Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Peder Lykke Centret

Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper?

Peder Lykke Centret er
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi er et stort ’hus’, hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede.

Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller – altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Dine opgaver
Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver.

Din profil
Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse.

Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid.

Hvad nu
Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393.

Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330088895Phoenix-1400383812019-09-12T13:00:30.447Studentermedhjælper til Peder Lykke Centret

Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper?

Peder Lykke Centret er
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi er et stort ’hus’, hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede.

Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller – altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Dine opgaver
Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver.

Din profil
Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse.

Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid.

Hvad nu
Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393.

Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

2019-10-05T00:51:31.110 Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Vi er et stort hus , hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores beton , hvor det er indholdet der tæller altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Dine opgaver Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver. Din profil Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse. Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid. Hvad nu Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen. Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk10Phoenix14003838101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160830&DepartmentId=20096&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3606765Peder Lykke Centret11Peder Lykkes Vej 652300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent822641KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16083000012-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14003838https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14003838https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14003838&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14003838&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælper til Peder Lykke Centret12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362683186mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330097638Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger. Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du: Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog Er resultatorienteret Lader dig ikke slå ud af et nej Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere Vi tilbyder: En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads Fantastiske og engagerede kollegaer Spændende salgsopgaver Hyggelige og uformelle kontoromgivelser En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture En lækker kantineordning fra Meyers Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.

Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:

  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere

Vi tilbyder:

  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers

Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com

MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/129e08bb_logo.pngMatchworkSøborg2019-09-30T15:00:47.3572019-11-14T00:00:00
330099717Studentermedhjælper til kommunikationsopgaverRobot Studentermedhjælper til kommunikationsopgaver Vil du være med til at fortælle de gode historier om Folkekirken på Vesterbro? Vi søger en studentermedhjælper, der kan assistere vores kommunikationsafdeling 10-15 timer om ugen. Om Folkekirken på Vesterbro Folkekirken på Vesterbro er Danmarks største sogn og har ambition om at være relevant og synlig folkekirke for beboerne på Vesterbro. Her finder du syv kirker, hvor der foregår alt fra meditation, maduddeling og natherberg til babysalmesang, rockkoncerter og jazzgudstjenester, så der er masser af historier at fortælle. Kirkerne drives og bæres af frivillige kræfter i tæt samspil med 13 præster og cirka 30 medarbejdere. Dine opgaver Du bliver en del af kommunikationsafdelingen, som har hjemme på kirkekontoret, Vesterbrogade 67. Afdelingen tæller fire medarbejdere, som arbejder på at synliggøre folkekirkens og kristendommens relevans og tilbud, bl.a. via sociale medier, hjemmeside, tryksager, pressearbejde osv. Din opgave bliver at assistere med stort og småt. Det kunne være at: Oprette begivenheder på vores Facebook-sider Lave stories til Instagram Opdatere hjemmeside Læse korrektur Arbejde med SEO Gennemføre brugerundersøgelser Producere grafisk materiale Pakke breve Diverse ad hoc-opgaver. Hvem er du? Du er godt i gang med en uddannelse inden for kommunikation, journalistik, markedsføring eller lignende Du har styr på dansk retskrivning og gør dig umage med at skrive til målgruppen Du er skarp til sociale medier. Måske har du allerede erfaring med Facebook-annoncering Du trives med en bred kontaktflade og er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker Du har minimum et år tilbage af studiet Løn og ansættelse Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk. Ansøgning Send ansøgning og CV samt dokumentation for at være indskrevet på en længere videregående uddannelse via HR-Manager ved at anvende knappen Søg jobbet eller Søg stillingen senest den 21. oktober kl. 12.00 Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kommunikationsansvarlig Maria Holm-Jacobsen på 61 35 34 04.Studentermedhjælper til kommunikationsopgaver

Vil du være med til at fortælle de gode historier om Folkekirken på Vesterbro? Vi søger en studentermedhjælper, der kan assistere vores kommunikationsafdeling 10-15 timer om ugen.

Om Folkekirken på Vesterbro
Folkekirken på Vesterbro er Danmarks største sogn og har ambition om at være relevant og synlig folkekirke for beboerne på Vesterbro. Her finder du syv kirker, hvor der foregår alt fra meditation, maduddeling og natherberg til babysalmesang, rockkoncerter og jazzgudstjenester, så der er masser af historier at fortælle. Kirkerne drives og bæres af frivillige kræfter i tæt samspil med 13 præster og cirka 30 medarbejdere.

Dine opgaver
Du bliver en del af kommunikationsafdelingen, som har hjemme på kirkekontoret, Vesterbrogade 67. Afdelingen tæller fire medarbejdere, som arbejder på at synliggøre folkekirkens og kristendommens relevans og tilbud, bl.a. via sociale medier, hjemmeside, tryksager, pressearbejde osv. Din opgave bliver at assistere med stort og småt. Det kunne være at:

  • Oprette begivenheder på vores Facebook-sider
  • Lave stories til Instagram
  • Opdatere hjemmeside
  • Læse korrektur
  • Arbejde med SEO
  • Gennemføre brugerundersøgelser
  • Producere grafisk materiale
  • Pakke breve
  • Diverse ad hoc-opgaver.
Hvem er du?

  • Du er godt i gang med en uddannelse inden for kommunikation, journalistik, markedsføring eller lignende
  • Du har styr på dansk retskrivning og gør dig umage med at skrive til målgruppen
  • Du er skarp til sociale medier. Måske har du allerede erfaring med Facebook-annoncering
  • Du trives med en bred kontaktflade og er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • Du har minimum et år tilbage af studiet
Løn og ansættelse
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10.
Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Ansøgning
Send ansøgning og CV samt dokumentation for at være indskrevet på en længere videregående uddannelse via HR-Manager ved at anvende knappen ”Søg jobbet” eller ”Søg stillingen” senest den 21. oktober kl. 12.00

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kommunikationsansvarlig Maria Holm-Jacobsen på 61 35 34 04.



Vesterbro SognKøbenhavn V2019-10-03T00:00:002019-10-21T00:00:00
330099447Studentermedhjælper til Områdekontoret i KøbenhavnRobot Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en studentermedhjælper til Områdekontoret i København. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Områdekontoret i København søger en studentermedhjælper med juridisk eller anden samfundsvidenskabelig baggrund. Der er tale om en fast stilling på 15 timer om ugen og den ønskes besat snarest muligt. Om jobbet Du skal bistå med løsningen af drift- og ad hoc opgaver i områdekontorets sekretariat, som understøtter områdekontorets øvrige enheder: Resocialiseringsenheden, Klientsagsbehandlingsenheden, HR og Sekretariat, Sikkerhedsenheden, og Ressourceenheden. Du skal kunne arbejde struktureret og have ordenssans. Kvalifikationer Du vil komme til at arbejde i et tværfagligt miljø, hvor der vil blive lagt vægt på, at du har evner til samarbejde med forskellige personalegrupper. Kendskab til og interesse for forvaltningsret er en forudsætning for, at man kan trives med arbejdet. Desuden er det en fordel, hvis du har erfaring med administrativt arbejde. Der kræves ikke forudgående kendskab til straffuldbyrdelsesloven, men det vil naturligvis være en fordel. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere. Arbejdspladsen er Områdekontoret i København, beliggende Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø. Ansøgningen Ansøgning, CV, oplysning om forudgående erfaring, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale sendes via søg stillingen . Send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Ansøgningsfristen er den 21. oktober 2019. Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister. Yderligere oplysninger Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef for HR og ledelsessekretariatet, Lone Bekker på tlf. 72 55 46 12. Om Kriminalforsorgen Hovedstaden Områdekontoret i København er en del Kriminalforsorgen Hovedstaden som består af 5 institutioner fordelt på 19 tjenestesteder og et områdekontor. Institutionerne er geografisk placeret i København, Nordsjælland, Bornholm og Færøerne. Samlet er der cirka 1.200 ansatte i Kriminalforsorgen Hovedstaden. For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden http: www.kriminalforsorgen.dk Kriminalforsorgen Hovedstaden opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en studentermedhjælper til Områdekontoret i København.

Kriminalforsorgen Hovedstaden, Områdekontoret i København søger en studentermedhjælper med juridisk eller anden samfundsvidenskabelig baggrund. Der er tale om en fast stilling på 15 timer om ugen og den ønskes besat snarest muligt.

Om jobbet

Du skal bistå med løsningen af drift- og ad hoc opgaver i områdekontorets sekretariat, som understøtter områdekontorets øvrige enheder: Resocialiseringsenheden, Klientsagsbehandlingsenheden, HR og Sekretariat, Sikkerhedsenheden, og Ressourceenheden. Du skal kunne arbejde struktureret og have ordenssans.

Kvalifikationer

Du vil komme til at arbejde i et tværfagligt miljø, hvor der vil blive lagt vægt på, at du har evner til samarbejde med forskellige personalegrupper. Kendskab til og interesse for forvaltningsret er en forudsætning for, at man kan trives med arbejdet. Desuden er det en fordel, hvis du har erfaring med administrativt arbejde. Der kræves ikke forudgående kendskab til straffuldbyrdelsesloven, men det vil naturligvis være en fordel.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere.

Arbejdspladsen er Områdekontoret i København, beliggende Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø.

Ansøgningen

Ansøgning, CV, oplysning om forudgående erfaring, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale sendes via ”søg stillingen”. Send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.

Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling.

Ansøgningsfristen er den 21. oktober 2019.

Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister.

Yderligere oplysninger

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef for HR og ledelsessekretariatet, Lone Bekker på tlf. 72 55 46 12.

Om Kriminalforsorgen Hovedstaden

Områdekontoret i København er en del Kriminalforsorgen Hovedstaden som består af 5 institutioner fordelt på 19 tjenestesteder og et områdekontor. Institutionerne er geografisk placeret i København, Nordsjælland, Bornholm og Færøerne. Samlet er der cirka 1.200 ansatte i Kriminalforsorgen Hovedstaden.

For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden http://www.kriminalforsorgen.dk

Kriminalforsorgen Hovedstaden opfordrer alle interesserede – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen.







Områdekontor ØsterbroKøbenhavn Ø2019-10-02T00:00:002019-10-21T00:00:00
330098600Student til hvidvasktilsynetRobot Finanstilsynet prioriterer bekæmpelsen af hvidvask og terrorfinansiering meget højt. Vi søger nu en ny student, der sammen med vores øvrige dygtige og dedikerede medarbejdere vil arbejde med at løse opgaven. Hvilke opgaver skal du løse, og hvad forventer vi af dig? Du skal varetage en række selvstændige opgaver i kontoret sammen med vores anden studentermedhjælper. Du skal således arbejde med strukturering af materiale på hvidvaskområdet, besvare henvendelser på vores hvidvaskhotline og i vores hvidvaskpostkasse, foretage hvidvaskregistreringer af virksomheder, føre listen over politisk eksponerede personer mv. Herudover skal du bistå vores øvrige kolleger med diverse lettere sagsbehandling indenfor hvidvaskområdet. Kontorets opgaver er delt i tre teams: Tilsynstaskforcen, et team for regulering og vejledning samt et team for det internationale samarbejde. Dine arbejdsopgaver vil kunne omfatte konkrete og afgrænsede opgaver indenfor alle tre teams, men dine primære opgaver ventes at ligge i tilsynstaskforcen. Har du mindst følgende fem karaktertræk, kan du være et godt match til stillingen: Du er god til at have kontakt med andre Som ansat i hvidvaskkontoret kommer du i kontakt med en lang række virksomheder og personer, som du skal vejlede om hvidvasklovens regler. Det er derfor vigtigt, at du kan begå dig i kontakten med andre både internt og eksternt, og at du er god til formidling. Du har analytiske evner Du er i stand til at analysere opståede spørgsmål, sætte fingeren på de vigtige problemstillinger og drage konklusioner. Du er kvalitets- og ansvarsbevidst Du leverer arbejde af høj kvalitet, og du tager ansvar for dit arbejde. Du har gode samarbejdsevner og er fleksibel Du har en åben og interesseret tilgang til opgaverne og dine kollegaer. Du kan indgå i samarbejde med andre, men også selv komme med bud på løsninger og argumentere for de valgte løsninger. Du har en relevant faglig baggrund Du er i gang med en relevant uddannelse (f.eks. stud.jur., stud.polit. eller stud.merc.jur.) og læser som minimum på tredje år. Erfaring fra tidligere relevante studiejobs er en fordel, men ikke et krav. Hvordan er dine ansættelsesvilkår? Din ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet. I forbindelse med ansættelse skal du fremvise straffeattest. Stillingen er på 15 timer om ugen, men vi er fleksible i forbindelse med dine studieaktiviteter, herunder eksamen. Sådan ansøger du Send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningssystem på finanstilsynet.dk senest mandag den 21. oktober 2019. Husk at uploade dit CV, eventuelle eksamensbeviser med karakterer og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Vi tager ikke ansøgninger i betragtning, der er blevet indsendt på anden vis. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Spørgsmål? Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kontorchef Stig Nielsen på telefon 33 55 83 42 eller vicekontorchef Heidi Ravnholt på telefon 33 55 84 41. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan du få ved at henvende dig til vores HR-rekrutteringspartner Søren Bay Ivarsson på telefon 91 33 70 82. Du kan læse mere om Finanstilsynet på www.finanstilsynet.dk særligt under rubrikken Karriere . Du kan også finde os på LinkedIn ved at søge på Finanstilsynet Danmark.Finanstilsynet prioriterer bekæmpelsen af hvidvask og terrorfinansiering meget højt. Vi søger nu en ny student, der sammen med vores øvrige dygtige og dedikerede medarbejdere vil arbejde med at løse opgaven.

Hvilke opgaver skal du løse, og hvad forventer vi af dig?
Du skal varetage en række selvstændige opgaver i kontoret sammen med vores anden studentermedhjælper. Du skal således arbejde med strukturering af materiale på hvidvaskområdet, besvare henvendelser på vores hvidvaskhotline og i vores hvidvaskpostkasse, foretage hvidvaskregistreringer af virksomheder, føre listen over politisk eksponerede personer mv. Herudover skal du bistå vores øvrige kolleger med diverse lettere sagsbehandling indenfor hvidvaskområdet.

Kontorets opgaver er delt i tre teams: Tilsynstaskforcen, et team for regulering og vejledning samt et team for det internationale samarbejde. Dine arbejdsopgaver vil kunne omfatte konkrete og afgrænsede opgaver indenfor alle tre teams, men dine primære opgaver ventes at ligge i tilsynstaskforcen.

Har du mindst følgende fem karaktertræk, kan du være et godt match til stillingen:

Du er god til at have kontakt med andre
Som ansat i hvidvaskkontoret kommer du i kontakt med en lang række virksomheder og personer, som du skal vejlede om hvidvasklovens regler. Det er derfor vigtigt, at du kan begå dig i kontakten med andre både internt og eksternt, og at du er god til formidling.

Du har analytiske evner
Du er i stand til at analysere opståede spørgsmål, sætte fingeren på de vigtige problemstillinger og drage konklusioner.

Du er kvalitets- og ansvarsbevidst
Du leverer arbejde af høj kvalitet, og du tager ansvar for dit arbejde.

Du har gode samarbejdsevner og er fleksibel
Du har en åben og interesseret tilgang til opgaverne og dine kollegaer. Du kan indgå i samarbejde med andre, men også selv komme med bud på løsninger og argumentere for de valgte løsninger.

Du har en relevant faglig baggrund
Du er i gang med en relevant uddannelse (f.eks. stud.jur., stud.polit. eller stud.merc.jur.) og læser som minimum på tredje år. Erfaring fra tidligere relevante studiejobs er en fordel, men ikke et krav.

Hvordan er dine ansættelsesvilkår?
Din ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet. I forbindelse med ansættelse skal du fremvise straffeattest. Stillingen er på 15 timer om ugen, men vi er fleksible i forbindelse med dine studieaktiviteter, herunder eksamen.

Sådan ansøger du
Send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningssystem på finanstilsynet.dk senest mandag den 21. oktober 2019. Husk at uploade dit CV, eventuelle eksamensbeviser med karakterer og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Vi tager ikke ansøgninger i betragtning, der er blevet indsendt på anden vis.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kontorchef Stig Nielsen på telefon 33 55 83 42 eller vicekontorchef Heidi Ravnholt på telefon 33 55 84 41.

Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan du få ved at henvende dig til vores HR-rekrutteringspartner Søren Bay Ivarsson på telefon 91 33 70 82.

Du kan læse mere om Finanstilsynet på www.finanstilsynet.dk – særligt under rubrikken ”Karriere”. Du kan også finde os på LinkedIn ved at søge på Finanstilsynet Danmark.

FINANSTILSYNETKøbenhavn Ø2019-10-01T00:00:002019-10-21T00:00:00
330098198Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegenRobot Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV. Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os, og mestrer du tysk? Så er det dig, vi mangler! Til vores kontor i København søger vi en studentermedhjælper, der elsker at arbejde i højt gear, har stort mod på at lære nyt og altid har fokus på kunderne. Du vil sammen med kollegaer fra Customer Support afdelingen, servicere vores kunder fra hele verden, og du vil få en bred kontaktflade med mange kundetyper og leverandører. Med service som drivkraft Som studentermedhjælper hos Autoparts24 bliver din væsentligste opgave kontakten og dialogen med vores kunder. Vi arbejder med højt serviceniveau som en væsentlig del af vores arbejde. Derfor er det vigtigt, at du kan tale med alle typer personer, og bliver motiveret af at levere god kundeservice. Derudover vil du også skulle assistere i bogholderiet med lettere bogføringsopgaver - primært i og omkring ferieperioder. International kommunikation Vi kommunikerer med hele verden og det er obligatorisk, at du både skriftligt og mundtligt kan kommunikere på både engelsk og tysk. Vigtigst er det dog, at du er serviceminded og udadvendt af natur, og er drevet af at give kunder positiv energi. Vi lærer dig grundigt op, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Vi har løbende dialog omkring din udvikling, så du hele tiden udvikler dig og bliver bedre. Som person har du et højt energiniveau og gå på mod. Du er teamplayer, kvalitetsorienteret og har styr på detaljerne. Til gengæld for din kundepleje, tilbyder vi dig et særdeles attraktivt og udviklende studiejob. Arbejdstiden er ca. 10 timer om ugen mandag til fredag, hvor tiderne aftales nærmere. Har du lyst til at udvikle dig i en spændende virksomhed i vækst og brænder du for at komme til at arbejde hos os, så send os dit CV og en motiveret ansøgning snarest muligt på chb@autoparts24.eu. Kontakt gerne Christina Bue på 88 77 52 50, hvis du har spørgsmål til stillingen. Lidt om Autoparts24 Autoparts24 er Europas største digitale markedsplads for brugte reservedele til biler. Vi forandrer markedet for brugte og renoverede reservedele og sikrer værkstedskæder, uafhængige autoværksteder, forsikringsselskaber og autoophuggere med at skabe højere værdi inden for markedet af brugte reservedele. Med Europas stærkeste internationale netværk af kvalitetsleverandører, samler Autoparts24 det europæiske marked og giver autoværksteder, forsikringsselskaber og alle andre adgang til Europas absolut største og mest omfangsrige markedsplads af originale brugte reservedele til alle bilmærker. Vi er en virksomhed i vækst, og har en sjov, uformel og afvekslende hverdag. Autoparts24 er danskejet, har hovedsæde i København og er i dag en international forretning med salg i 7 lande på 6 sprog. _______________________________________________________________ Ansøgningsfrist: Snarest Kategori: Salg Service Stilling: Studentermedhjælper Start: Snarest eller efter aftale Kontakt: General Manager, Christina Bue, 88 77 52 50

Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen

 

Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV.

Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os, og mestrer du tysk? Så er det dig, vi mangler!

Til vores kontor i København søger vi en studentermedhjælper, der elsker at arbejde i højt gear, har stort mod på at lære nyt og altid har fokus på kunderne. Du vil sammen med kollegaer fra Customer Support afdelingen, servicere vores kunder fra hele verden, og du vil få en bred kontaktflade med mange kundetyper og leverandører.

Med service som drivkraft

Som studentermedhjælper hos Autoparts24 bliver din væsentligste opgave kontakten og dialogen med vores kunder. Vi arbejder med højt serviceniveau som en væsentlig del af vores arbejde. Derfor er det vigtigt, at du kan tale med alle typer personer, og bliver motiveret af at levere god kundeservice.

Derudover vil du også skulle assistere i bogholderiet med lettere bogføringsopgaver - primært i og omkring ferieperioder.

International kommunikation

Vi kommunikerer med hele verden – og det er obligatorisk, at du både skriftligt og mundtligt kan kommunikere på både engelsk og tysk. Vigtigst er det dog, at du er serviceminded og udadvendt af natur, og er drevet af at give kunder positiv energi.

Vi lærer dig grundigt op, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Vi har løbende dialog omkring din udvikling, så du hele tiden udvikler dig og bliver bedre. Som person har du et højt energiniveau og gå på mod. Du er teamplayer, kvalitetsorienteret og har styr på detaljerne.

Til gengæld for din kundepleje, tilbyder vi dig et særdeles attraktivt og udviklende studiejob.

Arbejdstiden er ca. 10 timer om ugen mandag til fredag, hvor tiderne aftales nærmere.

Har du lyst til at udvikle dig i en spændende virksomhed i vækst og brænder du for at komme til at arbejde hos os, så send os dit CV og en motiveret ansøgning snarest muligt på chb@autoparts24.eu. Kontakt gerne Christina Bue på 88 77 52 50, hvis du har spørgsmål til stillingen.

 

Lidt om Autoparts24

Autoparts24 er Europas største digitale markedsplads for brugte reservedele til biler.

Vi forandrer markedet for brugte og renoverede reservedele – og sikrer værkstedskæder, uafhængige autoværksteder, forsikringsselskaber og autoophuggere med at skabe højere værdi inden for markedet af brugte reservedele.

Med Europas stærkeste internationale netværk af kvalitetsleverandører, samler Autoparts24 det europæiske marked og giver autoværksteder, forsikringsselskaber og alle andre adgang til Europas absolut største og mest omfangsrige markedsplads af originale brugte reservedele til alle bilmærker.

Vi er en virksomhed i vækst, og har en sjov, uformel og afvekslende hverdag.

Autoparts24 er danskejet, har hovedsæde i København og er i dag en international forretning med salg i 7 lande på 6 sprog.

_______________________________________________________________

Ansøgningsfrist:                                Snarest

Kategori:                                          Salg & Service

Stilling:                                            Studentermedhjælper

Start:                                               Snarest eller efter aftale

Kontakt:                                           General Manager, Christina Bue, 88 77 52 50

Autoparts24 ApSKøbenhavn NV2019-10-01T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Matchwork

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Studentermedhjælper til kommunikationsopgaver

Vesterbro Sogn

København V
Studentermedhjælper til kommunikationsopgaver Vil du være med til at fortælle de gode historier om Folkekirken på Vesterbro? Vi søger en studentermedhjælper, der kan assistere vores kommunikationsafdeling 10-15 timer om ugen. Om Folkekirken på Veste...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Studentermedhjælper til Områdekontoret i København

Områdekontor Østerbro

København Ø
Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en studentermedhjælper til Områdekontoret i København. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Områdekontoret i København søger en studentermedhjælper med juridisk eller anden samfundsvidenskabelig baggrund. Der er tale om...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Student til hvidvasktilsynet

FINANSTILSYNET

København Ø
Finanstilsynet prioriterer bekæmpelsen af hvidvask og terrorfinansiering meget højt. Vi søger nu en ny student, der sammen med vores øvrige dygtige og dedikerede medarbejdere vil arbejde med at løse opgaven. Hvilke opgaver skal du løse, og hvad forv...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen

Autoparts24 ApS

København NV
Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV. Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019