Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til produktion af undervisningsfilm for Rigspolitiet (Tidsbegrænset)

Frederiksberg, Rigspolitiet, Koncernstyring, Center for Beredskabskommunikation

Vil du være med til at sikre samarbejdet og kommunikationen i og på tværs af beredskaberne i Danmark? Er du samtidig en haj til at filme og redigere videomateriale? Så har vi lige nu en spændende ledig stilling som studentermedhjælper i Rigspolitiets Center for Beredskabskommunikation. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

I Rigspolitiets Center for Beredskabskommunikation (CFB) driver og udvikler vi de radio- og it-løsninger, som sikrer, at politiet, forsvaret, rednings- og sundhedsberedskabet kan kommunikere og samarbejde sikkert og effektivt i såvel dagligdagen som ved store uforudsete hændelser.

Som studentermedhjælper bliver du en del af vores sektion for Udvikling & Anvendelse, der er ansvarlig for projektledelse af centerets interne og eksterne projekter, og som i tæt dialog med beredskaberne udformer retningslinjer for den tværgående beredskabskommunikation på radionettet SINE (SIkkerhedsNEttet). Enheden har desuden ansvaret for understøttelse og udvikling af politiets vagt- og alarmcentraler (112).

Vi kan tilbyde dig ca. 30 energiske kollegaer med både akademisk, teknisk og beredskabsfaglig baggrund, der alle brænder for at sikre beredskaberne de bedst mulige arbejdsvilkår. Vi har en uformel tone og vores kultur er præget af faglig sparring, vidensdeling og samarbejde i en ofte travl hverdag, hvorfor det er afgørende, at du ser dig selv som en del af teamet og ønsker at bidrage, hvor der er behov.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper hos os vil du i samarbejde med kollegaer producere undervisningsfilm fra pre production til post production. Du vil altså både skulle bistå med udarbejdelsen af drejebøger, kontakte beredskaberne om muligheden for at optage hos dem, bistå med optagelse af videomateriale og redigering, således at vi til slut står med undervisningsfilm, der giver beredskaberne værdi.
Der skal i løbet af det næste års tid produceres en del undervisningsfilm. Filmene vil typisk have en varighed på 3-4 minutter, og der vil være rig mulighed for at få indflydelse på, hvordan undervisningsfilmene vil udforme sig.

Om dig
Vi forventer, at du er studerende på en relevant uddannelse (eksempelvis Film- og Medievidenskab). Der er ikke et krav til, hvor langt du er i din uddannelse, så længe du har optagelses- og redigeringsevner og er vant til at lave film. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Adobe Premiere Pro, eller hvis du evner hurtigt at sætte dig ind i nye redigeringsprogrammer. Derudover er det alfa omega, at du er en kreativ sjæl, der er initiativ- og idérig, har gode kommunikative evner både mundtligt og skiftligt, samt er god til at skabe positive relationer til andre mennesker.

Ansættelsesforhold

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftales nærmere ved opstart, da vi tager højde for evt. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, med adresse på Nimbusparken 24, 4. sal, 2000 Frederiksberg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Elif Iljazovska på telefon 29 41 80 91. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Du bedes vedhæfte dokumentation for din uddannelse samt opnåede eksamenskarakter i din ansøgning.

Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Koncernstyrings cirka 300 medarbejdere løser centrale opgaver inden for økonomi, strategi, analyse, service og kommunikation for tilsammen at sikre sammenhængende økonomi- og virksomhedsstyring i hele politiet.
Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048336Phoenix-165ae74312019-06-24T00:00:00Studentermedhjælper til produktion af undervisningsfilm for Rigspolitiet (Tidsbegrænset)

Frederiksberg, Rigspolitiet, Koncernstyring, Center for Beredskabskommunikation

Vil du være med til at sikre samarbejdet og kommunikationen i og på tværs af beredskaberne i Danmark? Er du samtidig en haj til at filme og redigere videomateriale? Så har vi lige nu en spændende ledig stilling som studentermedhjælper i Rigspolitiets Center for Beredskabskommunikation. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

I Rigspolitiets Center for Beredskabskommunikation (CFB) driver og udvikler vi de radio- og it-løsninger, som sikrer, at politiet, forsvaret, rednings- og sundhedsberedskabet kan kommunikere og samarbejde sikkert og effektivt i såvel dagligdagen som ved store uforudsete hændelser.

Som studentermedhjælper bliver du en del af vores sektion for Udvikling & Anvendelse, der er ansvarlig for projektledelse af centerets interne og eksterne projekter, og som i tæt dialog med beredskaberne udformer retningslinjer for den tværgående beredskabskommunikation på radionettet SINE (SIkkerhedsNEttet). Enheden har desuden ansvaret for understøttelse og udvikling af politiets vagt- og alarmcentraler (112).

Vi kan tilbyde dig ca. 30 energiske kollegaer med både akademisk, teknisk og beredskabsfaglig baggrund, der alle brænder for at sikre beredskaberne de bedst mulige arbejdsvilkår. Vi har en uformel tone og vores kultur er præget af faglig sparring, vidensdeling og samarbejde i en ofte travl hverdag, hvorfor det er afgørende, at du ser dig selv som en del af teamet og ønsker at bidrage, hvor der er behov.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper hos os vil du i samarbejde med kollegaer producere undervisningsfilm fra pre production til post production. Du vil altså både skulle bistå med udarbejdelsen af drejebøger, kontakte beredskaberne om muligheden for at optage hos dem, bistå med optagelse af videomateriale og redigering, således at vi til slut står med undervisningsfilm, der giver beredskaberne værdi.
Der skal i løbet af det næste års tid produceres en del undervisningsfilm. Filmene vil typisk have en varighed på 3-4 minutter, og der vil være rig mulighed for at få indflydelse på, hvordan undervisningsfilmene vil udforme sig.

Om dig
Vi forventer, at du er studerende på en relevant uddannelse (eksempelvis Film- og Medievidenskab). Der er ikke et krav til, hvor langt du er i din uddannelse, så længe du har optagelses- og redigeringsevner og er vant til at lave film. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Adobe Premiere Pro, eller hvis du evner hurtigt at sætte dig ind i nye redigeringsprogrammer. Derudover er det alfa omega, at du er en kreativ sjæl, der er initiativ- og idérig, har gode kommunikative evner både mundtligt og skiftligt, samt er god til at skabe positive relationer til andre mennesker.

Ansættelsesforhold

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftales nærmere ved opstart, da vi tager højde for evt. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, med adresse på Nimbusparken 24, 4. sal, 2000 Frederiksberg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Elif Iljazovska på telefon 29 41 80 91. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Du bedes vedhæfte dokumentation for din uddannelse samt opnåede eksamenskarakter i din ansøgning.

Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Koncernstyrings cirka 300 medarbejdere løser centrale opgaver inden for økonomi, strategi, analyse, service og kommunikation for tilsammen at sikre sammenhængende økonomi- og virksomhedsstyring i hele politiet.
Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

2019-08-15T00:51:28.570 Frederiksberg, Rigspolitiet, Koncernstyring, Center for Beredskabskommunikation Vil du være med til at sikre samarbejdet og kommunikationen i og på tværs af beredskaberne i Danmark? Er du samtidig en haj til at filme og redigere videomateriale? Så har vi lige nu en spændende ledig stilling som studentermedhjælper i Rigspolitiets Center for Beredskabskommunikation. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse. I Rigspolitiets Center for Beredskabskommunikation (CFB) driver og udvikler vi de radio- og it-løsninger, som sikrer, at politiet, forsvaret, rednings- og sundhedsberedskabet kan kommunikere og samarbejde sikkert og effektivt i såvel dagligdagen som ved store uforudsete hændelser. Som studentermedhjælper bliver du en del af vores sektion for Udvikling Anvendelse, der er ansvarlig for projektledelse af centerets interne og eksterne projekter, og som i tæt dialog med beredskaberne udformer retningslinjer for den tværgående beredskabskommunikation på radionettet SINE (SIkkerhedsNEttet). Enheden har desuden ansvaret for understøttelse og udvikling af politiets vagt- og alarmcentraler (112). Vi kan tilbyde dig ca. 30 energiske kollegaer med både akademisk, teknisk og beredskabsfaglig baggrund, der alle brænder for at sikre beredskaberne de bedst mulige arbejdsvilkår. Vi har en uformel tone og vores kultur er præget af faglig sparring, vidensdeling og samarbejde i en ofte travl hverdag, hvorfor det er afgørende, at du ser dig selv som en del af teamet og ønsker at bidrage, hvor der er behov. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper hos os vil du i samarbejde med kollegaer producere undervisningsfilm fra pre production til post production. Du vil altså både skulle bistå med udarbejdelsen af drejebøger, kontakte beredskaberne om muligheden for at optage hos dem, bistå med optagelse af videomateriale og redigering, således at vi til slut står med undervisningsfilm, der giver beredskaberne værdi. Der skal i løbet af det næste års tid produceres en del undervisningsfilm. Filmene vil typisk have en varighed på 3-4 minutter, og der vil være rig mulighed for at få indflydelse på, hvordan undervisningsfilmene vil udforme sig. Om dig Vi forventer, at du er studerende på en relevant uddannelse (eksempelvis Film- og Medievidenskab). Der er ikke et krav til, hvor langt du er i din uddannelse, så længe du har optagelses- og redigeringsevner og er vant til at lave film. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Adobe Premiere Pro, eller hvis du evner hurtigt at sætte dig ind i nye redigeringsprogrammer. Derudover er det alfa omega, at du er en kreativ sjæl, der er initiativ- og idérig, har gode kommunikative evner både mundtligt og skiftligt, samt er god til at skabe positive relationer til andre mennesker. Ansættelsesforhold Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftales nærmere ved opstart, da vi tager højde for evt. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, med adresse på Nimbusparken 24, 4. sal, 2000 Frederiksberg. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Elif Iljazovska på telefon 29 41 80 91. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk. Du bedes vedhæfte dokumentation for din uddannelse samt opnåede eksamenskarakter i din ansøgning. Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Koncernstyrings cirka 300 medarbejdere løser centrale opgaver inden for økonomi, strategi, analyse, service og kommunikation for tilsammen at sikre sammenhængende økonomi- og virksomhedsstyring i hele politiet. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen. Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.11jobnet165ae743100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-14T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=RP058040EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3551710Rigspolitiet, Administrationsområdet - SINE11Nimbusparken 242000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset782841JobNet5009009500900910024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=165ae743https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=165ae743https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=165ae743&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=165ae743&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælper til produktion af undervisningsfilm for Rigspolitiet (Tidsbegrænset)12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362122325noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330125344Studentermedhjælper til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns RådhusBasic Trives du tæt på de politiske beslutningsprocesser i et spændende og travlt miljø? Og har du lyst til at opnå unik erfaring i at betjene direktion, borgmester og udvalg? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger. Ledelse og Kommunikation søger en ny studentermedhjælper til at hjælpe med sekretariatets betjening af borgmester, direktion og politisk udvalg. Her vil du får en hverdag tæt på både det politiske og administrative niveau og bidrage til den gode sekretariatsbetjening, mens du selv får masser af erfaring og indsigt i arbejdet som embedsmand. Dine vigtigste opgaver vil være kvalitetssikring af materiale til Sundheds- og Omsorgsudvalget og borgmesteren koordinering og praktik i forbindelse med udvalgsmøder og diverse delegationsbesøg bistå dine kollegaer i perioder med travlhed. F.eks. med udarbejdelse af mødemateriale og oplæg hjælpe med kommunikationsopgaver og opsætning af nyhedsbrev diverse ad hoc-opgaver også af praktisk karakter Om dig Du er tæt på at afslutte din bachelor eller er lige gået i gang med din kandidat Du interesserer dig for offentlig forvaltning og politik og kan se dig selv på det karrierespor Du er ambitiøs og forberedt på en hverdag med mange bolde i luften Du bidrager til det gode humør på kontoret, og du er nysgerrig og opsøgende på alle typer opgaver Du er detaljeorienteret og lægger vægt på ordentlighed måske ligefrem en grammatiknørd Vi forventer, at du kan være hos os to dage om ugen. Dagene kan aftales i forhold til dit skema. Vi er fleksible i forhold til at tilrettelægge arbejdet i eksamensperioder, ligesom vi forventer, at du er fleksibel i perioder med høj travlhed. Om os Ledelse og Kommunikation består af 29 medarbejdere, og i den enhed, du bliver en del af, har vi ansvaret for bl.a. betjening af borgmester, udvalg og direktion. Derudover er Ledelse og Kommunikation ansvarlig for presse, kommunikation og kampagner. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med i alt ca. 9.000 ansatte, der hver dag sikrer sundheds- og forebyggelsestilbud, rehabilitering, pleje og omsorg til borgerne i Københavns Kommune. Vi har en høj faglighed, en spændende og relevant kerneopgave og en høj grad af tillid og uddelegering til hver enkelt medarbejder. Hos os er omgangstonen uformel, og alle bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø. Godt humør og fokus på at løfte i flok er centralt hos os. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 15 timer om ugen. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stine Dupont på 2365 9250. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, eksamenspapirer og andet relevant dokumentation. Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 51. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Trives du tæt på de politiske beslutningsprocesser i et spændende og travlt miljø? Og har du lyst til at opnå unik erfaring i at betjene direktion, borgmester og udvalg? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger.

Ledelse og Kommunikation søger en ny studentermedhjælper til at hjælpe med sekretariatets betjening af borgmester, direktion og politisk udvalg. Her vil du får en hverdag tæt på både det politiske og administrative niveau og bidrage til den gode sekretariatsbetjening, mens du selv får masser af erfaring og indsigt i arbejdet som embedsmand.

Dine vigtigste opgaver vil være

  • kvalitetssikring af materiale til Sundheds- og Omsorgsudvalget og borgmesteren
  • koordinering og praktik i forbindelse med udvalgsmøder og diverse delegationsbesøg
  • bistå dine kollegaer i perioder med travlhed. F.eks. med udarbejdelse af mødemateriale og oplæg
  • hjælpe med kommunikationsopgaver og opsætning af nyhedsbrev
  • diverse ad hoc-opgaver – også af praktisk karakter

Om dig

  • Du er tæt på at afslutte din bachelor eller er lige gået i gang med din kandidat
  • Du interesserer dig for offentlig forvaltning og politik – og kan se dig selv på det karrierespor
  • Du er ambitiøs og forberedt på en hverdag med mange bolde i luften
  • Du bidrager til det gode humør på kontoret, og du er nysgerrig og opsøgende på alle typer opgaver
  • Du er detaljeorienteret og lægger vægt på ordentlighed – måske ligefrem en grammatiknørd

Vi forventer, at du kan være hos os to dage om ugen. Dagene kan aftales i forhold til dit skema. Vi er fleksible i forhold til at tilrettelægge arbejdet i eksamensperioder, ligesom vi forventer, at du er fleksibel i perioder med høj travlhed.

Om os
Ledelse og Kommunikation består af 29 medarbejdere, og i den enhed, du bliver en del af, har vi ansvaret for bl.a. betjening af borgmester, udvalg og direktion. Derudover er Ledelse og Kommunikation ansvarlig for presse, kommunikation og kampagner. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med i alt ca. 9.000 ansatte, der hver dag sikrer sundheds- og forebyggelsestilbud, rehabilitering, pleje og omsorg til borgerne i Københavns Kommune.

Vi har en høj faglighed, en spændende og relevant kerneopgave og en høj grad af tillid og uddelegering til hver enkelt medarbejder. Hos os er omgangstonen uformel, og alle bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø. Godt humør og fokus på at løfte i flok er centralt hos os.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 15 timer om ugen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stine Dupont på 2365 9250.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, eksamenspapirer og andet relevant dokumentation.

Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019

Vi forventer at holde samtaler i uge 51.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBetjening af Borgmester, Udvalg og DirektionKøbenhavn N2019-11-15T14:00:38.7102019-12-09T00:00:00
330129582Studentermedhjælper til Afdeling for Kvalitet og Uddannelse, Bispebjerg og Frederiksberg HospitalRobot Er du studerende og ønsker et spændende studiejob med mulighed for at få et indblik i hverdagen på et hospital og træne dine kompetencer i at arbejde med kvalitetsudvikling i praksis? Lige nu søger Afdeling for Kvalitet og Uddannelse på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital en egangeret og nysgerrig studentermedhjælper til at understøtte det lokale kvalitetsarbejde på hospitalet. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver i afdelingen vil primært bestå i at understøtte arbejdet med: Den løbende patienttilfredshedsundersøgelse Siden 2016 har hospitalet systematisk indsamlet svar fra patienter omkring patienttilfredshed via iPads på alle afsnit og i alle ambulatorier. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for at sikre, at alle iPads er i drift samt koordinere når iPads skal flyttes eller udskiftes. Derudover kan en udviklingsopgave være at øge antallet af besvarelser fra patienterne samt få de indsamlede data gjort mere synlige og dermed brugbare til konkrete forbedringstiltag. En anden opgave kan være at bidrage til nye initiativer vedrørende den kvalitative oplevelse hos patienterne i samarbejde med Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA). Patientansvarlig Læge For at sikre bedre sammenhængende patientforløb er hospitalet i gang med at implementere det nationale initiativ patientansvarlig læge (PAL) for relevante patientgrupper. Som studentermedhjælper vil du blive involveret i implementeringsarbejdet, og en opgave kan f.eks. være at bidrage til empiriindsamling i forbindelse med evaluering af tiltaget lokalt. Ad hoc opgaver i afdelingen og andet forefalden arbejde Om dig Du er studerende på en relevant videregående uddannelse f.eks. Folkesundhedsvidenskab el.lign. Du er i slutningen af din bachelor eller i gang med din kandidatuddannelse. Vi forestiller os, at du er samarbejdsorienteret, servicemindet, og nysgerrig på at bidrage til arbejdet selvstændigt og proaktivt. Hvad kan vi tilbyde dig? Du vil blive en del af Afdeling for Kvalitet og Uddannelse, som er en stabsfunktion til Hospitalsdirektionen. Afdelingen beskæftiger ca. 20 medarbejdere og varetager en bred vifte af opgaver tilknyttet kvalitetsudvikling, patientsikkerhed, SP anvendelse og infektionshygiejne. Som studentermedhjælp vil du få et bredt indblik i hvordan der arbejdes med kvalitetsudvikling på flere niveauer. Ansøgning og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst og arbejdstiden er gennemsnitlig 10-15 timer ugentligt, men med mulighed for at tilpasse arbejdet ift. undervisning og eksaminer. Ansøgningsfrist: 16. december 2019 Kontaktperson Hvis du har lyst til at høre mere, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Bjørn Hesselbo på telefon 4019 7709 eller mail: bjoern.hesselbo@regionh.dk eller specialkonsulent Rie L.R. Johansen på telefon 9243 6364 eller mail rie.laurine.rosenthal.johansen@regionh.dk Ansøgning Sendes til: bjoern.hesselbo@regionh.dk Samtaler forventes gennemført i starten af januarEr du studerende og ønsker et spændende studiejob med mulighed for at få et indblik i hverdagen på et hospital og træne dine kompetencer i at arbejde med kvalitetsudvikling i praksis? Lige nu søger Afdeling for Kvalitet og Uddannelse på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital en egangeret og nysgerrig studentermedhjælper til at understøtte det lokale kvalitetsarbejde på hospitalet.

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver i afdelingen vil primært bestå i at understøtte arbejdet med:

  • Den løbende patienttilfredshedsundersøgelse
Siden 2016 har hospitalet systematisk indsamlet svar fra patienter omkring patienttilfredshed via iPads på alle afsnit og i alle ambulatorier. Som studentermedhjælper vil du få ansvar for at sikre, at alle iPads er i drift samt koordinere når iPads skal flyttes eller udskiftes. Derudover kan en udviklingsopgave være at øge antallet af besvarelser fra patienterne samt få de indsamlede data gjort mere synlige og dermed brugbare til konkrete forbedringstiltag. En anden opgave kan være at bidrage til nye initiativer vedrørende den kvalitative oplevelse hos patienterne i samarbejde med Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA).

  • Patientansvarlig Læge
For at sikre bedre sammenhængende patientforløb er hospitalet i gang med at implementere det nationale initiativ ”patientansvarlig læge” (PAL) for relevante patientgrupper. Som studentermedhjælper vil du blive involveret i implementeringsarbejdet, og en opgave kan f.eks. være at bidrage til empiriindsamling i forbindelse med evaluering af tiltaget lokalt.

  • Ad hoc opgaver i afdelingen og andet forefalden arbejde
Om dig

Du er studerende på en relevant videregående uddannelse f.eks. Folkesundhedsvidenskab el.lign. Du er i slutningen af din bachelor eller i gang med din kandidatuddannelse. Vi forestiller os, at du er samarbejdsorienteret, servicemindet, og nysgerrig på at bidrage til arbejdet selvstændigt og proaktivt.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Du vil blive en del af Afdeling for Kvalitet og Uddannelse, som er en stabsfunktion til Hospitalsdirektionen. Afdelingen beskæftiger ca. 20 medarbejdere og varetager en bred vifte af opgaver tilknyttet kvalitetsudvikling, patientsikkerhed, SP anvendelse og infektionshygiejne. Som studentermedhjælp vil du få et bredt indblik i hvordan der arbejdes med kvalitetsudvikling på flere niveauer.

Ansøgning og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker efter gældende overenskomst og arbejdstiden er gennemsnitlig 10-15 timer ugentligt, men med mulighed for at tilpasse arbejdet ift. undervisning og eksaminer.

Ansøgningsfrist: 16. december 2019

Kontaktperson

Hvis du har lyst til at høre mere, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Bjørn Hesselbo på telefon 4019 7709 eller mail: bjoern.hesselbo@regionh.dk

eller specialkonsulent Rie L.R. Johansen på telefon 9243 6364 eller mail rie.laurine.rosenthal.johansen@regionh.dk

Ansøgning

Sendes til: bjoern.hesselbo@regionh.dk
Samtaler forventes gennemført i starten af januar





Frederiksberg HospitalFrederiksberg2019-11-22T00:00:002019-12-16T00:00:00
330133885Studentermedhjælpere til Institut for Fødevare- og RessourceøkonomiRobot Institut for Fødevare og Ressourceøkonomi (IFRO) på Københavns Universitet søger fem studentermedhjælpere (studerende HK) med start 1. januar 2020. Stillingerne tilknyttes henholdsvis Sektion for Produktion, Markeder og Politik og Sektion for Global Udvikling. Arbejdstiden er 10 timer om ugen i gennemsnit. Om os Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi har omkring 140 medarbejdere, og forsker blandt andet i brugen af og beskyttelsen af miljø og naturressourcer, herunder landbrug, skovbrug og fiskeri, samt i fødevarer, forbrugeradfærd og global udvikling. Instituttet leverer forskningsbaseret undervisning til vores studerende, og forskningsbaseret rådgivning til blandt andet Miljø- og Fødevareministeriet samt Udenrigsministeriet. IFROs emneområder er ofte højaktuelle i den offentlige debat, hvor analyser af landbrugets tørke, kvotekongerne i fiskeriet og konsekvenserne af BREXIT er nogle af de nyere eksempler. Arbejdsopgaver Der søges en studentermedhjælp i Sektion for Produktion, Markeder og Politik og en i Sektion for Global Udvikling. Nærmere bestemt søger vi: 1) En studentermedhjælper i Sektion for Produktion, Markeder og Politik, som, under supervision, blandt andet skal hjælpe med databehandling, statistiske analyser, udfærdigelse af korte notater og bidrag hertil i relation til forskning og myndighedsbetjening inden for sektionens forskningsfelter dækkende erhvervsøkonomi, driftsøkonomi og samfundsøkonomi med vægt på den danske og internationale fødevare- og jordbrugssektor. 2) En studentermedhjælper i Sektion for Global Udvikling, som, under supervision, skal bistå sektionens medarbejdere med blandt andet at indsamle relevant litteratur, skabe overblik over den indsamlede litteratur, samt bidrage til afvikling af faglige aktiviteter i samarbejde med forskerne. Vi forventer, at du er positiv, engageret og serviceminded er god til at skabe relationer og i stand til at omgås forskellige typer mennesker er lærenem, grundig og detaljeorienteret i din opgaveløsning Løn og ansættelsesforhold Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Timelønnen udgør i øjeblikket kr. 125,22. Arbejdsstedet er Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi, Rolighedsvej 25,1958 Frederiksberg. Du skal være indskrevet på en videregående uddannelse. Din ansøgning Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget) senest 18. december 2019. Ansættelsessamtaler vil blive afviklet løbende, men endelig tilbagemelding vil først blive givet efter ansøgningsfristens udløb. Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere spørgsmål Spørgsmål til stillingen kan rettes til Jesper Levring Andersen, 35 33 68 92 eller mail jla@ifro.ku.dk. Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet SCIENCE i kort form er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.000 ansatte og 9.700 bachelor- og kandidatstuderende fordelt på 12 institutter. Fakultetet har et årligt budget på ca. 3 mia. kr.Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http: www.science.ku.dkInstitut for Fødevare og Ressourceøkonomi (IFRO) på Københavns Universitet søger fem studentermedhjælpere (studerende HK) med start 1. januar 2020. Stillingerne tilknyttes henholdsvis Sektion for Produktion, Markeder og Politik og Sektion for Global Udvikling. Arbejdstiden er 10 timer om ugen i gennemsnit.

Om os

Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi har omkring 140 medarbejdere, og forsker blandt andet i brugen af og beskyttelsen af miljø og naturressourcer, herunder landbrug, skovbrug og fiskeri, samt i fødevarer, forbrugeradfærd og global udvikling. Instituttet leverer forskningsbaseret undervisning til vores studerende, og forskningsbaseret rådgivning til blandt andet Miljø- og Fødevareministeriet samt Udenrigsministeriet. IFROs emneområder er ofte højaktuelle i den offentlige debat, hvor analyser af landbrugets tørke, kvotekongerne i fiskeriet og konsekvenserne af BREXIT er nogle af de nyere eksempler.

Arbejdsopgaver

Der søges en studentermedhjælp i Sektion for Produktion, Markeder og Politik og en i Sektion for Global Udvikling. Nærmere bestemt søger vi:

1) En studentermedhjælper i Sektion for Produktion, Markeder og Politik, som, under supervision, blandt andet skal hjælpe med databehandling, statistiske analyser, udfærdigelse af korte notater og bidrag hertil i relation til forskning og myndighedsbetjening inden for sektionens forskningsfelter dækkende erhvervsøkonomi, driftsøkonomi og samfundsøkonomi med vægt på den danske og internationale fødevare- og jordbrugssektor.

2) En studentermedhjælper i Sektion for Global Udvikling, som, under supervision, skal bistå sektionens medarbejdere med blandt andet at indsamle relevant litteratur, skabe overblik over den indsamlede litteratur, samt bidrage til afvikling af faglige aktiviteter i samarbejde med forskerne.

Vi forventer, at du

  • er positiv, engageret og serviceminded
  • er god til at skabe relationer og i stand til at omgås forskellige typer mennesker
  • er lærenem, grundig og detaljeorienteret i din opgaveløsning
Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Timelønnen udgør i øjeblikket kr. 125,22.

Arbejdsstedet er Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi, Rolighedsvej 25,1958 Frederiksberg. Du skal være indskrevet på en videregående uddannelse.

Din ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest 18. december 2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afviklet løbende, men endelig tilbagemelding vil først blive givet efter ansøgningsfristens udløb.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere spørgsmål

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Jesper Levring Andersen, 35 33 68 92 eller mail jla@ifro.ku.dk.

Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet – SCIENCE i kort form – er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.000 ansatte og 9.700 bachelor- og kandidatstuderende fordelt på 12 institutter. Fakultetet har et årligt budget på ca. 3 mia. kr.Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http://www.science.ku.dk/

KU - SCIENCE - IFROFrederiksberg C2019-12-02T00:00:002019-12-18T00:00:00
330126084Studentermedhjælper til Skoletjenestens webredaktionBasic Interesserer du dig for undervisning, kultur og kommunikation, og vil du bidrage til at styrke Skoletjenestens digitale kommunikation? Vi søger en dygtig studentermedhjælper til webopgaver i kommunikationsteamet. Om dig Du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, it og medier eller lignende. Du har erfaring i at arbejde med CMS, SEO og brugerstatistik, og det er en fordel, hvis du har kendskab til Drupal og Google analytics. Du er grundig, systematisk og god til at skabe overblik. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og stå for websupport til de eksterne læringsmiljøer, vi samarbejder med. Om jobbet Skoletjenesten videncenter for eksterne læringsmiljøer driver en undervisningsportal med over 2.500 undervisningstilbud fra hele landet, som løbende opdateres og kvalitetssikres i samarbejde med kulturinstitutioner og samarbejdspartnere. Vi brugeroptimerer løbende portalen, og det vil derfor udgøre en væsentlig del af dine webopgaver. I samarbejde med kolleger i teamet bliver dine hovedopgaver: at opdatere og vedligeholde skoletjenesten.dk at oprette nye institutioner på sitet løbende kontakt og support til kulturinstitutioner at udarbejde brugerstatistik på vores kommunikationskanaler at bidrage til videreudvikling af Skoletjenestens website at arbejde med content og skabe synergi mellem vores platforme Om teamet Du bliver en del af et kommunikationsteam, der arbejder strategisk med kommunikation for at binde organisationen sammen og skabe endnu stærkere relationer udadtil. Jobbet er derfor også en mulighed for at få kendskab til de kommunikationsopgaver, som ligger i teamet: faglig formidling, web, nyheder og presse, markedsføring, grafiske opgaver og kommunikationsrådgivning af ledelse og medarbejdere. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende aftale med Københavns Kommune. Arbejdstiden er 10 timer om ugen med ansættelse i Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen Skoletjenesten. Stillingen ønskes besat den 6. januar 2020 eller snarest derefter. Arbejdsstedet er Gyldenløvesgade i København V. Kontakt For yderligere information om stillingen, kan du kontakte kommunikationschef Siska Rohr Harrebye på 2490 1368. Se også www.skoletjenesten.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte cv og dokumentation for uddannelse. Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019. Vi gennemfører samtaler i uge 50. Om Skoletjenesten Skoletjenesten videncenter for eksterne læringsmiljøer er et samarbejde mellem Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, kommunerne i Region Hovedstaden og Region Sjælland og en række museer, kulturinstitutioner og uddannelsessteder om udvikling og tilbud af undervisning i eksterne læringsmiljøer.

Interesserer du dig for undervisning, kultur og kommunikation, og vil du bidrage til at styrke Skoletjenestens digitale kommunikation? Vi søger en dygtig studentermedhjælper til webopgaver i kommunikationsteamet. 

Om dig  
Du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, it og medier eller lignende. Du har erfaring i at arbejde med CMS, SEO og brugerstatistik, og det er en fordel, hvis du har kendskab til Drupal og Google analytics. Du er grundig, systematisk og god til at skabe overblik. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og stå for websupport til de eksterne læringsmiljøer, vi samarbejder med.  

Om jobbet
Skoletjenesten – videncenter for eksterne læringsmiljøer driver en undervisningsportal med over 2.500 undervisningstilbud fra hele landet, som løbende opdateres og kvalitetssikres i samarbejde med kulturinstitutioner og samarbejdspartnere. Vi brugeroptimerer løbende portalen, og det vil derfor udgøre en væsentlig del af dine webopgaver. I samarbejde med kolleger i teamet bliver dine hovedopgaver:   

  • at opdatere og vedligeholde skoletjenesten.dk  
  • at oprette nye institutioner på sitet  
  • løbende kontakt og support til kulturinstitutioner  
  • at udarbejde brugerstatistik på vores kommunikationskanaler  
  • at bidrage til videreudvikling af Skoletjenestens website  
  • at arbejde med content og skabe synergi mellem vores platforme   

Om teamet   
Du bliver en del af et kommunikationsteam, der arbejder strategisk med kommunikation for at binde organisationen sammen og skabe endnu stærkere relationer udadtil. Jobbet er derfor også en mulighed for at få kendskab til de kommunikationsopgaver, som ligger i teamet: faglig formidling, web, nyheder og presse, markedsføring, grafiske opgaver og kommunikationsrådgivning af ledelse og medarbejdere.  

Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende aftale med Københavns Kommune. Arbejdstiden er 10 timer om ugen med ansættelse i Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen/Skoletjenesten. Stillingen ønskes besat den 6. januar 2020 eller snarest derefter. Arbejdsstedet er Gyldenløvesgade i København V.

Kontakt
For yderligere information om stillingen, kan du kontakte kommunikationschef Siska Rohr Harrebye på 2490 1368. Se også www.skoletjenesten.dk.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte cv og dokumentation for uddannelse.

Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019.
Vi gennemfører samtaler i uge 50.

Om Skoletjenesten
Skoletjenesten – videncenter for eksterne læringsmiljøer er et samarbejde mellem Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune, kommunerne i Region Hovedstaden og Region Sjælland og en række museer, kulturinstitutioner og uddannelsessteder om udvikling og tilbud af undervisning i eksterne læringsmiljøer.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkoletjenestenKøbenhavn V2019-11-18T13:00:17.6732019-12-09T00:00:00
330130360Studentermedhjælper til kommunikationsopgaver på Københavns HovedbibliotekBasic Er du kreativ, og kan du se den gode historie også visuelt? Over de næste år stiger indbyggertallet i København. Det stiller krav til Københavns Biblioteker om at kunne imødegå nye brugerbehov og tilpasse, sig den måde københavnerne bruger biblioteket på. Derfor er der netop vedtaget en ny Biblioteksplan 2019-23 , der skal sikre, at bibliotekerne fortsat bidrager til dannelse, kultur og læring, og får flere københavnere, børn og voksne til at læse mere, hvad enten det er digitalt eller i en fysisk bog. Med de mange nye samt nuværende kommunikationsopgaver har vi brug for en studentermedhjælper, der kan hjælpe os med at nå flere københavnere. Sammen med vores kommunikationsansvarlige skal du arbejde med både strategiske projekter og daglige driftsopgaver. Dine arbejdsopgaver: Du vil både få selvstændige opgaver og støtteopgaver, som du kan være med til at påvirke efter dine kompetencer og interesser. Dine opgaver vil bl.a. inkludere: artikelbidrag og opsætning af bibliotekernes fælles interne nyhedsbrev (månedligt) videoopgaver og fotografering interviews brugermålinger og statistik støtte til kommunikation af projekter mindre presseopgaver støtte til bl.a. møder, referater, powerpoints Om dig: Du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, journalistik eller lign. Du har gennemført din grunduddannelse og har ca. to år tilbage af studiet Du er velskrivende og bevidst om budskabet og målgruppen Du kan se den gode historie, også visuelt Du har erfaringer med videoproduktion og fotoopgaver Du er god til at koordinere og bevare overblik Du har kreative ideer til markedsføring af Københavns Biblioteker Du er pligtopfyldende og overholder deadlines Du har et godt humør, kan tale med alle og har gode samarbejdsevner Om os: Du bliver ansat på Københavns Hovedbibliotek i afdelingen Bibliotekssamarbejde. Københavns Biblioteker er det største biblioteksvæsen i Danmark og består af 1 hovedbibliotek og 19 biblioteker. Københavns Biblioteker er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i overensstemmelse med gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Yderligere info Stillingen er fra 1. februar 2020. Arbejdstiden er 15 timer om ugen. Arbejdsstedet er Hovedbiblioteket i Krystalgade, København K. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsansvarlig Asger Andersen på 2489 3810. Søg via nedenstående link senest onsdag den 11. december 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 17.december. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive kontaktet senest den 16. december. Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvalningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evner til at gå nye veje.

Er du kreativ, og kan du se den gode historie – også visuelt?

Over de næste år stiger indbyggertallet i København. Det stiller krav til Københavns Biblioteker om at kunne imødegå nye brugerbehov og tilpasse, sig den måde københavnerne bruger biblioteket på. Derfor er der netop vedtaget en ny ”Biblioteksplan 2019-23”, der skal sikre, at bibliotekerne fortsat bidrager til dannelse, kultur og læring, og får flere københavnere, børn og voksne til at læse mere, hvad enten det er digitalt eller i en fysisk bog.

Med de mange nye samt nuværende kommunikationsopgaver har vi brug for en studentermedhjælper, der kan hjælpe os med at nå flere københavnere. Sammen med vores kommunikationsansvarlige skal du arbejde med både strategiske projekter og daglige driftsopgaver.

Dine arbejdsopgaver:

Du vil både få selvstændige opgaver og støtteopgaver, som du kan være med til at påvirke efter dine kompetencer og interesser. Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

  • artikelbidrag og opsætning af bibliotekernes fælles interne nyhedsbrev (månedligt)
  • videoopgaver og fotografering
  • interviews
  • brugermålinger og statistik
  • støtte til kommunikation af projekter
  • mindre presseopgaver
  • støtte til bl.a. møder, referater, powerpoints

Om dig:

  • Du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, journalistik eller lign. Du har gennemført din grunduddannelse og har ca. to år tilbage af studiet
  • Du er velskrivende og bevidst om budskabet og målgruppen
  • Du kan se den gode historie, også visuelt
  • Du har erfaringer med videoproduktion og fotoopgaver
  • Du er god til at koordinere og bevare overblik
  • Du har kreative ideer til markedsføring af Københavns Biblioteker
  • Du er pligtopfyldende og overholder deadlines
  • Du har et godt humør, kan tale med alle og har gode samarbejdsevner

Om os:
Du bliver ansat på Københavns Hovedbibliotek i afdelingen Bibliotekssamarbejde. Københavns Biblioteker er det største biblioteksvæsen i Danmark og består af 1 hovedbibliotek og 19 biblioteker. Københavns Biblioteker er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i overensstemmelse med gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn.

Yderligere info
Stillingen er fra 1. februar 2020. Arbejdstiden er 15 timer om ugen. Arbejdsstedet er Hovedbiblioteket i Krystalgade, København K.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsansvarlig Asger Andersen på 2489 3810.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 11. december 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 17.december. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive kontaktet senest den 16. december.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvalningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evner til at gå nye veje. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBibliotekssamarbejdeKøbenhavn K2019-11-25T17:01:02.6572019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Rådhus

Betjening af Borgmester, Udvalg og Direktion

København N
Trives du tæt på de politiske beslutningsprocesser i et spændende og travlt miljø? Og har du lyst til at opnå unik erfaring i at betjene direktion, borgmester og udvalg? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger. Ledelse og Kommunikation søge...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Studentermedhjælper til Afdeling for Kvalitet og Uddannelse, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital

Frederiksberg Hospital

Frederiksberg
Er du studerende og ønsker et spændende studiejob med mulighed for at få et indblik i hverdagen på et hospital og træne dine kompetencer i at arbejde med kvalitetsudvikling i praksis? Lige nu søger Afdeling for Kvalitet og Uddannelse på Bispebjerg o...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Studentermedhjælpere til Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi

KU - SCIENCE - IFRO

Frederiksberg C
Institut for Fødevare og Ressourceøkonomi (IFRO) på Københavns Universitet søger fem studentermedhjælpere (studerende HK) med start 1. januar 2020. Stillingerne tilknyttes henholdsvis Sektion for Produktion, Markeder og Politik og Sektion for Global...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Studentermedhjælper til Skoletjenestens webredaktion

Skoletjenesten

København V
Interesserer du dig for undervisning, kultur og kommunikation, og vil du bidrage til at styrke Skoletjenestens digitale kommunikation? Vi søger en dygtig studentermedhjælper til webopgaver i kommunikationsteamet. Om dig Du er i gang med en videregåe...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Studentermedhjælper til kommunikationsopgaver på Københavns Hovedbibliotek

Bibliotekssamarbejde

København K
Er du kreativ, og kan du se den gode historie også visuelt? Over de næste år stiger indbyggertallet i København. Det stiller krav til Københavns Biblioteker om at kunne imødegå nye brugerbehov og tilpasse, sig den måde københavnerne bruger bibliotek...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019