Om dine stærkeste kompetencer og metodiske interesser er kvalitative eller kvantitative

Ud over kort motiveret ansøgning skal du medsende CV og karakterudskrift.

Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 19 og 20 og ansættelse gerne medio maj 2019.


VIVE ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge.

OM VIVE
VIVE – Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd er en uafhængig statslig institution, som producerer og formidler forskning og analyser om velfærdssamfundet og den offentlige sektor. Vi beskæftiger os med socialområdet, sundhed, uddannelse, børn og unge, beskæftigelse, integration, ældrepleje, økonomi, offentlig ledelse og andre emner, der har relevans for borgernes velfærd.


VIVE - Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for VelfærdKøbenhavn K2019-04-05T00:00:002019-05-01T00:00:00
330001869Studentermedhjælper til opbygning af kontor for Viden og ProcesserRobot Har du interesse for forandringsledelse, økonomi og ledelsesbetjening og har du digital flair? Skatteforvaltningen er i gang med en historisk transformation af IT-kernesystemer på tværs af koncernens forretningsområder. Dette kræver en styrkelse af viden om kernesystemer, der ønskes transformeret. Udvikling af metode og proces for effektive udviklings- og testmetoder. Samt tættere samarbejde med leverandørerne. Vi har en nøglerolle i Udviklings- og Forenklingsstyrelsens arbejde inden for Drift og Videreudvikling. Vores opgave er at tilvejebringe styrket viden om og indsigt i systemporteføljen, der drives og videreudvikles i samarbejde med en række af eksterne leverandører. Vi skal opbygge videnskapacitet og processer inden for bl.a. løsnings- og dataarkitektur, forretningsanalyse, metode, og værktøjer. Som studentermedhjælper hos os får du en spændende og alsidig hverdag, hvor du får lov til at udfolde alle sider af dine kompetencer og din personlighed. Du kommer til at arbejde sammen med dybt faglige og erfarne kolleger, der giver dig mulighed for at få indsigt i mange områder af den digitale verden. Du bliver en del af et kontor med en uformel omgangstone, hvor vi hjælper hinanden og samarbejder om opgaverne. Dine opgaver omfatter bla.: Administrativ støtte til rekruttering og bemandingsplaner Tovholder på onboarding af nye medarbejdere, herunder planlægning af onboardingforløb, bestilling af udstyr og systemadgange Planlægning af og deltagelse i møder og workshops Bidrage til at udarbejde udgiftsopfølgninger og budgetter Støtte til forandringsledelse, herunder deltage i at udarbejde og eksekvere kommunikationsplaner. Hvem er du? Som person er du ansvarlig og sætter en ære i at bidrage og levere kvalitet. Du arbejder struktureret og selvstændigt og formår samtidig at samarbejde og række ud, når det er nødvendigt. Du trives med rutineprægede opgaver såvel som med opgaver, hvor du selv skal udtænke måder at gøre tingene på. Vi forestiller os, at du er godt i gang med f.eks. en samfundsvidenskabelig uddannelse (eksempelvis stud.polit., stud.oecon., stud.scient.oecon. el.lign.) og kan kommunikere klart og præcist. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 30. april 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Hansen på telefon 2437 4014. Vi holder samtaler løbende. Arbejdstiden er gennemsnitlig 15 om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder. Tiltrædelse snarest muligt og ansættelse på overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du interesse for forandringsledelse, økonomi og ledelsesbetjening og har du digital flair?

Skatteforvaltningen er i gang med en historisk transformation af IT-kernesystemer på tværs af koncernens forretningsområder. Dette kræver en styrkelse af viden om kernesystemer, der ønskes transformeret. Udvikling af metode og proces for effektive udviklings- og testmetoder. Samt tættere samarbejde med leverandørerne.

Vi har en nøglerolle i Udviklings- og Forenklingsstyrelsens arbejde inden for Drift og Videreudvikling. Vores opgave er at tilvejebringe styrket viden om og indsigt i systemporteføljen, der drives og videreudvikles i samarbejde med en række af eksterne leverandører. Vi skal opbygge videnskapacitet og processer inden for bl.a. løsnings- og dataarkitektur, forretningsanalyse, metode, og værktøjer.

Som studentermedhjælper hos os får du en spændende og alsidig hverdag, hvor du får lov til at udfolde alle sider af dine kompetencer og din personlighed. Du kommer til at arbejde sammen med dybt faglige og erfarne kolleger, der giver dig mulighed for at få indsigt i mange områder af den digitale verden.
Du bliver en del af et kontor med en uformel omgangstone, hvor vi hjælper hinanden og samarbejder om opgaverne.

Dine opgaver omfatter bla.:

  • Administrativ støtte til rekruttering og bemandingsplaner
  • Tovholder på onboarding af nye medarbejdere, herunder planlægning af onboardingforløb, bestilling af udstyr og systemadgange
  • Planlægning af og deltagelse i møder og workshops
  • Bidrage til at udarbejde udgiftsopfølgninger og budgetter
  • Støtte til forandringsledelse, herunder deltage i at udarbejde og eksekvere kommunikationsplaner.

Hvem er du?
Som person er du ansvarlig og sætter en ære i at bidrage og levere kvalitet. Du arbejder struktureret og selvstændigt og formår samtidig at samarbejde og række ud, når det er nødvendigt. Du trives med rutineprægede opgaver såvel som med opgaver, hvor du selv skal udtænke måder at gøre tingene på.

Vi forestiller os, at du er godt i gang med f.eks. en samfundsvidenskabelig uddannelse (eksempelvis stud.polit., stud.oecon., stud.scient.oecon. el.lign.) og kan kommunikere klart og præcist.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 30. april 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Hansen på telefon 2437 4014. Vi holder samtaler løbende.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 15 om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder. Tiltrædelse snarest muligt og ansættelse på overenskomstvilkår i henhold til overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-04-05T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Undervisningsministeriets Analysekontor søger processtærk studentermedhjælper

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Har du lyst til at arbejde med udviklingen af analyse-, data- og vidensarbejdet på undervisningsområdet og allerede under dit studie afprøve dine akademiske kompetencer i praksis? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Undervisningsministeri...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Studentermedhjælpere søges til Sundheds- og Ældreministeriets departement

Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse Departementet

København K
Vil du være en del af en spændende og udfordrende hverdag i centraladministrationen, tæt på det politiske liv og den sundheds- og ældrepolitiske dagsorden? Så søger vi lige nu to dygtige og engagerede studentermedhjælpere til departementets afdeling...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Studentermedhjælper til kvalitetssikring søges!

TRAFFIC LAB ApS

København K
Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at kvalitetssikre vores hjemmesider og markedsføringskampagner. Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virk...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Studentermedhjælper

VIVE - Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd

København K
Studentermedhjælpere til VIVE Har du lyst til at prøve kræfter med forsknings- og analyseprojekter? … så har du muligheden ved VIVE! VIVE i København søger studerende, som vil bidrage til vores forsknings- og analyseprojekter. Som studentermedhjælpe...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Studentermedhjælper til opbygning af kontor for Viden og Processer

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Har du interesse for forandringsledelse, økonomi og ledelsesbetjening og har du digital flair? Skatteforvaltningen er i gang med en historisk transformation af IT-kernesystemer på tværs af koncernens forretningsområder. Dette kræver en styrkelse af ...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019