Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til marketing søges!

Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner.

Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand.

Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner
  • Analysere og evaluere på kampagner
  • Opdatere annoncer og content
  • Indhente stats fra kampagner
  • Betjene forskellige affiliate systemer
  • Lave organiske Facebook-opslag og Community Management
  • Ad hoc opgaver

Hvem er du?

Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver.

Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing.

Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus!

Du:

  • Har arbejdsdisciplin som en Sensei!
  • Går åbent til enhver opgave
  • Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere!
  • Kunne leve af at være jonglør
  • Har en positiv indstilling
  • Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring

Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100%. Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede!

Om os

Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er.

Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder!

Praktisk

Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København.

Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid.

Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer.

Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med ”Marketing Student” i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943178Phoenix-94a7b17312019-01-15T00:00:00Studentermedhjælper til marketing søges!

Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner.

Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand.

Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner
  • Analysere og evaluere på kampagner
  • Opdatere annoncer og content
  • Indhente stats fra kampagner
  • Betjene forskellige affiliate systemer
  • Lave organiske Facebook-opslag og Community Management
  • Ad hoc opgaver

Hvem er du?

Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver.

Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing.

Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus!

Du:

  • Har arbejdsdisciplin som en Sensei!
  • Går åbent til enhver opgave
  • Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere!
  • Kunne leve af at være jonglør
  • Har en positiv indstilling
  • Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring

Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100%. Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede!

Om os

Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er.

Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder!

Praktisk

Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København.

Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid.

Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer.

Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med ”Marketing Student” i emnefeltet.

2019-02-18T00:50:49.583 Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner. Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand. Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed. Stillingens opgaver: Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner Analysere og evaluere på kampagner Opdatere annoncer og content Indhente stats fra kampagner Betjene forskellige affiliate systemer Lave organiske Facebook-opslag og Community Management Ad hoc opgaver Hvem er du? Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver. Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing. Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus! Du: Har arbejdsdisciplin som en Sensei! Går åbent til enhver opgave Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere! Kunne leve af at være jonglør Har en positiv indstilling Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100 . Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede! Om os Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er. Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder! Praktisk Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København. Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid. Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer. Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med Marketing Student i emnefeltet.11Jobnet94a7b173100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3436310TRAFFIC LAB ApS11Bredgade 421260København KDKDanmark0
applications@trafficlab.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent694703JobNet493124849312481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælper til marketing søges!12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige360131803Peter Gunniapplications@trafficlab.dkDKDanmarkDKDanmark330094731Studentermedhjælper med gode GIS-kompetencer til Driftsviden i Center for DriftsudviklingBasic Vil du arbejde med et strategisk vigtigt område? Så har vi måske stillingen til dig. Enheden Driftsviden, i Center for Driftsudvikling, søger en studentermedhjælper til arbejdet med data og GIS. Om Driftsviden I Driftsviden har vi fokus på at styrke Byens Drift gennem smart og intelligent brug af data. Med indsamling, analyse og formidling af data understøtter enheden grundlaget for fakta- og videnbaseret styring og udvikling af byens drift til gavn og glæde for københavnerne. Driftsviden bidrager til en række forskellige opgaver, der har til formål at skabe indbydende og velfungerende byrum til mangfoldigt liv og brug. Driftsviden består af 18 engagerede og kompetente medarbejdere, som har fokus på at drive og støtte udviklingen af driften i byen. Driftsviden er en del af serviceområdet Byens Drift, som er et af fire serviceområder i Teknik- og Miljøforvaltningen. Byens Drift sørger for at holde København ren og grøn. Om dig Det er en forudsætning, at du er studerende og har læst minimum to år på universitetet. Der er forskellige indgange til jobbet, men en vigtig forudsætning er erfaring med og stort kendskab til GIS. Vi forestiller os, at du er ved at uddanne dig til f.eks. landskabsarkitekt, naturforvalter, forstkandidat, geograf, ingeniør eller lignende. Men der kan også være andre indgange til jobbet. Du har interesse for data og kort, er hjælpsom, venlig og omhyggelig med dit arbejde. Desuden er du hurtigopfattende og kan omsætte din tilegnede viden til handling. Du tager ansvar og følger dine opgaver til dørs. Udover GIS må du gerne have erfaring med Office-pakken, især Excel. Det er en fordel, hvis du har interesse for og kendskab til Københavns geografi og grønne områder. Dine arbejdsopgaver bliver Registrering og digitalisering af Byens Drifts arealer, inventar og træer i GIS (QGIS GeoMedia). Anvendt både i forbindelse med ændringer af eksisterende arealer og registrering af nye anlæg Redigering og opdatering af gravsteder i GIS for de fem kommunale kirkegårde Produktion af kortmateriale i GIS Mindre GIS-analyser og databaseforespørgsler Andre registrerings- og databehandlingsopgaver Vi tilbyder Et arbejdsmiljø præget af høj faglighed, stort engagement og samarbejde. Afvekslende opgaver og frihed under ansvar. Vi er fleksible med hensyn til studieophold, projektarbejde m.v. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende studerende beskæftiget med kontorarbejde. Stillingen er til besættelse snarest muligt, og arbejdstiden er 10 timer om ugen, evt. mere i ferieperioder. Arbejdssted Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Driftsviden. Vi bor smukt beliggende ud til vandet på Islands Brygge, 2300 København S. Spørgsmål? Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte GIS-konsulent Christian Emil Kjærsgaard på 2943 1208. Du kan læse mere om kommunens grønne områder, parker og kirkegårde på følgende link: https: www.kk.dk indhold byens-groenne-oaser Søg stillingen via nedenstående link senest den 24. oktober 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler medio uge 45 med henblik på at du kan begynde snarest derefter. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.

Vil du arbejde med et strategisk vigtigt område? Så har vi måske stillingen til dig.

Enheden Driftsviden, i Center for Driftsudvikling, søger en studentermedhjælper til arbejdet med data og GIS.

Om Driftsviden
I Driftsviden har vi fokus på at styrke Byens Drift gennem smart og intelligent brug af data. Med indsamling, analyse og formidling af data understøtter enheden grundlaget for fakta- og videnbaseret styring og udvikling af byens drift til gavn og glæde for københavnerne. Driftsviden bidrager til en række forskellige opgaver, der har til formål at skabe indbydende og velfungerende byrum til mangfoldigt liv og brug.

Driftsviden består af 18 engagerede og kompetente medarbejdere, som har fokus på at drive og støtte udviklingen af driften i byen. Driftsviden er en del af serviceområdet Byens Drift, som er et af fire serviceområder i Teknik- og Miljøforvaltningen. Byens Drift sørger for at holde København ren og grøn.

Om dig
Det er en forudsætning, at du er studerende og har læst minimum to år på universitetet. Der er forskellige indgange til jobbet, men en vigtig forudsætning er erfaring med – og stort kendskab til  –  GIS. Vi forestiller os, at du er ved at uddanne dig til f.eks. landskabsarkitekt, naturforvalter, forstkandidat, geograf, ingeniør eller lignende. Men der kan også være andre indgange til jobbet.

Du har interesse for data og kort, er hjælpsom, venlig og omhyggelig med dit arbejde. Desuden er du hurtigopfattende og kan omsætte din tilegnede viden til handling. Du tager ansvar og følger dine opgaver til dørs. Udover GIS må du gerne have erfaring med Office-pakken, især Excel. Det er en fordel, hvis du har interesse for og kendskab til Københavns geografi og grønne områder.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • Registrering og digitalisering af Byens Drifts arealer, inventar og træer i GIS (QGIS/GeoMedia). Anvendt både i forbindelse med ændringer af eksisterende arealer og registrering af nye anlæg
  • Redigering og opdatering af gravsteder i GIS for de fem kommunale kirkegårde
  • Produktion af kortmateriale i GIS
  • Mindre GIS-analyser og databaseforespørgsler
  • Andre registrerings- og databehandlingsopgaver

Vi tilbyder
Et arbejdsmiljø præget af høj faglighed, stort engagement og samarbejde. Afvekslende opgaver – og frihed under ansvar. Vi er fleksible med hensyn til studieophold, projektarbejde m.v.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende studerende beskæftiget med kontorarbejde.

Stillingen er til besættelse snarest muligt, og arbejdstiden er 10 timer om ugen, evt. mere i ferieperioder.

Arbejdssted
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Driftsviden. Vi bor smukt beliggende ud til vandet på Islands Brygge, 2300 København S.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte GIS-konsulent Christian Emil Kjærsgaard på 2943 1208.

Du kan læse mere om kommunens grønne områder, parker og kirkegårde på følgende link: https://www.kk.dk/indhold/byens-groenne-oaser

Søg stillingen via nedenstående link senest den 24. oktober 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler medio uge 45 med henblik på at du kan begynde snarest derefter.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDriftsvidenKøbenhavn S2019-09-24T12:01:11.2172019-10-24T00:00:00
330097638Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger. Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du: Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog Er resultatorienteret Lader dig ikke slå ud af et nej Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere Vi tilbyder: En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads Fantastiske og engagerede kollegaer Spændende salgsopgaver Hyggelige og uformelle kontoromgivelser En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture En lækker kantineordning fra Meyers Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.

Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:

  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere

Vi tilbyder:

  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers

Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com

MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/129e08bb_logo.pngMatchworkSøborg2019-09-30T15:00:47.3572019-11-14T00:00:00
330099447Studentermedhjælper til Områdekontoret i KøbenhavnRobot Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en studentermedhjælper til Områdekontoret i København. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Områdekontoret i København søger en studentermedhjælper med juridisk eller anden samfundsvidenskabelig baggrund. Der er tale om en fast stilling på 15 timer om ugen og den ønskes besat snarest muligt. Om jobbet Du skal bistå med løsningen af drift- og ad hoc opgaver i områdekontorets sekretariat, som understøtter områdekontorets øvrige enheder: Resocialiseringsenheden, Klientsagsbehandlingsenheden, HR og Sekretariat, Sikkerhedsenheden, og Ressourceenheden. Du skal kunne arbejde struktureret og have ordenssans. Kvalifikationer Du vil komme til at arbejde i et tværfagligt miljø, hvor der vil blive lagt vægt på, at du har evner til samarbejde med forskellige personalegrupper. Kendskab til og interesse for forvaltningsret er en forudsætning for, at man kan trives med arbejdet. Desuden er det en fordel, hvis du har erfaring med administrativt arbejde. Der kræves ikke forudgående kendskab til straffuldbyrdelsesloven, men det vil naturligvis være en fordel. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere. Arbejdspladsen er Områdekontoret i København, beliggende Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø. Ansøgningen Ansøgning, CV, oplysning om forudgående erfaring, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale sendes via søg stillingen . Send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Ansøgningsfristen er den 21. oktober 2019. Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister. Yderligere oplysninger Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef for HR og ledelsessekretariatet, Lone Bekker på tlf. 72 55 46 12. Om Kriminalforsorgen Hovedstaden Områdekontoret i København er en del Kriminalforsorgen Hovedstaden som består af 5 institutioner fordelt på 19 tjenestesteder og et områdekontor. Institutionerne er geografisk placeret i København, Nordsjælland, Bornholm og Færøerne. Samlet er der cirka 1.200 ansatte i Kriminalforsorgen Hovedstaden. For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden http: www.kriminalforsorgen.dk Kriminalforsorgen Hovedstaden opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en studentermedhjælper til Områdekontoret i København.

Kriminalforsorgen Hovedstaden, Områdekontoret i København søger en studentermedhjælper med juridisk eller anden samfundsvidenskabelig baggrund. Der er tale om en fast stilling på 15 timer om ugen og den ønskes besat snarest muligt.

Om jobbet

Du skal bistå med løsningen af drift- og ad hoc opgaver i områdekontorets sekretariat, som understøtter områdekontorets øvrige enheder: Resocialiseringsenheden, Klientsagsbehandlingsenheden, HR og Sekretariat, Sikkerhedsenheden, og Ressourceenheden. Du skal kunne arbejde struktureret og have ordenssans.

Kvalifikationer

Du vil komme til at arbejde i et tværfagligt miljø, hvor der vil blive lagt vægt på, at du har evner til samarbejde med forskellige personalegrupper. Kendskab til og interesse for forvaltningsret er en forudsætning for, at man kan trives med arbejdet. Desuden er det en fordel, hvis du har erfaring med administrativt arbejde. Der kræves ikke forudgående kendskab til straffuldbyrdelsesloven, men det vil naturligvis være en fordel.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere.

Arbejdspladsen er Områdekontoret i København, beliggende Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø.

Ansøgningen

Ansøgning, CV, oplysning om forudgående erfaring, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale sendes via ”søg stillingen”. Send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.

Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling.

Ansøgningsfristen er den 21. oktober 2019.

Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister.

Yderligere oplysninger

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef for HR og ledelsessekretariatet, Lone Bekker på tlf. 72 55 46 12.

Om Kriminalforsorgen Hovedstaden

Områdekontoret i København er en del Kriminalforsorgen Hovedstaden som består af 5 institutioner fordelt på 19 tjenestesteder og et områdekontor. Institutionerne er geografisk placeret i København, Nordsjælland, Bornholm og Færøerne. Samlet er der cirka 1.200 ansatte i Kriminalforsorgen Hovedstaden.

For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden http://www.kriminalforsorgen.dk

Kriminalforsorgen Hovedstaden opfordrer alle interesserede – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen.







Områdekontor ØsterbroKøbenhavn Ø2019-10-02T00:00:002019-10-21T00:00:00
330098600Student til hvidvasktilsynetRobot Finanstilsynet prioriterer bekæmpelsen af hvidvask og terrorfinansiering meget højt. Vi søger nu en ny student, der sammen med vores øvrige dygtige og dedikerede medarbejdere vil arbejde med at løse opgaven. Hvilke opgaver skal du løse, og hvad forventer vi af dig? Du skal varetage en række selvstændige opgaver i kontoret sammen med vores anden studentermedhjælper. Du skal således arbejde med strukturering af materiale på hvidvaskområdet, besvare henvendelser på vores hvidvaskhotline og i vores hvidvaskpostkasse, foretage hvidvaskregistreringer af virksomheder, føre listen over politisk eksponerede personer mv. Herudover skal du bistå vores øvrige kolleger med diverse lettere sagsbehandling indenfor hvidvaskområdet. Kontorets opgaver er delt i tre teams: Tilsynstaskforcen, et team for regulering og vejledning samt et team for det internationale samarbejde. Dine arbejdsopgaver vil kunne omfatte konkrete og afgrænsede opgaver indenfor alle tre teams, men dine primære opgaver ventes at ligge i tilsynstaskforcen. Har du mindst følgende fem karaktertræk, kan du være et godt match til stillingen: Du er god til at have kontakt med andre Som ansat i hvidvaskkontoret kommer du i kontakt med en lang række virksomheder og personer, som du skal vejlede om hvidvasklovens regler. Det er derfor vigtigt, at du kan begå dig i kontakten med andre både internt og eksternt, og at du er god til formidling. Du har analytiske evner Du er i stand til at analysere opståede spørgsmål, sætte fingeren på de vigtige problemstillinger og drage konklusioner. Du er kvalitets- og ansvarsbevidst Du leverer arbejde af høj kvalitet, og du tager ansvar for dit arbejde. Du har gode samarbejdsevner og er fleksibel Du har en åben og interesseret tilgang til opgaverne og dine kollegaer. Du kan indgå i samarbejde med andre, men også selv komme med bud på løsninger og argumentere for de valgte løsninger. Du har en relevant faglig baggrund Du er i gang med en relevant uddannelse (f.eks. stud.jur., stud.polit. eller stud.merc.jur.) og læser som minimum på tredje år. Erfaring fra tidligere relevante studiejobs er en fordel, men ikke et krav. Hvordan er dine ansættelsesvilkår? Din ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet. I forbindelse med ansættelse skal du fremvise straffeattest. Stillingen er på 15 timer om ugen, men vi er fleksible i forbindelse med dine studieaktiviteter, herunder eksamen. Sådan ansøger du Send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningssystem på finanstilsynet.dk senest mandag den 21. oktober 2019. Husk at uploade dit CV, eventuelle eksamensbeviser med karakterer og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Vi tager ikke ansøgninger i betragtning, der er blevet indsendt på anden vis. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Spørgsmål? Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kontorchef Stig Nielsen på telefon 33 55 83 42 eller vicekontorchef Heidi Ravnholt på telefon 33 55 84 41. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan du få ved at henvende dig til vores HR-rekrutteringspartner Søren Bay Ivarsson på telefon 91 33 70 82. Du kan læse mere om Finanstilsynet på www.finanstilsynet.dk særligt under rubrikken Karriere . Du kan også finde os på LinkedIn ved at søge på Finanstilsynet Danmark.Finanstilsynet prioriterer bekæmpelsen af hvidvask og terrorfinansiering meget højt. Vi søger nu en ny student, der sammen med vores øvrige dygtige og dedikerede medarbejdere vil arbejde med at løse opgaven.

Hvilke opgaver skal du løse, og hvad forventer vi af dig?
Du skal varetage en række selvstændige opgaver i kontoret sammen med vores anden studentermedhjælper. Du skal således arbejde med strukturering af materiale på hvidvaskområdet, besvare henvendelser på vores hvidvaskhotline og i vores hvidvaskpostkasse, foretage hvidvaskregistreringer af virksomheder, føre listen over politisk eksponerede personer mv. Herudover skal du bistå vores øvrige kolleger med diverse lettere sagsbehandling indenfor hvidvaskområdet.

Kontorets opgaver er delt i tre teams: Tilsynstaskforcen, et team for regulering og vejledning samt et team for det internationale samarbejde. Dine arbejdsopgaver vil kunne omfatte konkrete og afgrænsede opgaver indenfor alle tre teams, men dine primære opgaver ventes at ligge i tilsynstaskforcen.

Har du mindst følgende fem karaktertræk, kan du være et godt match til stillingen:

Du er god til at have kontakt med andre
Som ansat i hvidvaskkontoret kommer du i kontakt med en lang række virksomheder og personer, som du skal vejlede om hvidvasklovens regler. Det er derfor vigtigt, at du kan begå dig i kontakten med andre både internt og eksternt, og at du er god til formidling.

Du har analytiske evner
Du er i stand til at analysere opståede spørgsmål, sætte fingeren på de vigtige problemstillinger og drage konklusioner.

Du er kvalitets- og ansvarsbevidst
Du leverer arbejde af høj kvalitet, og du tager ansvar for dit arbejde.

Du har gode samarbejdsevner og er fleksibel
Du har en åben og interesseret tilgang til opgaverne og dine kollegaer. Du kan indgå i samarbejde med andre, men også selv komme med bud på løsninger og argumentere for de valgte løsninger.

Du har en relevant faglig baggrund
Du er i gang med en relevant uddannelse (f.eks. stud.jur., stud.polit. eller stud.merc.jur.) og læser som minimum på tredje år. Erfaring fra tidligere relevante studiejobs er en fordel, men ikke et krav.

Hvordan er dine ansættelsesvilkår?
Din ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet. I forbindelse med ansættelse skal du fremvise straffeattest. Stillingen er på 15 timer om ugen, men vi er fleksible i forbindelse med dine studieaktiviteter, herunder eksamen.

Sådan ansøger du
Send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningssystem på finanstilsynet.dk senest mandag den 21. oktober 2019. Husk at uploade dit CV, eventuelle eksamensbeviser med karakterer og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Vi tager ikke ansøgninger i betragtning, der er blevet indsendt på anden vis.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kontorchef Stig Nielsen på telefon 33 55 83 42 eller vicekontorchef Heidi Ravnholt på telefon 33 55 84 41.

Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan du få ved at henvende dig til vores HR-rekrutteringspartner Søren Bay Ivarsson på telefon 91 33 70 82.

Du kan læse mere om Finanstilsynet på www.finanstilsynet.dk – særligt under rubrikken ”Karriere”. Du kan også finde os på LinkedIn ved at søge på Finanstilsynet Danmark.

FINANSTILSYNETKøbenhavn Ø2019-10-01T00:00:002019-10-21T00:00:00
330098198Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegenRobot Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV. Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os, og mestrer du tysk? Så er det dig, vi mangler! Til vores kontor i København søger vi en studentermedhjælper, der elsker at arbejde i højt gear, har stort mod på at lære nyt og altid har fokus på kunderne. Du vil sammen med kollegaer fra Customer Support afdelingen, servicere vores kunder fra hele verden, og du vil få en bred kontaktflade med mange kundetyper og leverandører. Med service som drivkraft Som studentermedhjælper hos Autoparts24 bliver din væsentligste opgave kontakten og dialogen med vores kunder. Vi arbejder med højt serviceniveau som en væsentlig del af vores arbejde. Derfor er det vigtigt, at du kan tale med alle typer personer, og bliver motiveret af at levere god kundeservice. Derudover vil du også skulle assistere i bogholderiet med lettere bogføringsopgaver - primært i og omkring ferieperioder. International kommunikation Vi kommunikerer med hele verden og det er obligatorisk, at du både skriftligt og mundtligt kan kommunikere på både engelsk og tysk. Vigtigst er det dog, at du er serviceminded og udadvendt af natur, og er drevet af at give kunder positiv energi. Vi lærer dig grundigt op, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Vi har løbende dialog omkring din udvikling, så du hele tiden udvikler dig og bliver bedre. Som person har du et højt energiniveau og gå på mod. Du er teamplayer, kvalitetsorienteret og har styr på detaljerne. Til gengæld for din kundepleje, tilbyder vi dig et særdeles attraktivt og udviklende studiejob. Arbejdstiden er ca. 10 timer om ugen mandag til fredag, hvor tiderne aftales nærmere. Har du lyst til at udvikle dig i en spændende virksomhed i vækst og brænder du for at komme til at arbejde hos os, så send os dit CV og en motiveret ansøgning snarest muligt på chb@autoparts24.eu. Kontakt gerne Christina Bue på 88 77 52 50, hvis du har spørgsmål til stillingen. Lidt om Autoparts24 Autoparts24 er Europas største digitale markedsplads for brugte reservedele til biler. Vi forandrer markedet for brugte og renoverede reservedele og sikrer værkstedskæder, uafhængige autoværksteder, forsikringsselskaber og autoophuggere med at skabe højere værdi inden for markedet af brugte reservedele. Med Europas stærkeste internationale netværk af kvalitetsleverandører, samler Autoparts24 det europæiske marked og giver autoværksteder, forsikringsselskaber og alle andre adgang til Europas absolut største og mest omfangsrige markedsplads af originale brugte reservedele til alle bilmærker. Vi er en virksomhed i vækst, og har en sjov, uformel og afvekslende hverdag. Autoparts24 er danskejet, har hovedsæde i København og er i dag en international forretning med salg i 7 lande på 6 sprog. _______________________________________________________________ Ansøgningsfrist: Snarest Kategori: Salg Service Stilling: Studentermedhjælper Start: Snarest eller efter aftale Kontakt: General Manager, Christina Bue, 88 77 52 50

Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen

 

Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV.

Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os, og mestrer du tysk? Så er det dig, vi mangler!

Til vores kontor i København søger vi en studentermedhjælper, der elsker at arbejde i højt gear, har stort mod på at lære nyt og altid har fokus på kunderne. Du vil sammen med kollegaer fra Customer Support afdelingen, servicere vores kunder fra hele verden, og du vil få en bred kontaktflade med mange kundetyper og leverandører.

Med service som drivkraft

Som studentermedhjælper hos Autoparts24 bliver din væsentligste opgave kontakten og dialogen med vores kunder. Vi arbejder med højt serviceniveau som en væsentlig del af vores arbejde. Derfor er det vigtigt, at du kan tale med alle typer personer, og bliver motiveret af at levere god kundeservice.

Derudover vil du også skulle assistere i bogholderiet med lettere bogføringsopgaver - primært i og omkring ferieperioder.

International kommunikation

Vi kommunikerer med hele verden – og det er obligatorisk, at du både skriftligt og mundtligt kan kommunikere på både engelsk og tysk. Vigtigst er det dog, at du er serviceminded og udadvendt af natur, og er drevet af at give kunder positiv energi.

Vi lærer dig grundigt op, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Vi har løbende dialog omkring din udvikling, så du hele tiden udvikler dig og bliver bedre. Som person har du et højt energiniveau og gå på mod. Du er teamplayer, kvalitetsorienteret og har styr på detaljerne.

Til gengæld for din kundepleje, tilbyder vi dig et særdeles attraktivt og udviklende studiejob.

Arbejdstiden er ca. 10 timer om ugen mandag til fredag, hvor tiderne aftales nærmere.

Har du lyst til at udvikle dig i en spændende virksomhed i vækst og brænder du for at komme til at arbejde hos os, så send os dit CV og en motiveret ansøgning snarest muligt på chb@autoparts24.eu. Kontakt gerne Christina Bue på 88 77 52 50, hvis du har spørgsmål til stillingen.

 

Lidt om Autoparts24

Autoparts24 er Europas største digitale markedsplads for brugte reservedele til biler.

Vi forandrer markedet for brugte og renoverede reservedele – og sikrer værkstedskæder, uafhængige autoværksteder, forsikringsselskaber og autoophuggere med at skabe højere værdi inden for markedet af brugte reservedele.

Med Europas stærkeste internationale netværk af kvalitetsleverandører, samler Autoparts24 det europæiske marked og giver autoværksteder, forsikringsselskaber og alle andre adgang til Europas absolut største og mest omfangsrige markedsplads af originale brugte reservedele til alle bilmærker.

Vi er en virksomhed i vækst, og har en sjov, uformel og afvekslende hverdag.

Autoparts24 er danskejet, har hovedsæde i København og er i dag en international forretning med salg i 7 lande på 6 sprog.

_______________________________________________________________

Ansøgningsfrist:                                Snarest

Kategori:                                          Salg & Service

Stilling:                                            Studentermedhjælper

Start:                                               Snarest eller efter aftale

Kontakt:                                           General Manager, Christina Bue, 88 77 52 50

Autoparts24 ApSKøbenhavn NV2019-10-01T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper med gode GIS-kompetencer til Driftsviden i Center for Driftsudvikling

Driftsviden

København S
Vil du arbejde med et strategisk vigtigt område? Så har vi måske stillingen til dig. Enheden Driftsviden, i Center for Driftsudvikling, søger en studentermedhjælper til arbejdet med data og GIS. Om Driftsviden I Driftsviden har vi fokus på at styrke...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Matchwork

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Studentermedhjælper til Områdekontoret i København

Områdekontor Østerbro

København Ø
Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en studentermedhjælper til Områdekontoret i København. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Områdekontoret i København søger en studentermedhjælper med juridisk eller anden samfundsvidenskabelig baggrund. Der er tale om...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Student til hvidvasktilsynet

FINANSTILSYNET

København Ø
Finanstilsynet prioriterer bekæmpelsen af hvidvask og terrorfinansiering meget højt. Vi søger nu en ny student, der sammen med vores øvrige dygtige og dedikerede medarbejdere vil arbejde med at løse opgaven. Hvilke opgaver skal du løse, og hvad forv...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen

Autoparts24 ApS

København NV
Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV. Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019