Studentermedhjælper til økonomi- og kapacitetsstyring

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du udvikle dine økonomiske kompetencer i en af Danmarks største it-organisationer? Vil du være en del af et kontor, hvor vi lægger vægt på videndeling? Så har vi en spændende stilling til dig.

Support til økonomi- og kapacitetsstyring
Som studentermedhjælper får du arbejdsopgaver, som centrerer sig om behovet for løbende at sikre den nødvendige styring af fagområdets økonomi og kapacitet. Du kommer til at beskæftige dig med arbejdsopgaver, som bidrager til ledelsesinformation generelt i kontorets økonomi- og kapacitetsstyringsteam.

Du kan se frem til følgende:

  • Bidrage til udarbejdelse af månedlige fremdrifts- og økonomiopfølgning
  • Løbende økonomistyring af udgifter relateret til styrelsens person- og boligskattesystemer som fx Forskuds- og Årsopgørelsen, Implementering af boligskatteforliget fra 2017, Ejendomsdataprogrammet mv.
  • Bidrage til en mere transparent prioritering af it-porteføljen
  • Bearbejdning af kapacitet- og ressourcedata samt vedligeholdelse og kvalitetssikring af regneark og oversigter
  • Diverse ad hoc og kommunikationsopgaver forbundet med økonomi- og kapacitetsstyring
Samarbejdsorienteret og ansvarlig kollega
Du er i gang med en relevant akademisk uddannelse som fx cand.merc., cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.polit., diplomingeniør i it og økonomi eller lign.

Derudover lægger vi vægt på, at du har:

  • blik for detaljen og tager initiativ, når du skal finde de gode løsninger
  • interesse for at skabe gode relationer og indgå i konstruktivt samarbejde med både kollegaer og andre faggrupper
  • en selvstændig og struktureret tilgang til opgaveløsning
  • gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner samt talstærk og har erfaring med Excel
Et spændende kontor i udvikling
Du bliver en del af Økonomi- og Ledelsessekretariatet for Person og Bolig, hvor vi dyrker en stærk faglig samarbejdskultur, men samtidig også med plads til det sociale. Som studentermedhjælper bliver du hurtigt klædt på til ansvarsfuldt at navigere opgaver i mål.

”Som studentermedhjælper i Økonomi- og Ledelsessekretariatet for Person og Bolig får du rig mulighed for at få en praktisk vinkel ift. dit studie, herunder beskæftige dig med spændende og komplekse opgaver relateret til økonomistyring, fremdriftsrapportering, overblik over kapacitet og ressourcer mv.”, siger kontorchef Mads Nabe-Birch.

”En stilling som studentermedhjælper er et godt springbræt til at få en fast stilling som økonomipartner i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen”, siger tidligere studentermedhjælp Gerd Rathje Salling.

Ansøgning og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via linket ”Søg stillingen” senest den 7.august 2022. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Xhevdet Veseli på telefon 72 38 87 45.

Stillingen er på gennemsnitlig 15 timer om ugen med forventet start omkring den 1. september.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Nybrovej 110, 2800 Kgs. Lyngby.

Udviklings – og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Studentermedhjælper til økonomi- og kapacitetsstyring

Vil du udvikle dine økonomiske kompetencer i en af Danmarks største it-organisationer? Vil du være en del af et kontor, hvor vi lægger vægt på videndeling? Så har vi en spændende stilling til dig.

Support til økonomi- og kapacitetsstyring
Som studentermedhjælper får du arbejdsopgaver, som centrerer sig om behovet for løbende at sikre den nødvendige styring af fagområdets økonomi og kapacitet. Du kommer til at beskæftige dig med arbejdsopgaver, som bidrager til ledelsesinformation generelt i kontorets økonomi- og kapacitetsstyringsteam.

Du kan se frem til følgende:

  • Bidrage til udarbejdelse af månedlige fremdrifts- og økonomiopfølgning
  • Løbende økonomistyring af udgifter relateret til styrelsens person- og boligskattesystemer som fx Forskuds- og Årsopgørelsen, Implementering af boligskatteforliget fra 2017, Ejendomsdataprogrammet mv.
  • Bidrage til en mere transparent prioritering af it-porteføljen
  • Bearbejdning af kapacitet- og ressourcedata samt vedligeholdelse og kvalitetssikring af regneark og oversigter
  • Diverse ad hoc og kommunikationsopgaver forbundet med økonomi- og kapacitetsstyring
Samarbejdsorienteret og ansvarlig kollega
Du er i gang med en relevant akademisk uddannelse som fx cand.merc., cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.polit., diplomingeniør i it og økonomi eller lign.

Derudover lægger vi vægt på, at du har:

  • blik for detaljen og tager initiativ, når du skal finde de gode løsninger
  • interesse for at skabe gode relationer og indgå i konstruktivt samarbejde med både kollegaer og andre faggrupper
  • en selvstændig og struktureret tilgang til opgaveløsning
  • gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner samt talstærk og har erfaring med Excel
Et spændende kontor i udvikling
Du bliver en del af Økonomi- og Ledelsessekretariatet for Person og Bolig, hvor vi dyrker en stærk faglig samarbejdskultur, men samtidig også med plads til det sociale. Som studentermedhjælper bliver du hurtigt klædt på til ansvarsfuldt at navigere opgaver i mål.

”Som studentermedhjælper i Økonomi- og Ledelsessekretariatet for Person og Bolig får du rig mulighed for at få en praktisk vinkel ift. dit studie, herunder beskæftige dig med spændende og komplekse opgaver relateret til økonomistyring, fremdriftsrapportering, overblik over kapacitet og ressourcer mv.”, siger kontorchef Mads Nabe-Birch.

”En stilling som studentermedhjælper er et godt springbræt til at få en fast stilling som økonomipartner i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen”, siger tidligere studentermedhjælp Gerd Rathje Salling.

Ansøgning og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via linket ”Søg stillingen” senest den 7.august 2022. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Xhevdet Veseli på telefon 72 38 87 45.

Stillingen er på gennemsnitlig 15 timer om ugen med forventet start omkring den 1. september.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Nybrovej 110, 2800 Kgs. Lyngby.

Udviklings – og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.