Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til porteføljestyring i Koncern IT

Vil du være med til at styrke porteføljestyringsarbejdet i Koncern IT i Københavns Kommune? Koncern IT tilvejebringer it-infrastruktur og it-løsninger for hele Københavns Kommune og har derfor en stor og kompleks projektportefølje, som består af egne projekter, og projekter som Koncern IT gennemfører i samarbejde med kommunens øvrige forvaltninger.

Koncern IT’s porteføljestyring skal sikre, at det er attraktive og relevante projekter, som gennemføres, og at der sker en optimal udnyttelse af Koncern IT’s ressourcer i forbindelse med projekternes gennemførelse.

Om stillingen
Koncern IT søger en studerende ca. 20 timer om ugen til at varetage en række opgaver i relation til styringen af Koncern IT’s pipeline- og projektportefølje.

Porteføljen af projekter fastlægges for et kvartal ad gangen med tilhørende ressourceallokering. Koncern IT’s Prioriteringsforum, som består af direktionen, sammensætter porteføljeplanens projekter inden for rammerne af Koncern IT’s forretningsstrategi og ressourcekapacitet til at gennemføre projekter.

Dine opgaver
Dine opgaver vil være alsidige og præget af den generelle drift af porteføljen samt udviklingen af systemunderstøttelsen og governance omkring porteføljen. I samarbejde med Portefølje Manager får du ansvaret for følgende opgaver:

  • Tilrettelægge det kvartalsvis arbejde med kommende porteføljeplaner
  • Indkalde og følge op på Koncern IT’s kontorers indmeldinger af projekter og ressourcer forud for ny porteføljeplan
  • Etablere overblik over den samlede portefølje af projekter og ressourceallokeringen til disse
  • Følge op på ledelsesbeslutninger vedrørende igangsættelse af nye projekter og ressourceallokering til disse
  • Forberede møder med direktionen, herunder udarbejde diverse ledelsesrapportering og -information, der kan understøtte ledelsesbeslutninger i Koncern IT’s pipeline- og porteføljestyring
  • Være med til løbende forbedringer af vores arbejdsprocesser i porteføljestyringen, herunder sikre at vores it-værktøjer understøtter arbejdet effektivt

Vi forventer, at du

  • er i gang med en relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.merc. eller projektledelse
  • via dit studie har et godt kendskab til projekt- og porteføljestyring, herunder standarder og metoder inden for disciplinerne
  • har flair for at håndtere store datamængder og har et solidt kendskab til Excel
  • har kendskab til – eller lyst til at sætte dig ind i – brugen af Microsoft SharePoint og Power BI, som vi bruger til systemunderstøttelse af porteføljestyring
  • kan orientere dig i en stor kompleks faglig og politisk organisation
  • er udadvendt og kan kommunikere let forståeligt i dagligdagens berøring med organisationens chefer og mange typer medarbejdere
  • arbejder struktureret, er servicemindet og kan bevare overblikket og humøret – også i pressede situationer

Hvad tilbyder Koncern IT?
Koncern IT tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer og med rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling i en inspirerende og ambitiøs virksomhed.

Om kontoret
Du bliver en del af kontoret Forvaltningsrelationer, som har en central rolle i Koncern IT. Kontoret er den naturlige forankring for en række professionaliseringsindsatser, og vi har berøring med de fleste store projekter i organisationen. Samtidig er vi koordinerende og udførende for en lang række konkrete udviklingsopgaver, som Koncern IT leverer til vores syv meget forskellige forvaltninger. Det er et relativt ungt og meget ambitiøst kontor, der kontinuerligt sætter dagsordenen og lykkes med vores målsætninger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 20 timer om ugen, og er med tiltrædelse snarest muligt. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Nærmere information om stillingen fås ved henvendelse til kontorchef Karen Rahbek på 2330 7757 eller koordinator Hans Henrik Halvbjørn på 3066 9225.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 1. september 2019

Om Koncern IT
Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330071386Phoenix-ff4a716d12019-08-12T14:03:23.910Studentermedhjælper til porteføljestyring i Koncern IT

Vil du være med til at styrke porteføljestyringsarbejdet i Koncern IT i Københavns Kommune? Koncern IT tilvejebringer it-infrastruktur og it-løsninger for hele Københavns Kommune og har derfor en stor og kompleks projektportefølje, som består af egne projekter, og projekter som Koncern IT gennemfører i samarbejde med kommunens øvrige forvaltninger.

Koncern IT’s porteføljestyring skal sikre, at det er attraktive og relevante projekter, som gennemføres, og at der sker en optimal udnyttelse af Koncern IT’s ressourcer i forbindelse med projekternes gennemførelse.

Om stillingen
Koncern IT søger en studerende ca. 20 timer om ugen til at varetage en række opgaver i relation til styringen af Koncern IT’s pipeline- og projektportefølje.

Porteføljen af projekter fastlægges for et kvartal ad gangen med tilhørende ressourceallokering. Koncern IT’s Prioriteringsforum, som består af direktionen, sammensætter porteføljeplanens projekter inden for rammerne af Koncern IT’s forretningsstrategi og ressourcekapacitet til at gennemføre projekter.

Dine opgaver
Dine opgaver vil være alsidige og præget af den generelle drift af porteføljen samt udviklingen af systemunderstøttelsen og governance omkring porteføljen. I samarbejde med Portefølje Manager får du ansvaret for følgende opgaver:

  • Tilrettelægge det kvartalsvis arbejde med kommende porteføljeplaner
  • Indkalde og følge op på Koncern IT’s kontorers indmeldinger af projekter og ressourcer forud for ny porteføljeplan
  • Etablere overblik over den samlede portefølje af projekter og ressourceallokeringen til disse
  • Følge op på ledelsesbeslutninger vedrørende igangsættelse af nye projekter og ressourceallokering til disse
  • Forberede møder med direktionen, herunder udarbejde diverse ledelsesrapportering og -information, der kan understøtte ledelsesbeslutninger i Koncern IT’s pipeline- og porteføljestyring
  • Være med til løbende forbedringer af vores arbejdsprocesser i porteføljestyringen, herunder sikre at vores it-værktøjer understøtter arbejdet effektivt

Vi forventer, at du

  • er i gang med en relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.merc. eller projektledelse
  • via dit studie har et godt kendskab til projekt- og porteføljestyring, herunder standarder og metoder inden for disciplinerne
  • har flair for at håndtere store datamængder og har et solidt kendskab til Excel
  • har kendskab til – eller lyst til at sætte dig ind i – brugen af Microsoft SharePoint og Power BI, som vi bruger til systemunderstøttelse af porteføljestyring
  • kan orientere dig i en stor kompleks faglig og politisk organisation
  • er udadvendt og kan kommunikere let forståeligt i dagligdagens berøring med organisationens chefer og mange typer medarbejdere
  • arbejder struktureret, er servicemindet og kan bevare overblikket og humøret – også i pressede situationer

Hvad tilbyder Koncern IT?
Koncern IT tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer og med rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling i en inspirerende og ambitiøs virksomhed.

Om kontoret
Du bliver en del af kontoret Forvaltningsrelationer, som har en central rolle i Koncern IT. Kontoret er den naturlige forankring for en række professionaliseringsindsatser, og vi har berøring med de fleste store projekter i organisationen. Samtidig er vi koordinerende og udførende for en lang række konkrete udviklingsopgaver, som Koncern IT leverer til vores syv meget forskellige forvaltninger. Det er et relativt ungt og meget ambitiøst kontor, der kontinuerligt sætter dagsordenen og lykkes med vores målsætninger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 20 timer om ugen, og er med tiltrædelse snarest muligt. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Nærmere information om stillingen fås ved henvendelse til kontorchef Karen Rahbek på 2330 7757 eller koordinator Hans Henrik Halvbjørn på 3066 9225.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 1. september 2019

Om Koncern IT
Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

2019-09-02T00:53:28.057 Vil du være med til at styrke porteføljestyringsarbejdet i Koncern IT i Københavns Kommune? Koncern IT tilvejebringer it-infrastruktur og it-løsninger for hele Københavns Kommune og har derfor en stor og kompleks projektportefølje, som består af egne projekter, og projekter som Koncern IT gennemfører i samarbejde med kommunens øvrige forvaltninger. Koncern IT s porteføljestyring skal sikre, at det er attraktive og relevante projekter, som gennemføres, og at der sker en optimal udnyttelse af Koncern IT s ressourcer i forbindelse med projekternes gennemførelse. Om stillingen Koncern IT søger en studerende ca. 20 timer om ugen til at varetage en række opgaver i relation til styringen af Koncern IT s pipeline- og projektportefølje. Porteføljen af projekter fastlægges for et kvartal ad gangen med tilhørende ressourceallokering. Koncern IT s Prioriteringsforum, som består af direktionen, sammensætter porteføljeplanens projekter inden for rammerne af Koncern IT s forretningsstrategi og ressourcekapacitet til at gennemføre projekter. Dine opgaver Dine opgaver vil være alsidige og præget af den generelle drift af porteføljen samt udviklingen af systemunderstøttelsen og governance omkring porteføljen. I samarbejde med Portefølje Manager får du ansvaret for følgende opgaver: Tilrettelægge det kvartalsvis arbejde med kommende porteføljeplaner Indkalde og følge op på Koncern IT s kontorers indmeldinger af projekter og ressourcer forud for ny porteføljeplan Etablere overblik over den samlede portefølje af projekter og ressourceallokeringen til disse Følge op på ledelsesbeslutninger vedrørende igangsættelse af nye projekter og ressourceallokering til disse Forberede møder med direktionen, herunder udarbejde diverse ledelsesrapportering og -information, der kan understøtte ledelsesbeslutninger i Koncern IT s pipeline- og porteføljestyring Være med til løbende forbedringer af vores arbejdsprocesser i porteføljestyringen, herunder sikre at vores it-værktøjer understøtter arbejdet effektivt Vi forventer, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.merc. eller projektledelse via dit studie har et godt kendskab til projekt- og porteføljestyring, herunder standarder og metoder inden for disciplinerne har flair for at håndtere store datamængder og har et solidt kendskab til Excel har kendskab til eller lyst til at sætte dig ind i brugen af Microsoft SharePoint og Power BI, som vi bruger til systemunderstøttelse af porteføljestyring kan orientere dig i en stor kompleks faglig og politisk organisation er udadvendt og kan kommunikere let forståeligt i dagligdagens berøring med organisationens chefer og mange typer medarbejdere arbejder struktureret, er servicemindet og kan bevare overblikket og humøret også i pressede situationer Hvad tilbyder Koncern IT? Koncern IT tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer og med rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling i en inspirerende og ambitiøs virksomhed. Om kontoret Du bliver en del af kontoret Forvaltningsrelationer, som har en central rolle i Koncern IT. Kontoret er den naturlige forankring for en række professionaliseringsindsatser, og vi har berøring med de fleste store projekter i organisationen. Samtidig er vi koordinerende og udførende for en lang række konkrete udviklingsopgaver, som Koncern IT leverer til vores syv meget forskellige forvaltninger. Det er et relativt ungt og meget ambitiøst kontor, der kontinuerligt sætter dagsordenen og lykkes med vores målsætninger. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 20 timer om ugen, og er med tiltrædelse snarest muligt. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer. Vil du vide mere? Nærmere information om stillingen fås ved henvendelse til kontorchef Karen Rahbek på 2330 7757 eller koordinator Hans Henrik Halvbjørn på 3066 9225. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 1. september 2019 Om Koncern IT Vi er KIT Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk10Phoenixff4a716d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160135&DepartmentId=19912&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3573529Forvaltningsrelationer11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent805184KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16013500012-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff4a716dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff4a716dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff4a716d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff4a716d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælper til porteføljestyring i Koncern IT12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362294480mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330088895Studentermedhjælper til Peder Lykke CentretBasic Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Vi er et stort hus , hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores beton , hvor det er indholdet der tæller altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Dine opgaver Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver. Din profil Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse. Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid. Hvad nu Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen. Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper?

Peder Lykke Centret er
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi er et stort ’hus’, hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede.

Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller – altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Dine opgaver
Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver.

Din profil
Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse.

Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid.

Hvad nu
Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393.

Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2019-09-12T13:00:30.4472019-10-04T00:00:00
330080934Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær SikkerhedRobot Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet. Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed eksempelvis ved at finde og belyse ugler i mosen . Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør. Sektionen har et tæt samarbejde med FE s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret. Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring også som studerende. Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter. Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder. Jobbet indebærer brug af FE s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed. Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det. Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt. Du og din baggrund er vigtig Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet. Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde. Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste. Din nye arbejdsplads FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes. Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen. Arbejdssted Forsvarets Efterretningstjeneste, København Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale. Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på https: fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse.
Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet.
Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed – eksempelvis ved at finde og belyse ”ugler i mosen”.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør.
Sektionen har et tæt samarbejde med FE’s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE’s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret.
Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring – også som studerende.
Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter.
Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data – alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder.
Jobbet indebærer brug af FE’s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed.
Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det.
Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt.

Du og din baggrund er vigtig
Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet.

Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde.
Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste.

Din nye arbejdsplads
FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.
Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes.
Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen.

Arbejdssted
Forsvarets Efterretningstjeneste, København
Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på https://fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2019-08-29T00:00:002019-09-22T00:00:00
330080641Studenter til It Service i Center for IT og DigitaliseringRobot Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde? Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælper i It Service, der er en del af Center for IT og Digitalisering. Om os Vi tilbyder et studenterjob i en organisation i rivende udvikling med masser af dygtige og engagerede kollegaer. Stillingen er placeret i It Service, som er en del af Center for IT og Digitalisering, der er et af fire centre i direktoratet for Kriminalforsorgen. I Center for IT og Digitalisering er vi ca. 70 medarbejdere, der er opdelt i fire enheder: It Service, Strategi og Styring, Udvikling og Forvaltning samt Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Center for IT og Digitalisering beskæftiger sig bl.a. med it udviklingsprojekter, drift, infrastruktur, it sikkerhed, databeskyttelse og informationssikkerhed samt systemforvaltning og vedligeholdelse. It Service består af en fagchef, to enhedsledere, 30 medarbejdere og ca. 20 studentermedhjælpere. It Service har ansvaret for drift, infrastruktur, vedligeholdelse, teknisk support af it-systemerne, brugeradministration og overvågning af afsonere i fodlænke. Din opgave Som studentermedhjælper får du ansvaret for overvågning af afsonere i fodlænke. Andet forefaldende arbejde kan blive aktuelt. Arbejdstid Alle dage inklusiv weekender og helligedage: Kl. 08:00 20:15 Kl. 20:00 08:15 Hver studentermedhjælper har ca. 3-6 vagter om måneden. Hvem er du? Du er over 18 år Du er studerende ved en videregående uddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie Du er villig til at tage en vagt med kort varsel (ved sygdom) Du er god til at være vågen hele natten Du har ingen problemer med at arbejde, når andre holder fri Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Direktoratet for Kriminalforsorgen. Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, Strandgade 100, 1401 København K. Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelse, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til kontorfuldmægtig Sussie Christensen på telefon 7255 4439 eller pr. mail: Sussie.Christensen@krfo.dk Ansøgning Stillingen søges elektronisk via knappen Søg stillingen . Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest fredag den 27. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 41. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde?

Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælper i It Service, der er en del af Center for IT og Digitalisering.



Om os

Vi tilbyder et studenterjob i en organisation i rivende udvikling med masser af dygtige og engagerede kollegaer.

Stillingen er placeret i It Service, som er en del af Center for IT og Digitalisering, der er et af fire centre i direktoratet for Kriminalforsorgen. I Center for IT og Digitalisering er vi ca. 70 medarbejdere, der er opdelt i fire enheder: It Service, Strategi og Styring, Udvikling og Forvaltning samt Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Center for IT og Digitalisering beskæftiger sig bl.a. med it udviklingsprojekter, drift, infrastruktur, it sikkerhed, databeskyttelse og informationssikkerhed samt systemforvaltning og vedligeholdelse.

It Service består af en fagchef, to enhedsledere, 30 medarbejdere og ca. 20 studentermedhjælpere.

It Service har ansvaret for drift, infrastruktur, vedligeholdelse, teknisk support af it-systemerne, brugeradministration og overvågning af afsonere i fodlænke.



Din opgave

Som studentermedhjælper får du ansvaret for overvågning af afsonere i fodlænke.

Andet forefaldende arbejde kan blive aktuelt.



Arbejdstid

Alle dage inklusiv weekender og helligedage:

Kl. 08:00 – 20:15

Kl. 20:00 – 08:15

Hver studentermedhjælper har ca. 3-6 vagter om måneden.



Hvem er du?

Du er over 18 år

Du er studerende ved en videregående uddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie

Du er villig til at tage en vagt med kort varsel (ved sygdom)

Du er god til at være vågen hele natten

Du har ingen problemer med at arbejde, når andre holder fri



Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Ansættelsesområdet er Direktoratet for Kriminalforsorgen.

Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, Strandgade 100, 1401 København K.

Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelse, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse.



Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til kontorfuldmægtig Sussie Christensen på telefon 7255 4439 eller pr. mail: Sussie.Christensen@krfo.dk



Ansøgning

Stillingen søges elektronisk via knappen ”Søg stillingen”.

Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest fredag den 27. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 41.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.





DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGENKøbenhavn K2019-08-29T00:00:002019-09-27T00:00:00
330080353Folketingets internationale konsulentenhed søger studentermedhjælperRobot Folketingets internationale konsulentenhed søger en studentermedhjælper med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Folketingets internationale konsulentenhed, som er en del af Folketingets Internationale Sekretariat, leverer målrettet bistand til Folketingets medlemmer om internationale spørgsmål - på neutral og saglig vis. Som studentermedhjælper i den internationale konsulentenhed vil du især komme til at betjene Folketingets Udenrigspolitiske Nævn, de internationale delegationer samt Folketingets øvrige internationalt orienterede udvalg. Din primære opgave vil bestå i selvstændigt - under vejledning af den internationale konsulent - at udarbejde korte elektroniske nyhedsbreve om internationale emner til medlemmer af Folketinget. Øvrige opgaver kan f.eks. omfatte udarbejdelse af resumeer fra internationale nyhedsmedier, bidrag til udenrigspolitiske noter samt faglig og praktisk bistand i forbindelse med afholdelse af møder, konferencer og studieture m.v. Vi forventer: at du har gennemført mindst 2 års studier med gode resultater på en samfundsvidenskabelig uddannelse, og at du har mindst 1½ år tilbage af dine studier at du er god til at formulere dig på skrift også om komplekse problemstillinger at du har et bredt kendskab til internationale politiske forhold, internationale organisationer og internationale nyhedsmedier at du har gode engelskkundskaber at du har flair for it Erfaringer fra andre relevante studiejob, studier eller praktikophold i udlandet vil være en fordel. Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, initiativrig, selvstændig og i stand til at holde humøret højt, også under tidspres. Vi kan på den anden side tilbyde en spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, hvor du vil indgå i et team af dygtige og hjælpsomme medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør 15 timer om ugen og fordeles på to sammenhængende dage i løbet af ugen. I de tre sommermåneder er arbejdstiden kun 8 timer om ugen i gennemsnit. Information og ansøgning Du kan få flere oplysninger om den ledige stilling hos en af Folketingets internationale konsulenter: Peter Riis, tlf. 3337 3604 eller Flemming Kordt Hansen, tlf. 3337 3774. Send din elektroniske ansøgning via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside. Gå ind på www. ft.dk. Ansøgningsfrist: Mandag den 16. september 2019 kl. 12.00. De indkaldte ansøgere vil blive bedt om at gennemføre en mindre skriveøvelse. Samtaler forventes afholdt i uge 38 og eller 39.
Folketingets internationale konsulentenhed søger en studentermedhjælper med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Folketingets internationale konsulentenhed, som er en del af Folketingets Internationale Sekretariat, leverer målrettet bistand til Folketingets medlemmer om internationale spørgsmål - på neutral og saglig vis.

Som studentermedhjælper i den internationale konsulentenhed vil du især komme til at betjene Folketingets Udenrigspolitiske Nævn, de internationale delegationer samt Folketingets øvrige internationalt orienterede udvalg. Din primære opgave vil bestå i selvstændigt - under vejledning af den internationale konsulent - at udarbejde korte elektroniske nyhedsbreve om internationale emner til medlemmer af Folketinget. Øvrige opgaver kan f.eks. omfatte udarbejdelse af resumeer fra internationale nyhedsmedier, bidrag til udenrigspolitiske noter samt faglig og praktisk bistand i forbindelse med afholdelse af møder, konferencer og studieture m.v.

Vi forventer:

  • at du har gennemført mindst 2 års studier med gode resultater på en samfundsvidenskabelig uddannelse, og at du har mindst 1½ år tilbage af dine studier
  • at du er god til at formulere dig på skrift – også om komplekse problemstillinger
  • at du har et bredt kendskab til internationale politiske forhold, internationale organisationer og internationale nyhedsmedier
  • at du har gode engelskkundskaber
  • at du har flair for it
Erfaringer fra andre relevante studiejob, studier eller praktikophold i udlandet vil være en fordel.

Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, initiativrig, selvstændig og i stand til at holde humøret højt, også under tidspres. Vi kan på den anden side tilbyde en spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, hvor du vil indgå i et team af dygtige og hjælpsomme medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør 15 timer om ugen og fordeles på to sammenhængende dage i løbet af ugen. I de tre sommermåneder er arbejdstiden kun 8 timer om ugen i gennemsnit.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om den ledige stilling hos en af Folketingets internationale konsulenter: Peter Riis, tlf. 3337 3604 eller Flemming Kordt Hansen, tlf. 3337 3774.

Send din elektroniske ansøgning via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside. Gå ind på www. ft.dk.

Ansøgningsfrist: Mandag den 16. september 2019 kl. 12.00.

De indkaldte ansøgere vil blive bedt om at gennemføre en mindre skriveøvelse. Samtaler forventes afholdt i uge 38 og/eller 39.










Folketingets administrationKøbenhavn K2019-08-29T00:00:002019-09-16T00:00:00
330079832Studentermedhjælper til Sekretariatet for SignalsystemerRobot Søger du en studenterstilling i et sekretariat med en bred kontaktflade og højt til loftet? Så er du muligvis vores nye studentermedhjælper! I sekretariatet i divisionen Signalsystemer søger vi lige nu en dygtig og ambitiøs student, der med godt humør, et veludviklet servicegen og åbenhed for enhver opgave vil være med til at bistå alle dele af vores division. I divisionen arbejder vi med at udrulle nye digitaliserede signalsystemer på den danske jernbane samtidig med, at vi i overgangsperioden vedligeholder de gamle signaler. Du bliver en del af et divisionssekretariat bestående af 10 medarbejdere med en bred faglig baggrund, der blandt andet har ansvar for politisk betjening for vores område, understøttelse af samarbejde med jernbanevirksomheder, intern og ekstern kommunikation, koordinering af EU-projekter samt administrativ støtte til ledelsen og andre i divisionen. Du får arbejdssted i vores nybyggede moderne hovedkontor centralt i København, hvor du bliver en del af et tværfagligt arbejdsmiljø i en til tider uforudsigelig hverdag, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og arbejdssproget ofte er engelsk. Arbejdstiden bliver 15 timer om ugen naturligvis med hensyntagen til skole og eksamener. Mange forskellige arbejdsopgaver Som vores nye studentermedhjælper vil du i samarbejde med resten af sekretariatet hjælpe med at ekspedere en række af de løbende politiske og administrative sager i sekretariatet. Det kan være lettere sagsbehandling, mulighed for ejerskab af og deltagelse i studierelevante opgaver på kontoret, kontakt og koordinering med en række samarbejdspartnere. Herudover kommer du til at hjælpe med en hel del praktiske ting, fx hjælp til at kopiere og scanne dokumenter, arkivere, arrangere møder, yde praktisk bistand med vores SharePoint, lave PowerPoint-præsentationer og renskrive noter og mødereferater. Selvstændig, imødekommende og glad Du er godt i gang med en lang videregående, sandsynligvis samfundsfaglig, uddannelse. Erfaring fra tidligere studenterarbejde er en fordel, men ikke et krav. Du formulerer dig godt på skrift, og ved hvordan man bruger MS Office-pakken og Outlook. Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og sammen med andre. Du har lyst til at arbejde i et fagligt, internationalt miljø og kan navigere mellem dansk og engelsk. Du har en stærk selvdisciplin og sans for struktur, kvalitet og rettidig omhu. Vigtigst af alt er det dog, at du har et godt humør, og at det falder dig naturligt at være hjælpsom og serviceminded og åben i din kommunikation med medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund. Løn Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK studerende som er 124,33 kr. i timen. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sekretariatschef Simon Redder Berthelsen. Send os CV og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at kunne blive ansat i stillingen. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne..Søger du en studenterstilling i et sekretariat med en bred kontaktflade og højt til loftet?

Så er du muligvis vores nye studentermedhjælper!

I sekretariatet i divisionen Signalsystemer søger vi lige nu en dygtig og ambitiøs student, der med godt humør, et veludviklet servicegen og åbenhed for enhver opgave vil være med til at bistå alle dele af vores division.

I divisionen arbejder vi med at udrulle nye digitaliserede signalsystemer på den danske jernbane samtidig med, at vi i overgangsperioden vedligeholder de gamle signaler.

Du bliver en del af et divisionssekretariat bestående af 10 medarbejdere med en bred faglig baggrund, der blandt andet har ansvar for politisk betjening for vores område, understøttelse af samarbejde med jernbanevirksomheder, intern og ekstern kommunikation, koordinering af EU-projekter samt administrativ støtte til ledelsen og andre i divisionen.

Du får arbejdssted i vores nybyggede moderne hovedkontor centralt i København, hvor du bliver en del af et tværfagligt arbejdsmiljø i en til tider uforudsigelig hverdag, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og arbejdssproget ofte er engelsk. Arbejdstiden bliver 15 timer om ugen – naturligvis med hensyntagen til skole og eksamener.

Mange forskellige arbejdsopgaver

Som vores nye studentermedhjælper vil du i samarbejde med resten af sekretariatet hjælpe med at ekspedere en række af de løbende politiske og administrative sager i sekretariatet. Det kan være lettere sagsbehandling, mulighed for ejerskab af og deltagelse i studierelevante opgaver på kontoret, kontakt og koordinering med en række samarbejdspartnere.

Herudover kommer du til at hjælpe med en hel del praktiske ting, fx hjælp til at kopiere og scanne dokumenter, arkivere, arrangere møder, yde praktisk bistand med vores SharePoint, lave PowerPoint-præsentationer og renskrive noter og mødereferater.

Selvstændig, imødekommende og glad

Du er godt i gang med en lang videregående, sandsynligvis samfundsfaglig, uddannelse. Erfaring fra tidligere studenterarbejde er en fordel, men ikke et krav.

Du formulerer dig godt på skrift, og ved hvordan man bruger MS Office-pakken og Outlook.

Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og sammen med andre. Du har lyst til at arbejde i et fagligt, internationalt miljø og kan navigere mellem dansk og engelsk. Du har en stærk selvdisciplin og sans for struktur, kvalitet og rettidig omhu.

Vigtigst af alt er det dog, at du har et godt humør, og at det falder dig naturligt at være hjælpsom og serviceminded og åben i din kommunikation med medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund.

Løn

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK studerende som er 124,33 kr. i timen.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt sekretariatschef Simon Redder Berthelsen. Send os CV og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at kunne blive ansat i stillingen.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne..

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-08-28T00:00:002019-09-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Peder Lykke Centret

Peder Lykke Centret

København S
Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte fo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær Sikkerhed

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterr...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Studenter til It Service i Center for IT og Digitalisering

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN

København K
Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde? Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælpe...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Folketingets internationale konsulentenhed søger studentermedhjælper

Folketingets administration

København K
Folketingets internationale konsulentenhed søger en studentermedhjælper med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Folketingets internationale konsulentenhed, som er en del af Folketingets Internationale Sekretariat, leverer ...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Studentermedhjælper til Sekretariatet for Signalsystemer

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Søger du en studenterstilling i et sekretariat med en bred kontaktflade og højt til loftet? Så er du muligvis vores nye studentermedhjælper! I sekretariatet i divisionen Signalsystemer søger vi lige nu en dygtig og ambitiøs student, der med godt hum...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019