Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center Copenhagen

Vil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper?

Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019.

Om afdelingen og forskningsgruppen
I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis.

Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere).

Stillingen
Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier & Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse – men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver.

Kvalifikationer

  • Du har – eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt.
  • Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse.
  • Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact
  • Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier.
  • Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe.
  • Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere.
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde:
  • I tværfaglige miljøer
  • Med dataindsamling og/eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er i gennemsnit to dage/min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker.

Ansøgning
Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde:
  • Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side)
  • CV (max 2 sider)
  • Karakterbevis
  • Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk.
Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019.
Vi afholder samtaler i uge 24.

Kontakt
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014341Phoenix-d6db10ab12019-04-30T00:00:00Studentermedhjælper til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center CopenhagenVil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper?

Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019.

Om afdelingen og forskningsgruppen
I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis.

Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere).

Stillingen
Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier & Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse – men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver.

Kvalifikationer
  • Du har – eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt.
  • Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse.
  • Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact
  • Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier.
  • Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe.
  • Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere.
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde:
  • I tværfaglige miljøer
  • Med dataindsamling og/eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er i gennemsnit to dage/min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker.

Ansøgning
Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde:
  • Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side)
  • CV (max 2 sider)
  • Karakterbevis
  • Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk.
Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019.
Vi afholder samtaler i uge 24.

Kontakt
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.


2019-05-30T00:51:31.980 Vil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper? Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019. Om afdelingen og forskningsgruppen I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis. Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere). Stillingen Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver. Kvalifikationer Du har eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt. Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse. Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder. Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier. Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega. Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe. Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere. Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde: I tværfaglige miljøer Med dataindsamling og eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er i gennemsnit to dage min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker. Ansøgning Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde: Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side) CV (max 2 sider) Karakterbevis Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk. Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019. Vi afholder samtaler i uge 24. Kontakt Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnetd6db10ab100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218150&DepartmentId=21844&MediaId=5626&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3516912Steno Diabetes Center Copenhagen11Niels Steensens Vej 22820GentofteDKDanmark0
tina.fogh.nielsen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751651JobNet4980999498099910030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSom Studentermedhjælper hos Steno Diabetes Center Copenhagen bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361628952Tina Foghtina.fogh.nielsen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330064953Studentermedhjælper til Fog - E-learningBasic Vi arbejder struktureret og målrettet med e-learning i Fog, og vi søger lige nu en studentermedhjælper, som kan hjælpe os med drift, udvikling og opfølgning på vores e-learning Fog Univers. Du vil komme til at arbejde medIndsamling af undervisningsmateriale fra vores leverandørerOpsætning og udvikling af e-learning moduler i webbaseret platformGive feedback til leverandørerneFølge op på gennemførelse af uddannelseAnalysearbejde i Excel Du skal være god til skriftlig kommunikation og have kendskab til webbaserede platforme. Har du erfaring med Excel vil det være en fordel. Du skal være udadvendt og i stand til at bevare overblikket over vores mange leverandører, medarbejdere og e-learningmoduler. Du skal kunne arbejde selvstændigt. Du vil få base i og reference til vores indkøbsafdeling i Herlev. Du vil også arbejde tæt sammen med HR og de uddannelsesansvarlige i vores forretninger. Arbejdstiden vil være ca. 14 timer pr. uge fordelt på 2-3 faste dage, som vi kan planlægge i forhold til dine studier. Forventet opstart i august eller efter aftale. Du er velkommen til at kontakte Michael Weiss på telefon 61 22 10 15 for at høre mere. Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning . så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive holdt løbende. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.comVi arbejder struktureret og målrettet med e-learning i Fog, og vi søger lige nu en studentermedhjælper, som kan hjælpe os med drift, udvikling og opfølgning på vores e-learning – Fog Univers.

Du vil komme til at arbejde med
  • Indsamling af undervisningsmateriale fra vores leverandører
  • Opsætning og udvikling af e-learning moduler i webbaseret platform
  • Give feedback til leverandørerne
  • Følge op på gennemførelse af uddannelse
  • Analysearbejde i Excel
Du skal være god til skriftlig kommunikation og have kendskab til webbaserede platforme. Har du erfaring med Excel vil det være en fordel. Du skal være udadvendt og i stand til at bevare overblikket over vores mange leverandører, medarbejdere og e-learningmoduler. Du skal kunne arbejde selvstændigt.

Du vil få base i og reference til vores indkøbsafdeling i Herlev. Du vil også arbejde tæt sammen med HR og de uddannelsesansvarlige i vores forretninger.

Arbejdstiden vil være ca. 14 timer pr. uge fordelt på 2-3 faste dage, som vi kan planlægge i forhold til dine studier. Forventet opstart i august – eller efter aftale.

Du er velkommen til at kontakte Michael Weiss på telefon 61 22 10 15 for at høre mere. Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning". så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive holdt løbende.



Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

ORS/Small/8d42c12c_logo.pngJohannes FogHerlev2019-07-28T12:00:00.9672019-08-31T00:00:00
330062288Mundipharma Nordics søger en jurastuderendeRobot Søger du et studiejob, hvor du får masser af ansvar og kan omdanne teori til praksis? I denne stilling vil du arbejde selvstændigt med projekter og opgaver, som giver dig indsigt i en spændende farmaceutisk verden! Lyder det som noget for dig? - Ansøg allerede i dag! Om stillingen På vegne af Mundipharma Nordics søger Academic Work en jurastuderende. Mundipharma søger en ny studentermedhjælper som kan assistere The Nordic Head of Legal Compliance, Henrik Beckmann. I stillingen bliver du en del af et mindre team, hvor frihed under ansvar og sparring på tværs af lande og medarbejdere er nøglen til et konstruktivt samarbejde. I stillingen som intern juridisk rådgiver forventes det, at du leverer kvalificeret juridisk rådgivning, hvor du vil stå for håndtering af juridiske projekter og opgaver ud fra virksomhedens mål og strategi. Du vil få indsigt i en hurtigtvoksende og innovativ verden, med rig mulighed for at bruge de faglige og personlige kompetencer som du har tilegnet dig igennem dit studie. Denne rekrutteringsproces foretages af Academic Work på vegne af Mundipharma Nordics. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work, der dog, om nødvendigt, kan formidle en samtale med Mundipharma. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, men kandidaten, der tilbydes stillingen, vil blive ansat direkte af Mundipharma. Arbejdsopgaver Som studentermedhjælper hos Mundipharma bliver du tildelt flere forskellige opgaver, som kræver at du kan holde hovedet koldt og have overblik. Eksempler på arbejdsopgaver: Generel juridisk rådgivning til vores nordiske virksomheder Udarbejdelse og gennemgang af kommercielle kontrakter, samt opdatering af skabeloner og styring af kontraktdatabase Gennemgang af reklamemateriale og spørgsmål, der vedrører den farmaceutiske industri Udarbejdelse af juridiske og overensstemmelsesrelaterede standard driftsprocedurer (SOP) Vedligeholdelse og opdatering af risikovurderinger og planer for forbedring af compliance Sørge for overholdelse og implementering af relevant lovgivning, herunder den almindelige databeskyttelsesforordning (GDPR) Diverse Ad-Hoc opgaver Det engelske sprog vil fylde en hel del i hverdagen, blandt andet i forbindelse med kontraktskrivning og lovgivningsresearch. Det er derfor nødvendigt, at du er flydende i både skrift of tale. Du vil i starten af din ansættelse modtage en dybdegående introduktion med henblik på at blive selvkørende. Der vil altid være mulighed for sparring med din nærmeste leder, men for at du trives og har mulighed for at udvikle dig i denne stilling, skal du have mod på at arbejde på egen hånd. Vi søger dig, som Mundipharma søger en person, som tør at tage ansvar og stå på egne ben - og som ikke er skræmt af nye udfordringer. Du skal have et højt personligt drive og det er vigtigt, at du er struktureret og pligtopfyldende. Vi søger dig, som: Læser jura eller HA(jur) og er på sidste år af din bachelor eller er startet på din kandidat Behersker engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt Har en god grundforståelse for juridisk risiko og kontrakter OBS: Vi gør opmærksom på, at alle ansøgninger og CV til denne stilling skal skrives på engelsk Anden information START: Hurtigst muligt! OMFANG: Studiejob (omkring 15 timer) LØN: Timelønnet LOKATION: Vedbæk

Søger du et studiejob, hvor du får masser af ansvar og kan omdanne teori til praksis? I denne stilling vil du arbejde selvstændigt med projekter og opgaver, som giver dig indsigt i en spændende farmaceutisk verden! – Lyder det som noget for dig? - Ansøg allerede i dag!

Om stillingen

På vegne af Mundipharma Nordics søger Academic Work en jurastuderende.

Mundipharma søger en ny studentermedhjælper som kan assistere The Nordic Head of Legal & Compliance, Henrik Beckmann. I stillingen bliver du en del af et mindre team, hvor frihed under ansvar og sparring på tværs af lande og medarbejdere er nøglen til et konstruktivt samarbejde. I stillingen som intern juridisk rådgiver forventes det, at du leverer kvalificeret juridisk rådgivning, hvor du vil stå for håndtering af juridiske projekter og opgaver ud fra virksomhedens mål og strategi. Du vil få indsigt i en hurtigtvoksende og innovativ verden, med rig mulighed for at bruge de faglige og personlige kompetencer som du har tilegnet dig igennem dit studie.

Denne rekrutteringsproces foretages af Academic Work på vegne af Mundipharma Nordics. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work, der dog, om nødvendigt, kan formidle en samtale med Mundipharma.

Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, men kandidaten, der tilbydes stillingen, vil blive ansat direkte af Mundipharma.


Arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper hos Mundipharma bliver du tildelt flere forskellige opgaver, som kræver at du kan holde hovedet koldt og have overblik.

Eksempler på arbejdsopgaver:

  • Generel juridisk rådgivning til vores nordiske virksomheder
  • Udarbejdelse og gennemgang af kommercielle kontrakter, samt opdatering af skabeloner og styring af kontraktdatabase
  • Gennemgang af reklamemateriale og spørgsmål, der vedrører den farmaceutiske industri
  • Udarbejdelse af juridiske og overensstemmelsesrelaterede standard driftsprocedurer (SOP)
  • Vedligeholdelse og opdatering af risikovurderinger og planer for forbedring af compliance
  • Sørge for overholdelse og implementering af relevant lovgivning, herunder den almindelige databeskyttelsesforordning (GDPR)
  • Diverse Ad-Hoc opgaver

Det engelske sprog vil fylde en hel del i hverdagen, blandt andet i forbindelse med kontraktskrivning og lovgivningsresearch. Det er derfor nødvendigt, at du er flydende i både skrift of tale.

Du vil i starten af din ansættelse modtage en dybdegående introduktion med henblik på at blive selvkørende. Der vil altid være mulighed for sparring med din nærmeste leder, men for at du trives og har mulighed for at udvikle dig i denne stilling, skal du have mod på at arbejde på egen hånd.


Vi søger dig, som

Mundipharma søger en person, som tør at tage ansvar og stå på egne ben - og som ikke er skræmt af nye udfordringer. Du skal have et højt personligt drive og det er vigtigt, at du er struktureret og pligtopfyldende.

Vi søger dig, som:

  • Læser jura eller HA(jur) og er på sidste år af din bachelor eller er startet på din kandidat
  • Behersker engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt
  • Har en god grundforståelse for juridisk risiko og kontrakter

OBS: Vi gør opmærksom på, at alle ansøgninger og CV til denne stilling skal skrives på engelsk

Anden information

  • START: Hurtigst muligt!
  • OMFANG: Studiejob (omkring 15 timer)
  • LØN: Timelønnet
  • LOKATION: Vedbæk
ACADEMIC WORK DENMARK A/SVedbæk2019-08-08T00:00:002019-08-21T00:00:00
330062461Studentermedhjælper til video og grafisk arbejdeRobot Hjælp os med at kommunikere om bygninger, veje og byrum Du vil indgå i afdelingen Projektkommunikation Proces, hvor fem kommunikatører arbejder med projekter inden for både byggeri, trafik og klima. Vi er en bredt sammensat gruppe, der blandt andet tæller en økonom, en filosof og en retoriker men vi har alle det tilfælles, at vi synes bygge- og anlægsprojekter er fascinerende. Du vil hjælpe os med at rådgive om interessentledelse på projekter, planlægge borgerdialog og høringsprocesser og udarbejde kommunikationsmaterialer. Det vil være dig, der står særligt for vores grafiske og digitale materialer. Vi søger en studentermedhjælper, der har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage om ugen. MOE er en medarbejderejet virksomhed, drevet af iværksætterånd. Vores flade struktur og åbendør-kultur giver korte beslutningsveje, og du kan altid få støtte og opbakning af branchens bedste og sjoveste kolleger. Din profil Du er studerende på en videregående uddannelse som eksempelvis Journalisthøjskolen, IT-universitet, RUC, Københavns Universitet eller KADK Du har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage ugentligt. Arbejdstiden kan variere, og vi kan aftale den sammen fx hvis du har eksamen, eller vi har ekstra travlt Du har visuelt blik og begår dig i (i hvert fald noget af) Adobe-pakken Du har erfaring med videoproduktion eller mod på at lære det Du har mod på at lære om nye fagområder Du kan forstå og visualisere komplekse processer Du kan kommunikere på engelsk Dine primære arbejdsopgaver Udarbejde kommunikationsmaterialer både til digitale og analoge medier Grafiske opgaver i særligt Adobe InDesign og Photoshop Videooptagelse og redigering i Adobe Premiere Pro Desk research og opsøgende research Praktisk hjælp til facilitering af borgermøder, workshops og andre events Skriftligt arbejde på web og til tryk Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakkeHjælp os med at kommunikere om bygninger, veje og byrum

Du vil indgå i afdelingen Projektkommunikation & Proces, hvor fem kommunikatører arbejder med projekter inden for både byggeri, trafik og klima. Vi er en bredt sammensat gruppe, der blandt andet tæller en økonom, en filosof og en retoriker – men vi har alle det tilfælles, at vi synes bygge- og anlægsprojekter er fascinerende. Du vil hjælpe os med at rådgive om interessentledelse på projekter, planlægge borgerdialog og høringsprocesser og udarbejde kommunikationsmaterialer. Det vil være dig, der står særligt for vores grafiske og digitale materialer. Vi søger en studentermedhjælper, der har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage om ugen.

MOE er en medarbejderejet virksomhed, drevet af iværksætterånd. Vores flade struktur og åbendør-kultur giver korte beslutningsveje, og du kan altid få støtte og opbakning af branchens bedste og sjoveste kolleger.

Din profil

  • Du er studerende på en videregående uddannelse som eksempelvis Journalisthøjskolen, IT-universitet, RUC, Københavns Universitet eller KADK
  • Du har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage ugentligt. Arbejdstiden kan variere, og vi kan aftale den sammen – fx hvis du har eksamen, eller vi har ekstra travlt
  • Du har visuelt blik og begår dig i (i hvert fald noget af) Adobe-pakken
  • Du har erfaring med videoproduktion – eller mod på at lære det
  • Du har mod på at lære om nye fagområder
  • Du kan forstå og visualisere komplekse processer
  • Du kan kommunikere på engelsk

Dine primære arbejdsopgaver

  • Udarbejde kommunikationsmaterialer – både til digitale og analoge medier
  • Grafiske opgaver i særligt Adobe InDesign og Photoshop
  • Videooptagelse og redigering i Adobe Premiere Pro
  • Desk research og opsøgende research
  • Praktisk hjælp til facilitering af borgermøder, workshops og andre events
  • Skriftligt arbejde på web og til tryk

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-07-22T00:00:002019-09-01T00:00:00
330069086Studentermedhjælper til produktionsstyring og analyse i Center for Afklaring og BeskæftigelseBasic Har du lyst til at være en del af en stab, der samarbejder tæt med ledelse og medarbejdere omkring centrets mål og resultater? CAB søger en studentermedhjælper, som er interesseret i at forstå helheder og sammenhænge mellem de faglige, tekniske og ressourcemæssige aspekter af opgaverne i beskæftigelsessystemet. Det kan f.eks. være sammenhængen mellem et nyt fagsystem, optimal udnyttelse af medarbejdernes tid og centrets evne til at skabe resultater med borgerne. I Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) varetager vi en opgaveportefølje primært med de mest udsatte borgere. Det er fortrinsvis borgere i ressourceforløb men også andre målgrupper i mindre projekter. CAB s profil er bred i og med at centeret både håndterer myndighedsopgaver og aktiveringsindsats. Det giver arbejdet en kompleksitet, der er udfordrende og giver gode muligheder for læring, udvikling og forskelligartede opgaver. I CAB arbejder vi ambitiøst på at få flere i job, uddannelse eller i målrettede virksomhedsforløb. Her får du mulighed for at komme tæt på indsatsen og være med til at præge den fremtidige beskæftigelsesindsats, hvor samarbejdet med virksomhederne står centralt. Du bliver en del af et team, der arbejder målrettet med at understøtte både centerchef og seks lokale afdelinger. Dine opgaver vil bl.a. bestå i at understøtte dine kollegaer i staben med Opdatering af tal og analyser i forbindelse med produktions-, ressource- og resultatstyring Formidling af analyser til chefer og medarbejdere Kvalitetssikring af data i forskellige fagsystemer Vi forestiller os, at du Er erfaren bruger af Excel Har erfaring med programmering en fordel, men ikke et krav. Gerne i VBA og eller SQL Er interesseret i at analysere, forstå og formidle tal Er interesseret i lovgivning på beskæftigelsesområdet og offentlig organisering Er grundig og struktureret Er ansvarlig og har en selvstændig tilgang til opgaver og resultater Vi tilbyder dig En ansættelse i en udviklingsorienteret organisation under stadig forandring Gode muligheder for udvikling og forskelligartede opgaver Samarbejde med udviklingsorienterede og selvstændige kolleger med et fagligt højt ambitionsniveau og en uformel omgangsform En udfordrende stilling, hvor der er et fortsat fokus på nye krav til beskæftigelsesindsatsen Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på 15 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn. Tiltrædelse den 1. september 2019 eller hurtigst muligt. Arbejdsstedet er Gamle Vasbygade i København SV. For yderligere information kan du kontakte afdelingschef Maiken Vitved Andersen på 4062 6268 eller akademisk medarbejder Andreas Andersen på 2464 6886. Søg via nedenstående link senest søndag den 25. august 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 35. Center for Afklaring og Beskæftigelse Center for Afklaring og Beskæftigelse er en kontraktstyret virksomhed, som i samarbejde med resten af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune, har til formål at bringe ledige ud af det offentlige forsørgelsessystem og tilrettelægge indsatsen, så de ledige får de bedste forudsætninger for varig beskæftigelse.

Har du lyst til at være en del af en stab, der samarbejder tæt med ledelse og medarbejdere omkring centrets mål og resultater?

CAB søger en studentermedhjælper, som er interesseret i at forstå helheder og sammenhænge mellem de faglige, tekniske og ressourcemæssige aspekter af opgaverne i beskæftigelsessystemet. Det kan f.eks. være sammenhængen mellem et nyt fagsystem, optimal udnyttelse af medarbejdernes tid og centrets evne til at skabe resultater med borgerne.

I Center for Afklaring og Beskæftigelse (CAB) varetager vi en opgaveportefølje primært med de mest udsatte borgere. Det er fortrinsvis borgere i ressourceforløb men også andre målgrupper i mindre projekter. CAB's profil er bred i og med at centeret både håndterer myndighedsopgaver og aktiveringsindsats. Det giver arbejdet en kompleksitet, der er udfordrende og giver gode muligheder for læring, udvikling og forskelligartede opgaver.

I CAB arbejder vi ambitiøst på at få flere i job, uddannelse eller i målrettede virksomhedsforløb. Her får du mulighed for at komme tæt på indsatsen og være med til at præge den fremtidige beskæftigelsesindsats, hvor samarbejdet med virksomhederne står centralt.

Du bliver en del af et team, der arbejder målrettet med at understøtte både centerchef og seks lokale afdelinger.

Dine opgaver vil bl.a. bestå i at understøtte dine kollegaer i staben med

  • Opdatering af tal og analyser i forbindelse med produktions-, ressource- og resultatstyring
  • Formidling af analyser til chefer og medarbejdere
  • Kvalitetssikring af data i forskellige fagsystemer

Vi forestiller os, at du 

  • Er erfaren bruger af Excel
  • Har erfaring med programmering – en fordel, men ikke et krav. Gerne i VBA og/eller SQL
  • Er interesseret i at analysere, forstå og formidle tal
  • Er interesseret i lovgivning på beskæftigelsesområdet og offentlig organisering
  • Er grundig og struktureret
  • Er ansvarlig og har en selvstændig tilgang til opgaver og resultater

Vi tilbyder dig

  • En ansættelse i en udviklingsorienteret organisation under stadig forandring
  • Gode muligheder for udvikling og forskelligartede opgaver
  • Samarbejde med udviklingsorienterede og selvstændige kolleger med et fagligt højt ambitionsniveau og en uformel omgangsform
  • En udfordrende stilling, hvor der er et fortsat fokus på nye krav til beskæftigelsesindsatsen

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er på 15 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn.

Tiltrædelse den 1. september 2019 eller hurtigst muligt.

Arbejdsstedet er Gamle Vasbygade i København SV.

For yderligere information kan du kontakte afdelingschef Maiken Vitved Andersen på 4062 6268 eller akademisk medarbejder Andreas Andersen på 2464 6886.

Søg via nedenstående link senest søndag den 25. august 2019
Vi forventer at holde samtaler i uge 35.

Center for Afklaring og Beskæftigelse
Center for Afklaring og Beskæftigelse er en kontraktstyret virksomhed, som i samarbejde med resten af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune, har til formål at bringe ledige ud af det offentlige forsørgelsessystem og tilrettelægge indsatsen, så de ledige får de bedste forudsætninger for varig beskæftigelse.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCAB Afdeling 1København SV2019-08-06T19:00:18.7372019-08-25T00:00:00
330071386Studentermedhjælper til porteføljestyring i Koncern ITBasic Vil du være med til at styrke porteføljestyringsarbejdet i Koncern IT i Københavns Kommune? Koncern IT tilvejebringer it-infrastruktur og it-løsninger for hele Københavns Kommune og har derfor en stor og kompleks projektportefølje, som består af egne projekter, og projekter som Koncern IT gennemfører i samarbejde med kommunens øvrige forvaltninger. Koncern IT s porteføljestyring skal sikre, at det er attraktive og relevante projekter, som gennemføres, og at der sker en optimal udnyttelse af Koncern IT s ressourcer i forbindelse med projekternes gennemførelse. Om stillingen Koncern IT søger en studerende ca. 20 timer om ugen til at varetage en række opgaver i relation til styringen af Koncern IT s pipeline- og projektportefølje. Porteføljen af projekter fastlægges for et kvartal ad gangen med tilhørende ressourceallokering. Koncern IT s Prioriteringsforum, som består af direktionen, sammensætter porteføljeplanens projekter inden for rammerne af Koncern IT s forretningsstrategi og ressourcekapacitet til at gennemføre projekter. Dine opgaver Dine opgaver vil være alsidige og præget af den generelle drift af porteføljen samt udviklingen af systemunderstøttelsen og governance omkring porteføljen. I samarbejde med Portefølje Manager får du ansvaret for følgende opgaver: Tilrettelægge det kvartalsvis arbejde med kommende porteføljeplaner Indkalde og følge op på Koncern IT s kontorers indmeldinger af projekter og ressourcer forud for ny porteføljeplan Etablere overblik over den samlede portefølje af projekter og ressourceallokeringen til disse Følge op på ledelsesbeslutninger vedrørende igangsættelse af nye projekter og ressourceallokering til disse Forberede møder med direktionen, herunder udarbejde diverse ledelsesrapportering og -information, der kan understøtte ledelsesbeslutninger i Koncern IT s pipeline- og porteføljestyring Være med til løbende forbedringer af vores arbejdsprocesser i porteføljestyringen, herunder sikre at vores it-værktøjer understøtter arbejdet effektivt Vi forventer, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.merc. eller projektledelse via dit studie har et godt kendskab til projekt- og porteføljestyring, herunder standarder og metoder inden for disciplinerne har flair for at håndtere store datamængder og har et solidt kendskab til Excel har kendskab til eller lyst til at sætte dig ind i brugen af Microsoft SharePoint og Power BI, som vi bruger til systemunderstøttelse af porteføljestyring kan orientere dig i en stor kompleks faglig og politisk organisation er udadvendt og kan kommunikere let forståeligt i dagligdagens berøring med organisationens chefer og mange typer medarbejdere arbejder struktureret, er servicemindet og kan bevare overblikket og humøret også i pressede situationer Hvad tilbyder Koncern IT? Koncern IT tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer og med rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling i en inspirerende og ambitiøs virksomhed. Om kontoret Du bliver en del af kontoret Forvaltningsrelationer, som har en central rolle i Koncern IT. Kontoret er den naturlige forankring for en række professionaliseringsindsatser, og vi har berøring med de fleste store projekter i organisationen. Samtidig er vi koordinerende og udførende for en lang række konkrete udviklingsopgaver, som Koncern IT leverer til vores syv meget forskellige forvaltninger. Det er et relativt ungt og meget ambitiøst kontor, der kontinuerligt sætter dagsordenen og lykkes med vores målsætninger. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 20 timer om ugen, og er med tiltrædelse snarest muligt. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer. Vil du vide mere? Nærmere information om stillingen fås ved henvendelse til kontorchef Karen Rahbek på 2330 7757 eller koordinator Hans Henrik Halvbjørn på 3066 9225. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 1. september 2019 Om Koncern IT Vi er KIT Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

Vil du være med til at styrke porteføljestyringsarbejdet i Koncern IT i Københavns Kommune? Koncern IT tilvejebringer it-infrastruktur og it-løsninger for hele Københavns Kommune og har derfor en stor og kompleks projektportefølje, som består af egne projekter, og projekter som Koncern IT gennemfører i samarbejde med kommunens øvrige forvaltninger.

Koncern IT’s porteføljestyring skal sikre, at det er attraktive og relevante projekter, som gennemføres, og at der sker en optimal udnyttelse af Koncern IT’s ressourcer i forbindelse med projekternes gennemførelse.

Om stillingen
Koncern IT søger en studerende ca. 20 timer om ugen til at varetage en række opgaver i relation til styringen af Koncern IT’s pipeline- og projektportefølje.

Porteføljen af projekter fastlægges for et kvartal ad gangen med tilhørende ressourceallokering. Koncern IT’s Prioriteringsforum, som består af direktionen, sammensætter porteføljeplanens projekter inden for rammerne af Koncern IT’s forretningsstrategi og ressourcekapacitet til at gennemføre projekter.

Dine opgaver
Dine opgaver vil være alsidige og præget af den generelle drift af porteføljen samt udviklingen af systemunderstøttelsen og governance omkring porteføljen. I samarbejde med Portefølje Manager får du ansvaret for følgende opgaver:

  • Tilrettelægge det kvartalsvis arbejde med kommende porteføljeplaner
  • Indkalde og følge op på Koncern IT’s kontorers indmeldinger af projekter og ressourcer forud for ny porteføljeplan
  • Etablere overblik over den samlede portefølje af projekter og ressourceallokeringen til disse
  • Følge op på ledelsesbeslutninger vedrørende igangsættelse af nye projekter og ressourceallokering til disse
  • Forberede møder med direktionen, herunder udarbejde diverse ledelsesrapportering og -information, der kan understøtte ledelsesbeslutninger i Koncern IT’s pipeline- og porteføljestyring
  • Være med til løbende forbedringer af vores arbejdsprocesser i porteføljestyringen, herunder sikre at vores it-værktøjer understøtter arbejdet effektivt

Vi forventer, at du

  • er i gang med en relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.merc. eller projektledelse
  • via dit studie har et godt kendskab til projekt- og porteføljestyring, herunder standarder og metoder inden for disciplinerne
  • har flair for at håndtere store datamængder og har et solidt kendskab til Excel
  • har kendskab til – eller lyst til at sætte dig ind i – brugen af Microsoft SharePoint og Power BI, som vi bruger til systemunderstøttelse af porteføljestyring
  • kan orientere dig i en stor kompleks faglig og politisk organisation
  • er udadvendt og kan kommunikere let forståeligt i dagligdagens berøring med organisationens chefer og mange typer medarbejdere
  • arbejder struktureret, er servicemindet og kan bevare overblikket og humøret – også i pressede situationer

Hvad tilbyder Koncern IT?
Koncern IT tilbyder et spændende job med store faglige udfordringer og med rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling i en inspirerende og ambitiøs virksomhed.

Om kontoret
Du bliver en del af kontoret Forvaltningsrelationer, som har en central rolle i Koncern IT. Kontoret er den naturlige forankring for en række professionaliseringsindsatser, og vi har berøring med de fleste store projekter i organisationen. Samtidig er vi koordinerende og udførende for en lang række konkrete udviklingsopgaver, som Koncern IT leverer til vores syv meget forskellige forvaltninger. Det er et relativt ungt og meget ambitiøst kontor, der kontinuerligt sætter dagsordenen og lykkes med vores målsætninger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 20 timer om ugen, og er med tiltrædelse snarest muligt. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Nærmere information om stillingen fås ved henvendelse til kontorchef Karen Rahbek på 2330 7757 eller koordinator Hans Henrik Halvbjørn på 3066 9225.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 1. september 2019

Om Koncern IT
Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngForvaltningsrelationerKøbenhavn NV2019-08-12T14:03:23.9102019-09-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Fog - E-learning

Johannes Fog

Herlev
Vi arbejder struktureret og målrettet med e-learning i Fog, og vi søger lige nu en studentermedhjælper, som kan hjælpe os med drift, udvikling og opfølgning på vores e-learning Fog Univers. Du vil komme til at arbejde medIndsamling af undervisningsm...
Indrykket:28. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Mundipharma Nordics søger en jurastuderende

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Vedbæk
Søger du et studiejob, hvor du får masser af ansvar og kan omdanne teori til praksis? I denne stilling vil du arbejde selvstændigt med projekter og opgaver, som giver dig indsigt i en spændende farmaceutisk verden! Lyder det som noget for dig? - Ans...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Studentermedhjælper til video og grafisk arbejde

MOE A/S

Søborg
Hjælp os med at kommunikere om bygninger, veje og byrum Du vil indgå i afdelingen Projektkommunikation Proces, hvor fem kommunikatører arbejder med projekter inden for både byggeri, trafik og klima. Vi er en bredt sammensat gruppe, der blandt andet ...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Studentermedhjælper til produktionsstyring og analyse i Center for Afklaring og Beskæftigelse

CAB Afdeling 1

København SV
Har du lyst til at være en del af en stab, der samarbejder tæt med ledelse og medarbejdere omkring centrets mål og resultater? CAB søger en studentermedhjælper, som er interesseret i at forstå helheder og sammenhænge mellem de faglige, tekniske og r...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Studentermedhjælper til porteføljestyring i Koncern IT

Forvaltningsrelationer

København NV
Vil du være med til at styrke porteføljestyringsarbejdet i Koncern IT i Københavns Kommune? Koncern IT tilvejebringer it-infrastruktur og it-løsninger for hele Københavns Kommune og har derfor en stor og kompleks projektportefølje, som består af egn...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019