Studentermedhjælper til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center Copenhagen

Vil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper?

Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019.

Om afdelingen og forskningsgruppen
I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis.

Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere).

Stillingen
Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier & Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse – men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver.

Kvalifikationer

  • Du har – eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt.
  • Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse.
  • Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact
  • Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier.
  • Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe.
  • Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere.
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde:
  • I tværfaglige miljøer
  • Med dataindsamling og/eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er i gennemsnit to dage/min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker.

Ansøgning
Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde:
  • Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side)
  • CV (max 2 sider)
  • Karakterbevis
  • Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk.
Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019.
Vi afholder samtaler i uge 24.

Kontakt
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014341Phoenix-d6db10ab12019-04-30T00:00:00Studentermedhjælper til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center CopenhagenVil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper?

Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019.

Om afdelingen og forskningsgruppen
I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis.

Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere).

Stillingen
Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier & Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse – men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver.

Kvalifikationer
  • Du har – eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt.
  • Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse.
  • Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact
  • Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier.
  • Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe.
  • Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere.
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde:
  • I tværfaglige miljøer
  • Med dataindsamling og/eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er i gennemsnit to dage/min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker.

Ansøgning
Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde:
  • Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side)
  • CV (max 2 sider)
  • Karakterbevis
  • Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk.
Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019.
Vi afholder samtaler i uge 24.

Kontakt
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.


Vil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper? Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019. Om afdelingen og forskningsgruppen I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis. Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere). Stillingen Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver. Kvalifikationer Du har eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt. Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse. Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder. Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier. Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega. Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe. Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere. Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde: I tværfaglige miljøer Med dataindsamling og eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er i gennemsnit to dage min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker. Ansøgning Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde: Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side) CV (max 2 sider) Karakterbevis Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk. Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019. Vi afholder samtaler i uge 24. Kontakt Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnetd6db10ab100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218150&DepartmentId=21844&MediaId=5626&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3516912Steno Diabetes Center Copenhagen11Niels Steensens Vej 22820GentofteDKDanmark0
tina.fogh.nielsen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751651JobNet4980999498099910030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6db10ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSom Studentermedhjælper hos Steno Diabetes Center Copenhagen bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361628952Tina Foghtina.fogh.nielsen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330007639Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på RigshospitaletRobot Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe. CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation. Om jobbet Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov. Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen. De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå. Om os CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen. Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Om dig Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst. Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe.

CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation.

Om jobbet

Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov.

Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen.

De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå.

Om os

CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen.

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om dig

Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


HR og UddannelseHellerup2019-04-15T00:00:002019-06-03T00:00:00
330026246Studentermedhjælpere til Sektion for Efteruddannelse og KompetenceudviklingRobot Kompetente studerende med interesse for læring, evaluering og administrativt arbejde søges til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling. Vi har mange spændende opgaver, som vi har brug for jeres hjælp til. I vil gennem ansættelsen få en stor indsigt i Region Hovedstaden og i sundhedsvæsenets arbejdsområder. Om os Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Sektionen udvikler, udbyder og implementerer regionale efteruddannelsesaktiviteter for de sundheds-professionelle på hospitalerne, kommunerne og på uddannelsesinstitutioner. Vi arbejder blandt andet med udvikling af uddannelsesforløb, der understøtter regionens kompetenceudvikling og Region Hovedstadens Strategiske indsatsområder. Læs mere om uddannelse i Region Hovedstaden her. Vi har behov for to studentermedhjælpere, som kan hjælpe med at løse opgaver i sektionen fortrinsvis inden for uddannelsesplanlægning, evaluering og støtte til projektarbejde. I kommer til at indgå i samarbejde med uddannelses- og udviklingskonsulenter, og I kommer også til at løse opgaver på tværs af teams. Vi søger to studerede, som er i gang med en videregående uddannelse inden for pædagogik, uddannelsesvidenskab, kommunikation, folkesundhedsvidenskab eller anden relevant videregående uddannelse. Det vil være en fordel, hvis I har været i gang med jeres studie i to-tre år. Ansvar og arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver bl.a. kunne være: uddannelsesplanlægning, booking af undervisere, håndtering af undervisningsaftaler, udarbejdelse af undervisningsmateriale og kopiering af diverse materiale. På nogle af vores uddannelsesforløb vil du få mulighed for at prøve kræfter med kursuslederfunktionen og du vil også skulle hjælpe med afvikling af uddannelsesforløb og konferencer andre opgaver i relation til uddannelsesforløb, fx litteraturstudier webredaktøropgaver og opdatering af hjemmesider indsamling af surveydata i forbindelse med evalueringer, herunder generering af rapporter og formidling af resultater deltagelse i projektmøder, herunder mødeforberedelse, referatskrivning og opfølgning Om dig Vi forventer, at vores kommende kollega: har overblik og er god til planlægning er selvstændig og ansvarsbevidst formår selv at være opsøgende i forhold til samarbejdsrelationer kan lide vekselvirkningen mellem rutine- og udviklingsopgaver har skarpe kommunikative kompetencer både mundtligt og skriftligt Vi tilbyder Vi tilbyder til gengæld mulighed for at opnå praktisk erfaring med arbejdet i en stor regional uddannelsesenhed. En arbejdsplads hvor du har mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, hvor niveauet tilpasses dine kompetencer. Faglig og personlig udvikling inden for det administrative og pædagogiske område i et godt uformelt arbejdsmiljø. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Jette Holtzmann på telefon 51 82 63 04 eller mail: jette.holtzmann@regionh.dk eller specialkonsulent Anne Kofod på telefon 38 66 98 75 eller mail: anne.kofod@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst. Du ansættes i en stilling på 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forhold til dit studie. Ansættelsen er fra den 1. september 2019. Arbejdsstedet er Center for HR, Gentofte Hospital, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 3. juni 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Kompetente studerende med interesse for læring, evaluering og administrativt arbejde søges til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling. Vi har mange spændende opgaver, som vi har brug for jeres hjælp til. I vil gennem ansættelsen få en stor indsigt i Region Hovedstaden og i sundhedsvæsenets arbejdsområder.

Om os

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Sektionen udvikler, udbyder og implementerer regionale efteruddannelsesaktiviteter for de sundheds-professionelle på hospitalerne, kommunerne og på uddannelsesinstitutioner. Vi arbejder blandt andet med udvikling af uddannelsesforløb, der understøtter regionens kompetenceudvikling og Region Hovedstadens Strategiske indsatsområder. Læs mere om uddannelse i Region Hovedstaden her.

Vi har behov for to studentermedhjælpere, som kan hjælpe med at løse opgaver i sektionen fortrinsvis inden for uddannelsesplanlægning, evaluering og støtte til projektarbejde. I kommer til at indgå i samarbejde med uddannelses- og udviklingskonsulenter, og I kommer også til at løse opgaver på tværs af teams.

Vi søger to studerede, som er i gang med en videregående uddannelse inden for pædagogik, uddannelsesvidenskab, kommunikation, folkesundhedsvidenskab eller anden relevant videregående uddannelse. Det vil være en fordel, hvis I har været i gang med jeres studie i to-tre år.

Ansvar og arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver bl.a. kunne være:

  • uddannelsesplanlægning, booking af undervisere, håndtering af undervisningsaftaler, udarbejdelse af undervisningsmateriale og kopiering af diverse materiale. På nogle af vores uddannelsesforløb vil du få mulighed for at prøve kræfter med kursuslederfunktionen og du vil også skulle hjælpe med afvikling af uddannelsesforløb og konferencer
  • andre opgaver i relation til uddannelsesforløb, fx litteraturstudier
  • webredaktøropgaver og opdatering af hjemmesider
  • indsamling af surveydata i forbindelse med evalueringer, herunder generering af rapporter og formidling af resultater
  • deltagelse i projektmøder, herunder mødeforberedelse, referatskrivning og opfølgning

Om dig

Vi forventer, at vores kommende kollega:

  • har overblik og er god til planlægning
  • er selvstændig og ansvarsbevidst
  • formår selv at være opsøgende i forhold til samarbejdsrelationer
  • kan lide vekselvirkningen mellem rutine- og udviklingsopgaver
  • har skarpe kommunikative kompetencer både mundtligt og skriftligt

Vi tilbyder

Vi tilbyder til gengæld mulighed for at opnå praktisk erfaring med arbejdet i en stor regional uddannelsesenhed. En arbejdsplads hvor du har mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, hvor niveauet tilpasses dine kompetencer. Faglig og personlig udvikling inden for det administrative og pædagogiske område i et godt uformelt arbejdsmiljø.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Jette Holtzmann på telefon 51 82 63 04 eller mail: jette.holtzmann@regionh.dk eller specialkonsulent Anne Kofod på telefon 38 66 98 75 eller mail: anne.kofod@regionh.dk


Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes i en stilling på 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forhold til dit studie.

Ansættelsen er fra den 1. september 2019.

Arbejdsstedet er Center for HR, Gentofte Hospital, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 3. juni 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

HR og UddannelseHellerup2019-05-16T00:00:002019-06-03T00:00:00
330011189Studentermedarbejder - ReceptionistBasic Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed? KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling. Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer. Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. Om jobbet Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som: Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.Passe mailpostkasser i interne systemerJævlige tilsyn med møde- og kursuslokalerBookinger af mødelokaler til eksterne firmaer lejere hos KMDAdministrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset Om dig Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed. Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation. Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende. Vi forventer, at du: Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlinesEr fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunderArbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljenHar IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakkenTrives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luftenKan tage selvstændige beslutningerKan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt Vi tilbyder Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen. Love it_Live it Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen. Vil du vide mere? Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt. På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.

Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed?

 

KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling.

 

Receptionen er i mange tilfælde kundens første møde med KMD; derfor er du præsentabel, udadvendt og serviceminded og hurtig til at afklare og imødekomme gæsternes behov. Du skal kunne trives med at have mange bolde i luften og du kan kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer.

 

Vi er et team, der sætter en ære i at give vores kunder internt og eksternt en god oplevelse. Vores team er kendetegnet ved stor fleksibilitet og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden i alle funktioner, og vi har en åben og uformel omgangstone. 

 

Om jobbet

Som studentermedarbejder kommer du til at arbejde med opgaver som:

 

  • Varetage receptionen, hvor du vil modtage og servicere eksterne og interne gæster, leverandører, medarbejdere, bud mv.
  • Passe mailpostkasser i interne systemer
  • Jævlige tilsyn med møde- og kursuslokaler
  • Bookinger af mødelokaler til eksterne firmaer/lejere hos KMD
  • Administrative opgaver samt ad hoc opgaver, som både kan løses i receptionen eller rundt i huset

 

Om dig

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

 

Din uddannelsesretning er ikke altafgørende for at besidde denne stilling. Det vigtigste er, at du har flair for administration, service og kommunikation.

 

Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor service, f.eks. som tjener eller receptionist på et hotel, alternativ erfaring med butikssalg eller lignende.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Er kvalitetsbevidst, har meget høj datadisciplin, er engageret og sætter en ære i levering samt overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel, selvstændig og serviceminded over for vores kunder
  • Arbejder struktureret og har overblik og samtidigt sans for detaljen
  • Har IT-flair og erfaren bruger af Microsoft Office-pakken
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Kan tage selvstændige beslutninger
  • Kan begå dig på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt

 

Vi tilbyder

Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer ugentligt, med fleksibilitet i henhold til dit studie. Receptionens åbningstid er fra kl. 7.30-16.00, hvorfor arbejdstiden vil være placeret i dette tidsrum. Der kan til tider være behov for at udvide arbejdstiden i forbindelse med afholdelse af et arrangement på lokationen.

 

Love it_Live it

Som studentermedarbejder i KMD, bliver du en del af et stærkt studenternetværk bestående af omtrent 125 studerende fra mange studieretninger. Studenternetværket afholder flere gange om året forskellige arrangementer, hvor der er rig mulighed for, at opbygge et stærkt netværk med alle andre studentermedarbejdere på kryds og tværs af hele organisationen.

 

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Mette Krage Skou, Head of Department på telefon 41 88 11 91.

 

Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater, og derfor opfordres du til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.

ORS/Small/fa03d1b6_logo.pngKMD A/SBallerup2019-04-25T12:00:37.9272019-05-20T00:00:00
330019402Studentermedhjælper til BydataBasic Vil du arbejde med GIS? Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagværktøjer, dataportaler m.m. Om jobbet Vi kan tilbyde et arbejde af både teknisk, analytisk og formidlingsmæssig karakter, hvor du får en bred og spændende berøringsflade til forskellige afdelinger. Du vil indgå i konkrete projekter, ad hoc-opgaver og den daglige drift. Eksempler på arbejdsopgaver kunne være: opsætning af kortløsninger i WebGIS og desktopGIS indsamling og bearbejdning af data i organisationen analyse og visualisering af data implementering og tilpasning af GIS-værktøjer. Om dig Har interesse for data og kort Kan arbejde analytisk og er udadvendt og nysgerrig Er erfaren bruger af GIS-værktøjer, vores primære værktøj er QGIS Har måske gerne kendskab til XML, HTML, SQL, Leaflet, OpenLayers eller lignende teknologier Har minimum to år tilbage af dit studie Vilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende, beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende. Forventet start er 1. juni 2019. Arbejdstiden vil være ca. 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Suzette Glanz Støvring på 2441 2587. Ansøgningen skal bestå af en side om dig med din erfaring og kompetencer og din motivation for at søge, samt et cv på højst en side. Vi ser frem til at høre fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019
Vil du arbejde med GIS?  
 
Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagværktøjer, dataportaler m.m.  
 
Om jobbet
Vi kan tilbyde et arbejde af både teknisk, analytisk og formidlingsmæssig karakter, hvor du får en bred og spændende berøringsflade til forskellige afdelinger. Du vil indgå i konkrete projekter, ad hoc-opgaver og den daglige drift. Eksempler på arbejdsopgaver kunne være:  
  • opsætning af kortløsninger i WebGIS og desktopGIS  
  • indsamling og bearbejdning af data i organisationen  
  • analyse og visualisering af data  
  • implementering og tilpasning af GIS-værktøjer.  
Om dig  
  • Har interesse for data og kort  
  • Kan arbejde analytisk og er udadvendt og nysgerrig  
  • Er erfaren bruger af GIS-værktøjer, vores primære værktøj er QGIS  
  • Har måske/gerne kendskab til XML, HTML, SQL, Leaflet, OpenLayers eller lignende teknologier 
  • Har minimum to år tilbage af dit studie  
Vilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende, beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende. 
Forventet start er 1. juni 2019. 
Arbejdstiden vil være ca. 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder.  
 
Yderligere information 
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Suzette Glanz Støvring på 2441 2587.  
 
Ansøgningen skal bestå af en side om dig med din erfaring og kompetencer og din motivation for at søge, samt et cv på højst en side.  
 
Vi ser frem til at høre fra dig.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBydataKøbenhavn S2019-05-08T12:00:13.5002019-05-22T00:00:00
330021475Studiejob // salgsrådgiver for Babboe DanmarkBasic Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team. Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark. Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne. Sådan ser dagen udOrganiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder Assisterende logistikopgaverEvt. deltagelse ved messer og events Hvem du er Du interesserer dig for salg og markedsføring Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Du taler og skriver dansk Du skal ikke være super-telemarketing-sælger . Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du Spændende arbejdsopgaver Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde) Attraktiv lønpakke Relevant erfaring med salg og kunderådgivning Er du klar? Så send en ansøgning via knappen send ansøgning ! Vi glæder os til at møde dig. Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 Ansættelsesdato: 1. juli 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketing Manager Jonas LykkeHovednummer: 81759090Email: Jonas@scandipartner.com Se mere på vores ansøgersite: https: babboe.brandero.com
Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

Bliv salgsrådgiver hos Babboe

Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team.

Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark.

Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne.

Sådan ser dagen ud
  • Organiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom
  • Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder
  • Assisterende logistikopgaver
  • Evt. deltagelse ved messer og events 
Hvem du er 
  • Du interesserer dig for salg og markedsføring
  • Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig
  • Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Du taler og skriver dansk
Du skal ikke være ”super-telemarketing-sælger”. Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi – og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk

Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du 
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde)
  • Attraktiv lønpakke
  • Relevant erfaring med salg og kunderådgivning 
Er du klar? 

Så send en ansøgning via knappen "send ansøgning"! Vi glæder os til at møde dig.

Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 
Ansættelsesdato: 1. juli 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Marketing Manager Jonas Lykke
Hovednummer: 81759090
Email: Jonas@scandipartner.com

Se mere på vores ansøgersite: https://babboe.brandero.com

ORS/Small/660322c5_logo.pngSCANDIPARTNER ApSNordhavn2019-05-10T11:02:22.7372019-06-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på Rigshospitalet

HR og Uddannelse

Hellerup
Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe. CAMES s...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Studentermedhjælpere til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling

HR og Uddannelse

Hellerup
Kompetente studerende med interesse for læring, evaluering og administrativt arbejde søges til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling. Vi har mange spændende opgaver, som vi har brug for jeres hjælp til. I vil gennem ansættelsen få en st...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Studentermedarbejder - Receptionist

KMD A/S

Ballerup
Vil du være studentermedarbejder i Danmarks største it-virksomhed? KMD søger en talentfuld studentermedarbejder, der kan tage imod vores gæster med et smil på læben samt give dem en professionel modtagelse og behandling. Receptionen er i mange tilfæ...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Studentermedhjælper til Bydata

Bydata

København S
Vil du arbejde med GIS? Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagvæ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

SCANDIPARTNER ApS

Nordhavn
Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019