Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til produktionsstyring og analyse i Center for Afklaring og Beskæftigelse

Har du lyst til at være en del af en stab, der samarbejder tæt med ledelse og medarbejdere omkring centrets mål og resultater?

CAB søger en studentermedhjælper, som er interesseret i at forstå helheder og sammenhænge mellem de faglige, tekniske og ressourcemæssige aspekter af opgaverne i beskæftigelsessystemet. Det kan f.eks. være sammenhængen mellem et nyt fagsystem, optimal udnyttelse af medarbejdernes tid og centrets evne til at skabe resultater med borgerne.

I Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) varetager vi en opgaveportefølje primært med de mest udsatte borgere. Det er fortrinsvis borgere i ressourceforløb men også andre målgrupper i mindre projekter. CAB's profil er bred i og med at centeret både håndterer myndighedsopgaver og aktiveringsindsats. Det giver arbejdet en kompleksitet, der er udfordrende og giver gode muligheder for læring, udvikling og forskelligartede opgaver.

I CAB arbejder vi ambitiøst på at få flere i job, uddannelse eller i målrettede virksomhedsforløb. Her får du mulighed for at komme tæt på indsatsen og være med til at præge den fremtidige beskæftigelsesindsats, hvor samarbejdet med virksomhederne står centralt.

Du bliver en del af et team, der arbejder målrettet med at understøtte både centerchef og seks lokale afdelinger.

Dine opgaver vil bl.a. bestå i at understøtte dine kollegaer i staben med

  • Opdatering af tal og analyser i forbindelse med produktions-, ressource- og resultatstyring
  • Formidling af analyser til chefer og medarbejdere
  • Kvalitetssikring af data i forskellige fagsystemer

Vi forestiller os, at du 

  • Er erfaren bruger af Excel
  • Har erfaring med programmering – en fordel, men ikke et krav. Gerne i VBA og/eller SQL
  • Er interesseret i at analysere, forstå og formidle tal
  • Er interesseret i lovgivning på beskæftigelsesområdet og offentlig organisering
  • Er grundig og struktureret
  • Er ansvarlig og har en selvstændig tilgang til opgaver og resultater

Vi tilbyder dig

  • En ansættelse i en udviklingsorienteret organisation under stadig forandring
  • Gode muligheder for udvikling og forskelligartede opgaver
  • Samarbejde med udviklingsorienterede og selvstændige kolleger med et fagligt højt ambitionsniveau og en uformel omgangsform
  • En udfordrende stilling, hvor der er et fortsat fokus på nye krav til beskæftigelsesindsatsen

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er på 15 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn.

Tiltrædelse den 1. september 2019 eller hurtigst muligt.

Arbejdsstedet er Gamle Vasbygade i København SV.

For yderligere information kan du kontakte afdelingschef Maiken Vitved Andersen på 4062 6268 eller akademisk medarbejder Andreas Andersen på 2464 6886.

Søg via nedenstående link senest søndag den 25. august 2019
Vi forventer at holde samtaler i uge 35.

Center for Afklaring og Beskæftigelse
Center for Afklaring og Beskæftigelse er en kontraktstyret virksomhed, som i samarbejde med resten af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune, har til formål at bringe ledige ud af det offentlige forsørgelsessystem og tilrettelægge indsatsen, så de ledige får de bedste forudsætninger for varig beskæftigelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330069086Phoenix-23d30f5c12019-08-06T19:00:18.737Studentermedhjælper til produktionsstyring og analyse i Center for Afklaring og Beskæftigelse

Har du lyst til at være en del af en stab, der samarbejder tæt med ledelse og medarbejdere omkring centrets mål og resultater?

CAB søger en studentermedhjælper, som er interesseret i at forstå helheder og sammenhænge mellem de faglige, tekniske og ressourcemæssige aspekter af opgaverne i beskæftigelsessystemet. Det kan f.eks. være sammenhængen mellem et nyt fagsystem, optimal udnyttelse af medarbejdernes tid og centrets evne til at skabe resultater med borgerne.

I Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) varetager vi en opgaveportefølje primært med de mest udsatte borgere. Det er fortrinsvis borgere i ressourceforløb men også andre målgrupper i mindre projekter. CAB's profil er bred i og med at centeret både håndterer myndighedsopgaver og aktiveringsindsats. Det giver arbejdet en kompleksitet, der er udfordrende og giver gode muligheder for læring, udvikling og forskelligartede opgaver.

I CAB arbejder vi ambitiøst på at få flere i job, uddannelse eller i målrettede virksomhedsforløb. Her får du mulighed for at komme tæt på indsatsen og være med til at præge den fremtidige beskæftigelsesindsats, hvor samarbejdet med virksomhederne står centralt.

Du bliver en del af et team, der arbejder målrettet med at understøtte både centerchef og seks lokale afdelinger.

Dine opgaver vil bl.a. bestå i at understøtte dine kollegaer i staben med

  • Opdatering af tal og analyser i forbindelse med produktions-, ressource- og resultatstyring
  • Formidling af analyser til chefer og medarbejdere
  • Kvalitetssikring af data i forskellige fagsystemer

Vi forestiller os, at du 

  • Er erfaren bruger af Excel
  • Har erfaring med programmering – en fordel, men ikke et krav. Gerne i VBA og/eller SQL
  • Er interesseret i at analysere, forstå og formidle tal
  • Er interesseret i lovgivning på beskæftigelsesområdet og offentlig organisering
  • Er grundig og struktureret
  • Er ansvarlig og har en selvstændig tilgang til opgaver og resultater

Vi tilbyder dig

  • En ansættelse i en udviklingsorienteret organisation under stadig forandring
  • Gode muligheder for udvikling og forskelligartede opgaver
  • Samarbejde med udviklingsorienterede og selvstændige kolleger med et fagligt højt ambitionsniveau og en uformel omgangsform
  • En udfordrende stilling, hvor der er et fortsat fokus på nye krav til beskæftigelsesindsatsen

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er på 15 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn.

Tiltrædelse den 1. september 2019 eller hurtigst muligt.

Arbejdsstedet er Gamle Vasbygade i København SV.

For yderligere information kan du kontakte afdelingschef Maiken Vitved Andersen på 4062 6268 eller akademisk medarbejder Andreas Andersen på 2464 6886.

Søg via nedenstående link senest søndag den 25. august 2019
Vi forventer at holde samtaler i uge 35.

Center for Afklaring og Beskæftigelse
Center for Afklaring og Beskæftigelse er en kontraktstyret virksomhed, som i samarbejde med resten af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune, har til formål at bringe ledige ud af det offentlige forsørgelsessystem og tilrettelægge indsatsen, så de ledige får de bedste forudsætninger for varig beskæftigelse.

2019-08-26T00:52:38.563 Har du lyst til at være en del af en stab, der samarbejder tæt med ledelse og medarbejdere omkring centrets mål og resultater? CAB søger en studentermedhjælper, som er interesseret i at forstå helheder og sammenhænge mellem de faglige, tekniske og ressourcemæssige aspekter af opgaverne i beskæftigelsessystemet. Det kan f.eks. være sammenhængen mellem et nyt fagsystem, optimal udnyttelse af medarbejdernes tid og centrets evne til at skabe resultater med borgerne. I Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) varetager vi en opgaveportefølje primært med de mest udsatte borgere. Det er fortrinsvis borgere i ressourceforløb men også andre målgrupper i mindre projekter. CAB s profil er bred i og med at centeret både håndterer myndighedsopgaver og aktiveringsindsats. Det giver arbejdet en kompleksitet, der er udfordrende og giver gode muligheder for læring, udvikling og forskelligartede opgaver. I CAB arbejder vi ambitiøst på at få flere i job, uddannelse eller i målrettede virksomhedsforløb. Her får du mulighed for at komme tæt på indsatsen og være med til at præge den fremtidige beskæftigelsesindsats, hvor samarbejdet med virksomhederne står centralt. Du bliver en del af et team, der arbejder målrettet med at understøtte både centerchef og seks lokale afdelinger. Dine opgaver vil bl.a. bestå i at understøtte dine kollegaer i staben med Opdatering af tal og analyser i forbindelse med produktions-, ressource- og resultatstyring Formidling af analyser til chefer og medarbejdere Kvalitetssikring af data i forskellige fagsystemer Vi forestiller os, at du Er erfaren bruger af Excel Har erfaring med programmering en fordel, men ikke et krav. Gerne i VBA og eller SQL Er interesseret i at analysere, forstå og formidle tal Er interesseret i lovgivning på beskæftigelsesområdet og offentlig organisering Er grundig og struktureret Er ansvarlig og har en selvstændig tilgang til opgaver og resultater Vi tilbyder dig En ansættelse i en udviklingsorienteret organisation under stadig forandring Gode muligheder for udvikling og forskelligartede opgaver Samarbejde med udviklingsorienterede og selvstændige kolleger med et fagligt højt ambitionsniveau og en uformel omgangsform En udfordrende stilling, hvor der er et fortsat fokus på nye krav til beskæftigelsesindsatsen Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på 15 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn. Tiltrædelse den 1. september 2019 eller hurtigst muligt. Arbejdsstedet er Gamle Vasbygade i København SV. For yderligere information kan du kontakte afdelingschef Maiken Vitved Andersen på 4062 6268 eller akademisk medarbejder Andreas Andersen på 2464 6886. Søg via nedenstående link senest søndag den 25. august 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 35. Center for Afklaring og Beskæftigelse Center for Afklaring og Beskæftigelse er en kontraktstyret virksomhed, som i samarbejde med resten af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune, har til formål at bringe ledige ud af det offentlige forsørgelsessystem og tilrettelægge indsatsen, så de ledige får de bedste forudsætninger for varig beskæftigelse.10Phoenix23d30f5c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160002&DepartmentId=19852&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3571365CAB Afdeling 111Gamle Vasbygade 492450København SVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent802194KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16000200006-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23d30f5chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=23d30f5chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23d30f5c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23d30f5c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælper til produktionsstyring og analyse i Center for Afklaring og Beskæftigelse12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362280827mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330088895Studentermedhjælper til Peder Lykke CentretBasic Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Vi er et stort hus , hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores beton , hvor det er indholdet der tæller altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Dine opgaver Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver. Din profil Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse. Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid. Hvad nu Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen. Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper?

Peder Lykke Centret er
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi er et stort ’hus’, hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede.

Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller – altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Dine opgaver
Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver.

Din profil
Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse.

Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid.

Hvad nu
Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393.

Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2019-09-12T13:00:30.4472019-10-04T00:00:00
330091170Studentermedhjælper til Thorvaldsens MuseumBasic Thorvaldsens Museum søger en studentermedhjælper til kommunikation og arrangementer. Du skal hjælpe med bl.a. afvikling af arrangementer, håndtering af sociale medier, tekstfremstilling og diverse praktiske opgaver. Du vil til daglig have et tæt samarbejde med museets kommunikationsansvarlige og museets direktør. Faglige og personlige kvalifikationer Du læser måske til journalist, eller studerer performancedesign, markedsføring, kommunikation eller har tilsvarende kvalifikationer. Vi foretrækker, at du har et par års studieerfaring eller tidligere relevant arbejdserfaring indenfor området. Hvis du har erfaring med SOME håndtering, programmering, er bruger af Photoshop, Premiere Pro og In-Design er det kun en fordel. Du er positiv og god til at samarbejde, fleksibel og parat til at deltage i museets aktiviteter på lige fod med det øvrige personale. Du er serviceminded og klar til at give en hånd med praktiske opgaver i forbindelse med arrangementer og udlejninger. Du kan arbejde selvstændigt og har gode formuleringsevner, mundtligt såvel som skriftligt. Om Thorvaldsens Museum Du bliver en del af et travlt museumsmiljø, hvor vi lægger vægt på nysgerrighed, faglighed og folks forskellighed. Du får en af Danmarks smukkeste arbejdspladser med Thorvaldsens kunst lige inden for rækkevidde i en historisk og fredet bygning. Thorvaldsens Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv og Københavns Museum. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 15 timer ugentligt, fordelt på to arbejdsdage, som vi tilrettelægger fleksibelt i forhold til dit studie. Stillingen er tidsbegrænset til to år. Aflønning sker efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Stillingen ønskes besat fra den 1. november 2019 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til jobbet, kontakt venligst PR & kommunikation ved Maria Horn på 2154 3387. I øvrigt henvises til museets facebook, instagram og hjemmeside www.thorvaldsensmuseum.dk Søg via nedenstående link senest tirsdag den 8. oktober 2019 Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Thorvaldsens Museum søger en studentermedhjælper til kommunikation og arrangementer. Du skal hjælpe med bl.a. afvikling af arrangementer, håndtering af sociale medier, tekstfremstilling og diverse praktiske opgaver. Du vil til daglig have et tæt samarbejde med museets kommunikationsansvarlige og museets direktør.

Faglige og personlige kvalifikationer
Du læser måske til journalist, eller studerer performancedesign, markedsføring, kommunikation eller har tilsvarende kvalifikationer. Vi foretrækker, at du har et par års studieerfaring eller tidligere relevant arbejdserfaring indenfor området. Hvis du har erfaring med SOME håndtering, programmering, er bruger af Photoshop, Premiere Pro og In-Design er det kun en fordel. Du er positiv og god til at samarbejde, fleksibel og parat til at deltage i museets aktiviteter på lige fod med det øvrige personale. Du er serviceminded og klar til at give en hånd med praktiske opgaver i forbindelse med arrangementer og udlejninger. Du kan arbejde selvstændigt og har gode formuleringsevner, mundtligt såvel som skriftligt.

Om Thorvaldsens Museum
Du bliver en del af et travlt museumsmiljø, hvor vi lægger vægt på nysgerrighed, faglighed og folks forskellighed. Du får en af Danmarks smukkeste arbejdspladser med Thorvaldsens kunst lige inden for rækkevidde i en historisk og fredet bygning. Thorvaldsens Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv og Københavns Museum.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 15 timer ugentligt, fordelt på to arbejdsdage, som vi tilrettelægger fleksibelt i forhold til dit studie. Stillingen er tidsbegrænset til to år. Aflønning sker efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Stillingen ønskes besat fra den 1. november 2019 eller snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til jobbet, kontakt venligst PR & kommunikation ved Maria Horn på 2154 3387. I øvrigt henvises til museets facebook, instagram og hjemmeside www.thorvaldsensmuseum.dk

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 8. oktober 2019

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngThorvaldsens MuseumKøbenhavn K2019-09-17T13:01:23.8802019-10-08T00:00:00
330081585Studentermedhjælper til Cyber- og informationssikkerhed i SundhedsdatastyrelsenRobot Vil du være en del af Cyber- og informationssikkerhedsafdelingen i Sundhedsdatastyrelsen og tilegne dig studierelevant erfaring ved at bidrage til løsning af administrative og informationssikkerhedsmæssige opgaver? Vi kan tilbyde en stilling, som vil rumme løsning af drifts- og udviklingsopgaver inden for et bredt administrativt område. Om os Afdelingen for Cyber- og informationssikkerhed består i dag af 14 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vi arbejder med informationssikkerhed på hele Sundheds- og Ældreministeriets område og eksternt i forhold til parterne på sundhedsområdet. Vi har ansvaret for at sikre, at følsomme oplysninger om borgernes helbredsforhold og de it-løsninger, der understøtter patientbehandling og forskning, er beskyttet bedst muligt mod nedbrud eller angreb udefra. Om stillingen Dine primære arbejdsopgaver vil være: Administrative opgaver i forbindelse med f.eks. brugerstyring, dispensationsansøgninger, indhentning af leverandør revisor erklæringer, koordinering ved arrangementer eller workshops o.l. Lettere sagsbehandling vedrørende compliance inden for informationssikkerhed Øvrige administrative opgaver Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer: Du er i gang med en uddannelse indenfor f.eks. Sundhed og Informatik, og er fagligt interesseret i informationssikkerhed, cyber samt strukturering og indhentning af information. Derudover forventer vi, at du: Er omhyggelig og præcis i dit arbejde Kan holde mange bolde i luften på én gang Kan samarbejde med såvel ledere som medarbejdere i løsning af dine opgaver Har flair og interesse for brug af forskellige it-systemer Er selvstændig og tager initiativ til løsning af dine opgaver. Vi tilbyder Et job med kontaktflader til chefer og medarbejdere i hele Sundhedsdatastyrelsen og aktører i sundhedsvæsenet Spændende og udviklende arbejdsopgaver, der vil give dig indsigt i arbejdet i en statslig styrelse Dygtige kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø. Om at arbejde i Sundhedsdatastyrelsen I Sundhedsdatastyrelsen arbejder vi for et bedre sundhedsvæsen gennem øget brug af data og understøttende digitale løsninger. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen. Sundhedsdatastyrelsen er en styrelse under Sundheds- og Ældreministeriets koncern med ca. 250 medarbejdere. Vi har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi har høje ambitioner for brugen af data og digitale løsninger i sundhedsvæsenet og arbejder løbende på at skabe gode og brugbare resultater, der også er holdbare på længere sigt. Vi har stort fokus på ledelse og udvikling af alle ansatte, så vores kompetencer kan komme i spil til gavn for det danske sundhedsvæsen. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og den til enhver tid gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedr. timelønnede. Stillingen er på mellem 10 og 15 timer om ugen efter aftale. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingschef Søren Bank Greenfield på sbgr@sundhedsdata.dk (primært) eller tlf. 3268 9141. Du kan læse mere om, hvad vi laver på www.sundhedsdatastyrelsen.dk. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 40 og 41.Vil du være en del af Cyber- og informationssikkerhedsafdelingen i Sundhedsdatastyrelsen og tilegne dig studierelevant erfaring ved at bidrage til løsning af administrative og informationssikkerhedsmæssige opgaver? Vi kan tilbyde en stilling, som vil rumme løsning af drifts- og udviklingsopgaver inden for et bredt administrativt område.

Om os
Afdelingen for Cyber- og informationssikkerhed består i dag af 14 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vi arbejder med informationssikkerhed på hele Sundheds- og Ældreministeriets område og eksternt i forhold til parterne på sundhedsområdet. Vi har ansvaret for at sikre, at følsomme oplysninger om borgernes helbredsforhold og de it-løsninger, der understøtter patientbehandling og forskning, er beskyttet bedst muligt mod nedbrud eller angreb udefra.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Administrative opgaver i forbindelse med f.eks. brugerstyring, dispensationsansøgninger, indhentning af leverandør revisor erklæringer, koordinering ved arrangementer eller workshops o.l.
  • Lettere sagsbehandling vedrørende compliance inden for informationssikkerhed
  • Øvrige administrative opgaver
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer:
Du er i gang med en uddannelse indenfor f.eks. Sundhed og Informatik, og er fagligt interesseret i informationssikkerhed, cyber samt strukturering og indhentning af information.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er omhyggelig og præcis i dit arbejde
  • Kan holde mange bolde i luften på én gang
  • Kan samarbejde med såvel ledere som medarbejdere i løsning af dine opgaver
  • Har flair og interesse for brug af forskellige it-systemer
  • Er selvstændig og tager initiativ til løsning af dine opgaver.
Vi tilbyder

  • Et job med kontaktflader til chefer og medarbejdere i hele Sundhedsdatastyrelsen og aktører i sundhedsvæsenet
  • Spændende og udviklende arbejdsopgaver, der vil give dig indsigt i arbejdet i en statslig styrelse
  • Dygtige kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø.
Om at arbejde i Sundhedsdatastyrelsen
I Sundhedsdatastyrelsen arbejder vi for et bedre sundhedsvæsen gennem øget brug af data og understøttende digitale løsninger. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen.

Sundhedsdatastyrelsen er en styrelse under Sundheds- og Ældreministeriets koncern med ca. 250 medarbejdere. Vi har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi har høje ambitioner for brugen af data og digitale løsninger i sundhedsvæsenet og arbejder løbende på at skabe gode og brugbare resultater, der også er holdbare på længere sigt. Vi har stort fokus på ledelse og udvikling af alle ansatte, så vores kompetencer kan komme i spil til gavn for det danske sundhedsvæsen.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og den til enhver tid gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedr. timelønnede.

Stillingen er på mellem 10 og 15 timer om ugen efter aftale.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingschef Søren Bank Greenfield på sbgr@sundhedsdata.dk (primært) eller tlf. 3268 9141.

Du kan læse mere om, hvad vi laver på www.sundhedsdatastyrelsen.dk.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 40 og 41.

SundhedsdatastyrelsenKøbenhavn S2019-08-30T00:00:002019-09-22T00:00:00
330080934Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær SikkerhedRobot Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet. Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed eksempelvis ved at finde og belyse ugler i mosen . Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør. Sektionen har et tæt samarbejde med FE s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret. Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring også som studerende. Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter. Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder. Jobbet indebærer brug af FE s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed. Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det. Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt. Du og din baggrund er vigtig Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet. Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde. Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste. Din nye arbejdsplads FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes. Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen. Arbejdssted Forsvarets Efterretningstjeneste, København Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale. Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på https: fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse.
Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet.
Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed – eksempelvis ved at finde og belyse ”ugler i mosen”.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør.
Sektionen har et tæt samarbejde med FE’s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE’s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret.
Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring – også som studerende.
Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter.
Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data – alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder.
Jobbet indebærer brug af FE’s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed.
Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det.
Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt.

Du og din baggrund er vigtig
Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet.

Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde.
Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste.

Din nye arbejdsplads
FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.
Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes.
Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen.

Arbejdssted
Forsvarets Efterretningstjeneste, København
Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på https://fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2019-08-29T00:00:002019-09-22T00:00:00
330080641Studenter til It Service i Center for IT og DigitaliseringRobot Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde? Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælper i It Service, der er en del af Center for IT og Digitalisering. Om os Vi tilbyder et studenterjob i en organisation i rivende udvikling med masser af dygtige og engagerede kollegaer. Stillingen er placeret i It Service, som er en del af Center for IT og Digitalisering, der er et af fire centre i direktoratet for Kriminalforsorgen. I Center for IT og Digitalisering er vi ca. 70 medarbejdere, der er opdelt i fire enheder: It Service, Strategi og Styring, Udvikling og Forvaltning samt Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Center for IT og Digitalisering beskæftiger sig bl.a. med it udviklingsprojekter, drift, infrastruktur, it sikkerhed, databeskyttelse og informationssikkerhed samt systemforvaltning og vedligeholdelse. It Service består af en fagchef, to enhedsledere, 30 medarbejdere og ca. 20 studentermedhjælpere. It Service har ansvaret for drift, infrastruktur, vedligeholdelse, teknisk support af it-systemerne, brugeradministration og overvågning af afsonere i fodlænke. Din opgave Som studentermedhjælper får du ansvaret for overvågning af afsonere i fodlænke. Andet forefaldende arbejde kan blive aktuelt. Arbejdstid Alle dage inklusiv weekender og helligedage: Kl. 08:00 20:15 Kl. 20:00 08:15 Hver studentermedhjælper har ca. 3-6 vagter om måneden. Hvem er du? Du er over 18 år Du er studerende ved en videregående uddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie Du er villig til at tage en vagt med kort varsel (ved sygdom) Du er god til at være vågen hele natten Du har ingen problemer med at arbejde, når andre holder fri Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Direktoratet for Kriminalforsorgen. Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, Strandgade 100, 1401 København K. Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelse, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til kontorfuldmægtig Sussie Christensen på telefon 7255 4439 eller pr. mail: Sussie.Christensen@krfo.dk Ansøgning Stillingen søges elektronisk via knappen Søg stillingen . Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest fredag den 27. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 41. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde?

Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælper i It Service, der er en del af Center for IT og Digitalisering.



Om os

Vi tilbyder et studenterjob i en organisation i rivende udvikling med masser af dygtige og engagerede kollegaer.

Stillingen er placeret i It Service, som er en del af Center for IT og Digitalisering, der er et af fire centre i direktoratet for Kriminalforsorgen. I Center for IT og Digitalisering er vi ca. 70 medarbejdere, der er opdelt i fire enheder: It Service, Strategi og Styring, Udvikling og Forvaltning samt Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Center for IT og Digitalisering beskæftiger sig bl.a. med it udviklingsprojekter, drift, infrastruktur, it sikkerhed, databeskyttelse og informationssikkerhed samt systemforvaltning og vedligeholdelse.

It Service består af en fagchef, to enhedsledere, 30 medarbejdere og ca. 20 studentermedhjælpere.

It Service har ansvaret for drift, infrastruktur, vedligeholdelse, teknisk support af it-systemerne, brugeradministration og overvågning af afsonere i fodlænke.



Din opgave

Som studentermedhjælper får du ansvaret for overvågning af afsonere i fodlænke.

Andet forefaldende arbejde kan blive aktuelt.



Arbejdstid

Alle dage inklusiv weekender og helligedage:

Kl. 08:00 – 20:15

Kl. 20:00 – 08:15

Hver studentermedhjælper har ca. 3-6 vagter om måneden.



Hvem er du?

Du er over 18 år

Du er studerende ved en videregående uddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie

Du er villig til at tage en vagt med kort varsel (ved sygdom)

Du er god til at være vågen hele natten

Du har ingen problemer med at arbejde, når andre holder fri



Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Ansættelsesområdet er Direktoratet for Kriminalforsorgen.

Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, Strandgade 100, 1401 København K.

Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelse, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse.



Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til kontorfuldmægtig Sussie Christensen på telefon 7255 4439 eller pr. mail: Sussie.Christensen@krfo.dk



Ansøgning

Stillingen søges elektronisk via knappen ”Søg stillingen”.

Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest fredag den 27. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 41.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.





DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGENKøbenhavn K2019-08-29T00:00:002019-09-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Peder Lykke Centret

Peder Lykke Centret

København S
Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte fo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Studentermedhjælper til Thorvaldsens Museum

Thorvaldsens Museum

København K
Thorvaldsens Museum søger en studentermedhjælper til kommunikation og arrangementer. Du skal hjælpe med bl.a. afvikling af arrangementer, håndtering af sociale medier, tekstfremstilling og diverse praktiske opgaver. Du vil til daglig have et tæt sam...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:8. oktober 2019

Studentermedhjælper til Cyber- og informationssikkerhed i Sundhedsdatastyrelsen

Sundhedsdatastyrelsen

København S
Vil du være en del af Cyber- og informationssikkerhedsafdelingen i Sundhedsdatastyrelsen og tilegne dig studierelevant erfaring ved at bidrage til løsning af administrative og informationssikkerhedsmæssige opgaver? Vi kan tilbyde en stilling, som vi...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær Sikkerhed

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterr...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Studenter til It Service i Center for IT og Digitalisering

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN

København K
Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde? Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælpe...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019