Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til marketing søges!

Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner.

Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand.

Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner
  • Analysere og evaluere på kampagner
  • Opdatere annoncer og content
  • Indhente stats fra kampagner
  • Betjene forskellige affiliate systemer
  • Lave organiske Facebook-opslag og Community Management
  • Ad hoc opgaver

Hvem er du?

Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver.

Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing.

Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus!

Du:

  • Har arbejdsdisciplin som en Sensei!
  • Går åbent til enhver opgave
  • Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere!
  • Kunne leve af at være jonglør
  • Har en positiv indstilling
  • Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring

Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100%. Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede!

Om os

Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er.

Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder!

Praktisk

Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København.

Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid.

Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer.

Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med ”Marketing Student” i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943178Phoenix-94a7b17312019-01-15T00:00:00Studentermedhjælper til marketing søges!

Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner.

Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand.

Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner
  • Analysere og evaluere på kampagner
  • Opdatere annoncer og content
  • Indhente stats fra kampagner
  • Betjene forskellige affiliate systemer
  • Lave organiske Facebook-opslag og Community Management
  • Ad hoc opgaver

Hvem er du?

Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver.

Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing.

Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus!

Du:

  • Har arbejdsdisciplin som en Sensei!
  • Går åbent til enhver opgave
  • Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere!
  • Kunne leve af at være jonglør
  • Har en positiv indstilling
  • Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring

Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100%. Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede!

Om os

Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er.

Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder!

Praktisk

Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København.

Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid.

Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer.

Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med ”Marketing Student” i emnefeltet.

2019-02-18T00:50:49.583 Traffic Lab søger dygtige studentermedhjælpere der kan hjælpe os med at håndtere den stadigt voksende strøm af digitale markedsføringskampagner. Arbejdet finder sted på Traffic Labs kontor i Bredgade, hvor du vil få skrivebord i vores Marketing-afdeling. I virksomheden hersker et uformelt og afslappet arbejdsmiljø, og her er højt til loftet i mere end én forstand. Dine opgaver vil være alt fra Email Marketing til at bidrage til vores kampagner på. Social Media. For den rette ansøger, vil der dog være gode muligheder for udvikling og for at skabe sig et værdifuldt CV. En videre karriere indenfor Traffic Lab er også en mulighed. Stillingens opgaver: Opsætte, rette og skemalægge Email-kampagner Analysere og evaluere på kampagner Opdatere annoncer og content Indhente stats fra kampagner Betjene forskellige affiliate systemer Lave organiske Facebook-opslag og Community Management Ad hoc opgaver Hvem er du? Du er måske i gang med den første del af en uddannelse indenfor marketing eller andet, hvor online markedsføring har perspektiver. Du har lidt kendskab til - og mod på at lære meget mere om digital markedsføring, Facebook-marketing, email marketing og affiliate marketing. Hvis du også synes at casino og gambling er spændende, er det selvfølgelig et plus! Du: Har arbejdsdisciplin som en Sensei! Går åbent til enhver opgave Er helt komfortabel ved en computer og ønsker at blive endnu dygtigere! Kunne leve af at være jonglør Har en positiv indstilling Er nysgerrig omkring online marketing og ønsker praktisk erfaring Du skal være velkommen til at søge stillingen, også selvom din profil ikke matcher opslaget 100 . Måske har du nogle andre kvaliteter som vi slet ikke anede at vi manglede! Om os Traffic Lab er et marketing-bureau specialiseret i online gambling. Vi beskæftiger os med alle effektive kanaler indenfor online marketing. Vi er en ung virksomhed, hvor der er plads til at eksperimentere, og hvor alles idéer bliver lyttet til, uanset hvad deres stilling er. Vi lægger vægt på et godt og trivselsfuldt arbejdsmiljø. Her er gratis kaffe, bordfodbold, og masser af sociale begivenheder! Praktisk Stillingen er 10-15 timer om ugen. Arbejdet finder sted på kontoret i Bredgade, København. Der vil være nogen mulighed for fleksible arbejdstider i forhold til studie, men det er vigtigt, at du kan møde i dagtimerne indenfor normal arbejdstid. Jobbet er timelønnet, og fastsættes efter kvalifikationer. Hvis du vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at kontakte os på tlf. 26 78 67 50 (Spørg efter Peter Gunni) eller send os en mail på applications@trafficlab.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Send den til applications@trafficlab.dk med Marketing Student i emnefeltet.11Jobnet94a7b173100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3436310TRAFFIC LAB ApS11Bredgade 421260København KDKDanmark0
applications@trafficlab.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent694703JobNet493124849312481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=94a7b173&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du den nye Studentermedhjælper i TRAFFIC LAB ApS?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige360131803Peter Gunniapplications@trafficlab.dkDKDanmarkDKDanmark329949037Studentermedhjælp til interaktiv/motion designRobot SCHØDT A S er i gang med et spændende iværksætterprojekt, hvor vi har udviklet MinEjendom som er en app der gør det lettere at bo i andels- og ejerboligforeninger. I den forbindelse søger vi en studentermedhjælper til at udføre interaktiv motion design. Virksomheden SCHØDT A S er etableret i 1999 og beskæftiger sig med byggerådgivning. Vi arbejder for at gøre en forskel i byggebranchen og bryder vanetænkningen ved hjælp af innovative IT-løsninger med høj fokus på værdiskabelse og UX. Virksomheden har et hyggeligt og agilt arbejdsmiljø på Østerbro med en flad og uformel organisation ledet af Søren Schødt. Dine arbejdsopgaver Vi er et friskt iværksætterteam der arbejder engageret på MinEjendom. Vi har brug for et par ekstra hænder og søger derfor en studentermedhjælp der kan hjælpe os med at lave interaktiv motion design til brug på sociale medier, på web og i appen MinEjendom. Det kan du Din primære arbejdsopgave vil være løbende produktion af små animerede videoer til brug i online kampagner og diverse infographics til web og mobil app. Du vil typisk indgå i tæt samarbejde med en grafiker men vi ser meget gerne at du også selv besidder en kreativ og grafisk forståelse. Vi ser gerne at du har erfaring med: Illustrationer Mindre videoproduktioner og daily content creation Photoshop, Illustrator og InDesign Webdesign Basic HTML, CSS Det får du Arbejdstiden er fleksibel, dog forventes det at du arbejder 10-15 timer om ugen, med respekt for eksamensperioder, hvor det kan være mindre. Med jobbet bliver du en del af et innovativt team der arbejder intensivt på et iværksætterprojekt under devisen vi starter småt men tænker stort! . MinEjendom er releaset og er primært drevet af personer mellem 22-27 år. Hos os vil du helt sikkert få styrket kompetencerne, samt få en glad og humørfyldt hverdag. Det får du sammen med vores dygtige og inspirerende kollegaer, der holder godt sammen. Ansøgning Hvis du er frisk på at indgå i et dynamisk og innovativt team, så send gerne en mail med kort info om dig selv, samt evt. eksempel på noget du har lavet til Founder Søren Schødt på ssc@schodt.dk. Ønsker du yderligere oplysninger kan du se mere på https: minejendom.dk

SCHØDT A/S er i gang med et spændende iværksætterprojekt, hvor vi har udviklet MinEjendom som er en app der gør det lettere at bo i andels- og ejerboligforeninger. I den forbindelse søger vi en studentermedhjælper til at udføre interaktiv/motion design.

Virksomheden

SCHØDT A/S er etableret i 1999 og beskæftiger sig med byggerådgivning. Vi arbejder for at gøre en forskel i byggebranchen og bryder vanetænkningen ved hjælp af innovative IT-løsninger med høj fokus på værdiskabelse og UX. Virksomheden har et hyggeligt og agilt arbejdsmiljø på Østerbro med en flad og uformel organisation ledet af Søren Schødt.

Dine arbejdsopgaver

Vi er et friskt iværksætterteam der arbejder engageret på MinEjendom. Vi har brug for et par ekstra hænder og søger derfor en studentermedhjælp der kan hjælpe os med at lave interaktiv/motion design til brug på sociale medier, på web og i appen MinEjendom.

Det kan du

Din primære arbejdsopgave vil være løbende produktion af små animerede videoer til brug i online kampagner og diverse infographics til web og mobil app. Du vil typisk indgå i tæt samarbejde med en grafiker men vi ser meget gerne at du også selv besidder en kreativ og grafisk forståelse. Vi ser gerne at du har erfaring med:

  • Illustrationer
  • Mindre videoproduktioner og daily content creation
  • Photoshop, Illustrator og InDesign
  • Webdesign
  • Basic HTML, CSS

Det får du

Arbejdstiden er fleksibel, dog forventes det at du arbejder 10-15 timer om ugen, med respekt for eksamensperioder, hvor det kan være mindre.
Med jobbet bliver du en del af et innovativt team der arbejder intensivt på et iværksætterprojekt under devisen ”vi starter småt men tænker stort!”.
MinEjendom er releaset og er primært drevet af personer mellem 22-27 år. Hos os vil du helt sikkert få styrket kompetencerne, samt få en glad og humørfyldt hverdag. Det får du sammen med vores dygtige og inspirerende kollegaer, der holder godt sammen.

Ansøgning

Hvis du er frisk på at indgå i et dynamisk og innovativt team, så send gerne en mail med kort info om dig selv, samt evt. eksempel på noget du har lavet til Founder Søren Schødt på ssc@schodt.dk.

Ønsker du yderligere oplysninger kan du se mere på https://minejendom.dk/

SCHØDT A/SKøbenhavn Ø2019-01-25T00:00:002019-02-25T00:00:00
329948786Studentermedhjælper til SignalprogrammetRobot Har du en projektleder gemt i dig med flair for koordinering og med et stort servicegen? Banedanmark er i gang med danmarkshistoriens største jernbaneprojekt udskiftningen af alle signalanlæg med en helt ny digital signalteknologi. I den forbindelse har vi oprettet en selvstændig programenhed Signalprogrammet. Her arbejder en række dygtige og specialiserede medarbejdere i et internationalt miljø med flere nationaliteter i et kæmpe stort og komplekst projekt. Kunne du tænke dig at få praktisk erfaring om projektledelse fra nærmeste hånd i en spændende projektorganisation? Som studentermedhjælper i vores Joint Test Lab bliver din funktion at udføre mange af de administrative opgaver, der opstår i så stort et program, men som er et vigtigt led i at få den daglige drift til at køre effektivt. Arbejdssprogene i Signalprogrammet er dansk og engelsk, og arbejdstiden bliver mellem 18-20 timer om ugen, med mulighed for hensyn til eksaminer. Mange forskellige administrative opgaver Jobbet byder på en alsidig hverdag, hvor du løser en lang række forskellige administrative opgaver på vores testkontor i Valby samt på kontoret på Kalvebod Brygge. Dette indebærer bl.a. faktura- og budget-håndtering, oprettelse af månedsrapporter, at stå for vores SharePoint Online bibliotek som superbruger i organisationen samt lettere sagsbehandling. Der vil endvidere være mulighed for ejerskab af mindre projekter på kontoret, samt kontakt og koordinering med en række fast og ikke-faste leverandører. Det daglige ansvar involverer at facilitere selve testkontoret i Valby, da vi har hverken vicevært, kontorhold eller reception på lokationen. Dette betyder en ledelse af koordinering med servicefirmaet ISS (da bygningen er udlejet af DSB), BDKs interne kontorhold, diverse VVS folk og Falck, samt andre små reparations- og forbedringsopgaver. Herudover er du vores praktiske kollega, som hjælper med f.eks. at kopiere og scanne dokumenter, arkivere, servicering af kontorfaciliteter på testkontoret, arrangere møder, udarbejde power points samt af og til renskrive noter og mødereferater. Selvstændigt arbejdende student med gode engelskkundskaber Du skal være indskrevet på en mellemlang eller lang videregående uddannelse, f.eks. inden for statskundskab eller økonomi. Du er habil bruger af MS Office pakken og Outlook. Derudover er du analytisk stærk og arbejder uden problemer i et hurtigt og omskifteligt miljø. Vi forventer, at du arbejder selvstændigt, er vant til at arbejde i et internationalt miljø og kan navigere naturligt mellem dansk og engelsk. Det er vigtigt at du har en stærk selvdisciplin og sans for struktur, kvalitet og rettidig omhu. Det falder dig naturligt at være hjælpsom og serviceminded. Dit humør er godt, og du formår at være positiv og åben i din kommunikation med mange forskellige typer af mennesker. Løn Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK studerende som er 123,19 kr. i timen. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt projekt manager Gitte Oberbossel eller nuværende studentermedhjælper Freia Holck på 24 84 05 58. Send os dit CV og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at kunne blive ansat i stillingen. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen nedenfor og følger instruktionerne.Har du en projektleder gemt i dig med flair for koordinering og med et stort servicegen?
Banedanmark er i gang med danmarkshistoriens største jernbaneprojekt; udskiftningen af alle signalanlæg med en helt ny digital signalteknologi. I den forbindelse har vi oprettet en selvstændig programenhed – Signalprogrammet. Her arbejder en række dygtige og specialiserede medarbejdere i et internationalt miljø med flere nationaliteter i et kæmpe stort og komplekst projekt.

Kunne du tænke dig at få praktisk erfaring om projektledelse fra nærmeste hånd i en spændende projektorganisation?

Som studentermedhjælper i vores Joint Test Lab bliver din funktion at udføre mange af de administrative opgaver, der opstår i så stort et program, men som er et vigtigt led i at få den daglige drift til at køre effektivt. Arbejdssprogene i Signalprogrammet er dansk og engelsk, og arbejdstiden bliver mellem 18-20 timer om ugen, med mulighed for hensyn til eksaminer.

Mange forskellige administrative opgaver
Jobbet byder på en alsidig hverdag, hvor du løser en lang række forskellige administrative opgaver på vores testkontor i Valby samt på kontoret på Kalvebod Brygge. Dette indebærer bl.a. faktura- og budget-håndtering, oprettelse af månedsrapporter, at stå for vores SharePoint Online bibliotek som superbruger i organisationen samt lettere sagsbehandling. Der vil endvidere være mulighed for ejerskab af mindre projekter på kontoret, samt kontakt og koordinering med en række fast og ikke-faste leverandører.

Det daglige ansvar involverer at facilitere selve testkontoret i Valby, da vi har hverken vicevært, kontorhold eller reception på lokationen. Dette betyder en ledelse af koordinering med servicefirmaet ISS (da bygningen er udlejet af DSB), BDKs interne kontorhold, diverse VVS folk og Falck, samt andre små reparations- og forbedringsopgaver.

Herudover er du vores praktiske kollega, som hjælper med f.eks. at kopiere og scanne dokumenter, arkivere, servicering af kontorfaciliteter på testkontoret, arrangere møder, udarbejde power points samt af og til renskrive noter og mødereferater.

Selvstændigt arbejdende student med gode engelskkundskaber
Du skal være indskrevet på en mellemlang eller lang videregående uddannelse, f.eks. inden for statskundskab eller økonomi. Du er habil bruger af MS Office pakken og Outlook. Derudover er du analytisk stærk og arbejder uden problemer i et hurtigt og omskifteligt miljø.

Vi forventer, at du arbejder selvstændigt, er vant til at arbejde i et internationalt miljø og kan navigere naturligt mellem dansk og engelsk. Det er vigtigt at du har en stærk selvdisciplin og sans for struktur, kvalitet og rettidig omhu.

Det falder dig naturligt at være hjælpsom og serviceminded. Dit humør er godt, og du formår at være positiv og åben i din kommunikation med mange forskellige typer af mennesker.

Løn
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK studerende som er 123,19 kr. i timen.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt projekt manager Gitte Oberbossel eller nuværende studentermedhjælper Freia Holck på 24 84 05 58. Send os dit CV og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at kunne blive ansat i stillingen.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” nedenfor og følger instruktionerne.
Banedanmark, Amerika Plads 15København Ø2019-01-25T00:00:002019-02-24T00:00:00
329954910Dygtige studentermedhjælpere søges til Københavns Politi, Afdelingen for økonomisk kriminalitetRobot København, Københavns Politi Københavns Politi søger nogle dygtige studentermedhjælpere til Efterforskningsenheden i Afdelingen for økonomisk kriminalitet. Som student i Københavns Politi får du et spændende og udviklende job på en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver og fokus på høj faglighed og kvalitet. Arbejdet vil primært bestå i visitation og indledende efterforskning i sager vedrørende økonomisk kriminalitet samt udformning af slutningsskrivelser. Du vil komme til at repræsentere politiet i henvendelser til borgere og andre myndigheder i skrift og i tale. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil få rig lejlighed til at stifte bekendtskab med arbejdsområdet økonomisk kriminalitet. Hvad forventer vi af dig? - Du studerer jura eller erhvervsjura. - Du er god til at arbejde selvstændigt og struktureret. - Du er pligtopfyldende, loyal og engageret. - Du er hurtig til at lære nye it-systemer og arbejdsgange. - Du har gode formidlingsevner både i skrift og tale. - Det vil blive betragtet som en fordel, at du har afsluttet strafferet og eller forvaltningsret. - Tidligere erhvervserfaring og interesse for strafferet og straffeproces vil være en fordel. - Viden omkring revision, regnskaber og skat kan være en fordel, men ikke et krav. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Som studentermedhjælper bliver du ansat som timelønnet. Dit arbejdssted vil være i vores fælles anklager- og efterforskningshus, der er placeret på Teglholm Allé i Københavns Sydhavn. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær, fg. Martin Lunderskov på 40481579. Du kan finde generel information om politiet på http: www.politi.dk . Når du søger en stilling hos politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger. Dokumentation for hidtidige eksamensresultater skal vedlægges. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Du kan læse mere om Københavns Politi på http: www.politi.dk koebenhavn.

København, Københavns Politi

Københavns Politi søger nogle dygtige studentermedhjælpere til Efterforskningsenheden i Afdelingen for økonomisk kriminalitet. Som student i Københavns Politi får du et spændende og udviklende job på en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver og fokus på høj faglighed og kvalitet.

Arbejdet vil primært bestå i visitation og indledende efterforskning i sager vedrørende økonomisk kriminalitet samt udformning af slutningsskrivelser. Du vil komme til at repræsentere politiet i henvendelser til borgere og andre myndigheder i skrift og i tale.

Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil få rig lejlighed til at stifte bekendtskab med arbejdsområdet økonomisk kriminalitet.

Hvad forventer vi af dig?

- Du studerer jura eller erhvervsjura.
- Du er god til at arbejde selvstændigt og struktureret.
- Du er pligtopfyldende, loyal og engageret.
- Du er hurtig til at lære nye it-systemer og arbejdsgange.
- Du har gode formidlingsevner både i skrift og tale.
- Det vil blive betragtet som en fordel, at du har afsluttet strafferet og/eller forvaltningsret.
- Tidligere erhvervserfaring og interesse for strafferet og straffeproces vil være en fordel.
- Viden omkring revision, regnskaber og skat kan være en fordel, men ikke et krav.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende
organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Som studentermedhjælper bliver du ansat som timelønnet.

Dit arbejdssted vil være i vores fælles anklager- og efterforskningshus, der er placeret på Teglholm Allé i Københavns Sydhavn.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær, fg. Martin Lunderskov på 40481579. Du kan finde generel information om politiet på http://www.politi.dk .

Når du søger en stilling hos politiet opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Dokumentation for hidtidige eksamensresultater skal vedlægges.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Du kan læse mere om Københavns Politi på http://www.politi.dk/koebenhavn.

Københavns Politi, EfterforskningKøbenhavn SV2019-02-05T00:00:002019-02-19T00:00:00
329954037Cphbusiness søger studentermedhjælperRobot Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger snarest muligt en studentermedhjælper til afdelingen Viden og Kompetence. Om jobbet Viden og Kompetence varetager blandt andet Cphbusiness kompetenceudviklingsaktiviteter og organisationens systematiske arbejde med viden. Du vil derfor skulle løse opgaver både i relation til Cphbusiness bibliotek og i relation til Cphbusiness lektorprogram, der er organisationens kompetenceudviklingsforløb for adjunkter. Om dig Vi forventer, at: Du arbejder systematisk og har en struktureret tilgang til arbejdet Du arbejder selvstændigt og initiativrigt med dine egne opgaver Du har erfaring med og hurtigt kan sætte dig ind i IT-systemer og databaser Du er god til engelsk skriftligt og mundtligt Du er glad og frisk og har humor Eksempler på arbejdsopgaver, som du vil skulle varetage, enten alene eller sammen med en kollega: I forhold til biblioteket Udlån og aflevering af materiale Informationssøgninger og andre mindre søgeopgaver Forberede og katalogisere bøger og andre materialer og vedligeholde samlingen - kassere bøger, sætte bøger på plads og andet Administrative ad hoc-opgaver I forhold til lektorprogrammet Oprettelse og løbende administration af kurser i HR-systemet Innomate Bestille lokaler og forplejning til kurser og øvrige møder Udarbejde overbliksmateriale om adjunkters fremdrift i lektorprogrammet, især til de halvårlige opfølgningsmøder Administration i forbindelse med lektorbedømmelse Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Jobbet er tidsbegrænset frem til den 31. december 2019 med mulighed for forlængelse. Dit arbejdssted bliver på Cphbusiness City, Landemærket 11 i København. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Arbejdstid Arbejdstiden er 10 til 15 timer om ugen fordelt på to til tre dage. Vi tager hensyn til, at du i perioder har brug for en vis fleksibilitet på grund af opgaver eller eksamener. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte bibliotekar Kirstine Blauenfeldt-Øverli på telefon: 20 64 53 29 eller e-mail: kiro@cphbusiness.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 25. februar 2019. Vi holder samtaler løbende. Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm. Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger snarest muligt en studentermedhjælper til afdelingen Viden og Kompetence.

Om jobbet
Viden og Kompetence varetager blandt andet Cphbusiness’ kompetenceudviklingsaktiviteter og organisationens systematiske arbejde med viden.

Du vil derfor skulle løse opgaver både i relation til Cphbusiness’ bibliotek og i relation til Cphbusiness’ lektorprogram, der er organisationens kompetenceudviklingsforløb for adjunkter.

Om dig
Vi forventer, at:
  • Du arbejder systematisk og har en struktureret tilgang til arbejdet
  • Du arbejder selvstændigt og initiativrigt med dine egne opgaver
  • Du har erfaring med og hurtigt kan sætte dig ind i IT-systemer og databaser
  • Du er god til engelsk skriftligt og mundtligt
  • Du er glad og frisk og har humor
Eksempler på arbejdsopgaver, som du vil skulle varetage, enten alene eller sammen med en kollega:

I forhold til biblioteket
  • Udlån og aflevering af materiale
  • Informationssøgninger og andre mindre søgeopgaver
  • Forberede og katalogisere bøger og andre materialer og vedligeholde samlingen - kassere bøger, sætte bøger på plads og andet
  • Administrative ad hoc-opgaver

I forhold til lektorprogrammet
  • Oprettelse og løbende administration af kurser i HR-systemet Innomate
  • Bestille lokaler og forplejning til kurser og øvrige møder
  • Udarbejde overbliksmateriale om adjunkters fremdrift i lektorprogrammet, især til de halvårlige opfølgningsmøder
  • Administration i forbindelse med lektorbedømmelse

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Jobbet er tidsbegrænset frem til den 31. december 2019 med mulighed for forlængelse.

Dit arbejdssted bliver på Cphbusiness City, Landemærket 11 i København.

Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Arbejdstid
Arbejdstiden er 10 til 15 timer om ugen fordelt på to til tre dage. Vi tager hensyn til, at du i perioder har brug for en vis fleksibilitet på grund af opgaver eller eksamener.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte bibliotekar Kirstine Blauenfeldt-Øverli på telefon: 20 64 53 29 eller e-mail: kiro@cphbusiness.dk.

Sådan søger du
Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.

Ansøgningsfristen er den 25. februar 2019.

Vi holder samtaler løbende.


Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.

Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.



Copenhagen Business AcademyKøbenhavn K2019-02-04T00:00:002019-02-25T00:00:00
329952226Studentermedhjælper til kommunikationsteam i SkatteankestyrelsenRobot I Skatteankestyrelsen behandler vi klagesager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Den juridiske sagsbehandling er et fælles omdrejningspunkt, som vi samarbejder om og understøtter. Lige nu søger vi en studentermedhjælper til teamet Kommunikation og Interessenter, der kan hjælpe med at understøtte vores mål om at blive landets bedste klagemyndighed. Har du interesse for at arbejde med kommunikation? Vi søger en studentermedhjælper, som kan arbejde med en bred vifte af opgaver inden for kommunikation og løse administrative opgaver. Vi er et sjovt og travlt team med fire medarbejdere og en teamleder, som arbejder med intern og ekstern kommunikation, presse og betjening af de nævn, der træffer afgørelse i klagesager inden for skatteområdet. Du kan glæde dig til en omskiftelig hverdag, hvor vi arbejder tæt sammen og hvor vi forventer, at du vil spille en aktiv rolle i opgaveløsningen. Du vil blandt andet skulle arbejde med følgende opgaver: Produktion af nyheder og anden kommunikation Praktiske kontor- og nævnsbetjeningsopgaver Opdatering af indhold og struktur på vores intranet og hjemmeside Koordinering af mindre opgaver på tværs af styrelsen Eventuelt foto-, video- og grafikopgaver Vi søger Vi søger en studerende fra en kommunikationsuddannelse eller med særlig interesse for formidling. Vi forventer, at du arbejder engageret og selvstændigt med opgaverne, og at du er god til at skrive. Du skal være serviceminded, ansvarsfuld og have teknisk flair. Vi lægger vægt på, at du vil være en alsidig medarbejder, som har mod på at engagere dig i vores mange forskellige opgaver også de praktiske. Hos os tager alle del i opgaverne, uanset hvor stor eller lille opgaven er. Vi forventer, at du: Har interesse og evner for erfaring med kommunikation, og kan skrive korrekt dansk Har erfaring med web Trives med samarbejde med andre mennesker og har et godt humør Er i gang med en relevant uddannelse Det er en fordel, hvis du har kendskab til Office-pakken, CMS (gerne Sharepoint og Umbraco), SurveyXact og diverse sociale medier. Hvis du har erfaring med foto, video og grafik, er det et ekstra plus. Vi tilbyder Du bliver en del af teamet Kommunikation og interessenter, som hører under Økonomi i Skatteankestyrelsens stabsafdeling. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en god omgangstone. Studentermedhjælpere deltager også i alle styrelsens sociale arrangementer. Løn- og ansættelsesvilkår følger Statens overenskomster (HK-Stat). Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Skatteankestyrelsen, Ved Vesterport 6, 1612 København V. Arbejdstiden vil være gennemsnitligt 15 timer om ugen. Vi er naturligvis fleksible i forhold til placering af arbejdstiden, ikke mindst i forbindelse med eksamensperioder mv. Yderligere oplysninger Hvis du vil høre mere om jobbet, kan du kontakte HR-medarbejder Rikke Holler Foget på tlf. 3376 2445 eller teamleder og kommunikationschef Peter Tranum Baumann på tlf. 3376 2445 (ferie i uge 7). Læs mere om Skatteankestyrelsen på vores hjemmeside. Ansøgning og tiltrædelse Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV, karakterudskrift samt andre relevante bilag snarest muligt, og senest den 22. februar 2019. Oplever du tekniske udfordringer med at ansøge, kan du eventuelt hente hjælp i Statense-rekruttering. Der vil blive afholdt samtaler i uge 9 eller uge 10. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Skatteankestyrelsen behandler vi klagesager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Den juridiske sagsbehandling er et fælles omdrejningspunkt, som vi samarbejder om og understøtter. Lige nu søger vi en studentermedhjælper til teamet Kommunikation og Interessenter, der kan hjælpe med at understøtte vores mål om at blive landets bedste klagemyndighed.

Har du interesse for at arbejde med kommunikation? Vi søger en studentermedhjælper, som kan arbejde med en bred vifte af opgaver inden for kommunikation og løse administrative opgaver.

Vi er et sjovt og travlt team med fire medarbejdere og en teamleder, som arbejder med intern og ekstern kommunikation, presse og betjening af de nævn, der træffer afgørelse i klagesager inden for skatteområdet. Du kan glæde dig til en omskiftelig hverdag, hvor vi arbejder tæt sammen – og hvor vi forventer, at du vil spille en aktiv rolle i opgaveløsningen.

Du vil blandt andet skulle arbejde med følgende opgaver:
  • Produktion af nyheder og anden kommunikation
  • Praktiske kontor- og nævnsbetjeningsopgaver
  • Opdatering af indhold og struktur på vores intranet og hjemmeside
  • Koordinering af mindre opgaver på tværs af styrelsen
  • Eventuelt foto-, video- og grafikopgaver

Vi søger
Vi søger en studerende fra en kommunikationsuddannelse eller med særlig interesse for formidling. Vi forventer, at du arbejder engageret og selvstændigt med opgaverne, og at du er god til at skrive. Du skal være serviceminded, ansvarsfuld og have teknisk flair.

Vi lægger vægt på, at du vil være en alsidig medarbejder, som har mod på at engagere dig i vores mange forskellige opgaver – også de praktiske. Hos os tager alle del i opgaverne, uanset hvor stor eller lille opgaven er.

Vi forventer, at du:
  • Har interesse og evner for/erfaring med kommunikation, og kan skrive korrekt dansk
  • Har erfaring med web
  • Trives med samarbejde med andre mennesker og har et godt humør
  • Er i gang med en relevant uddannelse

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Office-pakken, CMS (gerne Sharepoint og Umbraco), SurveyXact og diverse sociale medier. Hvis du har erfaring med foto, video og grafik, er det et ekstra plus.

Vi tilbyder
Du bliver en del af teamet Kommunikation og interessenter, som hører under Økonomi i Skatteankestyrelsens stabsafdeling. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en god omgangstone. Studentermedhjælpere deltager også i alle styrelsens sociale arrangementer.

Løn- og ansættelsesvilkår følger Statens overenskomster (HK-Stat). Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Skatteankestyrelsen, Ved Vesterport 6, 1612 København V.

Arbejdstiden vil være gennemsnitligt 15 timer om ugen. Vi er naturligvis fleksible i forhold til placering af arbejdstiden, ikke mindst i forbindelse med eksamensperioder mv.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil høre mere om jobbet, kan du kontakte HR-medarbejder Rikke Holler Foget på tlf. 3376 2445 eller teamleder og kommunikationschef Peter Tranum Baumann på tlf. 3376 2445 (ferie i uge 7).

Læs mere om Skatteankestyrelsen på vores hjemmeside.

Ansøgning og tiltrædelse
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV, karakterudskrift samt andre relevante bilag snarest muligt, og senest den 22. februar 2019.

Oplever du tekniske udfordringer med at ansøge, kan du eventuelt hente hjælp i Statense-rekruttering.

Der vil blive afholdt samtaler i uge 9 eller uge 10.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteankestyrelsen KøbenhavnKøbenhavn V2019-01-31T00:00:002019-02-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælp til interaktiv/motion design

SCHØDT A/S

København Ø
SCHØDT A S er i gang med et spændende iværksætterprojekt, hvor vi har udviklet MinEjendom som er en app der gør det lettere at bo i andels- og ejerboligforeninger. I den forbindelse søger vi en studentermedhjælper til at udføre interaktiv motion des...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Studentermedhjælper til Signalprogrammet

Banedanmark, Amerika Plads 15

København Ø
Har du en projektleder gemt i dig med flair for koordinering og med et stort servicegen? Banedanmark er i gang med danmarkshistoriens største jernbaneprojekt udskiftningen af alle signalanlæg med en helt ny digital signalteknologi. I den forbindelse...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Dygtige studentermedhjælpere søges til Københavns Politi, Afdelingen for økonomisk kriminalitet

Københavns Politi, Efterforskning

København SV
København, Københavns Politi Københavns Politi søger nogle dygtige studentermedhjælpere til Efterforskningsenheden i Afdelingen for økonomisk kriminalitet. Som student i Københavns Politi får du et spændende og udviklende job på en dynamisk arbejdsp...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Cphbusiness søger studentermedhjælper

Copenhagen Business Academy

København K
Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger snarest muligt en studentermedhjælper til afdelingen Viden og Kompetence. Om jobbet Viden og Kompetence varetager blandt andet Cphbusiness kompetenceudviklingsaktiviteter og organisationens systematisk...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Studentermedhjælper til kommunikationsteam i Skatteankestyrelsen

Skatteankestyrelsen København

København V
I Skatteankestyrelsen behandler vi klagesager af stor samfundsmæssig betydning, som alle har konsekvenser for den enkelte virksomhed og borger. Den juridiske sagsbehandling er et fælles omdrejningspunkt, som vi samarbejder om og understøtter. Lige n...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019